Жағалау белдеуін пайдалану қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 184 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 сәуірде № 10847 тіркелді.

      "Ішкі су көлігі туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 1-тармағының 26-9) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Жағалау белдеуiн пайдалану қағидалары бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіпте мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелгеннен кейiн он жұмыс күні iшiнде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәлiметтердi Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгiнiң Заң департаментiне ұсынуды қамтамасыз етсiн.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Инвестициялар және даму


министрінің міндетін атқарушы

Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрі

      __________________ А.С. Мамытбеков

      2015 жылғы 16 наурыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрі

      __________________ В.С. Школьник

      2015 жылғы 17 наурыз



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушысының
2015 жылғы 24 ақпандағы
№ 184 бұйрығымен бекітілген

Жағалау белдеуiн пайдалану қағидалары

      1. Жағалау белдеуiн пайдалану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Iшкi су көлiгi туралы" 2004 жылғы 6 шiлдедегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 9-бабы 1-тармағының 26-9) тармақшасына сәйкес әзiрленді және жағалау белдеуiн пайдалану тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар Қазақстан Республикасының ішкі су жолдарында қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларға қолданылады.

      3. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) жағалау белдеуі – экологиялық талаптарды сақтай отырып, навигациялық белгілер мен жабдықтарды орнатуға арналған, жағалау сызығынан бастап ені жиырма метр су объектiлері жағалауы бойындағы құрлық белдеуі;

      2) уақытша керек-жарақтар мен жүзбелі құрылыстар (бұдан әрі – құрылыстар) – кемелердің қауіпсіз тоқтап тұруына, жүкті өңдеуге және қызмет көрсетуге арналған уақытша инженерлік гидротехникалық құрылыстар;

      3) уәкiлеттi органның кәсiпорны - қызмет көрсетілетiн шекаралар шегiнде кемелердiң қауiпсiз жүзуiн қамтамасыз ету мақсатында iшкi су жолдарын және кеме қатынасының гидротехникалық құрылыстарын (шлюздерін) тиiсiнше күтiп ұстау және дамыту үшiн өндiрiстiк қызметтi жүзеге асыру негiзгi мiндетi болып табылатын iшкi су көлiгiнiң мемлекеттiк кәсiпорны;

      4) ішкі су жолдарын кеме қатынасы жағдайында қамтамасыз етумен байланысты жұмыстар – iшкi су жолдарындағы су түбiн тереңдету, түзеп-жөндеу, тральдау, су түбiн тазарту, iздестiру және навигациялық жабдық құралдарын орналастыру мен күтiп ұстау жөнiндегi басқа да жұмыстар.

      Осы Қағидаларда Заңға сәйкес өзге де ұғымдар пайдаланылады.

      4. Қалалық елді мекендер аумақтарынан тыс жерлерде орналасқан ішкі су жолдары шегінде жағалау белдеуі және акваторияға іргелес учаске уәкілетті органның кәсіпорнына өтеусіз негізінде тұрақты пайдалануға ұсынылады.

      5. Ішкі су жолдарының жағалау белдеуінде уәкілетті органның кәсіпорындарымен уәкілетті органның аумақтық құрылымдық бөлімшелерімен келісілген белгілерді қою схемалары бойынша навигациялық жабдықтың жағалау құралдары қойылады.

      6. Навигациялық жабдықтың жағалау құралдарының көрінуін қамтамасыз ету үшін 2003 жылғы 8 шілдедегі Қазақстан Республикасының Орман кодексіне (бұдан әрі - Орман кодексі) сәйкес жағалау белдеуінде өсіп кеткен ағаштар мен бұталардың кесілуін жүзеге асырады.

      7. Iшкi су жолдарының жағалау белдеуiнде навигациялық оттарды қоспағанда, кеме жүрісіне қарай бағытталған қандай да бiр тұрақты оттар орнатуға жол берілмейді.

      Уақытша оттар кеме жүргізушілердің көрмеуіне жол бермеу және тәуліктің қараңғы кезінде навигациялық белгілерді тануға кедергі жасамау мақсатында кеме жүрісі жағынан қоршалынады.

      8. Ішкі су жолдарын кеме қатынасы жағдайында қамтамасыз етумен байланысты жұмыстарды жүргізу кезінде уәкілетті органның кәсіпорындары техникалық флот кемелерін жөндеу, жабдық бригадасы базасының тұруы және навигациялық жабдықтың құралдары қорын сақтау орны үшін жағалау белдеуін және оған іргелес акваторияны пайдаланады.

      9. Қажет болған жағдайда жағалау белдеуінде навигациялық жабдықтарды дайындау және жөндеу, кемелер мен өзге жүзу құралдарын арқандап байлау және тұру, айлақтау, жабдықтарды тиеу, түсіру және сақтау үшін қажетті құрылыстар салынады.

      Осы мақсаттар үшін уәкілетті органның кәсіпорындары жағалау белдеуі шегінде орналасқан жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы заңнамаға сәйкес топырақ, тас, гравий, Орман кодексіне сәйкес ағаш және бұталарды пайдаланады.

      10. Түбін тереңдету жұмыстарын жүргізген кезде жағалау белдеуіне өзге қауіпсіз орын болмаған кезде кеме жолынан сорылған топырақ үйіндісін жасайды.

      11. Түбін тазарту жұмыстары жүргізген кезінде жағалау белдеуі шығарылған қоқыс және кеме қатынасына қауіп төндірген басқа да заттарды уақытша сақтау үшін пайдаланылады.

      Бұл ретте уәкілетті органның кәсіпорындары олардың су объектісі арнасына қайта түсуінің алдын алу бойынша, оның ішінде су деңгейі өзгерген кезде қажетті шаралар қабылдайды, ал жұмыстар аяқталғаннан кейін оларды шығарып тастау қамтамасыз етіледі.

      12. Жағалау белдеуi шектерiнде руда емес құрылыс материалдарын өндiрудi, орман кесудi, көпірлер салуды және басқа да жұмыстарды жүргізетiн ұйымдар осы белдеуде орналасқан кеме қатынасы мұқтаждығына арналған навигациялық жабдық құралдары мен құрылыстардың сақталуын қамтамасыз етедi және жұмыстарды жүргiзу кезiнде болған осы құрылыстардың зақымдалуын уақтылы түзетедi.

      Уақытша жұмыстар жүргізу үшін ішкі су жолдарының жағалау белдеуін пайдаланылатын ұйымдар жұмыстарды аяқтағаннан кейін оларды тазалауды және орнықтыруды қамтамасыз етеді.

      13. Егер ішкі су жолдарының жағалау белдеуі шегінде шаруашылық немесе өзге де қызмет кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз етумен үйлеспесе, мұндай қызмет жүргізілмейді.

      14. Акваторияда және ішкі су жолдарының шегіндегі жағалау белдеуінде ішкі су жолдары мен жағалау белдеуінің жағдайына теріс әсер ететін және (немесе) оларды пайдалануға қиындық тудыратын қадағалаусыз кемелерді, ғимараттар мен құрылыстарды қалдыруға жол берілмейді.

Об утверждении Правил пользования береговой полосой

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 184. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2015 года № 10847.

      В соответствии с подпунктом 26-9) пункт 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О внутреннем водном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила пользования береговой полосой.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течении десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Касымбек

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр сельского хозяйства

      Республики Казахстан

      __________ Мамытбеков А.С.

      16 марта 2015 год

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр энергетики

      Республики Казахстан

      ___________ Школьник В.С.

      14 марта 2015 год



  Утверждены
приказом исполняющего обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 24 февраля 2015 года № 184

Правила пользования береговой полосой

      1. Правила пользования береговой полосой (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 26-9) пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О внутреннем водном транспорте" (далее – Закон) и определяют порядок пользования береговой полосой.

      2. Правила распространяются на физические и юридические лица, осуществляющие деятельность на внутренних водных путях Республики Казахстан.

      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) береговая полоса - полоса суши вдоль берегов водных объектов шириной двадцать метров от береговой линии для установки навигационных знаков и оборудования с соблюдением экологических требований;

      2) временные приспособления и наплавные сооружения (далее - сооружения) - временные инженерные гидротехнические сооружения, предназначенные для безопасной стоянки, грузовой обработки и обслуживания судов;

      3) предприятие уполномоченного органа - государственное предприятие внутреннего водного транспорта, основной задачей которого является осуществление производственной деятельности для надлежащего содержания и развития внутренних водных путей и судоходных гидротехнических сооружений (шлюзов) в целях обеспечения безопасного плавания судов в пределах обслуживаемых границ;

      4) работы, связанные с обеспечением внутренних водных путей в судоходном состоянии - дноуглубительные, выправительные, тральные, дноочистительные, изыскательские и другие работы по устройству и содержанию средств навигационного оборудования на внутренних водных путях.

      В настоящих Правилах используются иные понятия в соответствии с Законом.

      4. В пределах внутренних водных путей, расположенных вне территорий городских населенных пунктов, береговая полоса и участок прилегающей акватории предоставляется в постоянное землепользование на безвозмездной основе предприятиям уполномоченного органа.

      5. На береговой полосе внутренних водных путей предприятиями уполномоченного органа устанавливаются береговые средства навигационного оборудования по схемам расстановки знаков, согласованным с территориальным подразделением уполномоченного органа.

      6. Для обеспечения видимости береговых средств навигационного оборудования рубка произрастающих на береговой полосе деревьев и кустарников осуществляется в соответствии с Лесным кодексом Республики Казахстан от 8 июля 2003 года (далее - Лесной кодекс).

      7. Не допускается установка на береговой полосе внутренних водных путей каких-либо постоянных огней, направленных в сторону судового хода, за исключением навигационных.

      Временные огни ограждаются со стороны судового хода с целью не допустить ослепления судоводителей и не мешать опознаванию навигационных знаков в темное время суток.

      8. При проведении работ, связанных с обеспечением внутренних водных путей в судоходном состоянии, предприятия уполномоченного органа используют береговую полосу и участок прилегающей к ней акватории для отстоя, ремонта судов технического флота, базы обстановочных бригад и места хранения запаса средств навигационного оборудования.

      9. При необходимости на береговой полосе возводятся сооружения необходимые для изготовления и ремонта средств навигационной обстановки, причаливания, швартовки и стоянки судов и иных плавучих средств, погрузки, выгрузки и хранения оборудования.

      Для этих целей предприятия уполномоченного органа используют грунт, камень, гравий в соответствии с законодательством о недрах и недрапользовании, деревья и кустарники в соответствии с Лесным кодексом, находящиеся в пределах береговой полосы.

      10. При проведении дноуглубительных работ на береговую полосу осуществляют отвал вынутого из судового хода грунта при отсутствии иного безопасного места.

      11. При дноочистительных работах береговая полоса используется для временного хранения извлеченных карчей и других предметов, представляющих угрозу безопасности судоходства.

      При этом предприятиями уполномоченного органа принимаются необходимые меры по предотвращению их повторного попадания в русло водного объекта, в том числе при изменении уровней воды, а по окончании работ обеспечивается их вывоз.

      12. Организации, производящие в пределах береговой полосы, добычу нерудных строительных материалов, рубку леса, постройку мостов и другие работы, обеспечивают сохранность расположенных на этой полосе средств навигационного оборудования и сооружений, предназначенных для нужд судоходства, и своевременно исправляют происшедшие при проведении работ повреждения этих сооружений.

      Организации, использующие береговую полосу внутренних водных путей для проведения временных работ, после их окончания обеспечивают ее очистку и обустройство.

      13. Хозяйственная или иная деятельность в пределах береговой полосы внутренних водных путей не производится, если такая деятельность не совместима с обеспечением безопасности судоходства.

      14. Не допускается оставление в акватории и на береговой полосе в пределах внутренних водных путей безнадзорных судов, строений и сооружений, оказывающих негативное влияние на состояние внутренних водных путей и береговой полосы и (или) затрудняющих их использование.