Білім саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 маусымдағы N 174 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 31 шілдеде N 3428 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 11 тамыздағы N 205 қаулысымен

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 11.08.2015 N 205 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 1, 3-тармақтарына, "Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламент;
      2) "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімінің
      міндетін атқарушы                                     Е. Көшербаев

  Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы " 27 " маусымдағы
№ 174 қаулысымен бекітілген

"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) 1 қосымшаға сәйкес нысан бойынша техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру туралы жолдама болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9 тармағына сәйкес өтiнiшiнiң және құжаттарының болуы негiздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн рәсiмдердің (iс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі және құжаттарды қызмет беруші басшылығына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2-іс-қимыл – қызмет беруші басшылығының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы, құжаттарды жатақхана меңгерушісіне беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3-іс-қимыл – жатақхана меңгерушісінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының Стандарттың 9 тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет беруші басшылығына қол қоюға дайындауы және беруі. Орындалу ұзақтығы – 6 (алты) жұмыс күні ішінде;
      4-іс-қимыл – қызмет беруші басшылығының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      5-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушының қызмет берушіге құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының бұрыштама қойылған құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшылығы;
      3) жатақхана меңгерушісі.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі және құжаттарды қызмет беруші басшылығына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) қызмет беруші басшылығының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы, құжаттарды жатақхана меңгерушісіне беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3) жатақхана меңгерушісінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының Стандарттың 9 тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қызмет беруші басшылығына қол қоюға дайындауы және беруі. Орындалу ұзақтығы – 6 (алты) жұмыс күні ішінде;
      4) қызмет беруші басшылығының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      5) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі. Орындалу ұзақтығы –1 (бір) жұмыс күні ішінде.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, осы Регламентке қосымшаға сәйкес, әрбір рәсімді (іс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.

  "Техникалық және кәсіптік білім беру
ұйымдарында білім алушыларға
жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

      


  Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы " 27 " маусымдағы
№ 174 қаулысымен бекітілген

"Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында немесе Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес өтінішінің және құжаттарының болуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9 тармағына сәйкес қабылдауы мен тіркеуі, көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беруі, оларды қызмет берушінің басшылығына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2-іс-қимыл – қызмет беруші басшылығының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және құжаттарды қызмет берушінің кадрлар бөлімі инспекторына беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3-іс-қимыл – қызмет берушінің кадрлар бөлімі инспекторының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы және қызмет беруші басшылығына қол қоюға беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;
      4-іс-қимыл – қызмет беруші басшылығының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы және көрсетілетін қызметті алушыға немесе ХҚО курьеріне беру үшін кеңсе қызметкеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      5-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің қызмет беруші басшылығы қол қойған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға немесе ХҚО курьеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттарды қызмет берушіге немесе ХҚО-ға тапсырған сәттен бастап 15 минуттан аспайды.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының бұрыштама қойылған құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға немесе ХҚО курьеріне беру болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшылығы;
      3) қызмет берушінің кадрлар бөлімі инспекторы.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9 тармағына сәйкес қабылдауы мен тіркеуі, көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беруі, оларды қызмет берушінің басшылығына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) қызмет беруші басшылығының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және құжаттарды қызмет берушінің кадрлар бөлімі инспекторына беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет берушінің кадрлар бөлімі инспекторының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы және қызмет беруші басшылығына қол қоюға беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) жұмыс күні ішінде;
      4) қызмет беруші басшылығының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы және көрсетілетін қызметті алушыға немесе ХҚО курьеріне беру үшін кеңсе қызметкеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      5) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің қызмет беруші басшылығы қол қойған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға немесе ХҚО курьеріне беруі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, осы Регламентке қосымшаға сәйкес, әрбір рәсімді (іс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Қызмет алушылар мемлекеттік қызметті алу үшін ХҚО-на жүгінеді және Стандарттың 9 тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.
      Қызмет алушының сұратуын өңдеу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды.
      Қызмет берушіге сұрату жолдауға уәкілетті құрылымдық бөлімшелер немесе лауазымдық тұлғалар:
      ХҚО инспекторы.
      ХҚО-мен өзара іс-қимыл реттілігі мен мерзімдері, оның ішінде мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша қызмет берушінің сұратуын қалыптастыру және жолдау рәсімдері (іс-қимылдары):
      1). ХҚО инспекторы құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүргізеді;
      2). ХҚО инспекторы тізілім жасайды және құжаттарды қызмет берушіге береді;
      3). қызмет берушінің кеңсесі ХҚО ұсынған құжаттарды қабылдайды және тіркейді, өтінішті ХҚО-ның ақпараттық жүйесінде белгілейді, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, қызмет берушінің басшылығына қарауға береді. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар ХҚО-мен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.

  "Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере образования

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 27 июня 2014 года № 174. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 31 июля 2014 года N 3428. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 11 августа 2015 года № 205

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 11.08.2015 № 205 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 1, 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования";
      2) регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Исполняющий обязанности
      акима области                                                 Е. Кошербаев

  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского областного акимата
от " 27 " июня 2014 года
№ 174

Регламент государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования (далее - услугодатель), имеющими общежития.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования.
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя и передача документов руководству услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      действие 2 – рассмотрение документов услугополучателя руководством услугодателя, передача документов заведующему общежитием. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      действие 3 – рассмотрение документов услугополучателя заведующим общежитием на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, подготовка и передача результата оказания государственной услуги на подпись руководству услугодателя. Длительность выполнения - в течение 6 (шести) рабочих дней;
      действие 4 – подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      действие 5 - выдача сотрудником канцелярии услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю в течение 10 (десяти) рабочих дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются завизированные документы услугополучателя, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подготовка результата оказания государственной услуги, которая является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подписанный результат оказания государственной услуги, который является основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) заведующий общежитием.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя и передача документов руководству услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководством услугодателя, передача документов заведующему общежитием. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      3) рассмотрение документов услугополучателя заведующим общежитием на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, подготовка и передача результата оказания государственной услуги на подпись руководству услугодателя. Длительность выполнения - в течение 6 (шести) рабочих дней;
      4) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      5) выдача сотрудником канцелярии услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению к настоящему Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги размещен на веб - портале "электронного правительства", интернет - ресурсе услугодателя.

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Предоставление общежития
обучающимся в организациях
технического и профессионального
образования"

Блок - схема прохождения каждого действия (процедуры)

      


  Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от " 27 " июня 2014 года
№ 174

Регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" 1. Общие положения

      Государственная услуга "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования или через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН).
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее - Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя согласно пункту 9 Стандарта, выдача услугополучателю расписки о приеме документов, передача их руководству услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      действие 2 – рассмотрение документов услугополучателя руководством услугодателя и передача документов инспектору отдела кадров услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      действие 3 – подготовка инспектором отдела кадров услугодателя результата оказания государственной услуги и передача на подпись руководству услугодателя. Длительность выполнения - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;
      действие 4 – подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги и передача сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю либо курьеру ЦОНа. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) рабочего дня;
      действие 5 - выдача сотрудником канцелярии услугодателя подписанного руководством услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю либо курьеру ЦОНа. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи услугополучателем необходимых документов услугодателю или в ЦОН не более 15 минут.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются завизированные документы услугополучателя, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подготовка результата оказания государственной услуги, который является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подписанный результат оказания государственной услуги, который является основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю либо курьеру ЦОНа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) инспектор отдела кадров услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя согласно пункту 9 Стандарта, выдача услугополучателю расписки о приеме документов, передача их руководству услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководством услугодателя и передача документов инспектору отдела кадров услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      3) подготовка инспектором отдела кадров услугодателя результата оказания государственной услуги и передача на подпись руководству услугодателя. Длительность выполнения - в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;
      4) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги и передача сотруднику канцелярии услугодателя для выдачи услугополучателю либо курьеру ЦОНа. Длительность выполнения - в течение 1 (одного) рабочего дня;
      5) выдача сотрудником канцелярии услугодателя подписанного руководством услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю либо курьеру ЦОНа. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня.
      Описание процедур последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры) согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Услугополучатели для получения государственной услуги обращаются в ЦОН и предоставляют документы согласно пункту 9 Стандарта.
      Длительность обработки запроса услугополучателя – не более 15 (пятнадцати) минут.
      Структурные подразделения или должностные лица, уполномоченные направлять запрос услугодателю:
      Инспектор ЦОНа.
      Последовательность и сроки взаймодействия с ЦОНом, в том числе процедуры (действия) формирования и направления запроса услугодателя по вопросам оказания государственных услуг:
      1) инспектор ЦОНа проводит прием и регистрацию документов;
      2) инспектор ЦОНа составляет реестр и передает документы услугодателю;
      3) канцелярия услугодателя принимает и регистрирует документы, представленные ЦОНом, фиксирует заявление в информационной системе ЦОНа, выдает расписку о приеме документов, передает на рассмотрение руководству услугодателя. Длительность выполнения – не более 15 (пятнадцати) минут.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаймодействия с ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги размещается на веб - портале "электронного правительства", интернет - ресурсе услугодателя.

  Приложение
к Регламенту государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом
и профессиональном образовании"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)