Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 мамырдағы № 122 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 16 маусымда № 3566 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 28 шілдедегі № 194 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 28.07.2015 № 194 қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған төмендегі мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу";
      2) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру";
      3) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары Б. М. Мәкенге жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Н. Ноғаев

  2014 жылғы 27 мамырдағы № 122
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді
және қайта тіркеуді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 179 мекенжайы бойынша Батыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) негізінде көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруді Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 201, 4-қабат, № 404 кабинет мекенжайы бойынша, телефоны 8(7112)50-63-95, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін "Батыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлік немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап (бұдан әрі-бас тарту туралы дәлелденген жауап) болып табылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетiлетiн қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2.Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс - қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс - қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы құжаттарды стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес (бұдан әрі - құжаттар) 30 минут ішінде қабылдайды және басқарманың басшысына жолдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сай болса, онда құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесі беріледі;
      2) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде құжаттармен танысады және басқарманың жауапты орындаушысына зерделеу үшін және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау үшін жолдайды;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 6 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті алушы ұсынған діни әдебиеттерді "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 4-бабы 6) тармақшасына сәйкес дінтану сараптамасын жүргізу үшін Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне жолдайды. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті беру мерзімі уақытша тоқтатылады;
      4) басқарманың жауапты орындаушысы дінтану сараптамасын алғаннан кейін 6 күнтізбелік күн ішінде миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәліктің немесе бас тарту туралы дәлелденген жауаптың жобасын дайындайды және басқарма басшысына келісім алу үшін жолдайды. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі жаңартылады;
      5) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлікті немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға жолдайды;
      6) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға 7 күнтізбелік күн ішінде миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлікке немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қойып, басқарма басшысына жолдайды;
      7) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік ішінде қол қойылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін басқарманың жауапты орындаушысына жолдайды;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы 30 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) беруді жүзеге асырады.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс - қимылдың) нәтижесі:
      1) басқарманың жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауы және басқарма басшысына жолдауы;
      2) басқарма басшысының құжаттарды басқарманың жауапты орындаушысына зерделеу және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесінің жобасын дайындау үшін жолдауы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысының діни әдебиеттерді дінтану сараптамасын жүргізу үшін Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне жолдауы;
      4) басқарманың жауапты орындаушысының миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәліктің немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын келісім алу үшін басқарма басшысына жолдауы;
      5) басқарма басшысының миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәліктің немесе бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға қол қою үшін жолдауы;
      6) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның миссионерді тіркеу немесе қайта тіркеу туралы куәлікке немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қойып, басқарманың басшысына жолдауы;
      7) басқарма басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру үшін басқарманың жауапты орындаушысына ұсынуы;
      8) басқарманың жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
құрылымдылық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы;
      2) басқарманың басшысы;
      3) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс - қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс - қимылдың) өту блок-схемасы осы "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі - регламент) 1-қосымшасымен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс - қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс - қимылдарының тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Миссионерлiк қызметтi жүзеге
асыратын тұлғаларды тiркеудi
және қайта тiркеудi жүргiзу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін
сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың)
ұзақтығын көрсете отырып, әрбір
рәсімнің (іс-қимылдың) өту
блок-схемасы

      


  "Миссионерлiк қызметтi жүзеге
асыратын тұлғаларды тiркеудi
және қайта тiркеудi жүргiзу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы
"Миссионерлiк қызметтi жүзеге асыратын
тұлғаларды тiркеудi және қайта
тiркеудi жүргiзу"

      


      ҚФБ – құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс - қимылдары;
      ҚФБ 1 – басқарманың жауапты орындаушысы;
      ҚФБ 2 – басқарманың басшысы;
      ҚФБ 3 – облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға;
      


  2014 жылғы 27 мамырдағы № 122
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен
(ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 179 мекенжайы бойынша Батыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 201, 4-қабат, № 404 кабинет мекенжайы бойынша, телефоны 8(7112)50-63-95, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін "Батыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім (бұдан әрі-шешім) немесе мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап (бұдан әрі- бас тарту туралы дәлелденген жауап) болып табылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетiлетiн қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы құжаттарды стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес (бұдан әрі-құжаттар) 30 минут ішінде қабылдайды және басқарманың басшысына жолдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сай болса, онда құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесі беріледі;
      2) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде құжаттармен танысады және басқарманың жауапты орындаушысына зерделеу және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау үшін жолдайды;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы 9 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды зерделеп, шешім жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын дайындайды және басқарманың басшысына келісу үшін жолдайды;
      4) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде шешім жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға жолдайды;
      5) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға 10 күнтізбелік күн ішінде шешімге немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қойып, басқарманың басшысына жолдайды;
      6) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде қол қойылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін басқарманың жауапты орындаушысына жолдайды;
      7) басқарманың жауапты орындаушысы 30 минуттың ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) беруді жүзеге асырады.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) басқарманың жауапты орындаушысының көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауы және басқарманың басшысына жолдауы;
      2) басқарманың басшысының басқарманың жауапты орындаушысына құжаттарды зерделеу және шешімнің немесе бас тарту туралы дәлелденген жауаптың жобасын дайындау үшін жолдауы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысының құжаттарды зерделеуі, шешімнің немесе бас тарту туралы дәлелденген жауаптың жобасын дайындауы және басқарманың басшысына келісу үшін жолдауы;
      4) басқарма басшысының шешімнің немесе бас тарту туралы дәлелденген жауаптың жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға қол қою үшін жолдауы;
      5) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушының шешімге немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қойып, басқарманың басшысына жолдауы;
      6) басқарманың басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру үшін жауапты орындаушыға ұсынуы;
      7) басқарманың жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

3.Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдылық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы;
      2) басқарманың басшысы;
      3) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс қимылдың) өту блок-схемасы осы "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі - регламент) 1-қосымшасымен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының тәртібінің сипаттамасы осы регламентінің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде орналастыруға
келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың)
ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

      


  "Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан)
тыс жерлерде орналастыруға
келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен
(ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру"
мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      ҚФБ – құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қымылдары;
      ҚФБ1 – басқарманың жауапты орындаушысы;
      ҚФБ 2 – басқарманың басшысы;
      ҚФБ 3 – облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға;
      


  2014 жылғы 27 мамырдағы №
122
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың
орналастырылуын бекіту туралы шешім беру"
мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 179 мекенжайы бойынша Батыс Қазақстан облысының жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруді Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 201, 4-қабат, № 404 кабинет мекенжайы бойынша, телефоны 8(7112)50-63-95, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін "Батыс Қазақстан облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – басқарма) жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесi діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім (бұдан әрі - шешім) немесе мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайлар мен негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап (бұдан әрі – бас тарту туралы дәлелденген жауап) болып табылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетiлетiн қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Стандарттың қосымшасына сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы 30 минут ішінде құжаттарды стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес ( бұдан әрі –құжаттар) қабылдайды және басқарманың басшысына жолдайды. Егер құжаттар көрсетілген талаптарға сай болса, онда құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған өтініштің көшірмесі беріледі;
      2) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде құжаттармен танысады және басқарманың жауапты орындаушысына зерделеу және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау үшін жолдайды;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы 9 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды зерделеп, шешімнің жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын дайындайды және басқарма басшысына келісім алу үшін жолдайды;
      4) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде шешім немесе бас тарту туралы дәлелденген жауабын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға жолдайды;
      5) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға 10 күнтізбелік күн ішінде шешімге немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қойып, басқарманың басшысына жолдайды;
      6) басқарманың басшысы 3 күнтізбелік күн ішінде қол қойылған мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін басқарманың жауапты орындаушысына береді;
      7) басқарманың жауапты орындаушысы 30 минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға (немесе сенімхат бойынша оның өкіліне) беруді жүзеге асырады;
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) басқарманың жауапты орындашысының көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауы және басқарма басшысына жолдауы;
      2) басқарма басшысының құжаттарды басқарманың жауапты орындаушысына зерделеу және шешімнің жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын дайындау үшін жолдауы;
      3) басқарманың жауапты орындаушысы құжаттарды зерделеп, шешімнің жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын дайындуы және басқарманың басшысына келісу үшін жолдауы;
      4) басқарма басшысының шешімнің жобасын немесе бас тарту туралы дәлелденген жауап жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға қол қою үшін жолдауы;
      5) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның шешіміне немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қойып, басқарманың басшысына жолдауы;
      6) басқарма басшысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру үшін жауапты орындаушыға ұсынуы;
      7) басқарманың жауапты орындаушысының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдылық бөлімшелер (қызметкерлер)
мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) басқарманың жауапты орындаушысы;
      2) басқарманың басшысы;
      3) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға.
      9. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс қимылдың) өту блок-схемасы осы "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі- регламент) 1-қосымшасымен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы
заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың
орналастырылуын бекіту
туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау әрбір рәсімнің (іс-қимылдың)
ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы

      


  "Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы
заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың
орналастырылуын бекіту
туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды,
діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру"
мемлекеттік қызмет көрсетудіңбизнес-процестерінің анықтамалығы

      


      ҚФБ – құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қымылдары;
      ҚФБ 1 – басқарманың жауапты орындаушысы;
      ҚФБ 2 – басқарманың басшысы;
      ҚФБ 3 – облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға;
      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 27 мая 2014 года № 122. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 16 июня 2014 года № 3566. Утратило силу - постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28 июля 2015 года № 194

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 28.07.2015 № 194.
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые нижеследующие регламенты государственных услуг:
      1) "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность";
      2) "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)";
      3) "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Макен Б. М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Аким области Н. Ногаев

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 27 мая 2014 года № 122

Регламент
государственной услуги
"Проведение регистрации и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую деятельность"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее - государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается местным исполнительным органом Западно-Казахстанской области (далее - услугодатель), по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 179 на основании стандарта государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - стандарт).
      Прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги осуществляет государственное учреждение "Управление по делам религий Западно-Казахстанской области" (далее – управление), по адресу: Западно- Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 201, 4 – этаж, кабинет № 404, телефон: 8 (7112) 50-63-95, с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является свидетельство о регистрации или перерегистрации миссионера согласно приложению 1 к стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе) в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      4.Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее - услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложения 2 стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) ответственный исполнитель управления принимает документы, согласно перечню, указанным в пункте 9 Стандарта, (далее-документы) и направляет руководителю управления в течении 30 минут. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов работника управления, принявшего документы;
      2) руководитель управления в течение 3 календарных дней ознакамливается с документами и направляет ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта результата государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель управления с момента получения документов в течении 6 календарных дней направляет предоставленную услугополучателем религиозную литературу в Агентство по делам религий Республики Казахстан для проведения религиоведческой экспертизы согласно подпункту 6) статьи 4 Закона Республики Казахстан "О религиозной деятельности и религиозных объединениях". Срок оказания государственной услуги временно приостанавливается;
      4) ответственный исполнитель управления после получения религиоведческой экспертизы в течение 6 календарных дней готовит проекты свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера либо мотивированный ответ об отказе и направляет на согласование руководителю управления. Срок оказания государственной услуги возобновляется;
      5) руководитель управления в течение 3 календарных дней направляет свидетельство о регистрации или перерегистрации миссионера либо мотивированный ответ об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности;
      6) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности в течение 7 календарных дней подписывает свидетельство о регистрации или перерегистрации миссионера либо мотивированный ответ об отказе и направляет руководителю управления;
      7) руководитель управления подписанный результат государственной услуги в течение 3 календарных дней направляет ответственному исполнителю управления для выдачи результата государственной услуги услугополучателю;
      8) ответственный исполнитель управления в течение 30 минут осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности).
      7.Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги,который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) принятие документов ответственным исполнителем управления у услугополучателя и направление руководителю управления;
      2) направление документов руководителем управления ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта результата государственной услуги;
      3) направление ответственным исполнителем управления религиозной литературы в Агентство по делам религий Республики Казахстан для проведения религиоведческой экспертизы;
      4) направление ответственным исполнителем управления проекта свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера либо проекта мотивированного ответа об отказе руководителю управления для согласования;
      5) направление руководителем управления свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера либо проекта мотивированного ответа об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности для подписания;
      6) подписание свидетельства о регистрации или перерегистрации миссионера либо проекта мотивированного ответа об отказе акимом области, либо лицом, исполняющим его обязанности и направление руководителю управления;
      7) передача руководителем управления ответственному исполнителю управления результата государственной услуги для выдачи;
      8) выдача ответственным исполнителем управления результата государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и управления, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель управления;
      2) руководитель управления;
      3) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее-регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя, управления в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя, управления и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с разделом 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Проведение регистрации
и перерегистрации лиц,
осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными
подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Проведение регистрации
и перерегистрации лиц,
осуществляющих
миссионерскую деятельность"

Справочник
бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц, осуществляющих
миссионерскую деятельность"

      


      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства";
      СФЕ 1 – ответственный исполнитель;
      СФЕ 2 – руководителя управления;
      СФЕ 3 – аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности
      


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 27 мая 2014 года № 122

Регламент
государственной услуги
"Выдача решения о согласовании расположения
помещений для проведения религиозных мероприятий
за пределами культовых зданий (сооружений)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается местным исполнительным органом Западно-Казахстанской области (далее - услугодатель), по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 179 на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)", утвержденного постановлением правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – стандарт).
      Прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги осуществляет государственное учреждение "Управление по делам религий Западно-Казахстанской области (далее – управление), по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 201, 4 – этаж, кабинет № 404, телефон: 8 (7112) 50-63-95, с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является согласование о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений) (далее - решение), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе) в случае и по основанию, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявления согласно приложения стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) ответственный исполнитель управления принимает документы, согласно перечню, указанным в пункте 9 стандарта, (далее - документы) в течении 30 минут. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов работника управления, принявшего документы;
      2) руководитель управления в течение 3 календарных дней ознакамливается с документами и направляет ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта решения;
      3) ответственный исполнитель управления в течение 9 календарных дней изучает документы и готовит проект решения либо проект мотивированного ответа об отказе и направляет на согласование руководителю управления;
      4) руководитель управления в течение 3 календарных дней направляет проект решения либо проект мотивированного ответа об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности;
      5) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности, подписывает решение либо мотивированный ответ об отказе и направляет руководителю управления в течение 10 календарных дней;
      6) руководитель управления подписанный результат государственной услуги передает ответственному исполнителю управления для выдачи результата государственной услуги услугополучателю в течение 3 календарных дней;
      7) ответственный исполнитель управления в течение 30 минут осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности).
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) принятие ответственным исполнителем управления документов у услугополучателя и передача руководителю управления;
      2) направление руководителем управления документов ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта решения или проекта мотивированного ответа об отказе;
      3) изучение ответственным исполнителем управления документов, подготовка проекта решения либо проекта мотивированного ответа об отказе и направление руководителю управления для согласования;
      4) направление руководителем управления проекта решения либо проекта мотивированного ответа об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности;
      5) подписание акимом либо лицом, исполняющим его обязанности, решения либо мотивированного ответа об отказе, направление руководителю управления;
      6) передача руководителем управления ответственному исполнителю управления результата государственной услуги для выдачи;
      7) выдача ответственным исполнителем управления результата государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и управления, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель управления;
      2) руководитель управления;
      3) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее - регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя, управления в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя, управления и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с разделом 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о
согласовании расположения
помещений для проведения
религиозных мероприятий
за пределами культовых
зданий (сооружений)"

Описание
последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями (работниками)
с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о
согласовании расположения
помещений для проведения
религиозных мероприятий
за пределами культовых
зданий (сооружений)"

Справочник
бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Выдача решения о
согласовании расположения помещений
для проведения религиозных мероприятий
за пределами культовых зданий (сооружений)"

      


      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства";
      СФЕ 1 – ответственный исполнитель;
      СФЕ 2 – руководителя управления;
      СФЕ 3 – аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности
      


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 27 мая 2014 года № 122

Регламент
государственной услуги
"Выдача решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений для
распространения религиозной литературы и
иных информационных материалов
религиозного содержания, предметов
религиозного назначения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается местным исполнительным органом Западно-Казахстанской области (далее - услугодатель), по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 179 на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137"Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее – стандарт).
      Прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги осуществляет государственное учреждение "Управление по делам религий Западно-Казахстанской области (далее – управление), по адресу: Западно-Казахстанская область, город Уральск, проспект Достык-Дружба, 201, 4 – этаж, кабинет № 404, телефон: 8 (7112) 50-63-95, с понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является решение об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения (далее-решение) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе) в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление согласно приложения стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) ответственный исполнитель управления в течении 30 минут принимает документы, согласно перечню, указанным в пункте 9 стандарта, (далее - документы) и направляет руководителю управления. Если документы соответствуют указанным требованиям, то выдается копия заявления со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов работника управления, принявшего документы;
      2) руководитель управления в течение 3 календарных дней ознакамливается с документами и направляет ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта результата государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель управления в течение 9 календарных дней изучает документы и готовит проект решения либо проект мотивированного ответа об отказе и направляет на согласование руководителю управления;
      4) руководитель управления в течение 3 календарных дней направляет решение либо мотивированный ответ об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности;
      5) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности в течение 10 календарных дней подписывает решение либо мотивированный ответ об отказе и направляет руководителю управления;
      6) руководитель управления в течение 3 календарных дней подписанный результат государственной услуги передает ответственному исполнителю управления для выдачи результата государственной услуги услугополучателю;
      7) ответственный исполнитель управления в течение 30 минут осуществляет выдачу результата государственной услуги услугополучателю (либо его представителю по доверенности).
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) принятие документов ответственным исполнителем у услугополучателя и передача руководителю управления документов для резолюции;
      2) направление документов руководителем управления ответственному исполнителю управления для изучения и подготовки проекта результата государственной услуги;
      3) изучение и направление документов ответственным исполнителем управления проекта решения либо мотивированного ответа об отказе руководителю управления для согласования;
      4) направление руководителем управления проект решения либо проект мотивированного ответа об отказе акиму области, либо лицу, исполняющему его обязанности для подписания;
      5) подписание решения либо мотивированного ответа об отказе акимом области, либо лицом, исполняющим его обязанности и направление руководителю управления;
      6) передача руководителем управления ответственному исполнителю управления результата государственной услуги для выдачи;
      7) выдача ответственным исполнителем управления результата государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и управления, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель управления;
      2) руководитель управления;
      3) аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее - регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя, управления в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласноприложению 2 к настоящему регламенту.
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя, управления и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги, осуществляется в соответствии с разделом 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения об
утверждении расположения
специальных стационарных
помещений для распространения
религиозной литературы и иных
информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного
назначения"

Описание
последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями
(работниками) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения об
утверждении расположения
специальных стационарных
помещений для распространения
религиозной литературы и иных
информационных материалов
религиозного содержания,
предметов религиозного
назначения"

Справочник
бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Выдача решения об
утверждении расположения специальных
стационарных помещений для распространения
религиозной литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

      


      СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства";
      СФЕ 1 – ответственный исполнитель;
      СФЕ 2 – руководителя управления;
      СФЕ 3 – аким области, либо лицо, исполняющее его обязанности