Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 3 шілдедегі № А-7/320 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 11 тамызда № 4939 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2019 жылғы 29 тамыздағы № 7375 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 29.08.2019 № А-9/406 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабындағы 3-тармағына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса ұсынылып отырған:

      1) "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - Ақмола облысы әкімдігінің 18.10.2017 № А-10/472 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Күші жойылды деп танылсын:

      1) "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 қаңтардағы № А-2/23 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4026 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 17 наурызда жарияланған);

      2) "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламентін бекіту туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 қаңтардағы № А-2/23 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 қарашадағы № А-11/575 қаулысы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4551 болып тіркелген, "Арқа ажары" және "Акмолинская правда" газеттерінде 2015 жылғы 20 қаңтарда жарияланған);

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақмола облысы әкімінің бірінші орынбасары Қ.М. Отаровқа жүктелсін.

      4. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 10 күн өткеннен кейін, бірақ "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығын қолданысқа енгізуден бұрын емес, қолданысқа енгізіледі.

      Ақмола облысының әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы
әкімдігінің
2015 жылғы 3 шілдедегі
№ А-7/320 қаулысымен
бекітілді

"Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 14.06.2016 № А-7/285 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі, аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының ауыл шаруашылығы бөлімдері және кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінімді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);
      3) "Электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.
      3. Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі болып табылады.
      Мемлекеттік қызметтің нәтижесін қағаз жеткізгіште алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің басшысының қолымен куәландырылады.
      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығымен бекітілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде № 11284 болып тіркелді) (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағына сәйкес көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады - 5 минут. Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады - 5 минут. Нәтижесі - орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын және мәліметтерге сәйкестілігін тексереді - 10 минут. Нәтижесі - жеке қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы анықтама беру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы анықтамаға қол қояды және мөр басады - 5 минут. Нәтижесі - жеке қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы анықтамаға қол қою;
      5) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы бекітілген анықтаманы береді – 5 минут.
      6. Төмендегі рәсімдерді (іс-әрекеттерді) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-әрекеттің) нәтижесі:
      1) құжаттарды тіркеу және оларды бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілеу;
      3) қолданыстағы заңнамаға сәйкес ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру;
      4) жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамаға қол қою және мөрмен куәландыру;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) өзара әрекет ету тәртібін сипаттау.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, тіркейді және құжаттарды бұрыштама қою үшін басшыға жолдайды – 5 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы келіп түскен құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді – 5 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы қолданыстағы заңнамаға сәйкес ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді– 10 минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтамаға қол қояды және мөрмен куәландырады – 5 минут;
      5) көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға жеке қосалқы шаруашылығы бар екендігі туралы бекітілген анықтаманы береді – 5 минут.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) басқа да көрсетілетін қызметті берушімен өзара әрекет ету тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті өңдеу ұзақтығы:
      1-процесс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті берушінің өтінішін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты көрсетілген құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.
      Көрсетілетін қызметті алушы (сенімхат өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда келесі құжаттарды ұсынады:
      жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш.
      Құжаттар Мемлекеттік корпорация арқылы қабылданғанда көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, осының негізінде көрсетілетін қызметті алушы (не болмаса нотариалды сенімхат бойынша оның өкілі, заңды тұлғаға – өкілеттілікті растайтын құжат бойынша) жеке басын куәландыратын құжатты ұсынған жағдайда дайын құжаттарды беру жүзеге асырылады.
      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және өтінімді қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің осы Регламенттің 5-тармағында қарастырылған рәсімдері (әрекеттері);
      3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімнің ішінде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесін береді.
      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.
      өтінімді тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.
      көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.
      10. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсеткен кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін және өтініш білдіру тәртібін сипаттау:
      көрсетілетін қызметті алушы Порталда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ пароль арқылы тіркеуді іске асырады (Порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады);
      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының Порталда ЖСН/БСН және паролін енгізу үдерісі (авторизация процесі).
      1-шарт – Порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;
      2-процесс – Порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы.
      2-шарт – Порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайта шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;
      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ төлтумалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5-процесс – "электрондық үкіметтің" автоматтандырылған жұмыс орнында өңірлік шлюзі арқылы ЭЦҚ қойылған "электрондық үкіметтің" электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті берушінің сауалы) көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін сауалды жолдау;
      6-процесс – осы регламенттің 5-тармағымен қарастырылған көрсетілетін қызметті берушінің әрекет ету (іс -әрекеттің) шарасы;
      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен Порталда құрастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу. Электронды құжат көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ-сын қолдану арқылы қалыптастырылады.
      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекет етуінің диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (әрекеттерінің) кезеңділігін, сондай-ақ өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекет етуінің тәртібін және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін нақтылы сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Жеке қосалқы
шаруашылықтың бар екендігі
туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде портал арқылы пайдаланатын ақпараттық жүйелердің өзара әрекет ету диаграммасы


      Қысқартылған сөздерді ашып жазу:

      Портал – "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz.

  "Жеке қосалқы
шаруашылықтың бар екендігі
туралы анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы





  Ақмола облысы әкімдігінің
2015 жылғы 3 шілдедегі
№ А-7/320 қаулысымен
бекітілді

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығының өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 18.10.2017 № А-10/472 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақмола облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініш қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) аудандардың, Көкшетау және Степногорск қалаларының ауыл шаруашылығы бөлімдерінің (бұдан әрі – Бөлім) кеңсесі;

      3) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) немесе қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 3-2/378 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11284 болып тіркелді) бекітілген "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінімді қарастыру нәтижелері туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 10-1-тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      Портал арқылы жүгінген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетіне" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанындағы хабарлама жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушымен ұсынылған құжаттар мемелекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы өтінімді қабылдайды және тіркейді – 15 минут;

      2) Бөлім басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді – 1 сағат;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы көрсетілген деректердің толықтығына, сондай-ақ қолданыстағы заңнамасының өлшемшарттар мен талаптарына сәйкестігіне өтінімдерді тексеруді жүзеге асырады, селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың бірыңғай ақпараттық базасы мен ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіру жөніндегі деректер базасындағы деректердің салыстыруын басып шығарады немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) жұмыс тобы асыл тұқымды жануарларды сатып алу, асыл тұқымды ірі қара мал мен қойдың аналық мал басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу, тұқымдық түрлендірумен қамтылған ірі қара мал мен қойдың аналық мал басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу, өсімді молайту үшін пайдаланылатын асыл тұқымды бұқалардың етті, сүтті, сүтті-етті тұқымдарын ұстау сияқты субсидиялау бағыттары бойынша өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін салыстырып тексеру үшін шаруашылыққа барады, сапар қорытындысы бойынша салыстыру актісі жасалады – 4 жұмыс күні;

      5) Бөлімнің жауапты орындаушысы салыстыру актісінің көшірмесін қоса ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге өтінімді жолдайды немесе бас тарту туралы дәлелді жауабыны дайындайды – 2 жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінім келіп түскеннен кейін көрсетілген деректердің толықтығын тексереді және сәйкес болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдайды – 2 жұмыс күні.

      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы өтінімді қабылдайды және тіркейді – 15 минут;

      2) Бөлім басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді – 1 сағат;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы:

      көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қолданыстағы заңнамаға сәйкестігі тұрғысына тексереді, 400-ден басталатын бағымдағы сауын сиырлары бар сүтті-тауарлы фермалар сауған сүт көлемін өтінімде көрсетілген өткізілген сүт көлемімен салыстырып тексереді, мал шаруашылығы өнімін субсидиялауға өтінім берген тауар өндірушілерді аса қауіпті және инфекциялық аурулар бойынша карантиндiк iс-шаралар болған жағдайда, олар қолданылған тауар өндірушілер тізімімен салыстырып тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні;

      қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін анықтау және зоотехникалық есепке алудың бастапқы құжаттарына салыстырып тексеру жүргізу үшін оның қызмет орнына барады – 3 жұмыс күні;

      аудан бойынша жиынтық акт толтырады, оны және екінші деңгейдегі банктің немесе поштаның ұлттық операторының ағымдағы шоттың бар болуы туралы анықтамасының көшірмесін көрсетілетін қызметті берушіне ұсынады немесе бас тарту туралы дәлелді жауабыны дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:

      аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркейді, оларды барлық деректердің болуы және толықтығы тұрғысынан қарайды – 3 жұмыс күні;

      тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акт толтырады – 2 жұмыс күні;

      Бөлімге өтінімдерін қарау қорытындысы жөніндегі ақпаратты жолдайды – 3 жұмыс күні;

      5) Бөлімнің жауапты орындаушысы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны дайындайды – 1 сағат;

      6) Бөлім басшысы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаға қол қояды – 1 сағат;

      7) Бөлімнің кеңсе маманы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны береді – 15 минут.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) өтінімді қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны белгілеу;

      3) өтінімді тексеру, деректерді салыстыру немесе бас тарту туралы дәлелді жауабы;

      4) салыстыру актісі;

      5) өтінімді және салыстыру актісінің көшірмесін көрсетілетін қызметті берушіге жолдау немесе бас тарту туралы дәлелді жауабы;

      6) өтінімді тексеру, хабарламаны жолдау.

      Ал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) өтінімді қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны белгілеу;

      3) өтінімді тексеру, деректерді салыстыру;

      4) көрсетілетін қызметті алушының қызметін тексеру;

      5) аудан бойынша жиынтық акт немесе бас тарту туралы дәлелді жауабы;

      6) аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркеу және қарау;

      7) облыс бойынша жиынтық акт;

      8) өтінімдерін қарау қорытындысы жөніндегі ақпарат;

      9) хабарламаны дайындау;

      10) хабарламаға қол қою;

      11) хабарламаны беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы;

      2) Бөлім басшысы;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы;

      4) жұмыс тобы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы;

      2) Бөлім басшысы;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттау:

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы өтінімді қабылдайды және тіркейді – 15 минут;

      2) Бөлім басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді – 1 сағат;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы көрсетілген деректердің толықтығына, сондай-ақ қолданыстағы заңнамасының өлшемшарттар мен талаптарына сәйкестігіне өтінімдерді тексеруді жүзеге асырады, селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың бірыңғай ақпараттық базасы мен ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіру жөніндегі деректер базасындағы деректердің салыстыруын басып шығарады немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) жұмыс тобы асыл тұқымды жануарларды сатып алу, асыл тұқымды ірі қара мал мен қойдың аналық мал басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу, тұқымдық түрлендірумен қамтылған ірі қара мал мен қойдың аналық мал басымен селекциялық және асыл тұқымдық жұмыс жүргізу, өсімді молайту үшін пайдаланылатын асыл тұқымды бұқалардың етті, сүтті, сүтті-етті тұқымдарын ұстау сияқты субсидиялау бағыттары бойынша өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін салыстырып тексеру үшін шаруашылыққа барады, сапар қорытындысы бойынша салыстыру актісі жасалады – 4 жұмыс күні;

      5) Бөлімнің жауапты орындаушысы салыстыру актісінің көшірмесін қоса ұсына отырып, көрсетілетін қызметті берушіге өтінімді жолдайды немесе бас тарту туралы дәлелді жауабыны дайындайды – 2 жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінім келіп түскеннен кейін көрсетілген деректердің толықтығын тексереді және сәйкес болған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыға өтінімнің мақұлданғаны туралы хабарлама жолдайды – 2 жұмыс күні.

      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:

      1) Бөлімнің кеңсе маманы өтінімді қабылдайды және тіркейді – 15 минут;

      2) Бөлім басшысы құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді – 1 сағат;

      3) Бөлімнің жауапты орындаушысы:

      көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қолданыстағы заңнамаға сәйкестігі тұрғысына тексереді, 400-ден басталатын бағымдағы сауын сиырлары бар сүтті-тауарлы фермалар сауған сүт көлемін өтінімде көрсетілген өткізілген сүт көлемімен салыстырып тексереді, мал шаруашылығы өнімін субсидиялауға өтінім берген тауар өндірушілерді аса қауіпті және инфекциялық аурулар бойынша карантиндiк iс-шаралар болған жағдайда, олар қолданылған тауар өндірушілер тізімімен салыстырып тексеруді жүзеге асырады – 1 жұмыс күні;

      қолданыстағы заңнамада қарастырылған жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының өлшемшарттар мен талаптарға сәйкестігін анықтау және зоотехникалық есепке алудың бастапқы құжаттарына салыстырып тексеру жүргізу үшін оның қызмет орнына барады – 3 жұмыс күні;

      аудан бойынша жиынтық акт толтырады, оны және екінші деңгейдегі банктің немесе поштаның ұлттық операторының ағымдағы шоттың бар болуы туралы анықтамасының көшірмесін көрсетілетін қызметті берушіне ұсынады немесе бас тарту туралы дәлелді жауабыны дайындайды – 2 жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы:

      аудандар бойынша жиынтық актілерді тіркейді, оларды барлық деректердің болуы және толықтығы тұрғысынан қарайды – 3 жұмыс күні;

      тиесілі субсидиялардың көлемін көрсете отырып, облыс бойынша жиынтық акт толтырады – 2 жұмыс күні;

      Бөлімге өтінімдерін қарау қорытындысы жөніндегі ақпаратты жолдайды – 3 жұмыс күні;

      5) Бөлімнің жауапты орындаушысы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны дайындайды – 1 сағат;

      6) Бөлім басшысы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаға қол қояды – 1 сағат;

      7) Бөлімнің кеңсе маманы субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны береді – 15 минут.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығын сипаттау:

      1-процесс – Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдайды және тіркейді, құжаттарды қабылдау күні мен уақыты көрсетілген құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және өтінімді қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің осы регламенттің 5-тармағында қаралған рәсімдері (іс-қимылдары);

      3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімнің ішінде көрсетілетін қызметті алушыға Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша субсидия алуға берілген өтінімді қарау нәтижелері туралы хабарламаны не болмаса көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 10-1-тармағында көрсетілген негіздер бойынша бас тарту туралы дәлелді жауабын береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      1) Стандарттың 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша субсидиялар алуға арналған өтінім;

      2) жеке куәлік (жеке басын сәйкестендіру үшін).

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      Көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияға құжаттар тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі тәртібін сипаттау:

      көрсетілетін қызметті алушы порталда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ пароль (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады) арқылы тіркеуді іске асырады;

      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының порталда ЖСН/БСН және паролін енгізу үдерісі (авторизация процесі);

      1-шарт – порталда ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;

      2-процесс – порталдың көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне электрондық түрдегі Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітумен қызмет алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдап алуы;

      2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін және қайта шақыртып алынған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкестігін тексеру;

      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ төлтумалылығының расталмауына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің сауалды өңдеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы автоматтандырылған жұмыс орнындағы "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзіне көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалды) жолдау;

      6-процесс – көрсетілген қызметті берушінің осы регламенттің 5-тармағында көзделген рәсімдері (іс-қимылдары);

      7-процесс – көрсетілетін қызметті алушымен порталда құрастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу. Электронды құжат көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ-сын қолдану арқылы қалыптастырылады.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілер және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын
рттыруды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде портал арқылы пайдаланатын ақпараттық жүйелердің өзара әрекет ету диаграммасы



      Қысқартылған сөздерді ашып жазу:

      Портал – "электрондық үкімет" веб-порталы www.egov.kz.

  "Асыл тұқымды мал
шаруашылығын дамытуды,
мал шаруашылығы өнімінің
өнімділігін және сапасын
арттыруды субсидиялау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды, мал шаруашылығы өнімінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік қызмет көрсетудің асыл тұқым мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағыты бойынша:



      Мал шаруашылығының өнімділігін және өнім сапасын арттыру бағыты бойынша:






Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства

Постановление акимата Акмолинской области от 3 июля 2015 года № А-7/320. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 11 августа 2015 года № 4939. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 29 августа 2019 года № А-9/406.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 29.08.2019 № А-9/406 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.

      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства";

      2) регламент государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства".

      Сноска. В подпункт 2) пункта 1 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не меняется постановлением акимата Акмолинской области от 18.10.2017 № А-10/472 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление акимата Акмолинской области "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" от 31 января 2014 года № А-2/23 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4026, опубликовано 17 марта 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет");

      2) постановление акимата Акмолинской области "О внесении изменений и дополнений в постановление акимата Акмолинской области от 31 января 2014 года № А-2/23 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" от 28 ноября 2014 года № А-11/575 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4551, опубликовано 20 января 2015 года в газетах "Акмолинская правда" и "Арқа ажары").

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима Акмолинской области Отарова К.М.

      4. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие приказа Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 "Об утверждении стандартов оказания государственных услуг в сфере животноводства".

      Аким Акмолинской области С.Кулагин

  Утвержден
постановлением
акимата
Акмолинской области
от 3 июля 2015
года № А-7/320

Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 14.06.2016 № А-7/285 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Акмолинской области", отделами сельского хозяйства районов и городов Кокшетау, Степногорск и акимами поселков, сел, сельских округов (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – Портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная) или бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является – справка о наличии личного подсобного хозяйства.

      В случае обращения к услугодателю за получением результата государтственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписывается руководителем услугодателя.

      При обращеии через Портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет".

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

      2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, представленные услугополучателем согласно пункта 9 стандарта государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 (Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан № 11284) (далее – Стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет документы руководителю на резолюцию – 5 минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает поступившие документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 5 минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов на соответствие действующему законодательству – 10 минут;

      4) руководитель услугодателя подписывает справку о наличии личного подсобного хозяйства и заверяет печатью – 5 минут;

      5) специалист канцелярии услугодателя выдает услугополучателю утвержденную справку о наличии личного подсобного хозяйства – 5 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) регистрация и направление документов на резолюцию руководителю услугодателя;

      2) определение ответственного исполнителя услугодателя;

      3) проверка полноты представленных документов на соответствие действующему законодательству;

      4) подписание справки о наличии личного подсобного хозяйства и заверение печатью;

      5) выдача услугополучателю справки о наличии личного подсобного хозяйства.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярия услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) специалист канцелярии услугодателя осуществляет прием документов, проводит регистрацию и направляет документы руководителю на резолюцию – 5 минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает поступившие документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя – 5 минут;

      3) ответственный исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов на соответствие действующему законодательству – 10 минут;

      4) руководитель услугодателя подписывает справку о наличии личного подсобного хозяйства и заверяет печатью – 5 минут;

      5) специалист канцелярии услугодателя при обращении услугополучателя:

      к услугодателю, выдает справку о наличии личного подсобного хозяйства;

      в Государственную корпорацию, направляет в Государственную корпорацию справку о наличии личного подсобного хозяйства;

      на портал, направляется справка о наличии личного подсобного хозяйства в "личный кабинет" – 5 минут.

      4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугодателем:

      процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявление услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов.

      Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его уполномоченного представителя по доверенности) к услугодателю и в Государственную корпорацию:

      документ, удостоверяющий личность (требуется для идентификации личности);

      заявление по форме, согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги.

      При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов, на основании которой осуществляется выдача готовых документов при предъявлении документа, удостоверяющего личность услугополучателя (либо его представителя по нотариальной доверенности, юридическому лицу – по документу, подтверждающему полномочия).

      Условие 1 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме заявке;

      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;

      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.

      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 10 минут.

      Максимально допустимое время обслуживания – 10 минут.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через Портал:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги. Условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса. Условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услугополучателем, сформированного Порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал, указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорации и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
  услуги "Выдача справок
о наличии личного
подсобного хозяйства"

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал



      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача справок
о наличии личного
подсобного хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"



  Утвержден
постановлением акимата
Акмолинской области
от 3 июля 2015
года № А-7/320

      Регламент государственной услуги

      "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства"

      Сноска. Регламент - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 18.10.2017 № А-10/472 (вводится в действие со дня официального опубликования).

      1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Акмолинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) канцелярии отделов сельского хозяйства районов, городов Кокшетау и Степногорска (далее – Отдел);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) или бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 3-2/378 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11284) (далее – Стандарт), либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям, указанным в пункте 10-1 Стандарта.

      При обращении через портал услугополучателю направляется уведомление в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предоставленные услугополучателем согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      По направлению развития племенного животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела принимает и регистрирует заявку – 15 минут;

      2) руководитель Отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель Отдела осуществляет проверку заявки на полноту указываемых данных, а также на соответствие критериям и требованиям действующего законодательства, распечатывает сверку данных единой информационной базы селекционной и племенной работы и базы данных по идентификации сельскохозяйственных животных либо готовит мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      4) рабочая группа выезжает в хозяйство для сверки на соответствие критериям и требованиям по направлениям субсидирования: приобретение племенных животных, ведение селекционной и племенной работы с племенным маточным поголовьем крупного рогатого скота и овец, ведение селекционной и племенной работы с маточным поголовьем крупного рогатого скота и овец, охваченного породным преобразованием и за содержание племенных быков-производителей мясных, молочных и молочно-мясных пород, используемых для воспроизводства, по результатам выезда составляется акт сверки – 4 рабочих дня;

      5) ответственный исполнитель Отдела направляет заявку услугодателю с прикреплением копии акта сверки либо готовит мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      6) ответственный исполнитель услугодателя после поступления заявки проверяет на полноту указываемых данных и при соответствии направляет услугополучателю уведомление об одобрении заявки – 2 рабочих дня.

      По направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела принимает и регистрирует заявку – 15 минут;

      2) руководитель Отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель Отдела:

      проверяет заявку услугополучателя на предмет соответствия действующему законодательству, сверяет объем физически надоенного молока молочно-товарными фермами от 400 фуражных коров с реализованным физическим объемом молока, указанном в заявке, осуществляет сверку товаропроизводителей, подавших заявку на субсидирование животноводческой продукции, со списком товаропроизводителей, по которым наложены карантинированные мероприятия по особо опасным и инфекционным заболеваниям – 1 рабочий день;

      осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для определения соответствия критериям и требованиям, и проведения сверки первичных документов зоотехнического учета, в случаях предусмотренных действующим законодательством – 3 рабочих дня;

      составляет сводный акт по району, предоставляет его и копию справки банка второго уровня или Национального оператора почты о наличии текущего счета услугодателю либо подготавливает мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      4) ответственный исполнитель услугодателя:

      регистрирует сводные акты по районам, рассматривает их на предмет наличия и полноты всех данных – 3 рабочих дня;

      составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий - 2 рабочих дня;

      направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок – 3 рабочих дня;

      5) ответственный исполнитель Отдела подготавливает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 1 час;

      6) руководитель Отдела подписывает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 1 час;

      7) специалист канцелярии Отдела выдает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 15 минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      По направлению развитие племенного животноводства:

      1) прием и регистрация заявки;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка заявки, сверка данных либо мотивированный ответ об отказе;

      4) акт сверки;

      5) направление заявки и копии акта сверки услугодателю либо мотивированный ответ об отказе;

      6) проверка заявки, направление уведомления.

      По направлению повышение продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) прием и регистрация заявки;

      2) определение ответственного исполнителя;

      3) проверка заявки, сверка данных;

      4) проверка деятельности услугополучателя;

      5) сводный акт по району либо мотивированный ответ об отказе;

      6) регистрация и рассмотрение сводных актов по районам;

      7) сводный акт по области;

      8) информация по итогам рассмотрения заявок;

      9) подготовка уведомления;

      10) подписание уведомления;

      11) выдача уведомления.

      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      По направлению развитие племенного животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела;

      2) руководитель Отдела;

      3) ответственный исполнитель Отдела;

      4) рабочая группа;

      5) ответственный исполнитель услугодателя.

      По направлению повышение продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела;

      2) руководитель Отдела;

      3) ответственный исполнитель Отдела;

      4) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      По направлению развития племенного животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела принимает и регистрирует заявку – 15 минут;

      2) руководитель Отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель Отдела осуществляет проверку заявки на полноту указываемых данных, а также на соответствие критериям и требованиям действующего законодательства, распечатывает сверку данных единой информационной базы селекционной и племенной работы и базы данных по идентификации сельскохозяйственных животных либо готовит мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      4) рабочая группа выезжает в хозяйство для сверки на соответствие критериям и требованиям по направлениям субсидирования: приобретение племенных животных, ведение селекционной и племенной работы с племенным маточным поголовьем крупного рогатого скота и овец, ведение селекционной и племенной работы с маточным поголовьем крупного рогатого скота и овец, охваченного породным преобразованием и за содержание племенных быков-производителей мясных, молочных и молочно-мясных пород, используемых для воспроизводства, по результатам выезда составляется акт сверки – 4 рабочих дня;

      5) ответственный исполнитель Отдела направляет заявку услугодателю с прикреплением копии акта сверки либо готовит мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      6) ответственный исполнитель услугодателя после поступления заявки проверяет на полноту указываемых данных и при соответствии направляет услугополучателю уведомление об одобрении заявки – 2 рабочих дня.

      По направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства:

      1) специалист канцелярии Отдела принимает и регистрирует заявку – 15 минут;

      2) руководитель Отдела рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя – 1 час;

      3) ответственный исполнитель Отдела:

      проверяет заявку услугополучателя на предмет соответствия действующему законодательству, сверяет объем физически надоенного молока молочно-товарными фермами от 400 фуражных коров с реализованным физическим объемом молока, указанном в заявке, осуществляет сверку товаропроизводителей, подавших заявку на субсидирование животноводческой продукции, со списком товаропроизводителей, по которым наложены карантинированные мероприятия по особо опасным и инфекционным заболеваниям – 1 рабочий день;

      осуществляет выезд на место деятельности услугополучателя для определения соответствия критериям и требованиям, и проведения сверки первичных документов зоотехнического учета, в случаях предусмотренных действующим законодательством – 3 рабочих дня;

      составляет сводный акт по району, предоставляет его и копию справки банка второго уровня или Национального оператора почты о наличии текущего счета услугодателю либо подготавливает мотивированный ответ об отказе – 2 рабочих дня;

      4) ответственный исполнитель услугодателя:

      регистрирует сводные акты по районам, рассматривает их на предмет наличия и полноты всех данных – 3 рабочих дня;

      составляет сводный акт по области с указанием объемов причитающихся субсидий - 2 рабочих дня;

      направляет в Отдел информацию по итогам рассмотрения заявок – 3 рабочих дня;

      5) ответственный исполнитель Отдела подготавливает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 1 час;

      6) руководитель Отдела подписывает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 1 час;

      7) специалист канцелярии Отдела выдает уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий – 15 минут.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугодателя:

      процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает и регистрирует заявку услугополучателя, выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов;

      условие 1 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме заявки;

      процесс 2 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего регламента;

      процесс 3 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю уведомление о результатах рассмотрения заявки на получение субсидий по форме согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе по основаниям, указанным в пункте 10-1 Стандарта.

      Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя в Государственную корпорацию:

      1) заявка на получение субсидий по форме, согласно приложению 2 к Стандарту;

      2) удостоверение личности (для идентификации личности).

      При обращении в Государственную корпорацию, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи документов услугополучателем в Государственную корпорацию – 15 минут.

      Максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в Государственной корпорации – 15 минут.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" для обработки запроса услугодателем;

      процесс 6 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 5 настоящего Регламента;

      процесс 7 – получение результата оказания государственной услуги услугополучателем. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП руководителя услугодателя.

      11. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочниках бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту

 
  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Субсидирование на
развитие племенного
животноводства, повышение
продуктивности и качества
продукции животноводства"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем задействованных при оказании государственной услуги через


      Расшифровка аббревиатур:

      Портал – веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Субсидирование на
развитие племенного
животноводства, повышение
продуктивности и качества
продукции животноводства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Субсидирование на развитие племенного животноводства, повышение продуктивности и качества продукции животноводства" по направлению развитие племенного животноводства

      По направлению развитие племенного животноводства:




      По направлению повышения продуктивности и качества продукции животноводства: