"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған түрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 17 маусымдағы N 202 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 25 шілдеде N 2878 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан
облысы әкімдігінің
2014 жылғы 17 маусымдағы
№ 202 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының аудандары және Петропавл қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушілер) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      2) www.e.gov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) не Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешімді қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Қалалар мен аудандардың жергілікті атқарушы органдарының қалалар мен аудандардың мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 желтоқсандағы № 1420 "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру және пайдалану қағидаларын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру және пайдалану ережесіне сәйкес кезектілік тізімдері бойынша жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.
      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіште хабарламаны алу үшін өтініш берген жағдайда хабарлама электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және ХҚО уәкілетті адамының қолымен және мөрімен расталады.
      ЭҮП арқылы өтініш берген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" жолданады.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет үдерсінде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-әрекеттері тәртiбiнің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің ХҚО-дан өтінішті және стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды немесе электрондық сауалды (Қосымша) қабылдауы мемлекеттiк қызметті көрсету бойынша рәсімді (iс-әрекеті) бастауға негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті рәсімдердің (iс-әрекеттердің) мазмұны, орындау ұзақтығы:
      1-iс-әрекет – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе кызметшісінің ХҚО-ның қызметкерінен көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын немесе электрондық сауалды қабылдауы және тіркеуі және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарар қоюға беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2-іс-әрекет – көрсетілетін қызметті беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастыруы және оларды көрсетілетін қызметті берушінің маманына орындауға беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3-іс-әрекет – көрсетілетін қызметті беруші маманының көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарастыруы және хабарламаны немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындауы. Орындалу ұзақтығы – күнтізбелік 28 (жиырма сегіз) күннен аспайды;
      4-іс-әрекет – көрсетілетін қызметті беруші басшысының хабарламаға немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      5-іс-әрекет – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ның курьеріне береді. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күнінен аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-әрекет бойынша мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі құжаттарды тіркеу болып табылады. Тіркелген құжаттар осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-әрекетті орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-әрекеттің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің маманын анықтау туралы қарар қойылған құжаттар болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-әрекетті орындау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-әрекеттің нәтижесі хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-әрекетті орындау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-әрекеттің нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-әрекетті орындау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-әрекеттің нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған хабарлама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ның курьеріне беру болып табылады.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерсінде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-әрекеті тәртiбiнің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерсіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерiнiң) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      8. Мемлекеттік қызметтi көрсетуге қажеттi рәсiмдердiң (iс-әрекеттердің) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы және тіркеуі, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің маманына беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының құжаттардың Стандарттың 9-тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы және хабарламаны немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындауы. Орындалу ұзақтығы – күнтізбелік 28 (жиырма сегіз) күннен аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының хабарламаға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ХҚО-ның курьеріне беру. Орындалу ұзақтығы – 1 жұмыс күнінен аспайды.
      Рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттiлiгiнің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-үдеріс анықтамалықта көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-әрекет тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ХҚО-ға жүгінеді және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушының сауал өңдеу ұзақтығы – 15 минут.
      Қызмет берушіге сауал жолдау және дайындық тәртібі:
      ХҚО операторының осы Регламентте көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сауал нысанын экранға шығаруы және ХҚО операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      ХҚО операторының сауал нысанын құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі бөлігінде толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерден өткізуі, оларды сауал нысанына қоса тіркеуі және қызметті көрсетуге сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      ХҚО операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) "электрондық үкiметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы ЭҮӨШ АЖО көрсетілетін қызметті берушіге жіберу;
      өтінішті көрсетілген талаптарға сәйкестікке қарап, тіркеу және мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы ескерту ялде дәлелді жауапты ХҚО-ның қызметкерлерге жолдау;
      көрсетілетін қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжат нысанында қалыптастырылған қызмет нәтижесін ХҚО операторы арқылы алуы.
      Көрсетілетін қызметті берушінің сауалын жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымды тұлғалар:
      ХҚО операторы.
      ХҚО-мен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимылдың, соның ішінде мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің сауалдарын қалыптастыру және жолдау рәсімінің (іс-қимылының) реттілігі және мерзімдері:
      1-үдеріс – ХҚО операторының қызмет көрсету үшін ХҚО АЖ АЖО-ға логин мен парольді енгізуі (авторландырылу үдерісі);
      2-үдеріс – ХҚО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сауал нысанын экранға шығаруы және ХҚО операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің деректерін енгізуі (нотариалдық куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхат өзгеше куәландырылған жағдайда – сенімхат деректері толтырылмайды);
      3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сауалды ЭҮП арқылы ЖТ МДҚ-ға, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхатының деректері туралы сұранымды БНАЖ-ға жолдау;
      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ МДҚ-да, сенімхат деректерінің БНАЖ-да болуын тексеру;
      4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ МДҚ-да, сенімхат деректерінің БНАЖ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының қағаз түрінде ұсынған құжаттарының болуы туралы белгі соғу бөлігінде сауал нысандарын ХҚО операторының толтыруы және сканерден өткізуі, оларды сауал нысанына тіркеуі және қызмет көрсетуге сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;
      6-үдеріс – ХҚО операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жіберуі;
      7-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      2-шарт – көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарын Стандарттың 9-тармағында белгіленген және қызмет көрсету үшін негіздемелерге сәйкес келуін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі (өңдеуі);
      8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарындағы бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесiн (электрондық құжат нысанындағы хабарлама) ХҚО операторы арқылы алуы.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚО арқылы алу үдерісі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасымен ХҚО-ға жүгінеді. Көрсетілетін қызметті алушының сауалын өңдеу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызмет алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты) алуға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталған соң жүгінеді. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – күнтізбелік 30 (отыз) күн.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз, "электрондық кезек" арқылы жүзеге асырылады.
      Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті ЭҮП арқылы "брондауға" болады.
      11. ЭҮП (Қосымша) арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібі және рәсімдер (іс-әрекеттер) реттілігі:
      көрсетілетін қызмет алушы жеке сәйкестендiру нөмiрі (бұдан әрі – ЖСН) және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының қызмет алу үшін ЭҮП-ға ЖСН және парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);
      1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-да тексеру;
      2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП-да авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметтi таңдауы, қызмет көрсету үшін сауал нысанын экранға шығаруы және тұтынушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы (деректер енгізу), Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың қажетті көшірмелерін электрондық түрде сауал нысанына қосып бекiтуі, сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      2-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН-мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында);
      4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ көмегімен қызмет көрсету үшін сауалды куәландыру және электрондық құжатты (сауалды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау;
      6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9-тармағында көрсетілгендерге және қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарындағы бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО-да қалыптастырылған қызмет нәтижесiн электрондық құжат нысанында алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ЭҮП арқылы алған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға сауал мен өтінішті толтырудың экрандық нысандары www.e.gov.kz "электрондық үкімет" порталында келтірілген.
      Ескерту:
      Қысқарған атаулар мағынасы:
      АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      АЖ – ақпараттық жүйе;
      БНАЖ – бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе;
      ЖТ МДҚ – "Жеке тұлға" мемлекеттік деркқор;
      ЭҮӨШ – "Электрондық үкімет" өңірлік шлюз.

  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою,
сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы
А. ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

      


Б. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде

      


      Шартты белгілер:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 17 июня 2014 года N 202. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 25 июля 2014 года N 2878. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден
Постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 17 июня 2014 года № 202

Регламент государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"
1. Общие положения

      1. Услугодателями государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) являются отделы жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и города Петропавловска Северо-Казахстанской области (далее – услугодатели).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг осуществляется через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центры обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "Электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее – Стандарт).
      Принятие местными исполнительными органами городов и районов решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного коммунального жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом городов и районов, решения в частном жилищном фонде, осуществляется в соответствии с Правилами предоставления и пользования жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 декабря 2011 года № 1420 "Об утверждении Правил предоставления и пользования жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" согласно спискам очередности.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица ЦОНа.
      При обращении через ПЭП результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятие услугодателем заявления и соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта, из ЦОНа, либо электронный запрос (Приложение).
      5. Содержание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 - прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя от работника ЦОНа либо электронный запрос и передача документов на резолюцию руководителю услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      действие 2 - рассмотрение руководителем услугодателя документов услугополучателя и передача их специалисту услугодателя на исполнение. Длительность выполнения – не более 30 (тридцати) минут;
      действие 3 – рассмотрение специалистом услугодателя документов услугополучателя, на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения – не более 28 (двадцати восьми) календарных дней;
      действие 4 – подписание руководителем услугодателя уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги. Длительность выполнения – не более 20 (двадцати) минут;
      действие 5 – канцелярия услугодателя передает подписанное руководителем услугодателя уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги курьеру ЦОНа. Длительность выполнения – не более 1 рабочего дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугополучателем – 30 (тридцать) календарных дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация документов. Зарегистрированные документы являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является документы с резолюцией об определении специалиста услугодателя, который служит основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги, который служит основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является подписанное руководителем услугодателя уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, который служит основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача подписанного руководителем услугодателя уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги курьеру ЦОНа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя документов услугополучателя, передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя документов, передача документов специалисту услугодателя. Длительность выполнения – не более 30 (тридцати) минут;
      3) рассмотрение специалистом услугодателя документов, на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения – не более 28 (двадцати восьми) календарных дней;
      4) подписание руководителем услугодателя уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги. Длительность выполнения – не более 20 (двадцати) минут;
      5) передача подписанного руководителем услугодателя уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги курьеру ЦОНа. Длительность выполнения – не более 1 рабочего дня.
      Описание последовательности процедур (действий) указаны в Справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатели для получения государственной услуги обращаются в ЦОН и представляют документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта.
      Длительность обработки запроса услугополучателя – 15 минут.
      Порядок подготовки и направления запроса услугодателю:
      выбор оператором ЦОНа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОНа данных услугополучателя;
      заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в АРМ РШЭП услугодателю;
      регистрация, рассмотрение заявления на соответствии предъявленным требованиям и направление уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги сотрудникам ЦОНа;
      получение услугополучателем через оператора ЦОНа результата услуги в форме электронного документа, сформированного АРМ РШЭП.
      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателя:
      оператор ЦОНа.
      Последовательность и сроки взаимодействия с ЦОНом и (или) иными услугодателями, в том числе процедуры (действия) формирования и направления запросов услугодателей по вопросам оказания государственных услуг:
      процесс 1 – ввод оператора ЦОНа в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      процесс 2 – выбор оператором ЦОНа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором ЦОНа данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      процесс 5 – заполнение оператором ЦОНа формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      процесс 6 - направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОНа через ШЭП в АРМ РШЭП;
      процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и основаниям для оказания услуги;
      процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      процесс 9 – получение услугополучателем через оператора ЦОНа результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированной АРМ РШЭП.
      10. Процесс получения результата оказания государственной услуги через ЦОН:
      1) услугополучатель обращается в ЦОН с заявлением и пакетом документов указанных в пункте 9 Стандарта. Длительность обработки запроса услугополучателя – 15 (пятнадцать) минут;
      2) за получением результата оказания государственной услуги (уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги) услугополучатель обращается после окончания срока оказания государственной услуги. Срок оказания государственной услуги – 30 (тридцать) календарных дней.
      Получение результата оказания государственной услуги осуществляется в порядке "электронной очереди", без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством ПЭП.
      11. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП (Приложение):
      услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги в форме электронного документа, сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Экранные формы заполнения запроса и заявления на получение государственной услуги, предоставляемые услугополучателю в случае получения государственной услуги посредством ПЭП, приведены на портале "электронного правительства" www.e.gov.kz.
      Примечание:
      Расшифровка аббревиатур:
      АРМ – автоматизированное рабочее место;
      ИС – информационная система;
      ЕНИС – единая нотариальная информационная система;
      ГБД ФЛ – государственная база данных "Физические лица";
      РШЭП – региональный шлюз "электронного правительства".

  Приложение к регламенту
"Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными органами
решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Справочник бизнес-процессов по оказанию государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"
А. При оказании государственной услуги через ЦОН

      


Б. При оказании государственной услуги через портал

      


      Условные обозначения: