"Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 қазандағы № 369 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 7 қарашада N 2978 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
       "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 03 қазандағы № 369 қаулысымен бекітілген

"Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Солтүстік Қазақстан облысының, аудандардың және Петропавл қаласының жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушылардың банктік шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімін ұсыну.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Келесі құжаттар топтамасын ұсына отырып, осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидия алушылардың тізіміне қосуға арналған өтінімнің болуы мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады:
      1) бір данада нөмірін көрсете отырып, банктік шоттың болуы туралы екінші деңгейдегі банктің анықтамасы.
      Дәндi дақылдарды (күрiштен, дәндiк жүгерiден басқа) өндiрумен айналысатын ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) мыналарды қосымша ұсынады:
      2) аттестатталған тұқым өндiрушiлер немесе өткiзушiлер берген тұқымға аттестат не тұқымға куәлiк (тұқым сатып алынған жағдайда);
      3) егіс үшiн өз өндiрісінің тұқымдарын пайдаланған жағдайда тұқымның сапасына сараптама жасау жөнiндегi аттестатталған зертханалар берген тұқымның кондициялылығы туралы куәлiк;
      4) егіс үшін өз өндірісінің тұқымдарын пайдаланған жағдайда сорттық егістерді байқаудан өткізу актісі;
      5) өткен жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған және көрсетілетін қызметті берушімен келісілген) көшірмесі;
      6) ағымдағы жылғы ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасының (схемасының) (көрсетілетін қызметті алушы куәландырған) көшірмесі (2015 жылдан бастап танаптар мен ауыспалы егістер тарихы кітабының көшірмесі).
      Бұл ретте, Қазақстан Республикасында пайдалануға рұқсат етілген Мемлекеттiк селекциялық жетiстiктер тiзiлiмiне енгiзiлген және (немесе) перспективалы деп танылған сорттардың үшiншi репродукциясынан төмен емес тұқымдар себiлген алқаптар ғана субсидиялауға жатады.
      Көрсетілетін қызметті алушы лизинг шарты негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдарын сатып алу кезінде мынаны қосымша көрсетеді:
      7) лизинг шартының болуына қатысты мәлімет.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері өтінім мен құжаттар топтамасын қабылдайды, тіркейді және өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді – 15 минуттан аспайды;
      2) ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімінің басшысы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы) өтінімге бұрыштама қойып, ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімінің жауапты қызметкеріне (бұдан әрі – бөлімнің жауапты қызметкері) жібереді – 30 минуттан аспайды;
      3) бөлімнің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды қарап, ведомствоаралық комиссияға (бұдан әрі - ВАК) жібереді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      4) ВАК құжаттар топтамасын қарап, субсидиялау бағыттары бойынша субсидиялар алуға үмiткер көрсетілетін қызметті алушылардың тiзiмiн жасайды және субсидиялау көлемiн бөледi (3 жұмыс күнінен аспайды). Егістің белгіленген оңтайлы мерзімі аяқталған соң өскiндердiң болуын, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасында (сызбасында) не танаптар мен ауыспалы егістер тарихының кітабында көрсетiлген егіс айналымдарын сақтауын шолып тексеру мақсатында ВАК мүшелерiнiң көрсетілетін қызметті алушылардың шаруашылықтарына баруын ұйымдастырады (14 жұмыс күнінен аспайды). ВАК мүшелерi тексеру қорытындылары бойынша үш данада егiстiктi қабылдау актiсiн жасайды және оны аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі бекітеді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі егістікті қабылдау актісін бекітеді және субсидиялар алуға көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасау үшін ВАК-қа жібереді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      6) ВАК қабылдау актісі мен құжаттар топтамасының негізінде субсидиялар алуға көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасайды және көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге береді – 5 жұмыс күнінен аспайды;
      7) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді және көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімін "Солтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі - басқарма) ұсынады – 2 жұмыс күнінен аспайды;
      8) басқарманың жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың ҚР заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді, субсидиялар төлеуге ведомость құрады, аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі мен төлем шоттарын екі данада ұсынады – 10 жұмыс күнінен аспайды.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) талон беріледі және құжаттар топтамасы көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберіледі;
      2) өтінім, құжаттар топтамасы бөлімнің жауапты қызметкеріне тапсырылады;
      3) өтінім, құжаттар топтамасы ВАК-қа жіберіледі;
      4) ВАК егістікті қабылдау актісін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге береді;
      5) субсидиялар алуға көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімі жасалады;
      6) көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімі аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге беріледі;
      7) көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімі басқармаға ұсынылады;
      8) бюджеттік субсидисларды төлеуге ведомость, төлем шоттары мен төлем шоттарының тізілімі құрылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) бөлімнің жауапты қызметкері;
      4) ВАК;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі;
      6) басқарманың жауапты қызметкері.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау:
      1) кеңсе қызметкері өтінім мен құжаттар топтамасын қабылдайды, тіркейді және өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінімге бұрыштама қойып, бөлімнің жауапты қызметкеріне жібереді – 30 минуттан аспайды;
      3) бөлімнің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды қарап, ВАК-қа жібереді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      4) ВАК құжаттар топтамасын қарап, субсидиялау бағыттары бойынша субсидиялар алуға үмiткер көрсетілетін қызметті алушылардың тiзiмiн жасайды және субсидиялау көлемiн бөледi (3 жұмыс күнінен аспайды). Егістің белгіленген оңтайлы мерзімі аяқталған соң өскiндердiң болуын, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушылардың ауыспалы егісте танаптардың орналасу картасында (сызбасында) не танаптар мен ауыспалы егістер тарихының кітабында көрсетiлген егіс айналымдарын сақтауын шолып тексеру мақсатында ВАК мүшелерiнiң көрсетілетін қызметті алушылардың шаруашылықтарына баруын ұйымдастырады (14 жұмыс күнінен аспайды). ВАК мүшелерi тексеру қорытындылары бойынша үш данада егiстiктi қабылдау актiсiн жасайды және оны аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі бекітеді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      5) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі егістікті қабылдау актісін бекітеді және субсидиялар алуға көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасау үшін ВАК-қа жібереді – 3 жұмыс күнінен аспайды;
      6) ВАК қабылдау актісі мен құжаттар топтамасының негізінде субсидиялар алуға көрсетілетін қызметті алушылардың түпкілікті тізімін жасайды және көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін аудан (облыстық маңызы бар қала) әкіміне бекітуге береді – 5 жұмыс күнінен аспайды;
      7) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімі көрсетілетін қызметті алушылардың тізімін бекітеді және көрсетілетін қызметті алушылардың бекітілген тізімін басқармаға ұсынады – 2 жұмыс күнінен аспайды;
      8) басқарманың жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың ҚР заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкестігін тексереді, субсидиялар төлеуге ведомость құрады, аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем шоттарының тізілімі мен төлем шоттарын екі данада ұсынады – 10 жұмыс күнінен аспайды.
      9. Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде халыққа қымет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану көзделмеген.

  "Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

      _________________________ ауданының
       (облыстық маңызы бар қаланың)
      ведомствоаралық комиссиясына
      Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруға, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнына субсидиялар алуға өтінім
       __________________________________________________________________________
       __________________________________________________________________________
       (құрылтай құжаты)
       __________________________________________________________________________
       ____________________________________________________ негізінде әрекет ететін _______________________________________________________________________________
       (көрсетілетін қызметті алушы)
       бірінші басшы атынан ______________________________________________________
       (Т.А.Ә., лауазымы)
       осы арқылы мынадай алаңда ауыл шаруашылығы дақылдарының төмендегідей түрлерін өсіру үшін жанар-жағармай материалдары мен көктемгі егіс және егін жинау жұмыстарын жүргізуге қажетті басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын арзандатуға субсидия бөлуді сұрайды:
       _________ га ____________________ __________ га _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)
       _________ га ____________________ __________ га _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)
       _________ га ____________________ __________ га _________________
       (алаңы) (дақыл) (алаңы) (дақыл)

Р/с

 
Деректер көзі
Қажетті мәліметтер
Деректер
1
2
3
4
1.
Мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе анықтама – заңды тұлға үшін
тіркеу нөмірі
 
тіркеу күні
 
атауы
 
орналасқан жері
 
мемлекеттік тіркеу күні
 
кім берді
 
2.
Жеке басын куәландыратын құжат – жеке тұлға үшін
 
жеке басын куәландыратын құжат нөмірі
 
ЖСН
 
кім берді
 
берілген күні
 
Жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәлік – жеке тұлға үшін
орналасқан жері
 
тіркеу күні
 
кім берді
 
3.
Жер учаскесіне арналған сәйкестендіру және (немесе) құқық белгілейтін құжат
акт нөмірі
 
кадастрлық нөмірі
 
барлық алаңы, га
 
оның ішінде егіндік
 
нысаналы мақсаты
 
сәйкестендіру құжатының нөмірі және берілген күні, кім берді
 
жер пайдаланушының атауы
 
4.
Аттестатталған тұқым өндiрушiлер немесе өткiзушiлер берген тұқымға аттестат не куәлiк (тұқым сатып алынған жағдайда), ал себу үшiн өз өндiрісінің тұқымдарын пайдаланған жағдайда – тұқымның сапасына сараптама жасау жөнiндегi аттестатталған зертханалар берген тұқымның кондициялылығы туралы куәлiк және сұрыптық егістерді байқаудан өткізу актілері
нөмірі
 
берілген күні
 
тұқым өндіруші
 
сұрып
 
репродукция
 
5.
Қант зауытымен жасалған қант қызылшасын сатып алу-сату шарты (өндірілген қант қызылшасының 1 тоннасына субсидиялар алу үшін)
нөмірі
 
өндірушінің атауы
 
салыстыру актісі
 
қант қызылшасының көлемі
 
6.
Алыс-беріс қант қызылшасын қайта өңдеу қызметтерін көрсету туралы шарт (өндірілген қант қызылшасының 1 тоннасына субсидиялар алу үшін)
нөмірі
 
өндірушінің атауы
 
салыстыру актісі
 
қант қызылшасының көлемі
 
7.
Техникалық паспорт немесе жылжымайтын мүлiктi мемлекеттiк тiркеу жөнiндегi уәкiлеттi органның жылыжайдың бар болуы мен оның жұмыс алаңы туралы анықтамасы (қорғалған топырақта көкөніс өндірумен айналысатын АШТӨ үшін)
мекенжайы
 
кадастрлық нөмірі
 
түгендеу нөмірі
 
нысаналы мақсаты
 
қор санаты
 
8.
Тұқым сатып алуға арналған лизинг шарты
шарт нөмірі
 
лизинг беруші
 
9.
Ауылдық тұтыну кооперативiнiң немесе су пайдаланушылардың ауылдық кооперативiнiң анықтамасы (бар болса)
нөмірі және берілген күні
 
кооператив атауы
 

      Ұсынылған ақпараттың шынайылығын растаймын және шынайы емес мәліметтерді ұсынғаным үшін Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес жауапкершілік туралы хабардармын.
       Басшы ________ ___________________________________
       (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (жеке басын
       куәландыратын құжатта бар болса)
       МО
       20__ жылғы "__"_____________
       Көрсетілетін қызметті алушының заңды мекенжайы:__________________________
       (Т.А.Ә., қолы, мөрі)
       Талон
       Өтінім 20__ жылғы "__"_____________ қарауға қабылданды.
       ________________________________________________________ _____________
      (өтінімді қабылдаған жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты) (қолы)
       ___________________

  "Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

"Басым дақылдарды өндiрудi субсидиялау арқылы өсiмдiк шаруашылығы өнiмiнiң шығымдылығы мен сапасын арттыруды, жанар-жағармай материалдарының және көктемгi егiс пен егiн жинау жұмыстарын жүргiзу үшін қажеттi басқа да тауарлық-материалдық құндылықтардың құнын субсидиялау" мемлекеттік қызметін көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      Шартты белгілер:
      


      

Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 3 октября 2014 года № 369. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 7 ноября 2014 года № 2978. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 03 октября 2014 года № 369

Регламент государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур" (далее – государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами Северо-Казахстанской области, районов и города Петропавловск (далее - услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявки на включение в список получателей субсидий по форме согласно приложению 1 к настоящему регламенту с предоставлением следующего пакета документов:
      1) справка банка второго уровня о наличии банковского счета с указанием его номера в одном экземпляре.
      Сельхозтоваропроизводители (далее – услугополучатель), занятые производством зерновых культур (кроме риса, кукурузы на зерно), предоставляют дополнительно:
      2) аттестат на семена либо свидетельство на семена (в случае приобретения семян), выданных аттестованными производителями или реализаторами семян;
      3) удостоверение о кондиционности семян, выданного аттестованными лабораториями по экспертизе качества семян в случае использования для посева семян собственного производства;
      4) акт апробации сортовых посевов в случае использования для посева семян собственного производства.
      5) копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенную услугополучателем и согласованную услугодателем) за предыдущий год;
      6) копию карты (схемы) размещения полей в севообороте (заверенную услугополучателем) за текущий год (с 2015 года копии книги истории полей и севооборотов).
      При этом субсидированию подлежат только площади, засеянные семенами не ниже третьей репродукции сортов, включенных в Государственный реестр селекционных достижений, допущенных к использованию в Республике Казахстан и (или) признанных перспективными.
      Услугополучатель при приобретении семян сельскохозяйственных культур на основании договора лизинга указывают:
      7) сведения касательно наличия договора лизинга.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием, регистрацию заявки и пакета документов, и выдает талон о принятии заявки – не более 15 минут;
      2) руководитель отдела сельского хозяйства и ветеринарии (далее – руководитель услугодателя) накладывает визу на заявку и направляет ответственному работнику отдела сельского хозяйства и ветеринарии (далее – ответственный работник отдела) – не более 30 минут;
      3) ответственный работник отдела рассматривает представленные документы и направляет в межведомственную комиссию (далее – МВК) – не более 3 рабочих дней;
      4) МВК рассматривает пакет документов, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий по направлениям субсидирования и распределяет объемы субсидирования (не более 3 рабочих дней). После завершения установленного оптимального срока сева организация выезда членов МВК в хозяйства услугополучателей с целью визуальной проверки наличия всходов, а также соблюдения услугополучателями севооборотов, указанных в картах (схемах) размещения полей в севообороте либо книге истории полей и севооборотов (не более 14 рабочих дней). По итогам проверок членами МВК составляется акт приемки посевов в трех экземплярах и утверждается акимом района (города областного значения) – не более 3 рабочих дней;
      5) аким района (города областного значения) утверждает акт приемки посевов и направляет МВК для составления окончательного списка услугополучателей на получение субсидий – не более 3 рабочих дней;
      6) МВК на основании акта приемки и пакета документов составляет окончательный список услугополучателей на получение субсидий и представляет на утверждение списки услугополучателей акиму района (города областного значения) – не более 5 рабочих дней;
      7) аким района (города областного значения) утверждает список услугополучателей и предоставляет в государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Северо-Казахстанской области" (далее – управление) утвержденный список услугополучателей – не более 2 рабочих дней;
      8) Ответственный работник управления проверяет соответствие представленных документов требованиям, установленным законодательством РК, формирует ведомость на выплату субсидий, представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и счета к оплате в двух экземплярах – не более 10 рабочих дней.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) выдача талона и направление пакета документов руководителю услугодателя;
      2) передача заявки, пакета документов ответственному работнику отдела;
      3) направление заявки, пакета документов в МВК;
      4) МВК представляет на утверждение акт приемки посевов акиму района (города областного значения);
      5) составление окончательного списка услугополучателей на получение субсидий;
      6) представление на утверждение акиму района (города областного значения) окончательного списка услугополучателей;
      7) представление в управление утвержденного списка услугополучателей;
      8) формирование ведомости на выплату бюджетных субсидий, счета к оплате и реестра счетов к оплате.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный работник отдела;
      4) МВК;
      5) аким района (города областного значения);
      6) ответственный работник управления.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии осуществляет прием, регистрацию заявки и пакета документов, и выдает талон о принятии заявки – не более 15 минут;
      2) руководитель услугодателя накладывает визу на заявку и направляет ответственному работнику отдела – не более 30 минут;
      3) ответственный работник отдела рассматривает представленные документы и направляет в МВК – не более 3 рабочих дней;
      4) МВК рассматривает пакет документов, составляет список услугополучателей, претендующих на получение субсидий по направлениям субсидирования и распределяет объемы субсидирования (не более 3 рабочих дней). После завершения установленного оптимального срока сева организация выезда членов МВК в хозяйства услугополучателей с целью визуальной проверки наличия всходов, а также соблюдения услугополучателями севооборотов, указанных в картах (схемах) размещения полей в севообороте либо книге истории полей и севооборотов (не более 14 рабочих дней). По итогам проверок членами МВК составляется акт приемки посевов в трех экземплярах и утверждается акимом района (города областного значения) – не более 3 рабочих дней;
      5) аким района (города областного значения) утверждает акт приемки посевов и направляет МВК для составления окончательного списка услугополучателей на получение субсидий – 3 рабочих дня;
      6) МВК на основании акта приемки и пакета документов составляет окончательный список услугополучателей на получение субсидий и представляет на утверждение списки услугополучателей акиму района (города областного значения) – не более 5 рабочих дней;
      7) аким района (города областного значения) утверждает список услугополучателей и предоставляет в управление утвержденный список услугополучателей – не более 2 рабочих дней;
      8) ответственный работник управления проверяет соответствие представленных документов требованиям, установленным законодательством РК, формирует ведомость на выплату субсидий, представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате и счета к оплате в двух экземплярах – не более 10 рабочих дней.
      9. Описание последовательности процедур (действий) указано в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Взаимодействие с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также использование информационных систем в процессе оказания государственной услуги не предусмотрено.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

            Межведомственной комиссии

            __________ района (города областного значения)

      Заявка
      на получение субсидий, на повышение урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур
       _________________________________________________________________________
       _________________________________________________________________________
       (услугополучатель)
      действующий на основании: _________________________________________________
      _____________________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________________
       (учредительный документ)
       в лице первого руководителя ______________________________________________________
       (Ф.И.О., должность)
       _____________________________________________________________________________
      настоящим просит о выделении субсидии на удешевление стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ для выращивания следующих видов сельскохозяйственных культур на площади:
       _________ га ____________________ __________ га ____________________
       (площадь) (культура) (площадь)
       (культура)
       _________ га ____________________ __________ га ____________________
       (площадь) (культура) (площадь)
       (культура)
       _________ га ____________________ __________ га ____________________
       (площадь) (культура) (площадь)
       (культура)


П/п
Источник данных
Необходимые сведения
Данные
1
2
3
4
1.
Свидетельство или справка о государственной регистрации (перерегистрации) – для юридического лица
регистрационный номер
 
дата регистрации
 
наименование
 
местонахождение
 
дата государственной регистрации
 
кем выдано
 
2.
Документ, удостоверяющий личность, – для физического лица
номер, документа удостоверяющий личность
 
ИИН
 
кем выдано
 
дата выдачи
 
Свидетельство о государственной регистрации индивидуального предпринимателя – для физического лица
местонахождение
 
дата регистрации
 
кем выдано
 
3.
 
Идентификационный и (или) правоустанавливающий документ на земельный участок
номер акта
 
кадастровый номер
 
площадь всего, га
 
в том числе пашни
 
целевое назначение
 
номер и дата выдачи идентификационного документа, кем выдан
 
наименование землепользователя
 
4.
Аттестат либо свидетельство на семена (в случае приобретения семян), выданный аттестованными производителями или реализаторами семян, а в случае использования для посева семян собственного производства – удостоверение о кондиционности семян, выданное аттестованными лабораториями по экспертизе качества семян, и акты апробации сортовых посевов
номер
 
дата выдачи
 
производитель семян
 
Сорт
 
репродукция
 
5.
Договор купли-продажи сахарной свеклы с сахарным заводом (для получения субсидий на 1 тонну произведенной сахарной свеклы)
номер
 
наименование производителя
 
акт сверки
 
объем сахарной свеклы
 
6.
Договор об оказании услуг по переработке давальческой сахарной свеклы (для получения субсидий на 1 тонну произведенной сахарной свеклы)
номер
 
наименование производителя
 
акт сверки
 
объем сахарной свеклы
 
7.
Технический паспорт или справка уполномоченного органа по государственной регистрации недвижимости о наличии и рабочей площади теплицы (для СХТП, занятых
производством овощей в защищенном грунте)
адрес
 
кадастровый номер
 
инвентарный номер
 
целевое назначение
 
категория фонда
 
8.
Договор лизинга на приобретение семян
номер договора
 
лизингодатель
 
9.
Справка сельского потребительского кооператива или сельского кооператива водопользователей (при наличии)
номер и дата выдачи
 
наименование кооператива
 

      Подтверждаю достоверность представленной информации и осведомлен об ответственности за предоставление недостоверных сведений в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Руководитель
       ____________________ _________________________________________________
       (подпись) (фамилия, имя, отчество (при наличии в документе,
       удостоверяющем личность)
       МП
       "___" ____________ 20__ год
       Юридический адрес услугополучателя: _______________________________
       (Ф.И.О., подпись, печать)
       Талон
       Заявка принята к рассмотрению "__" ________ 20__года
       _____________________________________________________ _________
      (фамилия, имя, отчество, ответственного лица,
       принявшего заявку) (подпись)

  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование повышения урожайности и качества продукции растениеводства, стоимости горюче-смазочных материалов и других товарно-материальных ценностей, необходимых для проведения весенне-полевых и уборочных работ, путем субсидирования производства приоритетных культур"

      


      Условные обозначения: