Алматы облысының кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 02 шілдедегі № 289 қаулысы. Алматы облысы Әділет департаментінде 2015 жылы 12 тамызда № 3336 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2016 жылғы 16 тамыздағы № 436 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Алматы облысы әкімдігінің 16.08.2016 № 436 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 1-тармағына және "Кәсіпкерлік саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрінің бұйрығына сәйкес, Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса бекітілсін:
      1) "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Бизнестің жол картасы- 2020" бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      4) "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2. "Алматы облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысына осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркелгеннен кейін ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген интернет-ресурста және облыс әкімдігінің интернет-ресурсында жариялау жүктелсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Серік Мелісұлы Тұрдалиевке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы облысының әкімі А.Баталов

  Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 шілдедегі № 289 қаулысымен бекітілген

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) "Алматы облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) ақысыз негізде көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (бұдан әрі – Стандарт) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Ұзақтығы –20 (жиырма) минуттан аспайды. Нәтижесі – құжаттарды қабылдау;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны анықтау. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – жауапты орындаушыны анықтау;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, жобалардың тізбесін дайындау және құру, жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау. Ұзақтығы – 12 (он екі) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау;
      4) жобаларды қарау және Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасын рәсімдеу. Ұзақтығы – 12 (он екі) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасы;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесін беру. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесіне субсидия беру"



  Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 шілдедегі № 289 қаулысымен бекітілген

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) "Алматы облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры" акционерлік қоғамымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) ақылы негізде көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (бұдан әрі – Стандарт) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Ұзақтығы – 1 (бір) сағаттан аспайды. Нәтижесі – құжаттарды қабылдау;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны анықтау. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – жауапты орындаушыны анықтау;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, жобалардың тізбесін дайындау және құру, жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау. Ұзақтығы – 5 (бес) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау;
      4) жобаларды қарау және Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасын рәсімдеу. Ұзақтығы – 10 (он) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасы;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесін беру. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша кепілдіктер беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде кредиттер бойынша

кепілдіктер беру"



  Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 шілдедегі № 289 қаулысымен бекітілген

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде

мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) "Алматы облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) ақысыз негізде көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы- 2020" бағдарламасы шеңберінде мемлекеттік гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (бұдан әрі – Стандарт) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: грантты беру туралы шарт.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Ұзақтығы – 20 (жиырма) минуттан аспайды. Нәтижесі – құжаттарды қабылдау;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны анықтау. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – жауапты орындаушыны анықтау.
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, жобалардың тізбесін дайындау және құру, гранттар бойынша комиссияға тізбені жолдау. Ұзақтығы – 15 (он бес) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – гранттар бойынша комиссияға тізбені жолдау.
      4) жобаларды қарау және грантты беру туралы шартты рәсімдеу. Ұзақтығы – 28 (жиырма сегіз) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – грантты беру туралы шарт;
      5) грантты беру туралы шартты көрсетілетін қызметті алушыға беру. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде гранттар беру" мемлекеттік көрсетілетін
  қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

"Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасы шеңберінде гранттар беру"



  Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 2 шілдедегі № 289 қаулысымен бекітілген

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) "Алматы облысының кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) ақысыз негізде көрсетіледі.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 352 бұйрығымен бекітілген "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты негізінде (бұдан әрі – Стандарт) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі: Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасымен бірге жүгінуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау. Ұзақтығы – 20 (жиырма) минуттан аспайды. Нәтижесі – құжаттарды қабылдау;
      2) құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны анықтау. Ұзақтығы - 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – жауапты орындаушыны анықтау;
      3) ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру, жобалардың тізбесін дайындау және құру, жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау. Ұзақтығы – 5 (бес) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – жобалардың тізбесін Өңірлік үйлестіру кеңесінің қарауына жолдау;
      4) жобаларды қарау және Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасын рәсімдеу. Ұзақтығы – 10 (он) жұмыс күннен аспайды. Нәтижесі – Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысының хаттамасы;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға Өңірлік үйлестіру кеңесінің отырысы хаттамасының көшірмесін беру. Ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау осы регламенттің қосымшасы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында" келтірілген.

  "Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету" мемлекеттік
  көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

"Бизнестің жол картасы - 2020" бағдарламасы шеңберінде өндірістік (индустриялық) инфрақұрылымды дамыту бойынша қолдау көрсету"



Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере предпринимательства Алматинской области

Постановление акимата Алматинской области от 02 июля 2015 года № 289. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 12 августа 2015 года № 3336. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 16 августа 2016 года № 436

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 16.08.2016 № 436 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 1 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 "Об утверждении стандартов государственных услуг, в сфере предпринимательства", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      2) регламент государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      3) регламент государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      4) регламент государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      2. Возложить на руководителя государственного учреждения "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Алматинской области" опубликование настоящего постановления после государственной регистрации в органах юстиции в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Турдалиева Серика Мелисовича.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким Алматинской области А.Баталов

  Утвержден постановлением акимата Алматинской области от 2 июля 2015 года № 289

Регламент государственной услуги

"Предоставление субсидирования ставки вознаграждения
по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) государственным учреждением "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Алматинской области", акционерным обществом "Фонд развития предпринимательства "Даму" (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление руководителю услугодателя. Длительность – не более 20 (двадцати) минут. Результат – прием документов;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного
      исполнителя. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – определение ответственного исполнителя;
      3) проверка полноты предоставленных документов, подготовка и составление списка проектов, направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета. Длительность – не более 12 (двенадцати) рабочих дней. Результат – направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета;
      4) рассмотрение проектов и оформление протокола заседания Регионального координационного совета. Длительность – не более 12 (двенадцати) рабочих дней. Результат – протокол заседания Регионального координационного совета;
      5) выдача выписки из протокола заседания Регионального координационного совета услугополучателю. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении настоящего регламента "Справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление субсидирования ставки вознаграждения по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"



  Утвержден постановлением
  акимата Алматинской области
  от 2 июля 2015 года № 289

Регламент государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается на платной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) государственным учреждением "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Алматинской области", акционерным обществом "Фонд развития предпринимательства "Даму" (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление руководителю услугодателя. Длительность – не более 1 (одного) часа. Результат – прием документов;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – определение ответственного исполнителя;
      3) проверка полноты предоставленных документов, подготовка и составление списка проектов, направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета. Длительность – не более 5 (пяти) рабочих дней. Результат – направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета;
      4) рассмотрение проектов и оформление протокола заседания Регионального координационного совета. Длительность – не более 10 (десяти) рабочих дней. Результат – протокол заседания Регионального координационного совета;
      5) выдача выписки из протокола заседания Регионального координационного совета услугополучателю. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении настоящего регламента "Справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту
  государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление гарантий по кредитам в рамках программы

"Дорожная карта бизнеса 2020"



  Утвержден постановлением
  акимата Алматинской области
  от 2 июля 2015 года № 289

Регламент государственной услуги "Предоставление государственных

грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление государственных грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) государственным учреждением "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Алматинской области" (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: договор о предоставлении гранта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление руководителю услугодателя. Длительность – не более 20 (двадцати) минут. Результат – прием документов;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – определение ответственного исполнителя.
      3) проверка полноты предоставленных документов, подготовка и составление списка проектов, направление списков на рассмотрение комиссии по грантам. Длительность – не более 15 (пятнадцати) рабочих дней. Результат – направление списков на рассмотрение комиссии по грантам.
      4) рассмотрение проектов и оформление договора о предоставлении гранта. Длительность – не более 28 (двадцати восьми) рабочих дней. Результат – договор о предоставлении гранта;
      5) выдача договора о предоставлении гранта услугополучателю. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      6. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении настоящего регламента "Справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту
  государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление государственных грантов в рамках программы

"Дорожная карта бизнеса 2020"



  Утвержден постановлением
  акимата Алматинской области
  от 2 июля 2015 года № 289

Регламент государственной услуги

"Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее – государственная услуга) оказывается на бесплатной основе физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель) государственным учреждением "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Алматинской области" (далее – услугодатель).
      Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020", утвержденного приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 352 (далее – Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: выписка из протокола заседания Регионального координационного совета.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является обращение услугополучателя (либо его представителя по доверенности) с пакетом документов, согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов, направление руководителю услугодателя. Длительность – не более 20 (двадцати) минут. Результат – прием документов;
      2) рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – определение ответственного исполнителя;
      3) проверка полноты предоставленных документов, подготовка и составление списка проектов, направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета. Длительность – не более 5 (пяти) рабочих дней. Результат – направление списка проектов на рассмотрение Регионального координационного совета;
      4) рассмотрение проектов и оформление протокола заседания Регионального координационного совета. Длительность – не более 10 (десяти) рабочих дней. Результат – протокол заседания Регионального координационного совета;
      5) выдача выписки из протокола заседания Регионального координационного совета услугополучателю. Длительность – не более 30 (тридцати) минут. Результат – выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении настоящего регламента "Справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги".

  Приложение к регламенту
  государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Предоставление поддержки по развитию производственной (индустриальной) инфраструктуры в рамках программы "Дорожная карта бизнеса 2020"