Өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 2 шілдедегі № 15-02/606 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 13 шілдедегі № 528 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 14 тамызда № 11895 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 15-05/1135 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 821 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 28.12.2015 № 15-05/1135 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 29.12.2015 № 821 бірлескен бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 6 қаңтардағы заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына және 13-бабы 3-тармағына және «Өсімдіктерді қорғау туралы» 2002 жылғы 3 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес, БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Осы бірлескен бұйрыққа қосымшаға сәйкес өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті:
      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;
      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының        Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрі        Ұлттық экономика министрі
      _______________ А. Мамытбеков    ___________________Е. Досаев

      «КЕЛІСІЛГЕН»
      Қазақстан Республикасы
      Бас прокуратурасының
      Құқықтық статистика және
      арнайы есепке алу жөнiндегi
      комитетiнің төрағасы
      _________________ С. Айтпаева
      2015 жылғы 13 шілде

Қазақстан Республикасы   
Ауыл шаруашылығы министрінің
2015 жылғы 2 шілде № 15-02/606
және Қазақстан Республикасы 
Ұлттық экономика министрінің 
2015 жылғы 13 шілде № 528  
бірлескен бұйрығына қосымша 

Өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау
бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері 1. Жалпы ережелер

      1. Осы өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау бойынша тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежелеріне жатқызу және іріктеп тексеру жүргізу кезінде тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына және 13-бабы 3-тармағына және «Өсімдіктерді қорғау туралы» 2002 жылғы 3 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      бақылау субъектілері – мемлекеттік фитосанитариялық бақылауға жататын, оның ішінде пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдік, фумигациалық, авиациялық және жерүсті тәсілдерімен сақтау, тасымалдау, қолдану, пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтарын жүргізу, сондай-ақ пестицидтерді (улы химикаттарды) зарарсыздандыру жөніндегі қызметтерді жүзеге асыратын объектілерді пайдаланатын жеке және заңды тұлғалар;
      Қазақстан Республикасының аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтер (улы химикаттар) – мемлекеттік тіркеуден өткен және Қазақстан Республикасының аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтердің (улы химикаттардың) тізіміне енгізілген пестицидтер (улы химикаттар);
      объективті критерийлер – бақылау субъектілерін (объектілерін) өсімдіктерді қорғау саласындағы мемлекеттік бақылау жөніндегі жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген бақылау субъектісінен (объектісінен) тәуелсіз таңдау үшін қолданылатын тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      субъективті критерийлер – бақылау субъектілерін (объектілерін) бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметінің нәтижелеріне байланысты таңдау үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      тәуекел – тексерілетін субъекті қызметінің нәтижесінде, адамдардың және жануарлардың жаппай улануы, ауыл шаруашылығы егістіктерін пестицидтермен (улы химикаттармен) химиялық өңдеу жүргізу кезінде егістіктердің жойылуы, пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау немесе тасымалдау кезіндегі апат нәтижесінде топырақтың, судың және өсімдіктер жабынының ластануы, пестицидтерді (улы химикаттарды) зарарсыздандыру шарттарының бұзылуы кезінде жануарлар әлемі объектілері санының азаюы және олардың өмір сүру ортасының нашарлауында көрініс тапқан оның салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып, адам денсаулығына немесе өміріне, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүддесіне зиян келтіру ықтималдығы;
      тәуекелдерді бағалау жүйесі – бақылау органдары тексерулерді тағайындау мақсатында жүргізетін іс-шаралар кешені.
      3. Іріктеп тексерулер тәуекелдің жоғары дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты қолданылады.
      Жоспардан тыс тексерулер және бақылаудың басқа нысандары тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне жатқызылған және тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілеріне қатысты қолданылады.
      4. Іріктеп тексерулерді өткізу жиілігі жылына бір реттен жиі бола алмайды.
      5. Іріктеп тексерулер жүргізілетін талдау мен бағалаудың қорытындылары бойынша бір жылға құрастырылатын іріктеп тексерулер тізімдерінің негізінде жүргізіледі, олар құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға тиісті есеп беру кезеңіне дейін он бес күнтізбелік күн мерзімінен кешіктірілмей жолданады.
      6. Іріктеп тексерулердің тізімдері мыналарды:
      субъективті критерийлер бойынша тәуекел дәрежесінің ең жоғарғы көрсеткіші бар бақылау субъектісінің артықшылығын;
      тексеруді жүзеге асыратын мемлекеттік органның лауазымды тұлғаларына түсетін жүктемені ескере отырып құрастырылады.
      7. Іріктеп тексерулерге арналған критерийлер объективті және субъективті критерийлер негізінде құрастырылады.

2. Объективті критерийлер

      8. Ауыл шаруашылығы өндірісінде пайдаланылатын пестицидтер (улы химикаттар) қоршаған ортаға, адамдар мен жануарлардың өмірі мен денсаулығына әлеуетті қауіп-қатер туғызатын әлеуетті қауіпті химиялық заттар болып табылады.
      Бақылау субъектілері қызметінің нәтижесінде оның ықтимал кері салдарларының ауыртпалық дәрежесін ескере отырып, объективті критерийлер бойынша тәуекел дәрежесін бағалауға сәйкес адам өмірі мен денсаулығына, қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне ең көп зиян келтіретін, қызметі пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану, сақтау, тасымалдау және зарарсыздандыруға байланысты бақылау субъектілері тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне жатады.
      9. Өсімдіктерді қорғау саласында ең үлкен әлеуетті қоғамдық тәуекелдерді ескере отырып, тәуекелдің жоғары дәрежесіне мына бағыттар бойынша қызметті жүзеге асыратын бақылау субъектілері жатады:
      пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдік және фумигациялық тәсілдермен қолдану;
      пестицидтерді (улы химикаттарды) әуе және жер үсті тәсілдерімен (аэрозольдік және фумигациялық тәсілдерді қоспағанда) қолдану;
      пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау;
      пестицидтерді (улы химикаттарды) тасымалдау;
      тыйым салынған және жарамсыз болып қалған пестицидтерді (улы химикаттарды) және олардан босаған ыдыстарды зарарсыздандыру;
      пестицидтердің (улы химикаттардың) тіркеу және өндірістік сынақтарын жүргізу.

3. Субъективті критерийлер

      10. Субъективті критерийлерді анықтау мына кезеңдерді қолдану арқылы жүзеге асырылады:
      деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;
      ақпараттарды талдау және тәуекелдерді бағалау.
      11. Деректер базасын қалыптастыру және ақпараттарды жинау, Қазақстан Республикасының өсімдіктерді қорғау саласындағы заңнамаларын бұзатын бақылау субъектілерін анықтау үшін қажет.
      Бақылау субъектілері бойынша ақпараттарды талдау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:
      бақылау субъектілері, оның ішінде автоматтандырылған ақпараттық жүйелер арқылы, Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекциясы комитетінің аудандық аумақтық инспекцияларына ұсынатын фитосанитариялық есеп беру мониторингінің нәтижелері;
      бұрын жүргізілген тексерулердің нәтижелері. Бұл ретте, бұзушылықтың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі, елеусіз) тексеру парақтарында көрсетілген заңнама талаптары сақталмаған жағдайда белгіленеді;
      пестицидтермен (улы химикаттармен) ауыл шаруашылығы егістіктеріне химиялық өңдеулер жүргізу кезінде адамдардың және жануарлардың жаппай улануында, пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау немесе тасымалдау кезіндегі апаттарда топырақтың, судың және өсімдіктер жабынының ластануында, пестицидтерді (улы химикаттарды) зарарсыздандыру шарттары бұзылған кезде жануарлар әлемі объектілері санының азаюында және олардың өмір сүру ортасының нашарлауында көрініс тапқан бақылау субъектілерінің кінәсінен туындаған, қолайсыз оқиғалардың тіркелген жағдайларының болуы;
      расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және олардың саны.
      12. Бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау осы Критерийлердің 12-тармағында айқындалған ақпарат көздерінің негізінде осы Критерийлерге қосымшаға сәйкес субъективті критерийлер бойынша жүзеге асырылады.
      13. Субъективті критерийлерді талдау және бағалау ең көп әлеуетті тәуекелі бар тексерілетін субъектіге қатысты тексеруді шоғырландыруға мүмкіндік береді.
      Тәуекел дәрежесін талдау және бағалау кезінде нақты тексерілетін субъектіге қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті критерийлердің деректері қолданылмайды.
      14. Субъективті критерийлердің тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шкала бойынша бағаланады.
      Кем дегенде бір өрескел бұзушылық болса, тексерілетін субъектіге 100 тәуекел дәрежесі көрсеткіші беріледі және елеулі және елеусіз бұзушылықтар есепке алынбайды;
      Тексеру барысында өрескел бұзушылықтар анықталмаған жағдайда, әрбір ақпарат көздері бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін жеке есептеу үшін, анықталған елеулі және елеусіз бұзушылықтар жеке есептеледі, олар кейін жинақталады және пайдаланылған ақпарат көздерінің санына бөлінеді.
      Әр ақпарат көзі бойынша елеулі бұзушылықтар үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткіші анықталған талаптарды бұзушылыққа байланысты елеулі бұзушылықтарының 100-ге және 0,7 коэффицентіне көбейтілген жалпы санына қатынасы ретінде есептеледі.
      Әр ақпарат көзі бойынша төмен бұзушылықтар үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткіші анықталған талаптарды бұзушылыққа байланысты елеулі бұзушылықтарының 100-ге және 0,3 коэффицентіне көбейтілген жалпы санына қатынасы ретінде есептеледі.
      15. Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіштері бойынша бақылау субъектісі мыналарға жатады:
      тәуекелдің жоғарғы дәрежесіне – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 60-тан 100-ге дейін болғанда және оған қатысты іріктеп тексерулер жүргізіледі;
      жоғарғы дәрежедегі тәуекелдікке жатпайтындарға – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 60-қа дейін болғанда және оған қатысты іріктеп тексерулер жүргізілмейді.

Өсімдіктерді қорғау саласындағы 
мемлекеттік бақылау бойынша тәуекел
дәрежесін бағалау критерийлеріне 
қосымша                

Өсімдіктерді қорғау саласындағы бақылау субъектілері үшін
тәуекел дәрежесінің субъективті критерийлері

Р/с

Бұзу критерийлері
(ауырлық дәрежесі төменде көрсетілген талаптар сақталмаған кезде белгіленеді)

Бұзу дәрежесі

1

2

3

Бақылау субъектілері Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің аудандық аумақтық инспекциясына ұсынатын фитосанитариялық есеп беру мониторингінің нәтижелері

1.

Фитосанитариялық есептілікті тапсырмау

өрескел

2.

Өсімдіктерді қорғау саласындағы заңнамамен бекітілген фитосанитариялық есепке алу нысандарына сәйкес келмейтін фитосанитариялық есептілікті ұсыну

өрескел

3.

Фитосанитариялық есептілік жөнінде толық емес деректер ұсыну

өрескел

4.

Фитосанитариялық есептілікті ұсыну мерзімдерін бұзу

елеулі

Бұдан бұрын жүргізілген тексерулердің нәтижелері:
пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольдік және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін

1.

Мемлекеттік тіркеуден өткен және Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтерді (улы химикаттарды) пайдалану

өрескел

2.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану регламенттеріне (шығыс нормасына, өңдеу тәсілі мен еселігіне, шектеулерге) сәйкес Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтерді (улы химикаттарды) пайдалану

өрескел

3.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі арнайы техниканың болуы

өрескел

4.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі арнайы техника үшін пайдаланылатын көлік құралының болуы

өрескел

5.

Өндірушінің (өнім берушінің) пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі ұсынымдарының болуы

өрескел

6.

Пайдаланылмаған пестицидтерді (улы химикаттарды) уақытша сақтау үшін арнайы бөлінген орындардың болуы

өрескел

7.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі жұмыстарды жүргізу кезінде персоналда жеке қорғану құралдарының және арнайы киімнің болуы

өрескел

8.

Пестицидті (улы химикатты) өндіруші әзірлеген пестицидтің (улы химикаттың) қауіпсіздік паспортының болуы

елеулі

9.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) есепке алудың тігілген және нөмірленген кіріс-шығыс кітабының болуы

елеулі

пестицидтерді (улы химикаттарды) авиациялық және жерүсті тәсілдерімен (аэрозольдік және фумигациялық тәсілдерді қоспағанда) қолдану жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін

1.

Мемлекеттік тіркеуден өткен және Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтерді (улы химикаттарды) пайдалану

өрескел

2.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану регламенттеріне (шығыс нормасына, өңдеу тәсілі мен еселігіне, шектеулерге) сәйкес Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілген пестицидтерді (улы химикаттарды) пайдалану

өрескел

3.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі арнайы техниканың болуы

өрескел

4.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі арнайы техника үшін пайдаланылатын көлік құралының болуы

өрескел

5.

Өндірушінің (өнім берушінің) пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі ұсынымдарының болуы

өрескел

6.

Пайдаланылмаған пестицидтерді (улы химикаттарды) уақытша сақтау үшін арнайы бөлінген орындардың болуы

өрескел

7.

Ауыл шаруашылығы егістіктерін пестицидтермен (улы химикаттармен) химиялық өңдеу жөніндегі іс-шараларды жүргізу кезінде қауіптілік немесе ықтимал қауіптілік нысанасындағы ескерту белгілері мен таңбаларын пайдалану

өрескел

8.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі жұмыстарды жүргізу кезінде персоналда жеке қорғану құралдарының және арнайы киімнің болуы

өрескел

9.

Пестицидті (улы химикатты) өндіруші әзірлеген пестицидтің (улы химикаттың) қауіпсіздік паспортының болуы

елеулі

10.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) есепке алудың тігілген және нөмірленген кіріс-шығыс кітабының болуы

елеулі

пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін

1.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтауға арналған, құрылыс нормалары мен қағидаларының талаптарына, экологиялық талаптарға, санитариялық қағидалар мен гигиеналық нормативтерге жауап беретін қоймалық үй-жайлардың болуы

өрескел

2.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі ұсынымдарда көзделген талаптарға сәйкес пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау шарттарын сақтау

өрескел

3.

Сақталатын пестицидтердің (улы химикаттардың) ыдыстарындағы затбелгілерде көрсетілген талаптарға сәйкес пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау шарттарын сақтау

өрескел

4.

Қойманың жобалық құжаттамасында көзделген қойма сыйымдылығынан аспайтын мөлшерде пестицидтердi (улы химикаттарды) сақтау

өрескел

5.

Өздерінің физикалық-химиялық қасиеттері (ұшпалылығы, тотығуы), өрт қауіптілігі және жарылу қауіптілігі, реакциялық белсенділігі, сақтаудың температуралық режимдері бойынша сәйкес келмейтін пестицидтерді жеке-жеке сақтау шарттарын сақтау

өрескел

6.

Қойманы құрғақ сүзгі элементтері бар ағымды және сорып шығару желдеткіштерімен жабдықтау

өрескел

7.

Сақталатын пестицидтер (улы химикаттар) ыдыстарының затбелгілерінде көрсетілген пестицидтер (улы химикаттар) төгілген жағдайда, оларды бейтараптандыруға арналған қажетті мөлшердегі қатерсіздендіру құралдарының болуы

өрескел

8.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау жөніндегі жұмыстарды жүргізу кезінде персоналда жеке қорғану құралдарының және арнайы киімнің болуы

өрескел

9.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) есепке алудың тігілген және нөмірленген кіріс-шығыс кітабының болуы

елеулі

пестицидтерді (улы химикаттарды) тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін

1.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) тасымалдауға арналған көлік құралдарында тасымалдау кезіндегі қауіпсіздік туралы ақпарат жүйесінің авариялық карточкаларының («Сақ бол – пестицидтер – (улы химикаттар)») болуын қоса алғанда, әртүрлі көлік түрлеріне қолданылатын қауіпті жүктерді тасымалдау қағидаларының талаптарына сәйкес арнайы жабдық пен тиісті таңбаның болуы

өрескел

2.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) тасуға арналған көлік құралында тасымалданатын пестицидті бейтараптандыру құралдарының, сондай-ақ жүргізуші мен ілеспе персоналдың жеке қорғану құралдарының болуы

өрескел

3.

Өзінің физикалық-химиялық қасиеттері (ұшпалылығы, тотығуы және басқа қасиеттері), өрт және жарылу қауіптілігі бойынша сәйкес келмейтін пестицидтерді (улы химикаттарды) бірге тасымалдауға жол бермеу

өрескел

4.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) тамақ өнімдерімен, жеммен және ауыз сумен бірге тасуға жол бермеу

өрескел

5.

Пестицидтің (улы химикаттың) қауіпсіздік паспортында және пестицидті (улы химикатты) өндірушінің (өнім берушінің) пестицидті (улы химикатты) тасымалдау жөніндегі ұсынымдарында көзделген талаптарға сәйкес пестицидтерді (улы химикаттарды) тасымалдау шарттарын сақтау

өрескел

пестицидтерді (улы химикаттарды) және олардан босаған ыдыстарды зарарсыздандыру жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін

1.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) жеткізушілер (өндірушілер, импортаушылар, сатушылар) әзірлеген және беретін жарамсыз болып қалған пестицидтерді (улы химикаттарды) және олардан босаған ыдыстарды зарарсыздандыру әдістері мен технологияларының болуы

өрескел

2.

Мақсаты бойынша әрі қарай пайдалануға жарамсыз болып қалған бірінші қауіптілік сыныбындағы пестицидтерді (улы химикаттарды) саңылаусыздықты қамтамасыз ететін және қоршаған ортаның пестицидтермен (улы химикаттармен) ластануы мүмкіндігін болдырмайтын сыйымдылықтарда сақтау шарттарын сақтау

өрескел

3.

Екінші қауіптілік сыныбындағы пестицидтерді (улы химикаттарды), қажет болған жағдайда, арнайы ішпектері бар (пестицидтің (улы химикаттың) ерекшелігіне байланысты) полимер материалдардан жасалған көп қабатты ыдысқа салу шарттарын сақтау

өрескел

4.

Тыйым салынған, жарамсыз болып қалған пестицидтерді (улы химикаттарды) және олардан босаған ыдыстарды тиеу, тасу және түсіру үшін механикаландыру құралдарының болуы

өрескел

5.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) зарарсыздандыру жөніндегі жұмыстарды жүргізу кезінде персоналда жеке қорғану құралдарының және арнайы киімнің болуы

өрескел

пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілер үшін:

1.

Пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу үшін тәжірибелік үлгілердің және сәйкестік сертификаты бар зауыттық орамдағы эталондық пестицидтердің (улы химикаттардың) және пестицидтердің (улы химикаттардың) әсер етуші заттарының талдамалық стандарттарының болуы

өрескел

2.

Өсімдіктерді қорғау саласындағы уәкілетті органның ведомствосы бекіткен пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу жоспарларына сәйкес пестицидтерді (улы химикаттарды) қолданудың мәлімделген регламенттерін сақтау

өрескел

3.

Өсімдіктерді қорғау саласындағы уәкілетті органның ведомствосы бекіткен пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу жоспарларына сәйкес дақылдар өсірудің негізгі топырақтық-климаттық аймақтарында зиянды организмдердің ерекшеліктерін (таралу аймағын, экономикалық мәнін, ұрпақ санын, ауру қоздыратын қасиетін, төзімділігін) ескере отырып, пестицидтерге (улы химикаттарға) сынақтар жүргізу шарттарын сақтау

өрескел

4.

Пестицидтерге (улы химикаттарға) тіркеу және өндірістік сынақтар жүргізу әдістемелері мен мерзімдерін сақтау

өрескел

5.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану жөніндегі жұмыстарды жүргізу кезінде персоналда жеке қорғану құралдарының және арнайы киімнің болуы

өрескел

6.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) есепке алудың тігілген және нөмірленген кіріс-шығыс кітабының болуы

елеулі

Бақылау субъектісінің кінәсінен туындаған қолайсыз оқиғалар туындауының тіркелген жағдайларының болуы

1.

Ауыл шаруашылығы егістіктерін Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілмеген пестицидтермен (улы химикаттармен) химиялық өңдеу жүргізу жөніндегі іс-шараларды жүргізу кезінде адамдар мен жануарлардың улануы, өсімдіктердің жойылуы

өрескел

2.

Химиялық өңдеу жөніндегі іс-шараларды жүргізу кезінде адамдардың мен жануарлардың улануына, ауыл шаруашылығы егістіктердің жойылуына әкеп соққан, Қазақстан Республикасы аумағында рұқсат етілген пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдану регламенттері мен технологияларын бұзу

өрескел

3.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау кезінде авариялар болуынан топырақтың, судың, өсімдік жабынының ластануы

өрескел

4.

Пестицидтерді (улы химикаттарды) тасымалдау кезінде авариялар болуынан топырақтың, судың, өсімдік жабынының ластануы

өрескел

5.

Қоршаған ортаның пестицидтермен (улы химикаттармен) ластануына әкеп соқтырған арнайы қоймалардың (көмбелердің) аумақтарында пестицидтерді (улы химикаттарды) сақтау шарттарын сақтамау

өрескел

Расталған шағымдар мен өтініштердің бар болуы және саны

1.

Қазақстан Республикасы аумағында қолдануға рұқсат етілмеген пестицидтерді (улы химикаттарды) пайдаланатын бақылау субъектілеріне расталған шағымның болуы

өрескел

2.

Оны қарау бойынша өсімдіктерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспектор бақылау субъектісінің қызметі ерекше жағдайларда, үш күн мерзімінен көп емес, аталған мерзімде міндетті түрде сотқа шағым арыз түсіре отырып, соттың шешімінсіз тоқтатқан немесе тыйым салған шағымның болуы

өрескел

3.

Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасының өсімдіктерді қорғау туралы заңын бұзған жағдайда, оны қарау бойынша тексеру субъектісі өсімдіктерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспектор әкімшілік жауапкершілікке тартқан шағымның болуы

өрескел

4.

Оны қарау бойынша өсімдіктерді қорғау жөніндегі мемлекеттік инспектор анықтаған Қазақстан Республикасының өсімдіктерді қорғау саласындағы заңнамасын бұзушылықтарды әкімшілік жауапкершілікке тартпай, жою бойынша бақылау субъектісіне нұсқама жазылған шағымның болуы

елеулі

Об утверждении критериев оценки степени риска по государственному контролю в области защиты растений

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 2 июля 2015 года № 15-02/606 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 13 июля 2015 года № 528. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 августа 2015 года № 11895. Утратил силу совместным приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 15-05/1135 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 821

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра сельского хозяйства РК от 28.12.2015 № 15-05/1135 и Министра национальной экономики РК от 29.12.2015 № 821 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

       В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 и пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» и Законом Республики Казахстан от 3 июля 2002 года «О защите растений», ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить критерии оценки степени риска по государственному контролю в области защиты растений согласно приложению к настоящему совместному приказу.
      2. Комитету государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему «Әділет»;
      3) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов.
      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.
      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

            Министр                                   Министр
      сельского хозяйства                     национальной экономики
      Республики Казахстан                     Республики Казахстан
     ______ А. Мамытбеков                      _________ Е. Досаев

          «СОГЛАСОВАН»
      Председатель Комитета по правовой
      статистике и специальным учетам
      Генеральной прокуратуры
      Республики Казахстан
      ________________ С. Айтпаева
       «16» июля 2015 год 

Приложение          
к совместному приказу    
Министра сельского хозяйства 
Республики Казахстан    
от 2 июля 2015 года № 15-02/606
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан    
от 13 июля 2015 года № 528 

Критерии
оценки степени риска
по государственному контролю в области защиты растений

1. Общие положения

      1. Настоящие критерии оценки степени риска по государственному контролю в области защиты растений (далее – Критерии) разработаны в соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 и пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» и Законом Республики Казахстан от 3 июля 2002 года «О защите растений» для отнесения проверяемых субъектов к степеням риска и отбора проверяемых субъектов при проведении выборочных проверок.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      субъекты контроля – физические и юридические лица, использующие объекты, подлежащие государственному фитосанитарному контролю, в том числе осуществляющие деятельность по хранению, транспортировке, применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным, фумигационным, авиационным и наземным способами, проведению регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов), а также обезвреживанию пестицидов (ядохимикатов);
      пестициды (ядохимикаты), разрешенные к применению на территории Республики Казахстан – пестициды (ядохимикаты), прошедшие государственную регистрацию и включенные в список пестицидов (ядохимикатов), разрешенных к применению на территории Республики Казахстан;
      объективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в сфере частного предпринимательства по государственному контролю в области защиты растений и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;
      субъективные критерии – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности субъекта (объекта) контроля;
      риск – вероятность причинения вреда жизни или здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности проверяемого субъекта с учетом степени тяжести его последствий, выраженное в виде массового отравления людей и животных, гибели посевов при проведении химических обработок сельскохозяйственных посевов пестицидами (ядохимикатами), загрязнение почвы, воды и растительного покрова в результате аварий при хранении или транспортировке пестицидов (ядохимикатов), сокращение численности объектов животного мира и ухудшение среды их обитания при нарушении условий обезвреживания пестицидов (ядохимикатов);
      система оценки риска – комплекс мероприятий, проводимый органом контроля с целью назначения проверок.
      3. Выборочные проверки применяются в отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска.
      Внеплановые проверки и иные формы контроля применяются в отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой и не отнесенных к высокой степени риска.
      4. Кратность проведения выборочной проверки не может быть чаще одного раза в год.
      5. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых на год по результатам проводимого анализа и оценки степени риска, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.
      6. Списки выборочных проверок составляются с учетом:
      приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям;
      нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки, государственного органа.
      7. Критерии для выборочных проверок формируются посредством объективных и субъективных критериев.

2. Объективные критерии

      8. Пестициды (ядохимикаты), используемые в сельскохозяйственном производстве, являются потенциально опасными химическими веществами, представляющими потенциальную угрозу окружающей среде, жизни и здоровью людей и животных.
      В соответствии с оценкой степени риска по объективным критериям наибольшей вероятности причинения вреда жизни и здоровью человека, окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности субъекта контроля с учетом степени тяжести ее возможных негативных последствий, субъекты контроля, деятельность которых связанна с применением, хранением, транспортировкой и обезвреживанием пестицидов (ядохимикатов), относятся к высокой степени риска.
      9. В области защиты растений с учетом наибольших потенциальных общественных рисков к высокой степени риска относятся субъекты контроля, осуществляющие деятельность по следующим направлениям:
      применение пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами;
      применение пестицидов (ядохимикатов) авиационным и наземным способами (за исключением аэрозольного и фумигационного способов);
      хранение пестицидов (ядохимикатов);
      транспортировка пестицидов (ядохимикатов);
      обезвреживание запрещенных и пришедших в негодность пестицидов (ядохимикатов) и тары из-под них;
      проведение регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов).

3. Субъективные критерии

      10. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:
      формирование базы данных и сбор информации;
      анализ информации и оценка риска.
      11. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в области защиты растений.
      Для анализа информации по субъектам контроля используются следующие источники информации:
      результаты мониторинга фитосанитарной отчетности, представляемой субъектами контроля, в том числе посредством автоматизированных информационных систем, в районные территориальные инспекции Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан;
      результаты предыдущих проверок. При этом, степень тяжести нарушений (грубое, значительное, незначительное) устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;
      наличие зарегистрированных случаев возникновения неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъектов контроля, выраженное в виде массового отравления людей и животных при проведении химических обработок сельскохозяйственных посевов пестицидами (ядохимикатами), загрязнение почвы, воды и растительного покрова при авариях при хранении или транспортировке пестицидов (ядохимикатов), сокращение численности объектов животного мира и ухудшение среды их обитания при нарушении условий обезвреживания пестицидов (ядохимикатов);
      наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений.
      12. На основании источников информации, определенных в пункте 11 настоящих Критериев, оценка степени риска субъектов контроля осуществляется по субъективным критериям в соответствии с приложением к настоящим Критериям.
      13. Анализ и оценка субъективных критериев позволит сконцентрировать проверки в отношении проверяемого субъекта с наибольшим потенциальным риском.
      При анализе и оценке степени риска не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного проверяемого субъекта.
      14. Общий показатель степени риска субъективных критериев оценивается по шкале от 0 до 100.
      При наличии хотя бы одного грубого нарушения, проверяемому субъекту присваивается показатель степени риска 100 и не берутся в расчет значительные и незначительные нарушения.
      В случае не выявления в ходе проверки грубых нарушений, для расчета общего показателя степени риска раздельно по каждому источнику информации рассчитываются показатели степени риска для выявленных значительных и незначительных нарушений, которые затем суммируются и делятся на количество использованных источников информации.
      Показатель степени риска для значительных нарушений по каждому источнику информации рассчитывается как отношение выявленных нарушений требований к общему количеству значительных нарушений, умноженное на 100 и на коэффициент 0,7.
      Показатель степени риска для незначительных нарушений по каждому источнику информации рассчитывается как отношение выявленных нарушений требований к общему количеству незначительных нарушений, умноженное на 100 и на коэффициент 0,3.
      15. По общему показателю степени риска субъект контроля относится:
      к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка;
      не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.

Приложение            
к критериям оценки степени    
риска по государственному    
контролю в области защиты растений

Субъективные критерии степени риска для субъектов
контроля в области защиты растений

№ п/п

Критерии нарушения (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

Степень нарушения

1

2

3

Результаты мониторинга фитосанитарной отчетности, представляемой субъектами контроля в районные территориальные инспекции Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан

1.

Непредставление фитосанитарной отчетности

грубое

2.

Представление фитосанитарной отчетности не в соответствии с формами фитосанитарного учета, утвержденными законодательством в области защиты растений

грубое

3.

Представление неполных данных по фитосанитарной отчетности

грубое

4.

Нарушение сроков представления фитосанитарной отчетности

значительное

Результаты предыдущих проверок:
для субъектов, осуществляющих деятельность по применению пестицидов (ядохимикатов) аэрозольным и фумигационным способами

1.

Использование пестицидов (ядохимикатов), прошедших государственную регистрацию и разрешенных к применению на территории Республики Казахстан

грубое

2.

Использование пестицидов (ядохимикатов), разрешенных к применению на территории Республики Казахстан, в соответствии с регламентами применения (нормой расхода, способом и кратностью обработки, ограничениями)

грубое

3.

Наличие специальной техники по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

4.

Наличие транспортного средства, используемого для специальной техники по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

5.

Наличие рекомендаций производителя (поставщика) по применению пестицида (ядохимиката)

грубое

6.

Наличие специально предназначенных мест для временного хранения неиспользованных пестицидов (ядохимикатов)

грубое

7.

Наличие у персонала средств индивидуальной защиты и спецодежды при проведении работ по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

8.

Наличие паспорта безопасности пестицида (ядохимиката), разработанного производителем пестицида (ядохимиката)

значительное

9.

Наличие прошнурованной и пронумерованной приходно-расходной книги учета пестицидов (ядохимикатов)

значительное

для субъектов, осуществляющих деятельность по применению пестицидов (ядохимикатов) авиационным и наземным способами (за исключением аэрозольного и фумигационного способов)

1.

Использование пестицидов (ядохимикатов), прошедших государственную регистрацию и разрешенных к применению на территории Республики Казахстан

грубое

2.

Использование пестицидов (ядохимикатов), разрешенных к применению на территории Республики Казахстан в соответствии с регламентами применения (нормой расхода, способом и кратностью обработки, ограничениями)

грубое

3.

Наличие специальной техники по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

4.

Наличие транспортного средства, используемого для специальной техники по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

5.

Наличие рекомендаций производителя (поставщика) по применению пестицида (ядохимиката)

грубое

6.

Наличие специально предназначенных мест для временного хранения неиспользованных пестицидов (ядохимикатов)

грубое

7.

Использование предупредительных знаков и маркировок на предмет опасности или потенциальной опасности при проведении мероприятий по химической обработке сельскохозяйственных посевов пестицидами (ядохимикатами)

грубое

8.

Наличие у персонала средств индивидуальной защиты и спецодежды при проведении работ по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

9.

Наличие паспорта безопасности пестицида (ядохимиката), разработанного производителем пестицида (ядохимиката)

значительное

10.

Наличие прошнурованной и пронумерованной приходно-расходной книги учета пестицидов (ядохимикатов)

значительное

для субъектов, осуществляющих деятельность по хранению пестицидов (ядохимикатов)

1.

Наличие складских помещений, специально предназначенных для хранения пестицидов (ядохимикатов), отвечающих требованиям строительных норм и правил, экологическим требованиям, санитарным правилам и гигиеническим нормативам

грубое

2.

Соблюдение условий хранения пестицидов (ядохимикатов) в соответствии с требованиями, предусмотренными рекомендациями по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

3.

Соблюдение условий хранения пестицидов (ядохимикатов) в соответствии с требованиями, предусмотренными тарными этикетками хранящихся пестицидов (ядохимикатов)

грубое

4.

Хранение пестицидов (ядохимикатов) в количествах, не превышающих емкость склада, предусмотренную проектной документацией склада

грубое

5.

Соблюдение условий раздельного хранения пестицидов (ядохимикатов), несовместимых по своим физико-химическим свойствам (летучесть, окисляемость), пожароопасности и взрывоопасности, реакционной активности, температурным режимам хранения

грубое

6.

Оборудование склада приточной и вытяжной вентиляцией с сухими фильтрующими элементами

грубое

7.

Наличие необходимого количества дезактивирующих средств для нейтрализации пестицидов (ядохимикатов) в случае их пролива, указанных на тарных этикетках хранящихся пестицидов (ядохимикатов)

грубое

8.

Наличие у персонала средств индивидуальной защиты и спецодежды при проведении работ по хранению пестицидов (ядохимикатов)

значительное

9.

Наличие прошнурованной и пронумерованной приходно-расходной книги учета пестицидов (ядохимикатов)

значительное

для субъектов, осуществляющих деятельность по транспортировке пестицидов (ядохимикатов)

1.

Наличие на транспортном средстве, предназначенном для перевозки пестицидов (ядохимикатов), специального оборудования и соответствующей маркировки в соответствии с требованиями правил транспортировки опасных грузов, действующих на различных видах транспорта, включая наличие аварийных карточек системы информации об опасности при транспортировке («Осторожно – пестициды (ядохимикаты)»)

грубое

2.

Наличие на транспортном средстве, предназначенном для перевозки пестицидов (ядохимикатов), средств нейтрализации перевозимого пестицида, а также средств индивидуальной защиты водителя и сопровождающего персонала

грубое

3.

Недопущение совместной транспортировки пестицидов (ядохимикатов), несовместимых по своим физико-химическим свойствам (летучести, окисляемости и прочих свойств), пожаро- и взрывоопасности

грубое

4.

Недопущение перевозки пестицидов (ядохимикатов) совместно пищевыми продуктами, фуражом и питьевой водой

грубое

5.

Соблюдение условий транспортировки пестицидов (ядохимикатов) в соответствии с требованиями, предусмотренными в паспорте безопасности пестицида (ядохимиката) и рекомендациях по транспортировке пестицида (ядохимиката) производителя (поставщика) пестицида (ядохимиката)

грубое

для субъектов, осуществляющих деятельность по обезвреживанию пестицидов (ядохимикатов) и тары из-под них

1.

Наличие методов и технологий обезвреживания пришедших в негодность пестицидов (ядохимикатов) и тары из-под них, разработанных и предоставляемых поставщиками (производителями, импортерами, продавцами) пестицидов (ядохимикатов)

грубое

2.

Соблюдение условий хранения пестицидов (ядохимикатов) первого класса опасности, пришедших в негодность к дальнейшему использованию по назначению, в емкостях, обеспечивающих герметичность и исключающих возможность загрязнения пестицидами (ядохимикатами) окружающей среды

грубое

3.

Соблюдение условий упаковки пестицидов (ядохимикатов) второго класса опасности при необходимости в многослойную тару из полимерных материалов со специальными вкладышами (в зависимости от специфики пестицида (ядохимиката)

грубое

4.

Наличие средств механизации для загрузки, перевозки и выгрузки запрещенных, пришедших в негодность пестицидов (ядохимикатов) и тары из-под них

грубое

5.

Наличие у персонала средств индивидуальной защиты и спецодежды при проведении работ по обезвреживанию пестицидов (ядохимикатов)

грубое

для субъектов, осуществляющих деятельность по проведению регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов)

1.

Наличие опытных образцов и эталонных пестицидов (ядохимикатов) в заводской упаковке с сертификатом соответствия и аналитических стандартов действующих веществ пестицидов (ядохимикатов) для проведения регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов)

грубое

2.

Соблюдение заявленных регламентов применения пестицидов (ядохимикатов) в соответствии с планами проведения регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов), утвержденными ведомством уполномоченного органа в области защиты растений

грубое

3.

Соблюдение условий проведения испытаний  пестицидов (ядохимикатов) в основных почвенно-климатических зонах возделывания культур с учетом особенностей вредных организмов (ареал распространения, экономическое значение, количество поколений, патогенность, резистентность) в соответствии с планами проведения регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов), утвержденными ведомством уполномоченного органа в области защиты растений

грубое

4.

Соблюдение методик и сроков проведения регистрационных и производственных испытаний пестицидов (ядохимикатов)

грубое

5.

Наличие у персонала средств индивидуальной защиты и спецодежды при проведении работ по применению пестицидов (ядохимикатов)

грубое

6.

Наличие прошнурованной и пронумерованной приходно-расходной книги учета пестицидов (ядохимикатов)

значительное

Наличие зарегистрированных случаев возникновения неблагоприятных происшествий, возникших по вине субъектов контроля

1.

Отравление людей и животных, гибель растений при  проведении химических обработок сельскохозяйственных посевов пестицидами (ядохимикатами), не разрешенными к применению на территории Республики Казахстан

грубое

2.

Нарушения регламентов и технологии применения разрешенных на территории Республики Казахстан пестицидов (ядохимикатов) при проведении мероприятий по химической обработке, повлекших массовое отравление людей и животных, гибель сельскохозяйственных посевов

грубое

3.

Загрязнение почвы, воды и растительного покрова при авариях при хранении пестицидов (ядохимикатов)

грубое

4.

Загрязнение почвы, воды и растительного покрова при авариях при транспортировке пестицидов (ядохимикатов)

грубое

5.

Несоблюдение условий хранения пестицидов (ядохимикатов) на территориях специальных хранилищ (могильников), повлекших загрязнение пестицидами (ядохимикатами) окружающей среды

грубое

Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений

1.

Наличие подтвержденной жалобы на субъекты контроля, использующие пестициды (ядохимикаты), не разрешенные к применению на территории Республики Казахстан

грубое

2.

Наличие жалобы, по рассмотрению которой государственным инспектором по защите растений приостановлена или запрещена деятельность субъекта  контроля без судебного решения в исключительных случаях на срок не более трех дней с обязательным предъявлением в указанный срок искового заявления в суд

грубое

3.

Наличие жалобы, по рассмотрению которой субъект контроля привлечен государственным инспектором по защите растений к административной ответственности в случае нарушения законодательства Республики Казахстан о защите растений в соответствии с законами Республики Казахстан

грубое

4.

Наличие жалобы, по рассмотрению которой субъекту контроля государственным инспектором по защите растений выписано предписание по устранению выявленных нарушений законодательства Республики Казахстан в области защиты растений без привлечения к административной ответственности

значительное