"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында/аумағынан тыс қайта өңдеудің және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің шарттары туралы құжатты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 10 қыркүйектегі № 906 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 23 қазанда № 12195 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 219 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 22.04.2020 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (А.Қ.Ержанов):

      1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларындағы іс-шараларының орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушы
А. Рау

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      ______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 23 қыркүйек



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
міндетін атқарушының
2015 жылғы 10 қыркүйек
№ 906 бұйрығымен
бекітілген

"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында/аумағынан тыс қайта өңдеудің және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің шарттары туралы құжатты беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарттың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі (бұдан әрi - Министрлік) әзірледі.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі порталға жүгінген сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні.

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген, ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық еместігі және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттардың ұсыну фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімдерде өтініштерді одан әрі қараудан жазбаша дәлелді бас тартады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесi – жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/ аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжат (бұдан әрі – өңдеу шарттары туралы құжат) не осы стандарттың 9-1-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық түрде.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін;

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру портал арқылы жүзеге асырылады;

      2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы стандартқа қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған, көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініші;

      2) тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын растайтын құжаттың (құжаттардың), тауарларды қайта өңдеу операциялары (технологиялық процеске негізделген), оларды жасау тәсілдері, кедендік рәсіммен орналастырылатын, өңдеу өнімдеріндегі қалдықтар мен қалған қалдықтардағы тауарларды сәйкестендіру тәсілдері, сондай-ақ тауарларды қайта өңдеу мерзімдері туралы мәліметтерді қамтитын қосымшаның және (немесе) оларға толықтырудың электрондық көшірмесі;

      3) шетелдік тауарлардың және (немесе) Еуразиялық экономикалық одақ тауарларының және ЕАЭО СЭҚ ТН-ға сәйкес оларды қайта өңдеу өнімдерінің атауы мен жіктелуін, сондай-ақ олардың саны мен құнын растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      4) қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық шығу нормаларын есептеу кестесінің электрондық көшірмесі.

      Көрсетілетін қызметті беруші жеке басын куәландыратын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкер ретінде мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды берген кезде – порталда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылдағаны туралы мәртебе көрсетіледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған мәліметтер мен құжаттарды үшінші тұлғаларға жарияламайды және бермейді.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9-1. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға арналған негіздер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінін анықтау;

      2) қайта өңдеу шарттары туралы құжаттарды алу үшін ұсынылған қажетті деректердің, мәліметтердің Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 28 маусымдағы № 392 қаулысымен бекітілген Тауарларды Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында/аумағынан тыс қайта өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің шарттары туралы құжаттың нысанын және оны толтыру мен беру, оған өзгерістер (толықтырулар) енгізу, оны кері қайтарып алу (жою) және (немесе) оның қолданылуын қайта бастау, сондай-ақ тауарларды қайта өңдеу мерзімін ұзарту және Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында қайта өңдеу және ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу бойынша операциялар нәтижесінде түзілген қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану үшін жарамсыз деп тану қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) өтініш берушіге тауарларды қайта өңдеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға тыйым салатын сот шешімі (қаулысы, ұйғарымы) заңды күшіне енуі болып табылады.

      Ескерту. 2-тарау 9-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органның, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрлік басшысының атына: 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Қабанбай батыр даңғылы, 32/1, "Транспорт Тауэр" ғимараты, № 1012 кабинет мекенжайы бойынша беріледі, телефоны: 8 (7172) 75 43 22, 75 43 23.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

4-тарау. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайлары көрсетілетін қызметті берушінің www.comprom.gov.kz интернет-ресурсында, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналасқан.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті электронды нысанда портал арқылы алуына мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты порталдағы "жеке кабинеті" арқылы, сондай-ақ Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары: 8 (7172) 75 48 85, 75 48 76. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

  "Жеңіл, тау-кен металлургия,
химия, фармацевтика, ағаш
өңдеу өнеркәсібі салаларында,
сондай-ақ машина жасау және
құрылыс индустриясында
тауарларды Еуразиялық
экономикалық одақтың кедендік
аумағында/аумағынан тыс қайта
өңдеудің және ішкі тұтыну үшін
қайта өңдеудің шарттары туралы
құжатты беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
стандартына қосымша

      Ескерту. Қосымшаның оң жақ жоғарғы бұрышы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  1-нысан

Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында тауарларды қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – ҚР Инвестициялар және даму министрінің 24.09.2018 № 671 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 14.08.2019 № 640 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Кімге____________________________________________________________________

                  (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен___________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағында қайта өңдеу

      шарттары туралы құжатты беруді сұраймын.

      Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы _________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы)

      _________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер________________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. Шетелдік тауарлар және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) _________ _______________________

      _________________________________________________________________________

      4. Оларға қатысты Қазақстан Қазақстан Республикасының заңнамасымен кедендік

      әкету баждары белгіленген, шетелдік тауарларды қайта өңдеудің технологиялық

      процесін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін, ЕАЭО тауарлары туралы мәліметтер

      (атауы, ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды және саны)________ ______________________

      _________________________________________________________________________

      5. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын растайтын

      құжаттар туралы мәліметтер ________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      6. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу нормалары

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      7. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеу жөніндегі операциялар,

      оларды жасау тәсілдері туралы мәліметтер ___________________________________

      8. Шетелдік тауарларды, қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер _______________________________________________________

      9. Қалдықтар және қалған қалдықтар туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны)_________________________________

      10. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі _________________________________________

      11. Егер тауарларды балама тауарлармен ауыстыруға жол берілетін болса,

      осындай ауыстыру туралы мәліметтер ________________________________________

      12. Қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану мүмкіндігі туралы

      мәліметтер ______________________________________________________________

      13. Кеден органы (кеден органдары) ________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      ________________________________________________________________________

      орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      14. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастырылған

      тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер

      ________________________________________________________________________

      15. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілетін құжаттар____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Басшы             ________             ______________________________________

      (қолы)             (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

  2-нысан

Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Кімге____________________________________________________________________

      (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен___________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Еуразиялық экономикалық одақтың кедендік аумағынан тыс қайта өңдеу шарттары

      туралы құжатты беруді сұраймын. Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы _________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы тұлға)

      _________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер ________________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. ЕАЭО тауарлары және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер

      (атауы, ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) __________________________

      ________________________________________________________________________

      4. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету

      құқығын растайтын құжаттар туралы мәліметтер ______________________________

      ________________________________________________________________________

      5. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу

      нормалары ______________________________________________________________

      6. ЕАЭО кедендік аумағынан тыс қайта өңдеу жөніндегі операциялар, оларды жасау тәсілдері туралы мәліметтер

      ________________________________________________________________________

      7. ЕАЭО тауарларын қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер_______________________________________________________

      8. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі _________________________________________

      9. Егер тауарларды балама тауарлармен ауыстыруға жол берілетін болса,

      осындай ауыстыру туралы мәліметтер _______________________________________

      10. Кеден органы (органдары)______________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      ________________________________________________________________________

      орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      11. Қалдықтар, қалған қалдықтар және өндірістік шығындар бойынша мәліметтер

      (атауы, тауарлар позициясы деңгейінде ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша

      коды, саны мен құны) _____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      12. ЕАЭО кедендік аумағында қайта өңдеудің кедендік рәсімімен

      орналастырылған тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер

      ________________________________________________________________________

      13. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілетін құжаттар___________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      Басшы             ________            _____________________________

      (қолы)             (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

  3-нысан

Тауарларды ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруге өтініш

      Кімге____________________________________________________________________

      (Қазақстан Республикасы уәкілетті органының толық атауы)

      кімнен__________________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы адамның толық атауы

      (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

ӨТІНІШ

      Тауарларды ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу шарттары туралы құжатты беруді сұраймын.

      Қажетті мәліметтер:

      1. Адамның атауы ________________________________________________________

      (қайта өңдеу шарттары туралы құжатты алушы)

      ________________________________________________________________________

      (мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер)

      2. Қайта өңдеу бойынша операцияларды тікелей жасайтын адам (адамдар)

      туралы мәліметтер _______________________________________________________

      (адамның атауы,

      ________________________________________________________________________

      мекенжайы, БСН, ЖСН, банктік деректемелер) *

      3. Шетелдік тауарлар және оларды қайта өңдеу өнімдері туралы мәліметтер (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) ________________________________

      ________________________________________________________________________

      4. Тауарларды иелену, пайдалану және (немесе) оларға билік ету құқығын

      растайтын құжаттар туралы мәліметтер ____________________________________

      ________________________________________________________________________

      5. Қайта өңдеу өнімдерінің сандық және (немесе) пайыздық мәндегі шығу

      нормалары _____________________________________________________________

      6. Ішкі тұтыну үшін қайта өңдеу жөніндегі операциялар және оларды жасау

      тәсілдері туралы мәліметтер _______________________________________________

      7. Шетелдік тауарларды, қайта өңдеу өнімдерінде сәйкестендіру тәсілдері

      туралы мәліметтер________________________________________________________

      8. Қалдықтар және қалған қалдықтар туралы мәлімет (атауы,

      ЕАЭО СЭҚ ТН бойынша коды, саны мен құны) _________________________________

      9. Тауарларды қайта өңдеу мерзімі __________________________________________

      10. Қалдықтарды одан әрі коммерциялық пайдалану мүмкіндігі туралы

      мәліметтер ______________________________________________________________

      11. Кеден органы (органдары) ______________________________________________

      (тауарларды қайта өңдеудің кедендік

      ________________________________________________________________________

      рәсімімен орналастыру және осы кедендік рәсімді аяқтау болжанатын)

      12. Қайта өңдеу өнімдерін экономикалық тиімді тәсілмен бастапқы жай-күйіне

      дейін қалпына келтірудің мүмкін еместігі туралы мәліметтер ____________________

      ____________________________________________________________________

      13. Ішкі тұтыну үшін қайта өңдеудің кедендік рәсімімен орналастырылған

      тауарларды пайдалану шарттарын сақтау туралы мәліметтер ____________________

      ________________________________________________________________________

      14. Өзге де мәліметтер ____________________________________________________

      Қоса берілген құжаттар ____________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      Басшы             ________            ____________________________________

      (қолы)                   (Т.А.Ә. (ол болған жағдайда)

      20___ жылғы "____" ________

      Ескертпе:

      * Көрсетілген мәліметтер бар болған кезде толтырылады;

      Т.А.Ә. – тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда);

      БСН – бизнес сәйкестендіру нөмiрi;

      ЖСН – жеке сәйкестендiру нөмiрі;

      ЕАЭО СЭҚ ТН – Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасы;

      ЕАЭО – Еуразиялық экономикалық одақ.

Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории Евразийского экономического союза и переработки товаров для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 906. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 октября № 12195. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 апреля 2020 года № 219

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 22.04.2020 № 219 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии".

      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Ержанов А.К.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Рау

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ______________ Е. Досаев

      от 23 сентября 2015 года



  Утвержден
приказом исполняющего
обязанности Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 10 сентября 2015 года № 906

Стандарт государственной услуги
Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории Евразийского экономического союза и переработки товаров для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии

      Сноска. Заголовок Стандарта в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее - Министерство).

      Сноска. Пункт 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом индустриального развития и промышленной безопасности Министерства (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Срок оказания государственной услуги с момента обращения на портал – 8 (восемь) рабочих дней.

      Услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней со дня регистрации заявления услугополучателя проверяет полноту представленных документов, указанных в пункте 9 настоящего стандарта. В случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, услугодатель в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Форма оказания государственной услуги - электронная.

      Сноска. Пункт 5 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Результат государственной услуги – документ об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также в машиностроении и стройиндустрии (далее – документ об условиях переработки), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 9-1 настоящего стандарта.

      Результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Государственная услуга оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через портал;

      2) портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      Сноска. Пункт 8 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги:

      1) заявление, заполненное по форме согласно приложению к настоящему стандарту, в форме электронного документа, удостоверенного - ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия документа (документов), подтверждающего (подтверждающих) право владения, пользования и (или) распоряжения товарами, приложения и (или) дополнения к нему (к ним), содержащие сведения об операциях переработки товаров (основанных на технологическом процессе), способах их совершения, способах идентификации товаров, помещаемых под таможенную процедуру, в продуктах переработки, отходах и остатках, а также сроках переработки товаров;

      3) электронная копия документа, подтверждающего наименование и классификацию иностранных товаров и (или) товаров Евразийского экономического союза и продуктов их переработки в соответствии с ТН ВЭД ЕАЭС, а также их количество и стоимость;

      4) электронная копия таблицы расчета норм выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях.

      Сведения о документе, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о государственной регистрации в качестве индивидуального предпринимателя, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов – в "личном кабинете" услугополучателя на портале отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.

      Услугодатель не разглашает и не передает третьим лицам сведения и документы, представленные услугополучателем для получения услуги, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 9 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9-1. Основаниями для отказа услугополучателю в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения документа об условиях переработки, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие представленных данных, сведений, необходимых для получения документа об условиях переработки, требованиям, установленным Правилами заполнения и выдачи документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории Евразийского экономического союза и переработки товаров для внутреннего потребления, внесения в него изменений (дополнений), отзыва (аннулирования) и (или) возобновления его действия, а также продления срока переработки товаров и признания отходов, образовавшихся в результате операций по переработке на таможенной территории Евразийского экономического союза и переработке для внутреннего потребления, непригодными для дальнейшего коммерческого использования, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2018 года № 392;

      3) вступления в законную силу решения (постановления, определения) суда, запрещающего заявителю осуществлять деятельность по переработке товаров.

      Сноска. Стандарт дополнен пунктом 9-1 в соответствии с приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центрального государственного органа, услугодателя и (или) их должностных лиц, по вопросам государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя, или Министерства, по адресу 010000, город Нур-Султан, проспект Кабанбай батыра, 32/1, здание "Транспорт Тауэр", телефон: 8 (7172) 75 43 22, 75 43 23.

      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе услугодателя: www.comprom.gov.kz, раздел "Государственные услуги".

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 75 48 85, 75 48 76. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение
к стандарту государственной услуги
"Выдача документа об условиях
переработки товаров на/вне
таможенной территории
Евразийского экономического союза
и переработки товаров для
внутреннего потребления в
легкой, горно-металлургической,
химической, фармацевтической,
деревообрабатывающей отраслях
промышленности, а также
машиностроении и стройиндустрии

      Сноска. Текст в правом верхнем углу приложения в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

  Форма 1

                                          Заявление
            на выдачу документа об условиях переработки товаров на таможенной
                        территории Евразийского экономического союза

      Сноска. Приложение в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 24.09.2018 № 671 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 14.08.2019 № 640 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
      (полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об условиях переработки)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

            Прошу выдать документ об условиях переработки на таможенной территории Евразийского экономического союза.
      Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                        (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                        (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                          (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения об иностранных товарах и продуктах их переработки
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
_______________________________________________________________________________
4. Сведения о товарах ЕАЭС, в отношении которых законодательством Республики
Казахстан установлены ставки вывозных таможенных пошлин, обеспечивающих
осуществление технологического процесса переработки иностранных товаров
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС и количество)
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
5. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами __________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
6. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
7. Сведения об операциях по переработке на таможенной территории ЕАЭС, способах их
совершения _____________________________________________________________________
8. Сведения о способах идентификации иностранных товаров, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
9. Сведения об отходах и остатках (наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и
стоимость) ______________________________________________________________________
10. Срок переработки товаров ______________________________________________________
11. Сведения о замене товаров эквивалентными товарами, если такая замена предполагается
________________________________________________________________________________
12. Сведения о возможности дальнейшего коммерческого использования отходов
________________________________________________________________________________
13. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                        (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
14. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки на таможенной территории ЕАЭС
________________________________________________________________________________
15. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                               (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.

  Форма 2

                                          Заявление
            на выдачу документа об условиях переработки товаров вне таможенной
                        территории Евразийского экономического союза

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
      (полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об
                        условиях переработки)

                                          ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу выдать документ об условиях переработки вне таможенной территории Евразийского экономического союза.

      Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                  (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                        (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                    (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения о товарах ЕАЭС и продуктах их переработки (наименование, код по ТН ВЭД
ЕАЭС и количество)______________________________________________________________
________________________________________________________________________________
4. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами ___________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
6. Сведения об операциях по переработке вне таможенной территории ЕАЭС, способах их совершения _____________________________________________________________________
7. Сведения о способах идентификации товаров ЕАЭС, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
8. Срок переработки товаров _______________________________________________________
9. Сведения о замене товаров эквивалентными товарами, если такая замена предполагается
________________________________________________________________________________
10. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                        (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
11. Сведения об отходах, остатках и производственных потерях
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
________________________________________________________________________________
12. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки вне таможенной территории ЕАЭС
________________________________________________________________________________
13. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                         (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.

  Форма 3

                                    Заявление
на выдачу документа об условиях переработки товаров для внутреннего потребления

      В ______________________________________________________________________________
            (полное наименование уполномоченного органа Республики Казахстан)
от _____________________________________________________________________________
(полное наименование (Ф.И.О. (при его наличии) лица, получающего документ об условиях переработки)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

            Прошу выдать документ об условиях переработки товаров для внутреннего потребления.

            Необходимые сведения:
1. Наименование лица, ____________________________________________________________
                        (получающего документ об условиях переработки)
________________________________________________________________________________
                  (адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты)
2. Сведения о лице (лицах), которое (которые) будет непосредственно совершать операции
по переработке __________________________________________________________________
                                    (наименование лица,
________________________________________________________________________________
                        адрес, БИН, ИИН, банковские реквизиты) *
3. Сведения об иностранных товарах и продуктах их переработки
(наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и стоимость) ________________________
________________________________________________________________________________
4. Сведения о документах, подтверждающих право владения, пользования и (или)
распоряжения товарами ___________________________________________________________
________________________________________________________________________________
5. Нормы выхода продуктов переработки в количественном и (или) процентном выражениях
________________________________________________________________________________
6. Сведения об операциях по переработке для внутреннего потребления, способах их
совершения _____________________________________________________________________
7. Сведения о способах идентификации иностранных товаров, в продуктах их переработки
________________________________________________________________________________
8. Сведения об отходах и остатках (наименование, код по ТН ВЭД ЕАЭС, количество и
стоимость) ______________________________________________________________________
9. Срок переработки товаров _______________________________________________________
10. Сведения о возможности дальнейшего коммерческого использования отходов
________________________________________________________________________________
11. Таможенный орган (таможенные органы) _________________________________________
                  (в котором предполагаются помещение товаров под таможенную
________________________________________________________________________________
            процедуру переработки и завершение этой таможенной процедуры)
12. Сведения о невозможности восстановления продуктов переработки до первоначального
состояния экономически выгодным способом ________________________________________
________________________________________________________________________________
13. Сведения о соблюдении условий использования товаров, помещенных под таможенную
процедуру переработки для внутреннего потребления _________________________________
________________________________________________________________________________
14. Иные сведения________________________________________________________________
Прилагаемые документы __________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Руководитель ________ ___________________________________________________________
            (подпись)                         (Ф.И.О. (при его наличии)

      "__" _________ 20__ год

      Примечание:

      * Заполняется при наличии указанных сведений;

      Ф.И.О. – фамилия, имя, отчество (при его наличии);

      БИН – бизнес-идентификационный номер;

      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;

      ТН ВЭД ЕАЭС – товарная номенклатура внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза;

      ЕАЭС – Евразийский экономический союз.