Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы N 60 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 29 сәуірде N 3276 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 шілдедегі N 187 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.07.2015 N 187 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысына сәйкес, Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.
 
 

Облыс әкімі

Б. Сапарбаев

   



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы "20" наурыздағы


№ 60 қаулысымен


бекітілген

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергiлiктi атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беруді Шығыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызметтің нәтижесi "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға көрсетiлетiн қызмет алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) өтінішінің және Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарының болуы негiздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбір рәсiмнің (iс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарауы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын зерделеп тексеруі және материалдарды 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне (бұдан әрі – уәкілетті орган) діни сараптамаға жолдауы, Стандарттың 4-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген негіз бойынша мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің тоқтатылғаны туралы оның мерзімін көрсете отырып көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатылған (дінтану сараптамасы ұзартылған) күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде хабарлама жолдау.
      4) сараптама объектісі келіп түскен күннен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде уәкілетті органның дінтану сараптамасын өткізуді қамтамасыз етуі. Сараптама жүргiзу үшiн сарапшының (сарапшылардың) қосымша материалдар мен ақпаратты зерделеуі қажет болған жағдайда, сараптама өткізу мерзiмi 30 (отыз) күнтiзбелiк күнге ұзартылады;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің куәлікті немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және көрсетілетін қызметті алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 30 (отыз) күнтiзбелiк күн. Материалдар бойынша қорытынды алу үшін дінтану сараптамасын жүргізу кезінде тіркеу немесе қайта тіркеу мерзімі тоқтатыла тұрады.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмінің (iс-қимылының) нәтижесi көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады. 1-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма басшысының бұрыштамасы болып табылады. 2-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарманың жауапты қызметкерінің материалдарды дінтану сараптамасына уәкілетті органға жолдауы болып табылады. 3-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі дінтану сараптамасының қорытындысы (оң немесе теріс) болып табылады. 4-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілген қызметті алушыға куәлікті немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын құрылымдық бөлiмшелердiң (қызметкерлердiң) тiзбесi:
      1) басқарма басшысы;
      2) басқарманың жауапты қызметкері;
      3) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      4) уәкілетті орган.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарастыруы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделеп тексеруі және материалдарды 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне (бұдан әрі – уәкілетті орган) діни сараптамаға жолдауы, Стандарттың 4-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген негіз бойынша мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінің тоқтатылғаны туралы оның мерзімін көрсете отырып көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатылған (дінтану сараптамасы ұзартылған) күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде хабарлама жолдау;
      4) сараптама объектісі келіп түскен күннен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде уәкілетті органның дінтану сараптамасын өткізуі. Сараптама жүргiзу үшiн сарапшының (сарапшылардың) қосымша материалдар мен ақпаратты зерделеуі қажет болған жағдайда, сараптама өткізу мерзiмi 30 (отыз) күнтiзбелiк күнге ұзартылады;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің куәлікті немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және көрсетілетін қызметті алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау, осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес, әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 



"Миссионерлік қызметті жүзеге


асыратын тұлғаларды тіркеуді және


қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне


1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы



"Миссионерлік қызметті жүзеге


асыратын тұлғаларды тіркеуді


және қайта тіркеуді жүргізу"


мемлекеттік көрсетілетін


қызмет регламентіне


2 қосымша

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 
 


 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы "20" наурыздағы


№ 60 қаулысымен


бекітілген

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергiлiктi атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беруді Шығыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға көрсетiлетiн қызмет алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) өтінішінің және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттарының болуы негiздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбір рәсiмнің (iс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарауы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделеп тексеруі, шешім жобасын әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушіге шешім қабылдау үшін жолдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) күнтізбелік күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 18 (он сегіз) күнтізбелік күні ішінде;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің шешімді ресімдеуі және көрсетілетін қызмет алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 30 (отыз) күнтізбелік күн.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету рәсiмінің (iс-қимылының) нәтижесi көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады. 1-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма басшысының бұрыштамасы болып табылады. 2-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі шешім жобасы болып табылады. 3-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі шешім болып табылады. 4-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарманың жауапты қызметкерінің шешімді көрсетілетін қызмет алушыға беруі болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын құрылымдық бөлiмшелердiң (қызметкерлердiң) тiзбесi:
      1) басқарма басшысы;
      2) басқарманың жауапты қызметкері;
      3) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      4) көрсетілетін қызметті беруші.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарастыруы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделеп тексеруі, шешім жобасын әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушіге шешім қабылдау үшін жолдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) күнтізбелік күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 18 (он сегіз) күнтізбелік күні ішінде;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің шешімді ресімдеу және көрсетілетін қызметті алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау, осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес, әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 



"Діни әдебиетті және діни


мазмұндағы өзге де ақпараттық


материалдарды, діни мақсаттағы


заттарды тарату үшін арнайы


тұрақты үй-жайлардың


орналастырылуын бекіту туралы


шешім беру" мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне


1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы


 



"Діни әдебиетті және діни


мазмұндағы өзге де


ақпараттық материалдарды, діни


мақсаттағы заттарды


тарату үшін арнайы тұрақты


үй-жайлардың


орналастырылуын бекіту туралы


шешім беру"


мемлекеттік көрсетілетін


қызмет регламентіне


2 қосымша

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 
 
 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы "20" наурыздағы


№ 60 қаулысымен


бекітілген

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергiлiктi атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беруді Шығыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы келісу-хат не "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында (бұдан әрі – Стандарт) көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға көрсетiлетiн қызмет алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) өтінішінің және Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарының болуы негiздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбір рәсiмнің (iс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарауы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделеп тексеруі, діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім (бұдан әрі – шешім) жобасын әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушіге шешім қабылдау үшін жолдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) күнтізбелік күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 18 (он сегіз) күнтізбелік күні ішінде;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің келісу-хатты немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және көрсетілетін қызмет алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – 30 (отыз) күнтізбелік күн.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызмет көрсету рәсiмінің (iс-қимылының) нәтижесi көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады. 1-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі басқарма басшысының бұрыштамасы болып табылады. 2-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі шешім жобасы болып табылады. 3-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі шешім болып табылады. 4-ші іс-қимылдың нәтижесі осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызмет алушыға келісу-хатты немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiне қатысатын құрылымдық бөлiмшелердiң (қызметкерлердiң) тiзбесi:
      1) басқарма басшысы;
      2) басқарманың жауапты қызметкері;
      3) басқарма кеңсесінің қызметкері;
      4) көрсетілетін қызметті беруші.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) басқарма кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкестігін тексеру, көрсетілетін қызмет алушының өтінішін кіріс құжаттарының журналында тіркеу және басқарма басшысына қарастыруға беру, құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 30 минут;
      2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын басқарма басшысының қарастыруы және бұрыштама қою. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) сағат ішінде;
      3) басқарманың жауапты қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделеп тексеруі, шешім жобасын әзірлеу және көрсетілетін қызметті берушіге шешім қабылдау үшін жолдау. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) күнтізбелік күні ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – 18 (он сегіз) күнтізбелік күні ішінде;
      5) басқарманың жауапты қызметкерінің келісу-хатты немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және көрсетілетін қызмет алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) күнтізбелік күні ішінде.
      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау, осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес, әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 



"Діни іс-шараларды өткізуге


арналған үй-жайларды ғибадат


үйлерінен (ғимараттарынан) тыс


жерлерде орналастыруға келісу


туралы шешім беру" мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне


1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы


 



"Діни іс-шараларды өткізуге


арналған үй-жайларды ғибадат


үйлерінен (ғимараттарынан)


тыс жерлерде орналастыруға


келісу туралы шешім беру"


мемлекеттік көрсетілетін


қызмет регламентіне


2 қосымша

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 29.10.2014 № 291 қаулысымен.
 
 


 

            Шартты белгілер:
 
 
 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 марта 2014 года № 60. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 29 апреля 2014 года № 3276. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29 июля 2015 года № 187

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.07.2015 № 187 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность";
      2) регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
 
 

Аким области
 
 

Б. Сапарбаев
 
 




Утвержден


постановлением


Восточно-Казахстанского


областного акимата


от "20" марта 2014 года 


№ 60

Регламент государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются управлением по делам религий Восточно-Казахстанской области (далее – управление).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункта 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов услугополучателя ответственным сотрудником управления и направление материалов в Агентство Республики Казахстан по делам религий (далее – уполномоченный орган) на религиоведческую экспертизу в течение 1 (одного) календарного дня, с направлением уведомления услугополучателю о приостановлении срока оказания государственной услуги по основанию, указанному в подпункте 1) пункта 4 Стандарта, с указанием его срока в течение 2 (двух) рабочих дней со дня приостановления (продления религиоведческой экспертизы) оказания государственной услуги;
      4) обеспечение уполномоченным органом проведения религиоведческой экспертизы в срок, не превышающий 30 (тридцать) календарных дней со дня поступления объекта экспертизы, с продлением срока проведения экспертизы на 30 (тридцать) календарных дней при необходимости изучения экспертом (экспертами) дополнительных материалов и информации для проведения экспертизы;
      5) оформление и выдача услугополучателю ответственным сотрудником управления свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) календарных дней. Срок регистрации или перерегистрации приостанавливается при проведении религиоведческой эспертизы для получения заключения по материалам.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя. Результат действия 1 служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является резолюция руководителя управления. Результат действия 2 служит основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление ответственным сотрудником управления материалов в уполномоченный орган на религиоведческую экспертизу. Результат действия 3 служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является заключение религиоведческой экспертизы (положительное либо отрицательное). Результат действия 4 служит основанием для начала выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача услугополучателю ответственным сотрудником управления свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель управления;
      2) ответственный сотрудник управления;
      3) сотрудник канцелярии управления;
      4) уполномоченный орган.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов ответственным сотрудником управления и направление материалов в уполномоченный орган на религиоведческую экспертизу в течение 1 (одного) календарного дня, с направлением уведомления услугополучателю о приостановлении срока оказания государственной услуги по основанию, указанному в подпункте 1) пункта 4 Стандарта, с указанием его срока в течение 2 (двух) рабочих дней со дня приостановления (продления религиоведческой экспертизы) оказания государственной услуги;
      4) обеспечение уполномоченным органом проведения религиоведческой экспертизы в срок, не превышающий 30 (тридцать) календарных дней со дня поступления объекта экспертизы, с продлением срока проведения экспертизы на 30 (тридцать) календарных дней при необходимости изучения экспертом (экспертами) дополнительных материалов и информации для проведения экспертизы;
      5) оформление и выдача услугополучателю ответственным сотрудником управления свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 



Приложение 1 к регламенту


государственной услуги


"Проведение регистрации и


перерегистрации лиц,


осуществляющих миссионерскую


деятельность"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)



Приложение 2


к регламенту государственной


услуги "Проведение


регистрации и перерегистрации


лиц, осуществляющих


миссионерскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющую миссионерскую деятельность"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 


 



Утвержден


постановлением


Восточно-Казахстанского


областного акимата


от "20" марта 2014 года 


№ 60

Регламент государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются управлением по делам религий Восточно-Казахстанской области (далее – управление).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является - решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения (далее-решение).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункта 9 стандарта государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" от 24 февраля 2014 года № 137 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов услугополучателя ответственным сотрудником управления, подготовка проекта решения и направление услугодателю для принятия решения. Длительность выполнения - в течение 5 (пяти) календарных дней;
      4) принятие услугодателем решения. Длительность выполнения - в течение 18 (восемнадцати) календарных дней;
      5) оформление и выдача ответственным сотрудником управления решения услугополучателю. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) календарных дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя. Результат действия 1 служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является резолюция руководителя управления. Результат действия 2 служит основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является проект решения. Результат действия 3 служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является решение. Результат действия 4 служит основанием для начала выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача ответственным сотрудником управления решения услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель управления;
      2) ответственный сотрудник управления;
      3) сотрудник канцелярии управления;
      4) услугодатель.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов услугополучателя ответственным сотрудником управления, подготовка проекта решения и направление услугодателю для принятия решения. Длительность выполнения - в течение 5 (пяти) календарных дней;
      4) принятие услугодателем решения. Длительность выполнения - в течение 18 (восемнадцати) календарных дней;
      5) оформление и выдача ответственным сотрудником управления решения услугополучателю. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 



Приложение 1 к регламенту


государственной услуги "Выдача


решения об утверждении


расположения специальных


стационарных помещений для


распространения религиозной


литературы и иных


информационных материалов


религиозного содержания,


предметов религиозного


назначения"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры


 



Приложение 2


к регламенту государственной


услуги "Выдача решения об


утверждении расположения


специальных стационарных


помещений для


распространения религиозной


литературы и иных


информационных материалов


религиозного содержания,


предметов религиозного


назначения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 


 



Утвержден


постановлением


Восточно-Казахстанского


областного акимата


от "20" марта 2014 года 


№ 60

Регламент
государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель). Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются управлением по делам религий Восточно-Казахстанской области (далее – управление).
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является – письмо-согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) (далее – письмо-согласование) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" от 24 февраля 2014 года № 137 (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности) в соответствии с пунктом 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов услугополучателя ответственным сотрудником управления, подготовка проекта решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) (далее - решение) и направление услугодателю для принятия решения. Длительность выполнения - в течение 5 (пяти) календарных дней;
      4) принятие услугодателем решения. Длительность выполнения - в течение 18 (восемнадцати) календарных дней;
      5) оформление и выдача ответственным сотрудником управления письма-согласования услугополучателю либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) календарных дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя. Результат действия 1 служит основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является резолюция руководителя управления. Результат действия 2 служит основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является проект решения. Результат действия 3 служит основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является решение. Результат действия 4 служит основанием для начала выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача письма-согласования услугополучателю либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Cтандарта.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель управления;
      2) ответственный сотрудник управления;
      3) сотрудник канцелярии управления
      4) услугодатель.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и проверка сотрудником канцелярии управления документов услугополучателя на соответствие перечню, определенному в пункте 9 Стандарта, регистрация заявления услугополучателя в журнале входящей документации и передача руководителю управления на рассмотрение, выдача услугополучателю копии заявления со штампом управления, содержащую дату и время приема документов, с указанием фамилии, имени, отчества лица, принявшего документы. Длительность выполнения - 30 минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем управления и наложение резолюции. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) часа;
      3) изучение документов услугополучателя ответственным сотрудником управления, подготовка проекта решения и направление услугодателю для принятия решения. Длительность выполнения - в течение 5 (пяти) календарных дней;
      4) принятие услугодателем решения. Длительность выполнения - в течение 18 (восемнадцати) календарных дней;
      5) оформление и выдача ответственным сотрудником управления письма-согласования услугополучателю либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) календарного дня.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 с изменением, внесенным постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 



Приложение 1 к регламенту


государственной услуги "Выдача


решения о согласовании


расположения помещений для


проведения религиозных


мероприятий за пределами


культовых зданий (сооружений)"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)


 



Приложение 2


к регламенту государственной


услуги "Выдача решения о


согласовании расположения


помещений для проведения


религиозных мероприятий за


пределами культовых зданий


(сооружений)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 29.10.2014 № 291.
 


 

      Условные обозначения: