Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 6 қарашада № 3034 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 354 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 27.11.2015 № 354 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің бірінші орынбасары Ғ.И. Дүйсембаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Б. Ізмұхамбетов


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысына 1-қосымша


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысымен бекітілген

"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жануарлардан алынатын өнім мен шикізаттың ветеринариялық-санитариялық сараптамасына лицензия беру – облыстық жергілікті атқарушы органымен "Атырау облысы Ветеринария басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесімен, сондай-ақ www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді – Атырау облысы әкімдігінің 30.04.2015 № 128 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа еңгізіледі).
      2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, оны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз:
      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
      1) лицензия және лицензиясы бар қызмет түрінің шеңберінде лицензияға қосымша алу үшін стандарттың 1-қосымшасына сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      2) лицензияны қайта ресімдеу немесе лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны жоғалтқан, бүлдірген кезде көрсетілетін қызметті алушы порталда тиісті ақпараттық жүйелерден лицензия туралы мәліметтер алу мүмкіндігі болмаған кезде ғана лицензияның телнұсқасын алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге еркін нысандағы өтініш бере отырып, жүгінеді;
      порталға жүгінген кезде - көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны берген кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды, олардың тіркеуді жүзеге асырады, сонымен қатар құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді, және мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 4 (төрт) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың сәйкестігін тексереді. Ұсынылған құжаттардың сәйкес еместігі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды. Ұсынылған құжаттар сәйкес болған жағдайда 6 (алты) жұмыс күні ішінде түскен құжаттармен танысады, лицензияны және (немесе) лицензияның қосымшасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына лицензияны және (немесе) лицензияның қосымшасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) жұмыс күні ішінде лицензияға және (немесе) лицензияның қосымшасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, және кеңсеге қол қойылған лицензияны (немесе) лицензияға қосымшаны, немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді және мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды және лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдейді, немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, сонымен қатар көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін береді;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 6 (алты) жұмыс күні ішінде қайта ресімделген лицензияға және (немесе) лицензияға қосымша немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, және кеңсеге қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны, немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды.
      лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды, тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді, және мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды және лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін береді;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде лицензияның телнұсқасына және (немесе) лицензияға қосымшаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және кеңсеге қол қойылған лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын қызмет берушінiң құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесi:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс қимыл тәртібін, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттауды көздейді

      8. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша қадамдық әрекеттер мен шешімдер (портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың диаграммасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген):
      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің компьютерінің ғаламтор-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекітуі, көрсетілетін қызметті алушының паролін порталға енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1 шарт – порталда логин, жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және (немесе) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере, сұраныс нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде бекіте отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4 процесс – "электрондық үкіметтің" төлем шлюзінде (бұдан әрі - ЭҮТШ) мемлекеттік қызметке ақы төлеу, бұдан кейін төлем туралы ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) түседі;
      7) 2 шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік қызметті көрсету үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5 процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылатын мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6 процесс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7 процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) куәландыру (қол қою);
      13) 9 процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұранысты өңдеу;
      14) 4 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының лицензияны беру үшін біліктілік талаптарына және негіздеріне сәйкестігін тексеруі;
      15) 10 процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылатын мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының портал қалыптастырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      9. "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.


"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

      Лицензия және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде

лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны беру кезінде
 


 


"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі функциналдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер:


"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны берген кезінде

лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде

лицензияның телнұсқасы және (немесе) лицензияға қосымшаны беру

Шартты белгілер:


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысына 2-қосымша


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысымен бекітілген

"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жергілікті атқарушы органдар құрған мемлекеттік ветеринариялық ұйымдар (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: ветеринариялық анықтама (бұдан әрі - анықтама).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттауды

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген құжаттар негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі қажетті құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, құжаттарды тіркейді және танысу үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттармен танысады, олардың сәйкестігін тексереді, ветеринариялық паспорты пен жануардың жеке нөмірінің және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі деректер базасында немесе олардан үзінді-көшірмелерде бар жануарлар туралы мәліметтердің болуын негізге ала отырып, жануарды, жануарлардан алынған өнім меншикізатты ветеринариялық байқап қарауды жүргізеді, бұл ретте көрсетілетін қызметті алушы жүгінген сәттегі тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағындағы эпизоотиялық ахуал ескеріледі, ветеринариялық анықтама дайындайды және көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесіне жолдайды – 4 (төрт) сағат ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша өкіліне) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді – 30 (отыз) минут.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелірінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемада көрсетілген.
      8. Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.


"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы


"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызметтің регламентіне 2-қосымша

"Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Шартты белгілер:


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысына 3-қосымша


Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 8 қазандағы № 307 қаулысымен бекітілген

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жергілікті атқарушы органдар құрған мемлекеттік ветеринарлық ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) бірлесіп Атырау облысының жергілікті атқарушы органдары көрсетеді.
      Өтініштер қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті берушілердің кеңсесі жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – мынадай тәсілдердің бірімен (сырғалау, таңба басу, чип салу) жануарларға жеке нөмір беру және ветеринарлық паспорт беру.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды көрсетілетін қызметті алушыға (немесе оның сенімхат бойынша өкіліне) құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін беруді жүзеге асырады және танысу ұсынылған құжаттардың сәйкестігін тексеру, және мемлекеттік қызмет нәтижесін дайындау үшін көрсетілген қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды - 15 (он бес) минуттан артық емес;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттармен танысып, сәйкестігін тексереді, және мемлекеттік қызмет нәтижесін облыстың (республикалық маңызы бар қалалар, астана) жергілікті атқарушы органдарымен бекітілген ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу жөніндегі іс-шаралар жоспарында көрсетілген мерзімге сәйкес дайындайды, мынадай тәсілдердің бірімен (сырғалау, таңба басу, чип салу) жануарларға жеке нөмір береді, ветеринарлық паспорт дайындайды және кеңсеге жолдайды;
      сырғалар (сырға) жоғалған/ бүлінген кезде телнұсқасын алу үшін - 2 (екі) жұмыс күні.
      3) көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді - 15 (он бес) минут.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерінің) өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілген қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.


"Ауыл шаруашылығы жануарларын
бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттік қызметтің
регламентіне 1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы


"Ауыл шаруашылығы жануарларын
бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттік қызметтің
регламентіне 2-қосымша

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламентов государственных услуг в области ветеринарии

Постановление Атырауского областного акимата от 8 октября 2014 года № 307. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 6 ноября 2014 года № 3034. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 27 ноября 2015 года № 354

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 27.11.2015 № 354 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки" согласно приложению 2 к настоящему постановлению;
      3) регламент государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" согласно приложению 3 к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Дюсембаева Г.И. - первого заместителя акима Атырауской области.
      3. Настоящего постановление вступает в силу со дня государственный регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким области
Б. Измухамбетов

  Приложение 1 к постановлению акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" (далее – государственная услуга) оказывается при выдаче лицензии на ветеринарно-санитарную экспертизу продуктов и сырья животного происхождения – местным исполнительным органом области – государственным учреждением "Управление ветеринарии Атырауской области" (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя, а также посредством веб–портала "E- лицензирование": www.elicense.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии" (далее - стандарт).
      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным постановлением акимата Атырауской области от 30.04.2015 № 128 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги:
      при обращении к услугодателю:
      1) для получения лицензии и приложения к лицензии в рамках вида деятельности на который имеется лицензия – заявление установленной формы согласно приложению 1 к стандарту;
      2) для переоформления лицензии либо при утере, порче лицензии и (или) приложения к лицензии и (или) приложению к лицензии услугополучатель обращается к услугодателю для получения дубликата лицензии лишь при отсутствии возможности получения сведений о лицензии из соответствующих информационных систем на портале с предоставлением заявления в произвольной форме;
      при обращении на портал - запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем необходимых документов, указанных в пункте 9 стандарта осуществляет их прием регистрацию, а также направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении 4 (четырех) часов рассматривает документы, определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течении 4 (четырех) рабочих дней проверяет соответствие предоставленных документов. В случае установления факта соответствия предоставленных документов, ответственный исполнитель услугодателя готовит мотивированный ответ об отказе. В случае соответствия представленных документов в течении 6 (шести) рабочих дней ознакамливается с поступившими документами, готовит лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе. Передает руководителю услугодателя для подписания лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель услугодателя в течении 4 (четырех) рабочих дней подписывает лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе, и направляет в канцелярию подписанную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      5) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут выдает лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю;
      при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем документов осуществляет их прием и регистрацию в журнале регистрации и направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении 4 (четырех) рабочих дней рассматривает документы, определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет документы для оказание государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течении 5 (пяти) рабочих дней рассматривает поступившие документы, и переоформляет лицензию и (или) приложение к лицензии или готовит мотивированный ответ об отказе, а также передает руководителю услугодателя для подписания переоформленную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель услугодателя в течении 6 (шести) рабочих дней подписывает переоформленную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию переоформленную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      5) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут выдает переоформленную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю;
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем документов осуществляет их прием, регистрацию в журнале регистрации и направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течении 4 (четырех) часов рассматривает документы, определяет ответственного исполнителя услугодателя и направляет документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течении 1 (одного) рабочего дня рассматривает поступившие документы и готовит дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии или готовит мотивированный ответ об отказе и передает руководителю услугодателя для подписания дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель услугодателя в течении 4 (четырех) часов подписывает дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе и направляет в канцелярию подписанный дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      5) специалист канцелярии услугодателя в течении 30 (тридцати) минут выдает дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Пошаговые действия и решения по оказанию государственной услуги через портал (диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал приведена в приложении 2 к настоящему регламенту):
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦН, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет–браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пороля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин, индивидуальный идентификационный номер (далее – ИНН) и (или) бизнес–идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование на портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата государственной услуги на платежном шлюзе "электронного правительства" (далее - ПШЭП), а затем информация об оплате поступает в информационную систему государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирования сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуги, в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельствие ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуги в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      9. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" приведен в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии
      


      при переоформлении лицензии и (или) приложение к лицензии
      


      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии
      


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал

      


Условные обозначения

      


  Приложение 3 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

      при выдаче лицензии и (или) приложение к лицензии
      


      при переоформлении лицензии и (или) приложение к лицензии
      


      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложение к лицензии
      


      


  Приложение 2 к постановлению акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307

Регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки" (далее - государственная услуга) оказывается государственными ветеринарными организациями, созданными местными исполнительными органами (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - ветеринарная справка (далее - справка).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта государственной услуги "Выдача ветеринарной справки", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии".
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием необходимых документов, регистрирует документы, и направляет ответственному исполнителю услугодателя для ознакомления - не более 30 (тридцати) минут;
      2) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливается c представленными документами, проверяет их на соответствие полноту, проводит ветеринарный осмотр животного, продукции и сырья животного происхождения, исходя из наличия ветеринарного паспорта и индивидуального номера животного и сведений о животных, имеющихся в базе данных по идентификации сельскохозяйственных животных или выписки из нее, при этом на момент обращения услугополучателя учитывается эпизоотическая ситуация на территории соответствующей административно-территориальной единицы, подготавливает ветеринарную справку и направляет в канцелярию услугодателя - в течении 4 (четырех) часов;
      3) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю (либо его представителю по доверенности) результат государственной услуги – 30 (тридцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) отражается в блок-схеме согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделении (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

      


      


  Приложение 3 к постановлению акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 8 октября 2014 года № 307

Регламент государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" (далее - государственная услуга) оказывается местными исполнительными органами совместно с государственными ветеринарными организациями, созданными местными исполнительными органами (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются канцелярией услугодателя.
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Атырауской области от 30.04.2015 № 128 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги - присвоение индивидуального номера животным одним из следующих способов (биркование, таврение, чипирование) и выдача ветеринарного паспорта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказания государственной услуги является заявление по форме согласно приложению к стандарту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии" либо заявление на получение дубликата бирки.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, выдачу услугополучателю (либо его представителю по доверенности) копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов и направляет ответственному исполнителю услугодателя для ознакомления, проверки соответствия представленных документов и подготовки результата государственной услуги - не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) ответственный исполнитель услугодателя ознакамливается, проверяет соответствие представленных документов, и подготавливает результат государственной услуги согласно срокам, указанным в плане мероприятий по проведению идентификации сельскохозяйственных животных, утвержденным местными исполнительными органами области (города республиканского значения, столицы), присваивает животному индивидуальный номер одним из следующих способов (биркование, таврение, чипирование), подготавливает ветеринарный паспорт и направляет в канцелярию;
      для получения дубликата при утере/ повреждении бирок (бирки) – 2 (два) рабочих дня;
      3) канцелярия услугодателя выдает результат оказания государственной услуги – 15 (пятнадцать) минут.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      канцелярия услугодателя;
      ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работников) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2 к регламенту государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"