Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушылар тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және технологиялық өзара iс-қимыл жасау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 503 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 3 желтоқсанда № 12350 болып тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-16) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 16.05.2023 № 361 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушылар тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және технологиялық өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Инвестициялар және даму


министрі

Ә. Исекешев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 2 қараша



  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің
2015 жылғы 28 сәуірдегі
№ 503 бұйрығымен
бекітілді

Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде
жолаушылар тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол
жеткiзу және технологиялық өзара iс-қимыл жасау қағидалары
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушы тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесiне қол жеткiзу және технологиялық өзара iс-қимыл жасау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Теміржол көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының сәйкес әзірленді және жол жүру құжаттарын (билеттерiн) сатуды ұйымдастыру кезiнде жолаушылар тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесіне қол жеткізу және технологиялық іс-қимыл жасау тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 16.05.2023 № 361 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жолаушы тасымалын басқарудың автоматтандырылған жүйесі – жолаушы тасымалын басқару және орындарды электронды резервке қою жүйесі (бұдан әрі – БАЖ);

      2) абонент – БАЖ жабдығымен жабдықталған және БАЖ-ға қосылған жұмыс орны;

      3) БАЖ жабдығы – терминалдық жабдық, билет-касса аппаратурасы, анықтамалық қондырғылар, ақпараттық киоскалар, ұжымдық пайдаланымдағы электронды таблолар, билет сату автоматтары мен жол жүру құжаттарын сатуға және жолаушылар тасымалы бойынша анықтамалық ақпараттар алуға арналған басқа да жабдықтар;

      4) жаңғырту – үлгісі мен зауыттық нөмірін өзгертуге әкеп соғатын БАЖ жабдығын ауыстыру, жетілдіру;

      5) көшіру – бір елді мекен шеңберінде басқа пошталық мекенжай бойынша орналасқан ғимаратқа ауыстырған жағдайда пайдалануға қабылданған БАЖ жабдығының орнын ауыстыру;

      6) пайдаланушы – БАЖ-ға қол жеткізу құқығын алған тұлға;

      7) уәкiлеттi орган – теміржол көлігі саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      8) VipNet бағдарламалық өнім (бұдан әрі – VipNet) – компьютерлік бағдарламалардың, үрдістердің, әдістемелердің, ережелердің және ілісе жүретін құжаттамалық жүйенің ақпаратты өңдеу БАЖ арқылы берілетін мәліметтерінің криптографикалық қорғау жиынтығы.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 16.05.2023 № 361 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Ұлттық теміржол компаниясы уәкілетті органмен келісім бойынша тасымалдаушылар мен жолаушылар агенттіктерінің БАЖ-ға тасымалдау үдерісіне қатысушылардың барлығына арналған бірдей шарттармен қол жеткізуін ұйымдастырады.

2. БАЖ-ға рұқсат алу тәртібі

      4. БАЖ рұқсаттың мынадай түрлерін ұсынуға мүмкіндік береді:

      1) тасымалдау құжаттарын ресімдеуге рұқсат;

      2) жолаушы тасымалдауларын басқаруды бақылаудың есептік деректерін пайдалануға рұқсат;

      3) анықтама-ақпараттық ресурстарға рұқсат (ақпараттық-анықтамалық қызметтер көрсету үшін).

      5. БАЖ-ға рұқсат еркін формадағы өтінімнің негізінде беріледі.

      6. Өтінімде мынадай ақпарат көрсетіледі:

      1) жол жүру құжаттарын (билеттерді) сату пункттерінің мекен-жайы;

      2) жоспарланатын жұмыстардың түрлері;

      3) есепке алу және есептілік топтарының атауы;

      4) тасымалдаушыларға - № 4 Тарифтік басшылықтағы теміржол станцияларының алфавиттік тізіміне сәйкес жабдықтарды орнату станциясы;

      5) пошталық мекенжайы (мекенжайлары);

      6) Интернет желісіне рұқсаттың болуы;

      7) БАЖ жабдығының болуы, оның үлгісі мен сериялық нөмірі;

      8) егер терминал қорғалған VipNet желісінде бұрын тіркелмеген болса, онда VipNet бағдарламалық өніміне лицензияның болуы туралы мәлімет; егер терминал қорғалған VipNet желісінде тіркелген болса, онда өтінімде жаңа және ескі каналдық мекенжайлары көрсетіліп, негізгі базаны бір терминалдан екінші терминалға беру жөніндегі талап көрсетіледі;

      9) білікті персоналдың болуы туралы мәлімет.

      7. Өтінімге мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) жолаушылар агенттігі мен тасымалдаушылар арасында жасалған шарттың көшірмесі (жолаушылар агенттері үшін);

      2) жолаушыларды тасымалдауға белгілі бір маршруттар бойынша тасымалдаушының құқығын растайтын құжаттың көшірмесі (тасымалдаушылар үшін);

      3) билет кассалары мен БАЖ жабдығын орналастыруға арналған үй-жайлардың меншік және (немесе) иелену құқығын растайтын құжаттың көшірмесі;

      4) егер заңды тұлғаның өкілеттігін бірінші басшы емес немесе бірінші басшының міндетін атқарушы адам, сондай-ақ осы шартқа қол қою кезінде жеке кәсіпкердің мүддесін сенімді адам білдірген жағдайда жолаушылар агенттігі және тасымалдауышы арасындағы шартқа қол қою құқығына сенімхат.

      8. Ұлттық теміржол компаниясы өтінімді және оған қоса ұсынылған құжаттарды бес жұмыс күні ішінде қарайды және өз тұжырымын қоса ұсына отырып уәкілетті органға келісуге жібереді.

      Тұжырымда Ұлттық теміржол компаниясы мынадай деректемелерді көрсетеді:

      1) жолаушылар агенттігінің атауы;

      2) жол жүру құжаттарын (билет) сату пунктісінің атауы;

      3) жол жүру құжаттарын (билет) сату пунктісінің пошталық мекенжайы;

      4) терминал жабдығын орнату станциясы;

      5) терминал жабдығының каналдық және қаржылық нөмірі;

      6) рұқсат берілген жұмыс және бронь түрлері;

      7) терминал жабдығының белгілері;

      8) тасымалдау бөлімінің нөмірі;

      9) есепке алу және есептілік тобының атауы мен нөмірі;

      10) қаржылық есеп объектісінің коды.

      Ұсынылған өтінім осы Қағидалардың 6-тармағындағы талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, сонымен қатар осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген толық құжаттар топтамасын ұсынбаған жағдайда Ұлттық теміржол компаниясы өтінім берушіге өтінімді пысықтау және (немесе) жоқ құжаттарды қоса беру қажеттігін көрсетіп, өтінімді үш жұмыс күні ішінде қайтарады.

      Ұлттық теміржол компаниясы құжаттары қоса ұсынылған пысықталған өтінімді үш жұмыс күні ішінде қарайды және өзінің тұжырымымен бірге уәкілетті органға келісуге жібереді.

      9. Уәкілетті орган өтінім келіп түскен сәтінен бастап он жұмыс күні ішінде Ұлттық теміржол компаниясының тұжырымын негізге ала отырып, БАЖ-ға рұқсат алу өтінімін жазбаша түрде келіседі.

      10. БАЖ-ға рұқсат беруге өтінім уәкілетті органмен келісілгеннен кейін пайдаланушылар Ұлттық теміржол компаниясымен шарттар жасасады:

      1) жолаушылар агенттігі – терминалдарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсетуге;

      2) тасымалдаушы – поездарға бағдарламалық-техникалық қызмет көрсету бойынша ақпараттық қызметтер көрсетуге.

2. Жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру
кезіндегі технологиялық өзара іс-қимыл жасау тәртібі

      11. Жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатуды ұйымдастыру шеңберінде Ұлттық теміржол компаниясы:

      1) пайдаланушылармен бірлесіп, Қазақстан Республикасындағы жолаушылар тасымалдарын БАЖ-ды дамыту жөнінде ұсыныстар дайындайды және талаптарын әзірлейді;

      2) пайдаланушылар арасында БАЖ пайдаланумен жолаушылар тасымалдарын автоматтандыру мәселелері бойынша уәкілетті органмен өзара іс-қимыл жұмыстарын ұйымдастыруды және үйлестіруді жүзеге асырады;

      3) тасымалдаушылардан сұрау салулар алған кезде Ұлттық теміржол компаниясы БАЖ-ға:

      қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде қырық тоғыз тәулік (қала маңындағы поездарға он үш тәулік) бұрын, бірақ әлеуметтiк маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруымен байланысты шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау бойынша шарттың қолданылу мерзімінен кешіктірмей жол жүру құнының өзгергені; төсек-орын жабдығы мен өзге де сервистік қызметтер құнының теңгеде және швейцария франкінде енгізілгені немесе өзгергені; фирмалық плацкартты, қосылған құн салығының ставкасын, жолаушылар және қала маңындағы поездарға белгіленген мемлекетішілік және халықаралық қатынастардағы тарифтік индекстеу коэффициентін есептеуге арналған индекстеу коэффициентін есепке ала отырып мемлекетаралық жолаушылар тарифінің (бұдан әрі – МАЖТ) базалық тарифін индекстеудің жоғарылату (төмендету) коэффициенттері туралы ақпараттың, билеттерді сату басталатын күні мен поездың жөнелтілу күні, өзгерістердің қолданылу кезеңінің басталуы мен аяқталуы көрсете отырып, енгізілуін;

      поездің жөнелтілу күніне дейін кем дегенде қырық тоғыз тәулік бұрын, бірақ әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар тасымалын жүзеге асыруымен байланысты тасымалдаушылардың шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау бойынша шарттың қолданылу мерзімінен кешіктірмей, жолаушылар поездарына "фирмалық" санатын беру (жою) және жолаушылар поездарына белгіленген МАЖТ базалық тарифін индекстеудің жоғарылату (төмендету) коэффициенттерін есепке ала отырып, фирмалық плацкартты есептеуге арналған индекстеу коэффициентінің мөлшері туралы ақпараттың билеттерді сату басталған күні мен поездың жөнелтілу күні, өзгерістердің қолданылу кезеңінің басталуы мен аяқталуы көрсетіліп енгізілуін;

      қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде он бес тәулік бұрын халықаралық және республикаішілік қатынастардағы МАЖТ базалық тарифінің тарифтік индекстеу коэффициенттерінің өзгерістеріне арналған ақпараттың енгізілуін қамтамасыз етеді және теміржол әкімшіліктеріне жүргізілген өзгерістер туралы жеделхаттарды; қосылған құн салығының ставкасын және комиссиялық алымдардың көлемін, артық жүктердің құнын, багаж бен жүкбагаждың ең жоғары салмағын, пошта-багаж, жолаушылар, жүк-жолаушылар және жүрдек поездардың бос жүрген жолының ставкаларын ұлттық валютада және швейцария франкінде жібереді;

      жұмыс түрі бойынша БАЖ орындарды қайтаруды жол жүру құжаттарын ресімдеу авариялық технология бойынша орындалып, БАЖ-дағы орындар туралы ақпаратты поездардағы орындардың нақты жағдайына сәйкес келтіру қажет болған жағдайда, сондай-ақ қолдан сату технологиясы бойынша сатылмай қалған орындарды қайтару үшін жүзеге асырылады;

      4) ТМД елдерінің "жазғы (қысқы)" уақытқа көшуіне байланысты жолаушылар поездарына резервте ұстау кезеңінен билеттердің қырық бес тәулік бұрын алдын ала сатылуын жабады;

      5) БАЖ технологиялық параметрлерін қалыптастыру бойынша талаптарды белгілейді және өзгертеді;

      6) БАЖ әзірлеушілері пайдаланушыларды БАЖ-ға қабылданған барлық өзгерістер мен толықтырулар жөнінде хабардар етеді.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 16.06.2016 № 499 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Жол жүру құжаттарын сатуды ұйымдастыру шеңберінде тасымалдаушылар БАЖ-ға енгізу үшін Ұлттық теміржол компаниясына мыналарды:

      1) айдың соңғы күні жергілікті уақытпен сағат он екіден кешіктірмей, халықаралық қатынаста жолаушылардың жол жүру, багажды, жүк-багажды тасымалдау құнын, төсек-орын жабдығы мен өзге де сервистік қызметтердің құнын, поштаны тасымалдау ставкасын есептейтін шетел валютасының теңгеге шаққандағы ресми бағамдарының және республикаішілік багажды, жүк-багажды тасымалдау құнын есептеу үшін валюта бағамының өзгергені туралы жеделхаттарды;

      2) құрамның, ауыспалы трафарет пен кері шығу орындары нормасының, қатынау кезеңділігінің, өздері қалыптастырған поездарға қозғалыс кестесінің өзгергені туралы ақпаратты;

      3) құрамалар схемасының және поездар мен вагондардың қатынау тәртібінің, ауыспалы трафарет пен кері шығу орындары, броньдар нормасының, сатуды реттеу және оның режимінің өзгергені туралы, жолаушылардың ауысып отыруы үшін броньдардың жабылуына арналған байланыстың телеграфтық арналары бойынша жеделхаттарды;

      4) жаңа кесте енгізілген кезде поездардың мақсаты туралы ақпараты, броньдық орындардың бөлінгені, броньдарды алып тастау мерзімдері, билеттерді поездарда (вагондарда) сатуды реттеу және оның режимдері, жолаушылар поездарының кестесін әзірлеу туралы бұйрыққа сәйкес мерзімде поездардың қозғалыс кестесінің "жазғы (қысқы)" уақыттарға өзгергені туралы ақпараттан тұратын жеделхаттарын;

      5) поездардың қозғалыс кестесінің ауысуы арасындағы кезеңде өзгерістер енгізілетін күнге дейін кемінде бес тәулік бұрын поездардың, багаж және пошталық вагондардың мақсаты (жойылғаны), қатынау жиілігінің өзгергені, поездардың жүру маршруттарының өзгергені туралы жеделхаттарын;

      6) өзгерістер енгізілетін күнге дейін кемінде бес тәулік бұрын поездардың қозғалыс кестесінің түзетілгені туралы жеделхаттарын;

      7) қолданысқа енгізілгенге дейін кемінде бес тәулік бұрын республикаішілік қатынастағы багаж бен жүк-багаждың жарияланған құны үшін алынатын алымдар сомасы туралы ақпаратты қосылған құнға салық ставкасының, республикаішілік және халықаралық қатынастарда багаж бен жүк-багажды тасымалдауға арналған базалық тарифтерге индекстеу коэффициентінің өзгергенін ескере отырып, ұсынады.

3. Соңғы ережелер

      13. Жаңғыртылған, көшірілген БАЖ жабдығы БАЖ-ға терминал жабдығын қосу (жаңғырту, ауыстыру, көшіру) туралы актіні ресімдеу жолымен пайдалануға қабылданады.

      14. БАЖ-дан ажырату мынадай кездерде болады:

      1) жолаушылар агенттіктерінің, тасымалдаушылардың – осы Қағидалардың талаптарын бұзған жағдайда уәкілетті органның келісімімен Ұлттық теміржол компаниясының жазбаша талаптары негізінде;

      2) тасымалдаушымен, жолаушылар агенттігімен шарт бұзылған және (немесе) шарттың мерзімі аяқталған жағдайда – тасымалдаушының Ұлттық теміржол компаниясына жазбаша өтінішінің негізінде;

      3) терминал жабдығын заңсыз түрде (актімен ресімделмеген) жаңғырту, алмастыру, орнын ауыстыру фактілері анықталған жағдайда Ұлттық теміржол компаниясының қызметкерлері жол жүру құжаттарын (билеттерін) сату пунктінің атауын, пайдаланушының, жабдық орнатылған станцияның атауын, терминалдың каналдық мекенжайы мен қаржылық нөмірін көрсетіп акті жасайды.

      Пайдаланушыны БАЖ-дан ажыратуға қойылатын талапта:

      жолаушылар поездарына жол жүру құжаттарын (билеттерін) сату пунктінің немесе агенттіктің атауы;

      жабдықты орнату станциясы, терминалдың каналдық мекенжайы мен қаржылық нөмірі туралы ақпарат көрсетіледі.

      15. Терминалдың каналдық және қаржылық мекенжайын алмастыруды талап етпейтін бір елді мекен шегінде БАЖ жабдығының орнын ауыстыру БАЖ-ға терминал жабдығын қосу (жаңарту, алмастыру, көшіру) туралы актімен ресімделеді.

      БАЖ жабдығының орнын бір елді мекеннен екінші елде мекенге ауыстырған жағдайда, бұрынғы пошталық мекенжай бойынша ашылған БАЖ-ға рұқсат алынған пункті жабылады. Бұл ретте, БАЖ жүйесіне жаңа жол жүру құжаттарын сату пункті осы Қағидалардың талаптарына сәйкес қосылуы жүзеге асырылады.

      Терминалдық жабдықтарды жаңғыртуға, ауыстыруға, орнын ауыстыруға санкция қойылмағандығы (ресімделмеген актілер) анықталған жағдайда Ұлттық теміржол компаниясының жұмысшылары көрсетілген жағдай анықталған кезден бастап бес жұмыс күні ішінде жол жүру құжаттарын (билеттерді) сатып алған бөлімшенің атауын, пайдаланушының, жабдық орнатылған станцияның атауын, каналдық мекенжайын және терминалдың қаржылық нөмірін көрсете отырып акті жасайды және үш жұмыс күні ішінде қолданушыны БАЖ-дан ажырату жүргізіледі.

Об утверждении Правил доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов)

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 503. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 декабря 2015 года № 12350.

      В соответствии с подпунктом 34-16) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 16.05.2023 № 361 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов).

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


по инвестициям и развитию


Республики Казахстан

А. Исекешев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ________________ Е. Досаев

      2 ноября 2015 года



  Утверждены
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 28 апреля 2015 года № 503

Правила
доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими
перевозками и технологического взаимодействия при организации
продажи проездных документов (билетов)
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов) (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 34-16) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О железнодорожном транспорте" и определяют порядок доступа к автоматизированной системе управления пассажирскими перевозками и технологического взаимодействия при организации продажи проездных документов (билетов).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 16.05.2023 № 361 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) автоматизированная система управления пассажирскими перевозками - система управления пассажирскими перевозками и электронного резервирования мест (далее – АСУ);

      2) абонент – рабочее место, оснащенное оборудованием АСУ и подключенное к АСУ;

      3) оборудование АСУ – терминальное оборудование, билетно-кассовая аппаратура, справочные установки, информационные киоски, электронные табло коллективного пользования, автоматы по продаже билетов и прочее оборудование, предназначенное для продажи проездных документов и получения справочной информации по пассажирским перевозкам;

      4) модернизация – замена, доработка оборудования АСУ, влекущая изменение его типа и заводского номера;

      5) передислокация – перемещение оборудования АСУ, принятого в эксплуатацию, в случае переноса в здание, расположенное по другому почтовому адресу в пределах одного населенного пункта;

      6) пользователь – лицо, получившее право доступа к АСУ;

      7) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, - межотраслевую координацию;

      8) программный продукт VipNet (далее – VipNet) – совокупность компьютерных программ, процедур, методик, правил и сопутствующих документации системы обработки информации по криптографической защите передаваемых данных через АСУ. Предназначен для создания целостной системы безопасного функционирования технических средств и информационных ресурсов корпоративной сети, взаимодействующей с внешними техническими средствами и информационными ресурсами.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 16.05.2023 № 361 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Национальная железнодорожная компания организовывает по согласованию с уполномоченным органом доступ перевозчиков и пассажирских агентств к АСУ на равных условиях для всех участников перевозочного процесса.

2. Порядок получения доступа к АСУ

      4. АСУ позволяют предоставить следующие виды доступа:

      1) доступ для оформления перевозочных документов;

      2) доступ к пользованию учетными данными мониторинга управления пассажирскими перевозками;

      3) доступ к справочно-информационным ресурсам (для оказания

      справочно-информационных услуг).

      5. Доступ к АСУ предоставляется на основании заявки в произвольной форме.

      6. В заявке указывается следующая информация:

      1) местонахождение пункта продажи проездных документов (билетов);

      2) виды планируемых работ;

      3) наименование группы учета и отчетности;

      4) станция установки оборудования в соответствии с Алфавитным списком железнодорожных станций Тарифного руководства № 4 - для перевозчиков;

      5) почтовый адрес;

      6) наличие доступа к сети Интернет;

      7) наличие оборудования АСУ, его тип и серийного номера;

      8) сведения о наличии лицензии на программный продукт VipNet в случае, если терминал ранее не зарегистрирован в защищенной сети VipNet; в случае, если терминал уже зарегистрирован в защищенной сети VipNet – в заявке указывается требование на передачу ключевой базы от одного терминала другому с указанием старого и нового канальных адресов;

      9) сведения о наличии квалифицированного персонала.

      7. К заявке прилагаются следующие документы:

      1) копии договора, заключенного между пассажирским агентством и перевозчиком (для пассажирских агентств);

      2) копии документа, подтверждающего право перевозчика на перевозку пассажиров по определенным маршрутам (для перевозчиков);

      3) копии документа, подтверждающего право собственности и (или) владения помещением для размещения билетных касс и оборудования АСУ;

      4) доверенность на право подписания договора между пассажирским

      агентством и перевозчиком, в случае, если представителем юридического лица выступает не первый руководитель или лицо, исполняющее обязанности первого руководителя, а также, если интересы индивидуального предпринимателя при подписании данного договора представляет доверенное лицо.

      8. Национальная железнодорожная компания в течение пяти рабочих дней рассматривает заявку и приложенные к ней документы и направляет на согласование в уполномоченный орган с приложением заключения.

      В заключении Национальная железнодорожная компания указывает следующие реквизиты:

      1) наименование пассажирского агентства;

      2) наименование пункта продажи проездных документов (билетов);

      3) почтовый адрес пункта продажи проездных документов (билетов);

      4) станцию установки терминального оборудования;

      5) канальный и финансовый номер терминального оборудования;

      6) разрешенные виды работ и броней;

      7) признаки терминального оборудования;

      8) номер отделения перевозок;

      9) наименование и номер группы учета и отчетности;

      10) код объекта финансового учета.

      В случае несоответствия представленной заявки требованиям пункта 6 настоящих Правил, а также непредставление полного пакета документов, указанных в пункте 7 настоящих Правил, Национальная железнодорожная компания в течение трех рабочих дней возвращает заявку заявителю с указанием необходимости доработки заявки и (или) приложения отсутствующих документов.

      Доработанную заявку с приложенными к ней документами, Национальная железнодорожная компания рассматривает в течение трех рабочих дней и направляет на согласование в уполномоченный орган с приложением заключения.

      9. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней с момента поступления заявки, основываясь на выводах, отраженных в заключении Национальной железнодорожной компании, письменно согласовывает заявку на получение доступа к АСУ.

      10. После согласования уполномоченным органом заявки на предоставление доступа к АСУ пользователи заключают с Национальной железнодорожной компанией договоры:

      1) пассажирское агентство – на программно-технологическое обслуживание терминалов;

      2) перевозчик – на оказание информационных услуг по программно-технологическому обслуживанию поездов.

2. Порядок технологического взаимодействия при организации
продажи проездных документов (билетов)

      11. В рамках организации продажи проездных документов (билетов) Национальная железнодорожная компания:

      1) совместно с пользователями готовит и разрабатывает предложения по развитию АСУ пассажирскими перевозками в Республике Казахстан;

      2) осуществляет организацию и координацию работ между пользователями по взаимодействию с уполномоченным органом по вопросам автоматизации пассажирских перевозок с использованием АСУ;

      3) при получении запросов перевозчиков Национальная железнодорожная компания обеспечивает ввод в АСУ:

      не менее чем за сорок девять суток (за тринадцать суток на пригородные поезда) до ввода в действие, информации об изменении стоимости проезда; введении или изменениях стоимости белья и других сервисных услуг в тенге и швейцарских франках; повышающих (понижающих) коэффициентов индексации к базовому тарифу межгосударственного пассажирского тарифа (далее – МГПТ) с учетом коэффициента индексации для расчета фирменной плацкарты, ставки налога на добавленную стоимость, коэффициента тарифной индексации во внутриреспубликанском и международном сообщениях на пассажирские и пригородные поезда, с указанием дат начала продажи и отправления поезда, начала и окончания периода действия изменений, но не позднее срока действия договора на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям;

      в срок не менее чем сорок девять суток до даты отправления поезда информации о присвоении (отмене) пассажирским поездам категории "фирменный" и размере коэффициента индексации для расчета фирменной плацкарты с учетом действующих в поездах повышающих (понижающих) коэффициентов индексации к базовому тарифу МГПТ на пассажирские поезда, с указанием дат начала продажи и отправления поезда, начала и окончания периода действия изменений, но не позднее срока действия договора на долгосрочное субсидирование расходов перевозчика, связанных с осуществлением перевозок пассажиров по социально значимым сообщениям;

      не менее чем за пятнадцать суток до ввода в действие, информации на изменения коэффициентов тарифной индексации к базовому тарифу МГПТ в международном и внутриреспубликанском сообщениях и направляет телеграммы о проведенных изменениях железнодорожным администрациям; ставки налога на добавленную стоимость и величины комиссионных сборов, стоимости перегрузки, максимального веса багажа и грузобагажа, ставок порожнего пробега в почтово-багажных, пассажирских, грузопассажирских и скорых поездах в национальной валюте и швейцарских франках;

      осуществляет возврат мест в АСУ в случаях, когда оформление проездных документов выполнялось по аварийной технологии и необходимо привести информацию о местах в АСУ в соответствие с действительным состоянием мест в поездах, а также для возврата нереализованных мест от продажи по ручной технологии;

      6) закрывает предварительную продажу на пассажирские поезда в связи с переходом стран Содружества Независимых Государств на "летнее (зимнее)" время за период резервирования сорока пяти суток;

      7) определяет и изменяет требования по формированию технологических параметров АСУ;

      8) информирует пользователя обо всех изменениях, доработках в АСУ, принятых разработчиками АСУ.

      Сноска. Пункт 11 с изменением, внесенным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 16.06.2016 № 499 (вводится в действие с 01.01.2017).

      12. В рамках организации продажи проездных документов перевозчики предоставляют в Национальную железнодорожную компанию для ввода в АСУ:

      1) не позднее двенадцать часов местного времени последнего дня месяца телеграммы об изменении официального курса иностранных валют к тенге для расчета стоимости проезда пассажиров, провоза багажа, грузобагажа, стоимости постельного белья и других сервисных услуг, ставок почтового пробега в международном сообщении; курса валют для расчета стоимости провоза багажа, грузобагажа во внутриреспубликанском сообщении;

      2) информацию об изменении составности, нормы мест переменного трафарета и обратного выезда, периодичности курсирования, графика движения на поезда своего формирования;

      3) телеграммы об изменении схем составов и порядка курсирования поездов и вагонов, нормы мест переменного трафарета и обратного выезда, броней, регулирования и режимов продажи, на закрытие мест для пересадки пассажиров по телеграфным каналам связи;

      4) при вводе нового графика телеграммы содержащей информацию о назначении поездов; о выделении броневых мест, сроков снятия броней, регулировании и режимах продажи в поездах (вагонах), изменении расписания движения поездов "зимнего (летнего)" вариантов в срок согласно графика движения поездов;

      5) в период между сменами расписания движения поездов телеграммы о назначении (отмене), изменении периодичности курсирования поездов, багажных и почтовых вагонов, изменении маршрутов следования поездов, не менее чем за пять суток до даты, с которой вводятся изменения;

      6) телеграммы о корректировке графика движения поездов не менее чем за пять суток до даты, с которой вводятся изменения;

      7) не менее чем за пять суток до ввода в действие, информацию о сумме сбора за объявленную ценность багажа и грузобагажа во внутриреспубликанском сообщении с учетом изменения ставки налога на добавленную стоимость, коэффициента индексации к базовым тарифам на перевозку багажа и грузобагажа во внутриреспубликанском и международном сообщениях.

3. Заключительные положения

      13. Модернизированное, передислоцированное оборудование АСУ принимается в эксплуатацию путем оформления акта о подключении (модернизации, замене, передислокации) терминального оборудования к АСУ.

      14. Отключение от АСУ производится:

      1) пассажирских агентств, перевозчиков — на основании письменного требования Национальной железнодорожной компании с согласия уполномоченного органа в случае нарушения требований настоящих Правил;

      2) в случае расторжения договора и (или) истечения срока договора с перевозчиком, пассажирским агентством — на основании письменного обращения перевозчика в Национальную железнодорожную компанию;

      3) в случае выявления фактов несанкционированных (не оформленных актом) модернизации, замены, перемещения терминального оборудования, работниками Национальной железнодорожной компании составляется акт с указанием наименования пункта продажи проездных документов (билетов), наименования пользователя, станции установки оборудования, канального адреса и финансового номера терминала.

      В требовании на отключение пользователя от АСУ указывается следующая информация:

      наименование пункта продажи проездных документов (билетов) на пассажирские поезда или агентства;

      станция установки оборудования, канальный адрес и финансовый номер терминала.

      15. Перемещение оборудования АСУ в пределах одного населенного пункта, не требующая замены канального и финансового адресов терминала оформляется актом о подключении (модернизации, замене, передислокации) терминального оборудования к АСУ.

      В случае перемещения оборудования АСУ из одного населенного пункта в другой, доступ к АСУ, открытый по ранее заявленному почтовому адресу закрывается. При этом, подключение нового пункта продажи проездных документов к АСУ осуществляется в соответствии с требованиями настоящих Правил.

      В случае выявления фактов несанкционированных (не оформленных актом) модернизации, замены, перемещения терминального оборудования, работниками Национальной железнодорожной компании в течение пяти рабочих дней с момента выявления указанных фактов составляется акт с указанием наименования пункта продажи проездных документов (билетов), наименования пользователя, станции установки оборудования, канального адреса и финансового номера терминала и в течение трех рабочих дней производится отключение пользователя от АСУ.