Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 11 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 31 желтоқсанда № 12754 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 21 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 21.10.2016 № 21 (алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабы 5-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібі бекітілсін.
      2. «Мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш рет қабылданған тұлғаларға тәлімгерлерді бекіту қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 18 қазандағы № 06-7/148 бұйрығы (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8914 болып тіркелген, 2013 жылғы 5 желтоқсанда № 268 (28207) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері министрлігінің Мемлекеттік қызмет департаменті:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ресми жариялануын;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін «Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен бастап қолданысқа енгізіледі және 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған қатынастарға қолданылады.

      Қазақстан Республикасының
      Мемлекеттік қызмет істері министрі            Т. Донақов

Қазақстан Республикасының 
Мемлекеттік қызмет    
істері министрінің     
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 11 бұйрығымен      
бекітілген        

Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттары және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібі «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Заңы 20-бабының 5-тармағына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекетік қызметші – мемлекеттік әкімшілік қызметке алғаш рет қабылданған, сондай-ақ оны тоқтатқаннан кейін мемлекеттік әкімшілік қызметке жанадан кірген тұлға (бұдан әрі – қызметші);
      2) сынақ мерзімі – қызметшілер үшін олардың орналасқан мемлекеттік лауазымдарға сәйкестігін тексеру мақсатында белгіленетін уақыт кезеңі;
      3) тәлімгерлік – бұл қызметшілерді қызметтік міндеттерін өз бетінше орындауға бейімдеу мен кәсіби дайындау үрдісі;
      4) тәлімгер – қызметшіге бекітілген, оның кәсіби даярлығына практикалық көмек көрсететін мемлекеттік қызметші;
      5) тәлімгерлер кеңесі – тәлімгерлердің қызметін үйлестіретін, персоналдың кәсіби деңгейін және оның сабақтастығын нығайтатын тұрақты жұмыс істейтін ұжымдық қызмет органы;
      6) тәлімгерлер резерві – тәлімгерлер кеңесімен тәлімгерлік қызмет үшін ұсынылған мемлекеттік қызметшілер тізімі;
      7) уәкілетті тұлға – мемлекеттік органның жұмыскерлерін лауазымға тағайындауға және лауазымнан босатуға құқығы бар лауазымды тұлға.

2. Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттары

      3. «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметіне алғаш рет кірген, сондай-ақ «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметіне оны тоқтатқаннан кейін қайтадан кірген мемлекеттік қызметшілер үшін сынақ мерзімі үш айды құрайды.
      Сынақ мерзімінің нәтижесi қанағаттанарлықсыз болғанда сынақ мерзімі мемлекеттік лауазымға тағайындау құқығы бар лауазымды адамның (органның) не ол уәкілеттік берген лауазымды адамның шешімі бойынша кейіннен қайта ұзартылмайтын үш айға ұзартылады.
      4. Сынақ мерзімін өту кезінде қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазыммен көзделген міндеттерді орындайды.
      5. Сынақ мерзімін қтіп жатқан мемлекеттік әкімшілік қызметшіге Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасы қолданылады.
      6. Сынақ мерзімінің нәтижесi қанағаттанарлықсыз танудың негізі мемлекеттік әкімшілік қызметшімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмау болып табылады.
      Барлық фактілер, сондай-ақ тәлімгер (немесе қызметшінің тікелей басшысы) ұсынған мемлекеттік әкімшілік қызметшімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмауды растайтын материалдар мен құжаттар персоналды басқару қызметімен (кадр қызметімен) жазбаша тіркеледі және жиналады және сынақ мерзімінің нәтижесі туралы ұсыныста көрсетіледі. 

3. Тәлімгерлікті белгілеудің тәртібі

      7. Мемлекеттік қызметке алғаш рет кірген қызметші сынақ мерзімін өту кезеңіне ұзақтығы үш айға дейін тәлімгерлік белгіленеді.
      Сынақ мерзімі алты айға дейін ұзартылған жағдайда, тәлімгерлік көрсетілген мерзімге белгіленеді.
      Қызметкер дәлелді себептермен қызметте болмаған кезең тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзіміне есептелмейді.
      8. Құрылымдық бөлімше басшысының тәлімгерді бекіту туралы ұсынысына уәкілетті тұлғаның оң шешімі тәлімгерді бекітуге негіздеме болып табылады.
      9. Мемлекеттік қызметшіні тәлімгер ретінде бекіту мемлекеттік органға қызметші тағайындалған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірілмей, уәкілетті тұлғаның бұйрығы негізінде жүзеге асырылады.
      10. Бір тәлімгерге екі қызметшіден артық бекітуге жол берілмейді.
      11. Уәкілетті тұлғаның бұйрығымен тәлімгерді алмастыру:
      1) жұмыстан шығару не басқа жұмысқа ауысу;
      2) тәлімгердің дәлелді себептер бойынша жұмыста бір аптадан астам болмауы;
      3) тәлімгердің жалпы не нақты қызметшіге қатысты тәлімгерлік қызметтен шеттету туралы жазбаша өтініші;
      4) қызметшінің тәлімгерді алмастыру туралы жазбаша өтініші жағдайларында жүзеге асырылады.
      Бұл ретте, тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзімі өзгертілмейді.
      12. Тәлімгерді тәлімгерліктен босату мен қызметшіге жаңа тәлімгерді бекіту арасындағы кезең бес жұмыс күнінен аспауы тиіс.
      13. Тәлімгер оны тәлімгер ретінде бекіткен күннен үш жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша сынақ мерзімі кезеңіне мемлекеттік қызметшінің бейімделу жоспарын (бұдан әрі – Бейімделу жоспары) әзірлейді.
      Бейімделу жоспары қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысымен келісіледі.
      14. Тәлімгер:
      1) тәлімгерлік бойынша жұмыс жағдайы үшін, сондай-ақ оларға қойылған міндеттерге сәйкес қызметші жұмысының қорытынды нәтижелері үшін дербес жауапты болады;
      2) қызметшінің бейімдеу жоспарын орындауына күнделікті бақылауды жүзеге асырады;
      3) қызметшіге таңдалған мамандықты игеруге көмектеседі, оған қызметтік міндеттерді түсіндіріп, оларды сапалы орындаудың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді, жіберілген қателерді анықтап, бірлесіп талдайды және жояды;
      4) қызметшіге қызметтік істі тиімді жүзеге асырудың, сондай-ақ қойылған міндеттерді өздігімен шешудің оң үлгісі болып табылады;
      5) қызметшіні ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысуға тартады, салауатты өмір салтын жүргізуге үгіттейді, жалпы мәдени және кәсіби зерденің дамуына көмектеседі, патриотизмге тәрбиелейді;
      6) қызметшінің жігерлігін, іскерлік және рухани қаиеттерін, оның жұмысқа, ұжымға, азаматтарға көзқарасын, сондай-ақ оның құштарлықтарын, дағдыларын, бос уақытта қатынасу тобын зерделейді;
      7) қызметшіге қиыншылықтардан өтуге, лауазымдық міндеттерді орындау кезінде моральдық-психологиялық тұрақтылығын күшейтуге көмектеседі;
      8) қызметшінің тәртіп пен заңдылықты бұзуын болдырмау бойынша уақытылы шаралар қолданады;
      9) қажеттілік болған жағдайларда қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына оған тәрбиелік және тәртіптік әсер ету шараларын қолдану туралы ұсыныстар енгізеді.
      15. Қызметші:
      1) оған берілген тапсырмаларды орындайды, бейімделу жоспарында көзделген іс-шараларды жүзеге асырады;
      2) өзінің тәлімгерінен көмек сұрай алады;
      3) өзінің кәсіби біліктілік деңгейін жоғарлатуға, дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, білім алуға күш салады;
      4) ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысады;
      5) тәлімгерден жұмыстың тиімді нысандары мен әдістерін қабылдайды;
      6) лауазымдық міндеттерін орындауда тәлімгердің ұсынымдарын басшылыққа алады.
      16. Тәлімгерлер кеңесі мемлекеттік органда құрылады және кем дегенде үш адамнан тұрады.
      17. Тәлімгерлер кеңесінің құрамын, оның төрағасын қоса алғанда, мемлекеттік органның басшысы бекітеді.
      Тәлімгерлер кеңесі құрамының мүшелері мемлекеттік органның құрылымдық бөлімшелерінің, соның ішінде персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) басшыларының қатарынан тағайындалады.
      18. Тәлімгерлер кеңесі:
      1) тәлімгерлерді таңдайды және олардың қызметін үйлестіруге, тәлімгерлер резервін құруға қатысады;
      2) тәлімгерлерге олардың қызметін ұйымдастырады, тәлімгерлік жұмыстың оң тәжірибесімен алмасады және қолдануда әдістемелік және практикалық көмек көрсетеді;
      3) тәлімгерлер мен қызметшілердің атқарылған жұмыс туралы есептерін тыңдайды.
      19. Тәлімгерлер резерві мемлекеттік қызмет өтілі кемінде бес жыл, жоғары кәсіби қасиеттерге ие, соңғы екі жылда қызметін бағалауда «тиімді»-ден кем емес нәтижелері, тәрбие жұмысына бейімділігі және ұжымда беделі бар, сондай-ақ соңғы екі жыл бойы тәртіптік жазасы жоқ мемлекеттік қызметшілерден қалыптастырылады.
      20. Құрылымдық бөлімшелердің басшылары осы Қағидалардың
19-тармағының талаптарына сәйкес келетін мемлекеттік қызметшілердің тізімін, олардың мінездемелерін және тәлімгерлік қызметке жазбаша келісімін қоса персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жібереді.
      21. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) ықтимал тәлімгерлердің тізімдерін жинақтайды және жиынтық ақпаратты тәлімгерлер кеңесіне береді. Ықтимал тәлімгерлерді қосымша сипаттайтын мәліметтер болған жағдайда, олар да жиынтық ақпаратқа тіркеледі.
      22. Ұсынылған құжаттарды қарастыру қорытындысы бойынша тәлімгерлер кеңесі кандидаттарға қатысты оларды тәлімгерлер резервіне қосу үшін шешім қабылдайды.
      Шешім хаттама түрінде ресімделеді.
      23. Тұлғаларды тәлімгерлер резервінен шығару үшін:
      1) тәлімгерлер резервінде тұрған тұлғаны жұмыстан шығару;
      2) тәлімгерлер резервінде тұрған тұлғаны қызметтік әрекетіне байланысты тәртіптік не басқа да жауаптылыққа тарту;
      3) тәлімгерлер резервінде тұрған тұлғаның тәлімгерлік қызметтен босату туралы жазбаша өтініші негіз болады.
      24. Тәлімгерлер резервінде тұрған тұлғалардың саны мемлекеттік органның әрбір құрылымдық бөлімшесі бойынша қызметшілерге тәлімгерлік ету үшін жеткілікті болуы қажет, бірақ олардың ерекше мәртебесін сақтау мақсатында артық болмауы тиіс.
      25. Тәлімгерлердің ерекше мәртебесі олардың тәлімгерлік қызметін тәлімгерлер кеңесі оң бағалаған жағдайда, оларды көтермелеуді білдіреді.
      26. Қызметші тәлімгерлік мерзімі аяқталғаннан кейін жеке жоспарының орындалуы, басқа орындалған тапсырмалар, тәлімгерлік кезеңінде алынған білімдері мен дағдылары, тәлімгерлікті ұйымдастыру жөнінде ескертулер мен ұсыныстар туралы есеп дайындайды.
      27. Қызметшінің есебі оның жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына ұсынылады.
      28. Тәлімгерлік аяқталуы бойынша тәлімгер қызметшіге қызметшінің лауазымдық міндеттерінің орындалу нәтижелері, оның білімінің деңгейі, шеберлігі мен дағдыларының дамуы, қызметтік міндеттерін өзіндік орындау қабілеті, қызметтік құжаттамаларды дайындау сапасы көрсетілетін пікір дайындайды.
      29. Пікір қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына ұсынылады.
      30. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) қызметшінің есебі мен тәлімгердің пікірін тәлімгерлік аяқталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде тәлімгерлер кеңесіне ұсынады.
      31. Тәлімгерлер кеңесі атқарылған жұмыс туралы тәлімгерлер мен қызметшілерді тыңдайды.
      Қажет болған кезде, оларды тыңдау үшін қызметшілер жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшелердің басшылары шақырылады.
      32. Тыңдау қорытындылары бойынша тәлімгерлер кеңесі уәкілетті тұлғаға қызметшінің сынақ мерзімін өтуі не өтпеуі туралы ұсыныс енгізеді.
      33. Тәлімгердің пікірі, қызметшінің есебі басқа да қажетті құжаттармен бірге қызметшінің және тәлімгердің жеке ісінде сақталады.
      34. Қызметтік борышын үлгілі орындағаны, қызметшінің кәсіби қалыптасуы мен тәрбиесіне елеулі үлесі үшін тәлімгерлер кеңесі уәкілетті тұлғаға Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен тәлімгерді көтермелеуді ұсынады.
      35. Тәлімгерлікті ұйымдастыру персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жүктеледі.
      Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) тәлімгерлікті ұйымдастыру тәжірибесін зерделейді және жинақтайды, мемлекеттік органның басшысына тәлімгерлік бойынша жұмысты жетілдіру туралы ұсыныстар енгізеді.

Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары
мен шарттарын және тәлімгерлерді
белгілеудің тәртібіне     
қосымша             

«КЕЛІСІЛДІ»
Қызметшінің басшысы
_______________________
201__ж. «___»__________

Сынақ мерзімі кезеңіне мемлекеттік қызметшінің бейімделу жоспары
алғашқы үш айға, кейінгі мерзімге (қажет емесін сызып тастау керек)

      Т.А.Ә. (болған жағдайда)
_____________________________________________________________________
      Құрылымдық бөлімше ____________________________________________
      Лауазымы ______________________________________________________
      Жұмысқа шыққан күні ___________________________________________
      Сынақ мерзімінің аяқталу күні__________________________________
      Тәлімгердің Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы_________________

Іс-шараның атауы

Жоспарланған нәтиже

Іс-шараның аяқталу уақыты

Орындалған
іс-шараның, мақсатқа қол жеткізудің бағасы
(2-ден 5-ке дейін)

Тәлімгердің қолы



















Қызметші бейімделу жоспарымен танысты _______ _______________________
                                      (қолы)    (қолды таратып жазу)
Күні: 201____ж. «___»______________

Об утверждении Правил и условий прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников

Приказ Министра по делам государственной службы Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 11. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2015 года № 12754. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 21

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21.10.2016 № 21 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 5 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года «О государственной службе Республики Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила и условия прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников.
      2. Признать утратившим силу приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 18 октября 2013 года № 06-7/148 «Об утверждении Правил закрепления наставников за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 8914, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 5 декабря 2013 года № 330 (27604).
      3. Департаменту государственной службы Министерства по делам государственной службы Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      3) в течении десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан» для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра по делам государственной службы Республики Казахстан, курирующего вопросы государственной службы.
      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 1 января 2016 года.

      Министр по делам
      государственной службы
      Республики Казахстан                       Т. Донаков

Утверждены        
приказом Министра     
по делам государственной службы
Республики Казахстан    
от 28 декабря 2015 года № 11 

Правила
и условия прохождения испытательного срока
и порядка закрепления наставников

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и условия прохождения испытательного срока и порядок закрепления наставников, разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года «О государственной службе Республики Казахстан».
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) государственный служащий – лицо, впервые поступившее на административную государственную службу, а также вновь поступившее на административную государственную службу после ее прекращения
(далее – служащий);
      2) испытательный срок – период времени, устанавливаемый для служащих в целях проверки их соответствия занимаемым государственным должностям;
      3) наставничество – процесс адаптации и профессиональной подготовки служащих к самостоятельному выполнению служебных обязанностей;
      4) наставник – государственный служащий, закрепляемый за служащим, оказывающий ему практическую помощь в его профессиональной адаптации;
      5) совет наставников – постоянно действующий орган коллективной деятельности, координирующий деятельность наставников, призванный укреплять профессиональный уровень персонала и его преемственность;
      6) резерв наставников – список государственных служащих, рекомендованных советом наставников для наставнической деятельности;
      7) уполномоченное лицо – должностное лицо, имеющее право назначения на должности и освобождения от должностей работников государственного органа.

2. Порядок и условия прохождения испытательного срока

      3. Для служащих, впервые поступивших на административную государственную службу корпуса «Б», а также вновь поступивших на административную государственную службу корпуса «Б» после ее прекращения, испытательный срок составляет три месяца.
      При неудовлетворительном результате испытательного срока испытательный срок продлевается на три месяца без повторного последующего продления по решению должностного лица (органа), имеющего право назначения на государственную должность, либо уполномоченного им должностного лица.
      4. В период прохождения испытательного срока служащий исполняет обязанности, предусмотренные административной государственной должностью.
      5. На административных государственных служащих, проходящих испытательный срок, распространяется законодательство Республики Казахстан о государственной службе.
      6. Основанием для признания результатов испытания неудовлетворительными является неспособность надлежащего выполнения административным государственным служащим возложенных на него должностных обязанностей.
      Все факты, а также материалы и документы, предоставляемые наставником (или непосредственным руководителем служащего), которые подтверждают неспособность выполнения должностных обязанностей административным государственным служащим, письменно фиксируются и собираются службой управления персоналом (кадровой службой) и отражаются в представлении о результатах испытания.

3. Порядок закрепления наставников

      7. В период прохождения служащим, впервые принятым на государственную службу, испытательного срока устанавливается наставничество длительностью до трех месяцев.
      При продлении испытательного срока до шести месяцев, наставничество устанавливается на указанный срок.
      В срок наставничества не засчитываются периоды отсутствия сотрудника на службе по уважительным причинам.
      8. Основанием для закрепления наставника является положительное решение уполномоченного лица на внесенное руководителем структурного подразделения представление о закреплении наставника.
      9. Закрепление государственного служащего в качестве наставника производится на основании приказа уполномоченного лица не позднее пяти рабочих дней со дня назначения служащего.
      10. Не допускается закрепление за одним наставником более двух служащих.
      11. Замена наставника производится приказом уполномоченного лица в случаях:
      1) увольнения наставника или перехода на другую работу;
      2) отсутствия на работе наставника более одной недели по уважительным причинам;
      3) письменного заявления наставника об отстранении его от наставнической деятельности в целом или в отношении конкретного служащего;
      4) письменного заявления служащего о замене наставника.
      При этом, срок осуществления наставничества не изменяется.
      12. Период между освобождением наставника от наставничества и закреплением за служащим нового наставника составляет не более пяти рабочих дней.
      13. Наставник в течение трех рабочих дней после закрепления его наставником разрабатывает План адаптации государственного служащего на период испытательного срока (далее – План адаптации) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.
      План адаптации согласовывается с руководителем структурного подразделения, в котором работает служащий.
      14. Наставник:
      1) несет персональную ответственность за состояние работы по наставничеству, а также за конечные результаты работы служащего в соответствии с поставленными перед ними задачами;
      2) осуществляет повседневный контроль за выполнением служащим плана адаптации;
      3) оказывает помощь служащему в овладении избранной профессией, разъясняет ему функциональные обязанности, показывает приемы и способы их качественного выполнения, выявляет и совместно анализирует и устраняет допущенные ошибки;
      4) служит положительным примером для служащего в эффективном осуществлении служебной деятельности, а также в самостоятельном решении поставленных задач;
      5) привлекает служащего к активному участию в общественной жизни коллектива, агитирует к ведению здорового образа жизни, содействует развитию общекультурного и профессионального кругозора, прививает патриотизм;
      6) изучает волевые, деловые и нравственные качества служащего, его отношение к работе, коллективу, гражданам, а также его увлечения, наклонности, круг досугового общения;
      7) помогает служащему преодолевать трудности, укреплять морально-психологическую устойчивость при выполнении должностных обязанностей;
      8) своевременно принимает меры по недопущению нарушений дисциплины и законности служащим;
      9) вносит в случаях необходимости предложения руководителю структурного подразделения, в котором работает служащий, о применении мер воспитательного и дисциплинарного воздействия.
      15. Служащий:
      1) исполняет данные ему поручения, выполняет мероприятия, предусмотренные планом адаптации;
      2) обращается за помощью к своему наставнику;
      3) прилагает меры к повышению уровня своей профессиональной компетенции, развитию навыков и способностей, получению знаний;
      4) активно участвует в общественной жизни коллектива;
      5) перенимает у наставника эффективные формы и методы работы;
      6) следует рекомендациям наставника при выполнении должностных обязанностей.
      16. В государственном органе создается совет наставников, который состоит не менее чем из трех человек.
      17. Состав совета наставников, включая его председателя, утверждается руководителем государственного органа.
      Члены состава совета наставников назначаются из числа руководителей структурных подразделений государственного органа, в том числе службы управления персоналом (кадровой службы).
      18. Совет наставников:
      1) принимает участие в подборе наставников и координации их деятельности, создании резерва наставников;
      2) оказывает методическую и практическую помощь наставникам в организации их деятельности, в обмене и распространении положительного опыта наставнической работы;
      3) заслушивает отчеты наставников и служащих о проделанной работе.
      19. Резерв наставников формируется из числа государственных служащих со стажем государственной службы не менее пяти лет, обладающих высокими профессиональными качествами, имеющих результаты оценки деятельности за последние два года не ниже «эффективно», склонность к воспитательной работе и пользующихся авторитетом в коллективе, а также не имеющих за последние два года дисциплинарных взысканий.
      20. Руководители структурных подразделений направляют в службу управления персоналом (кадровую службу) списки государственных служащих, отвечающих требованиям пункта 19 настоящих Правил, с приложением их характеристик и письменного согласия на наставническую деятельность.
      21. Служба управления персоналом (кадровая служба) обобщает списки потенциальных наставников и передают сводную информацию совету наставников. При наличии сведений, дополнительно характеризующих потенциальных наставников, они также прилагаются к сводной информации.
      22. По итогам рассмотрения представленных документов совет наставников принимает решение в отношении кандидатов для зачисления
их в резерв наставников.
      Решение оформляется в виде протокола.
      23. Основаниями для исключения лиц из резерва наставников являются:
      1) увольнение лица, состоящего в резерве наставников;
      2) привлечение лица, состоящего в резерве наставников, к дисциплинарной или иной ответственности в связи со служебной деятельностью;
      3) письменное заявление лица, состоящего в резерве наставников, об отстранении его от наставнической деятельности.
      24. Количество лиц, зачисленных в резерв наставников, должно быть достаточным для наставничества за служащими в разрезе каждого структурного подразделения государственного органа, но не избыточным в целях поддержания их особого статуса.
      25. Особый статус наставников выражается в их поощрении при условии наличия положительной оценки их наставнической деятельности советом наставников.
      26. Служащий после окончания срока наставничества готовит отчет о выполнении плана адаптации, других исполненных поручениях, приобретенных знаниях и навыках в период наставничества, замечаниях и предложениях по организации наставничества.
      27. Отчет служащего представляется руководителю структурного подразделения, в котором он работает.
      28. По завершению наставничества наставник готовит отзыв на служащего, в котором отражаются результаты выполнения должностных обязанностей служащего, уровень его профессиональных знаний, развития навыков и умений, способность самостоятельно исполнять служебные обязанности, качество подготовки служебной документации.
      29. Отзыв представляется руководителю структурного подразделения, в котором работает служащий.
      30. В течение пяти рабочих дней со дня завершения наставничества, отчет служащего и отзыв наставника представляются службой управления персоналом (кадровой службой) совету наставников.
      31. Совет наставников заслушивает наставников и служащих о проделанной работе.
      При необходимости для их заслушивания приглашаются руководители структурных подразделений, в которых работают служащие.
      32. По итогам заслушивания, совет наставников вносит уполномоченному лицу рекомендации о прохождении либо не прохождении служащим испытательного срока.
      33. Отзыв наставника, отчет служащего с приложением других необходимых документов хранятся в личном деле служащего и наставника.
      34. За образцовое выполнение служебного долга, значительный вклад в профессиональное становление и воспитание служащего совет наставников рекомендует уполномоченному лицу поощрить наставника в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      35. Организация наставничества возлагается на службу управления персоналом (кадровую службу).
      Служба управления персоналом (кадровая служба) изучает и обобщает опыт организации наставничества, вносит руководителю государственного органа предложения о совершенствовании работы по наставничеству.

Приложение к Правилам 
и условиям прохождения
испытательного срока 
и порядки закрепления
наставников      

                                                   «СОГЛАСОВАНО»    
                                               Руководитель служащего
                                          ___________________________
                                          «___»______________201__г.

            План адаптации государственного служащего на период
                             испытательного срока
   на первые три месяца, на последующий срок (ненужное вычеркнуть)
Ф.И.О. (при его наличии)
_____________________________________________________________________
Структурное подразделение
_____________________________________________________________________
Должность
_____________________________________________________________________
Дата выхода на работу
_____________________________________________________________________
Дата окончания испытательного срока
_____________________________________________________________________
Ф.И.О. (при наличии) наставника, должность
_____________________________________________________________________


Наименование мероприятия

Планируемый результат

Время окончания мероприятия

Оценка выполненного мероприятия, достижения цели
(от 2 до 5)

Подпись наставника



















      Служащий с планом адаптации ознакомлен _________ ______________
                                      (подпись) (расшифровка подписи)

      Дата: «___»______________201____г.