Діни қызмет саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 25 маусымдағы № 138 қаулысы. Жамбыл облысы 2015 жылғы 29 шілдеде № 2704 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 26 қазандағы № 230 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 26.10.2017 № 230 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 14 сәуірдегі № 114 қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2229 болып тіркелген, 2014 жылғы 31 мамырдағы № 83 (17940) облыстық "Ақ жол" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б. Орынбековке жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемелкеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "25" маусым
№ 138 қаулысымен бекітілген

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" "Жамбыл облысы әкімдігінің сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі –стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi – көрсетілетін қызметті берушінің ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау туралы көрсетілетін қызметті берушінің шешімі немесе көрсетілетін қызметті берушінің стандарттың 10 тармағына көзделген жағдайда негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс- қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз стандарттың 9 тармағына көзделген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің алуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі және процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны:

      құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күн;

      құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

      қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қажетті құжаттар топтамасын алған сәттен бастап оны кіріс хат-хабарларды тіркейтін журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші бірінші басшының қарауына ұсынады;

      Құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыдан осы тармақта көрсетілген құжаттар топтамасының қабылданғанын растау болып табылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызмет беруші бөлімнің басшысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін заң талаптарына сәйкес қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына орындауға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттарды қарап, "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне келісімге жібереді;

      5) "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі құжаттарды Заңға сәйкестігін тексереді, келіседі немесе келісуден бас тартады;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде құжаттарды қарап, шешім беруді әзірлейді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім беруді (немесе бас тарту туралы) шешеді.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында келесі функционалдық-құрылымдық бірліктер қатысады:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қызмет алушы құжаттарының стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді, қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді. Құжаттардың қабылданғаны қызмет берушінің мөртаңбасы (күні мен кіріс нөмері) басылған өтініштің көшірмесін қызмет алушыға береді, құжаттарды басшыға жолдайды (30 минут);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және бұрыштама қояды, жауапты орындаушыға жолдайды (30 минут);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қызмет алушының құжаттарын қарайды және Стандарттың 9 тармағының 5) тармақшасында көрсетілген материалдарды уәкілетті органға дін істері басқармасына келісім беру үшін жолдайды (5 күнтізбелік күн);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы уәкілетті органнан "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қорытындысын алады, куәлікті немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындайды және басшыға қол қоюға жолдайды (30 күнтізбелік күн);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды және елтаңбалы мөрмен растайды немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, жауапты маманға жолдайды (30 минут);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы шешімді журналға тіркейді және қызмет алушыға шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді (30 минут).

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттарды қарап, "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне келісімге жібереді;

      Мемлекеттік қызмет көрсету стандартына сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі келісім береді не одан дәлелді түрде бас тартады.

5. Қорытынды ережелер

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің ) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырады.

  "Ғибадат үйлерін
(ғимараттарын)
салу және олардың
орналасатын жерін
айқындау туралы шешім
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "25" маусым
№ 138 қаулысымен бекітілген

"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі–мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жамбыл облысы әкімдігінің сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен келісім бойынша Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 23 сәуірдегі № 147 бұйрығымен бекітілген "Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi – үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы көрсетілетін қызметті берушінің шешімі немесе көрсетілетін қызметті берушінің стандарттың 10 тармағына көзделген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз стандарттың 9 тармағына көзделген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің алуы болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі және процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттердің) мазмұны:

      құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күн;

      құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

      қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қажетті құжаттар топтамасын алған сәттен бастап оны кіріс хат-хабарларды тіркейтін журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші бірінші басшының қарауына ұсынады;

      Құжаттарды қабылдап алған тұлғаның тегі, аты-жөні, құжаттардың қабылданған күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі көрсетілетін қызметті алушыдан осы тармақта көрсетілген құжаттар топтамасының қабылданғанын растау болып табылады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің бірінші басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарайды және оларды көрсетілетін қызмет беруші бөлімнің басшысына жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін заң талаптарына сәйкес қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына орындауға береді;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттарды қарап, "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне келісімге жібереді;

      5) "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі құжаттарды Заңға сәйкестігін тексереді, келіседі немесе келісуден бас тартылады;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттар топтамасы тапсырылған сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде құжаттарды қарап, шешім беруді әзірлейді;

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім беруді (немесе бас тарту туралы) шешеді.

3. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында келесі функционалдық-құрылымдық бірліктер қатысады;

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қызмет алушы құжаттарының Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді, қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді. Құжаттардың қабылданғаны қызмет берушінің мөртаңбасы (күні мен кіріс нөмері) басылған өтініштің көшірмесін қызмет алушыға береді, құжаттарды басшыға жолдайды (30 минут);

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады және бұрыштама қояды, жауапты маманына жолдайды (30 минут);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қызмет алушының құжаттарын қарайды және Стандарттың 9 тармағының 5) тармақшасында көрсетілген материалдарды уәкілетті органға дін істері басқармасына келісім беру үшін жолдайды (5 күнтізбелік күн);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы уәкілетті органнан "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қорытындысын алады, куәлікті немесе мемелкеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындайды және басшыға қол қоюға жолдайды (30 күнтізбелік күн);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешімге қол қояды және елтаңбалы мөрмен растайды немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды, жауапты маманына жолдайды (30 минут);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы шешімді журналға тіркейді және қызмет алушыға шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді (30 минут).

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібі

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттарды қарап, "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне келісімге жібереді;

      Мемлекеттік қызмет көрсету стандартына сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің дін істері басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі келісім береді не одан дәлелді түрде бас тартады.

5. Қорытынды ережелер

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің ) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 1 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында орналастырады.

  Үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері
(ғимараттары) етіп қайта
бейіндеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы
шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

"Үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление акимата Жамбылской области от 25 июня 2015 года № 138. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 29 июля 2015 года № 2704. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 26 октября 2017 года № 230

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 26.10.2017 № 230 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений) и определении их месторасположения";

      2) регламент государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление архитектуры и градостроительства акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 14 апреля 2014 года № 114 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2229, опубликовано в областной газете "Знамя труда" за № 57 (17930) от 31 мая 2014года).

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от "25" июня 2015 года № 138

Регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства акимата Жамбылской области" (далее - услугодатель) по согласованию с коммунальным государственным учреждением "Управление по делам религий акимата Жамбылской области" на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения" утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015 года № 147 (далее-стандарт).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.

      2. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – решение услугодателя о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение предусмотренным пунктом 9 настоящего стандарта услугодателем документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги.

      5. Сроки и процедуры (действия) процесса оказания государственной услуги:

      с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) календарных дней;

      максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

      максимально допустимое время обслуживания – 30 минут;

      1) ответственный специалист услугодателя с момента поступления документов регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      Подтверждением принятия пакета документов, перечисленных в настоящем пункте от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов лица, принявшего документы;

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя, и отписывает их руководителю отдела;

      3) руководитель отдела услугодателя рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям и отписывает на исполнение ответственному специалисту;

      4) ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, направляет на согласование в коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области";

      5) коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области" рассматривает в соответствии с Законом, согласует либо отказывает в согласовании;

      6) ответсвенный специалист отдела услугодателя рассматривает заявление услугополучателя в течении 30 календарных дней, подготавливает результат государственной услуги;

      7) руководитель услугодателя принимает решение о выдаче решения либо об отказе в выдаче решения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:

      1) ответственный специалист услугодателя проверяет документы услугополучателя на соответствие пункту 9 Стандарта, принимает регистрирует их в журнале регистрации. Выдает услугополучателю копию заявления со штампом регистрации управления (входящий номер, дата) о получении документов и направляет руководству (30 минут);

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, визирует и направляет ответственному специалисту (30 минут);

      3) ответственный специалист услугодателя рассматривает документы услугополучателя и направляет материалы, указанные в подпункте 5) пункта 9 стандарта в уполномоченный орган для согласования в управление по делам религий (5 календарный день);

      4) руководитель отдела услугодателя получает согласование коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области" готовит решение или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет руководству услугодателя для подписания (30 календарных дней);

      5) руководитель услугодателя подписывает решение и подтверждает гербовой печатью или подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет к ответственному специалисту (30 минут);

      6) ответственный специалист услугодателя регистрирует в журнале регистрации решение о выдаче или выдает мотивированный отказ в выдаче решения государственной услуги услугополучателю (30 минут).

4. Описание порядка взаимодействия с между иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги

      7. Ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, направляет на согласование в коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области";

      Коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области" рассматривает в соответствии с Законом, согласует либо отказывает в согласовании.

5. Заключительные положения

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о
строительстве культовых
зданий (сооружений),определении
их месторасположения"

Справочник

бизнес-процессов оказания государственной "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения"



Условные обозначения:



  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от " 25 " июня 2015 года № 138

Регламент государственной услуги

"Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства акимата Жамбылской области" (далее-услугодатель) по согласованию с коммунальным государственным учреждением "Управление по делам религий акимата Жамбылской области" на основании стандарта государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" утвержденного приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 23 апреля 2015года № 147 (далее-стандарт).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется канцелярией услугодателя.

      2. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – решение услугодателя о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение предусмотренным пунктом 9 стандарта услугодателем документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги.

      5. Сроки и процедуры (действия) содержание процесса оказания государственной услуги:

      с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) календарных дней;

      максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

      максимально допустимое время обслуживания – 30 минут;

      1) ответственный специалист услугодателя с момента поступления документов регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      Подтверждением принятия пакета документов, перечисленных в настоящем пункте от услугополучателя, является копия заявления услугополучателя со штампом, содержащая дату и время приема документов, с указанием фамилии, инициалов лица, принявшего документы.

      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление услугополучателя, и отписывает их руководителю отдела;

      3) руководитель отдела услугодателя рассматривает заявление на соответствие предъявленным требованиям и отписывает на исполнение ответственному специалисту;

      4) ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, направляет на согласование в коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области";

      5) коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области" рассматривает в соответствии с Законом, согласует либо отказывает в согласовании;

      6) ответственный специалист услугодателя рассматривает заявление услугополучателя в течении 30 календарных дней, подготавливает результат рассматрения государственной услуги;

      7) руководитель услугодателя принимает решение о выдаче решения либо об отказе в выдаче решения.

3. Описание порядка использования информационных систем и порядка взаимодействия структурных подразЗделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы;

      1) ответственный специалист услугодателя проверяет документы услугополучателя на соответствие пункту 9 стандарта, принимает,регистрирует их в журнале регистрации. Выдает услугополучателю копию заявления со штампом регистрации управления (входящий номер, дата) о получении документов и направляет руководству услугодателя (30 минут);

      2) руководитель услугодателя ознакамливается с документами, визирует и направляет ответственному специалисту (30 минут);

      3) ответственный специалист услугодателя рассматривает документы услугополучателя и направляет материалы, указанные в подпункте 5) пункта 9 Стандарта в уполномоченный орган для согласования в управление по делам религий (5 календарный день);

      4) руководитель отдела услугодателя получает согласование управление по делам религий, готовит решение или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет руководству услугодателя для подписания (30 календарных дней);

      5) руководитель услугодателя подписывает решение и подтверждает гербовой печатью или подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет к ответственному специалисту (30 минут);

      6) ответственный специалист услугодателя регистрирует в журнале регистрации решение о выдаче или выдает мотивированный отказ в выдаче решения государственной услуги услугополучателю (30 минут).

4. Описание порядка взаимодействия с между иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги

      7. Ответственный специалист услугодателя рассматривает полученные документы, направляет на согласование в коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области";

      Коммунальное государственное учреждение "Управление по делам религии акимата Жамбылской области" рассматривает в соответствии с Законом, согласует либо отказывает в согласовании.

5. Заключительные положения

      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о
перепрофилировании
(изменении функционального
назначения) зданий
(сооружений) в культовые
здания (сооружения)"

Справочник

бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"



Условные обозначения: