Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушылар шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 24 ақпандағы № 154 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 24 шілдеде № 11763 болып тіркелді.

      "Ішкі су көлігі туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 1-тармағының 26-29) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берiліп отырған Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушылар шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидалары бекiтiлсiн.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіпте мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін, оның көшірмесін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспасөз басылымдарында және "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелгеннен кейiн он жұмыс күні iшiнде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәлiметтердi Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгiнiң Заң департаментiне ұсынуды қамтамасыз етсiн.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Инвестициялар және даму


министрінің міндетін атқарушы

Ж. Қасымбек

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрі

      ______________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы 21 сәуір

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрі

      ________________ Е. Досаев

      2015 жылғы 19 маусым



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін
атқарушының
2015 жылғы 24 ақпандағы
№ 154 бұйрығымен
бекітілген

Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға
байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты
есебінен субсидиялау қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар тасымалын жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушылардың шығындарын бюджет қаражаты есебінен субсидиялау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Ішкі су көлігі туралы" 2004 жылғы 6 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабы 1-тармағының 26-29) тармақшасына сәйкес әзірленген және ауданаралық (қалааралық облысішілік), қалалық және қала маңындағы, сондай-ақ ауданішілік қатынастарда әлеуметтік маңызы бар жолаушыларды ішкі су көлігімен тасымалдауды жүзеге асыруға байланысты тасымалдаушылар шығындарын субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Әлеуметтік маңызы бар тасымалдаулар деп халықтың тасымалдауларға қажеттілігін қанағаттандыратын және жергілікті атқарушы органдар айқындайтын жолаушыларды тұрақты қатынаста ішкі су көлігімен тасымалдау танылады.

      3. Субсидиялауға әлеуметтік маңызы бар тұрақты маршруттар арқылы тасымалдауды орындау нәтижелері бойынша қалыптасқан тасымалдаушы шығындары жатады.

      Тасымалдауды орындаудан келетін шығындар тасымалдаулардан түсетін кірістер мен пайдалану шығыстары сомасының айырмасы ретінде айқындалады.

      4. Ауданаралық (қалааралық облысішілік), қалалық және қала маңындағы, сондай-ақ ауданішілік қатынастарда әлеуметтік маңызы бар маршруттар бойынша тасымалдауды орындайтын тасымалдаушылардың шығындарын субсидиялау жергілікті бюджеттен жүргізіледі.

2. Субсидиялар мөлшерін айқындау тәртібі

      5. Шығынды маршруттарды субсидиялауға бағытталған сомалар мөлшерін айқындау мынадай көрсеткіштер:

      1) маршрут бойынша орындалған тасымалдау үшін кірістер;

      2) маршрут бойынша тасымалдауды орындау үшін шығыстар негізінде жүргізіледі.

      6. Шығынды маршруттар бойынша жолаушыларды тасымалдауды жүзеге асыратын тасымалдаушы ай сайынғы кірістер көлемін белгілейді және субсидияланатын маршруттар бойынша шығыстар көлемін айқындайды.

      7. Маршруттар бойынша тасымалдауға арналған шығыстарға:

      1) кеме экипажының, оның ішінде жолаушыларға қызмет көрсететін персоналдың жалақы қоры (жалақыға әлеуметтік есептеулермен бірге және қызметкерлерді сақтандыру);

      2) отынға шығындар;

      3) жағармай материалдарына шығындар;

      4) кемеге техникалық қызмет көрсету мен жөндеуге шығындар;

      5) амортизациялық аударымдар кіреді.

      8. Тасымалдаушы бір жылға әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар бойынша жоспарланған кірістер мен шығыстар сомасын осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша уәкілетті органға жібереді.

      9. Тасымалдаушының кірістер мен шығыстар көлемдерін ұсыну дұрыстығын талдауды жергілікті атқарушы орган маршрут бойынша жолаушылар ағынын зерттеу және тасымалдаушының шығыстарын растайтын құжаттарды талдау арқылы жүргізеді.

      Тасымалдаушы мен шығынды маршруттар бойынша тасымалдауды жүзеге асыруға арналған шығыстарды айқындау жөніндегі жергілікті атқарушы орган арасында келіспеушіліктер туындаған жағдайда, жергілікті атқарушы орган тасымалдаушының шығыстарын тасымалдаушының есебінен аудит белгілейді.

      10. Жергілікті атқарушы орган жыл сайын субсидиялауға жататын әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар тізбесін әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттарды субсидиялау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі - Комиссия) ұсынымдары негізінде бекітеді.

      Комиссияны жергілікті атқарушы орган құрады және консультативтік-кеңесші орган болып табылады, оның құрамына жергілікті өкілді және атқарушы органдардың, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік табыс комитетінің және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрілігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитетінің аумақтық органдарының өкілдері, сондай-ақ салалық қоғамдық және кәсіподақ бірлестіктерінің, тұтынушылар құқығын қорғау қоғамдарының өкілдері кіреді.

      11. Жергілікті бюджеттен субсидиялар төлеуді ұйымдастыру үшін жергілікті атқарушы орган тиісті жергілікті бюджеттік бағдарлама бойынша бюджеттік өтінімді әзірлейді. Бюджеттік өтінім үшін негіз субсидиялауға жоспарланып отырған маршруттар бойынша тасымалдаушының кірістері мен шығыстары бойынша деректер болып табылады.

      Жергілікті атқарушы орган жергілікті бюджетті жергілікті өкілдік орган бекіткеннен кейін бір ай мерзімде шығынды маршруттар бойынша субсидиялаудың жылдық сомасын бекітеді.

3. Субсидияларды төлеу тәртібі мен шарттары

      12. Тасымалдаушы есептік айдан кейінгі айдың 15 күніне дейінгі мерзімде уәкілетті органға осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес ай сайынғы Әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы есепті жібереді.

      Тасымалдаушы шығындардың әрбір бабы бойынша шығыстар туралы растау құжаттарын (орынндалған жұмыстар актілері және есеп-фактуралары) ұсынады.

      13. Әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар бойынша жергілікті бюджеттен субсидиялар төлеуді міндеттемелер мен төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына, жергілікті атқарушы орган мен тасымалдаушы арасындағы шартқа сәйкес уәкілетті орган ай сайын жүргізеді.

      14. Субсидияларды төлеу:

      1) ұйымның басшысы, бас бухгалтері куәландырған және мөрі басылған ай сайынғы Әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар бойынша нақты кірістер мен шығыстар туралы есеп;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орындалған жұмыстар актісі;

      3) осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ішкі су көлігінде тасымалдауды ұйымдастыру бойынша тасымалдаушының тікелей шығыстары тізілімі негізінде жүргізіледі.

      Субсидияларды төлеу тиісті бюджеттік бағдарламаларда көзделген сомалар шегінде жүргізіледі.

      15. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша ішкі су көлігімен жолаушылар тасымалын жүзеге асыратын тасымалдаушылар маршруттар бөлінісінде кірістердің, шығындардың және іске қосылған активтердің бөлек есебін жүргізеді.

      16. Маршрутты пайдалану процесінде шарттың талаптарын орындамаған тасымалдаушыларға, сондай-ақ маршрутты пайдалануға құқық жойылған кезде субсидияларды төлеу жүргізілмейді.

  Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар
тасымалын жүзеге асыруға байланысты
тасымалдаушылар шығындарын бюджет
қаражаты есебінен субсидиялау
қағидаларына 1-қосымша

      _________________________________________

      (ұйымның атауы)

      ______________обл. (қаласы, ауданы) бойынша

      201 __ жылға арналған

әлеуметтік маңызы бар шығынды маршруттар бойынша
жоспарланған кірістер мен шығыстардың сомасы

      мың теңге

Маршруттың

атауы, №

Еңбекақы

Отын

Жағармай материалдары

ТҚ

және ТЖ

Амортизация

Барлық

шығыстар

Барлық кірістер

Шығындар

1

2

3

4

5

6

7

8

9











      Ұйымның басшысы

      М О

  Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар
тасымалын жүзеге асыруға байланысты
тасымалдаушылар шығындарын бюджет
қаражаты есебінен субсидиялау
қағидаларына 2-қосымша

Жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы есеп (ай сайын)

1

2

3

4

5

6

7

8

14

Кезең

(ай)

Қатынас

Арақашықтық, км.

Жолаушылар айналымы жолаушы, км

1 жолаушының өзіндік

құны,

км.

Тасымалданған жолаушылар

Маршрут үшін кіріс, мың тг.

Тасымалдаушының шығыстары, мың тг

Шығыстар жиыны, мың тг.

20 __ жылға арналған
(жыл басынан бері)
жолаушыларды тасымалдауды орындау туралы есеп

1

2

3

4

10

11

12

14

15

Кезең

(ай)

Қатынас

Арақашық

тық, км.

Жолаушылар

айналымы

жолаушы, км

1

жолаушының орташа

өзіндік

құны,

км.тг

Тасы-мал

данған

жолаушылар

Маршрут

үшін

кіріс, мың

тг.

Шығыстар

жиыны,

мың тг

Кірістермен

өтелмейтін

шығыстар,

мың тг

Барлығы

Жыл басынан төленген субсидииялар

Субсидиялауға жатады


      Тасымалдаушы

      Бас бухгалтер

      М О

  Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар
тасымалын жүзеге асыруға байланысты
тасымалдаушылар шығындарын бюджет
қаражаты есебінен субсидиялау
қағидаларына 3-қосымша

      нысан

20____ жылғы "___" ___________
Орындалған жұмыстар актісі

      Біз, төменде қол қойған

      _____________________________________________________________________

      (актілерді қабылдауға жауапты басшының қолы, Т.А.Ә.А.)

      бір тараптан және

      _____________________________________________________________________

      (басшының, бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.А.)

      екінші тараптан, 20___ жылдың________ айы үшін осы орындалған

      жұмыстар актісін жасадық.

Кемелер

Рейстер саны

Жолаушылар айналымы

Маршрутты

субсидиялау сомасы

(мың тг.)

флот

үлгісі

флот үлгісі

флот

үлгісі

флот

үлгісі

1

2

3

4

5

6

7


      Субсидиялау сомасы 20____жылғы_________айға

      ______________________________________________құрады

      (сома цифрмен және жазумен теңгеде)

      Тараптардың заңды мекенжайы:

      Тасымалдаушы: Атқарушы орган:

      ЖСН/БСН ЖСН/БСН

      Банк деректемелері Банк деректемелері

      _________________________ _________________________

      (басшының қолы, Т.А.Ә.А.) (басшының қолы, Т.А.Ә.А.)

      _________________________________ __________________________

      (бас бухгалтердің қолы, Т.А.Ә.А.) (актіні қабылдауға жауапты

      басшысының қолы, Т.А.Ә.А.)

      М О М О

  Әлеуметтік маңызы бар жолаушылар
тасымалын жүзеге асыруға байланысты
тасымалдаушылар шығындарын бюджет
қаражаты есебінен субсидиялау
қағидаларына 4-қосымша

      нысан

      ________________________ ___________жылғы___________ай үшін

      (тасымалдаушының атауы)

Ішкі су көлігімен жолаушылар тасымалын ұйымдастыру бойынша
тасымалдаушының тікелей шығыстарының тізілімі

      (мың теңге)

Кезең

Шығыстар

атауы

Шығыс

құжаты

Шығыс құжаты

бойынша сома

Субсидияланатын

тасымалдар

бойынша шығыстар

сомасы



























      Басшы _______________________________________________________________

      Т.А.Ә.А. қолы

      Бас бухгалтер________________________________________________________

      Т.А.Ә.А. қолы

Об утверждении Правил субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 24 февраля 2015 года № 154. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 июля 2015 года № 11763.

      В соответствии с подпунктом 26-29) пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О внутреннем водном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности министра


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

Ж. Қасымбек

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      ______________ Б. Султанов

      21 апреля 2015 год

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ________________ Е. Досаев

      19 июня 2015 год



  Утверждены
приказом исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
от 24 февраля 2015 года № 154

Правила
субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков,
связанных с осуществлением социально значимых
перевозок пассажиров
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования за счет бюджетных средств убытков перевозчиков, связанных с осуществлением социально значимых перевозок пассажиров (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 26-29) пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 6 июля 2004 года "О внутреннем водном транспорте" и определяют порядок субсидирования убытков перевозчика, связанных с осуществлением пассажирских перевозок внутренним водным транспортом по социально значимым маршрутам в межрайонном (междугородном внутриобластном), городском и пригородном, а также внутрирайонном сообщениях.

      2. Социально значимыми перевозками признаются перевозки пассажиров внутренним водным транспортом в регулярном сообщении, удовлетворяющие потребность населения в перевозках и определяемые местными исполнительными органами.

      3. Субсидированию подлежат убытки перевозчика, образовавшихся по результатам выполнения перевозок по регулярным социально значимым маршрутам.

      Убытки от выполнения перевозок определяются как разница между доходом от перевозок и суммой эксплуатационных расходов.

      4. Субсидирование убытков перевозчиков, выполняющих перевозки по социально значимым маршрутам в межрайонном (междугородном внутриобластном), городском и пригородном, а также внутрирайонном сообщениях, производится из местного бюджета.

2. Порядок определения размеров субсидий

      5. Определение объема сумм, направляемых на субсидирование убыточных маршрутов, производится на основе следующих показателей:

      1) доходов за выполненные перевозки по маршруту;

      2) расходов на выполнение перевозок по маршруту.

      6. Перевозчиком, осуществляющим перевозки пассажиров по убыточному маршруту, устанавливаются объемы ежемесячных доходов и определяются объемы расходов по субсидируемому маршруту.

      7. В расходы на перевозки по маршруту входят:

      1) фонд заработной платы экипажа судна, в том числе персонала, обслуживающего пассажиров (с социальными начислениями на заработную плату и страхование работников);

      2) затраты на топливо;

      3) затраты на смазочные материалы;

      4) затраты на проведение технического обслуживания и ремонта судна;

      5) амортизационные отчисления.

      8. Перевозчиком направляются в местный исполнительный орган суммы планируемых доходов и расходов по социально значимым убыточным маршрутам за год по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      9. Анализ правильности представления перевозчиком объемов доходов и расходов производится местным исполнительным органом путем обследования пассажиропотока по маршруту и анализа документов, подтверждающих расходы перевозчика.

      В случае возникновения разногласий между перевозчиком и местным исполнительным органом по определению расходов на осуществление перевозок по убыточному маршруту местным исполнительным органом назначается аудит расходов перевозчика за счет перевозчика.

      10. Местный исполнительный орган ежегодно утверждает перечень социально-значимых убыточных маршрутов, подлежащих субсидированию, на основании рекомендаций комиссии по субсидированию убыточных социально-значимых маршрутов (далее - Комиссия).

      Комиссия создается местным исполнительным органом и является консультативно-совещательным органом, в состав которой входят представители местных представительных и исполнительных органов, территориальных органов Комитета государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан и Комитета по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан, а также представители отраслевого общественного и профсоюзного объединения, обществ защиты прав потребителей.

      11. Для организации выплаты субсидий из местного бюджета местный исполнительный орган разрабатывает бюджетную заявку по соответствующей местной бюджетной программе. Основанием для бюджетной заявки являются данные по доходам и расходам перевозчика по маршруту, планируемого к субсидированию.

      Местный исполнительный орган в месячный срок после утверждения местным представительным органом местного бюджета утверждает годовые суммы субсидирования по убыточным маршрутам.

3. Порядок и условия выплаты субсидий

      12. Перевозчик в срок до 15 числа месяца, следующего за отчетным, направляет в местный исполнительный орган ежемесячный Отчет о фактических доходах и расходах по социально значимым убыточным маршрутам, согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Перевозчик предоставляет подтверждающие документы (акты выполненных работ и счета – фактуры) о расходах по каждой статье затрат.

      13. Выплаты субсидий из местного бюджета по социально значимым убыточным маршрутам производятся местным исполнительным органом ежемесячно в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам.

      14. Выплаты субсидий производятся на основании:

      1) ежемесячного Отчета о фактических доходах и расходах по социально значимым убыточным маршрутам, заверенных руководителем, главным бухгалтером и печатью организации;

      2) Акта выполненных работ по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) реестр прямых расходов перевозчика по организации перевозок внутренним водным транспортом по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам.

      Выплаты субсидий производятся в пределах сумм, предусмотренных соответствующими бюджетными программами.

      15. Перевозчики, осуществляющие пассажирские перевозки внутренним водным транспортом по социально значимым сообщениям, ведут раздельный учет доходов, затрат и задействованных активов в разрезе маршрутов.

      16. Перевозчикам, не выполнившим в процессе эксплуатации маршрута условий договора, а также при аннулировании права на эксплуатацию маршрута выплата субсидий не производится.

  Приложение 1
к Правилам субсидирования
за счет бюджетных средств
убытков перевозчика,
связанных с осуществлением
социально значимых
перевозок пассажиров

Суммы планируемых доходов и расходов по социально
значимым убыточным маршрутам

      _____________________________________________________________

      (наименование организации)

      по ______________ обл. (городу, району)

      за 201____ г.

      тыс. тенге

Наименование,

№ маршрута

Зарплата

Топливо

Смазочные материалы

ТО и ТР

Амортизация

Всего

расходов

Всего

доходов

Убытки

1

2

3

4

5

6

7

8

9










      Руководитель организации

      МП

  Приложение 2
к Правилам субсидирования
за счет бюджетных средств
убытков перевозчика,
связанных с осуществлением
социально значимых
перевозок пассажиров

Отчет о выполнении пассажирских перевозок (ежемесячно)

1

2

3

4

5

6

7

8

14

Период

(месяц)

Сообщение

Расстояние,

км.

Пассажирооборот

пасс. км.

Себестоимость 1 пасс.

км.

Перевезено

пассажиров

Доход за

маршрут

тыс. тг.

Расходы

перевозчика

тыс. тг.

Итого

расходы

тыс. тг.

Отчет о выполнении пассажирских перевозок
за ______________ 20__ года
(с начала года)

1

2

3

4

10

11

12

14

15

Период

Сообщение

Расстояние,

км.

Пассажирооборот пасс.км.

Средняя стоимость

1 пасс.

км.

Перевезено пассажиров

Доход

за маршрут

тыс. тг.

Итого расходы

тыс. тг.

Расходы, не покрываемые

доходами, тыс. тг.

Всего

Выплачено субсидий с начала

года

Подлежит субсидиированию

      Перевозчик

      Главный бухгалтер

      М.П.

  Приложение 3
к Правилам субсидирования
за счет бюджетных средств
убытков перевозчика,
связанных с осуществлением
социально значимых
перевозок пассажиров

      форма

Акт выполненных работ

      "__" __________ 20__ года

      Мы, нижеподписавшиеся

      ____________________________________________________________________

      (подпись, Ф.И.О. руководителя, ответственного за прием актов)

      с одной стороны и

      ____________________________________________________________________

      (подпись, Ф.И.О. руководителя, главного бухгалтера)

      с другой стороны, составили настоящий акт выполненных работ за

      ___________ месяц 20__ года.

№ поезда

Кол-во

рейсов

Пассажирооборот

Сумма

субсидируемого

маршрута (тыс. тг.)

тип флота

тип флота

тип флота

тип флота

1

2

3

4

5

6

7

      Сумма субсидирования на ______________ месяц 20__ года

      составляет _____________________________________________________

      (сумма цифрами и прописью в тенге)

      Юридические адреса сторон:

      Перевозчик: Исполнительный орган:

      ИИН/БИН ИИН/БИН

      Банковские реквизиты Банковские реквизиты

      ____________________ ____________________

      (подпись, Ф.И.О. руководителя) (подпись, Ф.И.О. руководителя)

      ____________________ _____________________

      (подпись, Ф.И.О. гл.бухгалтера) (подпись, Ф.И.О. руководителя,

      ответственного за прием актов)

      М.П. М.П.

  Приложение 4
к Правилам субсидирования
за счет бюджетных средств
убытков перевозчика,
связанных с осуществлением
социально значимых
перевозок пассажиров

      форма

Реестр прямых расходов перевозчика по организации
перевозок пассажиров внутренним водным транспортом

      _____________ за _______ месяц _________ года

      (наименование перевозчика)

      (тыс. тенге)

Период

Наименование

расходов

Расходный

документ

Сумма по

расходному

документу

Сумма расходов по

субсидируемым

перевозкам



























      Руководитель ______________________________________________

      Ф.И.О. подпись

      Главный бухгалтер _________________________________________

      Ф.И.О. подпись