Мектепке дейінгі және орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 шілдедегі № 192 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 тамызда № 2964 болып тіркелді

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 25.12.2015 № 378 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 - бабының 3-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) осы қаулының 1-қосымшасына сәйкес "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Ш.Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Б. Ізмұхамбетов

  Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілдедегі
№ 192 қаулысына 1 қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілдедегі
№ 192 қаулысымен бекітілген

"Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі: білім алушыны ата-анасының бірінің немесе заңды өкілінің өтініші негізінде балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымына қабылдау.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімін (іс-қимылдың) бастау үшін негіз қағаз түріндегі еркін нысандағы өтініш болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 "Мектепке дейінгі және орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағымен белгіленген келіп түскен құжаттарды тіркеп, басшыға жолдайды 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) басшы келіп түскен құжаттармен танысады және 15 (он бес) минут ішінде маманға орындауға жолдайды;
      3) маман келіп түскен құжаттарды қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және басшыға 14 (он төрт) күнтізбек күн ішінде қол қоюға жолдайды;
      4) басшы 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды және кеңсеге жолдайды;
      5) кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметтің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер тартылады (бұдан әрі – ҚФБ):
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      басшы;
      маман.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында, "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Балаларға қосымша білім беру бойынша
қосымша білім беру ұйымдарына
құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1- қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

      


  "Балаларға қосымша білім беру бойынша
қосымша білім беру ұйымдарына
құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау"
      


      *ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қимылдары;
      


  Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілдедегі
№ 192 қаулысына 2 қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілдедегі
№ 192 қаулысымен бекітілген

"Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет). "Атырау облыстық білім беру басқармасы" мемлекеттік мекемесі, қалалық, аудандық білім беру бөлімдері, білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі: қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімін (іс-қимылдың) бастау үшін негіз қағаз түріндегі еркін нысандағы өтініш болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 "Мектепке дейінгі және орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағымен белгіленген келіп түскен құжаттарды тіркеп, басшыға жолдайды 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) басшы келіп түскен құжаттармен танысады және 15 (он бес) минут ішінде маманға орындауға жолдайды;
      3) маман келіп түскен құжаттарды қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және басшыға 15 (он бес) жұмыс күн ішінде қол қоюға жолдайды;
      4) басшы 15 минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қояды және кеңсеге жолдайды;
      5) кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметтің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға ұсынады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер тартылады (бұдан әрі – ҚФБ):
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      басшы;
      маман.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында, "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың
қала сыртындағы және мектеп жанындағы
лагерьлерде демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 1- қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылы мдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

      


  "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың
қала сыртындағы және мектеп жанындағы
лагерьлерде демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 1- қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру"
      


      *ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қимылдары;
      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере дошкольного и среднего образования

Постановление Акимата Атырауской области от 11 июля 2014 года № 192. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 12 августа 2014 года № 2964. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 25 декабря 2015 года № 378

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 25.12.2015 № 378 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях"согласно приложению 2 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш. – заместителя акима Атырауской области.
      Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
Б. Измухамбетов

      

  Приложение 1 к постановлению
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 192
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 192

Регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями дополнительного образования для детей, организациями общего среднего образования (далее – услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: зачисление обучающихся в организацию дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования, на основании заявления одного из родителей или законного представителя.
      Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2.Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме на бумажном носителе.
      5. Этапы оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы, определенные пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере дошкольного и среднего образования" (далее – Стандарт) и передает руководителю не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель осуществляет ознакомление с поступившими документами и отправляет специалисту на исполнение в течение 15 (пятнадцати) минут;
      3) специалист рассматривает поступившие документы, готовит результат государственной услуги и направляет на подпись руководителю в течение 14 (четырнадцати) календарных дней;
      4) руководитель подписывает результат государственной услуги и направляет в канцелярию течение 15 (пятнадцати) минут;
      5) работник канцелярии в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует и выдает результат государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      работник канцелярии услугодателя;
      руководитель;
      специалист.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1, справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования"в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
"Прием документов и зачисление
в организации дополнительного
образования для детей по предоставлению
им дополнительного образования"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
"Прием документов и зачисление
в организации дополнительного
образования для детей по предоставлению
им дополнительного образования"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования"
      


      


  Приложение 2 к постановлению
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 192
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 192

Регламент государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях" (далее – государственная услуга)оказывается государственном учреждением "Управление образования Атырауской области", отделами образования города и районов, организациями образования (далее – услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: направление (путевка) в загородные и при школьные лагеря.
      Форма представления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление в произвольной форме.
      5. Этапы оказания государственной услуги:
      1)работник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы, определенные пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере дошкольного и среднего образования" (далее – Стандарт) и передает руководителю не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель осуществляет ознакомление с поступившими документами и отправляет специалисту на исполнение в течение 15 (пятнадцати) минут;
      3) специалист рассматривает поступившие документы, готовит результат государственной услуги и направляет на подпись руководителю в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;
      4) руководитель подписывает результат государственной услуги и направляет в канцелярию в течение 15 (пятнадцати) минут;
      5) работник канцелярии в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует и выдает результат государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      работник канцелярии услугодателя;
      руководитель;
      специалист.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1, справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях"в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
Регламент государственной услуги
"Прием документов и выдача направлений
на предоставление отдыха детям из
малообеспеченных семей в загородных и
при школьных лагерях"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
Регламент государственной услуги
"Прием документов и выдача направлений
на предоставление отдыха детям из
малообеспеченных семей в загородных и
при школьных лагерях"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и при школьных лагерях"