"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 2 қыркүйектегі № 440 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 1 қазанда № 5105 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

Әкімдіктің         
2014 жылғы 2 қыркүйектегі 
№ 440 қаулысымен     
бекітілген        

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу
және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстық маңызы бар аудандар мен қалалардың жергілікті атқарушы органдары (облыстық маңызы бар аудандар мен қалалардың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және автомобиль жолдары бөлімдері) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалары мен аудандарының бөлімдері (бұдан әрі - ХҚО);
      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) не Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады (бұдан әрі – стандарт).
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.
      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіште хабарламаны алу үшін өтініш берген жағдайда хабарлама электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және ХҚО уәкілетті адамының қолымен және мөрімен расталады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн
қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсімді (iс-қимылды) бастауға негіздеме стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) қоса бере отырып, стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініштің болуы немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық сұрау салуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімше қызметкерлерімен мынадай рәсімнің (iс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы мен реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері ХҚО немесе портал арқылы ұсынылған құжаттар топтамасын қабылдайды, оларды тіркеуді жүзеге асырады немесе берілетін құжаттар тізілімінде құжаттар топтамасын алғаны туралы белгі қояды (көрсетілетін қызметті берушіге ХҚО арқылы өтініш берген кезде) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді, күнтізбелік 2 (екі) күн.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - құжаттар топтамасын тіркеу, берілетін құжаттар тізілімінде құжаттардың алынғаны туралы белгі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарайды, тиісті бұрыштама қояды, күнтізбелік 2 (екі) күн.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - көрсетілетін қызметті беруші басшысының тиісті бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері хабарлама жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді, күнтізбелік 22 (жиырма екі) күн (құжаттар топтамасы ХҚО арқылы түскен жағдайда), күнтізбелік 23 (жиырма үш) күн (құжаттар топтамасы портал арқылы түскен жағдайда).
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - хабарлама жобасы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, күнтізбелік 2 (екі) күн.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі – қол қойылған хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ға жібереді немесе көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен қол қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды, күнтізбелік 1 (бір) күн.
      Рәсімнің (iс-қимылдың) нәтижесі - хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ға жіберу немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн
қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерiнiң) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      7. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, әрбір рәсімнің (iс-қимылдың) ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырғаннан кейін құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қою үшін береді, күнтізбелік 1 (бір) күн;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасын қарап, оны тиісті бұрыштамамен көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді, күнтізбелік 2 (екі) күн;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері хабарлама жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеп, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қою үшін жолдайды, күнтізбелік 22 (жиырма екі) күн (құжаттар топтамасы ХҚО арқылы түскен жағдайда), күнтізбелік 23 (жиырма үш) күн (құжаттар топтамасы портал арқылы түскен жағдайда);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қойып, оны көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді, күнтізбелік 2 (екі) күн;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ға жібереді немесе көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен қол қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды, күнтізбелік 1 (бір) күн.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және
(немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет
көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      8. ХҚО-ға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ХҚО-ға жүгінеді;
      2) ХҚО қызметкері өтініштердің толтырылуының дұрыстығын және ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, 15 минут;
      көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, 5 минут;
      3) өтініштердің толтырылуының дұрыстығы мен толықтығы сақталған және құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда:
      ХҚО қызметкері өтінішті "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған интеграцияланған ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ХҚО ИАЖ ) тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға мыналарды көрсете отырып, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:
      құжаттың нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу күні (уақыты) және құжаттарды беру орны;
      құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушының байланыс деректері;
      4) ХҚО қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады, 5 минут ішінде;
      5) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оны курьерлік немесе осыған уәкілетті өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды, 1 күн ішінде;
      6) ХҚО қызметкері тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минут.
      Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      9. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркелуді, авторизациялауды жеке сәйкестендіру нөмірі, ЭЦҚ арқылы жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық сұрау салу жолдарын толтыруы және құжаттар топтамасын бекітуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұрау салуды куәландыру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрау салуды өңдеуі (тексеруі, тіркеуі);
      5) көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салу мәртебесі мен порталдағы "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі туралы хабарламаны алуы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында жолдауы;
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламенттің 3-қосымшасында ұсынылған.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламентің 4-қосымшасында көрсетілген.

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан     
берілетін тұрғын үйге немесе жеке   
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы 
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж   
азаматтарды есепке алу және кезекке  
қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы  
органдардың тұрғын үй беру туралы  
шешім қабылдауы" мемлекеттік    
көрсетілетін қызмет         
регламентіне             
1-қосымша               

Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету
кезіндегі әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан     
берілетін тұрғын үйге немесе жеке   
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы 
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж   
азаматтарды есепке алу және кезекке  
қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы  
органдардың тұрғын үй беру туралы  
шешім қабылдауы" мемлекеттік    
көрсетілетін қызмет         
регламентіне             
2-қосымша               

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік
қызмет көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимыл диаграммасы

      Шартты белгілер мен қысқартулар:

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан     
берілетін тұрғын үйге немесе жеке   
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы 
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж   
азаматтарды есепке алу және кезекке  
қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы  
органдардың тұрғын үй беру туралы  
шешім қабылдауы" мемлекеттік    
көрсетілетін қызмет         
регламентіне             
3-қосымша               

"Электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік
қызмет көрсету кезіндегі ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимыл диаграммасы

      Шартты белгілер мен қысқартулар:

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан     
берілетін тұрғын үйге немесе жеке   
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы 
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж   
азаматтарды есепке алу және кезекке  
қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы  
органдардың тұрғын үй беру туралы  
шешім қабылдауы" мемлекеттік    
көрсетілетін қызмет         
регламентіне             
4-қосымша               

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды
есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру шешім қабылдауы" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Костанайской области от 2 сентября 2014 года № 440. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 1 октября 2014 года № 5105. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден        
постановлением акимата  
Костанайской области  
от 2 сентября 2014 года 
№ 440         

Регламент
государственной услуги "Постановка
на учет и очередность, а также принятие местными
исполнительными органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде" (далее - регламент)

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами районов и городов областного значения (отделами жилищно-коммунального хозяйства и автомобильных дорог районов и городов областного значения) (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг осуществляется через:
      1) филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его отделы городов и районов (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее - Уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица ЦОНа.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее - пакет документов) или электронный запрос удостоверенный электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя.
      5. Процесс оказания государственной услуги содержит следующие процедуры (действия), с определенной длительностью, последовательностью их выполнения работниками структурного подразделения услугодателя:
      1) сотрудник услугодателя принимает пакет документов, представленных ЦОНом либо через портал, осуществляет их регистрацию, либо делает отметку о получении пакета документов в реестре передаваемых документов (при обращении к услугополучателю через ЦОН) и передает руководителю услугодателя, 2 (два) календарных дня.
      Результат процедуры (действия) – регистрация пакета документов, отметка о получении документов в реестре передаваемых документов;
      2) руководитель услугодателя рассматривает пакет документов, налагает соответствующую визу, 2 (два) календарных дня.
      Результат процедуры (действия) – соответствующая виза руководителя услугодателя;
      3) сотрудник услугодателя подготавливает проект уведомления, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, 22 (двадцать два) календарных дня (в случае поступления пакета документов через ЦОН), 23 (двадцать три) календарных дня (в случае поступления пакета документов через портал).
      Результат процедуры (действия) – проект уведомления либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя подписывает уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, 2 (два) календарных дня.
      Результат процедуры (действия) – подписанное уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя передает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, 1 (один) календарный день.
      Результат процедуры (действия) – передача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в ЦОН, либо направление в "личный кабинет" услугополучателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы, 1 (один) календарный день;
      2) руководитель услугодателя рассмотрев пакет документов, передает их с соответствующей визой сотруднику услугодателя, 2 (два) календарных дня;
      3) сотрудник услугодателя подготовив проект результата оказания государственной услуги, направляет его руководителю услугодателя для подписания, 22 (двадцать два) календарных дней (в случае поступления пакета документов через ЦОН), 23 (двадцать три) календарных дней (в случае поступления пакета документов через портал).
      4) руководитель услугодателя подписав уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги передает его сотруднику услугодателя, 2 (два) календарных дня.
      5) сотрудник услугодателя передает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в ЦОН, либо направляет в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, 1 (один) календарный день.
      Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры) с указанием длительности каждой процедуры (действия) указана в приложении 1 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром
обслуживания населения и (или) иными услугодателями,
а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугодателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявлений и полноту пакета представленных документов, 15 минут;
      в случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 3 к Стандарту, 5 минут;
      3) в случае соблюдения правильности и полноты заполнения заявлений и предоставления полного пакета документов:
      работник ЦОНа регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема документа;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      фамилии, имени, отчества, контактных данных услугополучателя.
      4) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан в течении 5 минут;
      5) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, в течение 1 дня;
      6) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, 15 минут.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги, указаны в приложении 2 к настоящему регламенту.
      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию, авторизацию на портале посредством индивидуального идентификационного номера, ЭЦП;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя на портале;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал представлена в приложении 3 к Регламенту.
      10. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 4 к Регламенту.

Приложение 1              
к регламенту государственной услуги    
"Постановка на учет и очередность,    
а также принятие местными исполнительными 
органами решения о предоставлении жилища  
гражданам, нуждающимся в жилище      
из государственного жилищного фонда    
или жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в частном     
жилищном фонде"           

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)
с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2              
к регламенту государственной услуги    
"Постановка на учет и очередность,    
а также принятие местными исполнительными 
органами решения о предоставлении жилища  
гражданам, нуждающимся в жилище      
из государственного жилищного фонда    
или жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в частном     
жилищном фонде"           

Диаграмма
функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги
через Центр обслуживания населения

      Условные обозначения и сокращения:

Приложение 3              
к регламенту государственной услуги    
"Постановка на учет и очередность,    
а также принятие местными исполнительными 
органами решения о предоставлении жилища  
гражданам, нуждающимся в жилище      
из государственного жилищного фонда    
или жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в частном     
жилищном фонде"           

Диаграмма
функционального взаимодействия информационных систем
в процессе оказания государственной услуги
через портал "электронного правительства"

      Условные обозначения и сокращения:

Приложение 4               
к регламенту государственной услуги    
"Постановка на учет и очередность,    
а также принятие местными исполнительными 
органами решения о предоставлении жилища  
гражданам, нуждающимся в жилище      
из государственного жилищного фонда    
или жилище, арендованном местным     
исполнительным органом в частном     
жилищном фонде"           

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными
исполнительными органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном жилищном фонде"