"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентiн бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 3 маусымдағы № 139 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 20 маусымда № 3567 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 шілдедегі № 176 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 16.07.2015 № 176 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентi бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің бірінші орынбасары С.Ж. Шапкеновке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                      Н. Ноғаев

2014 жылғы 3 маусымдағы № 139
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу
және олардың орналасатын жерін айқындау,
сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту)
туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Батыс Қазақстан облысы дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі – басқарма) келісімі бойынша "Батыс Қазақстан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi - ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау, немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің шешімі (бұдан әрі – шешім) немесе стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап (бұдан әрі – бас тарту туралы дәлелденген жауап) болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      5. Көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 12-қосымшаларына сәйкес нысандағы өтініш ұсынуы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы отыз минут ішінде өтінішті және стандарттың 9-тармағында белгіленген тізбе бойынша құжаттарды қабылдайды, оны кіріс құжаттарын тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы үш сағат ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және орындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы екі күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен құжаттарын зерделейді және оларды басқармаға келісуге жібереді;
      5) басқарманың кеңсе маманы отыз минут ішінде көрсетілетін қызметті берушінің ілеспе хатын, көрсетілетін қызметті алушының өтініші және құжаттарымен қоса (бұдан әрі - құжаттар) кіріс құжаттарын тіркеу журналына тіркейді және басқарма басшысының қарауына жолдайды;
      6) басқарма басшысы келіп түскен құжаттарды бір күнтізбелік күн ішінде қарайды және басқарманың бөлім басшысына жолдайды;
      7) басқарманың бөлім басшысы үш сағат ішінде құжаттардың қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және оларды орындау үшін басқарманың жауапты орындаушысына жолдайды;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы бес күнтізбелік күн ішінде құжаттарды зерделейді және қарау нәтижелеріне сәйкес шешімді келісу туралы хатты (бұдан әрі - хат) немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды, оны көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы отыз минут ішінде хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      10) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір күнтізбелік күн ішінде хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы үш сағат ішінде хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты қарайды және орындау үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді;
      12) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы бес күнтізбелік күн ішінде ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау, немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы Батыс Қазақстан облысы әкімдігі қаулысының жобасымен (бұдан әрі – қаулы жобасы) қоса хат немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды және оларды қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді;
      13) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір күнтізбелік күн ішінде хатқа қол қояды және қаулы жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға жолдайды немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына береді;
      14) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы бір күнтізбелік күн ішінде тіркелген бас тарту туралы дәлелденген жауапты көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды;
      15) облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға он бір күнтізбелік күн ішінде қаулыға қол қояды және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды;
      16) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір күнтізбелік күн ішінде шешімді көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына береді;
      17) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы бір күнтізбелік күн ішінде тіркелген шешімді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қағаз тасымалдағышта көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының бұрыштамасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының хат дайындауы және оны құжаттармен қоса басқармаға келісуге жолдау;
      5) басқарманың кеңсесінде көрсетілетін қызметті берушінің хаты мен құжаттарды тіркеу және оларды басқарманың басшысына беру;
      6) басқарма басшысының бұрыштамасы;
      7) басқарманың бөлім басшысының бұрыштамасы;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын зерделейді және құжаттарды келісу мүмкіндігін анықтайды;
      9) хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдау;
      10) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      11) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысының бұрыштамасы;
      12) қаулы жобасымен қоса хатты немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындау;
      13) қаулы жобасын облыс әкіміне немесе оның міндетін атқарушы тұлғаға жолдау немесе бас тарту туралы дәлелденген жауапты көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына беру;
      14) тіркелген бас тарту туралы дәлелденген жауапты көрсетілетін қызметті көрсетілетін қызметті алушыға беру;
      15) облыс әкімінің немесе оның міндетін атқарушы тұлғаның қаулыға қол қоюы және көрсетілетін қызметті берушіге жолдауы;
      16) шешімді көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысына беру;
      17) тіркелген шешімді көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің және
басқарманың құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті беруші мен басқарманың құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      5) басқарманың кеңсе маманы;
      6) басқарманың басшысы;
      7) басқарманың бөлім басшысы;
      8) басқарманың жауапты орындаушысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелермен (қызметкерлермен) орындалатын рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың блок-схемасы "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі - регламент)1-қосымшасынасәйкес сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының тәртібінің толық сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің, басқарманың және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар стандарттың 4–бөлімінде көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

      13. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет халыққа қызмет көрсету орталықтары және басқа да қызмет көрсетушілер арқылы көрсетілмейді.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпарат көрсетілетін қызметті берушінің www.architecture-bko.gov.kz ресми сайтына орналастырылған.

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді
(ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейіндеу
(функционалдық мақсатын өзгерту)
туралы шешім беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелермен
(қызметкерлермен) орындалатын рәсімдердің
(іс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың
блок-схемасы

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді
(ғимараттарды) ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта бейіндеу
(функционалдық мақсатын өзгерту)
туралы шешім беру" мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      2 қосымшаның жалғасы

      ҚФБ - құрылымдық - функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қымылдары;

      ҚФБ 1 – көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы
      ҚФБ 2 – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
      ҚФБ 3 – көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы
      ҚФБ 4 – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы
      ҚФБ 5 - басқарманың кеңсе маманы
      ҚФБ 6 - басқарма басшысы
      ҚФБ 7 - басқарманың бөлім басшысы
      ҚФБ 8 - басқарманың жауапты орындаушысы
      ҚФБ 9 - облыс әкімі немесе оның міндетін атқарушы тұлға

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 3 июня 2014 года № 139. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 20 июня 2014 года № 3567. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 16 июля 2015 года № 176

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 16.07.2015 № 176 ( вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Западно-Казахстанской области Шапкенову С. Ж.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким области                     Н. Ногаев

Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 3 июня 2014 года № 139

Регламент
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве культовых
зданий (сооружений), определении их
месторасположения, а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в
культовые здания (сооружения)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства Западно-Казахстанской области (далее – услугодатель) по согласованию с государственным учреждением "Управление по делам религий Западно-Казахстанской области" (далее – управление) на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - стандарт).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача решения акимата Западно-Казахстанской области о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения) (далее - решение) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе) в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача заявления услугополучателем по форме, согласно приложении 12 стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) специалист канцелярии услугодателя принимает заявление и документы, перечень которых установлен в пункте 9 стандарта, регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя в течение тридцати минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и направляет их руководителю отдела услугодателя в течение одного календарного дня;
      3) руководитель отдела услугодателя рассматривает заявление услугополучателя и передает на исполнение ответственному исполнителю услугодателя в течение трех часов;
      4) ответственный исполнитель услугодателя изучает заявление и документы услугополучателя, направляет их на согласование управлению в течение двух календарных дней;
      5) специалист канцелярии управления регистрирует в журнале регистрации входящей корреспонденции сопроводительное письмо услугодателя с заявлением и документами услугополучателя (далее - документы) и передает их на рассмотрение руководителю управления в течение тридцати минут;
      6) руководитель управления рассматривает поступившие документы и направляет их руководителю отдела управления в течение одного календарного дня;
      7) руководитель отдела управления рассматривает документы на соответствие предъявленным требованиям и передает их на исполнение ответственному исполнителю управления в течение трех часов;
      8) ответственный исполнитель управления изучает документы и по результатам рассмотрения готовит письмо о согласовании решения (далее - письмо) или мотивированный ответ об отказе, направляет его услугодателю в течение пяти календарных дней;
      9) специалист канцелярии услугодателя регистрирует письмо или мотивированный ответ об отказе и направляет на резолюцию к руководителю услугодателя в течение тридцати минут;
      10) руководитель услугодателя рассматривает письмо или мотивированный ответ об отказе и направляет их руководителю отдела услугодателя в течение одного календарного дня;
      11) руководитель отдела услугодателя рассматривает письмо или мотивированный ответ об отказе и передает на исполнение ответственному исполнителю услугодателя в течение трех часов;
      12) ответственный исполнитель услугодателя готовит письмо с проектом постановления акимата Западно-Казахстанской области о строительстве культового здания (сооружения) или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) здания (сооружения) в культовое здание (сооружение) (далее - проект постановления) либо мотивированный ответ об отказе и передает их руководителю услугодателя для подписания в течение пяти календарных дней;
      13) руководитель услугодателя подписывает письмо и направляет проект постановления акиму области либо лицу, исполняющему его обязанности, или мотивированный ответ об отказе передает руководителю отдела услугодателя для выдачи услугополучателю в течение одного календарного дня;
      14) руководитель отдела услугодателя в течение одного календарного дня направляет услугополучателю зарегистрированный мотивированный ответ об отказе через канцелярию услугодателя;
      15) аким области либо лицо, исполняющее его обязанности подписывает постановления и направляет его руководителю услугодателя в течение одиннадцати календарных дней;
      16) руководитель услугодателя передает решение в течение одного календарного дня руководителю отдела услугодателя для выдачи услугополучателю;
      17) руководитель отдела услугодателя в течение одного календарного дня зарегистрированное решение через канцелярию услугодателя направляет в бумажном носителе услугополучателю.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация и направление документов на резолюцию руководителю услугодателя;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) резолюция руководителя отдела услугодателя;
      4) подготовка письма ответственным исполнителем услугодателя и направление его с документами на согласование управлению;
      5) регистрация письма услугодателя и документов в канцелярии управления и передача их руководителю управления;
      6) резолюция руководителя управления;
      7) резолюция руководителя отдела управления;
      8) ответственный исполнитель управления изучает и определяет возможность согласования документов услугополучателя;
      9) регистрация письма или мотивированного ответа об отказе и направление на резолюцию к руководителю услугодателя;
      10) резолюция руководителя услугодателя;
      11) резолюция руководителя отдела услугодателя;
      12) подготовка письма с проектом постановления или мотивированного ответа об отказе услугодателем;
      13) направление проекта постановления акиму области либо лицу, исполняющему его обязанности, или передача мотивированного ответа об отказе руководителю отдела услугодателя для выдачи услугополучателю;
      14) направление услугополучателю зарегистрированного мотивированного ответа об отказе через канцелярию услугодателя;
      15) подписание проекта постановления акимом области либо лицом, исполняющим его обязанности, и направление услугодателю;
      16) передача решения руководителю отдела услугодателя для выдачи услугополучателю;
      17) передача зарегистрированного решения услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия
структурных подразделений (сотрудников)
услугодателя и управления, в процессе оказания
государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и управления, которые участвует в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель отдела услугодателя;
      4) ответственный исполнитель услугодателя;
      5) специалист канцелярии управления;
      6) руководитель управления;
      7) руководитель отдела управления;
      8) ответственный исполнитель управления.
      9. Описание последовательности процедур (действий) структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее - регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя, управления в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно  приложению 2 к настоящему регламенту.
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственной услуги осуществляется согласно раздела 3 стандарта.
      12. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги указаны в разделе 4 стандарта.

4. Описание порядка взаимодействия
с услугодателем, а также порядка
использования информационных
систем в процессе оказания
государственной услуги

      13. Настоящая государственная услуга через центр обслуживания населения и иных услугодателей не оказывается.
      14. Информация о порядке оказания государственной услуги размещена на официальном сайте услугодателя www.architecture-bko.gov.kz.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений)
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)"

Блок - схема
описания последовательности процедур
(действий) структурными подразделениями
(работниками) с указанием длительности
каждой процедуры (действия)

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений)
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий (сооружений)
в культовые здания (сооружения)"

Справочник
бизнес-процессов оказания
государственной услуги

      продолжение приложения 2

      СФЕ – структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства"

      СФЕ 1 - специалист канцелярии услугодателя
      СФЕ 2 - руководитель услугодателя
      СФЕ 3 - руководитель отдела услугодателя
      СФЕ 4 - ответственный исполнитель услугодателя
      СФЕ 5 - специалист канцелярии управления
      СФЕ 6 - руководитель управления
      СФЕ 7 - руководитель отдела управления
      СФЕ 8 - ответственный исполнитель управления
      СФЕ 9 - аким области либо лицо, исполняющее его обязанности