"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 24 сәуірдегі № 147/4 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 02 маусымда № 3839 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 2 маусымдағы № 163/6 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 02.06.2015 № 163/6 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Павлодар облысының энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы осы қаулының заңнамамен белгіленген тәртіпте ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "24" сәуірдегі
№ 147/4 қаулысымен
бекітілді

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметін аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi Мемлекеттiк қызметтердi автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметiн үйлестiру комитетiнiң "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргiзу құқығындағы республикалық мемлекеттiк кәсiпорнының Павлодар облысы бойынша филиалы (бұдан әрi - ХҚО) немесе мемлекеттік қызметті алушыда электрондық цифрлық қолтаңба бар болған жағдайда (бұдан әрі - ЭЦҚ) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіште хабарламаны алу үшін өтініш берген жағдайда хабарлама электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және ХҚО уәкілетті адамының қолымен және мөрімен расталады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті алушының өтініші немесе порталға электронды сұрау салу және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттардың тізбесі болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі белгілі бір ұзақтықпен, оларды көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің қызметкерлері белгілі бір реттілікпен, келесі рәсімдер (іс-қимылдар) арқылы орындалады:
      көрсетілетін қызметті берушінің маманы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде ХҚО-ның курьерінен құжаттарды қабылдайды, тіркейді және басшыға береді;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды, бұрыштама қояды және жауапты маманға орындау үшін жібереді;
      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды өңдейді, дайындайды және тұрғын үй комиссиясының қарауына жібереді;
      тұрғын үй комиссиясы 9 (тоғыз) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарайды, қорытынды шығарады, хаттамаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына жібереді;
      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде рет нөмірі көрсетілген хабарламаның жобаларын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және басшыға қол қою үшін жібереді;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде хабарламаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің маманына тіркеуге береді;
      көрсетілетін қызметті берушінің маманы 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды тіркеуді және оларды ХҚО-ға жолдауды немесе веб-порталда жариялауды жүзеге асырады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті берушінің аталған рәсімдерінің нәтижелері:
      көрсетілетін қызметті берушінің маманы үшін – құжаттарды тіркеу, құжаттарды ХҚО-ға жіберу, көрсетілетін қызметтің нәтижелерін веб-порталда орналастыру;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үшін – бұрыштама, хабарлама немесе дәлелді жауап;
      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы үшін – хаттаманың, хабарламаның, бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобалары;
      тұрғын үй комиссиясы үшін – қорытынды (хаттама).

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық бөлімшелер қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы;
      4) тұрғын үй комиссиясы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) орындалу мерзімін көрсетумен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасында және 3-қосымшасында келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет
көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ХҚО-ның қызметкері көрсетілетін қызметті берушіден құжаттармен қоса өтінішті қабылдайды, құжаттардың түпнұсқасымен салыстырады (15 минуттан аспайды) және жасалған тізілімге сәйкес көрсетілетін қызметті берушіге жібереді (бір жұмыс күні ішінде).
      Жеке басын куәландыратын құжаттардың, некеге немесе некені бұзу туралы (2008 жылғы 1 шілдеден кейін), қайтыс болу туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін), балалардың тууы туралы (2007 жылғы 13 тамыздан кейін) куәліктің, меншік құқығында тұрғын үйдің бар немесе жоқ екені туралы анықтамалардың, мекенжай анықтамаларының, басқа адамдарды көрсетілетін қызметті алушының отбасы мүшелері деп тану туралы сот шешімінің, көрсетілетін қызметті алушының немесе оның отбасы мүшелерінің халықтың әлеуметтік осал топтарына жататынын растайтын құжаттардың мәліметтерін ХҚО-ның қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      ХҚО-ның қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын, ақпараттық жүйелерде қамтылған мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.
      10. ХҚО-да кезектің реттік нөмірі көрсетілген есепке алу немесе бас тарту туралы дәлелді жауап жөнінде анықтама беруді ондағы көрсетілген мерзімде, қолхат негізінде, күн сайын "терезе" арқылы ХҚО-ның қызметкері жүзеге асырады.
      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде қызметтің нәтижесін алуға келмеген жағдайда, ХҚО бір ай бойы оның сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтауға береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы дайын құжаттарды алуға ХҚО-ға бір ай өткеннен кейін өтініш берген кезде ХҚО бір жұмыс күнінің ішінде көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салады. Көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күнінің ішінде дайын құжаттарды ХҚО-ға жолдайды, одан кейін ХҚО дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және қызмет берушінің ХҚО арқылы жүгіну барысында мемлекеттік қызмет көрсетуде әрекеттескен ақпараттық жүйелердің функционалдық қарым-қатынас диаграммалары осы регламенттің 4-қосымшасында және 5-қосымшасында келтірілген.
      11. Портал арқылы сұрау салған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының сұрауы және барлық қажетті анықтамалар көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында беріледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушілермен ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібі:
      1) 1-қадам - көрсетілетін қызметті беруші "жеке кабинетке" кіру үшін жеке сәйкестендіру нөмірі (ЖСН) немесе пароль арқылы веб-порталға тіркелуді жүзеге асырады;
      2) 2-қадам – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті таңдауы, оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру (деректерді енгізу), Стандартта көрсетілген сканерленген құжаттардың көшірмелеріне сұрау салу нысанын бекіту, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға жіберу үшін ЭЦҚ сұрауын куәландыру;
      3) 3-қадам - көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алушы басшысының ЭЦҚ –мен куәландырылған (хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) мемлекеттік қызметтің нәтижесін "жеке кабинеті" арқылы алуы;
      Веб-портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде әрекеттескен ақпараттық жүйелердің функционалдық қарым-қатынас диаграммалары осы регламенттің 6-қосымшасында келтірілген.
      12. Мемлекеттік кызмет көрсету үдерісінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібінің және ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 7-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. 4-бөлім 12-тармақпен толықтырылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 26.08.2014 N 283/8 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші атауының тізбесі

Р/н
Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның атауы
Заңды мекенжайы
Байланыс телефоны, электрондық мекенжайы
1
2
3
4
1
"Павлодар қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Павлодар қаласы, Кривенко көшесі, 25-үй
8 (718 2) 32-04-66
2
"Екібастұз қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Строительная көшесі, 72-үй
8 (718 7) 77-59-30, gu_ojkh@mail.ru
3
"Ақсу қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 21 "А"-үй
8 (718 37) 5-02-56, aksujkh@mail.ru
4
"Ақтоғай ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы, Әлин көшесі, 97-үй
8 (718 41) 2-13-58, otd_zkh-aktogai@mail.ru
5
"Баянауыл ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Баянауыл ауылы, Сәтбаев көшесі, 45-үй
8 (718 40) 9-12-08, bayan_jkh1@mail.ru
6
"Железин ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Железин ауданы, Железинка ауылы, Әуезов көшесі, 19-үй
8 (718 31) 2-12-19, zhelez_zkhptad@mail.ru
7
"Ертіс ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы, И. Байзақов көшесі, 13-үй
8 (718 32) 2-22-59, irt.zhkh13@mail.ru
8
"Качир ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Качиры Тереңкөл ауылы, Елгин көшесі, 172-үй
8 (718 33) 2-18-85, ozh.akr@pavlodar.gov.kz
9
"Лебяжі ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Вс.Иванов көшесі, 92-үй
8 (718 39) 2-13-09, zhkh_leb@mail.ru
10
"Май ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Май ауданы, Көктөбе ауылы, Әйтеке би ауылы, 18-үй
8 (718 38) 9-17-19, gkh.maisk@mail.ru
11
"Павлодар ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Павлодар қаласы, Қайырбаев көшесі, 32-үй
8 (718 2) 32-08-43, otd_jkh@mail.ru
12
"Успен ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар Успен ауданы, Успенка ауылы, Ленин көшесі, 70-үй
8 (718 34) 9-17-41, gkh2012@mail.ru
13
"Шарбақты ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттіқ мекемесі
Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, Советтер көшесі, 51-үй
8 (718 36) 2-11-72, gkhcserb@mail.ru

  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) орындалу мерзімін
көрсетумен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) әрекеті
Әрекет №
1
2
3
4
5
6
7
Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты тұлғалары
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы
Тұрғын үй комиссиясы
Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы
Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы
Әрекеттер атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдайды, тіркейді
Құжаттарды қарайды, бұрыштама қояды және жауапты маманның орындауына береді
Құжаттарды өңдейді, қарауға жіберу үшін дайындайды
Құжаттарды қарайды, қорытынды жасайды, хаттамаға қол қояды және жауапты маманға жолдайды
Хабарламаның жобаларын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді
Хабарламаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды
Құжаттарды тіркейді
Аяқтау нысаны(деректер, құжат ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Басшыға береді
Бұрыштама
Тұрғын үй комиссиясына жолдайды
Қорытынды (хаттама)
Басшыға қол қою үшін жолдайды
Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап
ХҚО-ға жолдайды, веб-порталға орналастырады
Орындау мерзімдері
1 күнтізбелік күн
2 күнтізбелік күн
7 күнтізбелік күн
9 күнтізбелік күн
7 күнтізбелік күн
1 күнтізбелік күн
1 күнтізбелік күн
Келесі әрекеттің нөмірі
2
3
4
5
6
7
 

  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

      Блок-сызба

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) орындалу мерзімін
көрсетумен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

      Блок-сызба

Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
5-қосымша

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде әрекеттескен ақпараттық
жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммалары

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін
тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және
кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
6-қосымша

Веб-портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде
әрекеттескен ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара іс-қимыл диаграммалары

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
берілетін тұрғын үйге немесе жеке
тұрғын үй қорынан жергілікті
атқарушы орган жалдаған тұрғын
үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу
және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдардың
тұрғын үй беру туралы шешім
қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
7-қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйді есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті
атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 7-қосымшамен толықтырылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 26.08.2014 N 283/8 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      

Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Павлодарской области от 24 апреля 2014 года № 147/4. Зарегистрировано Департаментом юстиции 02 июня 2014 года № 3839. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 2 июня 2015 года № 163/6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 02.06.2015 года № 163/6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Управлению энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Павлодарской области обеспечить, в установленном законодательством порядке, официальное опубликование настоящего постановления.
      3. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Бозумбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от 24 апреля 2014 года
№ 147/4

Регламент государственной услуги "Постановка на учет
и очередность, а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" оказывается местными исполнительными органами районов и городов областного значения (далее – услугодатель) согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      Государственная услуга оказывается через филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее - ЦОН) или веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее - портал) при условии наличия у получателя государственной услуги электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 (далее – Стандарт).
      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица ЦОН.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя или электронного запроса на портал и переченя документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      5. Процесс оказания государственной услуги содержит следующие процедуры (действия), с определенной длительностью, последовательностью их выполнения работниками структурного подразделения услугодателя:
      специалист канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня принимает документы от курьера ЦОНа, регистрирует и передает руководителю услугодателя;
      руководитель услугодателя в течение 2 (двух) календарных дней рассматривает документы, накладывает резолюцию и направляет на исполнение ответственному специалисту;
      ответственный специалист услугодателя в течение 7 (семи) календарных дней обрабатывает, подготавливает документы и направляет на рассмотрение жилищной комиссии;
      жилищная комиссия в течение 9 (девяти) календарных дней рассматривает документы, выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту услугодателя;
      ответственный специалист услугодателя в течение 7 (семи) календарных дней оформляет проекты уведомления с указанием порядкового номера, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и направляет документы руководителю услугодателя на подпись;
      руководитель услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня подписывает уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и отдает на регистрацию специалисту услугодателя;
      специалист канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) календарного дня осуществляет регистрацию документов и передачу их в ЦОН либо размещает на веб-портале.
      6. Результатом, указанных процедур услугодателя в процессе оказания государственной услуги являются:
      для специалиста канцелярии услугодателя – регистрация документов, направление документов в ЦОН, размещение результата услуги на веб-портале;
      для руководителя услугодателя – резолюция, уведомление, либо мотивированный отказ;
      для ответственного специалиста услугодателя – проекты: протокола, уведомления, мотивированного ответа об отказе;
      для жилищной комиссии – заключение (протокол).

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:
      1) специалист канцелярии услугодателя
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный специалист услугодателя;
      4) жилищная комиссия.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий) приведены в приложениях 2 и 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе
оказания государственной услуги

      9. Работник ЦОНа принимает от услугополучателя заявление с документами, сверяет с оригиналами документов (не более 15 минут) и направляет услугодателю согласно составленного им реестра (в течение рабочего дня).
      Работник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов сведения документов, удостоверяющих личность, свидетельства о заключении или расторжении брака (после 1 июня 2008 года), о смерти (после 13 августа 2007 года), о рождении детей (после 13 августа 2007 года), справки о наличии или отсутствии жилища (по Республике Казахстан), принадлежащего им на праве собственности, адресной справки, решение суда о признании других лиц членами семьи услугополучателя, документов, подтверждающих принадлежность услугополучателя, либо членов его семьи к социально уязвимым слоям населения.
      Работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.
      10. В ЦОНе выдача уведомления о постановке на учет с указанием номера очереди или о мотивированном отказе осуществляется работником ЦОНа посредством "окон" ежедневно на основании расписки, в указанный в ней срок.
      В случаях, если услугополучатель не обратился за результатом государственной услуги в указанный в ней срок, ЦОН обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения.
      При обращении услугополучателя в ЦОН за получением готовых документов по истечении одного месяца, ЦОН в течение одного рабочего дня делает запрос услугодателю. Услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в ЦОН, после чего ЦОН выдает готовые документы услугополучателю.
      Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями и диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги при обращении услугодателя через ЦОН приведены в приложении 4 и 5 к настоящему регламенту.
      11. При обращении через веб-портал, запрос услугополучателя и все необходимые справки предоставляются в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      Порядок использования услугополучателем информационных систем в процессе оказания государственной услуги:
      1) шаг 1 – услугополучатель осуществляет регистрацию на веб-портале для входа в "личный кабинет" с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) или пароля;
      2) шаг 2 – выбор услугополучателем государственной услуги, заполнение формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса отсканированных копий документов, указанных в Стандарте, а также удостоверение запроса ЭЦП для отправки услугодателю;
      3) шаг 3 – получение услугополучателем через "личный кабинет" результата государственной услуги (уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги), удостоверенный ЭЦП руководителя услугодателя.
      Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при обращении услугодателя через веб – портал приведена в приложении 6 к настоящему регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 7 к настоящему регламенту.
      Сноска. Раздел 4 дополнен пунктом 12 в соответствии с постановлением акимата Павлодарской области от 26.08.2014 N 283/8 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Перечень наименований услугодателей

п/н
Наименование местного исполнительного органа, оказывающего государственную услугу
Юридический адрес
Контактный телефон, электронный адрес
1
2
3
4
1
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Павлодара"
Павлодарская область, город Павлодар, улица Кривенко, 25
8 (718 2) 32-04-66
2
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Экибастуза"
Павлодарская область, город Экибастуз, улица Строительная, 72
8 (718 7) 77-59-30, gu_ojkh@mail.ru
3
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог города Аксу"
Павлодарская область, город Аксу, улица Астана, 21"А"
8 (718 37) 5-02-56, aksujkh@mail.ru
4
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актогайского района"
Павлодарская область, Актогайский район, село Актогай, улина Алина, 97
8 (718 41) 2-13-58, otd_zkh-aktogai@mail.ru
5
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Баянаульского района"
Павлодарская область, Баянаульский район, село Баянаул, улица Сатпаева, 45
8 (718 40) 9-12-08, bayan_jkh1@mail.ru
6
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Железинского района"
Павлодарская область, Железинский район, село Железинка, улица Ауэзова, 19
8(718 31) 2-12-19, zhelez_zkhptad@mail.ru
7
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Иртышского района"
Павлодарская область, Иртышский район, село Иртышск, улица Иссы Байзакова, 13
8(718 32) 2-22-59 irt.zhkx13@mail.ru
8
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Качирского района"
Павлодарская область, Качирский район, село Теренколь, улица Елгина, 172
8 (718 33) 2-18-85, ozh.akr@pavlodar.gov.kz
9
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Лебяжинского района"
Павлодарская область, Лебяжинский район, село Акку, улица Всеволода Иванова, 92
8 (718 39) 9-17-19, gkh.maisk@mail.ru
10
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Майского района"
Павлодарская область, Майский район, село Коктобе, улица Айтеке би, 18
8 (718 38) 9-17-19, gkh.maisk@mail.ru
11
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Павлодарского района"
Павлодарская область, город Павлодар, улица Каирбаева, 32
8 (718 2) 32-08-43, otd_jkh@mail.ru
12
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Успенского района"
Павлодарская область, Успенский район, село Успенка, улица Ленина, 70
8 (718 34) 9-17-41, gkx2012@mail.ru
13
Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Щербактинского района"
Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица Советов, 51
8 (718 36) 2-11-72, gkhcserb@mail.ru

  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Описание последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями (работниками)
с указанием длительности каждой процедуры (действий)

Действие основного процесса (хода, потока работ)
№ действия
1
2
3
4
5
6
7
Ответственные лица услугодателя
Специалист канцелярии услугодателя
Руководитель услугодателя
Ответственный специалист
услугодателя
Жилищная комиссия
Ответственный специалист услугодателя
Руководитель услугодателя
Специалист канцелярии услугодателя
Наименование действий и их описание
Принимает документы, регистрирует
Рассматривает документы, накладывает резолюцию и направляет на исполнение ответственному специалисту
Обрабатывает, подготавливает документы для рассмотрения
Рассматривает документы, выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту
Оформляет проекты уведомления, либо мотивированного ответа об отказе
Рассматривает, подписывает уведомление, либо мотивированный ответ об отказе
Регистрирует документы
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Передает руководителю
Резолюция
Направляет в жилищную комиссию
Заключение (протокол)
Направляет руководителю на подпись
Уведомление, либо мотивированный ответ об отказе
Передает в ЦОН, размещает на веб-портале
Сроки исполнения
1 календарный день
2 календарных дня
7 календарных дней
9 календарных дней
7 календарных дней
1 календарный день
1 календарный день
Номер следующего действия
2
3
4
5
6
7
 

  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

      Блок-схема

Описание последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями (работниками)
с указанием длительности каждой процедуры (действий)

      


  Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

      Блок-схема

Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями

      


  Приложение 5
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Диаграммы функционального взаимодействия информационных
систем при обращении услугодателя через ЦОН

      


  Приложение 6
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда или
жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Диаграммы функционального взаимодействия информационных
систем при обращении услугодателя через веб-портал

      


  Приложение 7
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными
исполнительными органами решения
о предоставлении жилища из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными
исполнительными органами решения о предоставлении жилища из
государственного жилищного фонда или жилище, арендованном
местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 7 в соответствии с постановлением акимата Павлодарской области от 26.08.2014 N 283/8 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      

Условные обозначения: