Көмірсутек шикізатын, уран мен көмірді барлауға арналған үлгілік келісімшарттың нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 244 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 сәуірде № 10881 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2020 жылғы 30 желтоқсандағы № 471 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Энергетика министрінің 30.12.2020 № 471 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 24 маусымдағы Заңының 17-бабының 27-7) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған көмірсутек шикізатын, уран мен көмірді барлауға арналған үлгілік келісімшарттың нысаны бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Жер қойнауын пайдалану департаменті Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) заңнамада белгіленген тәртіпте осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға көшірмесін жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің жетекшілік ететін вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Энергетика министрі

В. Школьник

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      _________ Ә. Исекешев

      2015 жылғы 30 наурыз

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрі

      __________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 30 наурыз



  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2015 жылғы 30 наурыздағы
№ 244 бұйрығымен бекітілді

      Нысан

Көмірсутек шикізатын, уран мен көмірді барлауға арналған үлгілік келісімшарт

      Осы ___________________________________________________________

      (мемлекеттік органның атауы)

      құзыретті орган ретінде Қазақстан Республикасының атынан әрекет

      ететін

      _____________________________________________________________________

      (әкімшілік аумақтық бірлікті көрсетіңіз)

      және бұдан әрі бірлесіп Тараптар деп аталатын _______________________

      _____________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы - бұдан әрі – Жер қойнауын пайдаланушы)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (блок координатын (-тарын) көрсетіңіз)

      _____________________________________________________________________

      (пайдалы қазбаның түрі көрсетілсін: көмірсутек шикізаты, уран,

      көмір) барлауға арналған келісімшарт (бұдан әрі - келісімшарт)

      Мыналарды:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жер қойнауы мен

      ондағы пайдалы қазбалар мемлекет меншігі болып табылатындығын назарға

      ала отырып, Қазақстан Республикасы жер қойнауы учаскесін барлау үшін

      беру ниетін білдіретіндігін;

      2) жер қойнауын пайдаланушыда Қазақстан Республикасының

      заңнамасының және Келісімшарттың талаптарына сәйкес барлауды жүргізу

      ниеті, қаржылық және техникалық мүмкіндіктері барлығын назарға ала

      отырып;

      3) Қазақстан Республикасының Үкіметі Келісімшартты жасасу және

      оны орындау жөніндегі құзыретті орган ретінде_______________________

      (құзыретті болып табылатын мемлекеттік органның атауын көрсетіңіз)

      анықтады;

      4) Құзыретті орган мен орындаушы Келісімшарт барлау кезінде

      олардың келісімшарттық қатынастарын реттейтін болады деп уағдаласты.

      Құзыретті орган мен жер қойнауын пайдаланушы төмендегілер

      туралы уағдаласты:

1. Келісімшарт мақсаты

      1. Келісімшарт мақсаты берілген келісімшарт аумағында барлау бойынша операциялар жүргізу кезінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындау болып табылады.

2. Келісімшарттың қолданылу мерзімі

      2. Осы келісімшарт кейінгі ___ жылға жасалған (6 жылдан аспайтын мерзім көрсетілсін).

      3. Келісімшарт құзыретті органда мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді.

      4. ____________________________________________________________

      (пайдалы қазбаның түрі көрсетілсін: көмірсутек шикізаты, уран, көмір) кен орнын анықтаған жағдайда, жер қойнауын пайдаланушының "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңда айқындалған тәртіппен оны бағалау үшін қажетті мерзімге Келісімшарт қолданысын ұзартуға құқығы бар.

      Бағалау үшін келісімшарттың қолданыс мерзімін ұзартқан кезде, Келісімшартқа тараптардың қосымша келісімімен ресімделетін тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізіледі.

3. Келісімшарт аумағы

      5. Жер қойнауын пайдаланушы Келісімшарттың ажырамас бөлігі болып табылатын геологиялық бөлікте көрсетілген келісімшарт аумағы шегінде барлау жүргізеді.

      Барлау үшін оңайлатылған тәртіппен берілетін жер қойнауы учаскесі он блоктан аспауға тиіс, олардың әрқайсысы координаттардың географиялық жүйесінде бір минутқа тең.

      6. Жер қойнауын пайдаланушы 1 ай бұрын құзыретті органды алдын ала хабардар ете отырып, Үлгілік келісімшарт қолданысының бірінші жылы өткен соң келісімшарт аумағының барлық немесе бір бөлігін қайтаруға құқылы. Келісімшарт аумағын қайтаруға блоктар бойынша ғана жол беріледі.

4. Жер қойнауын пайдаланушының міндеттері

      7. Жер қойнауын пайдаланушы Келісімшарт қолданысы мерзімі ішінде:

      1) мынадай

      бірінші жыл үшін – республикалық бюджет туралы заңға сәйкес және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болатын 100 (жүз) айлық есептік көрсеткіш (бұдан әрі – АЕК);

      екінші жыл үшін – 110 (жүз он) АЕК;

      үшінші жыл үшін – 115 (жүз он бес) АЕК;

      төртінші жыл үшін – 120 (жүз жиырма) АЕК;

      бесінші жыл үшін – 140 (жүз қырық) АЕК;

      алтыншы жыл үшін – 160 (жүз алпыс) АЕК мөлшерінде әр блок үшін жыл сайынғы өсетін төлемдер түрінде ұсынылған жыл сайынғы аударымдарды жүргізуге;

      Келісімшарттың қолданылу мерзімі бағалау үшін ұзартылған жағдайда әрбір келесі жылға аударымдар мөлшері кемінде 180 (жүз сексен) АЕК мөлшеріне тең.

      Аударымдар Келісімшарт қолданысының кезекті жылы басталған күннен бастап күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей жергілікті бюджетке тиісті соманы аудару арқылы жүргізіледі. Жер қойнауын пайдаланушы көрсетілген соманы аударған күннен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей төлем құжатының көшірмесін (болған жағдайда) қоса бере отырып, төлем деректемелерін көрсете отырып, төлеу туралы жазбаша хабарламаны Құзыретті органға жіберуге міндетті.

      2) келісімшарт қолданысының бүкіл кезеңіне бір блок шегінде орындауға қажетті шығындардың ең аз мөлшерін орындауға:

      бірінші жылы – 1000 (бір мың) АЕК;

      екінші жылы – 1000 (бір мың) АЕК;

      үшінші жылы –1000 (бір мың) АЕК;

      төртінші жылы – 1200 (бір мың екі жүз) АЕК;

      бесінші жыл – 1400 (бір мың төрт жүз) АЕК;

      алтыншы жыл – 1600 (бір мың алты жүз) АЕК.

      Шығындардың ең аз мөлшері барлауға қатысты жұмыс түрлеріне ғана жұмсалуы тиіс.

      Бір блок шегінде орындалуы тиіс шығындардың ең аз мөлшерін орындау туралы есепті жер қойнауын пайдаланушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен береді.

      Анықталған кен орнын бағалауға арналған Келісімшарт қолданысының мерзімі ұзартылған жағдайда, ұзартудың әрбір келесі жылы үшін шығындардың ең аз мөлшері Келісімшарт қолданысының алтыншы жылы шығындарының ең аз мөлшеріне тең.

      3) жылдар бойынша жұмыстардың мынадай мейлінше аз түрлерін:

      бірінші жылы – геологиялық материалдарды зерттеуге, жобалау құжатын әзірлеуге және бекітуге;

      екінші жылдан бастап алтыншы жылды қоса алғанда – іздеу және алдын ала белгіленген бағдарларды, зертханалық жұмыстарды, камералдық жұмыстарды орындауға міндеттенеді.

      Көрсетілген жұмыстарды, алдыңғы жылдарда геологиялық барлау жұмыстарын орындаған жағдайда не оларды жүргізу қажеттігі болмағанда, олармен тікелей байланысты жұмыстардың өзге түрлерімен ауыстыруға жол беріледі.

      Жылдар бойынша жұмыстардың мейлінше аз жұмыстарын орындау туралы есепті жер қойнауын пайдаланушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен береді;

      4) бастапқы мөлшерге тең қол қойылатын бонусты Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен төлеуге;

      5) келісімшартты жасағаннан және тіркегеннен кейін алты ай мерзімде мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы бар іздеу жұмыстарының жобасын әзірлеуге және өз бетінше бекітуге және оны жер қойнауын зерделеу және пайдалану жөніндегі уәкілетті органға жіберуге;

      6) барлау жұмыстарын жүргізу кезінде Қазақстан Республикасының талаптарын сақтауға міндеттенеді.

5. Салық салу

      8. Келісімшарт шеңберінде жүзеге асырылатын қызмет бойынша салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша салықтық міндеттемелерді есептеу оларды төлеу бойынша міндеттеме туындаған күні қолданыста болатын салық заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады. Келісімшарт шеңберінде жүзеге асырылатын қызмет бойынша салықтық міндеттемелерді орындау жер қойнауын пайдаланушыны мемлекетте келісімшарт шеңберінен тыс қызметті жүзеге асыру бойынша салықтық міндеттеме туындаған күні қолданыста болатын мемлекеттің салық заңнамасына сәйкес салықтық міндеттемесін орындаудан босатпайды.

      9. Қол қойылатын бонус ақырғы мөлшері (сомасы көрсетілсін).

      10. Келісімшартты жасасу кезінде жер қойнауын пайдаланушы қол қойылатын бонустың белгіленген сомасының елу пайызын 20 жылғы "___" №___ төлем тапсырмасы бойынша төледі.

      11. Қол қойылатын бонустың мөлшердегі қалған (сомасы көрсетілсін) елу пайызын жер қойнауын пайдаланушы келісімшарт күшіне енгеннен кейінгі отыз күнтізбелік күннен кешіктірмей төлейді.

6. Коммерциялық табу

      12. Жер қойнауын пайдаланушы коммерциялық кен орнын тапқан жағдайда, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен өндіруге арналған келісімшартты жасауға айрықша құқыққа ие.

7. Ақпаратқа меншік құқығы

      13. Геологиялық ақпарат жер қойнауын пайдаланушының қаражаты есебiнен алынса, жер қойнауын пайдаланушының меншiгiнде болады.

      14. Мемлекет меншігіндегі келiсiмшарттық аумақ бойынша жер қойнауы туралы ақпарат, жер қойнауын пайдаланушымен Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте жер қойнауын зерттеу мен пайдалану жөніндегі уәкілетті органнан сатып алынады.

      15. Мемлекет меншігінде болатын геологиялық ақпараттың құны тарихи шығындар сомасының бір бөлігі ретінде айқындалады. Геологиялық ақпараттың құны Қазақстан Республикасының бюджетіне төленеді.

      16. Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды қаржыландыру көзiне қарамастан, жер қойнауы туралы геологиялық және өзге де ақпарат мемлекет меншігіне міндетті түрде өтеусіз геологиялық ақпаратты сақтау, жүйелеу және жинақтап қорыту мақсатында жер қойнауын зерттеу мен пайдалану жөнiндегi уәкiлеттi органға заңнамада белгіленген тәртiпте берілуге жатады.

      17. Келісімшарт күшi жойылған жағдайда, барлық геологиялық ақпарат Қазақстан Республикасы меншiгiне көшедi. Жер қойнауын пайдаланушы барлық құжаттар мен геологиялық ақпарат бар өзге де материалдарды жер қойнауын зерттеу мен пайдалану жөнiндегi уәкiлеттi органға тегiн беруге мiндеттi.

8. Еңсерілмейтін күш

      18. Тараптардың ешқайсысы, егер орындамау немесе тиісінше орындамау еңсерілмейтін күш мән-жайларымен байланысты болса, осы Келісімшарт бойынша қандай да бір міндеттемелердің орындалмауына немесе тиісінше орындалмауына жауапты болмайды.

      19. Еңсерілмейтін күш мән-жайларына, мысалы: әскери жанжалдар, табиғи апаттар, дүлей зілзалалар (өрт жән т.с.с.) сияқты жағдайларда төтенше және болдырмайтын мән-жайлар жатады. Келтірілген тізбе толық болып табылмайды.

      20. Еңсерілмейтін күш мән-жайлары туындаған кезде, олардан зардап шеккен тарап бұл туралы еңсерілмейтін күш мән-жайларының басталу күнін және сипаттамасын нақтылайтын жазбаша хабарламаны табыстау арқылы не почтамен жіберу арқылы екінші тарапты дереу хабардар етеді.

      21. Еңсерілмейтін күш мән-жайлары туындаған кезде, тараптар қалыптасқан жағдайдан шығу жолдарын іздеу үшін дереу кеңес өткізеді және мұндай мән-жайлардың салдарын барынша азайту үшін барлық құралдарды пайдаланады.

      22. Еңсерілмейтін күш мән-жайларына байланысты келісімшарт бойынша жұмыстар толық немесе ішінара тоқтатылған кезде, келісімшарттың қолданыс мерзімі еңсерілмейтін күштің қолданыс мерзіміне ұзартылады.

9. Қолданылатын құқық және дауларды шешу тәртібі

      23. Келісімшарт және келісімшарт негізінде қол қойылған өзге де келісімдер үшін Қазақстан Республикасының құқығы қолданылады.

      24. Келісімшартты орындауға және тоқтатуға байланысты даулар келіссөздер арқылы шешіледі.

      25. Осы Келісімшартты орындауға, өзгертуге немесе тоқтатуға байланысты даулар келіссөздер арқылы алты ай ішінде шешілмесе, тараптар дауларды Қазақстан Республикасының заңдарына және сәйкес шешуге құқылы.

10. Жер қойнауын пайдаланушының құқықтарына кепілдіктер

      26. Жер қойнауын пайдаланушыға оның құқықтары Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қорғалатынына кепілдік беріледі.

      27. Келісімшарттың талаптарын өзгертуге және толықтыруға, егер Заңда және Келісімшартта өзгеше көзделмесе, тараптардың келісуі бойынша жол беріледі. Тараптардың бірінің талабы бойынша келісімшарт талаптарын өзгертуге Қазақстан Республикасының заңдарында және келісімшартта көзделген негіздер бойынша және тәртіппен жол беріледі.

      28. Егер жер қойнауын пайдаланушының барлау бойынша операцияларды жүргізу кезіндегі стратегиялық маңызы бар жер қойнауы учаскелеріне (кен орындарына) қатысты әрекеттері ұлттық қауіпсіздікке қауіп төндіретін мемлекеттің экономикалық мүдделерін өзгертуге алып келсе, құзыретті орган Қазақстан Республикасының экономикалық мүдделерін қалпына келтіру мақсатында, Келісімшарт талаптарын өзгертуді және (немесе) толықтыруды талап етуге құқылы.

11. Құпиялылық

      29. Келісімшартты орындау процесінде тараптар алған немесе сатып алған ақпарат құпия болып табылады және Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес қорғалуға жатады. Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген қажетті есептер құрастыру үшін құпия ақпаратты пайдалана алады.

      30. Геологиялық ақпарат жер қойнауын пайдаланушыға 20__ жылғы "__" __________ № ____ құпиялылық туралы келісіммен рәсімделетін Заңның 11-бабына сәйкес белгіленген тәртіпте беріледі.

      31. Тараптардың екінші тараптың келісімінсіз құпия ақпаратты үшінші тұлғаларға мынадай:

      егер бұл ақпарат сотта іс қарауды жүргізу барысында пайдаланылған;

      ақпарат жер қойнауын пайдаланушыға қызмет көрсететін үшінші тұлғаға мұндай үшінші тарап мұндай ақпаратты құпия қарап және оны тараптар белгілеген мақсаттарға және белгіленген мерзімдерде ғана пайдалануға міндеттеме алу шартымен ұсынылған;

      ақпарат жер қойнауын пайдаланушы қаржылық қаражат алатын банкке немесе басқа қаржылық ұйымға, мұндай банк немесе басқа қаржылық ұйым бұл ақпаратты құпия деп қарап және оны тек көрсетілген мақсаттарға ғана пайдалануға міндеттеме алу шартымен ұсынылған;

      ақпарат Қазақстан Республикасының бақылаушы органдарының лауазымды тұлғаларына олардың қызметтік міндеттерін орындауы барысында ұсынылған жағдайларды;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларды қоспағанда, беруге құқығы жоқ.

      32. Тараптар келісімшарттық аумақта барлау жүргізуге байланысты және геологиялық ақпараттарды қамтитын барлық құжаттардың, ақпараттардың және есептердің құпиялығын сақтау мерзімін айқындайды.

      33. Келісімшарттың әрекет етуі тоқтатылған кейін барлық геологиялық және жер қойнауы бойынша өзгеде ақпарат өтеусіз негiзде Қазақстан Республикасы меншігіне беріледі.

      34. Жергілікті қамту бөлігінде келісімшарттық міндеттемелердің орындалуына қатысты, жер қойнауын пайдаланушының тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жоспарлауы және өткізуі, сондай-ақ қазақстандық мамандарды оқытуға шығындар және өңірді әлеуметтік-экономикалық дамыту мен оның инфрақұрылымын дамытуға жұмсалған шығындары туралы ақпарат құпия болып табылмайды.

12. Келісімшарт қолданысын тоқтату жағдайлары

      35. Келісімшарт, егер тараптар оны ұзарту туралы келісімге қол жеткізбесе, оның қолданыс мерзімі өткен соң тоқтатылады.

      36. Келісімшарттың қолданысын мерзімінен бұрын тоқтатуға тараптардың келісуі бойынша жол беріледі. Келісімшарт Келісімшарттың 6-шы тармағына сәйкес бүкіл келісімшарт аумағы қайтарылған жағдайда да, өз қолданысын мерзімінен бұрын тоқтатады.

      37. Құзыретті орган барлауға арналған келісімшарттың қолданылуын мынадай:

      1) жыл сайын өсіп отыратын төлемдер түрінде ұсынылған, өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуына және оның инфрақұрылымын дамытуға арналған сомалардың уақтылы төленбеуі;

      2) үлгілік келісімшарт қолданылатын бүкіл кезеңде бір блок шегінде орындалуы қажет, жылдар бойынша шығындар мен жұмыс түрлерінің ең төмен мөлшері туралы талаптарды бұзу;

      3) берілген жер қойнауы учаскесін үлгілік келісімшартта көзделмеген мақсаттарға пайдалану жағдайларында біржақты тәртіппен мерзімінен бұрын тоқтатуға құқылы.

      38. Құзыретті органның бастамасы бойынша Келісімшарттың қолданысы мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда, жер қойнауын пайдаланушы өңірдің және оның инфрақұрылымының әлеуметтік-экономикалық дамуына аударымдар, Келісімшартта тиісті жылға көзделген келісімшарт аумағы бойынша ең аз шығындар бойынша орындалмаған міндеттемелерге тең соманы Қазақстан Республикасының пайдасына төлеуге міндетті. Жер қойнауын пайдаланушы көрсетілген соманы Құзыретті органның бастамасы бойынша Келісімшарттың тоқтатылған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде мемлекеттің пайдасына төлеуге міндетті. Көрсетілген берешек уақытылы өтелмеген кезде, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қайта қаржыландыруының 1,5 еселік ресми мөлшерлемесіне сүйене отырып, өсімақы есептелінеді.

      39. Келісімшарттың қолданысын тоқтату жер қойнауын пайдаланушыны Қазақстан Республикасына келісімшарт аумағын қайтару және мемлекет заңнамасының талаптарына сәйкес барлау салдарын жою бойынша міндеттемелерді орындаудан босатпайды.

13. Тарату қоры

      40. Жер қойнауын пайдаланушы Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану бойынша операциялар салдарын жою үшін тарату қорын қалыптастыруға, сондай-ақ оған жыл сайын 4-бөлімнің 2)-ші тармақшасында көрсетілген сәйкес жылдың шығындардың ең төмен мөлшерінен бір пайыз көлемінде аударымдарды жүргізуге міндеттенеді.

      41. Жер қойнауын пайдалану объектісін тарату тәртібі заңнамада белгіленеді.

14. Келісімшарт тілі

      42. Келісімшарт мәтіні әрбір тарап үшін мемлекеттік және орыс тілдерінде бір данада жасалады, барлық даналар бірдей.

      Тараптардың келісуі бойынша Келісімшарт мәтіні өзге тілге де аударылуы мүмкін.

      43. Келісімшарттың мазмұнын және түсіндірмесін анықтау кезінде келіспеушіліктер немесе даулар туындаған жағдайда, мәтіннің ________ тіліндегі (қазақ немесе орыс тілдері көрсетілсін) нұсқасы басым күшке ие болады.

15. Қорытынды ережелер

      44. Осы Келісімшартта пайдаланылатын анықтамалар мен терминдер олар үшін "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының Заңында айқындалған мәнге ие.

      45. Осы Келісімшартты 20 ___ жылғы ________ (күні), _______ (айы) _______ қаласында (Қазақстан Республикасы), Тараптардың уәкілетті өкілдері жасады.

      46. Тараптардың заңдық мекенжайлары және қолдары:

      Келісімшартқа барлық қосымшалар оның құрамдас бөліктері ретінде қарастырылады. Қосымшалар мен Келісімшарттың өзінің ережелері арасындағы қандай да бір айырмашылықтар болған кезде, Келісімшарт негіз болатын маңызға ие.

      Келісімшартқа қосымша: геологиялық бөлік.

Об утверждении формы типового контракта на разведку углеводородного сырья, урана и угля

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 244. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2015 года № 10881. Утратил силу приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 30 декабря 2020 года № 471.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра энергетики РК от 30.12.2020 № 471 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 27-7) статьи 17 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую форму типового контракта на разведку углеводородного сырья, урана и угля.

      2. Департаменту недропользования Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр энергетики


Республики Казахстан

В. Школьник


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      __________ А. Исекешев

      30 марта 2015 года


      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      __________ Б. Султанов

      30 марта 2015 года


  Утверждена приказом
Министра энергетики
Республики Казахстан
от 30 марта 2015 года № 244

      Форма

Типовой контракт на разведку углеводородного
сырья, урана и угля

      Настоящий контракт на разведку (далее – Контракт)

      ____________________________________________________________________

      (указать вид полезного ископаемого: углеводородного сырья,

      урана, угля)

      ____________________________________________________________________

      (указать координаты блока (-ов)

      ____________________________________________________________________

      (указать административно-территориальную единицу)

      заключен между Республикой Казахстан, от имени которой

      действует

      _____________________________________________________________________

      ______________________________________________ как компетентный орган

      (наименование государственного органа)

      и ___________________________________________________________________

      (наименование юридического лица - далее - Недропользователь)

      далее совместно именуемые Стороны,

      Принимая во внимание, что:

      1) в соответствии с Конституцией Республики Казахстан недра и

      находящиеся в них полезные ископаемые являются государственной

      собственностью, Республика Казахстан выражает желание предоставить

      участок недр для разведки (далее - разведка);

      2) недропользователь имеет желание, финансовые и технические

      возможности проводить разведку в соответствии с требованиями

      законодательства Республики Казахстан и Контракта;

      3) Правительство Республики Казахстан определило ____________

      ___________________________________________________________________

      (указать наименование государственного органа,

      являющегося компетентным)

      в качестве компетентного органа по заключению и исполнению Контракта;

      4) Компетентный орган и недропользователь договорились о том,

      что Контракт будет регулировать их договорные отношения при разведке.

      Компетентный орган и недропользователь договариваются о нижеследующем:

1. Цель контракта

      1. Целью контракта является определение прав и обязанностей сторон в соответствии с законодательством Республики Казахстан при проведении операций по разведке в упрощенном порядке на предоставленной контрактной территории.

2. Срок действия контракта

      2. Настоящий контракт заключен на _____ последовательных лет (указать срок не более 6 лет).

      3. Контракт вступает в силу с даты его государственной регистрации в компетентном органе.

      4. В случае обнаружения месторождения _________________________

      _____________________________________________________________________

      (указать вид полезного ископаемого: углеводородного

      сырья, урана, угля)

      недропользователь имеет право на продление действия Контракта, на срок необходимый для его оценки в порядке, определенном Законом Республики Казахстан от 24 июня 2010 года "О недрах и недропользовании" (далее - Закон).

      При продлении срока действия контракта для оценки в Контракт вносятся соответствующие изменения и (или) дополнения, оформляемые дополнительным соглашением сторон.

3. Контрактная территория

      5. Недропользователь выполняет разведку в пределах контрактной территории, указанной в геологическом отводе, являющимся неотъемлемой частью Контракта.

      Участок недр, предоставляемый в упрощенном порядке для разведки, не должен превышать десять блоков, каждый из которых равен одной минуте в географической системе координат.

      6. Недропользователь вправе вернуть всю или часть контрактной территории по истечении первого года действия Типового контракта, предварительно уведомив об этом компетентный орган за 1 месяц. Возврат контрактной территории допускается только по блокам.

4. Обязанности недропользователя

      7. Недропользователь в течение срока действия Контракта обязуется:

      1) оплачивать расходы на социально-экономическое развитие региона и его инфраструктуры (развитие социальной сферы регионов), представленные в виде ежегодных возрастающих платежей за каждый блок в следующих размерах:

      за первый год - 100 (сто) месячных расчетных показателей в соответствии с законом о республиканском бюджете и действующего на 1 января соответствующего финансового года (далее – МРП);

      за второй год – 110 (сто десять) МРП;

      за третий год – 115 (сто пятнадцать) МРП;

      за четвертый год – 120 (сто двадцать) МРП;

      за пятый год – 140 (сто сорок) МРП;

      за шестой год – 160 (сто шестьдесят) МРП.

      В случае продления срока действия контракта для оценки размер отчислений за каждый последующий год равен размеру не менее 180 (сто восемьдесят) МРП.

      Отчисления производятся путем перечисления соответствующей суммы в местный бюджет не позднее 30 календарных дней с даты начала очередного года действия Контракта. Недропользователь не позднее 5 рабочих дней с даты перечисления указанной суммы, обязан направить в Компетентный орган письменное уведомление об оплате с указанием реквизитов платежа с приложением копии платежного документа (при его наличии);

      2) выполнять минимальный размер затрат, которые необходимо выполнить в пределах одного блока на весь период действия контракта:

      в первый год – 1000 (тысяча) МРП;

      во второй год – 1000 (тысяча) МРП;

      в третий год – 1000 (тысяча) МРП;

      в четвертый год – 1200 (тысяча двести) МРП;

      в пятый год – 1400 (тысяча четыреста) МРП;

      в шестой год – 1600 (тысяча шестьсот) МРП.

      Минимальный размер затрат должен израсходован только на виды работ, относящиеся к разведке.

      Отчет о выполнении минимального размера затрат, который необходимо выполнить в пределах одного блока, предоставляется недропользователем в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      В случае продления срока действия Контракта для оценки обнаруженного месторождения размер минимальных затрат за каждый последующий год продления равен минимальному размеру затрат шестого года действия Контракта;

      3) выполнить следующие минимальные виды работ по годам:

      в первый год – изучение геологических материалов, разработка и утверждение проектного документа;

      со второго года по шестой год – поисковые и рекогносцировочные маршруты, лабораторные работы, камеральные работы.

      Допускается замена указанных работ иными видами работ непосредственно связанным с геологоразведкой в случае их выполнения в предыдущих годах, либо в случаях отсутствия необходимости в их проведении.

      Отчет о выполнении минимальных видов работ по годам предоставляется недропользователем в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      4) оплатить подписной бонус в размере, равном стартовому, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      5) в шестимесячный срок после заключения и регистрации контракта разработать и самостоятельно утвердить проект поисковых работ, имеющий положительное заключение государственной экологической экспертизы, и направить его в уполномоченный орган по изучению и использованию недр;

      6) при проведении разведочных работ соблюдать требования законодательства Республики Казахстан.

5. Налогообложение

      8. Исчисление налоговых обязательств по налогам и другим обязательным платежам в бюджет по деятельности, осуществляемой в рамках контракта, производится в соответствии с налоговым законодательством, действующим на момент возникновения обязательств по их уплате. Исполнение налоговых обязательств по деятельности, осуществляемой в рамках контракта, не освобождает недропользователя от исполнения налогового обязательства по осуществлению деятельности в государстве, выходящей за рамки контракта, в соответствии с налоговым законодательством государства, действующим на дату возникновения налогового обязательства.

      9. Окончательный размер подписного бонуса____ (указать сумму).

      10. На момент заключения контракта недропользователь оплатил пятьдесят процентов от установленной суммы подписного бонуса, согласно банковскому поручению за № ___ от "__"_____ 20___ года.

      11. Оставшиеся пятьдесят процентов от установленной суммы подписного бонуса в размере ____ (указать сумму) ____ недропользователь уплачивает не позднее тридцати календарных дней с даты вступления контракта в силу.

6. Коммерческое обнаружение

      12. Недропользователь обладает исключительным правом на заключение контракта на добычу в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан, в случае произведенного им коммерческого обнаружения.

7. Права собственности на информацию

      13. Геологическая информация находится в собственности недропользователя, если она получена за счет собственных средств недропользователя.

      14. Информация о недрах по контрактной территории, находящаяся в государственной собственности, приобретается недропользователем у уполномоченного органа по изучению и использованию недр в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      15. Стоимость геологической информации, находящейся в государственной собственности, определяется как часть суммы исторических затрат. Оплата стоимости геологической информации производится в бюджет Республики Казахстан.

      16. Независимо от источника финансирования геологическая и иная информация о недрах подлежит обязательной безвозмездной передаче недропользователем для хранения, систематизации и обобщения в уполномоченный орган по изучению и использованию недр в установленном законодательстве Республики Казахстан порядке.

      17. При прекращении действия контракта вся геологическая информация переходит в собственность Республики Казахстан. Недропользователь обязан безвозмездно передать в уполномоченный орган по изучению и использованию недр все документы и иные материальные носители геологической информации.

8. Непреодолимая сила

      18. Ни одна из сторон не будет нести ответственности за неисполнение или ненадлежащее исполнение каких-либо обязательств по настоящему Контракту, если такое неисполнение или ненадлежащее исполнение вызваны обстоятельствами непреодолимой силы.

      19. К обстоятельствам непреодолимой силы относятся чрезвычайные и непредотвратимые при данных условиях обстоятельства, как например: военные конфликты, природные катастрофы, стихийные бедствия (пожары и т.п.). Приведенный перечень не является исчерпывающим.

      20. В случае возникновения обстоятельств непреодолимой силы сторона, пострадавшая от них, незамедлительно уведомляет об этом другую сторону путем вручения либо отправки по почте письменного уведомления, уточняющего дату начала и описание обстоятельств непреодолимой силы.

      21. При возникновении обстоятельств непреодолимой силы стороны незамедлительно проводят совещание для поиска решения выхода из сложившейся ситуации и используют все средства для сведения к минимуму последствий таких обстоятельств.

      22. При полной или частичной приостановке работ по контракту, вызванной обстоятельствами непреодолимой силы, срок действия контракта продлевается на срок действия непреодолимой силы.

9. Применимое право и порядок разрешения споров

      23. Для Контракта и других соглашений, подписанных на основе контракта, применяется право Республики Казахстан.

      24. Споры, связанные с исполнением и прекращением Контракта, решаются путем переговоров.

      25. Если споры, связанные с исполнением, изменением или прекращением настоящего контракта, не могут быть разрешены в течение шести месяцев путем переговоров, то стороны вправе разрешать споры в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

10. Гарантии прав недропользователя

      26. Недропользователю гарантируется защита его прав в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      27. Изменение и дополнение условий Контракта допускается по соглашению сторон, если иное не установлено Законом и Контрактом. Изменение условий контракта по требованию одной из сторон допускается в случаях, прямо предусмотренных Законом и настоящим контрактом.

      28. В случае если действия недропользователя при проведении операций по разведке в отношении участков недр (месторождений), имеющих стратегическое значение, приводят к изменению экономических интересов государства, создающему угрозу национальной безопасности, компетентный орган вправе потребовать изменения и (или) дополнения условий Контракта, с целью восстановления экономических интересов Республики Казахстан.

11. Конфиденциальность

      29. Информация, полученная или приобретенная сторонами в процессе выполнения контракта является конфиденциальной и подлежит защите в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан. Стороны могут использовать конфиденциальную информацию для составления необходимых отчетов, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      30. Геологическая информация предоставляется недропользователю в установленном порядке согласно статьи 11 Закона, оформляемая соглашением о конфиденциальности № __ от "__" _______ 20__года.

      31. Стороны не имеют права передавать конфиденциальную информацию третьим лицам без согласия другой стороны, за исключением случаев:

      если такая информация используется в ходе ведения судебного разбирательства;

      когда информация предоставляется третьим лицам, оказывающим услуги недропользователю, при условии, что такое третье лицо берет на себя обязательство рассматривать такую информацию как конфиденциальную и использовать ее только в установленных сторонами целях и на определенный сторонами срок;

      когда информация предоставляется банку или другой финансовой организации, у которой недропользователь, получает финансовые средства, при условии, что такой банк или другая финансовая организация берет на себя обязательство рассматривать такую информацию как конфиденциальную и использовать ее только в указанных целях;

      когда информация предоставляется должностным лицам контролирующих органов Республики Казахстан при выполнении ими служебных обязанностей;

      иных случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      32. Стороны определяют сроки соблюдения конфиденциальности по всем документам, информации и отчетам, содержащим геологическую информацию, и относящимся к проведению разведки на контрактной территории.

      33. После прекращения действия контракта передать всю геологическую и иную информацию о недрах на безвозмездной основе в собственность Республики Казахстан.

      34. Информация, касающаяся исполнения контрактных обязательств в части местного содержания, о планировании и проведении недропользователем закупок товаров, работ и услуг, а также затратах на обучение казахстанских специалистов и расходах на социально-экономическое развитие региона и развитие его инфраструктуры не является конфиденциальной.

12. Условия прекращения действия Контракта

      35. Контракт прекращается по истечении срока его действия, если сторонами не достигнуто соглашение о его продлении.

      36. Досрочное прекращение действия Контракта допускается по соглашению сторон. Контракт также досрочно прекращает свое действие в случае возврата всей контрактной территории в соответствии с пунктом 6 Контракта.

      37. Компетентный орган вправе в одностороннем порядке досрочно прекратить действие Контракта на разведку в следующих случаях:

      1) несвоевременной оплаты сумм на социально-экономическое развитие региона и развитие его инфраструктуры, представленных в виде ежегодных возрастающих платежей;

      2) нарушения требований о минимальном размере затрат и видов работ по годам, которые необходимо выполнить в пределах одного блока на весь период действия типового контракта;

      3) использования предоставленного участка недр для целей, не предусмотренных типовым контрактом.

      38. В случае досрочного прекращения действия Контракта по инициативе компетентного органа, недропользователь обязан выплатить в пользу Республики Казахстан суммы равные неисполненным обязательствам по отчислениям на социально-экономическое развитие региона и его инфраструктуры, минимальным затратам по контрактной территории, предусмотренные Контрактом на соответствующий год. Недропользователь обязан выплатить указанные суммы в пользу государства в течение 30 календарных дней с даты прекращения Контракта по инициативе Компетентного органа. При несвоевременном погашении указанной задолженности начисляется пеня исходя из 1,5-кратной официальной ставки рефинансирования Национального Банка Республики Казахстан.

      39. Прекращение действия Контракта не освобождает недропользователя от исполнения обязательств по возврату государству контрактной территории и ликвидации последствий разведки в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан.

13. Ликвидационный фонд

      40. Недропользователь обязуется формировать ликвидационный фонд для устранения последствий операций по недропользованию в Республике Казахстан, а также производить в него ежегодные отчисления в размере одного процента от минимального размера затрат, предусмотренного подпунктом 2) раздела 4 настоящего контракта на соответствующий год.

      41. Порядок ликвидации объекта недропользования устанавливается законодательством Республики Казахстан.

14. Язык Контракта

      42. Текст Контракта составляется на государственном и русском языках по одному экземпляру на государственном и русском языках для каждой из сторон, все экземпляры идентичны.

      По соглашению сторон текст Контракта может быть также переведен на иной язык.

      43. В случае возникновения разногласий или споров при уяснении содержания и толковании Контракта вариант текста на _________ (указать казахский или русский язык) имеет преимущественную силу.

15. Заключительные положения

      44. Определения и термины, используемые в настоящем Контракте имеют значения, определенные для них в Законе.

      45. Настоящий Контракт заключен ________ (дня), _______ (месяца) 20 ___ года в г. _______ (Республика Казахстан), уполномоченными представителями Сторон.

      46. Юридические адреса и подписи Сторон:

      Все приложения к Контракту рассматриваются как его составные части. При наличии каких-либо расхождений между положениями приложений и самим Контрактом, Контракт имеет основополагающее значение.

      Приложение к контракту: геологический отвод.