"Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 9 қыркүйектегі № 15-02/811 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 19 қазанда № 12186 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 17 қыркүйектегі № 291 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 17.09.2020 № 291 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру мен қайта өңдеу және фитосанитариялық қауіпсіздік департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің ресми интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. "Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2014 жылғы 4 мамырдағы № 4-4/246 бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9575 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылы 23 қыркүйекте жарияланған).

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ауыл шаруашылығы министрі

А. Мамытбеков


  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрінің
2015 жылғы 9 қыркүйектегі
№ 15-02/811 бұйрығымен
бекітілген

"Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 24 маусымдағы № 15-1/565 бұйрығымен бекітілген "Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11874 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 4-4/61 бұйрығымен бекітілген "Пестицидтердi (улы химикаттарды) тiркеу, өндірістік сынақтарын жүргiзу және мемлекеттiк тiркеу қағидалары" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11687 болып тіркелген) (бұдан әрі – Қағидалар) негізінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде "электрондық үкіметтің" www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) көрсетеді.

      2. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушылар) көрсетіледі.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: пестицидке (улы химикатқа) арналған тіркеу куәлігі.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(жұмыскерлерінің) іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды алуы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оларды орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері:

      көрсетілетін қызметті алушыдан өтінімді және құжаттарды қабылдап алады, құжаттарды қабылдау күні мен уақытын, сондай-ақ құжаттарды қабылдаған көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкерінің тегін, атын, әкесінің атын (бар болған жағдайда) көрсете отырып қолхат береді, өтінімді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарар жазу үшін жолдайды – өтінімдерді және құжаттарды ресімдеу уақыты – отыз минуттан артық емес;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысын айқындайды, оған көрсетілетін қызметті алушының өтінімі мен құжаттарын қарауға жолдайды – өтінімдерді және құжаттарды беруге арналған уақыт – екі сағаттан артық емес;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын айқындайды, көрсетілетін қызметті алушының өтінімі мен құжаттарын қарауға жолдайды – өтінімдерді және құжаттарды беруге арналған уақыт – бір сағаттан артық емес;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:

      көрсетілетін қызметті алушының өтінімін және құжаттарының толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толық емес фактісі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімде өтінімді одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды береді – көрсетілетін қызметті алушының өтінімдері мен құжаттарын қарауға және дәлелді бас тартуды дайындауға арналған уақыт – екі жұмыс күнінен артық емес;

      халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органға және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға мемлекеттік көрсетілетін қызметті сырттай келісуге сұранымды жолдайды (бұдан әрі – сырттай келісім), олар он жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік көрсетілетін қызметті келісетіндігі немесе келісуден бас тартатындығы туралы жауап жолдайды. Келісуші мемлекеттік органдар белгіленген мерзімдерде жауап бермеген жағдайда "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" 2014 жылғы 16 мамырдағы Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 3-тармағына, сондай-ақ Қағидалардың 39-тармағына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет келісілген деп саналады – мемлекеттік көрсетілетін қызметті сырттай келісуге сұранымды жолдау – екі жұмыс күнінен артық емес;

      көрсетілетін қызметті алушы құжаттарының Қағидалардың 37-тармағының талаптарына сәйкестігін қарастырады, ұсынылған құжаттардың көшірмелерінде және түпнұсқаларында көрсетілетін қызметті алушы көрсеткен мәліметтерді салыстырады – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастыру – он үш жұмыс күнінен артық емес;

      Қағидалардың 40-тармағына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсету туралы шешім жобасын және куәлік жобасын немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы хабарлама жобасын қалыптастырады, жобаларды көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты басшысына қол қоюға және келісуге жолдайды – жобаларды дайындау мен жолдау – үш жұмыс күнінен артық емес;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы мемлекеттік қызметті көрсету туралы шешім жобасына қол қояды, куәлік жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жобасын келіседі немесе жобаларды пысықтауға кері қайтарады – жобаларға қол қоюға және келісуге арналған уақыт – бір сағаттан артық емес;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы куәлік жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жобасына қол қояды немесе жобаны пысықтауға кері қайтарады – куәлікке немесе бас тарту туралы хабарламаға қол қоюға арналған уақыт – екі сағаттан артық емес;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:

      көрсетілетін қызметті алушыға немесе заңнамада белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхаты бар көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті адамына электрондық нысанда ресімделген, қағаз жеткізгіште басып шығарылған, көрсетілетін қызметті беруші басшысының мөрімен және қолымен куәландырылған куәліктің түпнұсқасын береді – куәлікті беруге арналған уақыт – отыз минуттан артық емес;

      тіркелген пестицидтерді (улы химикаттарды) арнайы есепке алу журналына пестицидтің (улы химикаттың) мемлекеттік тіркеу нөмірін және күнін белгілейді, оны көрсетілетін қызметті беруші қағаз және электрондық түрде жүргізеді. Куәліктің көшірмесі көрсетілетін қызметті берушіде сақталады.

      6. Келесі рәсімдерді (іс-қимылдарды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      кіріс нөмірі бар тіркелген өтінім;

      көрсетілетін қызметті алушының барлық талап етілетін құжаттарының болуы туралы белгі немесе көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың толық еместігі анықталған жағдайда өтінімді әрі қараудан дәлелді бас тарту;

      халықтың санитарлық-эпидемилогиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органнан және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органнан мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сырттай келісімін алу;

      көрсетілетін қызметті алушының қарастырылған құжаттарының шынайлылығы;

      мемлекеттік қызметті көрсету туралы шешім жобасы және куәлік жобасы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жобасы;

      мемлекеттік қызметті көрсету туралы шешім жобасына қол қою және куәлік жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жобасын келісу;

      куәлік жобасына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жобасына қол қою;

      куәлік беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(жұмыскерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекетік қызметті көрсету процесінде келесі құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) іске қосылады:

      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органның және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның ҚФБ-сі.

      Порталмен жұмыс істеу үшін мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын ҚФБ-нің әрқайсысы порталда өзінің есептік жазбасымен және паролімен тіркелуге және авторизациялануға тиіс.

      8. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кездегі әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ-сы арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігінің сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес, мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процесі анықтамалығында келтірілген.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.

4. Порталмен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ
мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы порталға не көрсетілетін қызметті берушіге өтінім береді. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық цифрлық қолтаңбасы болу шартымен электрондық нысанда алу мүмкіндігі бар.

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесі құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және көрсетілетін қызметті берушінің ҚФБ-сі мен көрсетілетін қызметті алушының арасындағы порталдағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігі осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің порталдағы іс-қимылдары мен шешімдерінің қадамдық сипаттмасында келтірілген.

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және порталдың жұмыс кестесі Стандарттың 8-тармағында көрсетілген.

      12. Мемлекеттік қызметті көрсету орнының мекенжайы Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.mgov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

      13. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы ала алады: 1414.

  "Пестицидтерді (улы химикаттарды)
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

"Пестицидтерді (улы химикаттарды) мемлекеттік тіркеу"
мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы


  "Пестицидтерді (улы химикаттарды)
мемлекеттік тіркеу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің порталдағы
іс-қимылдары мен шешімдерінің қадамдық сипаттамасы

      1. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері порталда өзінің есептік жазбасымен авторизацияланады, жүйеге кіру үшін өз деректерін толтырады және "Келіп түскен өтінімдер" деген қосымша бетті таңдап алады.



      2. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері кіріс нөмірін береді және "Өтініш" деген қосымша беттегі "Келіп түскен өтінішті өңдеу" дегенді басады.



      3. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес процесіне сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің басшысын таңдайды және "Сақтау" түймесін басады.



      4. Міндет көрсетілетін қызметті берушінің басшысына "Өңдеуге міндеттер" келіп түседі, ол порталда "Міндет тағайындау" деген қосымша бетте "Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысына" міндет тағайындау үшін "Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы" деген өзінің есептік жазбасымен авторизацияланады.



      5. Міндет көрсетілетін қызметті берушінің басшысына "Өңдеуге міндеттер" келіп түседі, ол порталда "Міндет тағайындау" деген қосымша бетте "Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына" міндет тағайындау үшін "Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы" деген өзінің есептік жазбасымен авторизацияланады.



      6. Міндет көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына "Өңдеуге міндеттер" деген қосымша бетке келіп түседі, ол порталда өтінішті өңдеу және барлық қосымша беттерді тексеру үшін "Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы" деген өзінің есептік жазбасымен авторизацияланады.



      7. Өтінімдерді қарау және шешім жобасын жасау үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Мәліметтер нысаны" деген блоктың "Өтініш бойынша толығырақ" бөліміндегі мәліметтер және қосымша жолдары нысанын толтыруы қажет.



      8. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Редакциялау" деген қосымша бетті ашып, барлық құжаттардың бар-жоғын қарайды, тиісті бағандарға қанат белгілерін қойып шығады (бар, сәйкес келеді). Барлық құжаттар бар болған және сәйкес келген жағдайда, "Барлығы ұсынылған" және "Сақтау" деген қосымша бетті ашады, құжаттар сәйкес келмеген жағдайда "Оларды қабылдаудан бас тарту" деген қосымша бетті ашады.



      9. Өтінімді халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы уәкілетті органға және қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға сырттай келісуге жолдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Негізгі мәліметтер" деген қосымша бетке өтеді, "Сырттай келісуге жолдау" деген қосымша бетті ашады және "Редакциялау" бөлімінде келісім беруші мемлекеттік органдарға қанат белгісін қояды, сұраным мәтінін қосады және "Жолдау" деген түймені басады.



      10. Сырттай келісу нәтижелерін қарап шығу үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өзінің есептік жазбасымен авторизацияланады және шешім қабылдау үшін "Келісу нәтижесі" блогындағы "Өтініш бойынша толығырақ" және "Шешімдер" деген қосымша беттердегі сырттай келісу нәтижелері туралы ақпаратпен танысады.



      11. Оң шешілген жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы шешім жобасын қалыптастырады, "Беру үшін негіз" деген жолды толтырады және шешім жобасын құрылымдық бөлімшенің жауапты басшысына қол қоюға және келісуге жолдайды. Бас тартқан жағдайда "Бас тарту себебі" деген жолды толтырады.



      12. Міндет мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процесіне сәйкес шешім жобасына қол қою және келісу процесіне қатысатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысына келіп түседі, ол "Шешім" деген қосымша бетке деректерді толтырғаннан кейін міндетті көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды.



      13. Шешім жобасы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процесіне сәйкес шешім жобасына қол қою процесіне қатысатын мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің басшысына келіп түседі, ол "Шешім" деген қосымша бетке деректерді толтырғаннан кейін куәлікке немесе мемлекеттік қызметті жүзеге асырудан бас тарту туралы хабарламаға қол қояды.



      14. Шешімге қол қойғаннан кейін, көрсетілетін қызметті алушы "Менің рұқсат құжаттарым" деген қосымша беттен куәлікті қарап, жүктей алады. Қол қойылған куәлік "Рұқсат құжаттарының тізілімі" деген қосымша бетте сақталады.



Об утверждении регламента государственной услуги "Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 9 сентября 2015 года № 15-02/811. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 октября 2015 года № 12186. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 17 сентября 2020 года № 291 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК 17.09.2020 № 291 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)".

      2. Комитету государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов.

      3. Признать утратившим силу приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 4 мая 2014 года № 4-4/246 "Об утверждении регламента государственной услуги "Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9575, опубликованный 23 сентября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Министр сельского хозяйства


Республики Казахстан

А. Мамытбеков


  Утвержден
приказом Министра сельского
хозяйства Республики Казахстан
от 9 сентября 2015 года № 15-02/811

Регламент государственной услуги
"Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz, www.elicense.kz (далее – портал), на основании стандарта государственной услуги "Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 24 июня 2015 года № 15-1/565 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11874) (далее – Стандарт) и Правил проведения регистрационных, производственных испытаний и государственной регистрации пестицидов (ядохимикатов), утвержденных приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 4-4/61 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11687) (далее – Правила).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатели).

      3. Результат оказания государственной услуги: регистрационное удостоверение на пестицид (ядохимикат).

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность их выполнения:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя:

      принимает заявку и документы от услугополучателя, выдает расписку с указанием даты и времени приема документов, а также фамилии, имени, отчества (при его наличии) сотрудника канцелярии услугодателя принявшего документы, направляет заявку и документы руководителю услугодателя для наложения резолюции – время оформления заявки и документов – не более тридцати минут;

      2) руководитель услугодателя определяет руководителя структурного подразделения услугодателя, направляет ему на рассмотрение заявку и документы услугополучателя – время для передачи заявки и документов – не более двух часов;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя, направляет ему на рассмотрение заявку и документы услугополучателя – время для передачи заявки и документов – не более одного часа;

      4) ответственный исполнитель услугодателя:

      проверяет заявку и полноту документов услугополучателя. В случае установления факта неполноты представленных услугополучателем документов в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявки – время для рассмотрения заявки и документов услугополучателя и подготовки мотивированного отказа – не более двух рабочих дней;

      направляет запрос на внешнее согласование государственной услуги в уполномоченный орган в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения и уполномоченный орган в области охраны окружающей среды (далее – внешнее согласование), которые в течение десяти рабочих дней направляют услугодателю ответ о согласовании или об отказе в согласовании государственной услуги. В случае непредставления согласующими государственными органами ответа в установленные сроки в соответствии с пунктом 3 статьи 25 Закона Республики Казахстан от 16 мая 2014 года "О разрешениях и уведомлениях", а также пунктом 39 Правил, государственная услуга считается согласованной – направление запроса на внешнее согласование государственной услуги – не более двух рабочих дней;

      рассматривает документы услугополучателя на их соответствие требованиям пункта 37 Правил, сличает сведения, указанные услугополучателем в копиях и оригиналах представленных документов – рассмотрение документов услугополучателя – не более тринадцати рабочих дней;

      формирует проект решения об оказании государственной услуги и проект удостоверения или проект уведомления об отказе в предоставлении государственной услуги в соответствии с пунктом 40 Правил, направляет проекты ответственному руководителю структурного подразделения услугодателя на подписание и согласование – подготовка и направление проектов – не более трех рабочих дней;

      5) руководитель структурного подразделения услугодателя подписывает проект решения об оказании государственной услуги, согласовывает проект удостоверения или проект уведомления об отказе в оказании государственной услуги или возвращает проекты на доработку – время для подписания и согласования проектов – не более одного часа;

      6) руководитель услугодателя подписывает проект удостоверения или проект уведомления об отказе в оказании государственной услуги или возвращает проект на доработку – время для подписания удостоверения или уведомления об отказе – не более двух часов;

      7) ответственный исполнитель услугодателя:

      выдает услугополучателю или уполномоченному лицу услугополучателя, имеющему оформленную в установленном законодательством порядке доверенность, оригинал удостоверения, оформленного в электронной форме, распечатанного на бумажном носителе, заверенного печатью и подписью руководителя услугодателя – время для передачи удостоверения – не более тридцати минут;

      фиксирует дату и государственный регистрационный номер пестицида (ядохимиката) в специальном журнале учета зарегистрированных пестицидов (ядохимикатов), который ведется услугодателем в бумажном и электронном виде. Копия удостоверения хранится у услугодателя.

      6. Результаты процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):

      зарегистрированная заявка с входящим номером;

      отметка о наличии всех требуемых документов услугополучателя или мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявки в случае неполноты представленных услугополучателем документов;

      получение внешнего согласования государственной услуги от уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения и уполномоченного органа в области охраны окружающей среды;

      достоверность рассмотренных документов услугополучателя;

      проект решения об оказании государственной услуги и проект удостоверения или проект уведомления об отказе в оказании государственной услуги;

      подписание проекта решения об оказании государственной услуги и согласование проекта удостоверения или проекта уведомления об отказе в оказании государственной услуги;

      подписание проекта удостоверения или проекта уведомления об отказе в оказании государственной услуги;

      выдача удостоверения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      руководитель структурного подразделения услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя;

      СФЕ уполномоченного органа в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения и уполномоченного органа в области охраны окружающей среды.

      Для работы с порталом каждая из СФЕ, участвующая в процессе государственной услуги, должна быть зарегистрирована и авторизована на портале под своей учетной записью и паролем.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между СФЕ услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) при обращении услугополучателя к услугодателю приведено в справочнике бизнес-процесса оказания государственной услуги, согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      Государственная услуга оказывается в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта.

4. Описание порядка взаимодействия с порталом и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги услугополучатель подает заявку на портал либо к услугодателю. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписи.

      10. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, и последовательность процедур (действий) между СФЕ услугодателя и услугополучателем на портале приведены в пошаговом описании действий и решений услугодателя на портале согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

      11. График работы услугодателя и портала указан в пункте 8 Стандарта.

      12 Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан – www.mgov.kz.

      13. Услугополучатель может получить информацию о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Государственная регистрация
пестицидов (ядохимикатов)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Государственная регистрация пестицидов (ядохимикатов)"


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Государственная регистрация
пестицидов (ядохимикатов)"

Пошаговое описание действий и решений услугодателя на портале

      1. Сотрудник канцелярии услугодателя авторизуется на портале под своей учетной записью, заполняет свои данные для входа в систему и выбирает вкладку "Поступившие заявки".



      2. Сотрудник канцелярии услугодателя присваивает входящий номер и во вкладке "Заявление" нажимает на "Обработать поступившее заявление".



      3. Сотрудник канцелярии услугодателя выбирает руководителя услугодателя согласно бизнес процессу государственной услуги и нажимает на кнопку "Сохранить".



      4. Задача поступает руководителю услугодателя в "Задачи на обработку", который авторизуется на портале под своей учетной записью "Руководитель услугодателя" для назначения задачи "Руководителю структурного подразделения услугодателя" во вкладке "Назначение задачи".





      5. Задача поступает руководителю структурного подразделения услугодателя в "Задачи на обработку", который авторизуется на портале под своей учетной записью "Руководитель структурного подразделения услугодателя" для назначения задачи "Ответственному исполнителю услугодателя" во вкладке "Назначение задачи".




.

      6. Задача поступает ответственному исполнителю услугодателя во вкладку "Задачи на обработку", который авторизуется на портале под своей учетной записью "Ответственный исполнитель услугодателя" для обработки заявления и проверки всех вкладок.



      7. Для рассмотрения заявки и создания проекта решения ответственному исполнителю услугодателя необходимо заполнить форму сведений и дополнительные поля в разделе "Детали по заявлению" блока "Форма сведений".





      8. Ответственный исполнитель услугодателя открывает вкладку "Редактировать" и просматривает наличие всех документов, проставляя галочки на соответствующие столбцы (присутствует, соответствует). В случае наличия и соответствия всех необходимых документов, открывает вкладку "Все предоставлено" и "Сохранить". В случае несоответствия документов открывает вкладку "Отказать в их приеме".





      9. Для направления заявки на внешнее согласование в уполномоченный орган в сфере санитарно-эпидемиологического благополучия населения и уполномоченный орган в области охраны окружающей среды ответственный исполнитель услугодателя переходит во вкладку "Основные сведения", открывает вкладку "Отправить на внешнее согласование" и в разделе "Редактировать" отмечает согласующие государственные органы, добавляет текст запроса и нажимает "Отправить".



      10. Для просмотра результатов внешнего согласования ответственный исполнитель услугодателя авторизуется под своей учетной записью и знакомится с информацией о результатах внешнего согласования во вкладках "Детали по заявлению" и "Решения" в блоке "Результат согласования" для принятия решения.



      11. В случае положительного решения ответственный исполнитель услугодателя формирует проект решения, заполняет поле "Основания для выдачи" и направляет проект решения на подписание и согласование руководителю структурного подразделения. В случае отказа заполняет поле "Причина отказа".



      12. Задача поступает руководителю структурного подразделения услугодателя, участвующему в процессе подписания и согласования проекта решения согласно бизнес-процессу государственной услуги, который после заполнения данных во вкладке "Решение" направляет задачу руководителю услугодателя.



      13. Проект решения поступает руководителю услугодателя, участвующему в процессе подписания проекта решения согласно бизнес-процессу государственной услуги, который после заполнения данных во вкладке "Решение" подписывает удостоверение или уведомление об отказе в осуществлении государственной услуги.



      14. После подписания решения, услугополучатель может просмотреть и скачать удостоверение во вкладке "Мои разрешительные документы". Подписанное удостоверение хранится во вкладке "Реестр разрешительных документов".