Астана қаласында "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 20 ақпандағы № 158-250 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 3 сәуірде № 895 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 13 шілдедегі № 158-1345 қаулысымен

      Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 13.07.2016 № 158-1345 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» және 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. «Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы» мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны, кейіннен ресми және мерзiмдi баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкiметi белгілеген интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен, әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Е.Ә. Аманшаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкiм                                       Ә. Жақсыбеков

Аcтана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 20 ақпандағы
№ 158-250 қаулысына  
қосымша         

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет  (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 қаулысымен бекітілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес жеке тұлғаларға: аталған жерде тұрақты тұратын, тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) «Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) тегін көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);
      2) www.egov.kz «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған немесе ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама не болмаса мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық немесе қағаз түрінде.
      Көрсетілетін қызметті алушы қағаз жеткізгіштегі хабарламаны алу үшін өтініш берген жағдайда хабарлама электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және ХҚО уәкілетті адамының қолымен және мөрмен расталады.
      Портал арқылы өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат түрінде нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» жолданады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібін сипаттау

      4.  Мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздеме Регламентке 1-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының өтініші немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұранысының болуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды  қабылдауды және тіркеуді іске асырады – 15 (он бес) минут ішінде. Нәтижесі – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы  құжаттармен танысады – 1 (бір) жұмыс күні ішінде. Нәтижесі – жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын  тексереді - күнтізбелік  6 (алты) күні ішінде. Нәтижесі – хабарламаны дайындау.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады –1 (бір) жұмыс күні ішінде. Нәтижесі – хабарламаға қол қою;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға хабарламаны ұсынады – 1 (бір) жұмыс күні ішінде. Нәтижесі – мемлекеттік қызметті  көрсету жөніндегі журналда көрсетілетін қызметті алушының қолы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі бұрыштамаға қол қою үшін  басшылыққа құжаттарды жолдайды – 15 (он бес) минут ішінде;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қояды, құжаттарды жауапты орындаушыға жібереді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      3) жауапты орындаушы құжаттарды материалдарымен қоса басшылыққа жолдайды – күнтізбелік 6 (алты) күн ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хабарламаға қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі хабарламаны береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес блок-сызбамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен өзара әрекет ету
тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде
ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ХҚО-ға Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды ұсынады.
      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстары болып табылатын, жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметін ХҚО қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелердің мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесінің көмегімен ЭЦҚ қол қойылған электрондық деректер түрінде алады.
      ХҚО қызметкері құжаттардың түпнұсқаларын мемлекеттік органдарының мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтерімен салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тиісті құжаттарды қабылдаған туралы көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) өтінішті қабылдағаны күні мен нөмірі;
      2) сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      3) қоса ұсылынған құжаттардың саны мен атауы;
      4) құжаттың берілген мерзімі (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге қабылдаған ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты;
      7) көрсетілетін қызметті алушының өкілінің тегі, аты, әкесінің аты, олардың байланыс телефондары көрсетілген қолхат беріледі
      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуде мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру не болмаса мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ХҚО-ға жеке хабарласқан кезде «терезе» арқылы іске асырылады.
      12. Егер, көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде нәтижені алуға келмеген жағдайда, ХҚО оның сақталуын бір ай бойы қамтамасыз етеді, содан кейін оны ХҚО мұрағатына тапсырады. ХҚО қызметкерімен құжаттар қабылданбаса, мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға жетіспеген құжаттар көрсетілген қолхат беріледі. ХҚО-дан келіп түскен құжаттарды ресімдеу кезінде көрсетілетін қызметті беруші қателер анықтаған кезде, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды берген күннен бастап екі жұмыс күнінің ішінде оларды кері қайтарудың жазбаша негіздемесімен қоса ХҚО-ға қайтарады.
      13. Бас тартылған жағдайда, ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күн ішінде хабарлайды және көрсетілетін қызметті берушінің кері қайтару себебі туралы жазбаша негіздемесін береді.
      14. ХҚО арқылы рәсімдердің (іс-әрекеттердің)  реттілігін сипаттау Регламентке 3-қосымшаға сәйкес блок-сызбамен сүйемелденеді.
      15. Портал арқылы көрсетілетін қызметті берушінің және көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері және шешімдері:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ паролінің (Порталда тіркелмеген көрсетілетін қызмет алушылар үшін іске асырылады) көмегімен порталда тіркеуді іске асырады;
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН және паролін енгізу үдерісі (авторландыру үдерісі);
      3) 1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – порталмен көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін экранға сұрату нысанын шығару және оның құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажет құжаттардың көшірмелерін бекітумен көрсетілетін қызметті алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы);
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығы расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің сұранымды өңдеуі үшін көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранымын) «электрондық үкіметтің» автоматтандырылған өңірлік шлюзі жұмыс орнында (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) «электрондық үкіметтің» шлюзі арқылы жолдау;
      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды, қызмет көрсету үшін негіздерді сәйкестікке тексеруі;
      10) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      11) 7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы порталмен қалыптастырған қызметтің нәтижесін алу (электрондық  құжат нысанындағы хабарлама). Электрондық құжат көрсетілетін қызметті алушының уәкілетті тұлғасының ЭҢҚ қалыптастырылады пайдаланумен.
      16. Портал және көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуі Регламенке 4-қосымшада және Регламентке 5-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында келтірілген.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
   мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 1-қосымша    

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы өтініш

      Мен ___________________________________________________________
              (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), туған жылы)
тұрғын үйдің меншік иесі (жалдаушы) болып табыламын, жеке куәлік №
_______, ____________________ берген. Тұрғын үйді күтіп-ұстауға және
тұтынылған тұрғын үй-коммуналдық қызметтерге ақы төлеу жөніндегі
шығындарды өтеу үшін мекенжайы бойынша тұратын адам менің отбасыма
тұрғын үй көмегін тағайындауды сұраймын.

Өтініш берушінің отбасы мүшелері Т.А.Ә.

Туған жылы

Туыстық қатынасы

Әлеуметтік мәртебесі

1

2

3

4

5






      Өтінішке саны дана қажетті құжаттарды қоса беремін.

      Жеке шотының №, банктің атауы.

      Күні: 20 _ жылғы «____» ______ Өтініш берушінің қолы _________

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 2-қосымша    

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 3-қосымша    

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы

      «Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына 4-қосымша    

ХҚО арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде
жұмылдырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара әрекеттерінің графикалық нысандағы

Об утверждении Регламента государственной услуги "Назначение жилищной помощи" в городе Астане

Постановление акимата города Астаны от 20 февраля 2015 года № 158-250. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 3 апреля 2015 года № 895. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 13 июля 2016 года № 158-1345

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 13.07.2016 № 158-1345 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Регламент государственной услуги "Назначение жилищной помощи" согласно приложению.
      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление занятости и социальных программ города Астаны" произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим его опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Аманшаева Е.А.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким
А. Джаксыбеков

      

  Приложение
к постановлению акимата
города Астаны
от 20 февраля 2015 года
№ 158-250

Регламент государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" (далее – Государственная услуга) оказывается Государственным учреждением "Управление занятости и социальных программ города Астаны" (далее – услугодатель) бесплатно физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее – услугополучатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Назначение жилищной помощи", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее – Стандарт).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги– электронная (полностью автоматизированная или частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги является уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная или бумажная.
      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица ЦОН.
      При обращении через портал результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для оказания государственной услуги является наличие заявления услугополучателя или электронного запроса услугополучателя согласно приложению 1 к Регламенту.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию – в течение 15 (пятнадцати) минут. Результат – расписка о приеме соответствующих документов;
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами – в течение 1 (одного) рабочего дня. Результат – определение ответственного исполнителя;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов – в течение 6 (шести) календарных дней. Результат – подготовка уведомления;
      4) руководитель услугодателя ознакамливается с документами – в течение 1 (одного) рабочего дня. Результат – подписание уведомления;
      5) канцелярия услугодателя выдает уведомление услугополучателю – в течение 1 (одного) рабочего дня. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности выполнения каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции – в течение 15 (пятнадцати) минут;
      2) руководитель услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) ответственный исполнитель передает документы с материалами руководству – в течение 6 (шести) календарных дней;
      4) руководитель услугодателя подписывает уведомление – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      5) канцелярия услугодателя выдает уведомление – в течение 1 (одного) рабочего дня.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 2 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Центром обслуживания населения, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет в ЦОН необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      Сведения документов, удостоверяющих личность услугополучателя, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, работник ЦОН получает посредством информационной системы мониторинга оказания государственных услуг из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных данных, подписанных ЭЦП.
      Работник ЦОН сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, представленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      10. После сдачи всех необходимых документов услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества услугополучателя;
      7) фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя, их контактные телефоны.
      11. Выдача результата государственной услуги либо мотивированного ответа услугодателя об отказе в оказании государственной услуги осуществляется при личном обращении в ЦОН посредством "окон".
      12. В случаях, когда услугополучатель не обратился за результатом услуги в указанный срок, ЦОН обеспечивает его хранение в течение одного месяца, после чего передает его в архив ЦОН. При отказе в приеме документов работником ЦОН услугополучателю выдается расписка с указанием недостающих документов. Услугодатель при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из ЦОН, в течение двух рабочих дней со дня подачи документов, указанных в пункте 9 Стандарта, возвращает их в ЦОН с письменным обоснованием причин возврата.
      13. В случае отказа, работник ЦОН информирует услугополучателя – в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования услугодателя о причине возврата.
      14. Описание последовательности процедур (действий) через ЦОН сопровождается блок-схемой согласно приложению 3 к Регламенту.
      15. Пошаговые действия и решения услугодателя и услугополучателя через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя, через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта, основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      16. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал и услугодателя, приведены в приложении 4 к Регламенту и в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 5 к Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Заявление
о назначении жилищной помощи

       Я ____________________________________________________________
       (Ф.И.О., год рождения)
       являющийся (-аяся) собственником (нанимателем) жилья, №
      удостоверения личности _______________, кем выдан ___________ прошу
      назначить моей семье в количестве ____ человек, проживающей по
      адресу: г. Астана, ___________________________
      жилищную помощь для возмещения затрат по оплате за коммунальные и
      иные услуги, оплате стоимости прибора учета.


п/п
Члены семьи заявителя
Ф.И.О.
Дата
рождения
Родственные
отношения
Социальный
статус
1
2
3
4
5
 
 
 
 
 

      
       К заявлению прилагаю необходимые документы в количестве ___ штук.
       № лицевого счета __________ наименование банка _______________
       В случае возникновения изменений обязуюсь в течение 10 дней
      сообщить о них.
       Об ответственности за достоверность предоставленных документов
      в соответствии с пунктом 1 статьи 177 и пунктом 3 статьи 325
      Уголовного кодекса Республики Казахстан ознакомлен (-а).
       "___" _________ 20__ г. Подпись заявителя ________________
       Документы принял _________________________________________
       (Ф.И.О., должность лица, принявшего документа)
      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
       линия отреза
       Заявление гр. _____________________________ с прилагаемыми
      документами для назначения жилищной помощи в количестве ____ л.
      принято.
       "__" ____ 20__ г. ______________________________________
       (Ф.И.О. специалиста, принявшего документы)

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) оказания государственной услуги

      


      


  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через ЦОН

      


      


  Приложение 4
к Регламенту государственной
услуги "Назначение жилищной
помощи"

Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН, в графической форме