Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 14 наурыздағы № 64 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 сәуірде № 2643 болып тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 18 қыркүйектегі № 284 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 18.09.2015 № 284 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 1 және 3-тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті;
      2) осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес «Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті;
      3) осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес «Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. «Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:
      1) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын;
      2) осы қаулыны Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастыруын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы оны алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.Оспановқа жүктелсін.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

      Б. Оспанов
      Е. Садыр
      Б. Жылқышиев
      С. Тұяқбаев
      А. Бектаев
      А. Абдуллаев
      С. Қаныбеков
      Р. Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «14» наурыздағы № 64 қаулысына
1-қосымша

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет) кент, ауыл, ауылдық округтер әкімінің аппаратымен (бұдан әрі-қызмет беруші) ұсынылады.
      Өтініштерді қабылдау мен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушімен;
      2) халыққа қызмет көрсету орталықтарымен (бұдан әрі – Орталық);
      3) «электрондық үкіметтің» веб-порталы www.e.gov.kz (бұдан әрі-Портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) Орталыққа өтініш берген кезде – жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама;
      2) Портал арқылы өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу реттілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің өту кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 қаулысымен бекітілген «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі-Стандарт9-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті қызметкері түскен құжаттарды тіркеп, көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды және 20 минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қол қоюға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 5-минут ішінде көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қойып, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті қызметкеріне жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті қызметкері 5-минут ішінде көрсетілетін қызметтің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының жеке өзіне немесе оның сенім білдірілген өкіліне табыстайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схема түріндегі сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды Орталыққа ұсынады. Орталықтың ақпараттық жүйеге рұқсаты бар жұмысшысы өтінішті тіркейді, базадан тексереді және жиырма минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының жеке өзіне немесе оның сенім білдірілген өкіліне табыстайды.
      Орталық жұмысшыларының сұратуды тіркеу және өңдеу кезіндегі іс-қимылдары осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Портал арқылы алу үшін көрсетілетін қызметті алушы:
      1) Порталға кіру;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;
      3) ЭЦҚ-мен жеке сәйкестендіру нөмірі нөмірі арқылы авторлау, тіркелу;
      4) онлайн мемлекеттік көрсетілетін қызметке тапсырыс беру;
      5) электрондық сауал жолдарын толтыру және қажет болған жағдайда Стандарттың 9-тармағымен қарастырылған тізбеге сәйкес құжаттарды электронды түрде тіркеу;
      6) шығыс құжатты тексерген соң көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ қоюы қажет. Қол қойған соң арыз автоматты түрде көрсетілетін қызметті берушіге түседі;
      7) түскен арызды көрсетілетін қызметті беруші тіркеген соң, көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде арыздың жағдайы автоматты түрде өзгереді. Арызды тіркеген кезден бастап көрсетілетін қызметті беруші Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде нәтижені беруі тиіс;
      8) нәтижесінде көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде өтініштің жағдайы «Қанағаттанарлыққа» ауысады. Кейін, көрсетілетін қызметті алушы нәтижені көшіре алады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібінің диаграммалық түрде сипатталуы осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      Орталық жұмысшыларының сұратуды тіркеу және өңдеу кезіндегі іс-қимылдары графикалық және схематикалық түрде осы регламенттің 4 және 5 қосымшаларында көрсетілген.
      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ХҚКО ЫАЖ АЖО – халыққа қызмет көрсету орталықтары үшін ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орны;
      ЭҮШ – «электрондық үкімет» веб-порталының шлюзі;
      ЖТ МДБ/ЗТ МДБ – жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер базасы/ заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер базасы;
      ЭҮӨШ АЖО - «электрондық үкімет» веб-порталы өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орны;
      ЭҮШ/ЭҮӨШ - «электрондық үкімет» веб-порталының шлюзі/«электрондық үкімет» веб-порталының өңірлік шлюзі;
      ЭҮП АЖ - «электрондық үкімет» веб-порталы ақпараттық жүйесі.

«Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызметінің
регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімдері (іс-қимылдары) реттілігінің блок-схема түріндегі сипатталуы       

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызметінің регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының сұратуын тіркеу және өңдеу кезіндегі Орталық жұмысшылары іс-қимылдарының сипаттамасы

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдері (іс-қимылдар) реттілігінің сипатталуы

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
4-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімдері (іс-қимылдары) реттілігінің графика түріндегі сипатталуы

1

3

Көрсетілетін қызметті алушы

Орталық жұмысшысы

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады

Өтінішті тіркейді, базадан тексереді және жиырма минут ішінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға немесе оның сенім білдірілген өкіліне табыстайды

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызметінің регламентіне
5-қосымша

Орталық арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің ұсынылу тәртібінің блок-схема түріндегі сипатталуы

      

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «14 » наурыздағы № 64 қаулысына
2-қосымша

«Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) ұсынылады.
      Құжаттарды қабылдау облыстық маңызы бар аудандар және қалалардың ауыл шаруашылығы саласындағы функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі - бөлім) жүзеге асырылады, ал мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - кейіннен көрсетілетін қызметті алушылардың банктік есепшоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем есепшоттарының тізілімін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің өту кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы бөлімге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 қаулысымен бекітілген «Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі-Стандарт9-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады;
      2) бөлім өтінімдерді жеке журналдарға тіркейді. Бөлім субсидиялау бағыттары бойынша өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап күнтізбелік бір жылдан аспаған өтінімдерді қабылдайды. Бөлім «Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды жергілікті бюджеттерден субсидиялау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 18 ақпандағы № 103 қаулысымен (бұдан әрі-Қағида) айқындалған жылдың төртінші тоқсанында комиссия қарамаған субсидиялар алуға өтінімдерді қабылдайды. Бөлім өтінім түскен сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттар топтамасын Қағиданың 678-тармақтарына және 23-қосымшаларында көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкестігін тексереді;
      3) мынадай жағдайларда бөлім көрсетілген мерзім ішінде көрсетілетін қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады:
      3.1) жеке бағыт бойынша алғашқы рет субсидия алуға өтінім беру;
      3.2) өткен айдағы субсидия алу өтінімімен салыстырғандағы берілген субсидиялау деңгейінің арттырылуы;
      3.3) жеке бағыт бойынша берілген өтінім көлемдерінің өткен айдың өтінімдерінен жиырма пайыздан аса артық болғанда;
      4) ұсынылған құжаттар топтамасы толық емес немесе өлшемдер мен талаптарға сәйкес болмаған жағдайда екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыларға ілеспе хатпен барлық сәйкессіздіктер мен негіздеулер қайтарылады. Көрсетілетін қызметті алушылар түзетілген немесе толықтырылған субсидия алу өтінімін қайта енгізе алады;
      5) көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар Қағидада белгіленген өлшемдерге сәйкес келген жағдайда бөлім бюджеттік субсидияларды алушылардың аудан бойынша жиынтық актісін құрайды және облыстық маңызы бар аудан немесе қала (бұдан әрі - аудан) әкімімен бекітеді. Аудан бойынша бекітілген жиынтық акті өтінімдер болған жағдайда екі аптада бір реттен сирек емес көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылады;
      6) көрсетілетін қызметті беруші жиынтық актілерді жеке журналдарға тіркейді. Көрсетілетін қызметті беруші үш жұмыс күні ішінде бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілердегі көрсетілетін қызметті алушылардың Қағиданың өлшемдері мен талаптарына сәйкестігін қарастырады. Сәйкессіздіктер белгіленген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін бөлімге қайтарып береді. Бөлім бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, өтінімді көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады;
      7) Сәйкес болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркеген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде комиссияның қарауына жібереді;
      8) комиссия отырыстың қорытындысы бойынша қызмет алушыларға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды;
      9) комиссия төрағасы комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді;
      10) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшелерге төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) бөлім;
      2) Комиссия;
      4) аудан әкімі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схема түріндегі сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. «Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау»

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Мал шаруашылығы өнімдерінің
өнімділігі мен сапасын арттыруды
субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін
қызметінің регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схема түріндегі сипатталуы

       

Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі
мен сапасын арттыруды субсидиялау»
мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің графика түріндегі сипатталуы

1

2

3

4

5

Бөлім

Бөлім

Бөлім

Бөлім және аудан әкімі

Көрсетілетін қызметті беруші

Өтінім түскен сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушылар құжаттар топтамасының Қағидада көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкестігін тексереді

Ұсынылған құжаттар топтамасы толық емес немесе өлшемдер мен талаптарға сәйкес болмаған жағдайда екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыларға ілеспе хатпен барлық сәйкессіздіктер мен негіздеулер қайтарылады

Осы регламенттің 5-тармағы 3-тармақшасындағы жағдайларда көрсетілген мерзім ішінде көрсетілетін қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады

Көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар Қағидада белгіленген өлшемдерге сәйкес келген жағдайда бөлім бюджеттік субсидияларды алушылардың аудан бойынша жиынтық актісін құрайды және аудан әкімімен бекітеді. Аудан бойынша бекітілген жиынтық акті өтінімдер болған жағдайда екі аптада бір реттен сирек емес көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылады

Жиынтық актілерді жеке журналдарға тіркейді. Сәйкессіздіктер белгіленген жағдайда оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін бөлімге қайтарып береді

6

7

8

9

10

Бөлім

Көрсетілетін қызметті беруші

Комиссия

Комиссия төрағасы

Көрсетілетін қызметті беруші

Бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, өтінімді көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады

Сәйкес болған жағдайда аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркеген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде комиссияның қарауына жібереді

Отырыстың қорытындысы бойынша қызмет алушыларға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды

Комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді

Көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшелерге төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «14 » наурыздағы № 64 қаулысына
3-қосымша

«Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Оңтүстік Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) ұсынылады.
      Құжаттарды қабылдау облыстық маңызы бар аудандар және қалалардың ауыл шаруашылығы саласындағы функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі - бөлім) жүзеге асырылады, ал мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - кейіннен көрсетілетін қызметті алушылардың банктік есепшоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аудару үшін аумақтық қазынашылық бөлімшеге төлем есепшоттарының тізілімін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің өту кезеңдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы бөлімге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 қаулысымен бекітілген «Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандартының (бұдан әрі-Стандарт9-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырады;
      2) бөлім өтінімдерді жеке журналдарға тіркейді. Бөлім субсидиялау бағыттары бойынша өтінім беруге негіз пайда болған сәттен бастап күнтізбелік бір жылдан аспаған өтінімдерді қабылдайды. Бөлім «Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігі мен сапасын арттыруды жергілікті бюджеттерден субсидиялау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 18 ақпандағы № 103 қаулысымен (бұдан әрі-Қағида) айқындалған жылдың төртінші тоқсанында комиссия қарамаған субсидиялар алуға өтінімдерді қабылдайды. Бөлім өтінім түскен сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушылардың құжаттар топтамасын Қағиданың 678-тармақтарына және 23-қосымшаларында көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкестігін тексереді;
      3) мынадай жағдайларда бөлім көрсетілген мерзім ішінде көрсетілетін қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады:
      3.1) жеке бағыт бойынша алғашқы рет субсидия алуға өтінім беру;
      3.2) өткен айдағы субсидия алу өтінімімен салыстырғандағы берілген субсидиялау деңгейінің арттырылуы;
      3.3) жеке бағыт бойынша берілген өтінім көлемдерінің өткен айдың өтінімдерінен жиырма пайыздан аса артық болғанда;
      4) ұсынылған құжаттар топтамасы толық емес немесе өлшемдер мен талаптарға сәйкес болмаған жағдайда екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыларға ілеспе хатпен барлық сәйкессіздіктер мен негіздеулер қайтарылады. Көрсетілетін қызметті алушылар түзетілген немесе толықтырылған субсидия алу өтінімін қайта енгізе алады;
      5) көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар Қағидабелгіленген өлшемдерге сәйкес келген жағдайда бөлім бюджеттік субсидияларды алушылардың аудан бойынша жиынтық актісін құрайды және облыстық маңызы бар аудан немесе қала (бұдан әрі - аудан) әкімімен бекітеді. Аудан бойынша бекітілген жиынтық акті өтінімдер болған жағдайда екі аптада бір реттен сирек емес көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылады;
      6) көрсетілетін қызметті беруші жиынтық актілерді жеке журналдарға тіркейді. Көрсетілетін қызметті беруші үш жұмыс күні ішінде бөлім ұсынған аудан бойынша жиынтық актілердегі көрсетілетін қызметті алушылардың Қағиданың өлшемдері мен талаптарына сәйкестігін қарастырады. Сәйкессіздіктер белгіленген жағдайда көрсетілетін қызметті беруші оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін бөлімге қайтарып береді. Бөлім бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, өтінімді көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады;
      7) Сәйкес болған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркеген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде комиссияның қарауына жібереді;
      8) комиссия отырыстың қорытындысы бойынша қызмет алушыларға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды;
      9) комиссия төрағасы комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді;
      10) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшелерге төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) бөлім;
      2) Комиссия;
      4) аудан әкімі;
      5) көрсетілетін қызметті беруші.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схема түріндегі сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. «Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау»

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Асыл тұқымды мал шаруашылығын
дамытуды субсидиялау» мемлекеттік
көрсетілетін қызметінің регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің блок-схема түріндегі сипатталуы

      

«Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды
субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін
қызметінің регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтегі рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің графика түріндегі сипатталуы

1

2

3

4

5

Бөлім

Бөлім

Бөлім

Бөлім және аудан әкімі

Көрсетілетін қызметті беруші

Өтінім түскен сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушылар құжаттар топтамасының Қағидада көрсетілген өлшемдер мен талаптарға сәйкестігін тексереді

Ұсынылған құжаттар топтамасы толық емес немесе өлшемдер мен талаптарға сәйкес болмаған жағдайда екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыларға ілеспе хатпен барлық сәйкессіздіктер мен негіздеулер қайтарылады

Осы регламенттің 5-тармағы 3-тармақшасындағы жағдайларда көрсетілген мерзім ішінде көрсетілетін қызметті алушының қызмет орнына зоотехникалық есепті жүргізудің алғашқы құжаттарын (малдың қозғалысы туралы есепті, өнім өндіру журналын қоса алғанда) салыстырып тексеру үшін жол жүруді жүзеге асырады

Көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар Қағидада белгіленген өлшемдерге сәйкес келген жағдайда бөлім бюджеттік субсидияларды алушылардың аудан бойынша жиынтық актісін құрайды және аудан әкімімен бекітеді. Аудан бойынша бекітілген жиынтық акті өтінімдер болған жағдайда екі аптада бір реттен сирек емес көрсетілетін қызметті берушіге ұсынылады

Жиынтық актілерді жеке журналдарға тіркейді. Сәйкессіздіктер белгіленген жағдайда оларды тіркеген күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей аудан бойынша жиынтық актілерді қайтарып беру себептерін көрсете отырып, пысықтау үшін бөлімге қайтарып береді

6

7

8

9

10

Бөлім

Көрсетілетін қызметті беруші

Комиссия

Комиссия төрағасы

Көрсетілетін қызметті беруші

Бес жұмыс күні ішінде түзетілген және толықтырылған жиынтық актіні көрсетілетін қызметті берушіге қайта енгізеді, ал мүмкін болмаған жағдайда көрсетілген мерзім ішінде қайтарып беру себептерін көрсете отырып, өтінімді көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады

Сәйкес болған жағдайда аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркеген сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде комиссияның қарауына жібереді

Отырыстың қорытындысы бойынша қызмет алушыларға тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акті жасайды

Комиссия ұсынған облыс бойынша жиынтық актіні үш жұмыс күні ішінде бекітеді

Көрсетілетін қызметті алушылардың банк шоттарына тиесілі бюджеттік субсидияларды аударуды аумақтық қазынашылық бөлімшелерге төлем шоттарын үш жұмыс күні ішінде беруі арқылы жүзеге асырады

Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 14 марта 2014 года № 64. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 28 апреля 2014 года № 2643. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 18 сентября 2015 года № 284

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 18.09.2015 № 284 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» согласно приложению 1 к настоящему постановлению;
      2) регламент государственной услуги «Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства» согласно приложению 2 к настоящему постановлению;
      3) регламент государственной услуги «Субсидирование развития племенного животноводства» согласно приложению 3 к настоящему постановлению.
      2. Государственному учреждению «Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области» в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан обеспечить:
      1) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории Южно-Казахстанской области и информационно-правовой системе «Әділет»;
      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Оспанова Б.
      
      Аким области                               А. Мырзахметов
      Оспанов Б.
      Жилкишиев Б.
      Бектаев А.
      Каныбеков С.
      Садыр Е.
      Туякбаев С.
      Абдуллаев А.
      Исаева Р.

      Приложение 1
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «14» марта 2014 года № 64

Регламент государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» (далее - государственная услуга) оказывается аппаратами акима поселков, села, сельских округов (далее - услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов государственной услуги осуществляется:
      1) услугодателем;
      2) Центрами обслуживания населения (далее – Центр);
      3) через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz      (далее - Портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является:
      1) при обращении к услугодателю и (или) в Центр справка о наличии личного подсобного хозяйства;
      2) при обращении через Портал: справка о наличии личного подсобного хозяйства, в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель представляет документы к услугодателю указанные в пункте 9 стандарта государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 (далее - Стандарт);
      2) уполномоченный сотрудник услугодателя проводит регистрацию полученных документов и готовит проект результата государственной услуги и в течение 20 минут отправляет на подпись к руководству;
      3) руководство услугодателя в течение 5 минут подписывает результат государственной услуги и отправляет к уполномоченному сотруднику услугодателя;
      4) уполномоченный сотрудник услугодателя в течение 5 минут регистрирует результат государственной услуги и выдает лично услугополучателю либо его представителю по доверенности.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) уполномоченный сотрудник услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указана в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указан в приложении 1 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Услугополучатель представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта в Центр. Работник Центра, имеющий доступ в информационную систему, регистрирует заявление, проверяет по базе и в течение двадцати минут выдает результат государственной услуги к услугополучателю либо его представителю по доверенности.
      Описание действий работников Центра при регистрации и обработке запроса в виде диаграммы указана в приложении 2 к настоящему регламенту.
      9. Чтобы получить государственную услугу через Портал услугополучатель должен:
      1) войти на Портал;
      2) выбрать государственную услугу;
      3) зарегистрироваться, авторизоваться посредством индивидуального идентификационного номера номера, ЭЦП;
      4) заказать государственную услугу онлайн;
      5) заполнить поля электронного запроса и при необходимости прикрепить пакет документов в электронном виде согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта;
      6) после проверки выходного документа услугополучателю необходимо поставить ЭЦП. После подписи заявление автоматический поступает услугодателю;
      7) после регистрации поступившего заявления услугодателем, в личном кабинете услугополучателя статус заявления автоматический меняется. С момента регистрации заявления в установленные сроки пунктом 4 Стандарта услугодатель должен выдать результат;
      8) в результате в личном кабинете услугополучателя статус заявления меняется на «Удовлетворительно». После чего услугополучатель может скачать результат.
      Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал в виде диаграммы указана в приложении 3 к настоящему регламенту.
      Описание действий работников Центра при регистрации и обработке запроса в графическом и схематическом виде указаны в приложениях 4 и 5 к настоящему регламенту.
      Расшифровка аббревиатур:
      АРМ ИИС ЦОН – автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы для центров обслуживания населения;
      ШЭП – шлюз веб-портала «электронного правительства»;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ – государственная база данных физических лиц/ государственная база данных юридических лиц;
      АРМ РШЭП - автоматизированное рабочее место регионального шлюза веб-портала «электронного правительства»;
      ШЭП/РШЭП - шлюз веб-портала «электронного правительства»/ региональный шлюз веб-портала «электронного правительства»;
      ИС ПЭП – информационная система веб-портал «электронного правительства».

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного
      подсобного хозяйства»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы
 

      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного
      подсобного хозяйства»

      Описание действий работников Центра при регистрации и обработке запроса услугополучателя

Приложение 3
      к регламенту государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного
      подсобного хозяйства»

      Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал
      

      Приложение 4
      к регламенту государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного
      подсобного хозяйства»

      Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в графической форме

1

2

Услугополучатель

Работник Центра

Представляет документы, указанные в пункте 9 Стандарта

Регистрирует заявление, проверяет по базе и в течение двадцати минут выдает результат государственной услуги к услугополучателю либо его представителю по доверенности

      Приложение 5
      к регламенту государственной услуги
      «Выдача справок о наличии личного
      подсобного хозяйства»

       Описание порядка оказания государственной услуги через Центр в виде блок-схемы

      
      
      

      Приложение 2
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «14» марта 2014 года № 64

      Регламент государственной услуги
      «Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов осуществляется структурными подразделениями местных исполнительных органов районов и городов областного значения осуществляющими функции в области сельского хозяйства (далее - отдел), а выдача результатов услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель представляет документы в отдел указанные в пункте 9 стандарта государственной услуги «Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 (далее - Стандарт);
      2) отдел регистрирует заявки в отдельный журнал. Отдел принимает заявки на получение субсидий, по которым с момента возникновения оснований для ее подачи прошло не более одного календарного года. Отдел принимает заявки на получение субсидий, которые не были рассмотрены комиссией в четвертом квартале определенного года постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2014 года № 103 «Об утверждении Правил субсидирования из местных бюджетов на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства» (далее - Правила). Отдел в течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия критериям и требованиям, указанным в пунктах 678 и приложениях 2 и 3 к Правилам;
      3) Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в следующих случаях:
      3.1) подачи заявки на получение субсидий по отдельному направлению впервые;
      3.2) повышения заявленного уровня субсидирования в сравнении с заявкой на получение субсидий прошлого месяца;
      3.3) превышения заявленных объемов по отдельному направлению от заявки прошлого месяца более чем на двадцать процентов;
      4) в случае выявления несоответствия критериям и требованиям, а также представления неполного пакета документов заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с перечислением и мотивировкой всех несоответствий. Услугополучатель может повторно вносить исправленную или дополненную заявку на получение субсидий;
      5) в случае соответствия представленных документов услугополучателя требованиям Правил отдел составляет сводный акт получателей бюджетных субсидий по району или городу областного значения (далее - район) и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району не реже одного раза в две недели представляется к услугодателю в случае наличия заявок на получение субсидий;
      6) услугодатель регистрирует сводные акты по району в отдельный журнал. Услугодатель рассматривает в течение трех рабочих дней представленные отделами сводные акты по районам на предмет соответствия услугополучателей критериям и требованиям Правил. В случае установления несоответствия, услугодатель не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в отдел на доработку с указанием причин возврата. Отдел в течение пяти рабочих дней повторно вносит к услугодателю исправленный и дополненный сводный акт, а случае невозможности – в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата;
      7) в случае соответствия, услугодатель направляет сводные акты по районам на рассмотрение комиссии в течение трех рабочих дней с момента их регистрации;
      8) комиссия по итогам заседания составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям;
      9) председатель комиссии утверждает представленный комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней;
      10) услугодатель перечисляет причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) отдел;
      2) Комиссия;
      3) аким района;
      4) услугодатель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указано в приложении 1 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания государственной услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 настоящего регламента.

      Приложение 1
      к регламенту государственной
      услуги «Субсидирование повышения
      продуктивности и качества
      продукции животноводства»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы
      

      

      Приложение 2
      к регламенту государственной
      услуги «Субсидирование повышения
      продуктивности и качества
      продукции животноводства»

      Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в графическом виде

1

2

3

4

5

Отдел

Отдел

Отдел

Отдел и аким района

Услугодатель

В течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия критериям и требованиям Правил

В случае выявления несоответствия критериям и требованиям, а также представления неполного пакета документов заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с перечислением и мотивировкой всех несоответствий

Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в случаях указанных в подпункте 3 пункта 5 настоящего регламента

В случае соответствия представленных документов услугополучателя требованиям Правил отдел составляет сводный акт получателей бюджетных субсидий по району и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району не реже одного раза в две недели представляется к услугодателю в случае наличия заявок на получение субсидий

Услугодатель регистрирует сводные акты по району в отдельный журнал. В случае установления несоответствия, услугодатель не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в отдел на доработку с указанием причин возврата

6

7

8

9

10

Отдел

Услугодатель

Комиссия

Председатель комиссии

Услугодатель

В течение пяти рабочих дней повторно вносит к услугодателю исправленный и дополненный сводный акт, а случае невозможности – в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата

В случае соответствия, направляет сводные акты по районам на рассмотрение комиссии в течение трех рабочих дней с момента их регистрации

По итогам заседания составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий услугоплучателям

Утверждает представленный комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней

Перечисляет причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней


      Приложение 3
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «14» марта 2014 года № 64

      Регламент государственной услуги
      «Субсидирование развития племенного животноводства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Субсидирование развития племенного животноводства» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление сельского хозяйства Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов осуществляется структурными подразделениями местных исполнительных органов районов и городов областного значения осуществляющими функции в области сельского хозяйства (далее - отдел), а выдача результатов услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель представляет документы в отдел указанные в пункте 9 стандарта государственной услуги «Субсидирование развития племенного животноводства» утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 (далее - Стандарт);
      2) отдел регистрирует заявки в отдельный журнал. Отдел принимает заявки на получение субсидий, по которым с момента возникновения оснований для ее подачи прошло не более одного календарного года. Отдел принимает заявки на получение субсидий, которые не были рассмотрены комиссией в четвертом квартале определенного года постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2014 года № 103 «Об утверждении Правил субсидирования из местных бюджетов на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства» (далее - Правила). Отдел в течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия критериям и требованиям, указанным в пунктах 678 и приложениях 2 и 3 к Правилам;
      3) Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в следующих случаях:
      3.1) подачи заявки на получение субсидий по отдельному направлению впервые;
      3.2) повышения заявленного уровня субсидирования в сравнении с заявкой на получение субсидий прошлого месяца;
      3.3) превышения заявленных объемов по отдельному направлению от заявки прошлого месяца более чем на двадцать процентов;
      4) в случае выявления несоответствия критериям и требованиям, а также представления неполного пакета документов заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с перечислением и мотивировкой всех несоответствий. Услугополучатель может повторно вносить исправленную или дополненную заявку на получение субсидий;
      5) в случае соответствия представленных документов услугополучателя требованиям Правил отдел составляет сводный акт получателей бюджетных субсидий по району или городу областного значения (далее-район) и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району не реже одного раза в две недели представляется к услугодателю в случае наличия заявок на получение субсидий;
      6) услугодатель регистрирует сводные акты по району в отдельный журнал. Услугодатель рассматривает в течение трех рабочих дней представленные отделами сводные акты по районам на предмет соответствия услугополучателей критериям и требованиям Правил. В случае установления несоответствия, услугодатель не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в отдел на доработку с указанием причин возврата. Отдел в течение пяти рабочих дней повторно вносит к услугодателю исправленный и дополненный сводный акт, а случае невозможности – в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата;
      7) в случае соответствия, услугодатель направляет сводные акты по районам на рассмотрение комиссии в течение трех рабочих дней с момента их регистрации;
      8) комиссия по итогам заседания составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям;
      9) председатель комиссии утверждает представленный комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней;
      10) услугодатель перечисляет причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) отдел;
      2) Комиссия;
      3) аким района;
      4) услугодатель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указано в приложении 1 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания государственной услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 настоящего регламента.

      Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      «Субсидирование развития племенного
      животноводства»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы
      
      

      
      

      Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      «Субсидирование развития племенного
      животноводства»

      Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в графическом виде

1

2

3

4

5

Отдел

Отдел

Отдел

Отдел и аким района

Услугодатель

В течение пяти рабочих дней с момента получения заявки на получение субсидий проверяет пакет документов услугополучателя на предмет соответствия критериям и требованиям Правил

В случае выявления несоответствия критериям и требованиям, а также представления неполного пакета документов заявка на получение субсидий в течение двух рабочих дней возвращается услугополучателю сопроводительным письмом с перечислением и мотивировкой всех несоответствий

Отдел в течение указанного срока осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для проведения сверки первичных документов зоотехнического учета (включая отчет о движении скота, журнал производства продукции) в случаях указанных в подпункте 3 пункта 5 настоящего регламента

В случае соответствия представленных документов услугополучателя требованиям Правил отдел составляет сводный акт получателей бюджетных субсидий по району и утверждает акимом района. Утвержденный сводный акт по району не реже одного раза в две недели представляется к услугодателю в случае наличия заявок на получение субсидий

Услугодатель регистрирует сводные акты по району в отдельный журнал. В случае установления несоответствия, услугодатель не позднее трех рабочих дней со дня их регистрации возвращает представленные сводные акты по районам в отдел на доработку с указанием причин возврата

6

7

8

9

10

Отдел

Услугодатель

Комиссия

Председатель комиссии

Услугодатель

В течение пяти рабочих дней повторно вносит к услугодателю исправленный и дополненный сводный акт, а случае невозможности – в течение указанного срока возвращает заявку на получение субсидий услугополучателю с письменным указанием причин возврата

В случае соответствия, направляет сводные акты по районам на рассмотрение комиссии в течение трех рабочих дней с момента их регистрации

По итогам заседания составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий услугополучателям

Утверждает представленный комиссией сводный акт по области в течение трех рабочих дней

Перечисляет причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей осуществляется услугодателем путем предоставления в территориальное подразделение казначейства счетов к оплате в течение трех рабочих дней