Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 желтоқсандағы № 363 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 12 ақпанда № 2609 болып тіркелді. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 13 қазандағы № 308 қаулысымен

      Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.10.2015 № 308қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «ІІ, ІІІ және ІV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3)Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.10.2015 № 306қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. 1 - тармаққа өзгерістер енгізілді – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.10.2015 № 306 қаулысымен(жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      2. «Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Б.Ж. Ұлықбанов) осы қаулының «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ә.А. Шөжеғұловқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Маңғыстау облысының
      табиғи ресурстар және табиғат
      пайдалануды реттеу басқармасы»
      мемлекеттік мекемесі басшысының
      міндетін уақытша атқарушы
      Б.Ж. Ұлықбанов
      31 желтоқсан 2014 жыл


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 31 желтоқсан
№ 363 қаулысымен
бекітілген
 

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы («Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Қазақстан Республикасы Байланыс және ақпарат агенттігінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалдары (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - уәкілетті лауазымды адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында II, III және IV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта ресімдеу не көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және қағаз түрінде.
      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қойылған электрондық құжаттар нысанында «жеке кабинетке» жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2014 жылғы 26 маусымдағы № 702 қаулысымен бекiтiлген «ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының 9 – тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және өзге де құжаттарын немесе көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) электрондық сұранысын алуы, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттарды қабылдау және оларды тіркеу – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ресімдеуі: рұқсат беру – 1 (бір) айдан аспайды, рұқсатты қайта ресімдеуі – 1 (бір) ай ішінде, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауабы – күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру – 15 минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетің қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетің қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетің қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдау күнін көрсетіп, оның көшірмесіне өтінішті қабылдау белгісімен растап, құжаттарды тіркейді және басшысына құжаттарды береді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыға жолдайды – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат – 1 (бір) айдан аспайды, рұқсатты қайта ресімдеу – 1 (бір) ай ішінде, өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлеледі жауабы – күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде) дайындайды және басшысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсатқа, қайта ресімделген рұқсатқа не өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауабына қол қояды және кеңсе қызметкеріне жолдайды – 15 минут;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерi ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсатты, қайта ресімделген рұқсатты не өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауабын тiркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) береді – 15 минут.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1 – қосымшаға сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртiбін сипаттау

      9. ХҚО-на және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу ұзақтығын сипаттау:
      1) 1 – процесс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚО операторы ХҚО-ғы ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - ХҚО ЫАЖ АЖО) парольді және логинді (авторизациялау процесі) енгізеді – 1 минут;
      2) 2 - процесс –ХҚО операторы таңдайды, экранға мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұраныс нысанының шығуы және ХҚО операторымен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу – 2 минут;
      3) 3-процесс – электрондық үкіметінің шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ), сонымен қатар бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұранысын жолдау;
      4) 1 – шарт – ЖТ МДҚ-да/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің бар болуын тексеру - 1 минут;
      5) 4 – процесс – ЖТ МДҚ-да/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алуға мүмкіншілік жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру – 2 минут;
      6) 5 – процесс – ХҚО операторымен көрсетілетін қызметті алушының ұсынған қағаз түріндегі құжаттарының және құжаттардың сканерленгені болуы туралы белгі қойылған бөлігінде сұраныс нысанын толтыру, оларды мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ куәландыру арқылы өтінім нысанына бекіту;
      7) 6 – процесс –ЭҮШ арқылы ХҚО операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер қорының автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО) жолдау - 2 минут;
      8) 7 – процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      9) 2 – шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және рұқсат беруге арналған негіздемеге сәйкестігін тексеру;
      10) 8 – процесс - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9 – процесс - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ХҚО операторы арқылы көрсетілетін қызметті алушының алуы.
      10. ХҚО арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы осы Регламенттің 2 – қосымшасына сәйкес диаграммасымен келтірілген.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көрсетілетін қызметті алушының өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүргізеді;
      2) 1 – процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосу, көрсетілетін қызметті алушымен порталда пароль (авторизациялау процесі) енгізу;
      3) 1 – шарт –тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (БСН/ЖСН) және пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыруы үшін сұраныс нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), қажетті құжаттарды электрондық түрде сұраныс нысанына қосу;
      6) 4 – процесс – сұранысты куәландыруға қол қою үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2 – шарт –порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (күші жойылған) тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сұраныста көрсетілген БСН/ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН/ЖСН арасындағы сәйкестілігін тексеру;
      8) 5 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранысты толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 7 – процесс – порталда электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да сұранысты өңдеу;
      11) 3 – шарт – көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және рұқсатты беру үшін негіздемесіне сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушімен тексеру;
      12) 8 – процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» жолданады.
      12. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3 – қосымшасында келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге көрсетілген қызметті берушілермен және (немесе) ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 4 – қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес - процесстерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің порталында, интернет-ресурсында орналастырылады.
 
 

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 – қосымша
 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау


«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2 – қосымша
 

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы


«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3 – қосымша
 

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер:


 
 

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілері үшін
қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
4 – қосымша
 

«ІІ, ІІІ және IV санат объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес - процестерінің анықтамалығы



 
 

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 31 желтоқсан
№ 363 қаулысымен бекітілген
 
 

«II, III және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы («Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) Қазақстан Республикасы байланыс және ақпарат агенттігінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалдары (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.e.gov.kz «электрондық үкiметтiң» веб – порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – II, III және IV санат объектілері үшін уәкілетті лауазымды адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында «келісіледі/келісілмейді» деген тұжырыммен мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және қағаз түрінде.
      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ қойылған электрондық құжаттар нысанында «жеке кабинетке» жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2014 жылғы 26 маусымдағы № 702 қаулысымен бекiтiлген «ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының 9 – тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушының өтінішін және өзге де құжаттарын немесе көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) электрондық сұранысын алуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттарды қабылдау және оларды тіркеу – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы және мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру – 1 (бір) айдан аспайды, мемлекеттік экологиялық сараптаманың қайталама қорытындысын беру – 10 (он) жұмыс күнінен аспайды, алдын ала сараптама – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша оның өкіліне) мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру – 15 минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетің қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетің қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетің қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетің қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдау күнін мен уақытын көрсетіп, оның көшірмесіне өтінішті қабылдау белгісімен растап, құжаттарды тіркейді және басшысына құжаттарды береді – 15 минут;
      2) көрсетілетің қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыға жолдайды – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысы – 1 (бір) айдан аспайды, мемлекеттік экологиялық сараптаманың қайталама қорытындысы – 10 (он) жұмыс күнінен аспайды, алдын ала сараптама – 5 (бес) жұмыс күнінен аспайды) дайындайды және басшысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы ІІ, ІІІ және IV санаттағы объектілерге арналған мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысына немесе алдын ала сараптама нәтижесіне қол қояды және кеңсе қызметкеріне жолдайды – 15 минут;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерi ІІ, ІІІ және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын тiркейді және көрсетілетін қызметті алушыға (не сенiмхат бойынша оның өкiлiне) береді – 15 минут.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы «II, III және IV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1 – қосымшаға сәйкес блок – схемамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртiбін сипаттау

      9. ХҚО-на және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеу ұзақтығын сипаттау:
      1) 1 – процесс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін ХҚО операторы ХҚО-ғы ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ХҚО ЫАЖ АЖО) парольді және логинді (авторизациялау процесі) енгізеді – 1 минут;
      2) 2 - процесс –ХҚО операторы таңдайды, экранға мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұраныс нысанының шығуы және ХҚО операторымен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу – 2 минут;
      3) 3-процесс – электрондық үкіметінің шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ), сонымен қатар бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – БНАЖ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұранысын жолдау;
      4) 1 – шарт – ЖТ МДҚ-да/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің бар болуын тексеру – 1 минут;
      5) 4 – процесс – ЖТ МДҚ-да/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінің, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болмауына байланысты деректерді алуға мүмкіншілік жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру – 2 минут;
      6) 5 – процесс - ХҚО операторымен көрсетілетін қызметті алушының ұсынған қағаз түріндегі құжаттарының және құжаттардың сканерленгені болуы туралы белгі қойылған бөлігінде сұраныс нысанын толтыру, оларды мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) ЭЦҚ куәландыру арқылы өтінім нысанына бекіту;
      7) 6 – процесс –ЭҮШ арқылы ХҚО операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер қорының автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО) жолдау – 2 минут;
      8) 7 – процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу;
      9) 2 – шарт – қорытынды беру үшін көрсетілетін қызметті алушының негіздемесінің және біліктілік талаптарының сәйкес келуін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      10) 8 – процесс - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9 – процесс - «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ХҚО операторы арқылы көрсетілетін қызметті алушының алуы;
      10. ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылы осы Регламенттің 2 – қосымшасына сәйкес диаграммасымен келтірілген.
      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін іске асырылады) көрсетілетін қызметті алушының өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүргізеді;
      2) 1 – процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының компьютеріндегі интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосу, көрсетілетін қызметті алушымен порталда пароль (авторизациялау процесі) енгізу;
      3) 1 – шарт –тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (БСН/ЖСН) және пароль арқылы порталда тексеру;
      4) 2 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыруы үшін сұраныс нысанын экранға шығару (деректерді енгізу), қажетті құжаттарды электрондық түрде сұраныс нысанына қосу;
      6) 4 – процесс – сұранысты куәландыруға қол қою үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2 – шарт –порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (күші жойылған) тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сұраныста көрсетілген БСН/ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН/ЖСН арасындағы сәйкестілігін тексеру;
      8) 5 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранысты толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 7 – процесс – порталда электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да сұранысты өңдеу;
      11) 3 – шарт –көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және қорытынды беру үшін негіздемесіне сәйкестілігін көрсетілетін қызметті берушімен тексеру;
      12) 8 – процесс – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖО-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұралынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9 – процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» жолданады.
      12. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3 – қосымшасында келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар өзге көрсетілген қызметті берушілермен және (немесе) ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 4 – қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің порталында, интернет-ресурсында орналастырылады.
 
 

«ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік
экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1 – қосымша
 
 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау


«ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік
экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2 – қосымша
 

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы


«ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік
экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3 – қосымша
 

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер:


 
 

«ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік
экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4 – қосымша


«ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілерге мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес – процестерінің анықтамалығы


 
 

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 31 желтоқсан
№ 363 қаулысымен бекітілген
 
 

«Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламенттің күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 13.10.2015 № 306 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Об утверждении регламентов государственных услуг в области охраны окружающей среды

Постановление акимата Мангистауской области от 31 декабря 2014 года № 363. Зарегистрировано Департаментом юстиции от 12 февраля 2015 года № 2609. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 13 октября 2015 года № 308

      Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 13.10.2015 № 308(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории»;
      2) .регламент государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий»;
      3) Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 13.10.2015 № 306(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 13.10.2015 № 306(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      2. Государственному учреждению «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области» (Улыкбанов Б.Д.) обеспечить официальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Чужегулова А.А.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      Временно исполняющий обязанности
      руководителя государственного учреждения
      «Управление природных ресурсов и
      регулирования природопользования
      Мангистауской области»
      Улыкбанов Б.Д.
      31 декабря 2014 год


Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 декабря 2014 года № 363
 
 

Регламент государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории» (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области») (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Агентства Республики Казахстан по связи и информации (далее – ЦОН);
      3) веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица.
      Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная и электронная.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется в «личный кабинет» в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявление и иных документов услугополучателя или электронного запроса услугополучателя (либо его представителя по доверенности), предусмотренных в пункте 9 стандарта государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2014 года № 702.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием документов и их регистрация в канцелярии услугодателя – 15 минут;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя – 15 минут;
      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и оформление результата оказания государственной услуги: разрешение - не более 1 (один) месяца, переоформление разрешения – в течение 1 месяца, мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления - в течение 15 (пятнадцати) календарных дней;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – 15 минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, подтверждает принятие заявления отметкой на его копии с указанием даты приема пакета документов и предоставляет документы руководителю – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет ответственному исполнителю – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, готовит результат оказания государственной услуги (разрешение – не более 1 (один) месяца, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий - в течение 1 месяца, мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение 15 (пятнадцати) календарных дней) и направляет руководителю;
      4) руководитель услугодателя подписывает и направляет разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления сотруднику канцелярии – 15 минут;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий либо мотивированный ответ об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории» (далее – Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания  населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) процесс 1 – ввод оператора ЦОНа в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы ЦОНа (далее - АРМ ИИС ЦОН) логина и пароля (процесс авторизации) для оказании услуги - 1 минута;
      2) процесс 2 – выбор оператором ЦОНа, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором ЦОНа данных услугополучателя - 2 минуты;
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС);
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС - 1 минута;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС – 2 минуты;
      6) процесс 5 – заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных услугополучателем, прикрепление их к форме заявки удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через ШЭП в автоматизированное рабочее место государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – АРМ ГБД «Е-лицензирование) - 2 минуты;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      9) условие 2 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      11) процесс 9 – получение услугополучателя через оператора ЦОНа результата оказания государственной услуги сформированной в АРМ ГБД «Е-лицензирование».
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале) индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) и бизнес идентификационного номера (далее - БИН);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения подписания запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в портале и обработка запроса в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в АРМ ГБД «Е-лизензирование»;
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной в портале. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в «личный кабинет» в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      12. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на портале, интернет– ресурсе услугодателя.
 

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешений на эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV категории»
 
 

Описание последовательности процедур (действий), между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
 


 

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешений на эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV категории»
 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН
 


Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешений на эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV категории»
 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал

Условные обозначения:


Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешений на эмиссии в окружающую
среду для объектов II, III и IV категории»
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории»



 
 

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 декабря 2014 года № 363
 
 

Регламент государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий» (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области») (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиалы республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Агентства Республики Казахстан по связи и информации (далее – ЦОН);
      3) веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – заключение государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий с выводом «согласовывается/не согласовывается», в форме электронного документа удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная и электронная.
      На портале результат оказания государственной услуги направляется в «личный кабинет» в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявление и иных документов услугополучателя или электронного запроса услугополучателя (либо его представителя по доверенности), предусмотренных в пункте 9 стандарта государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2014 года № 702.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием документов и их регистрация в канцелярии услугодателя – 15 минут;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя – 15 минут;
      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя и выдача заключения государственной экологической экспертизы – не более 1 (один) месяца, выдача повторного заключения государственной экологической экспертизы – не более 10 (десять) рабочих дней, предварительная экспертиза – не более 5 (пять) рабочих дней;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю (либо его представителя по доверенности) – 15 минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, подтверждает принятие заявления отметкой на его копии с указанием даты и времени приема пакета документов и предоставляет документы руководителю – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы и направляет ответственному исполнителю – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы, готовит результат оказания государственной услуги (заключение государственной экологической экспертизы – не более 1 (один) месяца, повторное заключение государственной экологической экспертизы - не более 10 (десять) рабочих дней, предварительная экспертиза – не более 5 (пять) рабочих дней) и направляет руководителю;
      4) руководитель услугодателя подписывает и направляет заключение государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий, либо результаты предварительной экспертизы сотруднику канцелярии – 15 минут;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает заключение государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий услугополучателю (либо его представителю по доверенности) – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок – схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий» (далее – Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) процесс 1 – ввод оператора ЦОНа в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы ЦОНа (далее – АРМ ИИС ЦОН) логина и пароля (процесс авторизации) для оказании услуги – 1 минута;
      2) процесс 2 – выбор оператором ЦОНа, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод оператором ЦОНа данных услугополучателя – 2 минуты;
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС);
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС - 1 минута;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС – 2 минуты;
      6) процесс 5 – заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных услугополучателем, прикрепление их к форме заявки удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через ШЭП в автоматизированное рабочее место государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – АРМ ГБД «Е-лицензирование) – 2 минуты;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      9) условие 2 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      11) процесс 9 – получение услугополучателя через оператора ЦОНа результата оказания государственной услуги сформированной в АРМ ГБД «Е-лицензирование».
      10. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале) индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес идентификационного номера (далее – БИН);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения подписания запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в портале и обработка запроса в АРМ ГБД «Е-лицензирование»;
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в АРМ ГБД «Е-лизензирование»;
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги, сформированной в портале. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в «личный кабинет» в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      12. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на портале, интернет– ресурсе услугодателя.
 
 

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача заключений государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и IV категорий»
 

Описание последовательности процедур (действий), между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача заключений государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и IV категорий»

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН


Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача заключений государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и IV категорий»

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал


 

Условные обозначения:


 
 

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача заключений государственной экологической
экспертизы для объектов II, III и IV категорий»
 

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категорий»


 
 

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 31 декабря 2014 года № 363

Регламент государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства»

      Сноска. Регламент утратил силу постановлением акимата Мангистауской области от 13.10.2015 № 306(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).