Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің м.а. 2015 жылғы 22 мамырдағы № 190 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 9 маусымда № 11290 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 2020 жылғы 31 наурыздағы № 97 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 31.03.2020 № 97 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2)-тармақшасына, сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Бекітілсін:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiн келiсу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті;

      3) осы бұйрықтың 3-қосымшасына сәйкес "Шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктерінің басшыларын тағайындауын келiсу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті.

      2. Мыналардың:

      1) Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2014 жылғы 18 наурыздағы № 11 "Діни саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9340 тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 11 мамырда жарияланған);

      2) Қазақстан Республикасы Дін істер агенттігі Төрағасының 2014 жылғы 23 маусымдағы № 21 "Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2014 жылғы 18 наурыздағы № 11 "Діни саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" бұйрығына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9611 тіркелген, "Егемен Қазақстан" газетінде 2014 жылғы 4 желтоқсанда № 238 (28461) жарияланған) күштері жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Дін істері комитетіне заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) мемлекеттік тіркелуінен кейін он күнтізбелік күннің ішінде осы бұйрықтың мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" құқықтық-ақпараттық жүйесінде ресми жариялануға жолдауын;

      3) осы бұйрықтың ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі және Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі Дін істері комитетінің интернет-ресурстарында орналасуын қамтамасыз етсін;

      4) осы тармақпен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді іс-шараларды орындағаннан кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт вице-министрі М.А. Әзілхановқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрінің
міндетін атқарушы
М. Әзілханов

  Қазақстан Республикасы
Дін істері және азаматтық
қоғам министрінің
2017 жылғы 17 қазандағы
№ 144 бұйрығына
1-қосымша

"Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрінің 17.10.2017 № 144 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 11183 болып тіркелген "Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Дін істері комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі жүзеге асырады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – сараптама қорытындысы туралы хат.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағымен көзделген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының толықтығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді.

      Ұсынылған құжаттар Стандарттың 9-тармағына сәйкес келген жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркеп, 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетіле отырып, кіріс құжаттарын қабылдаған күні, уақыты және нөмірі бар көрсетілетін қызметті берушінің мөртаңбасы қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесін береді.

      Көрсетілетін қызметті құжаттар алушы топтамасын мемлекеттік қызмет көрсету Стандартымен көзделген тізбеге сәйкес толық ұсынбаған және (немесе) мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі 15 минут ішінде құжаттарды қабылдап алудан бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап береді.

      6. Құжаттардың тіркелуі оларды көрсетілетін қызметті беруші қарау үшін негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды зерделейді және құжаттарды алған сәттен бастап күнтізбелік 1 күн ішінде сараптама объектісін және сұрақтар тізбесін сарапшыға (сарапшыларға, сарапшылар тобының мүшелеріне) ілеспе хатпен дінтану сараптамасына жолдау үшін дайындайды. Көрсетілетін қызметті берушінің ілеспе хаты рәсімнің нәтижесі болып табылады.

      7. Сараптама объектісі мен сұрақтар тізбесі келіп түскен кезде сарапшы (сарапшылар, сарапшылар тобының мүшелері) объектіге дінтану сараптамасын жүргізеді және күнтізбелік 20 күн ішінде сараптама қорытындылары қоса берілген ілеспе хат жолдайды. Сарапшының (сарапшылардың, сарапшылар тобы мүшелерінің) сараптама қорытындысы қоса берілген ілеспе хат рәсімнің нәтижесі болып табылады.

      Сараптама жүргізу мерзімі сарапшыда (сарапшыларда) қолда бар объект бойынша материалдар толық болмаған жағдайда мүдделі діни бірлестіктерге, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына, ұйымдар мен қоғамдық бірлестіктерге, халықаралық ұйымдарға (Қазақстан Республикасының Сыртқы Істер министрлігі арқылы) қажетті қосымша материалдар мен ақпаратты ұсыну туралы сұрау салулар жолданған жағдайда күнтізбелік 30 күнге ұзартылады. Сараптама мерзімі ұзартылған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші сұрау салулар жолдаған күннен бастап 3 жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға ол туралы жазбаша хабарлайды.

      8. Көрсетілетін қызметті беруші сараптама қорытындысын алғаннан кейін сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хат дайындайды және құжаттарды алған сәттен бастап күнтізбелік 2 күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қол қояды. Сараптама қорытындысының нәтижелері туралы қол қойылған хат рәсімнің нәтижесі болып табылады.

      9. Сараптама қорытындысының нәтижелері туралы көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолы қойылған хат көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне құжаттар пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) немесе көрсетілетін қызметті алушыға қолма-қол беру үшін келіп түскен сәттен бастап күнтізбелік 1 күн ішінде тіркеу үшін негіз болып табылады. Сараптама қорытындысының нәтижелері туралы тіркелген хат рәсімнің нәтижесі болып табылады.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы;

      3) жауапты орындаушы.

      11. Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды тексеріп, тіркейді және тіркеген сәттен бастап 4 сағат ішінде тіркелген құжаттарды төрағаға, төраға орынбасарына, басқарма басшысына енгізеді;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы бұрыштама қояды және 4 сағат ішінде құжаттарды жауапты орындаушыға береді;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды зерделейді және сараптама нысаны мен сұрақтар тізбесін дінтану сараптамасына жолдайды;

      4) сараптама қорытындысын алғаннан кейін жауапты орындаушы сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хат жобасын дайындайды және күнтізбелік 1 күн ішінде басқарма басшысына, төраға орынбасарына, төрағаға қол қою үшін енгізеді;

      5) басқарма басшысы, төраға орынбасары, төраға күнтізбелік 1 күн ішінде сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хат жобасын қарастырады және виза қояды (қол қояды);

      6) жауапты орындаушы қол қойылған сәттен бастап күнтізбелік 1 күн ішінде сараптама қорытындысының нәтижелері туралы хатты тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) не қолма-қол беру үшін кеңсе қызметкеріне енгізеді.

      12. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасына осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес блок-сызба тіркеледі.

      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызметті процесінде кезінде өзге көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасау тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес "Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар, оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің www.qogam.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Дінтану сараптамасын
жүргізу" мемлекеттік
қөрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Блок-сызба


  "Дінтану сараптамасын
жүргізу" мемлекеттік
қөрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

"Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығы


  Қазақстан Республикасы
Дін істері және азаматтық
қоғам министрінің
2017 жылғы 17 қазандағы
№ 144 бұйрығына
2-қосымша

"Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiн келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрінің 17.10.2017 № 144 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 11183 болып тіркелген "Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін келісу" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Дін істері комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiне келiсім-хат беру (бұдан әрі – келісім-хат) не Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 10-тармағымен көзделген жағдайда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағымен көзделген құжаттарды көрсетілген қызметті берушінің кеңсесіне ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының толықтығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді.

      Ұсынылған құжаттар Стандарттың 9-тармағына сәйкес келген жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркеп, 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетіле отырып, кіріс құжаттарын қабылдаған күні, уақыты және нөмірі бар көрсетілетін қызметті берушінің мөртаңбасы қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесін береді.

      Көрсетілетін қызметті құжаттар алушы топтамасын Мемлекеттік қызмет көрсету Стандартымен көзделген тізбеге сәйкес толық ұсынбаған және (немесе) мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі 15 минут ішінде құжаттарды қабылдап алудан бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап береді.

      6. Құжаттардың тіркелуі оларды көрсетілетін қызметті беруші қарау үшін негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап күнтізбелік 23 күн ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды зерделейді, келісім-хатты немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді жауабын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қол қойғызады. Қол қойылған келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап рәсімнің нәтижесі болып табылады.

      7. Қол қойылған келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне оны пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) немесе көрсетілетін қызметті алушыға қолма-қол беру үшін келіп түскен сәттен бастап 30 минут ішінде тіркеу үшін негіз болып табылады. Тіркелген келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапы рәсімнің нәтижесі болып табылады.

3-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқармасы басшысы;

      3) жауапты орындаушы.

      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды тексеріп, тіркейді және тіркеген сәттен бастап 4 сағат ішінде тіркелген құжаттарды төрағаға, төраға орынбасарына, басқарма басшысына енгізеді;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы бұрыштама қояды және 4 сағат ішінде құжаттарды жауапты орындаушыға береді;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап күнтізбелік 23 күн ішінде құжаттарды зерделейді, келісім-хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді жауапы дайындайды және басқарма басшысына, төраға орынбасарына, төрағаға виза қою (қол қою) үшін енгізеді;

      4) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы алты сағат ішінде келісім–хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы 6 сағат ішінде жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қарайды және виза қояды (қол қояды);

      5) жауапты орындаушы келісім-хатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қол қойылған сәттен бастап 30 минут ішінде тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) не қолма-қол беру үшін кеңсе қызметкеріне енгізеді.

4-тарау. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      10. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау:

      1) қызметті алушы Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады;

      2) мемлекеттік корпорацияның қызметкері кіріс құжаттарын тіркейдің 15 минуты және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:

      сұрау салудың нөмірі мен қабылданған күні;

      сұралып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

      құжаттарды беру күні, (уақыты) және орны;

      құжаттарды ресімдеуге өтінім қабылдаған Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;

      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      3) мемлекеттік корпорацияның қызметкері 30 минут ішінде жинақ секторына құжаттарды жіберді;

      4) жинақтаушы сектор құжаттарды жинайды, тізілімді құрастырады және құжаттарды мемлекеттік корпорацияның курьері арқылы бір күн ішінде қызмет көрсетушінің кеңсесіне жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті көрсетуші кеңсесінің қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеген сәттен бастап 3 сағат ішінде оны төрағаға, төрағаның орынбасарына, бөлім бастығына енгізеді;

      6) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы бұрыштама қояды және 4 сағат ішінде құжаттарды жауапты орындаушыға береді;

      7) жауапты орындаушы құжаттарды күнтізбелік 19 күн ішінде құжаттарды зерделеп, келісім-хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап дайындайды және басқарма басшысына, төраға орынбасарына, төрағаға виза қою (қол қою) үшін енгізеді;

      8) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы 4 сағат ішінде келісім-хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қарайды және виза қояды (қол қояды);

      9) жауапты орындаушы қол қойылған сәттен бастап 30 минут ішінде келісім-хатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты тіркеу үшін кеңсе қызметкеріне енгізеді;

      10) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияның курьеріне бір күн ішінде тапсырады;

      11) Мемлекеттік корпорацияның курьері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін жинақтау секторына береді;

      12) жинақтау секторы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін 30 минут ішінде Мемлекеттік корпорацияның қызметкеріне береді;

      13) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін береді.

      11. Рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігі осы регламентке 1 және 2-қосымшаға сәйкес блок-сызбамен ілеседі.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 3 және 4 - қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін келісу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар, оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің www.qogam.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Қазақстан Республикасы
аумағындағы шетелдiк
дiни бiрлестiктердiң қызметiн
келiсу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
1-қосымша

Блок-сызба


  "Қазақстан Республикасы
аумағындағы шетелдiк
дiни бiрлестiктердiң қызметiн
келiсу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
2-қосымша

Блок-схема


  "Қазақстан Республикасы
аумағындағы шетелдiк
дiни бiрлестiктердiң қызметiн
келiсу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
3-қосымша

"Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiн келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  "Қазақстан Республикасы
аумағындағы шетелдiк
дiни бiрлестiктердiң қызметiн
келiсу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
4-қосымша

"Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдiк дiни бiрлестiктердiң қызметiн келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы


  Қазақстан Республикасы
Дін істері және азаматтық
қоғам министрінің
2017 жылғы 17 қазандағы
№ 144 бұйрығына
3-қосымша

"Шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктерінің басшыларын тағайындауын келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрінің 17.10.2017 № 144 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бірлестіктерінің басшыларын тағайындауын келісу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Діни қызмет саласында мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 11183 болып тіркелген "Шетелдік діни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бірлестіктерінің басшыларын тағайындауын келісу" мемлекеттік қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің Дін істері комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктерінің басшыларын тағайындауын келiсім-хат беру (бұдан әрі – келісім-хат) не Мемлекеттік көрсетілген қызмет Стандарттының 10-тармағымен көзделген жағдайда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.

2-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9-тармағымен көзделген құжаттарды көрсетілген қызметті берушінің кеңсесіне ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының толықтығын және Стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексереді.

      Ұсынылған құжаттар Стандарттың 9-тармағына сәйкес келген жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды тіркеп, 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға құжаттарды қабылдап алған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетіле отырып, кіріс құжаттарын қабылдаған күні, уақыты және нөмірі бар көрсетілетін қызметті берушінің мөртаңбасы қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесін береді.

      Көрсетілетін қызметті құжаттар алушы топтамасын Мемлекеттік қызмет көрсету Стандартымен көзделген тізбеге сәйкес толық ұсынбаған және (немесе) мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі 15 минут ішінде құжаттарды қабылдап алудан бас тарту туралы жазбаша дәлелді жауап береді.

      6. Құжаттардың тіркелуі оларды көрсетілетін қызметті беруші қарау үшін негіз болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап күнтізбелік 24 күн ішінде көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды зерделейді, келісім-хатты немесе Стандарттың 10-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрде дәлелді жауабын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына қол қойғызады. Қол қойылған келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап рәсімнің нәтижесі болып табылады.

      7. Қол қойылған келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне оны пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) немесе көрсетілетін қызметті алушыға қолма-қол беру үшін келіп түскен сәттен бастап 30 минут ішінде тіркеу үшін негіз болып табылады. Тіркелген келісім-хат немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы түрдегі дәлелді жазбаша жауапы рәсімнің нәтижесі болып табылады.

3-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:

      1) кеңсе қызметкері;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқармасы басшысы;

      3) жауапты орындаушы.

      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:

      1) кеңсе қызметкері құжаттарды тексеріп, тіркейді және тіркеген сәттен бастап 3 сағат ішінде тіркелген құжаттарды төрағаға, төраға орынбасарына, басқарма басшысына енгізеді;

      2) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы бұрыштама қояды және 3 сағат ішінде құжаттарды жауапты орындаушыға береді;

      3) жауапты орындаушы құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап күнтізбелік 23 күн ішінде құжаттарды зерделейді, келісім-хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жазбаша түрде жауапы дайындайды және басқарма басшысына, төраға орынбасарына, төрағаға виза қою (қол қою) үшін енгізеді;

      4) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы 6 сағат ішінде келісім–хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қарайды және виза қояды (қол қояды);

      5) жауапты орындаушы келісім-хатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қол қойылған сәттен бастап 30 минут ішінде тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберу (тіркелген күні) не қолма-қол беру үшін кеңсе қызметкеріне енгізеді.

4-тарау. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен өзара іс-қимыл тәртiбiн, сондай-ақ, мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      10. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау:

      1) қызметті алушы Стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады;

      2) мемлекеттік корпорацияның қызметкері кіріс құжаттарын тіркеудің 15 минуты және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:

      сұрау салудың нөмірі мен қабылданған күні;

      сұралып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;

      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;

      құжаттарды беру күні, (уақыты) және орны;

      құжаттарды ресімдеуге өтінім қабылдаған Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;

      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      3) мемлекеттік корпорацияның қызметкері 30 минут ішінде жинақ секторына құжаттарды жібереді;

      4) жинақтаушы сектор құжаттарды жинайды, тізілімді құрастырады және құжаттарды мемлекеттік корпорацияның курьері арқылы бір күн ішінде қызмет көрсетушінің кеңсесіне жібереді;

      5) көрсетілетін қызметті кеңсесінің қызметкері келіп түскен құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеген сәттен бастап 3 сағат ішінде оны төрағаға, төрағаның орынбасарына, бөлім бастығына енгізеді;

      6) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы бұрыштама қояды және 3 сағат ішінде құжаттарды жауапты орындаушыға береді;

      7) жауапты орындаушы құжаттарды күнтізбелік 19 күн ішінде құжаттарды зерделеп, келісім-хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауап дайындайды және басқарма басшысына, төраға орынбасарына, төрағаға виза қою (қол қою) үшін енгізеді;

      8) төраға, төраға орынбасары, басқарма басшысы 6 сағат ішінде келісім–хаттың жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты қарайды және виза қояды (қол қояды);

      9) жауапты орындаушы қол қойылған сәттен бастап 30 минут ішінде келісім-хатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы жазбаша түрдегі дәлелді жауапты тіркеуге енгізеді;

      10) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің кеңсе қызметкеріне қызметкері Мемлекеттік қызметтің нәтижесін мемлекеттік корпорацияның курьеріне 1 күн ішінде тапсырады;

      11) Мемлекеттік корпорацияның курьері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін жинақтау секторына береді;

      12) Жинақтау секторы мемлекеттік көрсетілетін 30 минут ішінде қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияның қызметкеріне береді;

      13) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

      11. Рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігі осы регламентке 1 және 2-қосымшаға сәйкес блок-сызбамен ілеседі.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 3 және 4-қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасы аумағындағы шетелдік діни бірлестіктердің қызметін келісу" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар, оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің www.qogam.gov.kz интернет-ресурсында орналасқан.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 26.08.2019 № 304 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  "Шетелдік діни
орталықтардың Қазақстан
Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын
тағайындауын келiсу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Блок-сызба

 

  "Шетелдік діни
орталықтардың Қазақстан
Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын
тағайындауын келiсу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Блок-схема


  "Шетелдік діни
орталықтардың Қазақстан
Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын
тағайындауын келiсу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

"Шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы дiни бiрлестiктерінің басшыларын тағайындауын келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



  "Шетелдік діни
орталықтардың Қазақстан
Республикасындағы діни
бірлестіктерінің басшыларын
тағайындауын келiсу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

"Шетелдiк дiни орталықтардың Қазақстан Республикасындағы діни бiрлестiктерiнің басшыларын тағайындауын келiсу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Приказ и.о. Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 190. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 июня 2015 года № 11290. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития Республики Казахстан от 31 марта 2020 года № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра информации и общественного развития РК от 31.03.2020 № 97 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. В заголовок внесено изменение на казахском языке, текст на русском языке не меняется в соответствии с приказом Министра общественного развития РК от 29.11.2018 № 01-01/82 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Проведение религиоведческой экспертизы" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории Республики Казахстан" согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) регламент государственной услуги "Согласование назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан" согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 марта 2014 года № 11 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9340, опубликованный в Информационно-правовой системе "Әділет" 11 мая 2014 года);

      2) приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 23 июня 2014 года № 21 "О внесении изменений и дополнений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 18 марта 2014 года № 11 "Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности"" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9611, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 4 декабря 2014 года № 238 (27859).

      3. Комитету по делам религий Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсах Министерства культуры и спорта Республики Казахстан и Комитета по делам религий Министерства культуры и спорта Республики Казахстан;

      4) представление в Департамент юридической службы Министерства культуры и спорта Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных настоящим пунктом, в течение десяти рабочих дней со дня исполнения мероприятий.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра культуры и спорта Республики Казахстан Азильханова М.А.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра культуры и спорта


Республики Казахстан

М. Азильханов


  Приложение 1
к приказу и.о. Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 22 мая 2015 года № 190

Регламент государственной услуги
"Проведение религиоведческой экспертизы"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра по делам религий и гражданского общества РК от 17.10.2017 № 144 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение религиоведческой экспертизы" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по делам религий Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги "Проведение религиоведческой экспертизы", утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11183 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – письмо о заключении экспертизы.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем в канцелярию услугодателя документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Канцелярия услугодателя проверяет документы от услугополучателя на полноту и соответствие их пункту 9 Стандарта в течение 15 минут.

      В случае соответствия представленных документов пункту 9 Стандарта канцелярия услугодателя регистрирует документы и выдает услугополучателю копию заявления со штампом услугодателя, содержащая дату, время приема и номер входящих документов, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего документы в течение 15 минут.

      В случаях представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному Стандартом, и (или) документов с истекшим сроком действия, канцелярия услугодателя дает письменный мотивированный отказ в приеме документов в течение 15 минут.

      6. Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.

      Услугодатель изучает документы и подготавливает объект экспертизы и перечень вопросов для направления сопроводительным письмом на религиоведческую экспертизу эксперту (экспертам, членам экспертной группы) в течение 1 календарного дня со дня получения документа. Результатом процедуры является сопроводительное письмо услугодателя.

      7. При поступлении объекта экспертизы и перечня вопросов эксперт (эксперты, члены экспертной группы) проводит религиоведческую экспертизу объекта и направляет услугодателю сопроводительное письмо с приложением экспертного заключения в течение 20 календарных дней.

      Результатом процедуры является сопроводительное письмо с приложением экспертного заключения эксперта (экспертов, членов экспертной группы).

      Срок проведения экспертизы продлевается на 30 календарных дней в случае направления запросов в заинтересованные религиозные объединения, государственные органы Республики Казахстан, организации и общественные объединения, в международные организации (через Министерство иностранных дел Республики Казахстан) о предоставлении дополнительных материалов и информации при недостаточности материалов по объекту, имеющихся у эксперта (экспертов). При продлении срока проведения экспертизы услугодатель в течение 3 рабочих дней со дня направления запросов письменно извещает об этом услугополучателя.

      8. После получения экспертного заключения услугодатель подготавливает письмо о результатах экспертного заключения и визирует (подписывает) у руководства услугодателя в течение 2 календарных дней с момента получения документов. Результатом процедуры является подписанное письмо о результатах экспертного заключения.

      9. Подписанное руководством услугодателя письмо о результатах экспертного заключения является основанием для его регистрации канцелярией услугодателя в течение 1 календарного дня с момента получения документа для отправки почтой (в день регистрации), либо выдачи нарочно услугополучателю. Результатом процедуры является зарегистрированное письмо о результатах экспертного заключения.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      10. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления;

      3) ответственный исполнитель.

      11. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии проверяет, регистрирует и вносит председателю, заместителю председателя, руководителю управления зарегистрированные документы в течение 4 часов с момента регистрации документов;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления отписывают и передают документы ответственному исполнителю в течение 4 часов;

      3) ответственный исполнитель изучает документы и направляет объект экспертизы и перечень вопросов на религиоведческую экспертизу;

      4) ответственный исполнитель после получения экспертного заключения подготавливает проект письма о результатах экспертного заключения и вносит для визирования (подписания) руководителю управления, заместителю председателя, председателю в течение 1 календарного дня;

      5) руководитель управления, заместитель председателя, председатель рассматривают и визируют (подписывают) проект письма о результатах экспертного заключения в течение 1 календарного дня;

      6) ответственный исполнитель письмо о результатах экспертного заключения в течение 1 календарного дня с момента подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки почтой (в день регистрации) либо выдачи нарочно услугополучателю.

      12. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      13. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Проведение религиоведческой экспертизы", согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, образцы их заполнения, а также справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан www.qogam.gov.kz.

      Сноска. Пункт 13 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Проведение религиоведческой экспертизы"



  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Проведение религиоведческой экспертизы"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
      "Проведение религиоведческой экспертизы"


  Приложение 2
к приказу и.о. Министра культуры и спорта
Республики Казахстан
от 22 мая 2015 года № 190

Регламент государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории Республики Казахстан"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра по делам религий и гражданского общества РК от 17.10.2017 № 144 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории Республики Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по делам религий Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги "Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории Республики Казахстан", утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11183 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.     

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача письма-согласования деятельности иностранного религиозного объединения на территории Республики Казахстан (далее – письмо-согласование), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем в канцелярию услугодателя документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Канцелярия услугодателя проверяет документы от услугополучателя на полноту и соответствие их пункту 9 Стандарта в течение 15 минут.

      В случае соответствия представленных документов пункту 9 Стандарта канцелярия услугодателя регистрирует документы и выдает услугополучателю копию заявления со штампом услугодателя, содержащую дату, время приема и номер входящего документа, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего документы в течение 15 минут.

      В случае установления факта неполноты представленных документов, канцелярия услугодателя дает письменный мотивированный отказ в приеме документов в течение 15 минут.

      6. Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.

      Услугодатель изучает документы, подготавливает письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в соответствии с пунктом 10 Стандарта и визирует (подписывает) у руководства услугодателя в течение 23 календарных дней со дня получения документов. Результатом процедуры является подписанное письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.

      7. Подписанное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его регистрации канцелярией услугодателя в течение 30 минут с момента получения для отправки почтой (в день регистрации), либо выдачи нарочно услугополучателю. Результатом процедуры является зарегистрированное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления;

      3) ответственный исполнитель.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии проверяет, регистрирует и вносит председателю, заместителю председателю, руководителю управления зарегистрированные документы в течение 4 часов с момента регистрации документов;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления отписывают и передают документы ответственному исполнителю в течение 4 часов;

      3) ответственный исполнитель изучает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и вносит для визирования (подписания) руководителю управления, заместителю председателя, председателю в течение 23 календарных дней со дня получения документов;

      4) руководитель управления, заместитель председателя, председатель рассматривают и визируют (подписывают) проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 6 часов;

      5) ответственный исполнитель письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут с момента подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки почтой (в день регистрации), либо выдачи нарочно услугополучателю.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения через Государственную корпорацию:

      1) услугополучатель представляет документы указанные в пункте 9 Стандарта;

      2) сотрудник Государственной корпорации в течение 15 минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов с указанием:

      номера и даты приема запроса;

      вида запрашиваемой государственной услуги;

      количества и наименования приложенных документов;

      даты (времени) и места выдачи документов;

      фамилии, имени, отчества (при наличии) сотрудника Государственной корпорации, принявшего заявку на оформление документов;

      фамилии, имени, отчества (при наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны;

      3) сотрудник Государственной корпорации документы передает в накопительный сектор в течение 30 минут;

      4) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя в течение дня;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы и вносит председателю, заместителю председателя, руководителю управления в течение 3 часов с момента регистрации документов;

      6) председатель, заместитель председателя, руководитель управления отписывают и передают документы ответственному исполнителю в течение 4 часов;

      7) ответственный исполнитель изучает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и вносит для визирования (подписания) руководителю управления, заместителю председателя, председателю в течение 19 календарных дней со дня получения документов;

      8) руководитель управления, заместитель председателя, председатель рассматривают и визируют (подписывают) проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 4 часов;

      9) ответственный исполнитель письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут с момента подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации.

      10) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и передает результат государственной услуги курьеру Государственной корпорации в течение дня;

      11) курьер Государственной корпорации передает результат государственной услуги в накопительный сектор;

      12) накопительный сектор передает результат государственной услуги сотруднику Государственной корпорации в течение 30 минут;

      13) сотрудник Государственной корпорации выдает услугополучателю результат государственной услуги в течение 15 минут.

      11. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению 1 и 2 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование деятельности иностранных религиозных объединений на территории Республики Казахстан", согласно приложению 3 и 4 к настоящему регламенту. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, образцы их заполнения, а также справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан www.qogam.gov.kz.

      Сноска. Пункт 12 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Согласование деятельности
иностранных религиозных объединений
на территории Республики Казахстан"

Блок-схема


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Согласование деятельности
иностранных религиозных объединений
на территории Республики Казахстан"

Блок-схема


  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных
религиозных объединений на территории
Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных религиозных объединений
            на территории Республики Казахстан"


  Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных религиозных
объединений на территории Республики Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование деятельности иностранных религиозных объединений
на территории Республики Казахстан"


  Приложение 3
к приказу и.о. Министра культуры и спорта
Республики Казахстан
от 22 мая 2015 года № 190

Регламент государственной услуги
"Согласование назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра по делам религий и гражданского общества РК от 17.10.2017 № 144 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по делам религий Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель) в соответствии со Стандартом государственной услуги "Согласование назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан", утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 11183 (далее – Стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача письма-согласования назначения иностранным религиозным центром руководителя религиозного объединения в Республике Казахстан (далее – письмо-согласование), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем в канцелярию услугодателя документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Канцелярия услугодателя проверяет документы от услугополучателя на полноту и соответствие их пункту 9 Стандарта в течение 15 минут.

      В случае соответствия представленных документов пункту 9 Стандарта канцелярия услугодателя регистрирует документы и выдает услугополучателю копию заявления со штампом услугодателя, содержащую дату, время приема и номер входящего документа, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего документы в течение 15 минут.

      В случае установления факта неполноты представленных документов, канцелярия услугодателя дает письменный мотивированный отказ в приеме документов в течение 15 минут.

      6. Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.

      Услугодатель изучает документы, подготавливает письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в соответствии с пунктом 10 Стандарта и визирует (подписывает) у руководства услугодателя в течение 24 календарных дней со дня получения документов. Результатом процедуры является подписанное письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.

      7. Подписанное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его регистрации канцелярией услугодателя в течение 30 минут с момента получения с последующей отправкой почтой (в день регистрации), либо выдачи нарочно услугополучателю. Результатом процедуры является зарегистрированное письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:

      1) сотрудник канцелярии;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления;

      3) ответственный исполнитель.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник канцелярии проверяет, регистрирует и вносит председателю, заместителю председателя, руководителю управления зарегистрированные документы в течение 3 часов с момента регистрации документов;

      2) председатель, заместитель председателя, руководитель управления отписывают и передают документы ответственному исполнителю в течение 3 часов;

      3) ответственный исполнитель изучает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и вносит для визирования (подписания) руководителю управления, заместителю председателя, председателю в течение 23 календарных дней со дня получения документов;

      4) руководитель управления, заместитель председателя, председатель рассматривают и визируют (подписывают) проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 6 часов;

      5) ответственный исполнитель письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут с момента подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки почтой (в день регистрации), либо выдачи нарочно услугополучателю.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения через Государственную корпорацию:

      1) услугополучатель представляет документы указанные в пункте 9 Стандарта;

      2) сотрудник Государственной корпорации в течение 15 минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов с указанием:

      номера и даты приема запроса;

      вида запрашиваемой государственной услуги;

      количества и наименования приложенных документов;

      даты (времени) и места выдачи документов;

      фамилии, имени, отчества (при наличии) сотрудника Государственной корпорации, принявшего заявку на оформление документов;

      фамилии, имени, отчества (при наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактные телефоны;

      3) сотрудник Государственной корпорации документы передает в накопительный сектор в течение 30 минут;

      4) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя в течение дня;

      5) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует поступившие документы и вносит председателю, заместителю председателя, руководителю управления в течение 3 часов с момента регистрации документов;

      6) председатель, заместитель председателя, руководитель управления отписывают и передают документы ответственному исполнителю в течение 3 часов;

      7) ответственный исполнитель изучает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и вносит для визирования (подписания) руководителю управления, заместителю председателя, председателю в течение 19 календарных дней со дня получения документов;

      8) руководитель управления, заместитель председателя, председатель рассматривают и визируют (подписывают) проект письма-согласования, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 6 часов;

      9) ответственный исполнитель письмо-согласование, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут с момента подписания вносит сотруднику канцелярии для регистрации.

      10) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и передает результат государственной услуги курьеру Государственной корпорации в течение дня;

      11) курьер Государственной корпорации передает результат государственной услуги в накопительный сектор;

      12) накопительный сектор передает результат государственной услуги сотруднику Государственной корпорации в течение 30 минут;

      13) сотрудник Государственной корпорации выдает услугополучателю результат государственной услуги в течение 15 минут.

      11. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению 1 и 2 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Согласование назначения иностранными религиозными центрами руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан", согласно приложению 3 и 4 к настоящему регламенту. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, образцы их заполнения, а также справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе Министерства информации и общественного развития Республики Казахстан www.qogam.gov.kz.

      Сноска. Пункт 12 в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 26.08.2019 № 304 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Согласование назначения
иностранными религиозными центрами
руководителей религиозных объединений
в Республике Казахстан"

Блок-схема


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Согласование назначения
иностранными религиозными центрами
руководителей религиозных объединений
в Республике Казахстан"

Блок-схема



  Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Согласование назначения иностранными
религиозными центрами руководителей
религиозных объединений
в Республике Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование назначения иностранными религиозными центрами
руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан"


  Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Согласование назначения иностранными
религиозными центрами руководителей
религиозных объединений
в Республике Казахстан"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Согласование назначения иностранными религиозными центрами
руководителей религиозных объединений в Республике Казахстан"