"Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 11 мамырдағы N 2/342 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 22 мамырда N 1048 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 23 шілдедегі № 3/461 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 23.07.2015 № 3/461 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2011 жылғы 22 шілдедегі " Халықтың көші-қоны туралы" және 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 11 наурыздағы № 217 "Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Оралман мәртебесін беру туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Алматы қаласы Мемлекеттік еңбек инспекциясы және көші-қон басқармасы осы қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Ю. Ильинге жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы қаласының әкімі А. Есімов

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 11 мамырдағы
№ 2/342 қаулысымен бекітілген

"Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Оралман мәртебесін беру" осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 11 наурыздағы № 217 қаулысымен бекітілген "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде әзірленген.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Алматы қаласы Мемлекеттік еңбек инспекциясы және көші-қон басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: көрсетілетін қызметті алушы(лар)ға оралман куәлігін (куәліктерін) беру, не құжаттар толық көлемде ұсынылмаған жағдайда бас тарту.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібінің сипаттамасы

      6. Стандарттың 9 тармағында көрсетілген көрсетілетін қызметті алушы(лар)дан өтініш пен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің алуы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) басталуы үшін негіздеме болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар), оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің маманы Стандарттың 9 тармағына сәйкес құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады.
      2) құжаттар толық көлемде ұсынылмаған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің маманы өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға қолхатты немесе хабарламаны беру – 15 минут.
      3) "Оралман" деректер қоры" автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ААЖ) арқылы ұсынылған құжаттарды тексеру, көрсетілетін қызметті беруші маманының көрсетілетін қызметті алушылар туралы деректерді ААЖ-ға енгізуі – 15 минут;
      4) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі маманының өтінішті тіркеуі – 15 минут;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы іс материалдарымен танысады – 15 минут. Нәтижесі – орындауға арналған қарар;
      6) көрсетілетін қызметті беруші маманының материалдарды оралман мәртебесін беру жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) қарауына әзірлеуі – 3 жұмыс күні;
      7) комиссияның құжаттарды сәйкестік тұрғысында қарауы – 15 минут;
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы(лар)ға оралман мәртебесін беру туралы ұсынысы. Оралман мәртебесін беруден бас тартқан жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға екі жұмыс күнінің ішінде дәлелді жауап жіберіледі;
      8) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі – 2 жұмыс күні;
      9) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруі – 15 минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің
сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы;
      4) комиссия.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен көрсетілетін қызметті алушының арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттарды Стандарттың 9 тармағына сәйкестік тұрғысында тексереді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі тіркейді және бұрыштама қою үшін басшылыққа жібереді – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қояды, құжаттарды орындау үшін маманға жібереді – 15 минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің маманы материалдар дайындайды және оларды комиссияның қарауына ұсынады – 3 жұмыс күні;
      5) комиссия іс материалдарын қарайды және оралман мәртебесін беру туралы ұсыныс шығарады – 15 минут;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді, тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді және көрсетілетін қызметті берушінің елтаңбалы мөрін басады – 2 жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің маманы көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін береді – 15 минут.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлері арасында рәсімдер үдерісі жүйелілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) жүйелілігін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 11-тармақпен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 13.10.2014 № 4/839 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

 

"Оралман мәртебесін беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлері арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) жүйелілігінің сипаттамасы

      


 

"Оралман мәртебесін беру"
Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығы
"Оралман мәртебесін беру туралы"
(мемлекеттік қызмет көрсетудің атауы)

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Алматы қаласы әкімдігінің 13.10.2014 № 4/839 қаулысымен (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      

Об утверждении регламента государственной услуги "Присвоение статуса оралмана"

Постановление акимата города Алматы от 11 мая 2014 года N 2/342. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 22 мая 2014 года за N 1048. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 23 июля 2015 года № 3/461

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 23.07.2015 № 3/461 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 22 июля 2011 года "О миграции населения" и от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2014 года № 217 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты населения", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана".
      2. Управлению государственной инспекции труда и миграции города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Ю. Ильина.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким города Алматы А. Есимов

  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 11 мая 2014 года № 2/342

Регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана"
1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана" (далее - государственная услуга) разработан на основании стандарта государственной услуги "Присвоение статуса оралмана", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 марта 2014 года № 217 (далее - Стандарт).
      2. Государственная услуга оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление государственной инспекции труда и миграции города Алматы" (далее – услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      3. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги: выдача услугополучателю(лям) удостоверения(ий) оралмана, либо отказ в случае непредоставления документов в полном объеме.
      5. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и документов от услугополучателя(ей), указанных в пункте 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) специалист услугодателя осуществляет проверку полноты документов в соответствии пункта 9 Стандарта.
      2) в случае предоставления документов не в полном объеме специалистом услугодателя выдается уведомление об отказе в приеме заявления. Результат – выдача расписки или уведомления услугополучателю – 15 минут.
      3) проверка представленных документов через автоматизированную информационную систему "Базу данных "Оралман"" (далее - АИС), внесение данных о услугополучателях в АИС специалистом услугодателя – 15 минут;
      4) регистрация заявления специалистом канцелярии услугодателя – 15 минут;
      5) руководство услугодателя ознакамливается с материалами дела – 15 минут. Результат – резолюция для исполнения;
      6) подготовка материалов на рассмотрение комиссии по присвоению статуса оралмана (далее - комиссия) специалистом услугодателя – 3 рабочих дня;
      7) рассмотрение документов комиссии на соответствие – 15 минут;
      Результат – рекомендация улугодателю о присвоении статуса оралмана услугополучателю(ям). В случае отказа в присвоении статуса оралмана, в течение двух рабочих дней услугополучателю направляется мотивированный ответ;
      8) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя – 2 рабочих дня;
      9) выдача результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя – 15 минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя;
      4) комиссия.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя и услугополучателем:
      1) сотрудник услугодателя проверяет предоставленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта – 15 минут;
      2) канцелярия услугодателя регистрирует и направляет руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      3) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы специалисту для исполнения – 15 минут;
      4) специалист услугодателя готовит материалы и предоставляет их на рассмотрение комиссии – 3 рабочих дня;
      5) комиссия рассматривает материалы дела и выносит рекомендацию о присвоении статуса оралмана – 15 минут;
      6) специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги, передает на подпись руководителю услугодателя соответствующие документы и ставится гербовая печать услугодателя – 2 рабочих дня;
      7) готовый результат оказания государственной услуги услугополучателям выдается специалистом услугодателя – 15 минут.
      10. Описание последовательности процедур между работниками услугодателя приведено в таблице согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 11 в соответствии с постановлением акимата города Алматы от 13.10.2014 № 4/839 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

 

Приложение 1

к Регламенту государственной

услуги "Присвоение статуса

оралмана"

Описание последовательности процедур (действий)
между работниками услугодателя

1
№ действия (хода, потока работ)
1
2
3
4
5
6
2
Перечень структур-
ных под-
разделений (работни-
ков) услугодате-
ля
Канцелярия услугодате-
ля
Руководи-тель услугода-
теля
Специалист Услугодате-ля
Комиссия по присвоению статуса оралмана
Руководи-
тель услу-
годателя
Специалист услугодателя
3
Описание последова-
тельности процедур (действий)
Прием документов по реестру
Отписы-
вает доку-
менты на рассмотрение специа-
листу услугода-
теля
Прием и проверка документов, проведения анализа документов,оформления результата оказания государ-
ственной услуги
Дает рекоменда-
цию о присвоении статуса оралмана
Подписание соответст-
вующих документов,проставле-
ние гербовой печати услугода-
теля
Выдача готовых документов услугополуча-
телю
4
Форма завершения
Регистрация в Единой системе электронно-
го докумен-
тооборота услугодате-
ля
Передача докумен-
тов на рас-
смотрение исполни-
телю
Направле-
ние соответ-
ствующих документов на подписа-
ние руково-
дителю услугодате-
ля
Подписа-
ние прото-
кола комис-
сии о при-
своении статуса оралмана
Передача докумен-
тов специалисту для выдачи
Получение документа услугополуча-
телем
5
Длитель-
ность каждой процедуры
15 минут
15 минут
В течение 5-ти рабочих дней с момента сдачи документов в канцеля-
рию услуго-
дателя
15 минут
15 минут
15 минут

  Приложение 2
  к Регламенту государственной
  услуги "Присвоение статуса
  оралмана"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Присовение статуса оралмана"
(наименование государственной услуги)

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата города Алматы 13.10.2014 № 4/839 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).