"Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 498 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 7 шілдеде № 11568 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 27 наурыздағы № 259 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 27.03.2020 № 259 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берiлiп отырған "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекiтiлсiн.

      2. Мыналар:

      1) "Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды рәсімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 3 наурыздағы № 134 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2014 жылы 15 наурызда № 9227 тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 26 маусымда, "Казахстанская правда" газетінде 2013 жылғы 9 қаңтардағы № 9-13 (27952) жарияланған);

      2) "Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 3 наурыздағы № 134 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 25 маусымдағы № 378 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2014 жылы 8 шілдедегі № 9689 тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 1 маусымдағы жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң Көшi-қон полициясы департаменті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлiгiнде заңнамада белгіленген тәртіпте мемлекеттік тiркеудi;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауға көшірмелерін жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрiнiң орынбасары Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгiнiң Көшi-қон полициясы департаментіне (С.С. Сайынов) жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
Ішкі істер министрі
полиция генерал-полковнигі
Қ. Қасымов

  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 30 мамырдағы
№ 498 бұйрығымен бекітілген

"Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 05.05.2018 № 340 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 19 наурыздағы № 254 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11030 болып тіркелген) сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі – Министрлік) аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      2. Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі – стандартқа 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім не стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша стандартқа 1-1-қосымаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) басталуы үшін негіз көрсетілетін қызметті алушының стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттарды құжат (бұдан әрі – құжаттар) ұсынуы болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге берген не Мемлекеттік корпорациядан келіп түскен құжаттарды онда көрсетілген мәліметтердің дұрыстығына, сондай-ақ стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес келуін тексеру-он минут ішінде;

      2) мемлекеттік қызметті алуға өтінішті көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу-он минут ішінде;

      3) басшылықтын орындаушыны таңдауы-он минут ішінде;

      4) орындаушының көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі Істер министрлігінің Көші-қон полициясы ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – КҚП АЖ) және "Бүркіт" бірыңғай ақпараттық жүйесіндегі "Бүркіт-ІІМ" кіші жүйесіне (бұдан әрі - "Бүркіт-ІІМ") енгізуі-отыз минут ішінде;

      5) орындаушының өтінішті және құжаттардың толық тізбесін (бұдан әрі - сұрау салу) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ішкі істер департаментінің Көші-қон қызметі басқармасына (бұдан әрі – ІІД КҚҚБ) жолдауы-күнтізбелік екі күні ішінде;

      6) ІІД КҚҚБ кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызметті берушіден келіп түскен сұрау салуды тіркеуі-он минут ішінде;

      7) ІІД КҚҚБ басшысының орындаушыны таңдауы-он минут ішінде;

      8) ІІД КҚҚБ орындаушысының сұрау салуда ұсынылған құжаттарды мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздердің болмауы мәніне қарауы-күнтізбелік бір күні ішінде;

      9) сұрау салуды мемлекеттік органдарға, Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің (бұдан әрі – ҰҚКД), Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің (бұдан әрі – ҚАжАЕ), Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің (бұдан әрі – ӘдД), Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің (бұдан әрі – СД) және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің (бұдан әрі – ҚіД) аумақтық бөліністерімен келісуге жолдауы-күнтізбелік бір күні ішінде.

      Материалдарды ұлттық қауіпсіздік органдарымен келісу "Бүркіт-ІІМ" арқылы жүзеге асырылады;

      10) мемлекеттік органдардың жауаптары негізінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешімді дайындау не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны беру-күнтізбелік бір күні ішінде;

      11) "Бүркіт-ІІМ" арқылы ІІД КҚҚБ орындаушысының Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешімнің қабылданған туралы ақпаратты не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті берушіге жолдауы-күнтізбелік бір күні ішінде;

      12) күнтізбелік бір күн ішінде:

      мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартқан жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың түпнұсқаларын және мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді хабарламаны қайтарады. Осы жағдайда істің материалдарына құжаттардың көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы растаған көшірмелері қоса тігіледі;

      Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы оң шешім болған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуды растайтын құжатты беру:

      әскери есептен шығу және әскери билетті тапсыру (әскери міндетке қатысы болған жағдайда);

      Қазақстан Республикасының аумағындағы тұрақты тұрғылықты орны бойынша тіркеуден шығу үшін жолдама береді;

      13) көрсетілетін қызметті алушы әскери есептен шыққаны туралы анықтаманы ұсынғаннан және тұрақты тұрғылықты орны бойынша тіркеуден шығу фактісін тексергеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыға (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкіліне) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешімді-он минут ішінде.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) өзара-іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің және мемлекеттік органдардың құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын орындаушы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бастығы;

      4) ІІД КҚҚБ кеңсе қызметкері;

      5) ІІД КҚҚБ бастығы (бастықтың орынбасары);

      6) ІІД КҚПБ өтінішті қарайтын орындаушысы;

      7) мемлекеттік органдардың қызметкерлері.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөліністер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің ұсынылған құжаттардың толықтығы мен шынайылығын тексеруі-алған күні;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті алуға арналған өтінішті тіркеуі-келіп түскен күні;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің ІІД КҚҚБ-ға сұрау салуды мемлекеттік органдармен келісу үшін жолдауы-күнтізбелік бір күн ішінде;

      4) ІІД КҚҚБ кеңсесінде сұрау салуды тіркеу және ІІД КҚҚБ бастығының (бастық орынбасарының) жауапты орындаушыны тағайындауы-сұрау салу келіп түскен күні;

      5) ІІД КҚҚБ орындаушысының сұрау салуда ұсынылған құжаттардың мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздердің бар-жоғы болмауы мәніне тексеру-күнтізбелік бір күн ішінде;

      6) ІІД КҚҚБ орындаушысының сұрау салуды мемлекеттік органдармен келісу үшін жолдауы-күнтізбелік бір күн ішінде;

      7) ІІД КҚҚБ орындаушысының мемлекеттік органдардың жауаптарын өңдеуі және Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім шығаруы не мемлекеттік органдардың жауаптары негізінде мемлекеттік қызметті ұсынудан дәлелді бас тарту туралы хабарлауы-күнтізбелік бір күн ішінде;

      8) ІІД КҚҚБ бастығының (бастық орынбасарының) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешімге не мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту туралы хабарламаға қол қоюы-он минут ішінде;

      9) көрсетілетін қызметті берушіге ресімделген құжаттарды жолдауы- күнтізбелік бір күн ішінде;

      10) көрсетілетін қызметті берушінің ІІД КҚҚБ-дан келіп түскен құжаттарды сол күні тіркеуі және мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының әскери есептен шығуы (әскери міндетті болса) және Қазақстан Республикасының аумағындағы тұрақты тұру орны бойынша тіркеуден шығуы үшін Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуын растайтын құжатты беруі, не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартылған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың түпнұсқаларын және мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді хабарламаны береді-күнтізбелік бір күн ішінде;

      11) көрсетілетін қызметті алушы әскери есептен шыққаны туралы анықтаманы ұсынғаннан және көрсетілетін қызметті берушіні тұрақты тұрғылықты орны бойынша тіркеуден шығу фактісін тексергеннен кейін көрсетілетін қызметті алушыға (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкіліне) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім беруі-он минут ішінде.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды қабылдау Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын (ол болған жағдайда ) және лауазымын көрсете отырып, "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы операциялық залда жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті беруші стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау кезінде Мемлекеттік корпорация қызметкерінің және көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібінің сипаттамасы мен рәсімідердің (іс-әрекеттердің) реттілігі:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің өтініште көрсетілген мәліметтердің дұрыстығын, сондай-ақ құжаттардың стандартың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес келуін тексеруі-он бес минут ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы тізбеге сәйкес құжаттар пакетін толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады, осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 5-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың түпнұсқаларын қайтарады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2) көрсетілетін қызметті алушының берген жеке басын куәландыратын құжаты бойынша жеке басын сәйкестендіру;

      3) тұрғылықты жері бойынша тіркеу туралы мәліметтерді тексеру;

      4) стандарттың 9-тармағының 3) және 5) тармақшаларында көзделген құжаттар болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес өтініш береді;

      5) қабылданған құжаттар көрсетілетін қызметті берушіге қарау үшін жолданады-күнтізбелік бір күн ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушіге қабылдаған құжаттарды жеткізгеннен кейін мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің әрекет ету тәртібі осы регламенттің 6-тармағына сәйкес жүзеге асырылады;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік корпорацияға көрсетілетін қызметті алушыны әскери есептен шығару және әскери билетін тапсыру (әскери міндетке қатысты болса), Қазақстан Республикасының аумағындағы тұрақты тұратын орны бойынша тіркеуден шығару үшін Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуын растайтын құжаты не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді шешімді жолдауы -күнтізбелік бір күн ішінде;

      8) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға жеті жұмыс күні ішінде әскери есептен шығу және әскери билетті тапсыру үшін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағындағы тұрақты тұратын орны бойынша тіркеуден шығу үшін мемлекеттік корпорацияға келу туралы хабарлауы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді шешімді беруі- күнтізбелік бір күн ішінде;

      9) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан тұрғылықты жері бойынша тіркеуден шықанын, сондай-ақ әскери есептен шыққанын және әскери билетті тапсырғанын растайтын құжаттарды қабылдауы;

      10) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті алушының әскери есептен шыққаны және әскери билетті тапсырғаны (әскери міндетке қатысы болған жағдайда) туралы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағындағы тұрақты тұратын орны бойынша тіркеуден шыққаны туралы екі анықтаманы жолдауы-күнтізбелік бір күн ішінде;

      11) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші Мемлекеттік корпорацияға стандартта көзделген мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күннен кешіктірмей жолдайды.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкіліне) Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім түрінде беруді Мемлекеттік корпорацияның қызметкері қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде күн сайын "терезелер" арқылы жүзеге асырады.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасуын, рәсімдердің (іс-қимылдарының) реттілігін толық сипаттау, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін сипаттау осы Регламентке қосымшаға сәйкес "Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, оларды толтыру үлгілері, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Ішкі істер министрлігінің www.mvd.gov.kz, облыстардың, Астана, Алматы, қалаларының интернет-ресурсында, сондай-ақ ресми ақпарат көздері мен Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің аумақтық бөліністерінде орналасқан стенділерде орналастырылады.

  "Қазақстан Республикасынан
тыс жерлерге тұрақты тұру үшін
шығуға арналған құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне
қосымша

"Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2015 года № 498. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 июля 2015 года № 11568. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 марта 2020 года № 259.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 27.03.2020 № 259 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства";

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 3 марта 2014 года № 134 "Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан от 15 марта 2014 года за № 9227, опубликован в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет" от 23 июня 2014 года; "Казахстанская правда" от 31.07.2014 г. № 147 (27768);

      2) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 25 июня 2014 года № 378 "О внесении изменения и дополнения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 3 марта 2014 года № 134 "Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан от 8 августа 2014 года за № 9689, опубликован в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет" от 1 июня 2015 года).

      3. Департаменту миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тургумбаева Е.З. и Департамент миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Саинов С.С.).

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Министр внутренних дел


Республики Казахстан


генерал-полковник полиции

К. Касымов


  Утвержден
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 30 мая 2015 года № 498

Регламент государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 05.05.2018 № 340 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства" разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства", утвержденным приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 19 марта 2015 года № 254 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 11030) (далее – стандарт) и оказывается территориальными подразделениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      2. Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) услугодателя;

      2) Некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      3. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Результат оказания государственной услуги – решение об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства по форме, согласно приложению 1 к стандарту, либо мотивированное уведомление об отказе в оказании государственной услуги по форме, согласно приложению 1-1 к стандарту, в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем документов (далее – документы), предусмотренных пунктом 9 стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) проверка документов, поданных услугополучателем услугодателю, либо поступивших из Государственной корпорации, на достоверность указанных в них сведений, а также соответствие перечню, указанному в первом этапе пункта 9 стандарта-в течение десяти минут;

      2) регистрация заявления на получение государственной услуги в канцелярии услугодателя-в течение десяти минут;

      3) выбор руководством исполнителя-в течение десяти минут;

      4) внесение исполнителем сведений об услугополучателе в Информационную систему миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – ИС МП) и в Единую информационную систему "Беркут" в подсистеме "Беркут-МВД" (далее – "Беркут-МВД")-в течении тридцати минут;

      5) направление исполнителем заявления и полного перечня документов (далее – запрос) в Управление миграционной службы Департамента внутренних дел Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – УМС ДВД)-в течение двух календарных дней.

      6) регистрация работником канцелярии УМС ДВД запроса, поступившего от услугодателя-в течение десяти минут;

      7) выбор руководством УМС ДВД исполнителя в течение десяти минут;

      8) рассмотрение исполнителем УМС ДВД документов, представленных в запросе, на отсутствие оснований для отказа в оказании государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      9) направление запроса на согласование в государственные органы в территориальные подразделения Комитета национальной безопасности Республики Казахстан (далее – ДКНБ), Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – КПСиСУ), Министерства юстиции Республики Казахстан (далее – ДЮ), Комитет государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (далее – НД) и Министерства обороны Республики Казахстан (далее – ДО) (далее – государственные органы)-в течение одного календарного дня;

      Согласование материалов с органами национальной безопасности осуществляется через "Беркут-МВД";

      10) подготовка на основании ответов государственных органов решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, либо выдача уведомления об отказе в предоставлении государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      11) направление исполнителем УМС ДВД услугодателю через "Беркут-МВД" информации о принятом решении об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, либо уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      12) в течение одного календарного дня:

      в случае отказа в предоставлении государственной услуги услугодатель возвращает услугополучателю оригиналы документов и мотивированное уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги. В этом случае в материалы дела приобщаются копии документов, заверенные исполнителем услугодателя;

      при положительном решении об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства услугодателем выдается услугополучателю документ, подтверждающий выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительство для снятия:

      с воинского учета и сдачи военного билета (в случае отношения к воинской обязанности);

      с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан;

      13) после предоставления услугополучателем справки о снятии с воинского учета и проверки услугодателем факта снятия с регистрации по постоянному месту жительства, выдача услугополучателю (либо его представителю по нотариально заверенной доверенности) решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства-в течение десяти минут.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и государственных органов, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) исполнитель, который осуществляет прием документов от услугополучателя;

      2) работник канцелярии услугодателя;

      3) начальник услугодателя;

      4) работник канцелярии УМС ДВД;

      5) начальник (заместитель начальника) УМС ДВД;

      6) исполнитель УМС ДВД, который рассматривает заявление;

      7) сотрудники государственных органов.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) проверка полноты и достоверности представленных документов услугодателем-в день получения;

      2) регистрация заявления на получение государственной услуги услугодателем-в день поступления; 

      3) направление услугодателем запроса в УМС ДВД для согласования с государственными органами-в течение двух календарных дней;

      4) регистрация запроса в канцелярии УМС ДВД и назначение ответственного исполнителя начальником (заместителем начальника) УМС ДВД в день поступления запроса;

      5) проверка исполнителем УМС ДВД документов, представленных в запросе, на отсутствие оснований для отказа в оказании государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      6) направление исполнителем УМС ДВД запроса на согласование в государственные органы-в течение одного календарного дня;

      7) обработка исполнителем УМС ДВД ответов государственных органов и вынесение решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, либо уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги на основании ответов государственных органов-в течение одного календарного дня со дня их поступления;

      8) подписание решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, либо уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги начальником (заместителем начальника) УМС ДВД-в течение десяти минут;

      9) направление услугодателю оформленных документов-в течение одного календарного дня.

      10) регистрация услугодателем в день поступления документов от УМС ДВД и выдача документа, подтверждающего выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительство для снятия услугополучателя с воинского учета (в случае отношения к воинской обязанности) и снятия с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан либо в случае отказа в предоставлении государственной услуги услугодатель возвращает услугополучателю оригиналы документов и мотивированное уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги -в течение одного календарного дня;

      11) после предоставления услугополучателем справки о снятии с воинского учета и проверки услугодателем факта снятия с регистрации по постоянному месту жительства, выдача услугополучателю (либо его представителю по нотариально заверенной доверенности) решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства-в течение десяти минут.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. В Государственной корпорации прием документов осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного обслуживания", с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) и должности работника Государственной корпорации.

      Для получения государственной услуги услугодатель предоставляет документы, указанные в пункте 9 стандарта.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) работника Государственной корпорации и услугополучателя при приеме документов для оказания государственной услуги:

      1) проверка работником Государственной корпорации заявления на достоверность указанных в нем сведений, а также соответствие документов перечню, указанному в пункте 9 стандарта-в течение пятнадцати минут.

      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, работник Государственной корпорации отказывает в приеме заявления, возвращает услугополучателю оригиналы документов и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 5 к стандарту

      2) идентификация личности услугополучателя по предъявленному документу, удостоверяющему личность;

      3) проверка сведений о регистрации по месту жительства;

      4) при отсутствии документов, предусмотренных подпунктами 3) и 5) пункта 9 стандарта услугополучателем предъявляется заявление, по форме, согласно приложению 3 к стандарту государственной услуги.

      5) принятые документы направляются услугодателю для рассмотрения-в течение 1 календарного дня;

      6) после доставки принятых документов услугодателю порядок действий услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с пунктом 6 настоящего регламента;

      7) направление услугодателем в Государственную корпорацию документа, подтверждающего выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительство для снятия услугополучателя с воинского учета и сдачи военного билета (в случае отношения к воинской обязанности), снятия с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан, либо мотивированное решение об отказе в оказании государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      8) уведомление работником Государственной корпорации услугополучателя о явке в Государственную корпорацию для снятия в течение семи календарных дней с воинского учета и сдачи военного билета, а также снятия с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан, либо выдача мотивированного решения об отказе в предоставлении государственной услуги-в течение одного календарного дня;

      9) принятие работником Государственной корпорации от услугополучателя документов, подтверждающих снятие с регистрации по месту жительства, а также снятие с воинского учета сдачу военного билета;

      10) направление работником Государственной корпорации услугодателю двух справок о снятии услугополучателя с воинского учета и сдачи военного билета (в случае отношения к воинской обязанности), а также о снятии с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан-в течение одного календарного дня;

      11) результат оказания государственной услуги направляется услугодателем в Государственную корпорацию не позднее, чем за один день до окончания срока оказания государственной услуги, предусмотренного стандартом.

      11. Выдача результата оказания государственной услуги в виде решения об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства услугополучателю (либо его представителю по нотариально заверенной доверенности) осуществляется работником Государственной корпорации посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства", (далее – справочник бизнес-процессов) согласно приложению к настоящему регламенту.

      Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, образцы их заполнения, а также справочник бизнес-процессов размещаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел www.mvd.gov.kz, департаментов внутренних дел областей, городов Астана и Алматы, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в территориальных подразделениях Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Оформление документов
на выезд за пределы Республики Казахстан
на постоянное место жительства"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства"