"Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 121 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 26 маусымда № 2459 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 25 қарашадағы № 362 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 25.11.2015 № 362 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (К. Ерғалиев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Шөжеғұловқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Қазақстан Республикасы
      Тұтынушылардың құқықтарын қорғау
      агенттігінің Маңғыстау облысы
      тұтынушылардың құқықтарын қорғау
      департаменті» республикалық
      мемлекеттік мекемесі басшысының
      міндетін атқарушы
      М.Ж. Қадыр
      28 мамыр 2014 ж.
 
 

      «Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы»
      мемлекеттік мекемесінің басшысы
      К. Ергалиев
      28 мамыр 2014 ж.
 
 

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 мамыр
№ 121 қаулысымен бекітілген
 
 

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1.«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Облыстық ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру (формуляциялау), пестицидтерді (улы химикаттарды) өткізу, пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдік және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2014 жылғы 12 ақпандағы № 78 қаулысымен бекiтiлген «Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      Лицензияны қағаз жеткізгіште алуға көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген жағдайда лицензия электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады, мөр басылады және оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қояды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген өзге де құжаттарын немесе көрсетілетін қызметті алушы электрондық сұрау салуын алу мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады – 30 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға қолхат беру және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады – 1 жұмыс күні. Нәтижесі –жауапты орындаушыны анықтау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:
      лицензияны алу кезінде – ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді – 2 жұмыс күні. Нәтижесі – Қазақстан Респуликасы Тұтынушылардың құқығын қорғау жөніндегі Агенттігінің аумақтық бөлімшесіне (бұдан әрі – келісуші орган) сұрау салуды жолдайды немесе өтінішті бұдан әрі қараудан дәлелді бас тартуды береді;
      қайта ресімделген лицензияны, лицензияның телнұсқасын алу кезінде – ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді – 2 жұмыс күні. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін жолдау;
      4) келісуші орган лицензияны алу үшін ұсынылған құжаттарды қарайды – 10 жұмыс күні. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына өтініш берушінің қойылатын талаптарға сәйкестілігі немесе сәйкес еместігі туралы жауапты жолдау;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, лицензияны дайындайды – 3 жұмыс күні, лицензияны қайта рәсімдеу – 5 жұмыс күні, лицензияның телнұсқасы – 2 жұмыс күні немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Нәтижесі – қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады – 30 минут. Нәтижесі – лицензияға, қайта ресімделген лицензияға, лицензияның телнұсқасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою;
      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға лицензия, қайта ресімделген лицензия, лицензияның телнұсқасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді – 30 минут. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) келісуші орган.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушыға қолхат береді, бұрыштама қою үшін құжаттарды басшыға жолдайды – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны анықтайды – 1 жұмыс күні;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, келісуші органға сұрау салу жолдайды – 2 жұмыс күні;
      4) келісуші орган ұсынылған құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына өтініш берушінің қойылатын талаптарға сәйкестілігі немесе сәйкес еместігі туралы жауапты жолдайды – 10 жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, лицензияны – 3 жұмыс күні, лицензияны қайта ресімдеуді – 5 жұмыс күні, лицензияның телнұсқасын – 2 жұмыс күні немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тартуды дайындайды, қол қою үшін басшыға жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, лицензияға, қайта ресімделген лицензияға, лицензияның телнұсқасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 30 минут.
      7) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны, қайта ресімделген лицензияны, лицензияның телнұсқасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы жауапты береді – 30 минут.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру (формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды) өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенттің (бұдан әрі – Регламент) 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну тәртібін және рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
      1) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер базасының ақпарат жүйесіне (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ) паролін енгізу (авторизация процесі);
      2) 1-шарт – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-нде логин және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-нде қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы «заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасына/«жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер базасына (бұдан әрі – ЗТ МДБ/ЖТ МДБ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салуды жолдау;
      6) 2-шарт – ЗТ МДБ-нда/ЖТ МДБ-нда көрсетілетін қызметті алушының деректерінің бар екендігін тексеру;
      7) 5-процесс – ЗТ МДБ-нда/ЖТ МДБ-нда көрсетілетін қызметті алушы деректерінің жоқ екендігіне байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6-процесс – қағаз түріндегі құжаттардың бар екендігі туралы белгі бөлігінде сұрау салудың үлгісін толтыру және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау салудың үлгісіне бекіту;
      9) 7-процесс – сұрау салуды «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-нде тіркеу және қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің лицензияны беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздемелеріне сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-нде көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың бар екендігіне байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-нде қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық лицензия) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады.
      10. ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-нда тіркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-нда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының паролін ЭҮП-на енгізу процесі (авторлау процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) логин мен пароль арқылы ЭҮП-нда тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны ЭҮП-нда қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды, сұрау салу нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды қоса тіркеуі арқылы толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – «электрондық үкіметтің» төлем шлюзінде (бұдан әрі – ЭҮТШ) қызметке ақы төлеу, бұдан кейін ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-не келіп түседі;
      7) 2-шарт – ЭҮП-нда қызметті көрсету үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – ЭҮП-нда қызметті көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-нда тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызметті көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮП-нда тіркеу және сұрау салуды ЭҮП-нда өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздерге сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – ЭҮП-нда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтарға байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – ЭҮП-нда қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммалары осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 3 – қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің ЭҮП-нда, интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 12-тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы  әкімдігінің 18.02.2015 № 26 (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру
(формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды)
өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк
және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі
қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша
 
 

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау
 

 


      Ескерту: аббревиатураларды ажыратып жазу:
      ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 


«Пестицидтердi (улы химикаттарды) өндiру
(формуляциялау), пестицидтердi (улы химикаттарды)
өткiзу, пестицидтердi (улы химикаттарды) аэрозольдiк
және фумигациялық тәсiлдермен қолдану жөніндегі
қызметті жүзеге асыруға лицензияны беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша
 
 

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы
 
 


ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы
 



«Пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру
(формуляциялау), пестицидтерді (улы химикаттарды)
өткізу, пестицидтерді (улы химикаттарды)
аэрозольдік және фумигациялық лицензияны беру,
қайта рәсімдеу,лицензияның телнұсқаларын беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша
 

      Ескерту. Регламент 3 - қосымшамен толықтырылды- Маңғыстау облысының  әкімдігінің 18.02.2015 № 26(жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.


 
 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами"

Постановление акимата Мангистауской области от 28 мая 2014 года № 121. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 26 июня 2014 года № 2459. Утратило силу - постановлением акимата Мангистауской области от 25 ноября 2015 года № 362

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 25.11.2015 № 362(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами».
      2. Государственному учреждению «Областное управление сельского хозяйства» (Ергалиев К.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Чужегулова А.А.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      исполняющий обязанности руководителя
      республиканского государственного
      учреждения «Департамент по защите прав
      потребителей Мангистауской области
      Агентства Республики Казахстан
      по защите прав потребителей»
      Кадыр М.Ж.
      28 мая 2014г.
 
 

      руководитель государственного
      учреждения «Областное управление
      сельского хозяйства»
      Ергалиев К.
      28 мая 2014г.
 
 

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 28 мая 2014 года № 121
 
 

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Областное управление сельского хозяйства» (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 февраля 2014 года № 78 (далее – Стандарт), в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица услугодателя.
      В случае обращения к услугодателю за получением лицензий на бумажном носителе, лицензия оформляется в электронном формате, распечатывается, заверяется печатью и подписывается руководителем услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и иных документов услугополучателя или электронного запроса услугополучателя, предусмотренных в пункте 9 Стандарта, необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию – 30 минут. Результат – выдача расписки услугополучателю и направляет документы руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами – 1 рабочий день. Результат – определение ответственного исполнителя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя:
      в случае получения лицензии – проверяет полноту представленных документов – 2 рабочих дня. Результат – направляет запрос в территориальное подразделение Агентства Республики Казахстан по защите прав потребителей (далее – согласующий орган) либо дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      в случае получения переоформленной лицензии, дубликата лицензии – проверяет полноту представленных документов – 2 рабочих дня. Результат – направление результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя для подписания;
      4) согласующий орган рассматривает представленные документы для получения лицензии – 10 рабочих дней. Результат – направление ответа ответственному исполнителю услугодателя о соответствии или несоответствии заявителя предъявляемым требованиям;
      5) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, подготавливает лицензию – 3 рабочих дня, переоформление лицензии – 5 рабочих дней, дубликат лицензии – 2 рабочих дня либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги. Результат – направление результата руководителя услугодателя для подписания;
      6) руководитель услугодателя ознакамливается с документами – 30 минут. Результат – подписание лицензии, переоформленной лицензии, дубликата лицензии либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает услугополучателю лицензию, переоформленную лицензию, дубликат лицензии или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 30 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) согласующий орган.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию, выдает расписку услугополучателю, направляет документы руководителю для наложения резолюции – 30 минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя – 1 рабочий день;
      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, направляет запрос в согласующий орган – 2 рабочих дня;
      4) согласующий орган рассматривает представленные документы, направляет ответ ответственному исполнителю услугодателя о соответствии или несоответствии заявителя предъявляемым требованиям – 10 рабочих дней;
      5) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, подготавливает лицензию – 3 рабочих дня, переоформление лицензии – 5 рабочих дней, дубликат лицензии – 2 рабочих дня либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, направляет руководителю для подписания;
      6) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, подписывает лицензию, переоформленную лицензию, дубликат лицензии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 30 минут;
      7) сотрудник канцелярии услугодателя выдает услугополучателю лицензию, переоформленную лицензию, дубликат лицензии или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 30 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по производству (формуляции) пестицидов (ядохимикатов), реализации пестицидов (ядохимикатов), применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами» (далее – Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование») для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) в государственную базу данных «юридические лица»/ государственную базу данных «физические лица» (далее – ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуального идентификационного номера/бизнес–идентификационного номера (далее – ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на платежном шлюзе «электронного правительства» (далее – ПШЭП), затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги на ПЭП;
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на ПЭП и обработка запроса на ПЭП;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на ПЭП;
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      11. Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаймодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаймодействия с иными услугодателями и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на ПЭП, интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 12 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 18.02.2015 № 26(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
деятельности по производству (формуляции)
пестицидов (ядохимикатов), реализации
пестицидов (ядохимикатов), применению
пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и
фумигационным способами»
 
 

Описание последовательности процедур (действий)
 


      Примечание: расшифровка аббревиатур:
      СФЕ – структурно-функциональная единица


Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на
осуществление деятельности по
производству (формуляции) пестицидов
(ядохимикатов), реализации пестицидов
(ядохимикатов), применению пестицидов
(ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным
способами»
 
 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через услугодателя


 
 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ПЭП
 
 

 
 


Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
деятельности по производству (формуляции)
пестицидов (ядохимикатов), реализации
пестицидов (ядохимикатов), применению
пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным
и фумигационным способами»
 

      Сноска. Регламент дополнен Приложением 3 в соответствии с постановлением акимата Мангистауской области от 18.02.2015 № 26(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).