"Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференцияларды беруді көздейтiн инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 21 сәуірдегі № 478 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 28 мамырда № 11216 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 1 маусымдағы № 11-1-4/179 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Сыртқы істер министрінің 01.06.2020 № 11-1-4/179 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференцияларды беруді көздейтiн инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Инвестициялар комитеті (Е.Қ. Хаиров):

      1) заңнамада белгіленген тәртіпте осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін 10 жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      Е. Досаев ______________

      2015 жылғы 27 сәуір



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және
даму министрінің
2015 жылғы 21 сәуірдегі
№ 478 бұйрығымен
бекітілген

"Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференциялар беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің 12.11.2019 № 11-1-4/595 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференциялар беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға инвестициялық келісімшарт жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Инвестициялар комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі – портал).

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) Мемлекеттік корпорацияға:

      құжаттар топтамасы берілген сәттен бастап, инвестициялық субсидия беруді қоспағанда – 35 (отыз бес) жұмыс күні;

      инвестициялық субсидия "Инвестициялық субсидия беру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1120 қаулысымен белгіленген тәртіпте және мерзімде беріледі;

      құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсыру үшін күтудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      Мемлекеттік корпорация арқылы қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;

      2) порталда:

      құжаттар топтамасы берілген сәттен бастап - 27 (жиырма жеті) жұмыс күні;

      инвестициялық субсидия Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 1120 қаулысымен бекітілген мерзімде ұсынылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағаз жеткізгіште алу үшін жүгінген жағдайда, Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі басып шығарылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды немесе қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - инвестицияларды жүзеге асыруды және инвестициялық преференцияларды беруді көздейтін инвестициялық жобаны іске асыруға келісімшарт жасасу немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағымен қарастырылған жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы жазбаша нысанда уәжді түрдегі жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электронды немесе қағаз түрінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін негізде көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) Мемлекеттік корпорация - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғандағы аралықта, түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

      Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша "электронды кезек" тәртібінде жүзеге асырылады, "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы электрондық кезекті брондауға болады;

      2) портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады);

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде инвестициялық преференциялар беруге өтінім;

      2) көрсетілетін қызметті алушы немесе көрсетілетін қызметті алушы өкілінің жеке басын куәландыратын құжатты (жеке басын сәйкестендіру үшін);

      3) заңды тұлға басшысының қолымен расталған көрсетілетін қызметті алушы жарғысының көшірмесі;

      4) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын жасау бойынша талаптарға сәйкес жасалған инвестициялық жобаның бизнес-жоспары;

      5) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай грантты беруді көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы сұратқан мемлекеттік заттай гранттың мөлшерін (құнын) растайтын құжаттар (заттай грантты бағалау);

      6) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай грантты беруді көздеген жағдайда, салыстырып тексеру үшін құжаттың түпнұсқасын ұсына отырып, мемлекеттік заттай грантты жергілікті атқарушы органмен алдын ала келісу;

      7) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім салықтар бойынша преференциялар және (немесе) инвестициялық субсидиялар беруді көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңының 64-1-бабында белгіленген тәртіппен заңды тұлға басшысының қолымен расталған жобалау алдындағы және (немесе) жобалау құжаттамасына мемлекеттік сараптаманың қорытындысы.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттардың көшірмесін түпнұсқасымен салыстырады, одан кейін құжаттардың түпнұсқасын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алынуы мүмкін құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде, ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғаулатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушыдан жазбаша түрде келісімін алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық талап етілетін құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға берген кезде тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру өкілі жеке басын оның өкілеттіктерін куәландыратын құжаттарды ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхаттың негізінде жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақта көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайларда, Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      порталға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік және орыс тілдерінде қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған инвестициялық преференциялар беруге өтінімнің электронды көшірмесі;

      2) заңды тұлға басшысының ЭЦҚ куәландырылған қызметті алушының жарғысының электронды көшірмесі;

      3) қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын жасау бойынша талаптарға сәйкес жасалған инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының электронды көшірмесі;

      4) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай грантты беруді көздеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы сұратқан мемлекеттік заттай гранттың мөлшерін (құнын) растайтын құжаттардың (заттай грантты бағалау) электронды көшірмелері;

      5) инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім мемлекеттік заттай грантты беруді көздеген жағдайда, мемлекеттік заттай грантты жергілікті атқарушы органмен алдын ала келісудің электронды көшірмесі;

      6) көрсетілетін қызметті алушы "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңының 64-1-бабында белгіленген тәртіппен заңды тұлға басшысының ЭЦҚ куәландырылған жобалау алдындағы және (немесе) жобалау құжаттамасына мемлекеттік сараптаманың қорытындысы (егер инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім салықтар бойынша преференциялар және (немесе) инвестициялық субсидиялар беруді көздеген жағдайда).

      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы мәліметтерді Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды:

      1) Мемлекеттік корпорацияда дайын нәтижелерді беру өкілдің жеке басын куәландыратын құжаттарды және оның өкілеттіктерін көрсеткен кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады;

      2) портал арқылы-көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оны одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

      10. Көрсетілетін қызметті беруші мынадай негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады:

      1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталған;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 292-бабында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін келісу туралы сұрау салуға уәкілетті мемлекеттік органдардың теріс жауабы.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушілердің, Мемлекеттік корпорациялардың және (немесе) оның лауазымды адамдардың мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану тәртібі

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің немесе оның лауазымды адамдарының, Мемлекеттік корпорацияның немесе оның қызметкерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздіктеріне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойнша көрсетілетін қызмет беруші басшысының атына, Министрлік басшысының атына не Мемлекеттік корпорация басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта бойынша не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе Мемлекеттік корпорациясының кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымның қабылданғандығын растау көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орнын көрсете отырып (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні) оны тіркеу болып табылады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14 және 16 тармақтарында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша Мемлекеттік корпорация басшысына жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорацияға қолма-қолда, поштамен де келіп түскен шағымның қабылданғандығын растау оның тіркелуі болып табылады (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады).

      Шағымды портал арқылы "жеке кабинеттен" жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға шағым туралы ақпарат қолжетімді болады, ол мемлекеттік органда өңдеу барысында жаңартылып отырады (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі, қарау нәтижелері бойынша жауап немесе қараудан бас тарту).

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе Мемлекеттік корпорацияның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы уәжді түрдегі жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта байланысы арқылы жіберіледі не кеңсе арқылы қолма-қол беріледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

      12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету, оның ішінде электронды түрде және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, өзге де талаптар

      13. Тұрмыс – тіршілігін шектейтін организм функцияларының тұрақты бұзылуынан денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушылар үшін қажет болған жағдайда, 1414, 8 800 080 7777 бірыңғай байланыс орталығы арқылы өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

      14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің www.mіd.gov.kzwww.mіd.gоv.kz, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" деген бөлімінде;

      2) Мемлекеттік корпорацияның www.gov4c.kz. интернет-ресурстарында орналастырылған.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қолжеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша бірыңғайбайланыс орталығының телефоны: 1414, 8 800 080 7777.

  "Инвестицияларды жүзеге
асыруды және инвестициялық
преференцияларды беруді
көздейтін инвестициялық
жобаны іске асыруға
инвестициялық келісімшарт
жасасу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша
  нысан

Инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінім

1. Қазақстан Республикасының заңды тұлғасы туралы мәліметтер

1.

Қазақстан Республикасының заңды тұлғасының атауы


2.

Тұрған жері: заңды мекенжайы және нақты тұрған жері


3.

Бизнес сәйкестендіру нөмірі (БСН)


4.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының басшысы

______________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)
_____________________________________
(телефон, факс, электрондық поштасы)

5.

Қазақстан Республикасы заңды тұлғасының бас бухгалтері

______________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)
_____________________________________
(телефон, факс, электрондық поштасы)

6.

Инвестициялық жобаның менеджері

______________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)
______________________________________
(телефон, факс, электрондық поштасы)

2. Инвестициялық жоба туралы мәліметтер

7.

Инвестициялық жобаның атауы

_______________________________________

8

Инвестициялық жобаны іске асыру орны (облыс, аудан, қала)


9.

Инвестициялау үшін таңдалған қызметтің басым түрі(лері) (экономикалық қызмет түрлерінің жалпы жіктеуші сыныптарының деңгейінде)

_______________________________________

10.

Қосылған құн салығын есепке алмай заңды тұлғаның тіркелген активтерге инвестициялардың көлемі (тіркелген актив шығындары пайдалануға берілгенге дейін инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді берген күнге дейін 24 айдан соң ескеріледі)

_______________________________________
(теңге)

11.

Жобаны қаржыландыру көздері, мыналардың:
1) меншік қаражатың
2) қарыз қаражатың
3) бюджет қаражатының болуы

1)_____________________________________
(меншік қаражатының болуын растайтын құжаттың атауы, №, күні)
2) ____________________________________
(жобаны қаржыландыру көздерін белгілейтін құжаттың атауы, №, күні, кредитор)
3) ____________________________________ (бюджет қаражаттарын қаржыландыруды растайтын құжаттың атауы, №, күні)

3. Жобаны іске асыру үшін талап етілетін инвестициялық преференциялар*

12.

Мыналарды:
1) технологиялық жабдықтың, оның жинақтауыштарының;
2) технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың импорты кезінде кеден баждарын салудан босату

1) _______________________________
(жеңілдетілген сома)
2) _____________________________
(жеңілдетілген сома)

12-1

Шикізаттардың және (немесе) материалдардың импорты кезінде қосылған құн салығын төлеуден босату

____________________________________
(жеңілдетілген сома)

13.

Кедендік тазартуды жүргізу орны


14.

Мемлекеттік заттай грант

_______________________________________
(нарық құны)
__________________________________
(алдын ала келісуді растайтын құжаттар)

15.

Жер салығы бойынша жеңілдіктер**

________________________________
(шарттық сомасы)

16.

Мүлік салығы бойынша жеңілдіктер**

________________________________
(шарттық сомасы)

17.

Корпоративтік табыс салығы бойынша жеңілдіктер***

________________________________
(шарттық сомасы)

18.

Инвестициялық субсидия**

____________________________
(мың. теңге)
қосылған құн салығын және акциздерді есепке алмай, құрылыс-монтаждау жұмыстарына және жабдықты сатып алуға шығындыру сомасы көрсетіледі

19.

Шетелдік жұмыс күшінің саны***, оның ішінде (инвестициялық преференцияларды ұсынуға арналған өтінімге қосымшаға сәйкес):
1) басшылар,
2) жоғары білімі бар мамандар,
3) білікті жұмысшылар

1) _____________________________
(адам саны)
2) _____________________________
(адам саны)
3) ____________________________
(адам саны)

      Ескертпе:

      * қажеттілігіне карай толтырылады;

      ** жаңа өндірісті құру бойынша инвестициялық басым жобаны іске асыратын заңды тұлға үшін арналған;

      *** жаңа өндірісті құру, сондай-ақ қолданыстағы өндірісті кеңейту және (немесе) жаңарту (реконструкциялау, жаңғырту) бойынша инвестициялық басым жобаны іске асыратын заңды тұлғаға арналған

      4. Инвестициялық жоба бойынша жұмыс бағдарламасы

      ______________________________________________________________

                        (атауы)

      Инвестордың атауы: ___________________________

1-бөлім: тіркелген активтерге инвестициялар, мың теңге

Шығын баптары

Тіркелген активтерді пайдалануға енгізу күні

Күнтізбелік жыл

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

жыл бойынша жиынында







1-бөлім бойынша жиынында:












2-бөлім: технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектер, шикізат және материалдар импорты, саны

Шығын баптары

Өлшем бірлігі

Игеру кезеңі

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

жыл бойынша жиынында


1. Қосалқы бөлшектер, оның ішінде:












2. Шикізат, материалдар, оның ішінде:












2-бөлім бойынша жиыны:






3-бөлім. Өндірістік көрсеткіштер, заттай көріністегі саны

№ р/н

Тауарлардың жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің атауы

Күнтізбелік жыл

Барлығы

1-жартыжылдық

2-жартыжылдық

Жыл бойынша жиынында








3-бөлім бойынша жиыны





      5. Кеден одағының заңнамасына және (немесе) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кеден баждарын салудан босатылатын, импортталатын технологиялық жабдық пен оның жиынтықтауыштарының, қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың тізімі және көлемі*.

Атауы

Еуразиялық экономикалық одағының сыртқы экономикалық комиссиясының тауарлық номенклатурасы- ЕАЭО СЭҚ ТН

Өлшем бірлігі

Саны

Тауарларды бірдей жіктеуге мүмкіндік беретін құжаттар*

1.






Жиыны






      Ескертпе:

      * қажеттілігіне қарай болған жағдайда толтырылады;

      ** тауарларды жіктеу іштері бойынша ақпарат тауарлардың толық коммерциялық атауын, фирмалық атауын, негізгі техникалық, коммерциялық сипаттамаларын және бұйымдардың фотосуреттерін, суреттерін, сызбаларын, паспорттарын, және өтінім берген заңды тұлға басшысының қолымен расталған құжаттарды қамтуы тиіс.

      6. Инвестициялық басым жоба үшін инвестициялық преференциялар Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінінің 286-бабының 5-тармағының талаптарын қамтылған сақтаған кезде беріледі.

_______________________________________________________
(Қазақстан Республикасының заңды тұлға басшысының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

___________________________________
(қолы, және күні)

  Инвестициялық
преференцияларды беруге
арналған өтінімге қосымша
  нысан

Тартылатын шетелдік жұмыс күші туралы мәліметтер

Тегі, аты, әкесінің аты, (оның ішінде латын әріптерімен)

Туылған күні

Азаматтығы/ тұрғылықты елі

Паспортының нөмірі, берілген күні мен берген орган (жеке басын куәландыратын құжат)

Тарту кезеңі (ай, жыл)







___________________________________________________________________
(Қазақстан Республикасының заңды тұлға басшысының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған кезде)

________________________
(қолы және күні)

  "Инвестицияларды жүзеге
асыруды және инвестициялық
преференцияларды беруді
көздейтін инвестициялық
жобаны іске асыруға
инвестициялық келісімшарт
жасасу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша

Инвестициялық жобаның бизнес-жоспарын жасау бойынша талаптар

      1. Бизнес-жоспар мынадай бөлімдерден тұрады:

      1) жобаның түйіндемесі;

      2) технологиялық бөлім;

      3) коммерциялық бөлім;

      4) әлеуметтік-экономиялық және экологиялық ықпалы*;

      5) қаржылық бөлім*.

      2. Жобаның түйіндемесі өзіне мыналарды қамтиды:

      1) заңды тұлға туралы ақпарат:

      елді көрсете отырып, шетелдік қатысу үлесі;

      квазимемлекеттік сектордың қатысу үлесі;

      2) жоба бойынша ақпарат:

      жобаның атауы;

      жобаның мақсаты;

      болжанатын инвестициялық жобаның сипаты (жаңа өндірістерді құру, жұмыс істеп тұрғандарды кеңейту және жаңарту);

      құрылатын жаңа жұмыс орындарының (уақытша және тұрақты) саны;

      экономикалық қызмет түрлері бойынша өнім жіктеуішісіне сәйкес шығарылатын өнімнің номенклатурасы (ҚР ЭҚТӨЖ);

      3. Технологиялық бөлім өзіне мыналарды қамтиды;

      1) технологиялық процесте сатып алынатын және қолданатын тіркелген активтерді, сондай-ақ импортталатын шикізат пен материалдарды көрсете отырып, инвестициялық жоба технологиясының сипаттамасы;

      2) инвестициялық жобадағы қазіргі заманғы технологиялардың қолданылуы;

      3) бизнес-жоспарды жасау бойынша талаптарға 1-қосымшаға сәйкес техникалық және құндық сипаттамалары бойынша импортталатын шикізат пен материалдардың салыстырмалы талдауы;

      4. Коммерциялық бөлім өзіне мыналарды қамтиды:

      1) шикізатты, материалдар мен жабдықтарды жеткізу:

      пайдаланатын шикізат пен материалдар түрлерінің тізбесі;

      пайдаланылатын шикізат пен материалдардың атауы мен көлемін көрсете отырып, инвестициялық жоба шеңберінде жабдықта шығарылатын дайын өнім бірлігінің өндірісіне импортталатын шикізат пен материалдар шығыстарының орташа нормасы (технологиялық жабдыққа қосалқы бөлшектердің, шикізат пен материалдардың импорты кезінде кеден баждарын төлеуден босату, сонымен қатар шикізат пен (немесе) материалдардың импорты кезінде қосылған құн салығын төлеуден босату кезінде толтырылады);

      қажетті технологиялық жабдықтардың тізбесі;

      технологиялық жабдықтың жаңалығы (жабдықтың шығарылған күні мен моделі);

      инвестициялық преференцияларды беруге арналған өтінімді ұсынған заңды тұлғамен шарттық қатынастың бар болуын көрсете отырып, технологиялық жабдық пен шикізатты берушілер;

      2) маркетинг:

      өнімді өткізу - қандай өңірлерге, қандай тұтынушыларға, шетелдегі қай елдерге беру болжанатынын, нарықта ұқсас, өзара алмастырушы немесе өзара толықтырушы тауарлардың, көрсетілетін қызметтердің бар екенін көрсету;

      5. Әлеуметтік-экономиялық ықпалету өзіне мыналарды қамтиды:

      1) инвестициялық жобаның тікелей қатысушылары:

      жобаны құрушы, бас мердігер, мердігер, қосалқы мердігер немесе сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласында (іздену және жобалау қызметін, инжинирингтік көрсетілетін қызметтерді қоса алғанда) көрсетілетін қызметтерді орындаушы, жабдықты беруші, шикізат пен материалдарды беруші, делдалдар;

      2) бизнес-жоспарды жасау бойынша талаптарға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жобаның еңбек ресурстарына мұқтаждығы (саны);

      3) тартылатын шетелдік жұмыс күшінің функционалды міндеттемелерін бөлу (инвестициялық басым жобаларды іске асырған кезде толтырылады) *;

      4) бизнес-жоспарды жасау бойынша талаптарға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өндірісті пайдалануға енгізгеннен кейін жұмысшыларға мұқтаждығы*;

      5) инвестициялық жобаны іске асыру кезінде күтілетін әлеуметтік әсер.

      6. Қаржы бөлімі өзіне мыналарды қамтиды:

      1) инвестициялық жобаны іске асыру құны, қаржыландыру көздері:

      меншік қаражаты;

      қарыз қаражаты (кредиттер немесе тартылған шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаражаты) және/немесе грант;

      бюджеттік қаражат;

      2) қаржылық талдау:

      инвестициялық преференцияларды есепке алмай және тиісті инвестициялық преференцияларды есепке ала отырып, модельдерді есептеуді қамтитын жобаның қаржылық моделі;

      жобаның өмірлік циклі ішінде таза дисконттық кіріс (NPV);

      жобаның өмірлік циклі ішінде түсімдердің ішкі нормасы;

      жобаның өзін-өзі ақтау мерзімі (қарапайым және дисконттық);

      табыстың қарапайым нормасы (рентабельділігі);

      бизнес-жоспарды жасау бойынша талаптарға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша республикалық және жергілікті бюджеттер үшін шартты шығындар мен кірістердің есебі.

      7. Бизнес-жоспарды тігу және нөмірлеу, заңды тұлғаның бірінші басшысының қолымен расталуы қажет.

      Ескертпе:

      *инвестициялық жобаны іске асыратын заңды тұлғалар толтырмайды.

  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
1-қосымша
  нысан

Техникалық және құндық сипаттамалары бойынша импортталатын шикізат пен материалдарды салыстырмалы талдау

Тауардың атауы

Техникалық сипаты

Құндық сипаты

Қазақстан Республика сында

Еуразиялық экономикалық одағының елдерінде

Басқа елдерде

Қазақстан Республикасында

Еуразиялық экономикалық одағының елдерінде

Басқа елдерде








  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
2-қосымша
  нысан

Жобаның еңбек ресурстарына мұқтаждығы (саны)

Құрылыс кезеңінде

Пайдалануға енгізгеннен кейін (1 жыл)

Қазақстан Республикасының азаматтары

Шетелдік жұмыс күші

Қазақстан Республикасының азаматтары

Шетелдік жұмыс күші





  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
3-қосымша
  нысан

Өндірісті пайдалануға енгізгеннен кейін жұмысшыларға мұқтаждығы

Р/с №

Кәсіптің атауы

Біліктілік деңгейі (тарифтік разряды, санаты)

Саны





  Инвестициялық жобаның
бизнес-жоспарын жасау
бойынша талаптарға
4-қосымша
  нысан

Республикалық және жергілікті бюджет үшін шартты шығындар мен кірістердің есебі

Бюджетке міндетті төлемдер дің түрлері

Күнтізбелік жыл

Жиыны

преференцияларды есепке алмай бюджетке түсетін түсім

преференцияларды есепке алғанда бюджетке түсетін түсім

преференцияларды есепке алмай бюджетке түсетін түсім

преференциялар ды есепке алғанда бюджетке түсетін түсім

Корпоративтік табыс салығы





Мүлік салығы





Жер салығы





Кедендік баж салығы





Әлеуметтік салық





Зейнетақы төлемдері





  "Инвестицияларды жүзеге
асыруды және инвестициялық
преференцияларды беруді
көздейтін инвестициялық
жобаны іске асыруға
инвестициялық келісімшарт
жасасу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
3-Қосымша
  нысан
  (Көрсетілетін қызметті
алушының тегі,
аты, әкесінің аты
(бар болған кезде)
немесе ұйымының атауы)
____________________________
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Қызметті алушыдан жазбаша түрде келісімі

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін (келісемін)

  _______________ "__" ____ жыл
  (қолы)
  "Инвестицияларды жүзеге
асыруды және инвестициялық
преференцияларды беруді
көздейтін инвестициялық
жобаны іске асыруға
инвестициялық келісімшарт
жасасу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына
4-Қосымша
  нысан
  (Көрсетілетін қызметті
алушының тегі, аты,
әкесінің аты
(бар болған кезде)
(бұдан әрі- ТАӘ) немесе
ұйымының атауы)
__________________________
__________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № ____ бөлімі (мекенжайы: ___________________________________) Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбауыңызға, атап айтқанда ___________________________________________ мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады.

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) __________________________________________________________;

      2) __________________________________________________________;

      3) …

      Осы қолхат тараптардың әрқайсысына бір данадан берілетін 2 данада жасалды.

      __________________________________________                  ________________

      Т.А.Ә. (Мемлекеттік корпорациясы қызметкерінің)                  (қолы)

      Орындаушы. Т.А.Ә._____________

      Телефоны__________

      Алдым: ______________________                   ________________________________

                        Т.А.Ә.                   көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 ___ жылғы "___" ________________


Об утверждении стандарта государственной услуги "Заключение инвестиционного контракта на реализацию инвестиционного проекта, предусматривающего осуществление инвестиций и предоставление инвестиционных преференций"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 21 апреля 2015 года № 478. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2015 года № 11216. Утратил силу приказом Министра иностранных дел Республики Казахстан от 1 июня 2020 года № 11-1-4/179 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра иностранных дел РК от 01.06.2020 № 11-1-4/179 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Заключение инвестиционного контракта на реализацию инвестиционного проекта, предусматривающего осуществление инвестиций и предоставление инвестиционных преференций".

      2. Комитету по инвестициям Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Хаиров Е.К.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение 10 рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной

      экономики Республики Казахстан

      Е. Досаев

      _______________

      27 апреля 2015 год

  Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 21 апреля 2015 года № 478

Стандарт государственной услуги "Заключение инвестиционного контракта на реализацию инвестиционного проекта, предусматривающего осуществление инвестиций и предоставление инвестиционных преференций"

      Сноска. Стандарт в редакции приказа Министра иностранных дел РК от 12.11.2019 № 11-1-4/595 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Заключение инвестиционного контракта на реализацию инвестиционного проекта, предусматривающего осуществление инвестиций и предоставление инвестиционных преференций" (далее –государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством иностранных дел Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по инвестициям Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) с момента подачи пакета документов в Государственную корпорацию - 35 (тридцать пять) рабочих дней, за исключением предоставления инвестиционной субсидии;

      инвестиционная субсидия предоставляется в сроки, установленные постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 1120 "Об утверждении Правил предоставления инвестиционной субсидии";

      максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 15 (пятнадцать) минут;

      максимально допустимое время обслуживания Государственной корпорацией – 15 (пятнадцать) минут;

      2) на портал:

      с момента подачи пакета документов - 27 (двадцать семь) рабочих дней, за исключением предоставления инвестиционной субсидии;

      инвестиционная субсидия предоставляется в сроки, установленные постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 1120 "Об утверждении Правил предоставления инвестиционной субсидии".

      В случае обращения услугополучателя в Государственную корпорацию за получением результата оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги распечатывается.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная или бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги - заключение инвестиционного контракта на реализацию инвестиционного проекта, предусматривающего осуществление инвестиций и предоставление инвестиционных преференций либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная или бумажная.

      При обращении услугополучателя через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услогодателя.

      7. Государственная услуга оказывается юридическим лицам (далее – услугополучатель) на бесплатной основе.

      8. График работы:

      1) Государственной корпорации – с понедельника по субботу включительно, с 9.00 до 20.00 часов без перерыва на обед, за исключением воскресенья и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается по выбору услугополучателя, в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется на следующий рабочий день);

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:

      в Государственную корпорацию:

      1) заявка на предоставление инвестиционных преференций по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги на государственном и русском языках;

      2) документ удостоверяющий личность услугополучателя или представителя услугополучателя (для идентификации личности);

      3) копия устава услугополучателя, заверенная подписью руководителя;

      4) бизнес-план инвестиционного проекта, составленный по требованию по составлению бизнес-плана инвестиционного проекта согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

      5) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление государственного натурного гранта требуется предоставление документа, подтверждающего размер (стоимость) запрашиваемого услугополучателем государственного натурного гранта (оценка натурного гранта);

      6) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление государственного натурного гранта требуется предварительное согласование предоставления государственного натурного гранта местным исполнительным органом с предоставлением подлинника документа для сверки;

      7) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление преференций по налогам и (или) инвестиционной субсидии, услугополучатель представляет заключение государственной экспертизы предпроектной и (или) проектной документации в порядке, установленном статьей 64-1 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", заверенное подписью руководителя.

      При приеме документов работник Государственной корпорации сверяет электронные копии с оригинала документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.

      Истребование от услугополучателей документов, которые получены из информационных систем, не допускается.

      Работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      При подаче услугополучателем всех требуемых документов в Государственную корпорацию выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В случаях предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренным настоящим пунктом, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;

      на портал:

      1) заявка на предоставление инвестиционных преференций в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателем;

      2) электронная копия устава услугополучателя, удостоверенного ЭЦП руководителя юридического лица;

      3) электронная копия бизнес-плана инвестиционного проекта, составленного согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги, удостоверенного ЭЦП руководителя юридического лица;

      4) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление государственного натурного гранта, услугополучатель представляет электронную копию документов, подтверждающих размер (стоимость) запрашиваемого услугополучателем государственного натурного гранта (оценка натурного гранта);

      5) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление государственного натурного гранта, услугополучатель представляет электронную копию предварительного согласования предоставления государственного натурного гранта местным исполнительным органом;

      6) в случае, если заявка на предоставление инвестиционных преференций предусматривает предоставление преференций по налогам и (или) инвестиционной субсидии, услугополучатель представляет электронную копию заключения государственной экспертизы предпроектной и (или) проектной документации в порядке, установленном статьей 64-1 Закона Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", удостоверенного ЭЦП руководителя юридического лица.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, содержащиеся в государственных информационных системах, работник Государственной корпорации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      1) в Государственной корпорации выдача готовых результатов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документов удостоверяющего личность представителя и его полномочий;

      2) через портал – в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.

      Государственная корпорация обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает его услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      10. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным статьей 292 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан;

      3) отрицательный ответ уполномоченных государственных органов на запрос о согласовании, который требуется для оказания государственной услуги.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействий) услугодателей, Государственной корпорации и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) ее работников по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя, Государственной корпорации или на имя руководителя Министерства по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалобы подаются в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя или Государственной корпорации, а также посредством портала.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба на действия (бездействие) работника Государственной корпорации направляется руководителю Государственной корпорации по адресам и телефонам, указанным в пунктах 14 и 16 настоящего стандарта государственной услуги.

      Подтверждением принятия жалобы в Государственной корпорации, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или сопроводительном письме к жалобе).

      При отправке жалобы через портал из "личного кабинета" услугополучателю доступна информация о жалобе, которая обновляется в ходе ее обработки в государственном органе (отметка о доставке, регистрации, исполнении, ответ по результатам рассмотрения или отказ в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе через Государственную корпорацию

      13. Услугополучатели, имеющие нарушение здоровья, со стойким расстройством функций организма, ограничивающее его жизнедеятельность, в случае необходимости, прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником Государственной корпорации с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр 1414, 8 800 080 7777.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

      1) Министерства – www.mfa.gov.kz, раздел "Государственные услуги";

      2) Государственной корпорации – www.gov4c.kz.

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Телефон Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 1 к стандарту
государственной услуги
"Заключение инвестиционного
контракта на реализацию
инвестиционного проекта,
предусматривающего осуществление
инвестиций и предоставление
инвестиционных преференций"
  форма

Заявка на предоставление инвестиционных преференций

1. Сведения о юридическом лице Республики Казахстан

1.

Наименование юридического лица Республики Казахстан


2.

Местонахождение: юридический адрес фактическое местонахождение


3.

Бизнес идентификационный номер (БИН)


4.

Руководитель юридического лица Республики Казахстан

_____________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
____________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

5.

Главный бухгалтер юридического лица Республики Казахстан

______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
______________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

6.

Менеджер инвестиционного проекта

______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
______________________________________
(телефон, факс, электронная почта)

2. Сведения об инвестиционном проекте

7.

Наименование инвестиционного проекта

___________________________________

8.

Место реализации инвестиционного проекта (область, район, город)

___________________________________

9.

Выбранный (ые) для инвестирования приоритетный (ые) вид (ы) деятельности (на уровне классов общего классификатора видов экономической деятельности)


10.

Объем инвестиций в фиксированные активы юридического лица без учета налога на добавленную стоимость (учитываются затраты фиксированного актива не ранее 24 месяцев до дня подачи заявки на предоставление инвестиционных преференций и (или) затраты будущих периодов до ввода в эксплуатацию)

______________________________________ (тенге)

11.

Источники финансирования проекта, наличие:
1) собственных средств
2) заемных средств
3) бюджетных средств

1)_____________________________________ (наименование, №, дата документа, подтверждающего наличие собственных средств)
2)____________________________________ (наименование, №, дата документа, устанавливающего источники финансирования проекта, кредитор)
3)_____________________________________ (наименование, №, дата документа, подтверждающего финансирование из бюджетных средств)

3. Требуемые для реализации проекта инвестиционные преференции*

12.

Освобождение от обложения таможенными пошлинами при импорте:
1) технологического оборудования, комплектующих к нему;
2) запасных частей к технологическому оборудованию, сырья и материалов

1) ___________________________________
(льготируемая сумма)
2) ___________________________________
(льготируемая сумма)

12-1

Освобождение от уплаты налога на добавленную стоимость при импорте сырья и (или) материалов

______________________________________
(льготируемая сумма)

13.

Место проведения таможенной очистки


14.

Государственный натурный грант

_______________________________
(рыночная стоимость)
_______________________________
(документы, подтверждающие
предварительное согласование)

15.

Льготы по земельному налогу**

________________________
(условная сумма)

16

Льготы по налогу на имущество**

________________________
(условная сумма)

17.

Льготы по корпоративному подоходному налогу***

________________________
(условная сумма)

18.

Инвестиционная субсидия**

___________________________________
(тысяч тенге)
указывается сумма затрат на строительно-монтажные работы и приобретение оборудования без учета налога на добавленную стоимость и акцизов

19.

Количество иностранной рабочей силы***, из них (согласно приложению к заявке на предоставление инвестиционных преференций):
1) руководители,
2) специалисты с высшим образованием,
3) квалифицированные рабочие

1)_________________________________
(количество человек)
2) ________________________________
(количество человек)
3)_________________________________
(количество человек)

      Примечание:

      * заполняется при необходимости;

      ** для юридического лица, реализующего инвестиционный приоритетный проект по созданию новых производств;

      *** для юридического лица, реализующего инвестиционный приоритетный проект по созданию новых производств, а также по расширению и (или) обновлению (реконструкция, модернизация) действующих производств.

      4. Рабочая программа по инвестиционному проекту

      _________________________________________________________________ (наименование)

      Наименование инвестора: ____________________________________________

Раздел 1: инвестиции в фиксированные активы, тысяч тенге

Статьи затрат

Дата ввода в эксплуатацию фиксированных активов

календарный год

Всего

1 полугодие

2 полугодие

Итого по году








Итого по Разделу 1:













Раздел 2: импорт запасных частей к технологическому оборудованию, сырья и материалов, количество

Статьи затрат

Единица измерения

Период освоения

Всего

1 полугодие

2 полугодие

итого по году

1. Запасные части, в том числе:












2. Сырье, материалы, в том числе:












Итого по Разделу 2:






Раздел 3: производственные показатели, количество в натуральном выражении

№ п/п

Наименование товаров, работ, услуг

Календарный год

Всего



1 полугодие

2 полугодие

Итого по году


Итого по разделу 3:





      5. Список и объем импортируемого технологического оборудования и комплектующих к нему, запасных частей, сырья и материалов, освобождаемых от обложения таможенными пошлинами в соответствии с законодательством Таможенного союза и (или) законодательством Республики Казахстан*.

Наименование

Товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза - ТН ВЭД ЕАЭС

Единица измерения

Количество

Документы, позволяющие однозначно классифицировать товары**

1.






Итого

      Примечание:

      * заполняется при необходимости

      ** информация по классификации товаров должна содержать полное коммерческое наименование, фирменное наименование, основные технические, коммерческие характеристики товаров, фотографии, рисунки, чертежи, паспорта изделий заверенные подписью руководителя юридического лица подавшего заявку.

      6. Инвестиционные преференции для инвестиционного приоритетного проекта предоставляются при соблюдении условий пункта 5 статьи 286 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан.

_________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя юридического лица Республики Казахстан)

_____________________
(подпись и дата)

  Приложение к Заявке на
предоставление инвестиционных преференций
  форма

Сведения о привлекаемой иностранной рабочей силе

Фамилия, имя, отчество (в том числе латинскими буквами)

Дата рождения

Гражданство/ Страна постоянного проживания

Номер, дата и орган выдачи паспорта (документа, удостоверяющего личность)

Период привлечения (месяц, год)







____________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя юридического лица Республики Казахстан)

_____________________
(подпись и дата)

  Приложение 2 к стандарту
государственной услуги
"Заключение инвестиционного
контракта на реализацию
инвестиционного проекта,
предусматривающего осуществление
инвестиций и предоставление
инвестиционных преференций"

Требования по составлению бизнес-плана инвестиционного проекта

      1. Бизнес-план состоит из следующих разделов:

      1) резюме проекта;

      2) технологический раздел;

      3) коммерческий раздел;

      4) социально-экономическое воздействие*;

      5) финансовый раздел*.

      2. Резюме проекта включает в себя:

      1) Информация о юридическом лице:

      доля иностранного участия с указанием страны;

      доля участия квазигосударственного сектора;

      2) Информация по проекту:

      наименование проекта;

      цель проекта;

      характер предполагаемого инвестиционного проекта (создание новых, расширение и обновление действующих производств);

      количество создаваемых рабочих мест (временных и постоянных);

      номенклатура выпускаемой продукции по классификатору продукции по видам экономической деятельности (КПВЭД РК).

      3. Технологический раздел включает в себя:

      1) описание технологии инвестиционного проекта с указанием приобретаемых и используемых фиксированных активов, а также импортируемых сырья и материалов в технологическом процессе;

      2) применение современных технологий в инвестиционном проекте;

      3) сравнительный анализ импортируемого сырья и материалов по техническим и стоимостным характеристикам, согласно приложению 1 к Требованиям по составлению бизнес-плана (заполняется при импорте данного сырья и материалов);

      4. Коммерческий раздел включает в себя:

      1) поставки сырья, материалов и оборудования:

      перечень видов используемого сырья и материалов;

      усредненная норма расходов импортируемого сырья и материалов на производство единицы готовой продукции, выпускаемой на оборудовании в рамках инвестиционного проекта, с указанием наименования и объема используемого сырья и материалов (заполняется при освобождении от обложения таможенными пошлинами при импорте данного сырья и материалов, а также при освобождении от уплаты налога на добавленную стоимость при импорте сырья и (или) материалов);

      перечень необходимого технологического оборудования;

      новизна технологического оборудования (дата выпуска и модель оборудования);

      поставщики технологического оборудования и сырья с указанием наличия договорных отношений с юридическим лицом, подавшим заявку на предоставление инвестиционных преференций;

      2) маркетинг:

      сбыт продукции - указать в какие регионы, каким потребителям, в какие страны за рубежом предполагается поставка, имеются ли на рынке аналогичные, взаимозаменяемые или взаимодополняемые товары.

      5. Социально-экономическое воздействие включает в себя:

      1) непосредственные участники инвестиционного проекта:

      проектоустроитель, генеральный подрядчик, подрядчик, субподрядчик или исполнитель услуг в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности (включая изыскательскую и проектную деятельность, инжиниринговые услуги), поставщик оборудования, поставщик сырья и материалов, посредники;

      2) потребность проекта в трудовых ресурсах (численность), по форме согласно приложению 2 к Требованиям по составлению бизнес-плана;

      3) распределение функциональных обязанностей привлекаемой иностранной рабочей силы (заполняется при реализации инвестиционного приоритетного проекта)*;

      4) потребность в работниках после ввода производства в эксплуатацию, по форме согласно приложению 3 к Требованиям по составлению бизнес-плана*;

      5) ожидаемый социальный эффект при реализации инвестиционного проекта;

      6. Финансовый раздел включает в себя:

      1) стоимость реализации инвестиционного проекта, источники финансирования:

      собственные средства;

      заемные средства (кредиты или привлеченные средства хозяйствующих субъектов) и/или грант;

      бюджетные средства;

      2) финансовый анализ:

      финансовая модель проекта, включающая расчет моделей без учета инвестиционных преференций и с учетом соответствующих инвестиционных преференций;

      чистый дисконтированный доход (NPV) за жизненный цикл проекта;

      внутренняя норма доходности (IRR) за жизненный цикл проекта;

      срок окупаемости проекта (простой и дисконтированный);

      простая норма прибыли (рентабельность);

      расчет условных потерь и доходов для республиканского и местного бюджетов, по форме согласно приложению 4 к Требованиям по составлению бизнес-плана.

      7. Бизнес-план необходимо прошить и пронумеровать, заверить подписью первого руководителя юридического лица.

      Примечание:

      *не заполняют юридические лица, реализующие инвестиционный проект.

  Приложение 1 к требованиям
по составлению бизнес-плана
инвестиционного проекта
  форма

Сравнительный анализ импортируемого сырья и материалов по техническим и стоимостным характеристикам

Наименование товара

Техническая характеристика

Стоимостная характеристика

в Республике Казахстан

в странах Евразийского экономического союза

в другой (-их) стране (-ах)

в Республике
Казахстан

в странах Евразийского экономического союза

в другой (-их) стране (-ах)








  Приложение 2 к требованиям по
составлению бизнес-плана
инвестиционного проекта
  форма

Потребность проекта в трудовых ресурсах (численность)

На период строительства

После ввода в эксплуатацию (1 год)

Граждане Республики Казахстан

Иностранная рабочая сила

Граждане Республики Казахстан

Иностранная рабочая сила





  Приложение 3 к требованиям по
составлению бизнес-плана
инвестиционного проекта
  форма

Потребность в работниках после ввода производства в эксплуатацию

п/п №

Наименование профессий

Уровень квалификации (тарифный разряд, категория)

Количество





  Приложение 4 к требованиям по
составлению бизнес-плана
инвестиционного проекта
  форма

Расчет условных потерь и доходов для республиканского и местного бюджетов

Виды обязательных бюджет

Календарный год

Календарный год

поступление в бюджет без учета преференции

поступление в бюджет с учетом преференций

поступление в бюджет без учета преференций

поступление в бюджет с учетом преференций

Корпоративный подоходный налог





Налог на имущество





Земельный налог





Таможенные пошлины





Социальный налог





Пенсионные отчисления





  Приложение 3 к стандарту
государственной услуги
"Заключение инвестиционного
контракта на реализацию
инвестиционного проекта,
предусматривающего осуществление
инвестиций и предоставление
инвестиционных преференций"
  форма
  (Фамилия, имя, отчество
(при наличии)
либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________
(адрес услугополучателя)

                        Письменное согласие услугополучателя

      Согласен (согласна) на использование сведений, составляющих охраняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах
___________________ "___" ____ года
      (подпись)

  Приложение 4 к стандарту
государственной услуги
"Заключение инвестиционного
контракта на реализацию
инвестиционного проекта,
предусматривающего осуществление
инвестиций и предоставление
инвестиционных преференций"
  форма
  (Фамилия, имя, отчество
(при наличии) (далее Ф.И.О)
либо наименование
организации услугополучателя)
____________________________
(адрес услугополучателя)

                        Расписка об отказе в приеме документов

      Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года
"О государственных услугах", отдел № __ филиала Некоммерческого акционерного общества
"Государственная корпорация "Правительство для граждан"
(адрес: ___________________________________) отказывает в приеме документов на
оказание государственной услуги ________________________________________ ввиду
представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:
Наименование отсутствующих документов:
1) __________________________________________________________;
2) __________________________________________________________;
3) ...
Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.
________________________________________________________________ _______________
            Ф.И.О. (работника Государственная корпорации)             (подпись)
Исполнитель. Ф.И.О._________________________
Телефон___________________________________
Получил:
Ф.И.О. подпись услугополучателя

      _________ 20__года