Атырау облысы бойынша мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № 75 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 24 сәуірде № 2894 тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 03 шілдедегі № 198 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 03.07.2015 № 198 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 13-тармақтарына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ш. Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі
 

Облыс әкімі

Б. Ізмұхамбетов


Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 20 наурыздағы № 75
қаулысына 1-қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 20 наурыздағы № 75
қаулысымен бекітілген

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Атырау қаласы, Азаттық даңғылы, 9 мекенжайы бойынша орналасқан "Атырау облысы Мәдениет, мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық нысан (iшiнара автоматтандырылған).
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - Стандарт1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік (бұдан әрі - куәлік) беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны: электрондық нысан.
      Куәлікті қағаз жеткізгіште алуға өтініш білдірілген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделіп, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының мөрімен және қолымен куәландырылады.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) iс-қимылдар тәртiбiн сипаттау

      4. Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш немесе электрондық форматта көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен өтініш жасаған сәттен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкестігіне тексеруді жүргізеді, егер құжаттар көрсетілген талапқа сай болса, онда көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртабанымен (кіріс нөмірі, күні) көрсетілетін қызметті алушыға арызының көшірмесін 10 минут ішінде береді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолданады (20 минуттан көп емес);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттамамен танысады және жауапты орындаушыны белгілейді (1 жұмыс күні ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды және сараптама комиссиясының қарауына заттарды жіберуді жүзеге асырады (1 жұмыс күні ішінде);
      4) сараптама комиссиясы сараптаманы жүзеге асырады және сараптама қорытындылары бойынша сараптамаға ұсынылған затты мәдени құндылық ретінде тану не сараптамаға ұсынылған заттың мәдени құндылығының жоқтығы туралы қорытынды ресімделеді және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды (5 жұмыс күні ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (куәлік) дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды (1 жұмыс күні ішінде);
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды (1 жұмыс күні ішінде);
      7) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қызметті алушыға беруді жүзеге асырады (1 жұмыс күні ішінде).
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің процесінде қатысатын қызмет берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      4) сараптама комиссиясы.
      7. Осы регламенттің 1-қосымшасында сәйкес әр процестердің (әрекеттер) ұзақтығын көрсетуімен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлері) арасындағы процесс (әрекеттер) жүйелілігінің сипаттамасы келтірілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Қызметті алушының портал арқылы өтініш білдіруі кезіндегі қадамдық әрекеттері және шешімі (осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген портал арқылы қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы):
      1) қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады, ол қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады, сонымен қатар осы жүйемен автоматты түрде тартылады және сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімдерінен (бұдан әрі – СН ұлттық тізілімі) және "Біріктірілген салық ақпараттық жүйесі" ақпараттық жүйеден (бұдан әрі - БСАЖ АЖ) қызметті алушы туралы мәлімет сақталады (порталда тіркелмеген қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін"Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) қызметті алушы пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркелген қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН/ЖСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-процесс – қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – қызметті алушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып (деректерді енгізу) қызмет көрсету және қызметті алушының нысанды толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығару, сондай-ақ СН ұлттық тізілімі және БСАЖ АЖ-дан қызметті алушының деректері туралы (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы сұрау;
      6) 2-шарт - СН ұлттық тізілімі және БСАЖ АЖ-дағы қызметті алушының деректерін тексеру;
      7) 4-процесс – СН ұлттық тізіліміндегі, БСАЖ АЖ-дағы қызметті алушының деректерін растамауға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс - сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      9) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН/ЖСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН/ЖСН сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;
      10) 6-процесс – қызметті алушының ЭЦҚ-ның нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-процесс – қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (қызметті алушының сұрауын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      13) 4-шарт – рұқсат беру үшін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызметті берушінің тексеруі;
      14) 9-процесс – Стандарттың 9-тармағына сәйкес бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      15) 10-процесс – қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ құрған қызмет нәтижелерін алуы. Электрондық құжат қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-н пайдалана отырып, қалыптастырылады.
      9. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 N 255 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Әр процестердің (әрекеттер) мерзімінің көрсетуімен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлері) арасындағы процесс жүйелілігінің сипаттама-схемасы


 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы


 

      Шартты белгілер:


 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 N 255 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


 


 


Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 20 наурыздағы № 75
қаулысына 2-қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 20 наурыздағы № 75
қаулысымен бекітілген

"Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Атырау қаласы, Азаттық даңғылы, 9 мекенжайы бойынша орналасқан "Атырау облысы Мәдениет, мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) сондай-ақ "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны: электрондық (iшiнара автоматтандырылған) және қағаз нысанында.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінде ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны: электрондық немесе қағаз нысан.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті еркін нысандағы қағаз түрінде немесе электрондық форматта көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен өтініш жасаған сәттен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, құжаттарды Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына (бұдан әрі - Стандарт) сәйкестігін тексереді. Егер құжаттар көрсетілген талапқа сай болса, онда көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртабанымен (кіріс нөмірі, күні) көрсетілетін қызмет алушыға арызының көшірмесін 10 минут ішінде береді және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жолданады (20 минуттан көп емес);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттамамен танысып, жауапты орындаушыны белгілейді (1 жұмыс күні ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қарайды және мемлекеттік қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызмет берушінің басшысына жолдайды (10 жұмыс күні ішінде);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды (1 жұмыс күні ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қызметті алушыға беруді жүзеге асырады (1 жұмыс күні ішінде).
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің процесінде қатысатын қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес әр процестерінің (әрекеттер) мерзімінің көрсетуімен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлері) арасындағы процесс жүйелілігінің сипаттамасы келтірілген.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Қызметті алушының портал арқылы өтініш білдіруі кезіндегі қадамдық әрекеттері және шешімі (осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген портал арқылы қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы):
      1) қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады, ол қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады, сонымен қатар осы жүйемен автоматты түрде тартылады және сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімдерінен (бұдан әрі – СН ұлттық тізілімі) және "Біріктірілген салық ақпараттық жүйесі" ақпараттық жүйеден (бұдан әрі - БСАЖ АЖ) қызметті алушы туралы мәлімет сақталады (порталда тіркелмеген қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін"Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) қызметті алушы пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркелген қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин бизнес-сәйкестендіру нөмірі/жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - БСН/ЖСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-процесс – қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – қызметті алушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып (деректерді енгізу) қызмет көрсету және қызметті алушының нысанды толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығару, сондай-ақ СН ұлттық тізілімі және БСАЖ АЖ-дан қызметті алушының деректері туралы (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы сұрау;
      6) 2-шарт - СН ұлттық тізілімі және БСАЖ АЖ-дағы қызметті алушының деректерін тексеру;
      7) 4-процесс – СН ұлттық тізіліміндегі, БСАЖ АЖ-дағы қызметті алушының деректерін растамауға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс - сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      9) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН/ЖСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН/ЖСН сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тексеру;
      10) 6-процесс – қызметті алушының ЭЦҚ-ның нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7-процесс – қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да электрондық құжатты (қызметті алушының сұрауын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      13) 4-шарт – рұқсат беру үшін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызметті берушінің тексеруі;
      14) 9-процесс – Стандарттың 9-тармағына сәйкес бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      15) 10-процесс – қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ құрған қызмет нәтижелерін алуы. Электрондық құжат қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-н пайдалана отырып, қалыптастырылады.
      9. "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 N 255 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-
реставрациялау жұмыстарын жүргізуге
келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1-қосымша

Әр процестердің (әрекеттер) мерзімінің көрсетуімен құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлері) арасындағы процесс жүйелілігінің сипаттамасы


 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-
реставрациялау жұмыстарын жүргізуге
келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы


 

      Шартты белгілер:


 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-
реставрациялау жұмыстарын жүргізуге
келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 3-қосымша

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Атырау облыстық әкімдігінің 29.08.2014 N 255 (жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


 


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры по Атырауской области

Постановление акимата Атырауской области от 20 марта 2014 года № 75. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 24 апреля 2014 года № 2894. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 03 июля 2015 года № 198

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 03.07.2015 № 198 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктами 13 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукана Ш. – заместителя акима Атырауской области.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого офицального опубликования.
 

Аким области

Б. Измухамбетов


Приложение 1 к постановлению
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 75
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 75

Регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры, архивов и документации Атырауской области" (далее – услугодатель), расположенным по адресу: город Атырау, проспект Азаттык, 9, в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная).
      3. Результатом государственной услуги - выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей (далее - свидетельство), по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры" (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.
      В случая обращения за получением свидетельства на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действие) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту или запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя, а также документы указанные в пункте 9 Стандарта.
      5. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения услугополучателя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) работник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункта 9 Стандарта, если документы соответствует указанным требованиям, то выдает копия заявления получателю со штампом регистрации (входящий номер, дата) услугодателя в течении 10 минут и передает руководителю услугодателя (не более 20 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (в течение 1 рабочего дня);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучает документы и осуществляет отправку предметов на рассмотрение экспертной комиссии (в течение 1 рабочего дня);
      4) экспертная комиссия осуществляет экспертизу и по итогам экспертизы оформляет заключение о признании предмета, представленного на экспертизу культурной ценностью либо об отсутствии у предмета, представленного на экспертизу культурной ценности и передает ответственному исполнителю услугодателя (в течение 5 рабочих дней);
      5) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает результат государственной услуги (свидетельство) и передает руководителю услугодателя (в течение 1 рабочего дня);
      6) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги (в течение 1 рабочего дня);
      7) работник услугодателя осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю (в течение 1 рабочего дня).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      4) экспертная комиссия.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделенями (работниками) с указанием длительности каждый процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Пошаговые действия и решения при обращении услугополучателя через портал (диаграмма функционального взаимодействия при оказании услуги через портал приведена в приложении 2 к настоящему регламенту):
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя, при этом системой автоматически подтягивается и сохраняется сведения о услугополучателе с национального реестра идентификационных номеров (далее – Национальный реестр ИН) и с информационной системы "Интегрированная налоговая информационная система" (далее - ИС ИНИС) (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портал);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на информационной системе государственного база данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование") для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин бизнес-идентификационного номера/ индивидуального идентификационного номера (далее - БИН/ИИН) и пароля;
      4) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также запрос через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) о данных услугополучателя в Национальный реестр ИН и ИС ИНИС;
      6) условие 2 – проверка данных услугополучателя в Национальный реестр ИН и ИС ИНИС;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением данных услугополучателя в ИС ИНИС, в Национальный реестр ИН;
      8) процесс 5 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      9) условие 3 – проверка на ИС ГБД "Е-лицензирование" срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН/ИИН указанным в запросе, и БИН/ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      11) процесс 7 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      12) процесс 8 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешительного документа;
      14) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями согласно пункту 9 Стандарта;
      15) процесс 10 – получение услугополучателем результата услуги, сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" приведен в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением областного акимата Атырауской области от 29.08.2014 № 255.
 


Приложение 1 к регламенту
государственной услуги "Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Схема описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 2 к регламенту
государственной услуги "Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через портал


 

      Условные обозначения:


 


Приложение 3 к регламенту
государственной услуги "Выдача
свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением областного акимата Атырауской области от 29.08.2014 № 255.
 


 

            *СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства";
 


 


Приложение 2 к постановлению
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 75
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 20 марта 2014 года № 75

Регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры, архивов и документации Атырауской области" (далее – услугодатель), расположенным по адресу: город Атырау, проспект Азаттык, 9, в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результатом государственной услуги - согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действие) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме или запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя.
      5. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения услугополучателя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) работник услугодателя принимает документы, производит проверку документов на соответствие пункту 9 к стандарту государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры" (далее - Стандарт). Если документы соответствует указанным требованиям, то выдает копия заявления получателю со штампом регистрации (входящий номер, дата) услугодателя в течении 10 минут и передает руководителю услугодателя (не более 20 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами и определяет ответственного исполнителя (в течение 1 рабочего дня);
      3) ответственный исполнитель услугодателя, изучает документы и подготавливает результат государственной услуги и передает руководителю услугодателя (в течение 10 рабочих дней);
      4) руководитель услугодателя подписывает результат государственной услуги (в течение 1 рабочего дня);
      5) работником услугодателя осуществляется выдачу результата государственной услуги услугополучателю (в течение 1 рабочего дня).
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделенями (работниками) с указанием длительности каждый процедуры (действия) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Пошаговые действия и решения при обращении услугополучателя через портал (диаграмма функционального взаимодействия при оказании услуги через портал приведена в приложении 2 к настоящему регламенту):
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя, при этом системой автоматически подтягивается и сохраняется сведения о услугополучателе с национального реестра идентификационных номеров (далее – Национальный реестр ИН) и с информационной системы "Интегрированная налоговая информационная система" (далее - ИС ИНИС) (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портал);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на информационной системе государственного база данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование") для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин бизнес-идентификационного номера/ индивидуального идентификационного номера (далее - БИН/ИИН) и пароля;
      4) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также запрос через шлюз "электронного правительства" (далее - ШЭП) о данных услугополучателя в Национальный реестр ИН и ИС ИНИС;
      6) условие 2 – проверка данных услугополучателя в Национальный реестр ИН и ИС ИНИС;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением данных услугополучателя в ИС ИНИС, в Национальный реестр ИН;
      8) процесс 5 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      9) условие 3 – проверка на ИС ГБД "Е-лицензирование" срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН/ИИН указанным в запросе, и БИН/ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      11) процесс 7 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      12) процесс 8 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешительного документа;
      14) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями согласно пункту 9 Стандарта;
      15) процесс 10 – получение услугополучателем результата услуги, сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" приведен в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением областного акимата Атырауской области от 29.08.2014 № 255.
 


Приложение 1 к регламенту
государственной услуги "Согласование
проведения научно-реставрационных
работ на памятниках истории и
культуры местного значения"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


Приложение 2 к регламенту
государственной услуги "Согласование
проведения научно-реставрационных
работ на памятниках истории и
культуры местного значения"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через портал


 

      Условные обозначения:


 


Приложение 3 к регламенту
государственной услуги "Согласование
проведения научно-реставрационных
работ на памятниках истории и
культуры местного значения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением областного акимата Атырауской области от 29.08.2014 № 255.