Жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенттерін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 23 қыркүйектегі № 305 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 22 қазанда № 2840 болып тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 17 қыркүйектегі № 282 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облыстық әкімдігінің 17.09.2015 № 282 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабы 1 және 3 тармақтарына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Мыналар:
      1) «Барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес;
      2) «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, оларды тіркеу және сақтау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес;
      3) «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 3-қосымшаға сәйкес;
      4) «Жер қойнауын пайдалану құқығын беруге, барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті осы қаулыға 4-қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Оңтүстік Қазақстан облысының кәсіпкерлік және индустриялды-инновациялық даму басқармасы» мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:
      1) осы қаулының Оңтүстік Қазақстан облысының аумағында таратылатын мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын;
      2) осы қаулының Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастыруын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Тұяқбаевқа жүктелсін.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

      Б.Оспанов
      Б.Жылқышиев
      Ә.Бектаев
      С.Қаныбеков
      Е.Садыр
      С.Тұяқбаев
      А.Абдуллаев
      Р.Исаева

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «23» қыркүйектегі № 305 қаулысына
1-қосымша

«Барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының Кәсіпкерлік және индустриялды-инновациялық даму басқармасымен (бұдан әрі-қызмет беруші) көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау және қызмет нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісім шартын ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің (іс-қимылды) өту кезеңдері:
      1) қызмет алушы қызмет берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 153 қаулысымен бекітілген қызмет Стандартының 9-тармағымен қарастырылған мерзімдерде құжаттарды ұсынады;
      2) қызмет берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тіркейді және қызмет алушыға құжаттардың қабылданғаны жөнінде көрсете отырып: сұраудың нөмірі және қабылданған күні, сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      3) қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіп, өтініштің қабылданғаны жөнінде қолхат береді және 10-минут ішінде келген құжаттарды басшылыққа ұсынады;
      4) қызмет берушінің басшылығы 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы және заңгер құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады;
      6) сол жұмыс күні ішінде басшылық қызмет нәтижесіне қол қояды;
      7) сол жұмыс күні ішінде қызмет берушінің кеңсе қызметкері қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің басшылығы;
      2) жауапты орындаушы және қызмет көрсетушінің заңгері;
      3) қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау»

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы Регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Барлауға немесе өндіруге байланысты емес
жерасты құрылыстарын салуға және (немесе)
пайдалануға келісімшарттар жасасу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі

«Барлауға немесе өндіруге байланысты емес
жерасты құрылыстарын салуға және (немесе)
пайдалануға келісімшарттар жасасу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібінің графикалық түрдегі сипатталуы

1

2

3

4

5

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Қызмет берушінің басшылығы

Жауапты орындаушы

Қызмет берушінің басшылығы

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдап, тіркейді, өтініштің қабылданғаны жөнінде қызмет алушыға қолхат береді және келген құжаттарды 10-минут ішінде басшылыққа ұсынады

30 минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды

Жауапты орындаушы құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесіне қол қояды

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «23» қыркүйектегі № 305 қаулысына
2-қосымша

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, оларды тіркеу және сақтау» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, оларды тіркеу және сақтау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының Кәсіпкерлік және индустриялды-инновациялық даму басқармасымен (бұдан әрі-қызмет беруші) көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау және қызмет нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – қол қойылған және тіркелген кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісім шартын ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің (іс-қимылды) өту кезеңдері:
      1) қызмет алушы қызмет берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 153 қаулысымен бекітілген қызмет стандартының 9-тармағымен қарастырылған мерзімде құжаттарды ұсынады;
      2) қызмет берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тіркейді және қызмет алушыға құжаттардың қабылданғаны жөнінде көрсете отырып: сұраудың нөмірі және қабылданған күні, сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      3) қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіп, өтініштің қабылданғаны жөнінде қолхат береді және 10-минут ішінде келген құжаттарды басшылыққа ұсынады;
      4) қызмет берушінің басшылығы 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы және заңгер құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады;
      6) сол жұмыс күні ішінде басшылық қызмет нәтижесіне қол қояды;
      7) сол жұмыс күні ішінде қызмет берушінің кеңсе қызметкері қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің басшылығы;
      2) жауапты орындаушы және қызмет көрсетушінің заңгері;
      3) қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы Регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу,
оларды тіркеу және сақтау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу,
оларды тіркеу және сақтау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібінің графикалық түрдегі сипатталуы

1

2

3

4

5

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Қызмет берушінің басшылығы

Жауапты орындаушы

Қызмет берушінің басшылығы

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдап, тіркейді, өтініштің қабылданғаны жөнінде қызмет алушыға қолхат береді және келген құжаттарды 10-минут ішінде басшылыққа ұсынады

30 минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды

Жауапты орындаушы құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесіне қол қояды

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «23» қыркүйектегі № 305 қаулысына
3-қосымша

«Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының Кәсіпкерлік және индустриялды-инновациялық даму басқармасымен (бұдан әрі-қызмет беруші) көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу туралы хабарлама-хатын ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің (іс-қимылды) өту кезеңдері:
      1) қызмет алушы қызмет берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 153 қаулысымен бекітілген қызмет стандартының 9-тармағымен қарастырылған мерзімде құжаттарды ұсынады;
      2) қызмет берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тіркейді және қызмет алушыға құжаттардың қабылданғаны жөнінде көрсете отырып: сұраудың нөмірі және қабылданған күні, сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      3) қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіп, өтініштің қабылданғаны жөнінде қолхат береді және 10-минут ішінде келген құжаттарды басшылыққа ұсынады;
      4) қызмет берушінің басшылығы 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы және заңгер құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады;
      6) сол жұмыс күні ішінде басшылық қызмет нәтижесіне қол қояды;
      7) сол жұмыс күні ішінде қызмет берушінің кеңсе қызметкері қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің басшылығы;
      2) жауапты орындаушы және қызмет көрсетушінің заңгері;
      3) қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы Регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы»
Қазақстан Республикасының Заңында көзделген
жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауды және өндіруді жүргізу, барлауға немесе
өндіруге байланысты емес құрылыс және (немесе)
жерасты ғимараттары үшін берілген жер қойнауының
учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі

«Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы»
Қазақстан Республикасының Заңында көзделген
жағдайларда, кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды
және өндіруді жүргізу, барлауға немесе өндіруге
байланысты емес құрылыс және (немесе) жерасты
ғимараттары үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне
арналған сервитуттарды тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібінің графикалық түрдегі сипатталуы

1

2

3

4

5

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Қызмет берушінің басшылығы

Жауапты орындаушы

Қызмет берушінің басшылығы

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдап, тіркейді, өтініштің қабылданғаны жөнінде қызмет алушыға қолхат береді және келген құжаттарды 10-минут ішінде басшылыққа ұсынады

30 минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды

Жауапты орындаушы құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесіне қол қояды

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы «23» қыркүйектегі № 305 қаулысына
4-қосымша

«Жер қойнауын пайдалану құқығын беруге, барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жер қойнауын пайдалану құқығын беруге, барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-қызмет) Оңтүстік Қазақстан облысының Кәсіпкерлік және индустриялды-инновациялық даму басқармасымен (бұдан әрі-қызмет беруші) көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру қызмет берушімен жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – жер қойнауын пайдалану құқығын беруге, барлауға немесе өндіруге байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісімшарттарды мемлекеттік тіркеу актісін ұсыну болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсімді (іс-қимылдарды) бастауға қызмет алушының өтініші негіздеме болады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы және олардың орындалу дәйектілігі, оның ішінде барлық рәсімдердің (іс-қимылды) өту кезеңдері:
      1) қызмет алушы қызмет берушіге Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 153 қаулысымен бекітілген қызмет стандартының 9-тармағымен қарастырылған мерзімде құжаттарды ұсынады;
      2) қызмет берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдап, тіркейді және қызмет алушыға құжаттардың қабылданғаны жөнінде көрсете отырып: сұраудың нөмірі және қабылданған күні, сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары, құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      3) қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіп, өтініштің қабылданғаны жөнінде қолхат береді және 10-минут ішінде келген құжаттарды басшылыққа ұсынады;
      4) қызмет берушінің басшылығы 30-минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды;
      5) жауапты орындаушы және заңгер құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады;
      6) сол жұмыс күні ішінде басшылық қызмет нәтижесіне қол қояды;
      7) сол жұмыс күні ішінде қызмет берушінің кеңсе қызметкері қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1)қызмет берушінің басшылығы;
      2) жауапты орындаушы және қызмет көрсетушінің заңгері;
      3) қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің орындалу мерзімі көрсетілген сипаттама осы регламенттің 2 бөлімі 5 тармағында келтірілген. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының графикалық және схемалық түрде сипатталуы осы регламенттің 1 және 2 қосымшаларында бейнеленген.

«Жер қойнауын пайдалану құқығын беруге,
барлауға немесе өндіруге байланысты емес
жерасты құрылыстарын салуға және (немесе)
пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
1-қосымша

Қызмет көрсету үдерісіндегі рәсімдердің (іс-қимылдардың) блок-схема түріндегі реттілігі

 

«Жер қойнауын пайдалану құқығын беруге,
барлауға немесе өндіруге байланысты емес
жерасты құрылыстарын салуға және (немесе)
пайдалануға арналған келісімшарттарды тіркеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет Регламентіне
2-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібінің графикалық түрдегі сипатталуы 

1

2

3

4

5

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Қызмет берушінің басшылығы

Жауапты орындаушы

Қызмет берушінің басшылығы

Қызмет берушінің кеңсе қызметкері

Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қабылдап, тіркейді, өтініштің қабылданғаны жөнінде қызмет алушыға қолхат береді және келген құжаттарды 10-минут ішінде басшылыққа ұсынады

30 минут ішінде жауапты орындаушыны айқындап, құжаттарды қарауға жолдайды

Жауапты орындаушы құжаттардың толықтылығын тексеріп, Стандарттың 4-тармағымен белгіленген мерзімде қызмет нәтижесін дайындап, басшылыққа ұсынады

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесіне қол қояды

Сол жұмыс күні ішінде қызмет нәтижесін қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға береді

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере недропользования

Постановление акимата Южно-Казахстанской области от 23 сентября 2014 года № 305. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 22 октября 2014 года № 2840. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 17 сентября 2015 года № 282

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 17.09.2015 № 282 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала. 
      В соответствии с пунктами 1 и 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить:
      1) регламент государственной услуги «Заключение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей» согласно приложению 1 к настоящему регламенту;
      2) регламент государственной услуги «Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      3) регламент государственной услуги «Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан «О недрах и недропользовании» согласно приложению 3 к настоящему регламенту;
      4) регламент государственной услуги «Регистрация контрактов на предоставление права недропользования на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей» согласно приложению 4 к настоящему регламенту.
      2. Государственному учреждению «Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Южно-Казахстанской области» в порядке, установленном законодательными актами Республики Казахстан обеспечить:
      1) направление настоящего постановления на официальное опубликование в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории Южно-Казахстанской области и информационно-правовой системе «Әділет»;
      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Южно-Казахстанской области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Туякбаева С.К.      

      Аким области                               А. Мырзахметов
      
      Оспанов Б.
      Жилкишиев Б.
      Бектаев А.
      Каныбеков С.
      Садыр Е.
      Туякбаев С.
      Абдуллаев А.
      Исаева Р.      

      Приложение 1
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «23» сентября 2014 года № 305

Регламент государственной услуги
      «Заключение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Заключение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управлением предпринимательства и индустриально-инновационного развития Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги - предоставление контракта на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) для получения государственной услуги, услугополучатель предоставляет услугодателю документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 153 (далее - Стандарт);
      2) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов с указанием: номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (время) и места выдачи документов;
      3) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги и в течении 10 минут передает полученные документы руководству;
      4) руководство услугодателя определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов;
      5) ответственный исполнитель и юрист осуществляют проверку полноты документов, готовят результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передают руководству;
      6) в тот же рабочий день руководство подписывает результат услуги и передает в канцелярию;
      7) в тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) ответственный исполнитель и юрист услугодателя;
      3) сотрудник канцелярии услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указан в пункте 5 раздела 2 настоящего Регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.

      Приложение 1
      к Регламенту государственной услуги
      «Заключение контрактов на строительство и
      (или) эксплуатацию подземных сооружений,
      не связанных с разведкой или добычей»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы

      

      Приложение 2
      к Регламенту государственной услуги
      «Заключение контрактов на строительство и
      (или) эксплуатацию подземных сооружений,
      не связанных с разведкой или добычей»

      Описание порядка последовательности взаимодействий
      Центра и услугодателя в графическом виде

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Проводит регистрацию полученных документов и согласно пункту 9 Стандарта, выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов и в течении 10 минут передает их на рассмотрение руководству услугодателя
 

Определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов, подготавливает результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает руководству

В тот же рабочий день подписывает результат услуги и передает в канцелярию
 

В тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу

Приложение 2
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «23» сентября 2014 года № 305

      Регламент государственной услуги
      «Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее-государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управлением предпринимательства и индустриально-инновационного развития Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги - подписание и регистрация контракта на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель предоставляет услугодателю документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 153 (далее - Стандарт);
      2) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов с указанием: номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (время) и места выдачи документов;
      3) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги и в течении 10 минут передает полученные документы руководству;
      4) руководство услугодателя определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов;
      5) ответственный исполнитель и юрист осуществляют проверку полноты документов, готовят результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передают руководству;
      6) в тот же рабочий день руководство подписывает результат услуги и передает в канцелярию;
      7) в тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) ответственный исполнитель и юрист услугодателя;
      3) сотрудник канцелярии услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указан в пункте 5 раздела 2 настоящего Регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.

      Приложение 1
      к Регламенту государственной услуги
      «Заключение, регистрация и хранение
      контрактов на разведку, добычу
      общераспространенных полезных ископаемых»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы

      

      Приложение 2
      к Регламенту государственной услуги
      «Заключение, регистрация и хранение
      контрактов на разведку, добычу
      общераспространенных полезных ископаемых»

      Описание порядка последовательности взаимодействий
      Центра и услугодателя в графическом виде

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Проводит регистрацию полученных документов и согласно пункту 9 Стандарта, выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов и в течении 10 минут передает их на рассмотрение руководству услугодателя
 

Определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов, подготавливает результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает руководству

В тот же рабочий день подписывает результат услуги и передает в канцелярию
 

В тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу

      Приложение 3
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «23» сентября 2014 года № 305

      Регламент государственной услуги
      «Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан «О недрах и недропользовании»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан «О недрах и недропользовании» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управлением предпринимательства и индустриально-инновационного развития Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является письмо-уведомление о регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей, в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан «О недрах и недропользовании».

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель предоставляет услугодателю документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 153 (далее - Стандарт);
      2) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов с указанием: номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (время) и места выдачи документов;
      3) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги и в течении 10 минут передает полученные документы руководству;
      4) руководство услугодателя определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов;
      5) ответственный исполнитель и юрист осуществляют проверку полноты документов, готовят результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передают руководству;
      6) в тот же рабочий день руководство подписывает результат услуги и передает в канцелярию;
      7) в тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) ответственный исполнитель и юрист услугодателя;
      3) сотрудник канцелярии услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указан в пункте 5 раздела 2 настоящего Регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.

      Приложение 1
      к Регламенту государственной услуги
      «Регистрация сервитутов на участки недр,
      предоставленных для проведения разведки
      и добычи общераспространенных полезных
      ископаемых, строительства и (или) подземных
      сооружений, не связанных с разведкой или
      добычей, в случаях, предусмотренных Законом
      Республики Казахстан «О недрах и недропользовании»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы

      

      Приложение 2
      к Регламенту государственной услуги
      «Регистрация сервитутов на участки недр,
      предоставленных для проведения разведки
      и добычи общераспространенных полезных
      ископаемых, строительства и (или) подземных
      сооружений, не связанных с разведкой или
      добычей, в случаях, предусмотренных Законом
      Республики Казахстан «О недрах и недропользовании»

      Описание порядка последовательности взаимодействий
      Центра и услугодателя в графическом виде

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Проводит регистрацию полученных документов и согласно  пункту 9Стандарта, выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов и в течении 10 минут передает их на рассмотрение руководству услугодателя
 

Определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов, подготавливает результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает руководству

В тот же рабочий день подписывает результат услуги и передает в канцелярию
 

В тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу

      Приложение 4
      к постановлению акимата
      Южно-Казахстанской области
      от «23» сентября 2014 года № 305

      Регламент государственной услуги
      «Регистрация контрактов на предоставление права недропользования, на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Регистрация контрактов на предоставление права недропользования, на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей» (далее - государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управлением предпринимательства и индустриально-инновационного развития Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель).
      Прием документов и выдача результатов государственной услуги осуществляется услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является акт государственной регистрации контракта на предоставление права недропользования в Республике Казахстан на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения и последовательность их выполнения, в том числе этапы прохождения всех процедур:
      1) услугополучатель предоставляет услугодателю документы, предусмотренные пунктом 9 Стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 153 (далее - Стандарт);
      2) сотрудник канцелярии услугодателя проводит регистрацию полученных документов и выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов с указанием: номера и даты приема запроса, вида запрашиваемой государственной услуги, количества и названий приложенных документов, даты (время) и места выдачи документов;
      3) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги и в течении 10 минут передает полученные документы руководству;
      4) руководство услугодателя определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов;
      5) ответственный исполнитель и юрист осуществляют проверку полноты документов, готовят результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передают руководству;
      6) в тот же рабочий день руководство подписывает результат услуги и передает в канцелярию;
      7) в тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство услугодателя;
      2) ответственный исполнитель и юрист услугодателя;
      3) сотрудник канцелярии услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры указан в пункте 5 раздела 2 настоящего регламента. Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы указан в приложении 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) в процессе оказания услуги в графическом и схематическом виде представлены в приложениях 1 и 2 к настоящему Регламенту.

      Приложение 1
      к Регламенту государственной услуги
      «Регистрация контрактов на предоставление
      права недропользования, на строительство и
      (или) эксплуатацию подземных сооружений,
      не связанных с разведкой или добычей»

Описание последовательности процедур (действий) государственной услуги в виде блок-схемы

      

      Приложение 2
      к Регламенту государственной услуги
      «Регистрация контрактов на предоставление
      права недропользования, на строительство и
      (или) эксплуатацию подземных сооружений,
      не связанных с разведкой или добычей»

      Описание порядка последовательности взаимодействий
      Центра и услугодателя в графическом виде

1

2

3

4

5

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководство услугодателя

Ответственный исполнитель

Руководство услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

Проводит регистрацию полученных документов и согласно пункту 9 Стандарта, выдает услугополучателю государственной услуги расписку о приеме документов и в течении 10 минут передает их на рассмотрение руководству услугодателя
 

Определяет в течении 30 минут ответственного исполнителя для рассмотрения документов

Осуществляет проверку полноты документов, подготавливает результат услуги в установленные пунктом 4 Стандарта сроки и передает руководству

В тот же рабочий день подписывает результат услуги и передает в канцелярию
 

В тот же рабочий день сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат услуги лично услугополучателю либо по доверенности уполномоченному лицу