"Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 463 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2016 жылғы 25 қаңтарда № 4709 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2016 жылғы 30 қыркүйектегі № 413 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 30.09.2016 № 413 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңының 17-бабына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің орынбасары Ж.М. Бексарыға жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Ақтөбе облысының әкімі Б.Сапарбаев

  Ақтөбе облысы әкiмдігінің
2015 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 463 қаулысымен
"БЕКІТІЛГЕН"

"Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы"
мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы № 410 "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Жарлығына сәйкес әзірленді және "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мәртебесін және өкілеттігін айқындайды.
      "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, жергілікті атқарушы органның құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындайтын тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер саласында немесе бюджеттік бағдарламалар бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуларды өткізу және ұйымдастыру функцияларын іске асыруды жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің филиалдары мен өкілдіктері жоқ.
      3. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      5. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі, егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің заңды мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Ақтөбе облысы, 030010, Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы, 40.
      10. Мемлекеттік органның толық атауы – "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі.
      11. "Ақтөбе облысы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы болып табылады.
      12. Осы Ереже "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.
      13. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру облыстың бюджетінен жүзеге асырылады.
      14. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекеменің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      15. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің миссиясы Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындайтын бюджеттік бағдарламалар не тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастырудан және өткізуден тұрады.
      16. Негізгі міндеттері:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген тәртібімен, әлеуетті өнім берушілерге мемлекеттік сатып алуды өткізу рәсіміне қатысу үшін теңдей мүмкіндік берілуін қамтамасыз ету;
      2) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;
      3) мемлекеттік сатып алу үшін пайдаланылатын қаржыны оңтайлы және тиімді жұмсауды қамтамасыз ету.
      17. Функциялары:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындайтын бюджеттік бағдарламалар не тауарлар, жұмыстар, көрсетілетін қызметтер бойынша бірыңғай мемлекеттік сатып алуларды ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыру;
      2) тапсырыс беруші электрондық мемлекеттік сатып алуды жүргізу қағидаларында белгіленген құжаттарды қамтитын мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге арналған тапсырманы қарастыру;
      3) тапсырыс беруші ұсынған тапсырма негізінде конкурстық немесе аукциондық құжаттаманы әзірлеу және бекіту;
      4) конкурстық немесе аукциондық құжаттамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу;
      5) конкурстық және аукциондық комиссия құрамын анықтау және бекіту, сонымен қатар облыс әкімінің төрағалығымен комиссия құрамын қалыптастыру бойынша ұсыныстар енгізу;
      6) заңнамада белгіленген тәртіппен сараптама комиссиясын құру немесе сарапшыны тағайындау;
      7) мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды орналастыру;
      8) конкурстық құжаттама мен аукциондық құжаттаманың ережелерін түсіндіру;
      9) мемлекеттік сатып алу туралы шарттың жобасына конкурстық немесе аукциондық құжаттаманы және (немесе) конкурстық немесе аукциондық құжаттаманың техникалық ерекшелігін алған тұлғаларды тіркеу журналына өздері туралы мәліметтер енгізілген, мемлекеттік сатып алу веб-порталында автоматты түрде тіркелген тұлғалар тарапынан ұсыныстар мен ескертулерді тапсырыс берушіге жіберу;
      10) мемлекеттік сатып алудың жеңімпазын заңнамаға сәйкес анықтау;
      11) заңнамада көзделген жағдайларда конкурс немесе аукцион тәсілдерімен электрондық мемлекеттік сатып алуға қатысуға өтінімді қамтамасыз етуді тиісті бюджет есебіне енгізу немесе оны әлеуетті өнім берушіге қайтару;
      12) "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің статистикалық және бір мезгілдегі есептерін құрау бойынша жұмыстарын орындау;
      13) іс жүргізуді ұйымдастыру, кіріс және шығыс хат-хабарларын тіркеу, азаматтарды қабылдауды қамтамасыз ету;
      14) электрондық ақпараттық ресурстар мен ақпараттық жүйелерді дамыту;
      15) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау;
      16) нормативтік-құқықтық актілерді дайындау, сонымен қатар жұмыс үдерісі мен әдістемелік жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
      17) веб-портал арқылы мемлекеттік сатып алуларға мониторинг жүргізу;
      18) мемлекеттік сатып алу саласында тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу кезінде жергілікті қамтудың көлемдері туралы ақпаратты ескере отырып есеп-қисапты жинауды, қорытуды және талдауды жүзеге асыру.
      18. Құқықтары:
      1) өз құзыреті шегінде бұйрықтар әзірлейді және қабылдайды;
      2) облыс әкімдігінің және әкімінің қарауына Ақтөбе облысының аумағында мемлекеттік сатып алу саласының негізгі бағыттарын дамыту, мәселелерін шешу жөнінде ұсыныстар енгізеді;
      3) мемлекеттiк органдардың, лауазымдық тұлғалардың, ұйымдар мен азаматтардың келісімі бойынша белгiленген тәртiппен "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің алдына қойылған міндеттерді орындауға қатысты мәселелер жөніндегі ақпарат сұратады және алады;
      4) мемлекеттік органдарда, сотта "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүддесін білдіреді;
      5) өз құзыреті шегінде шарттар мен келісімдер жасайды;
      6) жалпы әкімшілік-аймақтық бірлік үшін есеп әкімшісі және веб-порталға есептілікті беруге жауапты болады.
      19. Міндеттері:
      1) функцияларды орындау кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау;
      2) азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын, бостандықтарын және заңды мүдделерін сақтауды және қорғауды қамтамасыз ету, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін заңдылықтармен белгіленген тәртіппен және мерзімдерінде қарау, олар бойынша қажетті шаралар қабылдау;
      3) сыбайлас жемқорлықпен күрестің үдерістерін сақтауды қамтамасыз ету.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      20. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесін басқаруды басшы жүзеге асырады, ол "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауапты береді.
      21. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      22. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалып және қызметтен босатылатын орынбасары болады.
      23. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысының өкілеттігі:
      1) өз қызметін жүзеге асыру кезінде облыс әкімі мен жетекшілік ететін облыс әкімінің орынбасарына есеп береді;
      2) өз құзыреті шегінде барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүддесін білдіреді;
      3) штат санының лимиті шегінде "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің штаттық кестесін бекітеді;
      4) заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарманың қызметкерлерін іссапарға жіберу, оларға демалыс беру, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстеме төлеу, сыйақылау және тәртiптiк жаза қолдану мәселелерін шешеді;
      5) заңнамаға сәйкес "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерiн қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      6) бұйрықтарға қол қояды;
      7) шарттар жасайды;
      8) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жұмыстары бойынша дербес жауапты болады;
      9) "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің жұмысын ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды;
      10) "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бөлімдері туралы ережелерді, қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді, сонымен қатар өз орынбасарының өкілеттігін белгілейді;
      11) өз құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуді ұйымдастырады;
      12) қызмет этикасы нормаларының сақталуын қамтамасыз етеді;
      13) гендерлік теңдік саясатын жүзеге асырады;
      14) белгіленген тәртіппен қаржы-экономикалық және шаруашылық қызмет мәселелерін шешеді, бюджет қаражатының тиімді және мақсатты жұмсалуын бақылайды.
      "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      24. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ, өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      25. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      26. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      27. "Ақтөбе облысының мемлекеттік сатып алулар басқармасы" мемлекеттік мекемесіне қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области"

Постановление акимата Актюбинской области от 25 декабря 2015 года № 463. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 25 января 2016 года № 4709. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 30 сентября 2016 года № 413

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 30.09.2016 № 413.
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 17 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Управление по государственным закупкам Актюбинской области".
      2. Государственному учреждению "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Актюбинской области Бексары Ж.М.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким Актюбинской области Б. Сапарбаев

  "Утверждено"
постановлением акимата
Актюбинской области
от "25" декабря 2015 года № 463

Положение о государственном учреждении
"Управление по государственным закупкам Актюбинской области"

1. Общие положения

      1. Положение о государственном учреждении "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" (далее – Положение) разработано в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан № 410 от 29 октября 2012 года "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" и определяет статус и полномочия государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области".
      Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим в пределах компетенции местного исполнительного органа реализационные функции в сфере организации и проведения единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      2. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" не имеет филиалов и представительств.
      3. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Юридический адрес государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области": Республика Казахстан, Актюбинская область, 030010, город Актобе, проспект Абилкайыр хана, 40.
      10. Полное наименование государственного органа - Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области".
      11. Учредителем государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" является государственное учреждение "Аппарат акима Актюбинской области".
      12. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области".
      13. Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" осуществляется из областного бюджета.
      14. Государственному учреждению "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области".
      Если государственному учреждению "Управление по государственным закупкам Актюбинской области", законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета. 

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      15. Миссия государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" заключается в организации и проведении единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемым в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.
      16. Основные задачи:
      1) обеспечение предоставления потенциальным поставщикам равных возможностей для участия в процедуре проведения государственных закупок в порядке предусмотренных законодательством Республики Казахстан;
      2) реализация государственной политики в сфере государственных закупок;
      3) обеспечение оптимального и эффективного расходования денег, используемых для государственных закупок.
      17. Функции:
      1) осуществление организации и проведения единых государственных закупок по бюджетным программам либо товарам, работам, услугам, определяемых законодательством Республики Казахстан;
      2) рассмотрение задания, представленного заказчиком на организацию и проведение государственных закупок, содержащего документы, установленные правилами проведения электронных государственных закупок;
      3) разработка и утверждение конкурсной или аукционной документации на основании представленного заказчиком задания;
      4) внесение изменений и (или) дополнений в конкурсную или аукционную документацию;
      5) определение и утверждение состава конкурсной либо аукционной комиссии, а также внесение предложений по формированию состава комиссии под председательством акима области;
      6) образование экспертной комиссии или определение эксперта в установленном законодательством порядке;
      7) размещение объявления о проведении государственных закупок;
      8) разъяснение положений конкурсной документации и аукционной документации;
      9) направление заказчику предложений и замечаний со стороны лиц, автоматически зарегистрированных на веб-портале государственных закупок, сведения о которых внесены в журнал регистрации лиц, получивших конкурсную или аукционную документацию к проекту договора о государственных закупках и (или) технической спецификации конкурсной или аукционной документации;
      10) определение победителя государственных закупок в соответствии с законодательством;
      11) в случаях, предусмотренных законодательством, зачисление в доход соответствующего бюджета либо осуществление возврата потенциальному поставщику обеспечения заявки на участие в электронных государственных закупках способом конкурса или аукциона;
      12) выполнение работы по составлению статистической отчетности и единовременных отчетов государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области";
      13) организация ведения делопроизводства, регистрация входящей и исходящей корреспонденции, обеспечение приема граждан;
      14) развитие электронных информационных ресурсов и информационных систем;
      15) рассмотрение обращений физических и юридических лиц;
      16) подготовка нормативных правовых актов, а также разработка предложений по повышению эффективности рабочего процесса и методической работы;
      17) осуществление мониторинга государственных закупок посредством веб – портала;
      18) осуществление сбора, обобщения и анализа отчетности в области государственных закупок с учетом информации об объемах местного содержания при закупке товаров, работ и услуг.
      18. Права:
      1) разрабатывать и принимать в пределах своей компетенции приказы;
      2) вносить на рассмотрение акимата и акима области предложения по основным направлениям развития, решению вопросов в сфере государственных закупок на территории Актюбинской области;
      3) запрашивать и получать в установленном порядке по согласованию с государственными органами, должностными лицами, организациями и гражданами информацию по вопросам, связанным с исполнением задач, поставленных перед государственным учреждением "Управление по государственным закупкам Актюбинской области";
      4) представлять интересы государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" в государственных органах, суде;
      5) заключать договоры, соглашения в пределах своей компетенции;
      6) быть администратором отчетности и ответственным за предоставление отчетности на веб-портал в целом за административно-территориальную единицу.
      19. Обязанности:
      1) при выполнении функций соблюдать требования законодательства Республики Казахстан;
      2) обеспечивать соблюдение и защиту прав, свобод и законных интересов граждан и юридических лиц, рассматривать в порядке и сроки, установленные законодательством, обращения физических и юридических граждан, принимать по ним необходимые меры;
      3) обеспечивать соблюдение принципов борьбы с коррупцией.

3. Организация деятельности государственного органа

      20. Руководство государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" задач и осуществление им своих функций.
      21. Руководитель государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      22. Руководитель государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" имеет заместителя, который назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      23. Полномочия руководителя государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области":
      1) в процессе реализации своих полномочий подотчҰтен акиму области и курирующему заместителю акима области;
      2) представляет государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" в государственных органах и иных организациях в пределах своей компетенции;
      3) утверждает штатное расписание государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" в пределах лимита штатной численности;
      4) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок, премирования и наложения дисциплинарных взысканий на работников государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области";
      5) в соответствии с законодательством назначает на должность и освобождает от должности работников государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области";
      6) подписывает приказы;
      7) заключает договора;
      8) несет персональную ответственность за работу по противодействию коррупции;
      9) организует, координирует и контролирует работу государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области";
      10) утверждает положения об отделах и должностные инструкции работников государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области", а также определяет полномочия своего заместителя;
      11) организует разработку проектов нормативных правовых актов в пределах своей компетенции;
      12) обеспечивает соблюдение норм служебной этики;
      13) реализует политику гендерного равенства;
      14) в установленном порядке решает вопросы фиансово-экономической и хозяйственной деятельности, контролирует рациональное и целевое исполнение бюджетных средств.
      Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      24. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
      Имущество государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      25. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" относится к коммунальной собственности.
      26. Государственное учреждение "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      27. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управление по государственным закупкам Актюбинской области" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.