Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көлік оқиғаларын тергеп-тексеру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 23 ақпандағы № 150 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 14 сәуірде № 10712 тіркелді.

      "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 3-тармағының 55-17) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көлік оқиғаларын тергеп-тексеру қағидаларын қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін мерзімді баспа басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Инвестициялар және даму министрінің


міндетін атқарушы

Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Iшкi iстер министрі

      ______________ Қ. Қасымов

      2015 жылғы 4 наурыз



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрі
міндетін атқарушысының
2015 жылғы 23 ақпандағы
№ 150 бұйрығымен
бекітілген

Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеп-тексеру қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеп-тексеру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы" 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 4-бабы 3-тармағының 55-17) тармақшасына сәйкес әзірленген.

      2. Қағидалар кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізу тәртібін айқындайды.

      3. Кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізудің мақсаты мән-жайларды, себептерді, салдарды белгілеу, қатысты тұлғалардың іс-қимылын бағалау, оларды болдырмау бойынша шаралар қабылдау, сондай-ақ авариялардың алдын алу жөнінде тиісті ұсынымдар дайындау болып табылады.

      4. Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) кемелерді су басу — корпустың суға толық батуы немесе корпусқа судың кіруі немесе аударылуы нәтижесінде жүзгіш қорлардың толық жоғалуы;

      2) кеме кітабында мемлекеттік тіркелуге жататын кемелермен болған көліктік оқиғалар (бұдан әрі - көліктік оқиға) - кемемен болған, оны апатқа және теңізде жүзу қасиетін жоғалтуға, кеменің басқа кемені (кемелерді), навигациялық жабдық құралдарын, және теңіз инфрақұрылымы объектілерінің зақымдауына әкеп соқтырған оқиға;

      3) теңізде жүзу қасиеті - кеменің жүзуде пайдалану жағдайларындағы әрекетін айқындайтын сипаттамаларының жиынтығы: жүзгіштігі, беріктігі, суға батпайтындығы, жүргіштігі, басқарушылығы;

      4) уәкілетті орган - сауда мақсатында теңізде жүзу саласындағы басқаруды, сондай-ақ Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген – салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      5) порттың теңіз әкімшілігі – уәкілетті органның аумақтық бөлімшесі.

      5. Көліктік оқиғаларды тергеу органы уәкілетті орган болып табылады.

      6. Сауда мақсатында теңізде жүзу мақсатында пайдаланылатын теңіз кемелерімен, ішкі су көлігі кемелерімен және өзенде-теңізде жүзу кемелерімен соқтығысуға байланысты көліктік оқиғаларды уәкілетті орган бекіткен Заңның 4-бабы 3-тармағының 55-17) тармақшасына сәйкес бекітілген Кемелермен болған авариялық жағдайларды тергеу қағидасына сәйкес уәкілетті орган тергейді.

      7. Порттың теңіз әкімшілігі көліктік оқиға туралы мәліметтерді осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органға, уәкілетті органның ведомствосына, ішкі істер органдарының аумақтық бөлімшесіне және көліктік прокуратураға дереу хабарлайды.

      8. Нәтижесінде адам өлімі не ауыр дене жарақаттары болған көліктік оқиғалар не кемеден адамдар жоғалып кеткен, сондай-ақ кеменің толық конструктивтік қирауы, кемені су басуы, кеменің навигациялық жабдық құралдарын, теңіз инфрақұрылымы объектілерін зақымдап, оларды пайдаланудан шығаруға әкеп соқтыруы авария ретінде сыныпталады.

      9. Осы Қағидалардың 8-тармағында көрсетілмеген басқа жағдайларда, көліктік оқиға пайдалану оқиғасы ретінде сыныпталады.

2. Көліктік оқиғаларды тергеу тәртібі

      10. Көліктік оқиғаларды тергеу кемелердің жүзу ауданындағы көліктік оқиғалардың салдарын жоюға және кеме қозғалысын қалпына келтіру жөніндегі жұмыстарға кедергі болмауға тиіс.

      11. Көліктік оқиғаларды тергеу уәкілетті органның көліктік оқиғаны тіркеген сәттен бастап отыз жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      12. Уәкілетті органның қызметкері көліктік оқиғаны тергеу кезінде көліктік оқиға болған жерге келген соң, зақымдалған кемелер мен объектілерді тексеріп қарауды жүргізеді. Уәкілетті органның қызметкерлері келгенге дейін, оқиға болған жерді, зақымдалған кемелер мен объектілерді тексеріп қарауды уәкілетті орган аумақтық бөлімшесінің қызметкері жүзеге асырады.

      13. Уәкілетті органның қызметкері көліктік оқиғаның қатысушыларынан және куәгерлерінен жазбаша сұрау жүргізеді, оның барысында мыналар анықталады:

      1) шағын көлемді кемені басқару құқығына куәліктің, шағын көлемді кемеге кеме билетінің болуын, шағын көлемді кемені жүргізушінің жүзу өтілі;

      2) шағын көлемді кеме жүргізушісі оқиғадан кейін дереу адамдарға және кемелерге көмек көрсету үшін қабылдаған шаралары.

      14. Уәкілетті органның қызметкері көліктік оқиғаға қатысқан кемелерді қарап, оның барысында мыналарды тексереді:

      1) көліктік оқиғаның алдын алуда жай-күйі маңызды болған кеме құрылғылары мен аспаптарының жарамдылығы;

      2) корпусы және оның су өткізбеушілік жағдайы;

      3) бақылау-өлшеу аспаптарының көрсеткіштері;

      4) сигнал оттарының болуы мен олардың көрінуі.

      15. Уәкілетті органның қызметкері көліктік оқиға орын алғанға дейін, ол орын алған уақыттағы және одан кейін кемелердің қозғалысы мен орналасуының схемасын құрастырады, бұл ретте көліктік оқиға кезінде орын алған жағдай мен факторлардың әсер ету деңгейін, атап айтқанда:

      1) метереологиялық жағдайларды (көріну қашықтығы, желдің, жаңбырдың, тұманның, толқынның және басқа метеорологиялық факторлардың болуы);

      2) оқиға болған ауданда басқа кемелердің болуы және олардың көліктік оқиға салдарына әсер етуін белгілейді.

      16. Кемелердегі көліктік оқиғаларды тергеуді жүргізуге байланысты барлық мәселелер бойынша уәкілетті орган мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдар, арнайы сараптамалық комиссиялар зертханаларының құзыреті шегінде олармен тікелей өзара іс-қимыл жасайды.

      17. Көліктік оқиғаны тергеу мынадай жағдайларда:

      1) көліктік оқиғаға қатысы бар адамдарда күтпеген мән-жайлар (ауыру, іссапар және басқа себептер) туындаған;

      2) сараптама, тәжірибе жұмыстарын жүргізу немесе кемелерді су басуына, олардың қирауымен байланысты көліктік оқиғаның мән-жайларын қосымша анықтау үшін;

      3) мемлекеттік органдардың, ұйымдардың, сондай-ақ ғылыми ұйымдар, сараптамалық комиссиялар зертханаларының, құзыреті шегінде олардың құжаттарын, материалдарын және қорытындыларды ұсыну үшін уәкілетті органның шешімі бойынша күнтізбелік отыз күннен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      18. Сараптамалық комиссияны немесе көліктік оқиғалар бойынша жекелеген сарапшыларды уәкілетті орган тағайындайды.

      Сараптама тағайындалған кезде сараптамалық комиссиясының (сарапшының) алдына сараптама жүргізу барысында шешуге жататын нақты мәселелер қойылады, материалдар ұсынылады.

      19. Сарапшылар болып жоғары немесе техникалық арнайы орта білімі бар және кемінде 5 жыл практикалық жұмыс тәжірибесі бар адамдар (кеме жүргізушілері, кеме механиктері, электр механиктері, электр техниктері, радио техниктер, гидротехниктер, корабль жасаушылар, пайдаланушылар) және жобалау-конструкторлық ұйымдардың қызметкерлері тағайындалады.

      Сараптамаға қатысу үшін көрсетілген ұйымдар басшыларының келісімі бойынша уәкілетті органның ведомстволық бағынысты ұйымдарының мамандарын шақыруға болады.

      20. Сарапшылар өз міндеттерін орындау кезінде:

      көліктік оқиғаларды тергеудің сараптамалық қорытындысы үшін қажетті материалдармен танысады;

      кемелерді және олардың құрылғыларын қарап тексеруді жүргізеді, кеме механизмдерінің, жүйелерінің, құрылғыларының, аспаптарының және басқа жабдықтарының жұмыс істеуін тексереді.

      21. Сарапшылар қорытындыда сараптамалық комиссиясының алдына қойылған барлық мәселелерге жауаптарды көрсетеді. Қойылған мәселеге егжей-тегжейлі әрі толық жауап беру мүмкін болмаған жағдайда сарапшылар бұған дәлелді түсінік береді.

      22. Көліктік оқиғаны уәкілетті орган осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүргізілетін Көліктік оқиғаларды тіркеу журналына (бұдан әрі — Тіркеу журналы) тіркейді.

      23. Тіркеу журналы нөмірленеді, тігіледі және ол уәкілетті органның мөрімен расталады.

      24. Тергеу материалдары бойынша уәкілетті органның тергеу жүргізген қызметкері көліктік оқиғаны сыныптайды және көліктік оқиға туралы дәлелді қорытындыны жасайды және бір-бір данадан уәкілетті органның ведомствосына және көліктік оқиғаға тікелей жол берген қатысушыларға жібереді.

      25. Қорытындыда мынадай мәліметтер қамтылады:

      1) көліктік оқиғаға қатысушылар туралы қысқаша мәліметтер (кемелердің атауы, қуаты, қозғалыс бағыты, кеме жүргізушілер және көлік оқиғасына басқа қатысушылар туралы мәліметтер, оларда тегі, аты, әкесінің аты, туған жылы, лауазымы және жұмыс орны, шағын көлемді кемені басқару құқығына куәлігі туралы мәліметтер, шағын көлемді кемеге кеме билеті, жұмыс өтілі тіркелді);

      2) көліктік оқиғаның уақыты және орны, навигациялық жабдықтың немесе теңіз инфрақұрылымы объектілерінің орналасуы және оларға кемелердің қатысы бойынша жағдайы;

      3) көліктік оқиға мән-жайларының және ауа райы жағдайларының қысқаша сипаты, көліктік оқиғаға қатысы бар кеме жүргізушілері мен басқа адамдардың іс-қимылы, олардың алкогольдік, нашақорлық немесе уыттық мастануының болу жағдайы;

      4) көліктік оқиғаның себептері;

      5) кемелердің, жүзбелі объектілердің зақымдану орнын, мөлшері мен сипатын, жағалау объектілерінің немесе құрылыстарының зақымдануын, адамдардың ауыр дене жарақаттарын алуын, қаза болуын, кемеден жоғалып кетуін сипаттай отырып, көліктік оқиғаның салдары;

      6) көліктік оқиғаның салдарын жою үшін пайдаланылған техникалық құралдар;

      7) көліктік оқиғаға тікелей жол берген немесе оның туындауына ықпал еткен адамдардың тізбесі;

      8) кемелердегі көліктік оқиғалардың болуына ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою жөніндегі ұсынымдар.

      26. Кеме иесі, кеме жүргізушісі қорытындыны алғаннан кейін техникалық жай-күйін, одан әрі пайдалану және/немесе жөндеу шарттарын анықтау мақсатында уәкілетті органның аумақтық бөлімшесіне кемені кезектен тыс техникалық куәландыруға ұсынады.

Об утверждении Правил расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 февраля 2015 года № 150. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 апреля 2015 года № 10712.

      В соответствии с подпунктом 55-17) пункта 3 статьи 4 Закон Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий


обязанности министра


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек

      "Согласован"

      министр внутренних дел

      Республики Казахстан

      __________ К. Касымов

      04 марта 2015 года



  Утверждены
приказом исполняющего
обязанности министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 23 февраля 2015 года № 150

Правила
расследования транспортных происшествий с судами,
подлежащими государственной регистрации в судовой книге
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге (далее - Правила) приняты в соответствии с подпунктом 55-17) пункта 3 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года "О торговом мореплавании" (далее - Закон).

      2. Правила определяют порядок проведения расследований транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге.

      3. Целью проведения расследования транспортных происшествий с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге, является установление обстоятельств, причин, последствий, оценка действий причастных лиц, принятие мер по их предотвращению, а также подготовка соответствующих рекомендаций по предупреждению аварийности.

      4. В Правилах используются следующие понятия:

      1) затопление судов - полное погружение корпуса в воду или полная утрата запасов плавучести в результате проникновения воды в корпус или опрокидывания;

      2) транспортное происшествие с судами, подлежащими государственной регистрации в судовой книге (далее – транспортное происшествие) - событие с судном, приведшее его к бедствию и повлекшее утрату мореходных качеств, повреждение судном другого судна (судов), средств навигационного оборудования и объектов морской инфраструктуры;

      3) мореходные качества - совокупность характеристик судна, определяющих его поведение в эксплуатационных условиях плавания: плавучесть, остойчивость, непотопляемость, ходкость, управляемость;

      4) уполномоченный орган - центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере торгового мореплавания, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан,

      - межотраслевую координацию;

      5) морская администрация порта – территориальное подразделение ведомства уполномоченного органа.

      5. Органом расследования транспортного происшествия является уполномоченный орган.

      6. Транспортные происшествия, связанные со столкновением с морскими судами, судами внутреннего водного транспорта и судами плавания река-море, используемыми в целях торгового мореплавания, расследуются уполномоченным органом в соответствии с Правилами расследования аварийных случаев с судами, утверждаемыми согласно подпункту 55-17) пункта 3 статьи 4 Закона.

      7. Морская администрация порта незамедлительно сообщает сведения о транспортном происшествии, по форме согласно приложения 1 настоящих Правил в уполномоченный орган, ведомство уполномоченного органа, территориальное подразделение органов внутренних дел и в транспортную прокуратуру.

      8. Транспортное происшествие, в результате, которого произошла гибель, либо причинение тяжких телесных повреждений, либо исчезновение людей с судна, а также полное конструктивное разрушение, затопление судна, повреждение судном средств навигационного оборудования, объектов морской инфраструктуры, приведшее к выводу их из эксплуатации, классифицируются как авария.

      9. В других случаях, неотраженных в пункте 8 настоящих Правил, транспортное происшествие классифицируется как эксплуатационное происшествие.

2. Порядок расследования транспортных происшествий

      10. Расследование транспортных происшествий не должно

      задерживать ликвидацию последствий транспортных происшествий и работ по восстановлению движения судов в районе плавания судов.

      11. Расследование транспортных происшествий, проводится в течение тридцати рабочих дней с момента регистрации транспортного происшествия уполномоченным органом.

      12. При расследовании транспортного происшествия работник уполномоченного органа по прибытию на место производит осмотр места происшествия, поврежденных судов и объектов. До прибытия работников уполномоченного органа, производство осмотра места происшествия, поврежденных судов и объектов осуществляется работником территориального подразделения уполномоченного органа.

      13. Работник уполномоченного органа проводит письменный опрос участников и очевидцев транспортного происшествия, в ходе которого определяются:

      1) наличие удостоверения на право управления маломерным судном, судового билета на маломерное судно, стаж плавания судоводителя маломерного судна;

      2) меры, принимавшиеся судоводителем маломерного судна сразу после происшествия для оказания помощи людям и судам.

      14. Работник уполномоченного органа проводит осмотр судов, участвовавших в транспортном происшествии, в ходе которого проверяет:

      1) исправность судовых устройств и приборов, состояние которых имело значение в предупреждении транспортного происшествия;

      2) корпус и его состояние на водотечность;

      3) показания контрольно-измерительных приборов;

      4) наличие сигнальных огней и их видимость.

      15. Работник уполномоченного органа составляет схемы движения и положения судов до наступления транспортного происшествия, во время его и после его наступления, при этом устанавливает обстановку и степень влияния факторов, имеющих место при транспортном происшествии, а именно:

      1) метеорологические условия (дальность видимости, наличие ветра, дождя, тумана, волнения и других метеорологических факторов);

      2) наличие других судов в районе происшествия и их влияние на последствия транспортного происшествия.

      16. По всем вопросам, связанным с производством расследования транспортных происшествий на судах, уполномоченный орган взаимодействуют непосредственно с государственными органами, организациями, а также с лабораториями научных организаций, специальных экспертных комиссий в пределах их компетенции.

      17. Расследования транспортного происшествия продлевается по решению уполномоченного органа сроком не более тридцати календарных дней, в следующих случаях:

      1) при непредвиденных обстоятельствах (болезнь, командировка, и другие причины) возникших у лиц, имеющих отношение к транспортному происшествию;

      2) для проведения экспертизы, опытных работ или дополнительного выяснения обстоятельств транспортного происшествия, связанные с затоплением, гибелью судов;

      3) для предоставления документов, материалов и заключений государственных органов, организаций, а также с лабораторий научных организаций, экспертных комиссий в пределах их компетенции.

      18. Экспертная комиссия или отдельные эксперты по транспортным происшествиям назначаются уполномоченным органом.

      При назначении экспертизы перед экспертной комиссией (экспертом) ставятся конкретные вопросы, подлежащие разрешению в ходе проведения экспертизы, предоставляются материалы.

      19. Экспертами назначаются лица, имеющие высшее или среднетехническое специальное образование и опыт практической работы не менее 5 лет (судоводители, судомеханики, электромеханики, электротехники, радиотехники, гидротехники, кораблестроители, эксплуатационники) и работники проектно-конструкторских организаций.

      Для участия в экспертизе могут приглашаться специалисты организаций, подведомственных уполномоченному органу, по согласованию с руководителями указанных организаций.

      20. При выполнении своих задач эксперты:

      знакомятся с материалами расследования транспортных происшествий, необходимыми для экспертного заключения;

      производят осмотры судов и их устройств, проверяют действие судовых механизмов, систем, устройств, приборов и другого оборудования.

      21. Эксперты указывают в заключении ответы на все поставленные перед экспертной комиссией вопросы. В случае невозможности подробного и полного ответа на поставленный вопрос эксперты представляют этому мотивированное объяснение.

      22. Транспортное происшествие регистрируется уполномоченным органом в Журнале регистрации транспортных происшествий (далее - Журнал регистрации), который ведется по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      23. Журнал регистрации пронумеровывается, прошнуровывается и заверяется печатью уполномоченного органа.

      24. По материалам расследования работник уполномоченного органа, производивший расследование классифицирует транспортное происшествие и составляет мотивированное заключение о транспортном происшествии и направляет в течении пяти рабочих дней по одному экземпляру в ведомство уполномоченного органа и участникам, непосредственно допустившим транспортное происшествие.

      25. В заключении содержатся следующие сведения:

      1) краткие сведения об участниках транспортного происшествия (наименование судов, мощность, направление движения, данные о судоводителях и других участниках транспортного происшествия, в которых фиксируется фамилия, имя, отчество, год рождения, должность и место работы, сведения об удостоверении на право управления маломерным судном, судовой билет на маломерное судно, стаж плавания);

      2) время и место транспортного происшествия, расположение навигационного оборудования или объектов морской инфраструктуры и положение по отношению к ним судов;

      3) краткое описание обстоятельств транспортного происшествия и погодных условий, действие судоводителей и других лиц, причастных к транспортному происшествию, их состояние на наличие алкогольного, наркотического или токсического опьянения;

      4) причины транспортного происшествия;

      5) последствия транспортного происшествия с описанием места, размеров и характера повреждений судов, плавучих объектов, повреждений береговых объектов или сооружений, причинение тяжких телесных повреждений, гибели, исчезновения людей с судна;

      6) технические средства, использованные для ликвидации последствий транспортного происшествия;

      7) перечень лиц, непосредственно допустивших транспортное происшествие или содействовавших его возникновению;

      8) рекомендации по устранению причин и условий, способствующих возникновению транспортных происшествий на судах.

      26. После получения заключения судовладелец, судоводитель представляют судно к внеочередному техническому освидетельствованию в территориальное подразделение ведомства уполномоченного органа, с целью определения технического состояния, условий дальнейшей эксплуатации и/или ремонта.