"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 9 қазандағы № 982 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 18 қарашада № 12302 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 219 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 22.04.2020 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (А.Қ.Ержанов):

      1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі
Ә. Исекешев

  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 9 қазандағы
№ 982 бұйрығымен
бекітілген

"Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі
салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды
Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы
құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады: www.egov.kz (бұдан әрі – портал).

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электрондық.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

      тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат;

      ұсынылған өтінішті және құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық түрде.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 10 қыркүйекгі № 906 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12195 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының электрондық нысандағы өтінішінің болуы болып табылады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсе қызметкерінің жеке немесе заңды тұлғадан (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) портал арқылы келіп түскен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтінішті келіп түскеннен кейін отыз минут ішінде қабылдауы және тіркеуі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасарының үш сағат ішінде жауапты құрылымдық бөлімшені айқындауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысының үш сағат ішінде жауапты орындаушыны айқындауы;

      4) жауапты орындаушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың толықтығын бір жұмыс күні ішінде қарауы;

      ұсынылған құжаттардың толық емес және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың фактісі анықталған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты бір жұмыс күні ішінде дайындауы;

      сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың ұсынылған құжаттарда мәліметтердің дұрыстығын бес жұмыс күні ішінде аспайтын мерзімде қарауы;

      5) сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін екі сағат ішінде дайындауы;

      сәйкес болмаған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты екі сағат ішінде дайындауы;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен төрт сағат ішінде келісу;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасарының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне төрт сағат ішінде қол қоюы.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Мынадай рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) көрсетілітін қызметті берушінің кеңсесінде көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркеу;

      2) құрылымдық бөлімше басшысының қарауы үшін көрсетілітін қызметті беруші басшылығы немесе оның орынбасарының жасайтын бұрыштамасы;

      3) жауапты орындаушының қарауы үшін құрылымдық бөлімше басшысының жасайтын бұрыштамасы;

      4) жауапты орындаушының порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін рәсімдеуі;

      5) құрылымдық бөлімше басшысымен мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін келісу;

      6) көрсетілітін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы;

      7) алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. 7-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оның орынбасары;

      3) құрылымдық бөлімше басшысы;

      4) жауапты орындаушы.

      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан портал арқылы келіп түскен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтінішті тіркеуі және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оның орынбасарына қарауға беруі;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының жауапты құрылымдық бөлімшені айқындауы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны айқындауы;

      4) жауапты орындаушының стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттардың толықтығын қарауы;

      ұсынылған құжаттардың толық емес және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттардың фактісі анықталған жағдайда жауапты орындаушының ұсынылған құжаттарды пысықтау қажеттігі туралы дәлелді жауапты дайындауы;

      сәйкес болған жағдайда жауапты орындаушының ұсынылған құжаттардағы мәліметтердің дұрыстығына өтінішке қоса берілген өтініш пен құжаттарды қарауы;

      5) сәйкес болған жағдайда, жауапты орындаушының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін дайындауы;

      сәйкес болмаған жағдайда, жауапты орындаушының ұсынған құжаттарды пысықтау қажеттілігі туралы дәлелді жауапты дайындауы;

      6) мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін құрылымдық бөлімше басшысымен келісу;

      7) көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе оның орынбасарының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесіне қол қоюы.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін толық сипаттау осы "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығында берілген.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзара іс-қимыл жасау және ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      Ескерту. 4-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну тәртібі және рәсімінің (іс-қимылдың) бірізділігі:

      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі - ЭЦҚ) тіркеу куәлігі арқылы порталда тiркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (порталда тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға көрсетілетін қызметті алушының паролін енгізу процесі (авторластыру процесі);

      3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН/БСН) мен пароль арқылы порталда тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректердегі бұзушылықтарға байланысты порталдың авторластырудан бас тарту туралы хабарламаны жасау;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығаруы және қажетті құжаттарды электрондық түрде сұрау нысанына тіркей, оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу);

      6) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      8) 5-процесс – алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны жасау;

      9) 6-процесс – қызметті көрсетуді сұрауға толтырылған нысанды (енгiзiлген деректердi) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыруы (қол қоюы);

      10) 7-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;

      11) 3-шарт – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының талаптарға және негіздерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;

      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің бұзылуына байланысты ұсынылған құжаттарды пысықтау қажеттілігінен бас тарту туралы хабарламаны жасау;

      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да жасалған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (өңдеу шаттары туралы құжат) алу. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып жасалады.

      11. Көрсетілетін қызметті алушы Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті көрсетілетін қызметті алушының ұсынған құжаттарын Порталда тіркеген күннен бастап жиырма үш жұмыс күннен аспайтын мерзімде ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында жеке кабинетке жіберіледі.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия, фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі салаларында, сондай-ақ машина жасау және құрылыс индустриясында тауарларды Кеден аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентке 2-қосымшада берілген.

  "Жеңіл, тау-кен металлургия,
химия,и фармацевтика, ағаш
өңдеу өнеркәсібі салаларында,
сондай-ақ машина жасау және
құрылыс индустриясында
тауарларды Кеден
аумағында/аумағынан тыс өңдеу
және ішкі тұтыну үшін өңдеу
шарттары туралы құжат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 28.01.2019 № 45 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.





  "Жеңіл, тау-кен металлургия, химия,
фармацевтика, ағаш өңдеу өнеркәсібі
салаларында, сондай-ақ машина жасау және
құрылыс индустриясында тауарларды Кеден
аумағында/аумағынан тыс өңдеу және ішкі тұтыну
үшін өңдеу шарттары туралы құжат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы



Шартты белгілер:



Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 9 октября 2015 года № 982. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 ноября 2015 года № 12302. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 апреля 2020 года № 219

      Сноска. Утратил силу приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 22.04.2020 № 219 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии".

      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Ержанов А.К.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Министр по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев


  Утвержден
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 9 октября 2015 года № 982

Регламент государственной услуги
"Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне
таможенной территории и переработки для внутреннего потребления
в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической,
деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также
машиностроении и стройиндустрии"
Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственная услуга "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом индустриального развития и промышленной безопасности Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная.

      Сноска. Пункт 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Результат оказания государственной услуги:

      документ об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления;

      мотивированный ответ о необходимости доработки представленного заявления и документов.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная.

      Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления, в форме электронного документа услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 сентября 2015 года № 906 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12195) (далее – стандарт).

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления на получение государственной услуги, поступившего через портал от физического или юридического лица (далее – услугополучатель) в течение тридцати минут после поступления;

      2) определение руководителем услугодателя или его заместителем ответственного структурного подразделения в течение трех часов;

      3) определение руководителем структурного подразделения услугодателя ответственного исполнителя в течение трех часов;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на полноту в соответствии с перечнем, указанным в пункте 9 стандарта в течение одного рабочего дня;

      в случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов в течение одного рабочего дня;

      в случае соответствия, рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на достоверность сведений в представленных документах в течение пяти рабочих дней;

      5) в случае соответствия, подготовка ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги в течение двух часов;

      в случае несоответствия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов в течение двух часов;

      6) согласование руководителем структурного подразделения результата оказания государственной услуги в течение четырех часов;

      7) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги в течение четырех часов.

      Сноска. Пункт 5 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация заявления услугополучателя в канцелярии услугодателя;

      2) резолюция руководителя услугодателя или его заместителя для рассмотрения руководителю структурного подразделения;

      3) резолюция руководителя структурного подразделения для рассмотрения ответственному исполнителю;

      4) оформление ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги на портале;

      5) согласование результата оказания государственной услуги с руководителем структурного подразделения;

      6) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги;

      7) исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Пункт 6 с изменением, внесенным приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя или его заместитель;

      3) руководитель структурного подразделения;

      4) ответственный исполнитель.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:

      1) регистрация сотрудником канцелярии услугодателя заявления на получение государственной услуги, поступившего через портал от услугополучателя и передача его на рассмотрение руководителю услугодателя или его заместителю;

      2) определение руководителем услугодателя или его заместителем ответственного структурного подразделения;

      3) определение руководителем структурного подразделения услугодателя ответственного исполнителя;

      4) рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на полноту в соответствии с перечнем, указанным в пункте 9 стандарта;

      в случае установления факта неполноты представленных документов и (или) документов с истекшим сроком действия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов;

      в случае соответствия, рассмотрение ответственным исполнителем заявления и документов, прикрепленных к заявлению на достоверность сведений в представленных документах;

      5) в случае соответствия, подготовка ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги;

      в случае несоответствия, подготовка ответственным исполнителем мотивированного ответа о необходимости доработки представленных документов;

      6) согласование руководителем структурного подразделения результата оказания государственной услуги;

      7) подписание руководителем услугодателя или его заместителем результата оказания государственной услуги.

      Сноска. Пункт 8 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги приведены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии".

Глава 4. Описание порядка взаимодействия и использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      Сноска. Заголовок главы 4 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Порядок обращения и последовательность процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портал с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портал);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портал для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер (далее – ИИН/БИН)) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портал срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для оказания государственной услуги;

      12) процесс 8 – формирование сообщения о необходимости доработки представленных документов в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной в ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      11. При обращении услугополучателя через Портал, результат государственной услуги в срок не более двадцати трех рабочих дней со дня регистрации на Портале представленного заявления и документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, направляется в личный кабинет в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП.

      12. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги приведена в приложении 2 к настоящему регламенту государственной услуги "Выдача документа об условиях переработки товаров на/вне таможенной территории и переработки для внутреннего потребления в легкой, горно-металлургической, химической, фармацевтической, деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также машиностроении и стройиндустрии".

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача документа об условиях переработки
товаров на/вне таможенной территории и
переработки для внутреннего потребления в
легкой, горно-металлургической, химической,
фармацевтической, деревообрабатывающей
отраслях промышленности, а также
машиностроении и стройиндустрии"

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 28.01.2019 № 45 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     



     




  Приложение 2
к регламенту государственной услуги "Выдача
документа об условиях переработки товаров
на/вне таможенной территории и переработки
для внутреннего потребления в легкой,
горно-металлургической, химической, фармацевтической,
деревообрабатывающей отраслях промышленности, а также
машиностроении и стройиндустрии"

Диаграмма
функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги