"Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасың беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 14 шілдедегі № 333 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 19 тамызда № 5019 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Ш. Бектұрғановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

Әкімдіктің        
2014 жылғы 14 шілдедегі   
№ 333 қаулысымен бекітілген 

"Медициналық қызметке лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы ("Қостанай облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалары мен аудандарының бөлімдері (бұдан әрі – ХҚО);
      3) www.egov.kz "электрондық үкімет" немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб порталдары (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсетудің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 141 "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша медициналық қызметке лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген жағдайда – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз жеткізгіште ресімделеді, басып шығарылады, көрсетілетін қызметті беруші басшысының мөрімен және қолымен куәландырылады.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған құжат нысанында жіберіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын қабылдауы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады, 15 (он бес) минут, құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қою үшін береді, 15 (он бес) минут.
      Нәтиже - құжаттар топтамасын қабылдау, оларды тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны белгілейді, тиісті бұрыштама қояды, 1 (бір) сағат.
      Нәтиже - көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде - 14 (он төрт) жұмыс күні;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде - 9 (тоғыз) жұмыс күні;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру кезінде - 1 (бір) жұмыс күні.
      Нәтиже – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 1 (бір) сағат.
      Нәтиже - қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді, 15 (он бес) минут.
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті алушыға берілген мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады, 15 (он бес) минут, құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қою үшін береді, 15 (он бес) минут.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны белгілейді, тиісті бұрыштама қояды, 1 (бір) сағат.
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын зерделейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде - 14 (он төрт) жұмыс күні;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде - 9 (тоғыз) жұмыс күні;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру кезінде - 1 (бір) жұмыс күні.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 1 (бір) сағат.
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді, 15 (он бес) минут.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен
өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік
қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

      8. ХҚО-ға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ХҚО-ға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасымен жүгінеді;
      2) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, 10 (он) минут ішінде:
      Өтініштерді толтырудың дұрыстығы сақталған кезде және құжаттар топтамасы толық ұсынылғанда, ХҚО қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған интеграцияланған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚО ИАЖ) тіркейді, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады және көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдаған кезде:
      өтініштің нөмірі мен қабылданған күнін;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрін;
      өтінішке қоса берілген құжаттардың саны мен атауын;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) мен құжаттарды беру орнын;
      құжаттарды қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің жауапты тұлғасының немесе ХҚО қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын (жеке басын куәландыратын құжатында болған кезде);
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының тегін, атын, әкесінің атын (жеке тұлғалар үшін) немесе атауын (заңды тұлғалар үшін), байланыс деректерін көрсете отырып, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, 5 (бес) минут ішінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, 5 (бес) минут ішінде;
      3) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны курьерлік немесе осыған уәкілетті өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жібереді, 1 (бір) күн ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін дайындайды:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде - 14 (он төрт) жұмыс күні;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде - 9 (тоғыз) жұмыс күні;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру кезінде - 1 (бір) жұмыс күні.
      5) ХҚО қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді, 15 (он бес) минут ішінде.
      9. Нәтижелерді қабылдау және беру жеделдетілген қызмет көрсетусіз "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      10. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының ресімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушының порталда тіркелуді (авторизациялауды) жүзеге асыруы;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық сұрау салу жолдарын толтыруы және құжаттар топтамасын бекітуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұрау салуды куәландыруы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрау салуды өңдеуі (тексеруі, тіркеуі);
      5) көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу тарихында көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салу мәртебесі мен мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі туралы хабарламаны алуы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдауы;
      7) көрсетілетін қызметті алушының алу тарихында мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін алуы.
      Функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

"Медициналық қызметке лицензия   
беру, қайта ресімдеу, лицензияның 
телнұсқасын беру" мемлекеттік   
көрсетілетін қызмет регламентіне 
1-қосымша            

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,
әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

"Медициналық қызметке лицензия беру,  
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет  
регламентіне 2-қосымша         

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

"Медициналық қызметке лицензия беру,  
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет  
регламентіне 3-қосымша         

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

"Медициналық қызметке лицензия  
беру, қайта ресімдеу, лицензияның 
телнұсқасын беру" мемлекеттік  
көрсетілетін қызмет регламентіне 
4-қосымша            

"Медициналық қызметке лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность"

Постановление акимата Костанайской области от 14 июля 2014 года № 333. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 19 августа 2014 года № 5019. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Бектурганова С.Ч.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден       
постановлением акимата 
от 14 июля 2014 года  
№ 333         

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственным учреждением "Управление здравоохранения акимата Костанайской области") (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      1) услугодателя посредством канцелярии;
      2) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его отделы городов и районов (далее – ЦОН);
      3) веб-порталы "электронного правительства" www.egov.kz или "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление лицензии и (или) приложения к лицензии, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии на медицинскую деятельность либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее - Стандарт), утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 141 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности".
      Форма предоставления результата государственной услуги электронная.
      В случае обращения услугополучателя к услугодателю – результат оказания государственной услуги оформляется на бумажном носителе, распечатывается и заверяется печатью и подписью руководителя услугодателя.
      При обращении услугополучателя через портал результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятие услугодателем пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее - пакет документов) или электронного запроса услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем, их регистрацию, 15 (пятнадцать) минут, передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы, 15 (пятнадцать) минут.
      Результат - прием пакета документов, их регистрация;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу, 1 (один) час.
      Результат - виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов услугополучателя, подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии - 14 (четырнадцать) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии - 9 (девять) рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии - 1 (один) рабочий день.
      Результат – проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, 1 (один) час.
      Результат – подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) ответственный исполнитель услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 15 (пятнадцать) минут.
      Результат – выданный результат оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем, их регистрацию, 15 (пятнадцать) минут, передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы, 15 (пятнадцать) минут.
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу, 1 (один) час.
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов услугополучателя, подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии - 14 (четырнадцать) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии - 9 (девять) рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии - 1 (один) рабочий день.
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги, 1 (один) час.
      5) ответственный исполнитель услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 15 (пятнадцать) минут.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия
с центром обслуживания населения и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугодателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН с пакетом документов, указанном в пункте 9 Стандарта;
      2) работник ЦОНа проверяет полноту пакета документов, в течение 10 (десяти) минут;
      При соблюдении правильности заполнения заявлений и предоставления полного пакета документов, работник ЦОНа регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН), получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документов;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества (при наличии в документе, удостоверяющем личность) ответственного лица услугодателя либо работника ЦОН, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя, в течение 5 (пяти) минут.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 4 к Стандарту в течение 5 (пяти) минут;
      3) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, в течение 1 (одного) дня;
      4) услугодатель подготавливает результат оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии - 14 (четырнадцать) рабочих дней;
      при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии - 9 (девять) рабочих дней;
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии - 1 (один) рабочий день.
      5) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, в течение 15 (пятнадцати) минут.
      9. Прием и выдача результатов осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания.
      Диаграмма функционального взаимодействия указана в приложении 2 к регламенту.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) осуществление услугополучателем регистрации (авторизации) на портале;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) получение услугополучателем результата государственной услуги в истории получения.
      Диаграмма функционального взаимодействия указана в приложении 3 к регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к регламенту.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги 
"Выдача лицензии, переоформление,  
выдача дубликатов лицензии      
на медицинскую деятельность"    

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)
с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги "Выдача 
лицензии, переоформление, выдача дубликатов 
лицензии на медицинскую деятельность"   

Диаграмма функционального взаимодействия
при оказании государственной услуги через ЦОН

Приложение 3               
к регламенту государственной услуги "Выдача 
лицензии, переоформление, выдача дубликатов 
лицензии на медицинскую деятельность"    

Диаграмма функционального взаимодействия
при оказании государственной услуги через Портал

Приложение 4           
к регламенту государственной услуги 
"Выдача лицензии, переоформление,  
выдача дубликатов лицензии     
на медицинскую деятельность"   

Справочник бизнес-процессов оказания государственной
услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов
лицензии на медицинскую деятельность"