Жергілікті бюджеттен қаржыланатын "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мен Астана қаласының атқарушы органдары басшылары "Б" корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың әдістемесін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 3 маусымдағы № 04-877 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 19 маусымда № 917 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 06 сәуірдегі № 04-666 қаулысымен

       Ескерту. Қаулының күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 06.04.2016 № 04-666 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі «Мемлекеттік қызмет туралы» Заңы 16-бабының 1-тармағына, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, «Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің қызметіне жыл сайынғы бағалау жүргізу және оларды аттестаттаудан өткізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы № 327 Жарлығына, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 86 «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың үлгілік әдістемесіне сәйкес, Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған жергілікті бюджеттен қаржыланатын «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мен Астана қаласының атқарушы органдары басшылары «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау әдістемесі бекітілсін.
      2. «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің басшысы Е.Қ. Мамытбековке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күннен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Астана қаласының
      әкімі                                             Ә. Жақсыбеков

Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 3 маусымдағы
№ 04-877 қаулысына  
қосымша       

Жергілікті бюджеттен қаржыланатын «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мен Астана қаласының атқарушы органдары басшылары «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалаудың әдістемесі

1. Жалпы ережелер

      1. Жергілікті бюджеттен қаржыланатын «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі мен Астана қаласының атқарушы органдары басшылары «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік қызметшілерінің қызметін жыл сайынғы бағалау (бұдан әрі – бағалау) олардың жұмыс тиімділігі мен сапасын айқындау үшін жүргізіледі.
      2. Бағалау мемлекеттік әкімшілік қызметте болған әрбір жыл өткен сайын, көрсетілген мерзім басталған күннен бастап үш айдан кешіктірілмей, бірақ осы лауазымға орналасқан күннен бастап алты айдан ерте емес мерзімде жүргізіледі.
      3. Қызметшілерді бағалау мыналардан:
      1) қызметшінің тікелей басшысының бағалауы;
      2) айналмалы бағалау (қызметшінің қарамағындағы немесе олардың әріптестерінің бағалауы).
      Қызметшінің тікелей басшысы оның лауазымдық нұсқаулығына сәйкес өзі бағынатын тұлға болып табылады.
      Жергілікті бюджеттен қаржыланатын Астана қаласының атқарушы органдарының басшылары үшін бағалау Астана қаласының әкімі немесе оның уәкілеттік беруімен оның орынбасарларының бірімен өткізілуі мүмкін.
      4. Бағалау нәтижелері бойынша қызметшілер қызметіндегі кемшіліктерді жою бойынша ұсыныстар әзірленеді, олардың қызметіндегі жақсартуды қажет ететін бағыттар айқындалады, тағылымдамадан өткізу, ілгерілету бойынша ұсыныстар әзірленеді.
      5. Қызметшінің соңғы үш жыл бойы екі «қанағаттанарлықсыз» деген баға алуы, оны аттестаттаудан өткізуге негіз болып табылады.
      Аттестаттаудан өткізу туралы шешім қабылдау кезінде алдыңғы аттестаттаудан өткізуге негіз болған бағалау нәтижелері ескерілмейді.
      6. «Қанағаттанарлықсыз» деген баға алған қызметші мемлекеттік әкімшілік лауазымға алғаш қабылданған тұлғаға тәлімгер ретінде бекітілмейді.
      7. Қызметшінің қорытынды бағасын тұрақты жұмыс істейтін Бағалау жөніндегі комиссия (бұдан әрі - Комиссия) бекітеді, оны қызметшіні лауазымға тағайындау және лауазымнан босату құқығы бар адам құрады.
      8. Комиссия кемінде үш мүшеден, соның ішінде төрағадан тұрады.
      9. Дауыс беру қорытындысы Комиссия мүшелерінің көпшілік дауысымен айқындалады. Дауыс саны тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының дауысы шешуші болып табылады.
      Комиссия төрағасы болып «Астана қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің аппарат басшысы табылады.
      Комиссия хатшысы мемлекеттік органның персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) (бұдан әрі - Персоналды басқару қызметі) қызметкері болып табылады. Комиссия хатшысы дауыс беруге қатыспайды.
      Егер Комиссия құрамына оған қатысты бағалау жүргізілетін қызметшінің тікелей басшысы, сондай-ақ осы Әдістеменің 3-тармағы 2) тармақшасында көрсетілген қызметшілер кіретін болса, олар осы қызметшіге қатысты дауыс беруге және шешім қабылдауға қатыспайды.

2. Бағалау жүргізуге дайындық

      10. Персоналды басқару қызметі:
      Комиссия төрағасының келісімі бойынша бағалауды өткізу кестесін әзірлейді;
      бағалау өткізуге дейін бір айдан кешіктірмей бағаланатын қызметшіге, сондай-ақ осы Әдістеменің 3-тармағында көрсетілген тұлғаларға бағалау жүргізілетіні туралы хабарлайды және оларға толтыру үшін бағалау парағын жібереді.

3. Тікелей басшының бағалауы

      11. Тікелей басшы осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша тікелей басшысының бағалау парағын Персоналды басқару қызметінен алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде толтырады, қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстырады және екі жұмыс күні ішінде толтырылған бағалау парағын Персоналды басқару қызметіне қайтарады.
      Қызметшіні толтырылған бағалау парағымен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы құжаттарды Комиссия отырысына жіберуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда персоналды басқару қызметінің қызметкері және тікелей басшы танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.

4. Айналмалы бағалау

      12. Айналмалы бағалау қызметшінің қарамағындағы адамдардың, ал қарамағындағы адамдар болмаған жағдайда - қызметші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшеде лауазымды атқаратын адамның (олар болған жағдайда) бағалауын білдіреді.
      Мұндай адамдардың тізімін (үш адамнан аспайтын) қызметшінің лауазымдық міндеттері және қызметтік өзара әрекеттестігіне қарай Персоналды басқару қызметі бағалау жүргізілгенге бір айдан кешіктірмей анықтайды.
      13. Осы Әдістеменің 12-тармағында көрсетілген тұлғалар осы Әдістеменің 2-қосымшасына сәйкес нысанда айналмалы бағалау парағын толтырады.
      14. Осы Әдістеменің 12-тармағында көрсетілген тұлғалармен толтырылған бағалау парағы оларды алған күннен екі жұмыс күні ішінде персоналды басқару қызметіне жіберіледі.
      15. Персоналды басқару қызметі осы Әдістеменің 12-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасын есептейді.
      16. Осы Әдістеменің 12-тармағында көрсетілген тұлғалармен бағалау жасырын түрде жүргізіледі.

5. Қызметшінің қорытынды бағасы

      17. Персоналды басқару қызметі қызметшінің қорытынды бағасын мына формула бойынша Комиссия отырысына дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей есептейді:
      а = b + с
      мұнда: а - қызметшінің қорытынды бағасы,
      b - тікелей басшының бағасы,
      с - осы Әдістеменің 12-тармағында көрсетілген тұлғалардың орта бағасы.
      18. Қорытынды баға мына шкала бойынша қойылады:
      21 баллдан төмен - «қанағаттанарлықсыз»,
      21-ден 33 баллға дейін - «қанағаттанарлық»,
      33 баллдан жоғары - «тиімді».

6. Комиссияның бағалау нәтижелерін қарауы

      19. Персоналды басқару қызметі Комиссия төрағасымен келісілген кестеге сәйкес бағалау нәтижелерін қарау бойынша Комиссияның отырысын өткізуді қамтамасыз етеді.
      Персоналды басқару қызметі Комиссияның отырысына мына құжаттарды:
      1) толтырылған тікелей басшының бағалау парағын;
      2) толтырылған айналмалы бағалау парағын;
      3) қызметшінің лауазымдық нұсқаулығын;
      4) осы Әдістеменің 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қорытынды баға көрсетілген Комиссия отырысы хаттамасының жобасын тапсырады.
      20. Комиссия бағалау нәтижелерін қарастырады және мына шешімдердің бірін шығарады:
      1) бағалау нәтижелерін бекітеді;
      2) бағалау нәтижелерін қайта қарайды.
      Бағалау нәтижелерін қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда Комиссия хаттамада тиісті түсіндірмемен келесі жағдайларда бағаны түзетеді:
      1) егер қызметшінің қызмет тиімділігі бағалау нәтижесінен көп болса, бұл ретте қызметшінің қызмет нәтижесіне құжаттамалық растау беріледі;
      2) Персоналды басқару қызметі қызметшінің бағалау нәтижесін санауда қате жіберсе.
      Бұл ретте қызметшінің бағасын төмендетуге жол берілмейді.
      21. Персоналды басқару қызметі бағалау нәтижелерімен ол аяқталған соң бес жұмыс күні ішінде қызметшіні таныстырады.
      Қызметшіні бағалау нәтижелерімен таныстыру жазбаша немесе электронды нысанда жүргізіледі.
      Қызметшінің танысудан бас тартуы бағалау нәтижелерін оның қызметтік тізіміне енгізуге кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда Персоналды басқару қызметінің қызметкері танысудан бас тарту туралы еркін нұсқада акт жасайды.
      22. Осы Әдістеменің 19-тармағында көрсетілген құжаттар, сондай-ақ комиссия отырысының қол қойылған хаттамасы Персоналды басқару қызметінде сақталады.

7. Бағалау нәтижелеріне шағымдану

      23. Комиссия шешіміне қызметшінің мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға немесе оның аумақтық департаментіне (бұдан әрі - уәкілетті орган) шағымдануы шешім шыққан күннен бастап он жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
      24. Уәкілетті орган немесе оның аумақтық департаменті қызметшіден шағым түскен күнінен бастап он жұмыс күні ішінде шағымды қарайды және бұзушылықтар анықталған жағдайда, мемлекеттік органға Комиссия шешімінің күшін жою туралы ұсыныс жасайды.
      25. Қабылданған шешім туралы ақпаратты мемлекеттік орган екі апта ішінде уәкілетті органға береді.

Жергілікті бюджеттен қаржыланатын 
«Астана қаласы әкімінің аппараты»  
мемлекеттік мекемесі мен Астана  
қаласының атқарушы органдары   
басшыларының «Б» корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін
жыл сайынғы бағалаудың бағалаудың
әдістемесіне 1-қосымша      

нысан

Тікелей басшысының бағалау парағы

      Бағаланатын қызметшінің
      Т.А.Ә (бар болған жағдайда): ____________________________

      Бағаланатын қызметшінің лауазымы:__________________________

Р/с №

Өлшем

Көрсеткіштің мәні

Баға (балл)

1.

Бастамашылығы

2-ден 5-ке дейін


2.

Лауазымды міндеттерін орындау сапасы

2-ден 8-ге дейін


3.

Әрекеттестікке икемділігі

2-ден 5-ке дейін


4.

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін


Барлығы (барлық бағалардың бағасы):



      Таныстым:

      Қызметші                        Тікелей басшы
      Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)    Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)
      ____________________________    ____________________________
      күні                            күні 
      ____________________________    ____________________________
      қолы                            қолы
      ____________________________    ____________________________

Жергілікті бюджеттен қаржыланатын 
«Астана қаласы әкімінің аппараты»  
мемлекеттік мекемесі мен Астана  
қаласының атқарушы органдары   
басшыларының «Б» корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін
жыл сайынғы бағалаудың әдістемесіне
2-қосымша             

нысан

Айналмалы бағалау парағы

Бағаланатын қызметшінің
Т.А.Ә. (бар болған жағдайда):_______________________________________
Бағаланатын қызметшінің лауазымы:___________________________________

Р/с №

Өлшем

Көрсеткіштің мәні

Баға (балл)

Бағынышты адам

1.

Жұмысты жоспарлай алу қабілеті

2-ден 5-ке дейін


2.

Жұмысқа ынталандыру қабілеті

2-ден 5-ке дейін


3.

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін



Барлығы (барлық бағалардың сомасы):


Әріптесі

1.

Топта жұмыс істей алу қабілеті

2-ден 5-ке дейін


2.

Қызметтік этиканы сақтауы

2-ден 5-ке дейін


3.

Лауазымдық міндеттерін орындау сапасы

2-ден 5-ке дейін



Барлығы (барлық бағалардың сомасы):



Жергілікті бюджеттен қаржыланатын 
«Астана қаласы әкімінің аппараты»  
мемлекеттік мекемесі мен Астана  
қаласының атқарушы органдары   
басшыларының «Б» корпусы мемлекеттік
әкімшілік қызметшілерінің қызметін
жыл сайынғы бағалаудың әдістемесіне
3-қосымша            

нысан

Бағалау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасы
______________________________________________________
(мемлекеттік орган атауы)

Р/с

Қызметшінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)

Тікелей басшының бағасы

Айналмалы баға

Қорытынды баға

1.









      Комиссия қорытындысы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

      Тексерілді:

      Комиссия хатшысы:___________________________ Күні: ____________
                   (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
      Комиссия төрағасы:__________________________ Күні: ____________
                   (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
      Комиссия мүшелері:__________________________ Күні: ____________
                   (Т.А.Ә. (бар болған жағдайда), қолы)
                        __________________________
                              (Т.А.Ә., қолы)
                        __________________________
                              (Т.А.Ә. қолы)
                        __________________________
                              (Т.А.Ә. қолы)

Об утверждении Методики ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" и руководителей исполнительных органов города Астаны, финансируемых из местного бюджета

Постановление акимата города Астаны от 3 июня 2015 года № 04-877. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 19 июня 2015 года № 917. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 6 апреля 2016 года № 04-666

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 06.04.2016 № 04-666.
      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Указом Президента Республики Казахстан от 21 января 2000 года № 327 "Об утверждении Правил проведения ежегодной оценки деятельности и аттестации административных государственных служащих", Типовой методикой ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б", утвержденной приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 29 декабря 2014 года № 86, акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемую Методику ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" и руководителей исполнительных органов города Астаны, финансируемых из местного бюджета.
      2. Государственному учреждению "Аппарат акима города Астаны" произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим его опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" Мамытбекова Е.К.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким города Астаны
А. Джаксыбеков

      

  Утверждена
постановлением акимата
города Астаны
от 3 июня 2015 года
№ 04-877

Методика ежегодной оценки деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" и руководителей исполнительных органов города Астаны, финансируемых из местного бюджета
1. Общие положения

      1. Ежегодная оценка деятельности административных государственных служащих корпуса "Б" Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" и руководителей исполнительных органов города Астаны, финансируемых из местного бюджета (далее – оценка), проводится для определения эффективности и качества их работы.
      2. Оценка проводится по истечении каждого года пребывания на государственной службе, не позднее трех месяцев со дня его наступления, но не ранее шести месяцев со дня занятия данной должности.
      3. Оценка служащего складывается из:
      1) оценки непосредственного руководителя служащего;
      2) круговой оценки (оценки подчиненных либо коллег служащего).
      Непосредственным руководителем служащего является лицо, которому он подчиняется согласно должностной инструкции.
      Для руководителей исполнительных органов города Астаны, финансируемых из местного бюджета, оценка проводится акимом города Астаны либо по его уполномочию одним из его заместителей.
      4. По результатам оценки вырабатываются предложения по устранению недостатков в деятельности служащих, определяются направления их деятельности, требующие улучшения, а также вырабатываются предложения по карьерному продвижению и стажировке служащих.
      5. Получение служащим двух оценок "неудовлетворительно" в течение последних трех лет является основанием для проведения аттестации.
      При принятии решения о проведении аттестации не учитываются результаты оценки, которые являлись основанием для проведения предыдущей аттестации.
      6. Служащий, получивший оценку "неудовлетворительно", не закрепляется наставником за лицами, впервые принятыми на административные государственные должности.
      7. Итоговая оценка служащего утверждается постоянно действующей Комиссией по оценке (далее – Комиссия), которая создается лицом, имеющим право назначения на должности и освобождения от должностей служащих соответствующих государственных органов.
      8. Комиссия состоит не менее, чем из трех членов, в том числе председателя.
      9. Результаты голосования определяются большинством голосов членов Комиссии. При равенстве голосов голос председателя Комиссии является решающим.
      Председателем Комиссии является руководитель Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны".
      Секретарем Комиссии является сотрудник службы управления персоналом (кадровой службы) государственного органа (далее – Служба управления персоналом). Секретарь Комиссии не принимает участие в голосовании.
      В случае, если в состав Комиссии входит непосредственный руководитель служащего, в отношении которого проводится оценка, а также служащие, указанные в подпункте 2) пункта 3 настоящей Методики, они не принимают участие в голосовании и принятии решений в отношении служащего.

2. Подготовка к проведению оценки

      10. Служба управления персоналом:
      формирует график проведения оценки по согласованию с председателем Комиссии;
      уведомляет служащего, подлежащего оценке, а также лиц, указанных в пункте 3 настоящей Методики, о проведении оценки и направляет им оценочные листы для заполнения не позднее одного месяца до ее проведения.

3. Оценка непосредственного руководителя

      11. Непосредственный руководитель заполняет оценочный лист непосредственного руководителя по форме согласно приложению 1 к настоящей Методике в течение трех рабочих дней со дня его получения от Службы управления персоналом, ознакамливает служащего с заполненным оценочным листом и направляет заполненный оценочный лист в Службу управления персоналом в течение двух рабочих дней.
      Ознакомление служащего с заполненным оценочным листом осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для направления документов на заседание Комиссии. В этом случае работником Службы управления персоналом и непосредственным руководителем служащего в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.

4. Круговая оценка

      12. Круговая оценка представляет собой оценки подчиненных служащего, а в случае отсутствия подчиненных – лиц, занимающих должности в структурном подразделении, в котором работает служащий (в случае их наличия).
      Список таких лиц (не более трех) определяется Службой управления персоналом не позднее одного месяца до проведения оценки, исходя из должностных обязанностей и служебных взаимодействий служащего.
      13. Лица, указанные в пункте 12 настоящей Методики, заполняют оценочный лист по форме согласно приложению 2 к настоящей Методике.
      14. Оценочные листы, заполненные лицами, указанными в пункте 12 настоящей Методики, направляются в Службу управления персоналом в течение двух рабочих дней со дня их получения.
      15. Служба управления персоналом осуществляет расчет средней оценки лиц, указанных в пункте 12 настоящей Методики.
      16. Оценка лицами, указанными в пункте 12 настоящей Методики, осуществляется на анонимной основе.

5. Итоговая оценка служащего

      17. Итоговая оценка служащего вычисляется Службой управления персоналом не позднее пяти рабочих дней до заседания Комиссии по следующей формуле:
      a = b + c
      где a – итоговая оценка служащего,
      b – оценка непосредственного руководителя,
      c – средняя оценка лиц, указанных в пункте 12 настоящей Методики.
      18. Итоговая оценка выставляется по следующей шкале:
      менее 21 балла – "неудовлетворительно";
      от 21 до 33 баллов – "удовлетворительно";
      выше 33 баллов – "эффективно".

6. Рассмотрение результатов оценки Комиссией

      19. Служба управления персоналом обеспечивает проведение заседания Комиссии по рассмотрению результатов оценки в соответствии с графиком, согласованным с председателем Комиссии.
      Служба управления персоналом предоставляет на заседание Комиссии следующие документы:
      1) заполненный оценочный лист непосредственного руководителя;
      2) заполненный лист круговой оценки;
      3) должностную инструкцию служащего;
      4) проект протокола заседания Комиссии с указанием итоговой оценки по форме согласно приложению 3 к настоящей Методике.
      20. Комиссия рассматривает результаты оценки и принимает одно из следующих решений:
      1) утвердить результаты оценки;
      2) пересмотреть результаты оценки.
      В случае принятия решения о пересмотре результатов оценки Комиссия корректирует оценку с соответствующим пояснением в протоколе в следующих случаях:
      1) если эффективность деятельности служащего превышает результат оценки, при этом представляется документальное подтверждение результатов работы служащего;
      2) при допущении ошибки Службой управления персоналом при расчете результата оценки служащего.
      При этом не допускается снижение оценки служащего.
      21. Служба управления персоналом ознакамливает служащего с результатами оценки в течение пяти рабочих дней со дня ее завершения.
      Ознакомление служащего с результатами оценки осуществляется в письменной или электронной форме.
      Отказ служащего от ознакомления не может служить препятствием для внесения результатов оценки в его послужной список. В этом случае работником Службы управления персоналом в произвольной форме составляется акт об отказе от ознакомления.
      22. Документы, указанные в пункте 19 настоящей Методики, а также подписанный протокол заседания Комиссии хранятся в Службе управления персоналом.

7. Обжалование результатов оценки

      23. Обжалование решения Комиссии служащим в уполномоченном органе по делам государственной службы и противодействию коррупции либо его территориальном департаменте (далее – уполномоченный орган) осуществляется в течение десяти рабочих дней со дня вынесения решения.
      24. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней со дня поступления жалобы от служащего осуществляет ее рассмотрение и в случаях обнаружения нарушений рекомендует государственному органу отменить решение Комиссии.
      25. Информация о принятом решении представляется государственным органом в течение двух недель в уполномоченный орган.

  Приложение 1
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса
"Б" Государственного учреждения
"Аппарат акима города Астаны" и
руководителей исполнительных
органов города Астаны,
финансируемых из местного
бюджета

       форма

Оценочный лист непосредственного руководителя

Ф.И.О. (при его наличии)
оцениваемого служащего
 
 
 
Должность
оцениваемого служащего
 


п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
1.
Инициативность
от 2 до 5
 
2.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 8
 
3.
Способность к сотрудничеству
от 2 до 5
 
4.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
Итого (сумма всех оценок):
 
 

      Ознакомлен (а):

Служащий
Ф.И.О. (при его наличии):
Непосредственный руководитель Ф.И.О. (при его наличии):
 
 
Дата:
Дата:
Подпись:
Подпись:

  Приложение 2
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса
"Б" Государственного учреждения
"Аппарат акима города Астаны" и
руководителей исполнительных
органов города Астаны,
финансируемых из местного
бюджета

       форма

Лист круговой оценки

      Ф.И.О. (при его наличии) оцениваемого служащего:
      Должность оцениваемого служащего:


п/п
Критерий
Значение показателя
Оценка (баллы)
Подчиненный
1.
Умение планировать работу
от 2 до 5
 
2.
Умение мотивировать к работе
от 2 до 5
 
3.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок):
 
Коллега
1.
Умение работать в команде
от 2 до 5
 
2.
Соблюдение служебной этики
от 2 до 5
 
3.
Качество исполнения должностных обязанностей
от 2 до 5
 
 
Итого (сумма всех оценок):
 
 

  Приложение 3
к Методике ежегодной оценки
деятельности административных
государственных служащих корпуса
"Б" Государственного учреждения
"Аппарат акима города Астаны" и
руководителей исполнительных
органов города Астаны,
финансируемых из местного
бюджета

       форма

Протокол заседания Комиссии по оценке
_______________________________________________________________ (наименование государственного органа)


п/п
Ф.И.О. (при его наличии) служащего
Оценка непосредственного руководителя
Круговая оценка
Итоговая оценка
1
 
 
 
 

 
 
 
 

      
      Заключение Комиссии:
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________
       Проверено:
       Секретарь Комиссии:____________________ Дата: _________________
       (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
       Председатель Комиссии:_________________ Дата: _________________
       (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
       Члены Комиссии: _______________________ Дата: _________________
       (Ф.И.О. (при его наличии), подпись)
       __________________________
       (Ф.И.О., подпись)
       __________________________
       (Ф.И.О., подпись)
       __________________________
       (Ф.И.О., подпись)