"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 21 тамыздағы № 107-1461 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 23 қыркүйекте № 945 болып тіркелді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2018 жылғы 17 сәуірдегі № 107-566 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 17.04.2018 № 107-566 (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының " Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, " Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Отбасы және балалар саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 13 сәуірдегі № 198 бұйрығына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Отбасы және балалар саласында жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 29 мамырдағы № 107-890 қаулысы (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiзiлiмiнде 2014 жылғы 10 шілдеде № 820 болып тіркелген, 2014 жылғы 15 шілдедегі № 77 (3134) "Астана ақшамы", 2015 жылғы 15 шілдедегі № 76 (3152) "Вечерняя Астана" газеттерінде жарияланған).

      3. "Астана қаласының Білім басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны, кейіннен ресми және мерзімдік баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен, әділет органында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары Е.Ә. Аманшаевқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Астана қаласының әкімі

Ә. Жақсыбеков

  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 21 тамыздағы
№ 107-1461 қаулысымен
бекітілген

"Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Астана қаласы әкімдігінің уәкілетті органы – "Астана қаласының Білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет көрсетуші) болып табылады. Регламент Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің "Отбасы және балалар саласында көрсетілетін мемлекеттік стандарттарды бекіту туралы" 2015 жылғы 13 сәуірдегі № 198 бұйрығымен бекітілген "Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну" мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленді.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырындан) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес жалпы білім беретін мектепте тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну туралы анықтама болып табылады.

      Өтініштерді қабылдау қызмет көрсетуші немесе "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес өтініші, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізімге сәйкес құжаттар топтамасы негіз болады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1-әрекет – келіп түскен құжаттарды қызмет берушінің кеңсесінде қабылдау және тіркеу, қызмет берушінің қарауына жіберу – құжат тапсырған күні 20 (жиырма) минуттан аспайды;

      2-әрекет – қызмет берушінің басшысымен құжаттарды қарауы, қаралған құжаттарды орындау үшін қызмет берушінің маманына беруі - құжатты қабылдаған күні 20 (жиырма) минут ішінде;

      3-әрекет – қызмет берушінің маманымен құжаттарды Стандарттың 9-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік қызметті көрсету туралы анықтаманы беруге дайындауы және қызмет берушінің басшысына нәтежесін қол қоюға жіберуі - 3 (үш) жұмыс күн ішінде;

      4-әрекет – қызмет берушінің басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы және қызмет берушінің кеңсесіне жолдауы - құжатты тапсырған күні 20 (жиырма) минут ішінде;

      5-әрекет – қызмет берушінің басшысымен қол қойылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қызметті алушыға жіберу - 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі құжат тапсырған күннен бастап – 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейді.

      6. Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 1-әрекет бойынша мемлекеттік қызмет көрсету бойынша іс-қимыл (әрекет) нәтижесі құжаттарды қызмет берушінің бөлім басшысына беру болып табылады. Қызмет берушінің бөлім басшысына жіберілген құжаттар пакеті Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 2-әрекетті орындаудың бастамасы үшін негіз болып табылады.

      Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 2-әрекет нәтижесі қызмет беруші бөлім басшысының құжаттарды қарауы және қызмет беруші бөлім басшысымен қол қойылған құжаттарды Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 3-әрекетті орындау үшін негіз болып табылатын қызмет берушінің бөлім маманына беру болып табылады.

      Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 3-әрекет бойынша нәтиже қызмет беруші бөлімі маманының Стандарттың 9-тармағымен көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы болып табылады және анықтаманы дайындау Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 4-әрекетті орындау үшін негіз болып табылады.

      Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 4-әрекет бойынша нәтиже Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 5-әрекеттің орындалуы үшін негіз болып табылатын қызмет берушінің бөлім басшысымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы болып табылады. Регламенттің 2-бөлімінің 5-тармағында көрсетілген 5-әрекет нәтижесі қызмет берушінің бөлім басшысымен қол қойылған нәтижені қызмет алушыға жіберуі болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын қызмет берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      қызмет берушінің кеңсе қызметкері;

      қызмет берушінің басшысы;

      қызмет берушінің маманы.

      8. Рәсімдердің (іс-әрекеттің) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес әрбір рәсімді (әрекетті) өтудің блок-сызбасында көрсетіліп жазылған.

4. Халыққа қызмет көрсету орталықтарымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Қызметті беруші мен қызметті алушының "Электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдерінің (әрекеттің) реттілігі осы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген:

      қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және парольдің көмегімен (ЭҮП-да тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады) "электрондық үкімет" порталында (бұдан әрі – ЭҮП) тіркеуді жүзеге асырады;

      1-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП–ға ЖСН мен парольді (авторландыру үдерісі) енгізуі;

      1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын ЭҮП-да тексеру;

      2-үрдіс – қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      3-үдеріс – қызметті алушының Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қызмет алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды электронды түрде сұрау салу нысанына бекітуі, сондай-ақ қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      2-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін, қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сондай-ақ (сұрау салуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін тексеру;

      4-үдеріс – қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған электрондық қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      5-үдеріс – қызметті берушінің ЭЦҚ көмегімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрауды куәландыру және электрондық құжатты (сұрауды) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы ЖАО өңдеу үшін "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) автоматтандырылған жұмыс орны (бұдан әрі – АЖО) жолдау;

      6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;

      3-шарт – қызмет беруші бөлім маманының көрсетілетін қызметті алушының Стандартта көрсетілген және электрондық қызметті көрсету үшін негіз болатын қоса берілген құжаттарының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

      7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратып отырған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      8-үдеріс – қызметті алушының қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы анықтаманы) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің ЭЦҚ қолдану арқылы қалыптастырылады, қызметті алушы "электрондық үкімет" порталы тіркеуді ЖСН мен парольдің көмегімен жүзеге асырады. Қызметті беруші мен қызметті алушының ЭҮӨШ АЖО электрондық порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі мен рәсімдерінің (әрекеттің) реттілігі осы Регламенттің 2-қосымшасында блок-сызбада көрсетілген.

  "Жалпы білім беретін мектептердегі
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін және
жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Қызмет көрсетушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алудың блок-сызбасы



  "Жалпы білім беретін мектептердегі
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін және
жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

"Электронды үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуді алу сызбасы



  "Жалпы білім беретін мектептердегі
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін және
жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

"Ішінара автоматтандырылған" мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы



Об утверждении Регламента государственной услуги "Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах"

Постановление акимата города Астаны от 21 августа 2015 года № 107-1461. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 23 сентября 2015 года № 945. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 17 апреля 2018 года № 107-566.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 17.04.2018 № 107-566 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года " О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года " О государственных услугах", приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 апреля 2015 года № 198 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере семьи и детей", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах".

      2. Признать утратившими силу постановление акимата города Астаны от 29 мая 2014 года № 107-890 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых местными исполнительными органами в сфере семьи и детей" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 10 июля 2014 года № 820, опубликовано в газетах "Астана ақшамы" от 15 июля 2014 года № 77 (3134), "Вечерняя Астана" от 15 июля 2014 года № 76 (3152).

      3. Руководителю Государственного учреждения "Управление образования города Астаны" обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Аманшаева Е.А.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Аким

А. Джаксыбеков

  Утвержден
постановлением акимата
города Астаны
от 21 августа 2015 года
№ 107-1461

Регламент государственной услуги
"Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным
категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением "Управление образования города Астаны" (далее – услугодатель). Регламент разработан на основании стандарта государственной услуги "Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 13 апреля 2015 года № 198 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере семьи и детей" (далее – Стандарт).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является справка о предоставлении бесплатного питания в общеобразовательной школе, согласно приложению 1 к Стандарту.

      Прием заявления осуществляется через услугодателя, либо посредством веб-портала "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя согласно приложению 2 к Стандарту, с приложением пакета документов согласно перечню, указанному в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      действие 1 – прием и регистрация поступивших документов в канцелярии услугодателя, направление на рассмотрение руководителю услугодателя – не более 20 (двадцати) минут в день подачи документов;

      действие 2 – рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача рассмотренных документов специалисту услугодателя на исполнение – в течение 20 (двадцати) минут в день приема документов;

      действие 3 – рассмотрение документов специалистом услугодателя на соответствие требованиям, указанным в пункте 9 Стандарта, и подготовка к выдаче справки о предоставлении государственной услуги и направление результата руководителю услугодателя на подпись – в течение 3 (трех) рабочих дней;

      действие 4 – подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги и направление в канцелярию услугодателя – в течение 20 (двадцати) минут в день подачи документов;

      действие 5 – направление подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи документов услугополучателем – не позднее 5 (пяти) рабочих дней.

      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 раздела 2 Регламента, является передача документов руководителю отдела услугодателя. Переданный пакет документов руководителю отдела услугодателя является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 раздела 2 Регламента.

      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 раздела 2 Регламента, является рассмотрение документов руководителем отдела услугодателя и передача завизированных документов руководителем отдела услугодателя специалисту отдела услугодателя, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 раздела 2 Регламента.

      Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 раздела 2 Регламента, является рассмотрение документов специалистом отдела услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка справки, являются основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 раздела 2 Регламента.

      Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 раздела 2 Регламента, является подписание результата оказания государственной услуги руководителем отдела услугодателя, который является основанием для выполнения действия 5, указанного в пункте 5 раздела 2 Регламента. Результатом по действию 5, указанному в пункте 5 раздела 2 Регламента, является направление результата подписанного руководителем отдела услугодателя услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      специалист услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) указано прописаны в блок-схеме прохождения каждой процедуры (действия), согласно приложению 1 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал "электронного правительства" указан в приложении 3 к Регламенту:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале "электронного правительства" (далее – ПЭП) с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;

      условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугодателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте (далее – АРМ) регионального шлюза "электронного правительства" (далее – РШЭП) для обработки местным исполнительным органом;

      процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;

      условие 3 – проверка (обработка) специалистом отдела услугодателя соответствия приложенных услугодателем документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания электронной государственной услуги;

      процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      процесс 8 – получение услугополучателем результата электронной государственной услуги (справки в форме электронного документа), сформированного услугодателем. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя отдела услугодателя, услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП). Порядок обращения и последовательности процедур услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через электронный портал АРМ РШЭП указан в блок-схеме согласно приложению 2 к Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Предоставление
бесплатного и льготного питания
отдельным категориям
обучающихся и воспитанников
в общеобразовательных школах"

Блок-схема получения государственной
услуги при обращении к услугодателю



  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Предоставление
бесплатного и льготного питания
отдельным категориям
обучающихся и воспитанников
в общеобразовательных школах"

Схема получения
государственной услуги через портал
"электронного правительства"



  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Предоставление
бесплатного и льготного питания
отдельным категориям
обучающихся и воспитанников
в общеобразовательных школах"

Диаграмма № 1
функционального взаимодействия при
оказании "частично автоматизированной"
электронной государственной услуги