Кәсіпкерлікті қолдау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 17 шілдедегі № 258/7 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 27 тамызда № 3976 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 144/5 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 22.05.2015 № 144/5 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру";
      2) "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру";
      3) "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру";
      4) "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету";
      5) "Моноқалаларды дамытудың 2012 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру";
      6) "Моноқалаларды дамытудың 2012 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру";
      7) "Моноқалаларды дамытудың 2012 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін.
      2. "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:
      осы қаулының аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелуін;
      осы қаулы аумақтық әділет органында мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсiн.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде
сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Бизнестің жол картасы" 2020 бағдарламасы шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде сыйақы
мөлшерлемесін субсидиялауды беру" мемлекеттік қызмет
көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы 2020"
бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады.
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде
кепілдіктер беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы"
шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады;
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде гранттар
беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік
(индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Бизнестің жол картасы 2020 бағдарламасы" шенберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады;
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Үзінді көшірмесін беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде
өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша
қолдау көрсету" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады;
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін
субсидиялауды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады;
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде сыйақы мөлшерлемесін субсидиялауды
беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысымен
бекітілді

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық)
инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1) "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Павлодар облысының кәсіпкерлік, сауда және туризм басқармасы" мемлекеттік мекемесі көрсетеді (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші).
      2) Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3) Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының үзінді көшірмесі (бұдан әрі - үзінді көшірмесі) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4) Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 434 қаулысымен бекітілген "Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағымен ескерілген құжаттар топтамасын ұсыну негіз болып табылады;
      5) Бас маман ұсынылған құжаттарды қабылдайды (20 минуттан аспайды). Кіріс құжаттары журналында тіркейді, үзінді көшірмесін дайындайды – 12 (он екі) күнтізбелік күн ішінде.
      Басшы үзінді көшірмесіне қол қояды – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      Бас маман үзінді көшірмесін көрсетілетін қызметті алушының өзі келгенде (немесе сенімхат бойынша өкілге немесе заңды өкіліне) береді немесе көрсетілетін қызметті алушының өтінішінде көрсетілген мекенжайға поштамен жібереді – 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде.
      6) Рәсімнің нәтижесі үзінді көшірмесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7) Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      бас маман;
      басшы.
      8) Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасында (кесте), 2-қосымшасында (блок-сызба) және 3-қосымшасына сәйкес бизнес-процестердің анықтамалығында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық
жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану ескерілмеген.

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

1
Іс-қимылдың (жұмыс барысының, ағынының №)
1
2
3
4
2
Атауы
Бас маман
Бас маман
Басшы
Бас маман
3
Іс-қимылдың (үдерістің, операцияның, рәсімінің) атауы және олардың сипаттамасы
Құжаттарды қабылдау
Құжаттарды қарау
Қарау
Беру
4
Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)
Кіріс құжаттар журналында тіркеу
Үзінді көшірмесін дайындау
Қол қою
Үзінді көшірмесін беру
5
Орындалу мерзімдері
20 минуттан аспайды
12 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде
1 күнтізбелік күн ішінде

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сызбасы

      


  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "17" шілде
№ 258/7 қаулысына
3-қосымша

"Моноқалаларды дамытудың 2012 – 2020 жылдарға арналған
бағдарламасы" шеңберінде өндірістік (индустриялық)
инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік
қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере поддержки предпринимательства

Постановление акимата Павлодарской области от 17 июля 2014 года № 258/7. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 27 августа 2014 года № 3976. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 22 мая 2015 года № 144/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 22.05.2015 № 144/5 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      2) "Предоставление гарантий в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      3) "Предоставление грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      4) "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      5) "Предоставление грантов в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 - 2020 годы";
      6) "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы";
      7) "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы".
      2. Государственному учреждению "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      государственную регистрацию настоящего постановления в территориальном органе юстиции;
      в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления в территориальном органе юстиции направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Бозумбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление субсидирования ставки вознаграждения
в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 блок-схема и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в
рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление гарантий в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление гарантий в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление гарантий в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт);
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 блок-схема и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение документов
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление гарантий в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление грантов в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт);
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 (блок-схема) и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение документов
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление грантов в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 (блок-схема) и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение документов
Рассмотрение
Выдача выписки
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
"Дорожная карта бизнеса 2020"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление грантов в рамках программы
"Развитие моногородов на 2012 - 2020 годы"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление грантов в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 - 2020 годы" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление грантов в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 - 2020 годы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 блок-схема и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление грантов в рамках программы "Развитие
моногородов на 2012 - 2020 годы"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках
программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 блок-схема и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной
услуги "Предоставление субсидирования ставки
вознаграждения в рамках программы
"Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Регламент государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
"Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы"
1. Общие положения

      1) Государственная услуга "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы" (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства, торговли и туризма Павлодарской области" (далее - услугодатель).
      2) Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3) Результатом оказания государственной услуги является выписка из протокола заседания Регионального координационного совета (далее - выписка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4) Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление пакета документов услугополучателем, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 434 (далее - Стандарт).
      5) Главный специалист принимает представленные документы (не более 20 минут). Регистрирует документы в журнале входящей документации, подготавливает выписку – в течение 12 (двенадцати) календарных дней.
      Руководитель подписывает выписку – в течение 1 (одного) календарного дня.
      Главный специалист осуществляет выдачу выписки (либо представителю по доверенности или законному представителю) при личном посещении или направляет почтой по адресу, указанному в заявлении услугополучателя – в течение 1 (одного) календарного дня.
      6) Результатом оказания государственной услуги является выдача выписки.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7) Перечень структурных подразделений (работников):
      главный специалист;
      руководитель.
      8) Описание последовательности процедур (действий) приведены в приложении 1 (таблица), приложении 2 блок-схема и справочнике бизнес-процессов согласно приложению 3 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги.

      Взаимодействие с центром обслуживания населения, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
2
Наименование
Главный специалист
Главный специалист
Руководитель
Главный специалист
3
Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание
Прием документов
Рассмотрение
Рассмотрение
Выдача
4
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
Регистрация в журнале входящей документации
Подготовка выписки
Подписание
Выдача выписки
5
Сроки исполнения
Не более 20 минут
В течение 12 календарных дней
В течение 1 календарного дня
В течение 1 календарного дня

  Приложение 2
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Схема взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      


  Приложение 3
к постановлению акимата
Павлодарской области
от "17" июля 2014 года № 258/7

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Предоставление поддержки по развитию производственной
(индустриальной) инфраструктуры в рамках программы
"Развитие моногородов на 2012 – 2020 годы"

      


Условные обозначения: