Өсімдік шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 346 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 24 қазанда N 2966 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
       "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 346 қаулысымен бекітілген

"Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының, ауданның және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. "Өсімдік шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 725 қаулысымен бекітілген "Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) ұсыну мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға өтінімнің және құжаттар топтамасының қабылданғаны туралы қолхат беріледі;
      2) жауапты орындаушы өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен бастап ұсынылған құжаттар топтамасын өңдейді – 10 жұмыс күні.
      Нәтижесі – құжаттар топтамасы ведомствоаралық комиссияға (бұдан әрі - ВАК) қарауға ұсынылады;
      3) ВАК ұсынылған құжаттарды қарайды – 8 жұмыс күні.
      Нәтижесі – тиесілі субсидиялар сомасы көрсетіле отырып, ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің (бұдан әрі - АШТӨ) тізімі құрылады;
      4) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні.
      Нәтижесі – бекітілген АШТӨ тізімі;
      5) "Ауыл шаруашылығы басқармасы" ММ (бұдан әрі - басқарма) АШТӨ жиынтық тізілімін құрады – 5 жұмыс күні, субсидиялар төлеу үшін ведомость құрады – 3 жұмыс күні.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі ұсынылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) жауапты орындаушы;
      3) ВАК;
      4) аудан (қала) әкімі;
      5) басқарма.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут;
      2) жауапты орындаушы өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен бастап оларды өңдейді және ВАК-ға қарауға ұсынады – 10 жұмыс күні;
      3) ВАК көрсетілетін қызметті беруші ұсынған құжаттарды қарап, тиесілі субсидиялар сомасын көрсете отырып, АШТӨ тізімін құрады және оны аудан (қала) әкіміне бекітуге жібереді – 8 жұмыс күні;
      4) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні;
      5) басқарма АШТӨ жиынтық тізілімін құрады – 5 жұмыс күні, субсидиялар төлеу үшін ведомость құрады – 3 жұмыс күні.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қымет көрсету орталықтары және (немесе) ақпараттық жүйелерді пайдалану арқылы қызмет көрсету көзделмеген.

  "Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

"Өсімдіктерді қорғау мақсатында ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеуге арналған гербицидтердің, биоагенттердің (энтомофагтардың) және биопрепараттардың құнын субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      Шартты белгілер
      


  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 346 қаулысымен бекітілген

"Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының, ауданның және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. "Өсімдік шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 725 қаулысымен бекітілген "Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) ұсыну мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут.
      Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға өтінімнің қабылданғаны туралы еркін нысандағы қолхат беріледі;
      2) жауапты орындаушы өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен бастап ұсынылған құжаттар топтамасын өңдейді – 10 жұмыс күні.
      Нәтижесі – құжаттар топтамасы ведомствоаралық комиссияға (бұдан әрі - ВАК) қарауға ұсынылады;
      3) ВАК ұсынылған құжаттарды қарайды – 8 жұмыс күні.
      Нәтижесі – тиесілі субсидиялар сомасы көрсетіле отырып, ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің (бұдан әрі - АШТӨ) тізімі құрылады;
      4) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні.
      Нәтижесі – бекітілген АШТӨ тізімі;
      5) "Ауыл шаруашылығы басқармасы" ММ (бұдан әрі - басқарма) АШТӨ жиынтық тізілімін құрады – 5 жұмыс күні, субсидиялар төлеу үшін ведомость құрады – 3 жұмыс күні.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі ұсынылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) жауапты орындаушы;
      3) ВАК;
      4) аудан (қала) әкімі;
      5) басқарма.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут;
      2) жауапты орындаушы өтінімдерді қабылдау аяқталған күннен бастап оларды өңдейді және ВАК-ға қарауға ұсынады – 10 жұмыс күні;
      3) ВАК көрсетілетін қызметті беруші ұсынған құжаттарды қарап, тиесілі субсидиялар сомасын көрсете отырып, АШТӨ тізімін құрады және оны аудан (қала) әкіміне бекітуге жібереді – 8 жұмыс күні;
      4) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізімін бекітеді – 2 жұмыс күні;
      5) басқарма АШТӨ жиынтық тізілімін құрады – 5 жұмыс күні, субсидиялар төлеу үшін ведомость құрады – 3 жұмыс күні.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қымет көрсету орталықтары және (немесе) ақпараттық жүйелерді пайдалану арқылы қызмет көрсету көзделмеген.

  "Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

"Тыңайтқыштар (органикалық тыңайтқыштарды қоспағанда) құнын субсидиялау"
мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      Шартты белгілер
      


  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 346 қаулысымен бекітілген

"Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының, ауданның және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. "Өсімдік шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 маусымдағы № 725 қаулысымен бекітілген "Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1, 2-қосымшаларына сәйкес нысан бойынша өтініш және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) ұсыну мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут.
      Нәтижесі – өтінім мен құжаттар топтамасы бөлімнің жауапты орындаушысына жіберіледі;
      2) жауапты орындаушы өтінім мен ұсынылған құжаттар топтамасын тексереді, бюджеттік субсидиялар алуға ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілердің (бұдан әрі - АШТӨ) алдын ала тізбесін құрады – 10 жұмыс күні.
      Нәтижесі – бюджеттік субсидиялар алуға АШТӨ тізбесі аудан әкіміне жіберіледі;
      3) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні.
      Нәтижесі – бекітілген АШТӨ тізбесі;
      4) "Ауыл шаруашылығы басқармасы" ММ (бұдан әрі - басқарма) аудандар бойынша тізімді қарайды, облыс бойынша бюджеттік субсидиялар алуға үміткер АШТӨ алдын ала тізбесін құрады – 5 жұмыс күні.
      Нәтижесі – АШТӨ алдын ала тізбесі облыс әкіміне жіберіледі;
      5) облыс әкімі облыс бойынша АШТӨ алдын ала тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні.
      Нәтижесі – облыс бойынша бекітілген АШТӨ алдын ала тізбесі;
      6) ВАК ағымдағы жылдың өткен тоқсанынан кейінгі келесі айдың 10-ынан кешіктірмей, тиісті жерге барып, жеміс (жеміс-жидек) дақылдары мен жүзімнің көпжылдық екпелерін отырғызу актісін (бұдан әрі – отырғызу актісі), жеміс (жеміс-жидек) дақылдары мен жүзімнің көпжылдық екпелерін тексеру актісін (бұдан әрі – тексеру актісі) жасайды, өткен тоқсаннан кейінгі айдың 15-іне дейін АШТӨ соңғы тізбесін құрады.
      Нәтижесі – соңғы тізбе аудан әкіміне бекітуге жіберіледі;
      7) аудан (қала) әкімі АШТӨ соңғы тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні.
      Нәтижесі – аудан бойынша бекітілген АШТӨ соңғы тізбесі;
      8) жауапты орындаушы АШТӨ соңғы тізбесін, өтінімдерді, отырғызу актілерін, тексеру актілерін басқармаға жібереді – 1 жұмыс күні.
      Нәтижесі – басқарма АШТӨ соңғы тізбесін, өтінімдерді, отырғызу актілерін, тексеру актілерін алады;
      9) басқарма ұсынылған АШТӨ өтінімдерін қарайды – 15 жұмыс күні, бюджеттік субсидия алуға АШТӨ соңғы тізбесін құрады – 3 жұмыс күні, оны облыс әкіміне бекітуге береді және өтінім ұсынған АШТӨ-ге қабылданған шешім туралы жазбаша хабарлама жолдайды.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі ұсынылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) жауапты орындаушы;
      3) аудан (қала) әкімі;
      4) ВАК;
      5) облыс әкімі;
      6) басқарма.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) кеңсе қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінімді тіркейді - 15 минут;
      2) жауапты орындаушы өтінім мен ұсынылған құжаттар топтамасын тексереді, бюджеттік субсидиялар алуға АШТӨ алдын ала тізбесін құрады және аудан (қала) әкіміне бекітуге жібереді – 10 жұмыс күні;
      3) аудан (қала) әкімі АШТӨ тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні;
      4) басқарма аудандар бойынша тізбені қарайды, облыс бойынша бюджеттік субсидиялар алуға үміткер АШТӨ алдын ала тізбесін құрады, облыс әкіміне бекітуге жібереді – 5 жұмыс күні;
      5) облыс әкімі облыс бойынша АШТӨ алдын ала тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні;
      6) ВАК ағымдағы жылдың өткен тоқсанынан кейінгі келесі айдың 10-ынан кешіктірмей, тиісті жерге барып, отырғызу актісін, тексеру актісін жасайды, өткен тоқсаннан кейінгі айдың 15-іне дейін АШТӨ соңғы тізбесін құрады, аудан әкіміне бекітуге жібереді;
      7) аудан (қала) әкімі АШТӨ соңғы тізбесін бекітеді – 3 жұмыс күні;
      8) жауапты орындаушы АШТӨ соңғы тізбесін, өтінімдерді, отырғызу актілерін, тексеру актілерін басқармаға жібереді – 1 жұмыс күні;
      9) басқарма АШТӨ ұсынған өтінімдерді қарайды – 15 жұмыс күні, бюджеттік субсидия алуға АШТӨ соңғы тізбесін құрады – 3 жұмыс күні, оны облыс әкіміне бекітуге береді және өтінім ұсынған АШТӨ-ге қабылданған шешім туралы жазбаша хабарлама жолдайды, көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі ұсынылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдері (іс-қимылдары), өзара іс-қимылдары реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қымет көрсету орталықтары және (немесе) ақпараттық жүйелерді пайдалану арқылы қызмет көрсету көзделмеген.

  "Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

"Жемiс-жидек дақылдары мен жүзiмнiң көпжылдық екпелерiн отырғызу және өсiру (оның iшiнде қалпына келтiру) шығындарының құнын субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      Шартты белгілер
      


Об утверждении регламентов государственных услуг в области растениеводства

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2014 года № 346. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 24 октября 2014 года № 2966. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенных для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений";
      2) регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)";
      3) регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на закладку и выращивания (в том числе восстановление) многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области Е. Султанов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2014 года № 346

Регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенных для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенных для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Северо-Казахстанской области, района и города Петропавловск (далее - услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению Стандарта "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенные для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 725 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области растениеводства" (далее – Стандарт) и предоставление соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, проводит регистрацию заявки – 15 минут.
      Результат - выдача расписки о принятой заявки и пакета документов услугополучателю;
      2) ответственный исполнитель с даты окончания приема заявок осуществляет обработку предоставленного пакета документов – 10 рабочих дней.
      Результат - представление пакета документов на рассмотрение межведомственной комиссии (далее - МВК);
      3) МВК рассматривает представленные документы – 8 рабочих дней.
      Результат - формирование списка сельхозтоваропроизводителей (далее - СХТП), с указанием причитающейся суммы субсидий;
      4) аким района (города) утверждает список СХТП - 2 рабочих дня.
      Результат – утвержденный список СХТП;
      5) ГУ "Управление сельского хозяйства" (далее – управление) составляет сводный реестр СХТП – 5 рабочих дней, формирует ведомость для выплаты субсидий – 3 рабочих дня.
      Результат - предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) ответственный исполнитель;
      3) МВК;
      4) аким района (города);
      5) управление.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, проводит регистрацию заявки услугополучателея - 15 минут;
      2) ответственный исполнитель с даты окончания приема заявок осуществляет их обработку и представляет на рассмотрение МВК – 10 рабочих дней;
      3) МВК рассматривает представленные услугодателем документы, формирует список СХТП, с указанием причитающейся суммы субсидий и направляет его на утверждение акиму района (города) – 8 рабочих дней;
      4) аким района (города) утверждает список СХТП - 2 рабочих дня;
      5) управление составляет сводный реестр СХТП – 5 рабочих дней, формирует ведомость для выплаты субсидий – 3 рабочих дня.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Оказание услуги через центры обслуживания населения и (или) использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение к Регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенные для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование стоимости гербицидов, биоагентов (энтомофагов) и биопрепаратов, предназначенные для обработки сельскохозяйственных культур в целях защиты растений"

      


      Условные обозначения
      


  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2014 года № 346

Регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Северо-Казахстанской области, района и города Петропавловска (далее - услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению Стандарта "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 725 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области растениеводства" (далее – Стандарт) и предоставление соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, проводит регистрацию заявки – 15 минут.
      Результат - выдача расписки в произвольной форме о принятии заявки услугополучателю;
      2) ответственный исполнитель с даты окончания приема заявок осуществляет их обработку предоставленного пакета документов – 10 рабочих дней.
      Результат – представление пакета документов на рассмотрение межведомственной комиссии (далее – МВК);
      3) МВК рассматривает представленные документы – 8 рабочих дней.
      Результат - формирование списка сельхозтоваропроизводителей (далее-СХТП), с указанием причитающейся суммы субсидий;
      4) аким района (города) утверждает список СХТП - 2 рабочих дней.
      Результат – утвержденный список СХТП;
      5) ГУ "Управление сельского хозяйства" (далее – управление) составляет сводный реестр СХТП – 5 рабочих дней, формирует ведомость для выплаты субсидий – 3 рабочих дня.
      Результат – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) ответственный исполнитель;
      3) МВК;
      4) аким района (города);
      5) управление.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, проводит регистрацию заявки услугополучателем – 15 минут;
      2) ответственный исполнитель с даты окончания приема заявок осуществляет их обработку и представляет на рассмотрение МВК – 10 рабочих дней;
      3) МВК рассматривает представленные услугодателем документы, формирует список СХТП, с указанием причитающейся суммы субсидий и направляет его на утверждение акиму района (города) – 8 рабочих дней;
      4) аким района (города) утверждает список СХТП - 2 рабочих дня;
      5) управление составляет сводный реестр СХТП – 5 рабочих дней, формирует ведомость для выплаты субсидий – 3 рабочих дня.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Оказание услуги через центры обслуживания населения и (или) использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение к Регламенту государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование стоимости удобрений (за исключением органических)"

      


      Условные обозначения
      


  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 18 сентября 2014 года № 346

Регламент государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на закладку и выращивания (в том числе восстановление) многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование стоимости затрат на закладку и выращивания (в том числе восстановление) многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Северо-Казахстанской области, района и города Петропавловск (далее – услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 1, 2 Стандарта государственной услуги "Субсидирование стоимости затрат на закладку и выращивания (в том числе восстановление) многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2014 года № 725 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области растениеводства" (далее – Стандарт) и предоставление соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, регистрацию заявки – 15 минут.
      Результат – направление заявки и пакета документов ответственному исполнителю;
      2) ответственный исполнитель проверяет заявки и представленный пакет документов, формирует предварительный перечень сельхозтоваропроизводителей (далее – СХТП) на получение бюджетных субсидий – 10 рабочих дней.
      Результат – направление акиму района (города) перечня СХТП на получение бюджетных субсидий;
      3) аким района (города) утверждает перечень СХТП – 3 рабочих дня.
      Результат – утвержденный перечень СХТП;
      4) ГУ "Управление сельского хозяйства" (далее – управление) рассматривает перечни по районам, составляет предварительный перечень СХТП по области, претендующих на получение бюджетных субсидий – 5 рабочих дней.
      Результат – направляют предварительный перечень СХТП акиму области;
      5) аким области утверждает предварительный перечень СХТП по области – 3 рабочих дня.
      Результат – утвержденный предварительный перечень СХТП по области;
      6) межведомственная комиссия (далее – МВК) в срок не позднее 10 числа месяца, следующего за предыдущим кварталом текущего года, с выездом на место составляет акт закладки многолетних насаждений плодовых (плодово-ягодных) культур и винограда (далее – акт закладки), акт обследования многолетних насаждений плодовых (плодово-ягодных) культур и винограда (далее – акт обследования), формирует окончательный перечень СХТП - до 15 числа месяца, следующего за предыдущим кварталом.
      Результат – направление на утверждение акиму района (города) окончательного перечня;
      7) аким района (города) утверждает окончательный перечень СХТП – 3 рабочих дня.
      Результат – утвержденный окончательный перечень СХТП по району;
      8) ответственный исполнитель направляет окончательный перечень СХТП, заявки, акты закладки, акты обследования в управление – 1 рабочий день.
      Результат – получение окончательного перечня СХТП, заявок, актов закладки, актов обследования управлением;
      9) управление рассматривает представленные заявки СХТП – 15 рабочих дней, составляет окончательный перечень СХТП на получение бюджетных субсидий – 3 рабочих дня, представляет его на утверждение акиму области и направляет СХТП, представившим заявки, письменное уведомление о принятом решении.
      Результат – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии;
      ответственный исполнитель;
      аким района (города);
      МВК;
      аким области;
      управление.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием пакета документов, регистрацию заявки – 15 минут;
      2) ответственный исполнитель проверяет заявки и представленный пакет документов, формирует предварительный перечень СХТП на получение бюджетных субсидий и направляет на утверждение акиму района (города) – 10 рабочих дней;
      3) аким района (города) утверждает перечень СХТП– 3 рабочих дня;
      4) управление рассматривает перечень по районам, составляет предварительный перечень СХТП по области, претендующих на получение бюджетных субсидий, направляет на утверждение акиму области – 5 рабочих дней;
      5) аким области утверждает предварительный перечень СХТП по области – 3 рабочих дня;
      6) МВК в срок не позднее 10 числа месяца, следующего за предыдущим кварталом текущего года, с выездом на место составляет акт закладки, акт обследования, формирует окончательный перечень СХТП - до 15 числа месяца, следующего за предыдущим кварталом, направляет на утверждение акиму района (города);
      7) аким района (города) утверждает окончательный перечень СХТП – 3 рабочих дня;
      8) ответственный исполнитель направляет окончательный перечень СХТП, заявки, акты закладки, акты обследования в управление – 1 рабочий день;
      9) управление рассматривает представленные заявки СХТП – 15 рабочих дней, составляет окончательный перечень СХТП на получение бюджетных субсидий – 3 рабочих дня, представляют его на утверждение акиму области, и направляет СХТП, представившим заявки, письменное уведомление о принятом решений, предоставляет в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Оказание услуги через центры обслуживания населения и (или) использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение к Регламенту государственной услуги "Субсидирование закладки и выращивания многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование закладки и выращивания многолетних насаждений плодово-ягодных культур и винограда"

      


      Условные обозначения