"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 шілдедегі N 269 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 3 қыркүйекте N 2927 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жариялаған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 шілдедегі № 269 қаулысымен бекітілген

"Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жол қозғалысы қауіпсіздігі туралы" Қазақстан Республикасының 1996 жылғы 15 шілдедегі Заңының 8-бабы 2-тармағы, 19-1-бабы, "Автомобиль көлігі саласында мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 наурыздағы № 265 қаулысымен бекітілген "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көлік саласындағы функцияларды жүзеге асыратын облыстың тиісті жергілікті атқарушы органдарының құрылымдық бөлімшесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) осы регламенттің 1-қосымшасына жеке және заңды тұлғаларға (көрсетілетін қызметті алушы) сәйкес көрсетеді.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтінішті қабылдау:
      1) осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      2) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру ХҚО арқылы жүзеге асырылады.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – халықаралық техникалық байқау сертификаты қағаз түрінде не мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап қағаз және (немесе) электрондық түрде.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын ұғымдар:
      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беруге арналған жүйе;
      2) Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтарының ықпалдандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚО ЫАЖ) - Қазақстан Республикасы халыққа қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер және ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заң тұлғаларға) қызмет көрсету үдерісін автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе;
      3) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрi – ҚФБ) – қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе өзге ұйымдардың тізбесі және ақпараттық жүйелер.
      4) электрондық құжат - ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      5) "электрондық үкіметтің" веб-порталы - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      6) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) – электрондық қызметтерді іске асыру аясында "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;
      7) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) – екінші деңгейдегі банктердің, банктік операциялардың жеке түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың және "электрондық үкіметтің" жекелеген және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде ақпараттық жүйелер арасында өзара іс-әрекет жасауды қамтамасыз етуге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе;
      8) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) - электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнының тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекеттері тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің ХҚО арқылы түскен өтініші және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті құжаттарды (құжаттар топтамасын) ұсынуы немесе көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу (сұрау салу) мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) басталуына негіз болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі рәсімдер (іс-әрекеттер):
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі қызметкерінің құжаттар топтамасын қабылдауы және өтінішті не сұратуды тіркеуі (15 (он бес) минут ішінде);
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштама қоюы және көрсетілетін қызмет беруші бөлімінің қызметкеріне жолдауы (4 (төрт) сағат ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қарастыруы, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын әзірлеу:
      халықаралық техникалық байқау сертификатын беру – 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;
      мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап беру – 2 (екі) сағат ішінде жүзеге асырылады.
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қоюы (4 (төрт) сағат ішінде).
      5) ХҚО ақпараттық жүйесі немесе портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруі (15 (он бес) минут ішінде).
      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Келесі рәсімді (іс-әрекетті) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесімен құжаттар топтамасын қабылдау және көрсетілетін қызметті алушының өтінішін не сұратуды тіркеу және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын ресімдеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысына қол қою үшін беру;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қоюы;
      5) ХҚО ақпараттық жүйесі немесе портал арқылы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде жұмылдырылған көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлері:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және өтінішті немесе сұратуды тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысына береді (түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін не сұратуды екі сағат ішінде қарайды, бұрыштама қойып, оларды көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің қызметкеріне жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қарастырып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын әзірлейді:
      халықаралық техникалық байқау сертификатын беру – 1 (бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады;
      мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап беру – 2 (екі) сағат ішінде жүзеге асырылады.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қойып, ХҚО ЫАЖ–ға немесе порталға көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат түріндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды немесе кеңсе қызметкеріне қағаз тасығышта мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде).
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (1 (бір) жұмыс күнде ішінде).
      Ескерту. 10-тармаққа өзгеріс енгізілді - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      11. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжатының мәліметтерін көрсетілетін қызметті беруші портал немесе уәкілетті тұлғалардың ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысандағы мемлекеттік қызмет көрсетуді мониторингтеу ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік жүйелерден алады.
      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      12. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы осы "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

4. ХҚО-мен өзара іс-әрекет тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      13. Көрсетілетін қызметті алушыдан (не сенімхат бойынша оның өкілінен) ХҚО қызметкерінің құжаттар топтамасын қабылдауы ХҚО-ға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-әрекетті бастауға негіз болып табылады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің рәсімдері (іс-әрекеттері), оларды орындау ұзақтығы:
      1) ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушы берген өтініш пен сұратудың дұрыс толтырылуын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді (5 (бес минут) ішінде).
      Құжаттарды қабылдау кезінде ХҚО қызметкері түпнұсқалардың дұрыстығын көшірмелермен салыстырады, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
      Көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері стандартқа 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      2) Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ХҚО қызметкері ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді мемлекеттік қызметті көрсету кезінде пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады (5 (бес) минут ішінде);
      3) ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіреді, көрсетілетін қызметті алушы туралы тиісті ақпаратты және тапсырылған құжаттар тізімін ХҚО ЫАЖ-ға енгізеді, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді (5 (бес) минут ішінде);
      4) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын әзірлеп, көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік пошта арқылы немесе осыған уәкілеттік берілген өзге де байланыс арқылы жолдайды (1 (бір) жұмыс күн ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысына береді (түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін екі сағат ішінде қарайды, бұрыштама қойып, оларды көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің қызметкеріне жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде);
      7) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қарастырып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын әзірлейді:
      халықаралық техникалық байқау сертификатын беру кезінде – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметтен көрсетуден бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап беру – 2 (екі) сағат ішінде;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қойып, ХҚО ЫАЖ–ға көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат түріндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды немесе кеңсе қызметкеріне қағаз тасығышта мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде).
      9) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (1 (бір) жұмыс күнде ішінде).
      10) ХҚО қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызмет алушыға қағаз тасығышта мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (15 (он бес) минут ішінде).
      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      15. ХҚО-ға құжаттар топтамасын тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут;
      ХҚО-да қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.
      16. ХҚО-да өтініштер мен құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру жедел қызмет көрсетусіз "электрондық" кезек тәртібімен жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті броньдауға болады.
      17. Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру туралы хабарламаны алғаннан кейін, жеке өзі келгенде және жеке басын куәландыратын құжатты, тауарлық-материалдық құндылықтарды алуға арналған белгіленген нысандағы сенімхатты және ЭҮТШ арқылы төлеу жағдайларын қоспағанда, төлем құжатын ұсынған кезде қолхаттың негізінде, онда көрсетілген мерзімде ХҚО қызметкері "барьерсіз қызмет көрсету" арқылы жүзеге асырады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсетуде іске қосылған ХҚО арқылы ақпараттық жүйелердің функционалдық іс-әрекеттерінің сипаттамасы "Техникалық байқау халықаралық сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің осы регламентінің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығында келтірілген.
      19. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті беруші іс-әрекеттерінің тәртібі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ арқылы порталда тіркеуді (авторландыру) жүзеге арысыды (2 (екі) минут ішінде);
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, электрондық сұрату жолдарын толтыруы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітуі (5 (бес) минут);
      3) мемлекеттік бажды ЭҮТШ арқылы төлеу (2 (екі) минут);
      4) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұратуды куәландыру (2 (екі) минут);
      5) көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұратуын өңдеу (тексеру, тіркеу) (2 (екі) минут ішінде);
      6) көрсетілетін қызмет берушінің көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту түрінде ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысандағы мемлекеттік қызмет көрсету нәтіжесін жолдауы (1 (бір) минут ішінде);
      7) көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрату мәртебесі және мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсетудің тарихынан алуы (1 (бір) минут ішінде);
      8) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және сұратуды тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысына береді (түскен сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде);
      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының сұратуын екі сағат ішінде қарайды, бұрыштама қойып, оларды көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің қызметкеріне жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде);
      10) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қарастырып, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын әзірлейді:
      халықаралық техникалық байқау сертификатын беру кезінде – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап беру – 2 (екі) сағат ішінде;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қойып, порталға көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат түріндегі мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды немесе кеңсе қызметкеріне қағаз тасығышта мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдайды (4 (төрт) сағат ішінде).
      12) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (1 (бір) жұмыс күнде ішінде).
      13) ХҚО қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі туралы хабарламада көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға қағаз тасығышта мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді (15 (он бес) минут ішінде).
      Ескерту. 19-тармаққа өзгеріс енгізілді - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      20. Мемлекеттік қызмет көрсетуде іске қосылған портал арқылы ақпараттық жүйелердің функционалдық іс-әрекеттерінің сипаттамасы "Техникалық байқау халықаралық сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің осы регламентінің 3-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығында келтірілген.

  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесі

Р/с №
Жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшесінің атауы
Заңды мекенжайы
Жұмыс кестесі
Байланыс телефоны, электрондық поштаның мекенжайы ақпарат
1
"Солтүстік Қазақстан облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Интернационал көшесі, 61. 301 кабинет
Күн сайын сағат 9.00 - ден 18.30-ға дейін, 13.00 - 14.30 түскі үзіліс, демалыс – сенбі және жексенбі
Тел. 8 (7152) 338695
Факс 8 (7152) 338765
trans@sko.kzhttp://dptiad.sko.gov.kz

  "Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізбесі

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 16.03.2015 N 89 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Р/с №
ХҚО атауы
Заңды мекенжайы
Байланыс телефоны
Жұмыс кестесі
1
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалы
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Әуезов көшесі, 157
8 (7152) 33-31-03
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
2
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалының №2 бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы Қазақстан Конституциясы көшесі, 72
8 (7152) 33-06-52
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
3
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Айыртау ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкөл ауылы, Дәулетбай Сыздықов көшесі, 4
8 (71533) 2-01-84
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
4
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Ақжар ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы Талшық ауылы, Победа көшесі, 67
8 (71546) 2-21-08
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
5
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Аққайың ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың ауданы Смирнов ауылы, Труд көшесі, 11
8 (71532) 2-25-86
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
6
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Есіл ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан
Есіл ауданы облысы
Явленка ауылы,
Ленин көшесі, 6
8 (71543) 2-20-03
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
7
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Жамбыл ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Жамбыл ауданы Пресновка ауылы,
Горький қиылысы, 10 "Г"
8 (71544) 2-29-16
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
8
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Ғ. Мүсірепов атындағы аудан бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов атындағы аудан
Новоишимское ауылы,
Ленин көшесі, 7
8 (71535) 2-22-19
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
9
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" РМК Қызылжар ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Бескөл ауылы,
Институт көшесі, 1 "А"
8 (71538) 2-17-46
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
10
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның М.Жұмабаев ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Мағжан Жұмабаев ауданы
Булаев қаласы Юбилейная көшесі, 62
8 (71531) 2-03-76
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
11
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Мамлют ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Мамлют ауданы
Мамлют қаласы, С.Мұқанов көшесі, 11
8 (71541) 2-27-48
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
12
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Тайынша ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы
Тайынша қаласы,
Конституциясы көшесі, 208
8 (71536) 2-36-03
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
13
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Тимирязев ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Тимирязев ауданы
Тимирязево ауылы
Уәлиханов көшесі, 17
8 (71537) 2-03-02
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
14
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Уәлиханов ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданы Кішкенекөл ауылы
Уәлиханов көшесі, 80
8 (71542) 2-28-11
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін
15
Солтүстік Қазақстан облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның Шал ақын ауданы бойынша бөлімі
Солтүстік Қазақстан облысы
Шал ақын ауданы
Сергеевка қаласы Желтоқсан көшесі, 31
8 (71534) 2-73-90
Демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбі - сенбі аралығында, түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін

  "Халықаралық техникалық
байқау сертификатын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Халықаралық техникалық байқау сертификатын беру мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы ХҚО арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде

      


Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде

      


      Шартты белгілер:


- мемлекеттік қызметті көрсетудің басталуы немесе аяқталуы


- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы


- таңдау нұсқасы


- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту

      

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 31 июля 2014 года N 269. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 3 сентября 2014 года N 2927. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден
постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 31 июля 2014 года № 269

Регламент государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача международного сертификата технического осмотра" (далее – государственная услуга) оказывается на основании пункта 2 статьи 8, статьей 19-1 Закона Республики Казахстан от 15 июля 1996 года "О безопасности дорожного движения", стандарта государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра", утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 265 "О вопросах оказания государственных услуг в сфере автомобильного транспорта" (далее - Стандарт) структурным подразделением соответствующего местного исполнительных органов областей, осуществляющих функции в сфере транспорта (далее – услугодатель), согласно приложению 1 к настоящему регламенту физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).
      2. Прием заявления на получение государственной услуги осуществляется через:
      1) республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН), согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      2) веб–портал "электронного правительства" (далее – портал).
      Выдача результатов государственной услуги осуществляется через ЦОН.
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – международный сертификат технического осмотра в бумажном виде либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в бумажном и (или) электронном виде.
      5. Понятия, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса;
      2) интегрированная информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИИС ЦОН) – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами.
      3) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      4) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      5) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      6) шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      7) платежный шлюз "электронного правительства" (далее – ПШЭП) – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и "электронного правительства" при осуществлении платежей физических и юридических лиц;
      8) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугодателя, поступившее через ЦОН, (далее – заявление) и предоставление документов, указанных в пункте 9 Стандарта необходимых для оказания государственной услуги либо запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя (запрос) (пакет документов).
      7. Процедуры (действия) процесса оказания государственной услуги:
      1) принятие пакета документов и регистрация работником канцелярии услугодателя заявления либо запроса (в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления);
      2) наложение визы руководителя услугодателя и передача работнику отдела услугодателя (в течение 4 (четыре) часов);
      3) рассмотрение работником отдела услугодателя пакета документов услугополучателя, подготовка проекта результата государственной услуги:
      при выдаче международного сертификата технического осмотра – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      при выдаче письменного мотивированного отказа о предоставлении государственной услуги – в течение 2 (двух) часов;
      4) подписание руководителем услугодателя проекта результата государственной услуги (4 (четыре) часа).
      5) передача результата государственной услуги услугополучателю через информационную систему ЦОН, либо портал (15 (пятнадцать) минут).
      8. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) принятие пакета документов и регистрация заявления либо запроса услугополучателя канцелярией услугодателя и передача их руководителю услугодателя;
      2) виза руководителя услугодателя;
      3) оформление проекта результата государственной услуги и передача для подписания руководителю услугодателя;
      4) подписание руководителем услугодателя проекта результата государственной услуги;
      5) передача результата государственной услуги услугополучателю через информационную систему ЦОН, либо портал.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги

      9. В процессе оказания государственной услуги задействованы работники услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) работник отдела услугодателя.
      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями услугодателя:
      1) работник канцелярии услугодателя принимает пакет документов и регистрирует заявление либо запрос и передает руководителю услугодателя (в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления);
      2) руководитель услугодателя в течении двух часов рассматривает заявление или запрос услугополучателя, накладывает визу и передает работнику отдела услугодателя (в течение 4 (четыре) часов);
      3) работник отдела услугодателя рассматривает пакет документов услугополучателя и подготавливает проект результата государственной услуги:
      при выдаче международного сертификата технического осмотра – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      при выдаче письменного мотивированного отказа о предоставлении государственной услуги – в течение 2 (двух) часов;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата государственной услуги и направляет в ИИС ЦОН или портал результат государственной услуги в виде электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугодателя или передает работнику канцелярии результат государственной услуги на бумажном носителе (в течение (4 (четыре) часов).
      5) работник канцелярии услугодателя направляет результат государственной услуги услугополучателю через ЦОН (в течение 1 (одного) рабочего дня).
      11. Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателя, услугодатель получает из соответствующих государственных систем посредством портала или через информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц.
      12. Описание последовательности процедур (действия) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра".

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОН, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      13. Основанием для начала действий по оказанию государственной услуги при обращении в ЦОН является принятие работником ЦОН пакета документов от услугополучателя (либо его представителя по доверенности).
      14. Процедуры (действия) процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:
      1) работник ЦОН проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов, предоставленных услугополучателем (5 (пять) минут).
      При приеме документов работник ЦОН сверяет подлинность оригиналов с копиями, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, услугополучателю работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов согласно приложению 2 к Стандарту.
      2) работник ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан (5 (пять) минут);
      3) работник ЦОН идентифицирует личность услугополучателя, вносит соответствующую информацию об услугополучателе и список поданных документов в ИИС ЦОН, выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов (5 (пять) минут);
      4) работник ЦОН подготавливает пакет документов и направляет услугодателю через курьерскую почту или иную уполномоченную на это связь (1 (один) рабочий день);
      5) работник канцелярии услугодателя принимает пакет документов и регистрирует заявление и передает руководителю услугодателя (в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления);
      6) руководитель услугодателя в течении двух часов рассматривает заявление услугополучателя, накладывает визу и передает работнику отдела услугодателя (в течение 4 (четыре) часов);
      7) работник отдела услугодателя рассматривает пакет документов услугополучателя и подготавливает проект результата государственной услуги:
      при выдаче международного сертификата технического осмотра – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      при выдаче письменного мотивированного отказа о предоставлении государственной услуги – в течение 2 (двух) часов;
      8) руководитель услугодателя подписывает проект результата государственной услуги и направляет в ИИС ЦОН результат государственной услуги в виде электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугодателя или передает работнику канцелярии результат государственной услуги на бумажном носителе (в течение (4 (четыре) часов).
      9) работник канцелярии услугодателя направляет результат государственной услуги услугополучателю через ЦОН (в течение 1 (одного) рабочего дня).
      10) работник ЦОН в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов выдает услугополучателю результат государственной услуги на бумажном носителе (15 (пятнадцать) минут).
      15. Максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в ЦОН – 15 минут.
      Максимальное допустимое время обслуживания услугополучателя в ЦОН – 15 минут.
      16. В ЦОН прием документов осуществляется в операционном зале в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.
      17. Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется работником ЦОН посредством "безбарьерного обслуживания" на основании расписки, указанный в ней срок после получения уведомления о выдаче результата оказания государственной услуги, при личном посещении и по предъявлению документа, удостоверяющего личность, доверенности на получение товароматериальных ценностей установленной формы и платежного документа, за исключением случаев оплаты через ПШЭП.
      18. Описание функционального взаимодействия информационных систем через ЦОН, задействованных в оказании государственной услуги приведена в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра".
      19. Порядок действий услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале посредством ЭЦП (2 (две) минуты);
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление документов, указанных в пункте 9 Стандарта (5 (пять) минут);
      3) оплата государственной пошлины через ПШЭП (2 (две) минуты);
      4) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя (2 (две) минуты);
      5) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугополучателя (в течение 2 (двух) минут);
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в виде отказа в оказании государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП (в течение 1(одной) минуты);
      7) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг в "личном кабинете" услугополучателя (1 (одна) минута);
      8) работник канцелярии услугодателя принимает пакет документов и регистрирует запрос и передает руководителю услугодателя (в течение 15 (пятнадцати) минут с момента поступления);
      9) руководитель услугодателя в течении двух часов рассматривает запрос услугополучателя, накладывает визу и передает работнику отдела услугодателя (в течение 4 (четыре) часов);
      10) работник отдела услугодателя рассматривает пакет документов услугополучателя и подготавливает проект результата государственной услуги:
      при выдаче международного сертификата технического осмотра – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      при выдаче письменного мотивированного отказа о предоставлении государственной услуги – в течение 2 (двух) часов;
      11) руководитель услугодателя подписывает проект результата государственной услуги и направляет в портал результат государственной услуги в виде электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью услугодателя или передает работнику канцелярии результат государственной услуги на бумажном носителе (в течение (4 (четыре) часов).
      12) работник канцелярии услугодателя направляет результат государственной услуги услугополучателю через ЦОН (в течение 1 (одного) рабочего дня).
      13) работник ЦОН в срок, указанный в уведомлении о сроке оказания государственной услуги выдает услугополучателю результат государственной услуги на бумажном носителе (15 (пятнадцать) минут).
      20. Описание функционального взаимодействия информационных систем через портал, задействованных в оказании государственной услуги приведена в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача международного сертификата технического осмотра".

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача международного
сертификата технического осмотра"

Структурное подразделение местного исполнительного органа

№ п/п
Наименование структурного подразделения местного исполнительного органа
Юридический адрес
График работы
Контактный телефон, адрес электронной почты
информация
1
Государственное учреждение "Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Северо-Казахстанской области"
Северо-Казахстанская область город Петропавловск, улица Интернациональная, 61. кабинет 301
Ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, 13.00 - 14.30 обеденный перерыв, выходной - суббота и воскресенье
8 (7152) 338695
Факс
8 (7152) 338765
trans@sko.kz
http://dptiad.sko.gov.kz

  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача международного
сертификата технического осмотра"

Перечень Центров обслуживания населения по оказанию государственной услуги

№ п/п
Наименование ЦОН
Юридический адрес
Контактный телефон
График работы
1
Филиал РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Мухтара Ауэзова, 157
8 (7152)
33-31-03
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
2
Отдел № 2 филиала РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 72
8 (7152)
31-06-52
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
3
Отдел по Айыртаускому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Даутлетбая Сыздыкова, 4
8 (71533)
2-01-84
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
4
Отдел по Акжарскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Акжарский район, село Талшык, улица Победы, 67
8 (71546)
2-21-08
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
5
Отдел по Аккайынскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, село Смирново, улица Труда, 11
8 (71532)
2-25-86
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
6
Отдел по Есильскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Есильский район, село Явленка, улица Ленина, 6
8 (71543)
2-20-03
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
7
Отдел по Жамбылскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, переулок Горького, 10 "Г"
8 (71544)
2-29-16
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
8
Отдел по району имени Габита Мусрепова РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, район имени Габита Мусрепова, село Новоишимское, улица Ленина, 7
8 (71535)
2-22-19
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
9
Отдел по Кызылжарскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бесколь, улица Институтская, 1 "А"
8 (71538)
2-17-46
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
10
Отдел по району Магжана Жумабаева РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, район Магжана Жумабаева, город Булаево, улица Юбилейная, 62
8 (71531)
2-03-76
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
11
Отдел по Мамлютскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка, улица С. Муканова, 11
8 (71541)
2-27-48
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
12
Отдел по Тайыншинскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, 208
8 (71536)
2-36-03
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
13
Отдел по Тимирязевскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 17
8 (71537)
2-03-02
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
14
Отдел по Уалихановскому району РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, Уалихановский район, село Кишкененколь, улица Уалиханова, 80
8 (71542)
2-28-11
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней
15
Отдел по району Шал акына РГП "Центр обслуживания населения" по Северо-Казахстанской области
Северо-Казахстанская область, район Шал акына, город Сергеевка, улица Желтоксана, 31
8 (71534)
2-73-90
Ежедневно с понедельника по субботу с 9-00 до 20-00 часов без перерыва за исключением выходных и праздничных дней

  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача международного
сертификата технического осмотра"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги Выдача международного сертификата технического осмотра При оказании государственной услуги через ЦОН Б. При оказании государственной услуги через портал

      


      Условные обозначения:


- начало или завершение оказания государственной услуги


- наименование процедуры (действия) услугополучателя и (или) СФЕ


- вариант выбора


- переход к следующей процедуре (действию)