Су және орман ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 шілдедегі N 209 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 03 қыркүйекте N 3472 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қазандағы N 277 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.10.2015 N 277 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiнiң күшi жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.
      Облыс әкімінің міндетін атқарушы Е. Көшербаев

  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2014 жылғы "31" шілдедегі № 209
қаулысымен бекітілген

"Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық–тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жүзеге асырады.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға уәкілетті лауазымды тұлға қол қойған қағаз түріндегі рұқсат (бұдан әрі – рұқсат).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (іс-қимылды) бастауға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген "Жерүсті су объектілері жоқ, бірақ ауызсу сапасындағы жерасты суларының жеткілікті қоры бар аумақтарда ауызсу және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтауға байланысы жоқ мақсаттар үшін ауызсу сапасындағы жерасты суларын пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының (не болмаса сенімхат бойынша оның өкілінің) өтініші негiз болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесінің құрамына енгізілетін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, ұзақтығы мен олардың орындалу кезеңділігі:
      1-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9 тармағында қарастырылған құжаттарын қабылдауы және тіркеу журналына тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қызмет берушінің басшысының қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына қарауға беруі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының қарауы және орындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлімі маманына тапсыруы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      4-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің бөлім маманының қарауы, рұқсатты ресімдеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) жұмыс күн;
      5-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысының рұқсатқа қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      6-шы іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты беруі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. 2-ші іс-қимылдың нәтижесi көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қарары болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. 3-ші іс-қимылдың нәтижесi көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының қарары болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. 4-ші іс-қимылдың нәтижесi рұқсатты ресімдеу болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. 5-ші іс-қимылдың нәтижесi қол қойылған рұқсат болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. 6-шы іс-қимылдың нәтижесi көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім маманы.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған кіріс хат-хабарын тіркеу журналына кіріс нөмірі мен қабылданған күнін көрсетумен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының қарауына беруі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және көрсетілетін қызметті берушінің бөлімі маманына орындауға беруі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім маманының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы, рұқсатты ресімдеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) жұмыс күні;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының рұқсатқа қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты беруі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1 қосымшасына сәйкес әрбір рәсімді (іс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  "Жерүсті су объектілері жоқ,
бірақ ауызсу сапасындағы жерасты
суларының жеткілікті қоры бар
аумақтарда ауызсу және
шаруашылық- тұрмыстық сумен
жабдықтауға байланысы жоқ
мақсаттар үшін ауызсу
сапасындағы жерасты суларын
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

      


  "Жерүсті су объектілері жоқ,
бірақ ауызсу сапасындағы
жерасты суларының жеткілікті
қоры бар аумақтарда ауызсу
және шаруашылық-тұрмыстық
сумен жабдықтауға байланысы
жоқ мақсаттар үшін ауызсу
сапасындағы жерасты суларын
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша 

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      


      


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2014 жылғы "31" шілдедегі № 209
қаулысымен бекітілген

"Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жүзеге асырады.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы облыстың жергілікті атқарушы органы шешімінің және (немесе) конкурстың қорытындысы туралы конкурстық комиссия хаттамасының негізінде облыстың жергілікті атқарушы органы мен конкурстың жеңімпазы арасында су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы қағаз түрінде жасалған шарт.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет бойынша рәсiмдi (іс-қимылды) бастауға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген "Су объектілерін конкурстық негізде оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес қызмет алушының (не болмаса сенімхат бойынша оның өкілінің) құжаттарының болуы негiз болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесінің құрамына кiретiн рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-ші іс-қимыл – Стандарттың 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының конкурстық өтінімдері мен құжаттарын қабылдауы және тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2-ші іс-қимыл – конкурстық комиссияның көрсетілетін қызметті алушылардың конкурстық өтінімдері салынған конверттерді ашуы және конверттерді ашу хаттамасын ресімдеуі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;
      3-ші іс-қимыл – конкурстық комиссия хатшысының интернет - ресурсқа конверттерді ашу хаттамасын орналастыруы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күні;
      4-ші іс-қимыл – конкурстық комиссия конкурстың қорытындысын шығарады және конкурстық комиссияның хаттамасын ресімдейді. Орындалу ұзақтығы – конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашқан күннен бастап 10 (он) күнтізбелік күннен аспайды;
      5-ші іс-қимыл – конкурстық комиссияның хатшысы конкурстық комиссия қорытындысын хаттамасының көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға жібереді. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;
      6-шы іс-қимыл – конкурстық комиссия хатшысының өткізілген конкурстың қорытындысын бұқаралық ақпарат құралдарында және интернет-ресурста орналастыруы. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) жұмыс күні;
      7-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің бөлімі конкурстың қорытындысы туралы хаттаманы облыстың жергілікті атқарушы органына жібереді. Орындалу ұзақтығы – қол қойылған сәтінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      8-ші іс-қимыл – облыстың жергілікті атқарушы органы су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – конкурстың қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде;
      9-шы іс-қимыл – облыстың жергілікті атқарушы органы мен көрсетілетін қызмет алушының арасында су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарт жасалады. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) жұмыс күні.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 60 (алпыс) жұмыс күні ішінде.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттiк қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесi ашылған конверттердің ресімделген хаттамасы болып табылады, ол 3-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесi ашылған конверттердің хаттамасын интернет-ресурсқа орналастыру болып табылады, ол 4-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. 4-ші іс-қимылдың нәтижесi конкурстық комиссияның хаттамасын ресімдеу болып табылады, ол 5-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесi көрсетілетін қызметті алушыға конкурстық комиссияның қорытындысы хаттамасының көшірмесін жіберу болып табылады, ол 6-шы іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылдың нәтижесi өткізілген конкурстың қорытындысын бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау және көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастыру болып табылады, ол 7-ші іс-қимылды орындауды бастау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 7-ші іс-қимылдың нәтижесi конкурстың қорытындысы туралы хаттаманы облыстың жергілікті атқарушы органына жіберу болып табылады, ол 8-ші іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 8-ші іс-қимылдың нәтижесi облыстың жергілікті атқарушы органының су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беруі туралы шешімі болып табылады, ол 9-шы іс-қимылды орындау үшiн негiз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 9-шы іс-қимылдың нәтижесi су объектілерін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шартты жасасу болып табылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің бөлімі;
      3) конкурстық комиссия;
      4) конкурстық комиссияның хатшысы.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің Стандарттың 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының конкурстық өтінімдері мен құжаттарын қабылдауы және кіріс хат-хабарын тіркеу журналына кіріс нөмірі мен қабылданған күнін көрсетумен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) конкурстық комиссияның көрсетілетін қызметті алушылардың конкурстық өтінімдері салынған конверттерді ашуы және конверттерді ашу хаттамасын ресімдеуі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) конкурстық комиссия хатшысының интернет-ресурсқа конверттерді ашу хаттамасын орналастыруы. Орындалу ұзақтығы – 2 (екі) жұмыс күні;
      4) конкурстық комиссия конкурстың қорытындысын шығарады және конкурстық комиссияның хаттамасын ресімдейді. Орындалу ұзақтығы – конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашқан күннен бастап 10 (он) күнтізбелік күннен аспайды;
      5) конкурстық комиссия хатшысының конкурстық комиссия қорытындысы хаттамасының көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға жібереді. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні;
      6) конкурстық комиссия хатшысының бұқаралық ақпарат құралдарында және интернет-ресурста өткізілген конкурстың қорытындысын орналастыруы. Орындалу ұзақтығы – 5 (бес) жұмыс күні;
      7) көрсетілетін қызметті берушінің конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы облыстың жергілікті атқарушы органына жіберуі. Орындалу ұзақтығы – қол қойылған сәтінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      8) жергілікті атқарушы органның су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шешімді қабылдауы. Орындалу ұзақтығы – конкурстың қорытындысы туралы хаттамаға қол қойылған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні;
      9) облыстың жергілікті атқарушы органы мен көрсетілетін қызметті алушының арасында су объектісін оқшауланған немесе бірлесіп пайдалануға беру туралы шарт жасасуы. Орындалу ұзақтығы – 10 (он) жұмыс күні.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1 қосымшасына сәйкес әрбір рәсімді (іс-қимылды) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 9-тармақпен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

  "Су объектілерін конкурстық
негізде оқшауланған немесе
бірлесіп пайдалануға беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

      Ескерту. Қосымшаның жоғарғы оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

      


  "Су объектілерін конкурстық
негізде оқшауланған немесе
бірлесіп пайдалануға беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
2 қосымша

      Ескерту. Регламент 2-қосымшамен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      


      


  Шығыс Қазақстан облысы
әкімдігінің
2014 жылғы "31" шілдедегі № 209
қаулысымен бекітілген

"Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік орман иеленушілер (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жүзеге асырады.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы, сондай-ақ www.e.gov.kz "электронды үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – қағаз түрінде ағаш кесу және (немесе) орман билетін беру.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша рәсiмдi (іс-қимылды) бастауға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 607 қаулысымен бекітілген "Ағаш кесу және орман билетін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының (не болмаса сенімхат бойынша оның өкілінің) өтінішінің болуы негiз болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің Стандарттың 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдауы және тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      2-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын тексеруі, қолданыстағы заңнамаға сәйкес орман ресурстарын беру мүмкіндігін анықтау, ағаш кесу немесе орман билетін ресімдеу. Орындау ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      3-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің басшысының ағаш кесу немесе орман билетіне қол қоюы. Орындау ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      4-ші іс-қимыл – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға ағаш кесу немесе орман билетін беруі. Орындау ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.
      Көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 3 (үш) жұмыс күні ішінде.
      6. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген өтініші болып табылады, ол 2-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі ресімделген ағаш кесу немесе орман билеті болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолы қойылған ағаш кесу немесе орман билеті болып табылады, ол осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесi ағаш кесу немесе орман билетін беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн қажеттi рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің Стандарттың 9 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдауы және кіріс хат-хабарын тіркеу журналына кіріс нөмірін және оның көшірмесіне қабылданған күнін көрсетумен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын тексеруі, қолданыстағы орман заңнамасына сәйкес орман ресурстарын беру мүмкіндігін анықтау, ағаш кесу немесе орман билетін ресімдеу. Орындау ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының ағаш кесу немесе орман билетіне қол қоюы. Орындау ұзақтығы – 2 (екі) сағат ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға ағаш кесу немесе орман билетін беруі. Орындау ұзақтығы – 20 (жиырма) минут.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. "Электронды үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП-те тіркелуді көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-те тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының парольді ЭҮП-ке енгізу процесі (авторландыру процесі);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН/БСН) мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП-те тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП-тің авторландырудан бас тартуы туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұрау нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде қоса бекітуі;
      6) 4-процесс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сының түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 1 7-процесс – электронды құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - МДБ АЖ) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      11) 3-шарт – алынған құжаттардың Стандарттың 9 тармағында қарастырылған тізбеге сәйкестігін тексеру;
      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде болған бұзушылықтарға байланысты сұратылып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электронды құжат нысанында мемлекеттік қызметтің нәтижесін алуы.
      "Электронды үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының жүгінуінің және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі осы Регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдарының диаграммасында көрсетілген.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 3 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 10-тармақпен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескертпе.
      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;
      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмірі;
      ЭЦҚ – электронды-цифрлық қолтаңба.

  "Ағаш кесу және орман билетін
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1 қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы

      


  "Ағаш кесу және орман билетін
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2 қосымша

"Электронды үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалды өзара іс-қимылының диаграммасы


Шартты белгілер:

      


  "Ағаш кесу және орман билетін
беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне
3 қосымша

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды -- Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.01.2015 № 15 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      


      


      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере использования водных и лесных ресурсов

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 31 июля 2014 года N 209. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 03 сентября 2014 года N 3472. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16 октября 2015 года N 277

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 16.10.2015 N 277 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
       Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества";
      2) регламент государственной услуги "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе";
      3) регламент государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан".
      Исполняющий обязанности
акима области
Е. Кошербаев

  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского 
областного акимата
от " 31 " июля 2014 года
№ 209

Регламент
государственной услуги "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказываемой государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества в бумажном виде за подписью уполномоченного должностного лица (далее – разрешение).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на использование подземных вод питьевого качества для целей, не связанных с питьевым и хозяйственно-бытовым водоснабжением на территориях, где отсутствуют поверхностные водные объекты, но имеются достаточные запасы подземных вод питьевого качества", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность и последовательность их выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя документов услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, в журнале регистрации. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 – рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя и передача руководителю отдела услугодателя на рассмотрение. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      действие 3 – рассмотрение документов услугополучателя руководителем отдела услугодателя и передача специалисту отдела услугодателя на исполнение. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      действие 4 – рассмотрение документов услугополучателя специалистом отдела услугодателя, оформление разрешения. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      действие 5 – подписание руководителем услугодателя разрешения. Длительность выплнения – 20 (двадцать) минут;
      действие 6 – выдача сотрудником канцелярии услугодателя разрешения услугополучателю. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение 30 (тридцати) календарных дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего регламента. Результатом по действию 2 является резолюция руководителя услугодателя, которая является основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 3 является резолюция руководителя отдела услугодателя, которая является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4 является оформление разрешения, которое является основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, является подписанное разрешение, которое является основанием для выполнения действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 6 является выдача разрешения услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) специалист отдела услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя документов услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта, в журнале регистрации входящей корреспонденции с указанием входящего номера и даты приема. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя документов услугополучателя и передача руководителю отдела услугодателя на рассмотрение. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      3) рассмотрение руководителем отдела услугодателя документов услугополучателя и передача специалисту отдела услугодателя на исполнение. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      4) рассмотрение специалистом отдела услугодателя документов услугополучателя, оформление разрешения. Длительность выполнения –
      5) 15 (пятнадцать) рабочих дней;
      подписание руководителем услугодателя разрешения. Длительность выплнения – 20 (двадцать) минут;
      выдача сотрудником канцелярии услугодателя разрешения услугополучателю. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги
"Выдачи разрешения на
использование подземных вод
питьевого качества для целей, не
связанных с питьевым и
хозяйственно-бытовым
водоснабжением на территориях,
где отсутствуют поверхностные
водные объекты, но имеются
достаточные запасы подземных
вод питьевого качества"

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
использование подземных
вод питьевого качества для
целей, не связанных с
питьевым и хозяйственно-бытовым
водоснабжением
на территориях, где
отсутствуют поверхностные
водные объекты, но
имеются достаточные
запасы подземных вод
питьевого качества"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      
      


  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского 
областного акимата
от " 31 " июля 2014 года
№ 209

Регламент государственной услуги "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – договор о представлении водного объекта в обособленное или совместное пользование между местным исполнительным органом области и победителем конкурса в бумажном виде на основании решения местного исполнительного органа области о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование и (или) протокола конкурсной комиссии об итогах конкурса.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги "Предоставление водных объектов в обособленное или совместное пользование на конкурсной основе", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя конкурсных заявок и документов услугополучателей согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 – вскрытие конкурсной комиссией конвертов с конкурсными заявками услугополучателей и оформление протокола вскрытия конвертов. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;
      действие 3 – размещение секретарем конкурсной комиссии на
      интернет-ресурсе протокола вскрытия конвертов. Длительность выполнения – 2 (два) рабочих дня;
      действие 4 – конкурсная комиссия подводит итоги конкурса и оформляет протокол конкурсной комиссии. Длительность выполнения – не более 10 (десяти) календарных дней со дня вскрытия конвертов с конкурсными заявками;
      действие 5 – секретарь конкурсной комиссии направляет копию протокола итогов конкурсной комиссии услугополучателю. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;
      действие 6 – размещение секретарем конкурсной комиссии итогов проведенного конкурса в средствах массовой информации и на интернет-ресурсе. Длительность выполнения – 5 (пять) рабочих дней;
      действие 7 – отдел услугодателя направляет протокол об итогах конкурса в местный исполнительный орган области. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня с момента подписания;
      действие 8 – местный исполнительный орган области принимает решение о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование. Длительность выполнения – 5 (пять) рабочих дней со дня подписания протокола об итогах конкурса;
      действие 9 – между местным исполнительным органом области и услугополучателем заключается договор о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование. Длительность выполнения – 10 (десять) рабочих дней.
      Срок оказания государственной услуги услугодателем с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение 60 (шестьдесяти) рабочих дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые служат основанием для начала выполнения действия 2. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является оформленный протокол вскрытия конвертов, который служит основанием для выполнения действия 3. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является размещение на интернет-ресурсе протокола вскрытия конвертов, который служит основанием для выполнения действия 4. Результатом действия 4 является оформление протокола конкурсной комиссии, которое служит основанием для выполнения действия 5. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление копии протокола итогов конкурсной комиссии услугополучателю, которое служит основанием для начала выполнения действия 6. Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является публикация итогов проведенного конкурса в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе услоугодателя, которое служит основанием для начала выполнения действия 7. Результатом действия 7, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является направление протокола об итогах конкурса в местный исполнительный орган области, которые служат основанием для выполнения действия 8. Результатом действия 8, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является решение местного исполнительного органа области о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование, которое служит основанием для выполнения действия 9. Результатом действия 9, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является заключение договора о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) отдел услугодателя;
      3) конкурсная комиссия;
      4) секретарь конкурсной комиссий.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя конкурсных заявок и документов услугополучателей согласно пункту 9 Стандарта, в журнале регистрации входящей корреспонденции с указанием входящего номера и даты приема. Длительность выполнения – 15 (пятнадцать) минут;
      2) вскрытие конвертов конкурсной комиссии с конкурсными заявками и документами услугополучателей и оформление протокола вскрытия конвертов. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;
      3) размещение секретарем конкурсной комиссии на интернет-ресурсе протокола вскрытия конвертов. Длительность выполнения – 2 (два) рабочих дня;
      4) конкурсная комиссия подводит итоги конкурса и оформляет протокол конкурсной комиссии. Длительность выполнения – не более 10 (десяти) календарных дней со дня вскрытия конвертов с конкурсными заявками;
      5) направление секретарем конкурсной комиссии копию протокола итогов конкурсной комиссии услугополучателю. Длительность выполнения – 1 (один) рабочий день;
      6) размещение секретарем конкурсной комиссии итогов проведенного конкурса в средствах массовой информации и на интернет-ресурсе. Длительность выполнения – 5 (пять) рабочих дней;
      7) направление услугодателем в местный исполнительный орган области протокола об итогах конкурса. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня с момента подписания;
      8) принятие местным исполнительным органом решения о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование. Длительность выполнения – 5 (пять) рабочих дней со дня подписания протокола об итогах конкурса;
      9) заключение договора о предоставлении водного объекта в обособленное или совместное пользование между местным исполнительным органом области и услугополучателем. Длительность выполнения – 10 (десять) рабочих дней.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 9 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги
"Предоставление водных объектов
в обособленное или совместное
пользование на конкурсной
основе" 

      Сноска. Правый верхний угол приложения - в редакции постановления Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Предоставление водных
объектов в обособленное
или совместное
пользование на конкурсной
основе"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

 

      


  Утвержден постановлением
Восточно-Казахстанского 
областного акимата
от " 31 " июля 2014 года
№ 209

Регламент
государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лесорубочного и лесного билета" (далее – государственная услуга) оказывается государственными лесовладельцами (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя, а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выдача лесорубочного и (или) лесного билета в бумажной форме.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя (либо его представителя по доверенности) согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Выдача лесорубочного и лесного билета", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 3 июня 2014 года № 607 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      действие 2 – проверка сотрудником услугодателя представленных услугополучателем документов, определение возможности предоставления лесных ресурсов согласно действующему законодательству, оформление лесорубочного или лесного билета. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      действие 3 – подписание руководителем услугодателя лесорубочного или лесного билета. Длительность выполнения – в течение 2 (двух) часов;
      действие 4 – выдача сотрудником канцелярии услугодателя лесорубочного или лесного билета услугополучателю. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут.
      Срок оказания государственной услуги услугодателем с момента сдачи пакета документов услугодателю – в течение 3 (трех) рабочих дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является зарегистрированное заявление услугополучателя, которое служит основанием для начала выполнения действия 2. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются оформленные лесорубочный или лесной билет, которые служат основанием для начала выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является подписанный руководителем услугодателя лесорубочный или лесной билет, которые служат основанием для начала выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является выдача лесорубочного или лесного билета.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) сотрудник услугодателя;
      3) руководитель услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта в журнале входящей корреспонденции с указанием входящего номера и даты приема на его копии. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут;
      2) проверка сотрудником услугодателя представленных услугополучателем документов, определение возможности предоставления лесных ресурсов согласно действующему законодательству, оформление лесорубочного или лесного билета. Длительность выполнения – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) подписание руководителем услугодателя лесорубочного или лесного билета. Длительность выполнения – в течение 2 (двух) часов;
      4) выдача сотрудником канцелярии услугодателя лесорубочного или лесного билета услугополучателю. Длительность выполнения – 20 (двадцать) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры) согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП-ом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанных в запросе и ИИН/БИН, указанных в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных (далее – ИС ГБД) "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – проверка полученных документов на соответствие перечню, предусмотренному в пункте 9 Стандарта;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" указаны в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 9 с изменением, внесенным постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.";
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 10 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание.
      Расшифровка аббревиатур:
      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;
      БИН – бизнес-идентификационный номер;
      ЭЦП – электронная цифровая подпись.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного и
лесного билета"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача лесорубочного и
лесного билета"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных в оказании государственной услуги через вэб-портал "электронное правительство"

      


Условные обозначения:

      


  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача лесорубочного и
лесного билета"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 28.01.2015 № 15 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).