Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын үндестіру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 95 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 20 наурызда № 10519 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2018 жылғы 22 мамырдағы № 359 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 22.05.2018 № 359 (29.06.2018 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" 2010 жылғы 24 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңы 19-бабының 17) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын үндестіру қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (А.Қ. Ержанов):

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспасөз басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министрі А.П. Рауға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрі

Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрі

      ____________ В. Школьник

      2015 жылғы 27 ақпан



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 30 қаңтардағы № 95
бұйрығымен бекітілген

Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде
пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін
қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен
электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын үндестіру қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Электрондық сатып алу жүйесінің жұмыстарын жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі жұмысын үндестіру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы Заңына (бұдан әрі - Заң) сәйкес әзірленді және жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлар, жұмыстар және көрсетілетін қызметтер мен оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын үндестіру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар:

      1) кең таралған пайдалы қазбаларды барлау немесе өндіру жөніндегі операцияларды жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға;

      2) тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес сатып алатын жер қойнауын пайдаланушыларға;

      3) акцияларының (қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызын тікелей немесе жанама түрде ұлттық басқарушы холдинг иеленетін жер қойнауын пайдалану құқығына ие заңды тұлғаларға;

      4) желінің қазақстандық емес сегментінде толығымен немесе жартылай орналасқан өзге де электронды сатып алу жүйелеріне қатысты болмайды.

      3. Осы Қағидаларда Заңда белгіленген ұғымдар мен анықтамалар, сондай-ақ мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) өтініш беруші - электрондық сатып алу жүйесінің иесі және (немесе) меншік иесі болып табылатын және электрондық сатып алу жүйелері жұмыстарының жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімімен (бұдан әрі - Тізілім) үндестіруді іске асыруға өтінім берген жеке немесе заңды тұлға;

      Өтінім беруші Тізілімді кешенді ақпараттық-технологиялық, техникалық сүйемелдеуді іске асыратын заңды тұлғаның аффилиирленген тұлғасы болып табылмауы және өтінімді берген күннің алдындағы бес жыл ішінде аффилиирленген тұлғасы болып табылмауы тиіс. Өтінім берушінің лауазымдық тұлғалары және қызметкерлері осы заңды тұлғаның және ұйымның лауазымдық тұлғаларымен - осы заңды тұлғаның аффилиирленген тұлғаларымен бағыныстылық байланыста болмауы тиіс және осы тұлғалармен өтінімді берген күннің алдындағы бес жыл ішінде бағыныстылық байланыста болмауы тиіс.

      2) пайдаланушы - тапсырыс беруші ретінде сатып алуды жүзеге асыру үшін үндестіру жұмысын пайдаланатын өтініш беруші, жер қойнауын пайдаланушының уәкілетті тұлғасы немесе жер қойнауын пайдаланушы, сондай-ақ жер қойнауын пайдаланушының еншілес ұйымдары;

      3) сервис - белгілі бір қисынды іске асыратын және электрондық хабар беруге негізделген интерфейстер арқылы желілік өзара іс-қимыл үшін қол жетімді операциялар жиынтығы;

      4) уәкілетті орган - индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы уәкілетті орган.

      4. Электрондық сатып алу жүйесінің жұмыстарын Тізілім жұмысымен үндестіру (бұдан әрі - үндестіру) деп электрондық сатып алу жүйелерінен ақпараттық өзара іс-қимыл арқылы қолданушының ЭЦҚ қойылған ақпаратты Тізілімге беру түсініледі.

      5. Электрондық сатып алу жүйелерінің Тізіліммен үндестіруді өнеркәсіптік пайдалануға беруді мұнай және газ, ақпараттандыру саласындағы мемлекеттік органдармен бірге жүргізілген қабылдау сынақтарының оң нәтижесі негізінде уәкілетті орган жүзеге асырады.

      6. Электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын Тізілім жұмысымен үндестіруді өнеркәсіптік пайдалануға беру бойынша іс-шараларды жүргізу үшін уәкілетті орган құрамына уәкілетті органның мұнай және газ бен ақпараттандыру саласындағы және уәкілетті органдардың өкілдері кіретін жұмыс тобын құрады.

2. Электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын Тізілім жұмысымен үндестіруді іске асыру тәртібі

      7. Электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын Тізілім жұмысымен үндестіруді жүзеге асыру үшін өтінімді беру және қарастыру мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      өтінім беруші осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органға мынадай құжаттарды ұсына отырып, өтінім береді:

      құрылтай құжаттарының және өтінім берушінің мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтамасы немесе куәлігінің көшірмелерін;

      осы Қағидаларға 2 және 3-қосымшаларға сәйкес олардың техникалық сипаттамаларын көрсете отырып, электронды сатып алу жүйесінің жұмыс істеуі үшін пайдаланылатын бағдарламалық және техникалық құралдардың тізбесін;

      өтінім берушінің электронды сатып алу жүйесіне, оның ішінде осы Қағидаларға 2 және 3-қосымшаларға сәйкес тізбеде көрсетілген барлық бағдарламалық және техникалық құралдарға меншік құқығын растайтын құжаттардың көшірмелері;

      өтінім берушінің ақпараттық жүйесінің ақпараттық қауіпсіздік талаптарына және Қазақстан Республикасы аумағында қабылданған стандарттарға сәйкестік аттестатының нотариус растаған көшірмесі;

      өтінім берушінің еншілес кәсіпорынының мәртебесін растайтын өтінімде көрсетілген өзге де пайдаланушылардың құрылтай құжаттарының көшірмелері;

      өтінім берушінің лауазымдық тұлғалары және қызметкерлері туралы ақпарат, тегін, атын, әкесінің атын, лауазымын, қызметке қабылдау күнін, қызметке қабылдау туралы бұйрықтың нөмірі мен күнін көрсете отырып, өтінімді беру күніне жағдай бойынша;

      8. Өтінім беруші Тізілімді кешенді ақпараттық-технологиялық, техникалық сүйемелдеуді іске асыратын заңды тұлғамен аффилиирленбегенін растайтын құжаттар мен мәліметтерді ұсынады.

      9. Уәкілетті орган өтінімдерді алған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде өтінімдердің және өтінімге қоса берілетін құжаттардың осы Қағидалардың 7-тармағының талаптарына сәйкестігін тексереді;

      Сәйкес келмеген жағдайда, өтінім қайтару себептері көрсетіліп, жоғарыда көрсетілген мерзімі ішінде өтінім берушіге қайтарылады;

      Өтінімдер мен қоса берілген құжаттар осы Қағидалардың 7-тармағының талаптарына сәйкес келген жағдайда уәкілетті орган өтінімді алған күннен бастап жиырма жұмыс күні ішінде өтінім берушіге тиісті хабарламаны жібереді.

      10. Тиісті хабарламаның негізінде өтінім беруші уәкілетті органмен бірлесіп, үндестіруді іске асыру бойынша өзіне Тізілімінің жағында және электрондық сатып алу жүйесі жағында тиісті сервистерді әзірлеу және жариялауды қамтитын электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын Тізілім жұмысымен үндестіруді жүзеге асыру жұмыстарын жүргізеді. Тізілімімен электрондық сатып алу жүйесінің үндестіру жүйесін өнеркәсіптік пайдалануға енгізу жөніндегі іс-шараларды жүргізу үшін уәкілетті орган кеңесшілері және (немесе) сарапшылары ретінде басқа ұйымдарды тарта алады.

      11. Үндестіруді жүзеге асыру жөніндегі шығыстарды үндестіруді жүзеге асыруға бастамашы болған өтінім беруші төлейді.

      12. Тізілім жұмысымен қадамдастырылған электрондық сатып алу жүйесіне әкімшілік етуді тек қана өтінім беруші орындауы тиіс.

      Тізілім жұмысымен қадамдастырылған электрондық сатып алу жүйесі толығымен мемлекеттік және орыс тілінде болуы тиіс.

      13. Уәкілетті орган өтінім берушімен бірлесіп үндестіруді өнеркәсіптік пайдалануға енгізгенге дейін мынадай іс-шараларды өткізеді:

      1) уәкілетті ұйымның стендінде үндестіру сынақтарын жүргізу;

      2) үндестірудің тәжірибелік пайдалануын жиырма жұмыс күні ішінде жүргізу;

      3) үндестіру шеңберінде әзірленген сервистерді пысықтау қажеттілігі кезінде тәжірибелік пайдалану нәтижелеріне талдау жүргізу;

      4) штаттан тыс жағдайлар мүмкіндігін азайту және үндестірудің үзіліссіз жұмысын қамтамасыз ету үшін 60 (алпыс) күн ішінде Тізілімді пысықтау қажеттілігі болған жағдайда, сынақтық пайдалану кезінде Тізілімге жүктемелерді талдау;

      5) өнеркәсіптік режимде сервиске қосылатын ақпараттық сауалдардың қарқындылығын бағалау, жүктемелік тестілеу;

      6) үндестіруге алдын ала сынақтар өткізу. Алдын ала сынақтар екі апталық тестілеу және жүйенің барлық көрсеткіштері мен сипаттамаларын алдын ала қарау үшін жұмыс тобын шақыру арқылы жүзеге асырылады.

      14. Өтінім беруші толық емес ақпаратты ұсынған жағдайда, жұмыс тобы үндестіруден бас тартады. Осы жағдайда өтінім қайтару себебін көрсете отырып, өтінім берушіге қайтарылады.

      15. Тізілімде үндестірілетін электрондық сатып алу жүйесіндегі ақпарат шифрлы түрде берілуі тиіс, шифрлеу және шифрды жай жазуға айналдыру уәкілетті орган қалыптастырған бірегей кодты сөйлемше-кілт көмегімен жүргізілуі тиіс, шифрлеу параметрлерін және тәсілін уәкілетті орган ұсынады және өтінім берушіні өзгерістерді қолданғанға дейін екі жұмыс күні бұрын алдын ала ескерте отырып, тұрақты негізде өзгертіле алады.

      Деректерді беру жаңа деректер пайда болған немесе бар деректер өзгерген сәттен бастап бір сағат ішінде жүзеге асырылуы тиіс.

      Алынатын деректерді қатаң бақылауды қамтамасыз ету, олардың түгелдігін қамтамасыз ету және тарихи ақпаратты бұрмалау әрекеттерін болдырмау үшін, Тізілім сағат сайын сатып алу туралы мәліметтерді өңдейді.

      Тізілім жұмысымен үндестірілген электрондық сатып алу жүйесінде жұмыс күндері қолдаудың тұрақты қызметі болуы тиіс, бірыңғай телефон байланысымен және электрондық пошта мекенжайымен, кемінде үш емес параллель желілермен. Қолдау қызметінің телефон бойынша жауап беруінің (деп етудің) орташа уақыты 2 минуттан көп болмауы тиіс.

      Тізілім жұмысымен үндестірілген электрондық сатып алу жүйесін және оның аппараттық платформасы жұмыс тобымен келісілген қолданушыларды қоспағанда, үшінші тұлғаларға жалға беруге және басқаша түрде иелікке және/немесе пайдалануға беруге болмайды.

      Өтінім беруші үндестірілген электрондық сатып алу жүйесінің аппараттық платформасының меншік иесі болуы тиіс.

      Бір физикалық аппараттық платформада бір үндестірілген жүйеден артық болмауы тиіс.

      Тізілім жұмысымен үндестірілген электрондық сатып алу жүйесі Интернет желісінің қазақстандық сегментінде орналасуы тиіс және өзінің нақты орналасқан орнын (аппараттық құрамдас бөлігін және географиялық орналасуын) өзгерте алмайды. Аппараттық кескін үйлесімін өзгертуіне есептеу мүмкіндіктерін өсіру жағдайында ғана жол беріледі.

      Қосылған жүйенің аппараттық кескін үйлесімін немесе географиялық орналасуын өзгерту жұмыс комиссиясының өзгерістерді қарауы және бекітуінен кейін ғана іске асырылуы мүмкін.

      16. Ақпараттық үндестіруге өнеркәсіптік пайдалануға енгізу үшін мынадай іс-шаралар өткізіледі:

      1) үндестіруге алдын ала сынақтардың оң нәтижелері болған жағдайда уәкілетті орган алдын ала сынақтар жүргізілген күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде жұмыс тобын шақырады және үндестіруге қабылдау сынағын өткізеді. Қабылдау сынақтарының нәтижелері хаттама түрінде ресімделеді. Хаттама үш данада жасалады (уәкілетті орган, жұмыс тобы мен өтініш беруші үшін бір-бірден).

      2) қабылдау сынақтарының оң нәтижелері болған жағдайда уәкілетті орган қабылдау сынақтары жүргізілген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде үндестіруді өнеркәсіптік пайдалануға енгізу туралы акт жасайды. Акт екі данада жасалады (уәкілетті орган мен өтініш беруші үшін бір-бірден).

      17. Үндестіру өнеркәсіптік пайдалануға енгізілгеннен кейін өтінім беруші үндестірудің жұмыс істеу шарттарының өзгермеуін қамтамасыз етеді.

      18. Уәкілетті орган электрондық сатып алудың үндестірілген жүйесін тексеруді жүзеге асыруға құқылы және үндестірілген жүйе жұмысының осы Қағидалардың талаптарына сәйкес болмауы жағдайында немесе қосылған жүйе параметрлерінің (сипаттамаларының) оларды жұмыс тобы бекіту кезінде тіркелген параметрлерге (сипаттамаларға) сәйкес келмеуі айқындалған жағдайда үндестіруді бір жақты тәртіпте тоқтатуға құқылы.

      Жоғарыда көрсетілген жағдайларда үндестіруді қайта жаңарту бастапқы үндестіруді өткізу үшін осы Қағидалармен белгіленген тәртіпте жүзеге асырылады.

      Ескерту. 18-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 31.12.2015 № 1298 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Жер қойнауын пайдалану жөніндегі
операцияларды жүргізу кезінде
пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар
мен көрсетілетін қызметтердің және
оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен
электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын
үндестіру қағидаларына 1-қосымша

      Нысан

      Кімге ______________________________________________

      (уәкілетті органның атауы)

Электрондық сатып алу жүйелерінің жұмыстарын жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен үндестіруді жүзеге асыруға
ӨТІНІМ
_______________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (өтінім берушінің атауы, өтінім берушінің Т.А.Ә.А.)

      жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің және оларды өндірушілердің тізілімі бар

      ____________________________________________________________________

      (электрондық сатып алу жүйесінің атауы)

      үндестіруді іске асыруға дайындығы туралы мәлімдейді.

      1. Электрондық сатып алу жүйесін "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы Заңының 19-бабы 15) тармақшасына сәйкес бекітілген "Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде пайдаланылатын тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің, және оларды өндірушілердің тізілімі" мемлекеттік ақпараттық жүйесі арқылы жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезінде тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу тәртібіне сәйкес мыналар пайдаланады:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (пайдаланушының(-лардың) атауы және жер қойнауын пайдалануға

      арналған келісімшарттардың деректемелері)

      2. Электрондық сатып алу жүйесі жөніндегі құжаттама _____ парақта қоса беріледі.

      3. ____________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (өтінім берушінің атауы, өтінім берушінің Т.А.Ә.А.)

      қажетті құжаттарды беруге және үндестіруді іске асыру бойынша жұмысты жүргізуге дайын.

      _____________________________

      (қолы)

  Жер қойнауын пайдалану жөніндегі
операцияларды жүргізу кезінде
пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар
мен көрсетілетін қызметтердің және
оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен
электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын
үндестіру қағидаларына 2-қосымша

Техникалық құралдар тізбесі

р/с №

Өндіруші, үлгі

Сериялық мүккәмал нөмірі

ИБ бойынша сертификат нөмірі (болған жағдайда)

Іс жүзінде орналасқан жері

Түрі (техникалық құжаттамаға сәйкес)

Негізгі қызметтік мақсаты (бағдарламалық құжаттамаға сәйкес)

Ақпаратты қорғаудың пайдаланылатын әдістері

Әзірлеуші, атауы, нұсқа (енгізілген бағдарламалық қамтамасыз ету)

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















  Жер қойнауын пайдалану жөніндегі
операцияларды жүргізу кезінде
пайдаланылатын тауарлардың, жұмыстар
мен көрсетілетін қызметтердің және
оларды өндірушілердің тізілімі жұмысымен
электрондық сатып алу жүйелерінің жұмысын
үндестіру қағидаларына 3-қосымша

Бағдарламалық құралдар тізімі

р/с №

Әзірлеуші

Атауы

Нұсқасы

Орнату орны (техникалық құралдар тізбесі)

Түр (бағдарламалық құжаттамаға сәйкес)

Негізгі қызметтік бағыты (бағдарламалық құжаттамаға сәйкес)

Ақпаратты қорғаудың пайдаланылатын әдістері

1

2

3

4

5

6

7

8


















Об утверждении Правил синхронизации работ систем электронного закупа с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 95. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 марта 2015 года № 10519. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 22 мая 2018 года № 359 (вводится в действие с 29.06.2018)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 22.05.2018 № 359 (вводится в действие с 29.06.2018).

      В соответствии с подпунктом 17) статьи 19 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила синхронизации работ систем электронного закупа с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей.

      2. Комитету индустриального развития и промышленной

      безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Ержанову А.К.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Paу А.П.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН":

      Министр энергетики

      Республики Казахстан

      ___________ В. Школьник

      27 февраля 2015 года



  Утверждены
приказом Министра по инвестициям
и развитию Республики Казахстан
от 30 января 2015 года № 95

Правила
синхронизации работ систем электронного закупа
с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при
проведении операций по недропользованию, и их производителей
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила синхронизации работ систем электронного закупа с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" (далее - Закон) и определяют порядок синхронизации работ систем электронного закупа с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей.

      2. Действие настоящих Правил не распространяется на:

      1) недропользователей, осуществляющих операции по разведке или добыче общераспространенных полезных ископаемых;

      2) недропользователей, приобретающих товары, работы и услуги в соответствии с законодательством Республики Казахстан о государственных закупках;

      3) юридических лиц, обладающих правом недропользования, пятьюдесятью и более процентами акций (долей участия) которых прямо или косвенно владеет национальный управляющий холдинг;

      4) иные системы электронного закупа, расположенные полностью или частично в не казахстанском сегменте сети.

      3. В настоящих Правилах используются понятия и определения, установленные в Законе, а также следующие понятия:

      1) заявитель - физическое или юридическое лицо, являющееся собственником и (или) владельцем системы электронных закупок и подавшее заявку по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее - заявка) на осуществление синхронизации работ систем электронного закупа с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей (далее - Реестр).

      Заявитель не должен являться аффилиированным лицом юридическому лицу, осуществляющим комплексное информационно-технологическое, техническое сопровождение и расширение Реестра, и не являться им в течение пяти лет, предшествовавших дате подачи заявки, должностные лица и работники Заявителя не должны быть связаны подчиненностью с должностными лицами данного юридического лица или организаций — аффилиированных лиц данного юридического лица, и не быть связанными подчиненностью с данными лицами в течение пяти лет, предшествовавших дате подачи заявки;

      2) пользователь - заявитель, уполномоченное лицо недропользователя или недропользователь, а также дочерние организаций недропользователя, которые будут использовать синхронизируемую систему для осуществления закупок в качестве заказчиков;

      3) сервис - набор операций, которые реализуют определенную логику и доступны для сетевого взаимодействия через интерфейсы, основанные на передаче электронных сообщений;

      4) уполномоченный орган - уполномоченный орган в области государственной поддержки индустриально-инновационной деятельности.

      4. Под синхронизацией работ систем электронных закупок с работой Реестра (далее - синхронизация) понимается передача посредством информационного взаимодействия в Реестр информации, подписанной ЭЦП пользователя в системе электронных закупок заявителя.

      5. Ввод в промышленную эксплуатацию синхронизации работ систем электронных закупок с работой Реестра осуществляется уполномоченным органом на основании положительного результата приемочных испытаний, проведенных совместно с уполномоченными органами в области нефти и газа и в сфере информатизации.

      6. Для проведения мероприятий по вводу в промышленную

      эксплуатацию синхронизации работ систем электронных закупок с работой Реестра уполномоченный орган создает рабочую группу, в состав которой входят представители уполномоченного органа и уполномоченных органов в области нефти и газа и в сфере информатизации.

2. Порядок осуществления синхронизации работ систем электронных
закупок с работой Реестра

      7. Подача и рассмотрение заявки на осуществление синхронизации работ систем электронных закупок с работой Реестра реализуется в следующем порядке:

      заявителем подается заявка в уполномоченный орган по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам, с предоставлением следующих документов:

      копии учредительных документов и справки либо свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) заявителя;

      перечень используемых для функционирования системы электронных закупок программных и технических средств с указанием их технических характеристик согласно приложениям 2 и 3 к настоящим Правилам;

      копии документов, подтверждающих право собственности заявителя на систему электронных закупок, в том числе на все программные и технические средства, указанные в перечнях, согласно приложениям 2 и 3 к настоящим Правилам;

      нотариально заверенная копия аттестата соответствия информационной системы заявителя требованиям информационной безопасности и принятым на территории Республики Казахстан стандартам;

      копии учредительных документов иных пользователей, указанных в заявке, подтверждающие статус дочерней организации заявителя;

      информация о должностных лицах и работниках заявителя по состоянию на дату подачи заявки, с указанием фамилии, имени, отчества, должности, даты приема на работу, номера и даты приказа о принятии на работу.

      8. Заявитель представляет документы и сведения, подтверждающие отсутствие его аффилиированности с юридическим лицом, осуществляющим комплексное информационно-технологическое, техническое сопровождение и расширение Реестра.

      9. Уполномоченный орган в течение двадцати рабочих дней с даты получения заявки осуществляет проверку соответствия заявки и прилагаемых к заявке документов требованиям пункта 7 настоящих Правил.

      В случае несоответствия, заявка возвращается заявителю с указанием причин возврата в течение вышеуказанного срока.

      В случае соответствия заявки и приложенных документов требованиям пункта 7 настоящих Правил, уполномоченный орган в течение двадцати рабочих дней с даты получения заявки направляет соответствующее уведомление заявителю.

      10. На основании соответствующего уведомления заявитель совместно с уполномоченным органом проводит работы по осуществлению синхронизации работ систем электронных закупок с работой Реестра, включающие в себя разработку и публикацию сервисов на стороне Реестра и на стороне системы электронных закупок. Для проведения мероприятий по вводу синхронизации работ систем электронных закупок с работой Реестра в промышленную эксплуатацию уполномоченный орган может привлекать в качестве консультантов и (или) экспертов иные организации.

      11. Расходы по осуществлению информационного взаимодействия оплачивает заявитель, выступающий инициатором осуществления

      синхронизации.

      12. Администрирование системы электронного закупа, синхронизированной с работой Реестра, выполняется исключительно заявителем. Система электронного закупа, синхронизированная с работой Реестра, должна быть полностью на государственном и русском языках.

      13. До ввода синхронизации в промышленную эксплуатацию уполномоченным органом совместно с заявителем проводятся следующие мероприятия:

      1) проведение испытаний синхронизации на стенде уполномоченного органа;

      2) проведение опытной эксплуатации синхронизации в течение двадцати рабочих дней;

      3) проведение анализа результатов опытной эксплуатации, при необходимости доработки сервисов, разработанных в рамках синхронизации;

      4) проведение анализа нагрузок на Реестр при опытной эксплуатации, при необходимости доработки Реестра в течение 60 (шестьдесят) дней для уменьшения вероятности внештатных ситуаций и обеспечения бесперебойного работы синхронизации;

      5) оценка интенсивности информационных запросов к подключаемому сервису в промышленном режиме, нагрузочное тестирование;

      6) проведение предварительных испытаний синхронизации. Предварительные испытания осуществляются посредством двухнедельного тестирования и последующего созыва рабочей группы для предварительного рассмотрения всех показателей и характеристик системы.

      14. В случае представления заявителем неполной информации рабочая группа отказывает в проведении синхронизации. При этом представленная заявка возвращается заявителю с указанием причин возврата.

      15. Информация, из системы электронного закупа синхронизируемая в Реестре, должна передаваться в шифрованном виде, шифрование и дешифрование должно происходить с помощью уникальной кодовой фразы-ключа, сгенерированной уполномоченным органом, параметры и способ шифрования предоставляется уполномоченным органом и может меняться на регулярной основе с предварительным уведомлением заявителя за два рабочих дня до применения изменений.

      Передача данных должна осуществляться в течении часа с момента появления новых данных или изменения существующих данных.

      Для обеспечения строгого контроля получаемых данных, обеспечения их целостности и предотвращения попыток манипуляции с исторической информацией, Реестр обрабатывает данные о закупках каждый час.

      Система электронного закупа, синхронизированная с работой Реестра, должна иметь постоянную службу поддержки в рабочие дни, с единым телефоном связи и адресом электронной почты, с количеством параллельных линий не менее трех. Среднее время ответа (реакции) службы поддержки по телефону должно иметь не более 2 минут.

      Система электронного закупа, синхронизированная с работой Реестра, и ее аппаратная платформа не может быть передана в аренду или предоставляться иным образом во владение и/или пользование третьими лицами за исключением пользователей, согласованных рабочей группой.

      Аппаратная платформа синхронизированной системы электронных закупок должна находиться в собственности заявителя.

      На одной физической аппаратной платформе не может находиться более одной синхронизированной системы.

      Система электронного закупа, синхронизированная с работой Реестра, должна быть расположена в казахстанском сегменте сети Интернет и не может менять свое физическое расположение (аппаратную составляющую и географическое расположение). Изменение аппаратной конфигурации допустимо лишь в случаях наращивания вычислительных возможностей. Изменение аппаратной конфигурации или географического расположения подключенной системы может быть осуществлено только после рассмотрения и утверждения изменений рабочей комиссией.

      16. Для ввода синхронизации в промышленную эксплуатацию проводятся следующие мероприятия:

      1) в случае положительного результата предварительных испытаний синхронизации уполномоченный орган в течение пятнадцати рабочих дней с даты проведения предварительных испытаний созывает рабочую группу и проводит приемочные испытания информационного взаимодействия. Результаты приемочных испытаний оформляются в виде протокола. Протокол составляется в трех экземплярах (по одному для уполномоченного органа, рабочей группы и заявителя);

      2) в случае положительного результата приемочных испытаний уполномоченным органом в течение пяти рабочих дней с даты проведения приемочных испытаний составляется акт ввода информационного взаимодействия в промышленную эксплуатацию. Акт составляется в двух экземплярах (по одному для уполномоченного органа и заявителя).

      17. После ввода синхронизации в промышленную эксплуатацию, заявитель обеспечивает неизменность условий функционирования

      информационного взаимодействия.

      18. Уполномоченный орган осуществляет проверку синхронизированной системы электронных закупок и прекращает синхронизацию в одностороннем порядке в случае несоответствия работы синхронизованной системы требованиям настоящих Правил или обнаружения несоответствия параметров (характеристик) подключенной системы параметрам (характеристикам), зафиксированным при ее утверждении рабочей группой.

      Возобновление синхронизации в вышеуказанных случаях осуществляется в порядке, установленном настоящими Правилами, для проведения первичной синхронизации.

      Сноска. Пункт 18 с изменением, внесенным приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 31.12.2015 № 1298 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам синхронизации работ
систем электронных закупок с работой
реестра товаров, работ и услуг,
используемых при проведении
операций по недропользованию,
и их производителей

      Форма

      Кому _________________________________

      (наименование уполномоченного органа)

ЗАЯВКА
на осуществление синхронизации работ систем электронных
закупок с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых
при проведении операций по недропользованию, и их
производителей

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (наименование заявителя, Ф.И.О. заявителя)

      заявляет о готовности осуществления синхронизации работ

      _____________________________________________________________________

      (наименование системы электронных закупок)

      с работой реестра товаров, работ и услуг, используемых при

      проведении операций но недропользованию, и их производителей.

      1. Систему электронных закупок в соответствии с Правилами

      приобретения товаров, работ и услуг при проведении операций по

      недропользованию посредством государственной информационной системы

      "Реестр товаров, работ и услуг, используемых при проведении операций по недропользованию, и их производителей", утвержденными в соответствии с подпунктом 15) статьи 19 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании".

      _______________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (наименование пользователя (ей) и реквизиты контрактов на

      недропользование)

      2. Документация по системе электронных закупок на ______ листах прилагается.

      3. ____________________________________________________________

      (наименование заявителя, Ф.И.О. заявителя)

      готов представить необходимые документы и провести работы по

      осуществлению синхронизации.

      ______________________

      (подпись)

  Приложение 2
к Правилам синхронизации работ
систем электронных закупок с работой
реестра товаров, работ и услуг,
используемых при проведении
операций по недропользованию,
и их производителей

Перечень технических средств

п/п

Производитель, модель

Серийный/инвентарный номер

Номер сертификата по ИБ (при наличии)

Физическое месторасположение

Тип (согласно технической)

Основное функциональное назначение (согласно программной

Используемые методы защиты информации

Разработчик, название, версия (встроенного программного обеспечения)

1

2

3

4

5

6

7

8

9



















  Приложение 3
к Правилам синхронизации работ
систем электронных закупок с работой
реестра товаров, работ и услуг,
используемых при проведении
операций по недропользованию,
и их производителей

Перечень программных средств

п/п

Разработчик

Название

Версия

Место установки (из перечня технических средств)

Тип (согласно программной документации)

Основное функциональное назначение (согласно программной документации)

Используемые методы защиты информации

1

2

3

4

5

6

7

8