Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 183 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 2 маусымда № 4784 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру";
      2) "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру";
      3) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов
 

Әкімдіктің       
2014 жылғы 30 сәуірдегі 
№ 183 қаулысымен    
бекітілген       

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға(қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қалалардың, аудандардың сәулет және қала құрылысы бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) көрсетілетін қызметті берушінің шешімі (бұдан әрі – облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысы).
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт)  қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және қабылданған күнін және уақытын көрсете отырып, өтініштің көшірмесін береді (30 минут).
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының қабылданған күнін және уақытын көрсете отырып, өтініштің көшірмесін беру;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды (1 сағат).
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) жауапты орындаушы құжаттар топтамасын зерделейді, облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасын дайындайды (19 күнтізбелік күн).
      Нәтиже – облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қаулының жобасын облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігіне ұсынады (1 сағат).
      Нәтиже – облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасын облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігіне жіберу;
      5) облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасын қарайды және оған қол қояды (10 күнтізбелік күн).
      Нәтиже – облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі жауабының жобасымен танысады (1 сағат).
      Нәтиже – облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысын беру туралы шешім қабылдау;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысын береді (30 минут).
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті алушының облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысын алуы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды жүзеге асырғаннан кейін (30 минут) көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін береді (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды және құжаттар топтамасын орындау үшін береді (1 сағат);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделей отырып, облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулы жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігіне жіберу үшін береді (19 күнтізбелік күн);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасын ұсынады (1 сағат);
      5) облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысының жобасын қарайды және оған қол қояды және көрсетілетін қызметті берушіге береді (10 күнтізбелік күн);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі жауабының нәтижесімен таныса отырып, облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігі қаулысын көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (1 сағат);
      7) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері облыстық маңызы бар қала, аудан әкімдігінің қаулысын көрсетілетін қызметті алушыға береді (30 минут).
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 8-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер 
мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы 
ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) 
реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) 
шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 
1-қосымша                      

Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып, рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы 

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, 
инженерлік жүйелер мен жабдықтарды 
өзгертуге байланысты емес 
қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын 
(жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға 
(қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) 
шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет регламентіне 
2-қосымша 

 "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Әкімдіктің          
2014 жылғы 30 сәуірдегі   
№ 183 қаулысымен бекітілген 

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
(бұдан әрі - регламент)

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қалалар және аудандардың жергілікті атқарушы органдары (аудандар және қалалардың сәулет және қала құрылысы бөлімдері) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалары мен аудандарының бөлімдері (бұдан әрі – ХҚО);
      2) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау бойынша анықтама;
      жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын беру бойынша анықтама;
      жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын жою бойынша анықтама.
      Анықтамалар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып беріледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме ХҚО-дан Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттар (бұдан әрі - құжаттар топтамасы) немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуы болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы ("Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтер жоқ болған кезде анықтама алу кезінде, жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде анықтама алу кезінде):
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері ХҚО-мен ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдауды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және берілетін құжаттар тізілімінде құжаттарды алғаны туралы белгіні жүзеге асырады – 15 (он бес) минут.
      Нәтиже – берілетін құжаттар тізілімінде құжаттарды алу туралы белгі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштаманы қояды – 2 (екі) сағат.
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасының қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды:
      "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтері жоқ болған кезде – 1 (бір) жұмыс күні;
      жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде – 5 (бес) жұмыс күні.
      Нәтиже – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды – 2 (екі) сағат.
      Нәтиже – қол қойылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚО-ға береді немесе электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысаны түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді – 2 (екі) сағат.
      Нәтиже – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ХҚО-ға беру немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберу.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету рәсіміне:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы қатысады.
      8. Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы ("Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтер жоқ болған кезде анықтама алу кезінде, жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде анықтама алу кезінде):
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, олардың тіркелуін және берілетін құжаттар тізілімінде құжаттарды алғаны туралы белгіні жүзеге асырғаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін береді - 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және тиісті бұрыштамамен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 2 (екі) сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына шешім қабылдау үшін береді, "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтер жоқ болған кезде – 1 (бір) жұмыс күні (мемлекеттік көрсетілетін қызметті ХҚО арқылы көрсету кезінде) немесе 2 (екі) жұмыс күні (мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы көрсету кезінде), жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде – 5 (бес) жұмыс күні (мемлекеттік көрсетілетін қызметті ХҚО арқылы көрсету кезінде) немесе 6 (алты) жұмыс күні (мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы көрсету кезінде);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдайды, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді – 2 (екі) сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ХҚО-ға береді немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жібереді – 2 (екі) сағат.
      Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ХҚО-ға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ХҚО-ға жүгінеді;
      2) ХҚО қызметкері өтініштердің дұрыс толтырылуын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді – 5 (бес) минут;
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 10 (он) минут.
      Өтініштердің дұрыс және толық толтырылуы сақталған және құжаттардың топтамасы толық ұсынылған жағдайда ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатты береді – 10 (он) минут;
      3) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтер жоқ болған кезде, сондай-ақ жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе осыған уәкілетті басқа байланыс арқылы жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;
      мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алу үшін жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын жылжымайтын мүлік объектісі мекенжайы өзгерістерінің тарихынсыз нақтылау кезінде, сондай-ақ жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын жылжымайтын мүлік объектісі мекенжайы өзгерістерінің тарихымен нақтылау кезінде "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде мұрағаттық мәліметтер бар болған кезде ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді - 15 (он бес) минут;
      4) "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын өзгерту туралы мұрағаттық мәліметтер жоқ болған кезінде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін берген жағдайда, сондай-ақ жылжымайтын мүлік объектісінің орналасқан жеріне барып және мекенжайдың тіркеу кодын көрсете отырып, оны "Мекенжай тіркелімі" ақпараттық жүйесінде міндетті тіркей отырып, жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру немесе жою кезінде ХҚО қызметкері тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді – 15 (он бес) минут;
      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру ХҚО қызметкерімен қолхаттың негізінде, онда көрсетілген мерзімде, жеке келу кезінде және жеке басын куәландырылатын құжат немесе сенімхатты ұсыну бойынша жүзеге асырылады.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігі тәртібінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді (авторландыруды) жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, электрондық сұрау салудың жолдарын толтыруы;
      3) порталмен электрондық сұрау салуды өңдеу (тексеру, тіркеу);
      4) көрсетілетін қызметті алушымен көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде мемлекеттік қызметтерді алу тарихында электрондық сұрау салудың статусы және мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі туралы хабарламаның алынуы;
      5) көрсетілетін қызметті алушының алу тарихында мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін алуы.
      Портал арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 11-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын 
мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша 
анықтама беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет регламентіне 
1-қосымша 

Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы
халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінген кезде

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын 
мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша 
анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет регламентіне 
2-қосымша 

Портал арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

"Қазақстан Республикасының аумағында 
жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын 
айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет регламентіне 
3-қосымша 

"Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау бойынша анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Әкімдіктің          
2014 жылғы 30 сәуірдегі   
№ 183 қаулысымен бекітілген 

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстық маңызы бар қалалардың, аудандардың сәулет және қала құрылысы бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалық және аудандық бөлімдері (бұдан әрі – ХҚО) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі – сәулет-жоспарлау тапсырмасы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелері мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт)  1-қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште тіркеу кодын көрсете отырып, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) техникалық шарттары бар анықтама (бұдан әрі – сәулет-жоспарлау тапсырмасы).
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны - қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкері көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдайды, олардың тіркелуін жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде құжаттар топтамасының қабылданған күнін және уақытын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін береді – 15 минут.
      Рәсімнің нәтижесі – құжаттар топтамасының қабылданған күнін және уақытын көрсете отырып, тіркеу туралы белгісі бар көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды – 2 сағат.
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді және сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасын дайындайды:
      көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күні;
      мынадай құрылыс объектілері үшін – 14 жұмыс күні:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар:
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбырлар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге теміржолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланудағы автомобиль жолдары;
      жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) қолданыстағы шекараларында жүзеге асырылатын, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелері мен жабдықтарын өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жеке бөліктерін) реконструкциялау (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасын әзірлеуге – 2 жұмыс күні.
      Рәсімнің нәтижесі – сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасымен танысады және оны бекітеді – 3 сағат.
      Рәсімнің нәтижесі – бекітілген сәулет-жоспарлау тапсырмасы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға сәулет-жоспарлау тапсырмасын береді – 15 минут.
      Рәсімнің нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушымен сәулет-жоспарлау тапсырмасын алу.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, олардың тіркелуін және құжаттар топтамасын қабылданған күнін және уақытын көрсете отырып, тіркеу туралы белгісі бар көрсетілетін қызметті алушыға өтініштің көшірмесін беруді жүзеге асырғаннан кейін – 15 минут, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттар топтамасын бұрыштама қою үшін береді - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарайды және оны тиісті бұрыштамасымен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді - 2 сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделейді және сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасын дайындайды:
      көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күні;
      мынадай құрылыс объектілері үшін – 14 жұмыс күні:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар:
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбырлар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге теміржолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланудағы автомобиль жолдары;
      жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) қолданыстағы шекараларында жүзеге асырылатын, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелері мен жабдықтарын өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жеке бөліктерін) реконструкциялау (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасын әзірлеуге – 2 жұмыс күні.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасымен танысады, бекітеді және оны көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкеріне береді – 3 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің (кеңсенің) қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға сәулет-жоспарлау тапсырмасын береді – 15 минут.
      Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ХҚО-ға жүгінеді;
      2) ХҚО қызметкері өтініштің дұрыс толтырылуын және құжаттар топтамасы толықтығының Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді – 5 минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 10 минут;
      3) көрсетілетін қызметті алушы өтініштің дұрыс және толық толтырылуын сақтаған және құжаттардың топтамасын толық ұсынған жағдайда:
      ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатты береді – 5 минут;
      4) Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісімін алады - 5 минут;
      5) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе осыған уәкілетті байланыс арқылы жібереді – 1 жұмыс күні.
      Қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді;
      6) көрсетілетін қызметті беруші сәулет-жоспарлау тапсырмасының жобасын дайындайды, бекітеді және оны ХҚО-ға төмендегі мерзімде жібереді:
      ХҚО-ға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күні;
      мынадай құрылыс объектілері үшін – 14 жұмыс күні:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар:
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбырлар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге теміржолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі айрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланудағы автомобиль жолдары;
      жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) қолданыстағы шекараларында жүзеге асырылатын, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелері мен жабдықтарын өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жеке бөліктерін) реконструкциялау (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасын әзірлеуге – 2 жұмыс күні мерзімде дайындайды.
      Сонымен бірге, көрсетілетін қызметті беруші бекітілген сәулет-жоспарлау тапсырмасын мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанына дейін бір күні бұрын ұсынады.
      7) ХҚО қызметкері тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға сәулет-жоспарлау тапсырмасын береді – 15 минут.
      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет (электрондық) кезек күту тәртібімен көрсетіледі, электрондық кезекті "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы брондауға болады.
      Көрсетілетін қызметті алушыға сәулет-жоспарлау тапсырмасын беруді ХҚО қызметкері қолхат негізінде, онда көрсетілген мерзімде, жеке келу кезінде, қолы қойылып және жеке басын куәландырылатын құжат немесе сенімхат ұсынылған кезде жүзеге асырады.
      Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      Ескерту. Регламент 10-тармақпен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 
1-қосымша 

Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 
2-қосымша 

Мемлекеттік қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 
3-қосымша 

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 14.07.2014 № 336 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Шартты белгілер

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Костанайской области от 30 апреля 2014 года № 183. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 2 июня 2014 года № 4784. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования";
      2) "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан";
      3) "Выдача архитектурно-планировочного задания";
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов
 

Утвержден        
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года 
№ 183         

Регламент государственной услуги
"Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее – государственная услуга) оказывается физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) отделами архитектуры и градостроительства городов областного значения, районов (далее - услугодатель).
      Государственная услуга оказывается бесплатно услугополучателю либо его представителя по доверенности.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - решение услугодателя на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования (далее – постановление акимата города областного значения, района).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее - Стандарт) и принятие пакета документов указанных пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, осуществляет их регистрацию и выдает копию заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема (30 минут).
      Результат – выдача услугополучателю копии заявления о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов;
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов и определяет ответственного исполнителя услугодателя (1 час).
      Результат – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель изучает пакет документов, подготавливает проект постановления акимата города областного значения, района (19 календарных дней).
      Результат – проект постановления акимата города областного значения, района;
      4) руководитель услугодателя представляет проект постановления в акимат города областного значения, района (1 час).
      Результат – направление проекта постановления акимата города областного значения, района в акимат города областного значения, района;
      5) акимат города областного значения, района рассматривает и подписывает проект постановления акимата города областного значения, района (10 календарных дней).
      Результат – постановление акимата города областного значения, района;
      6) руководитель услугодателя ознакамливается с результатом ответа акимата города областного значения, района (1 час).
      Результат – принятие решения о выдаче постановления акимата города областного значения, района;
      7) сотрудник услугодателя выдает постановление акимата города областного значения, района услугополучателю (30 минут).
      Результат – получение постановления акимата города областного значения, района услугополучателем.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) акимат города областного значения, района.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов (30 минут) передает руководителю услугодателя пакет документов для наложения визы (15 минут);
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов, определяет ответственного исполнителя услугодателя и передает пакет документов для исполнения (1 час);
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучив пакет документов, подготавливает проект постановления акимата города областного значения, района и передает руководителю услугодателя для направления в акимат города областного значения, района (19 календарных дней);
      4) руководитель услугодателя представляет проект постановления акимата города областного значения, района в акимат города областного значения, района (1 час);
      5) акимат города областного значения, района рассматривает и подписывает проект постановления акимата города областного значения, района и передает услугодателю (10 календарных дней).
      6) руководитель услугодателя ознакомившись с результатом ответа акимата города областного значения, района, передает постановление акимата города областного значения, района сотруднику услугодателя (1 час).
      7) сотрудник услугодателя выдает постановление акимата города областного значения, района услугополучателю (30 минут).
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменением, внесенным постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 2 к настоящему регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, 
переоборудование) помещений (отдельных частей) 
существующих зданий, не связанных с изменением 
несущих и ограждающих конструкций, 
инженерных систем и оборудования" 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2 
к регламенту государственной услуги 
"Выдача решения на реконструкцию 
(перепланировку, переоборудование) 
помещений (отдельных частей) существующих 
зданий, не связанных с изменением 
несущих и ограждающих конструкций, 
инженерных систем и оборудования" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения

Утвержден        
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года  
№ 183          

Регламент государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"
(далее - регламент)

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается структурными подразделениями местных исполнительных органов городов областного значения и районов (отделами архитектуры и градостроительства городов и районов) (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его отделы городов и районов (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      справка по уточнению адреса объекта недвижимости;
      справка по присвоению адреса объекта недвижимости;
      справка по упразднению адреса объекта недвижимости.
      Справки выдаются с указанием регистрационного кода адреса по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее - Стандарт).
      4. Форма предоставления результата государственной услуги – электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление, по форме согласно приложению 2 к Стандарту и соответствующих документов, указанных в  пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов), из ЦОНа либо электронный запрос услугополучателя.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения (при получении справки при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр", при получении справки при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса):
      1) сотрудник услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных ЦОНом, их регистрацию и осуществляет отметку о получении документов в реестре передаваемых документов – 15 (пятнадцать) минут;
      Результат – отметка о получении документов в реестре передаваемых документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу – 2 (два) часа.
      Результат – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов на соответствие предъявляемым требованиям и подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр" - 1 (один) рабочий день;
      при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса - 5 (пять) рабочих дней.
      Результат – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководство услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги - 2 (два) часа.
      Результат – подписанный результат оказания государственной услуги.
      5) сотрудник услугодателя передает результат оказания государственной услуги в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа подписанного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) – 2 (два) часа.
      Результат – передача результата оказания государственной услуги в ЦОН либо направление в "личный кабинет" услугополучателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), длительность каждой процедуры (действия) (при получении справки при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр", при получении справки при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и отметки в реестре передаваемых документов, передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы – 15 (пятнадцать) минут;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя - 2 (два) часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, передает проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя для принятия решения, при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр" - 1 (один) рабочий день (при оказании государственной услуги через ЦОН) либо - 2 (два) рабочих дня (при оказании государственной услуги через портал), при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса - 5 (пять) рабочих дней (при оказании государственной услуги через ЦОН) либо - 6 (шесть) рабочих дней (при оказании государственной услуги через портал);
      4) руководитель услугодателя принимает соответствующее решение, передает результат оказания государственной услуги сотруднику услугодателя – 2 (два) часа.
      5) сотрудник услугодателя передает результат оказания государственной услуги в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя - 2 (два) часа.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугодателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявлений и полноту пакета документов - 5 (пять) минут.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к Стандарту – 10 (десять) минут.
      При соблюдении правильности и полноты заполнения заявлений и предоставления полного пакета документов, работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме пакета документов – 10 (десять) минут;
      3) для получения результата оказания государственной услуги при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр", а также при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса, работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь – 1 (один) рабочий день;
      для получения результата оказания государственной услуги при уточнении адреса объекта недвижимости без истории изменений адреса объекта недвижимости, а также при уточнении адреса объекта недвижимости с историей изменений адреса объекта недвижимости при наличии архивных сведений в информационной системе "Адресный регистр", работник ЦОНа выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю – 15 (пятнадцать) минут;
      4) в случае выдачи результата оказания государственной услуги при отсутствии архивных сведений об изменении адреса объекта недвижимости в информационной системе "Адресный регистр", а также при присвоении или упразднении адреса объекта недвижимости, с выездом на место нахождения объекта недвижимости и с обязательной регистрацией его в информационной системе "Адресный регистр" с указанием регистрационного кода адреса работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю – 15 (пятнадцать) минут;
      Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется работником ЦОН на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса;
      3) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса порталом;
      4) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя;
      5) получение услугополучателем результата государственной услуги в истории получения.
      Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через портал указана в приложении 2 к регламенту.
      11. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 3 к настоящему регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 11 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки по определению адреса объектов 
недвижимости на территории Республики Казахстан" 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
при обращении в центр обслуживания населения

Приложение 2            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки по определению адреса объектов 
недвижимости на территории Республики Казахстан" 

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через портал

Приложение 3 
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки по определению адреса 
объектов недвижимости на территории 
Республики Казахстан" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения

Утвержден       
постановлением акимата 
от 30 апреля 2014 года 
№ 183         

Регламент государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее – государственная услуга) оказывается отделами архитектуры и градостроительства городов областного значения, районов (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его городскими и районными отделами (далее – ЦОН).
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – справка с архитектурно-планировочным заданием и технических условий на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении), с указанием регистрационного кода на бумажном носителе (далее – архитектурно-планировочное задание) согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя согласно приложению 2 Стандарта и документы, указанные в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник (канцелярии) услугодателя принимает пакет документов, представленных услугополучателем, осуществляет их регистрацию и выдает услугополучателю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов – 15 минут.
      Результат процедуры – копия заявления услугополучателя с отметкой о регистрации, с указанием даты и времени приема пакета документов;
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 2 часа.
      Результат процедуры – виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов и подготавливает проект архитектурно-планировочного задания:
      с момента сдачи пакета документов услугодателю - 7 рабочих дней;
      14 рабочих дней - для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      2 рабочих дня - на разработку проекта реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы).
      Результат процедуры – проект архитектурно-планировочного задания;
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом архитектурно-планировочного задания и утверждает его – 3 часа.
      Результат процедуры – утвержденное архитектурно-планировочное задание;
      5) сотрудник (канцелярии) услугодателя выдает архитектурно-планировочное задание услугополучателю – 15 минут.
      Результат процедуры – получение архитектурно-планировочного задания услугополучателем.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник (канцелярии) услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник (канцелярии) услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления с отметкой о регистрации, с указанием даты и времени приема пакета документов – 15 минут, передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы – 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов и передает его с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя – 2 часа;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов и подготавливает проект архитектурно-планировочного задания:
      с момента сдачи пакета документов услугодателю - 7 рабочих дней;
      14 рабочих дней - для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      2 рабочих дня - на разработку проекта реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы).
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с проектом архитектурно-планировочного задания, утверждает и передает его сотруднику (канцелярии) услугодателя – 3 часа.
      5) сотрудник (канцелярии) услугодателя выдает архитектурно-планировочное задание услугополучателю – 15 минут.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) представлена в приложении 1 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в центр обслуживания населения (далее – ЦОН), длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов на соответствие пункту 9 Стандарта – 5 минут.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов отказывает в приеме документов и выдает услугополучателю расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 Стандарта – 10 минут;
      3) при соблюдении услугополучателем правильности и полноты заполнения заявления и предоставления полного пакета документов работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов – 5 минут;
      4) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, по форме, представленной работником ЦОНа, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан – 5 минут;
      5) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или уполномоченную на это связь – 1 рабочий день.
      День приема не входит в срок оказания государственной услуги;
      6) Услугодатель подготавливает проект архитектурно-планировочного задания, утверждает и направляет его в ЦОН в срок:
      с момента сдачи пакета документов в ЦОН - 7 рабочих дней;
      14 рабочих дней - для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      2 рабочих дня - на разработку проекта реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы).
      При этом услугодатель предоставляет в ЦОН утвержденное архитектурно-планировочное задание за день до окончания срока оказания государственной услуги;
      7) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает архитектурно-планировочное задание услугополучателю – 15 минут.
      9. Государственная услуга оказывается в порядке (электронной) очереди, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      Выдача архитектурно-планировочного задания услугополучателю осуществляется работником ЦОНа на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, представлена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      10. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 3 к настоящему регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 10 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги 
"Выдача архитектурно-планировочного задания" 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2              
к регламенту государственной услуги 
"Выдача архитектурно-планировочного задания" 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, действованных в оказании государственной услуги

Приложение 3 
к регламенту государственной услуги 
"Выдача архитектурно-планировочного задания" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением акимата Костанайской области от 14.07.2014 № 336 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Условные обозначения