Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 шілдедегі № 153 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 20 тамызда № 2726 болып тіркелді. Күші жойылды – Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 31 наурыздағы № 91 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Жамбыл облысы әкімдігінің 31.03.2016 № 91 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
       "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы";
      2) "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің энергетика және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. "Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 14 сәуірдегі № 115 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне № 2228 болып тiркелген, 2014 жылдың 3 маусымында № 84-85 (17941-17942) "Ақ жол" газетiнде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б. Орынбековке жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы 17 шілдедегі
№ 153 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің 2015 жылғы 09 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес аудандардың және Тараз қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі - қызмет беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – халыққа қызмет көрсету орталығы);
      2) "электрондық үкіметтің www.egov.kz" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет нәтижесі:
      кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе осы стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме қызмет алушының өтініші немесе порталға электронды сұрау салу және Стандарттың 9-тармағында көзделген құжаттардың тізбесі болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығына құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға өтініш берген кезде – күнтізбелік 30 (отыз) күн;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқcат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы құжаттарды қабылдайды және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат немесе қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы реестрді жасайды және құжаттарды қызмет берушіге электрондық түрде жібереді - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және қызмет берушінің басшысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      4) қызмет берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және қызмет берушінің жауапты орындаушысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      5) қызмет берушінің жауапты маманы құжаттарды өңдейді, дайындайды және тұрғын үй комиссиясының қарауына жібереді - 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде;
      6) тұрғын үй комиссиясы құжаттарды қарайды, қорытынды шығарады, хаттамаға қол қояды және қызмет берушінің жауапты маманына жібереді - 9 (тоғыз) күнтізбелік күн ішінде;
      7) қызмет берушінің жауапты маманы кезектің нөмірі көрсетілген хабарламаның жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және басшыға қол қою үшін жібереді - 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде;
      8) қызмет берушінің басшысы хабарламаға қол қояды және қызмет берушінің жауапты орындаушысына электрондық немесе қағаз түрінде жібереді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      9) қызмет берушінің қызметкері қол қойылған хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына электрондық түрде жібереді - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      10) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы қызметті алушыға кезекке қою туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты электрондық немесе қағаз түрінде береді – 5 (бес) минуттан аспайды.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы:
      1) құжаттарды қабылдау және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы немесе құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беру;
      2) реестрді жасау және құжаттарды қызмет берушіге жіберу;
      3) құжаттарды қабылдау, тіркеу және қызмет берушінің басшысына жіберу;
      4) бұрыштаманы дайындау және қызмет берушінің жауапты орындаушысына жіберу;
      5) құжаттарды өңдеу, дайындау және тұрғын үй комиссиясының қарауына жіберу;
      6) құжаттарды қарау, қорытынды шығару, хаттамаға қол қою және қызмет берушінің жауапты маманына жіберу;
      7) хабарлама жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және қызмет берушінің басшысына жіберу;
      8) хабарламаға қызмет берушінің басшысымен қол қою электрондық немесе қағаз түрінде;
      9) хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына жіберу;
      10) қызметті алушыға есепке қою туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру электрондық немесе қағаз түрінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен қызмет берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы;
      2) қызмет берушінің қызметкері;
      3) қызмет берушінің басшысы;
      4) қызмет берушінің жауапты маманы;
      5) тұрғын үй комиссиясы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара іс-қимылдың реттілігін сипаттау:
      1) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы құжаттарды қабылдайды және тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат немесе қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 5 (бес) минуттан аспайды;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы реестрді жасайды және құжаттарды қызмет берушіге электрондық түрде жібереді - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және қызмет берушінің басшысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      4) қызмет берушінің басшысы бұрыштаманы дайындайды және қызмет берушінің жауапты орындаушысына жібереді – 2 (екі) минуттан аспайды;
      5) қызмет берушінің жауапты маманы құжаттарды өңдейді, дайындайды және тұрғын үй комиссиясының қарауына жібереді - 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде;
      6) тұрғын үй комиссиясы құжаттарды қарайды, қорытынды шығарады, хаттамаға қол қояды және қызмет берушінің жауапты маманына жібереді - 9 (тоғыз) күнтізбелік күн ішінде;
      7) қызмет берушінің жауапты маманы кезектің нөмірі көрсетілген хабарламаның жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және басшыға қол қою үшін жібереді - 7 (жеті) күнтізбелік күн ішінде;
      8) қызмет берушінің басшысы хабарламаға қол қояды және қызмет берушінің жауапты орындаушысына электрондық немесе қағаз түрінде жібереді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      9) қызмет берушінің қызметкері қол қойылған хабарламаны халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторына электрондық түрде жібереді - 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      10) халыққа қызмет көрсету орталығының инспекторы қызметті алушыға кезекке қою туралы хабарламаны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты электрондық немесе қағаз түрінде береді – 5 (бес) минуттан аспайды.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілген қызмет беруші мен көрсетілген қызмет алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) қызмет алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – қызмет алушының мемлекеттік қызметті алу үшін жеке сәйкестендіру нөмірі мен парольді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – жеке сәйкестендіру нөмірі мен пароль арқылы порталда тіркелген қызмет алушы жайлы мәліметтердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 үдеріс –қызмет алушының мәліметтерінің бұзылушылықтары болған жағдайда порталмен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс - қызмет алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшін экранға тапсырыс үлгісін шығару және қызмет алушының құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, үлгіні толтыруы (мәліметтерді енгізу);
      6) 4 үдеріс – мемлекеттік қызметті алу үшін үлгіні (енгізілген мәліметтерді) қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландыру;
      7) 2 шарт – порталда электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және қайтарылып алынған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сонымен қатар жеке сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (тапсырыста көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі мен электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі арасында) тексеру;
      8) 5 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасының расталмауына байланысты тапсырыс берілген мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6 үдеріс – қызмет алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету үшін тапсырысты куәландыруы және қызмет берушімен өндеу үшін "электрондық үкімет" шлюзі арқылы аймақтық "электрондық үкімет" шлюзіндегі автоматтандырылған жұмыс орнына электрондық құжатты (тапсырысты) жіберу және қызмет берушінің жауапты орындаушысымен мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7 үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі қызмет берушімен қызмет алушының "жеке кабинетіне" қызмет берушінің жауапты орындаушысының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысаны жолданады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету барысында портал арқылы жүгінуі ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес сипатталған.

5. Қорытынды ережелер

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, қызмет берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламентке 2, 3-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің (http://uezhkh.zhambyl.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет – ресурсында орналастырылады.

  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй
қорынанжергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғынүйге
мұқтаж азаматтарды есепке алу
және кезекке қою, сондай-ақ
жергілікті
атқарушыоргандардың тұрғын
үй беру туралы
шешімқабылдауы" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша 

"Электрондық үкімет" порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуде функционалдық өзара іс-әрекет диаграммасы

      


Шартты белгілер:

      


  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй
қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге
мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы
органдардың тұрғын үй беру
туралы шешім қабылдауы"
мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне 2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы
"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"

Шартты белгілер:
      


  "Мемлекеттік тұрғын үй
қорынан берілетін тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй
қорынанжергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғынүйге
мұқтаж азаматтарды есепке
алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті
атқарушыоргандардың тұрғын
үй беру туралы
шешімқабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы"

      


Шартты белгілер:

      


  Жамбыл облысыәкімдігінің
2015жылғы 17 шілдедегі
№ 153 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің 2015 жылғы 09 сәуірдегі №319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес аудандардың және Тараз қаласының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы функцияны жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі - қызмет беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беруді қызмет берушінің кеңселері жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – мемлекеттік кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға тұрақты пайдалануында коммуналдық тұрғын үй қорынан берілген тұрғын үйдің немесе жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалдаған тұрғын үйдің болуы (болмауы) туралы анықтама (бұдан әрі – анықтама).
      Қызмет алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда қызмет беруші стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме – стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды қызмет алушымен (не сенімхат бойынша оның өкілімен) ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу - 10 (он) минуттың ішінде;
      2) қызмет берушінің басшысымен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау – 5 (бес) минуттың ішінде;
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерделеу, анықтама (бас тарту туралы қолхат) жобасын дайындау - 5 (бес) жұмыс күннен аспайды);
      4) қызмет берушінің басшысы анықтамаға (бас тарту туралы қолхатқа) қол қою және оны қызмет берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жіберу - 5 (бес) минуттың ішінде);
      5) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен анықтаманы тіркеу және қызмет алушыға анықтаманы (бас тарту туралы қолхатты) беру - 10 (он) минуттың ішінде.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу;
      2) қызмет берушінің басшысымен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау;
      3) құжаттар топтамасын зерделеу, анықтама (бас тарту туралы қолхат) жобасын дайындау;
      4) қызмет берушінің басшысы анықтамаға (бас тарту туралы қолхатқа) қол қою және оны қызмет берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жіберу;
      5) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен анықтаманы тіркеу және қызмет алушыға анықтаманы (бас тарту туралы қолхатты) беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын қызмет берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшысы;
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы өзара рәсімдердің реттілігін сипаттау:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау, тіркеу және оларды қызмет берушінің басшысына жіберу - 10 (он) минуттың ішінде;
      2) қызмет берушінің басшысымен мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті беру бойынша жауапты орындаушыны айқындау – 5 (бес) минуттың ішінде;
      3) қызмет берушінің жауапты орындаушысымен құжаттар топтамасын зерделеу, анықтама (бас тарту туралы қолхат) жобасын дайындау - 5 (бес) жұмыс күннен аспайды;
      4) қызмет берушінің басшысы анықтамаға (бас тарту туралы қолхатқа) қол қою және оны қызмет берушінің кеңсе қызметкеріне тіркеуге жіберу - 5 (бес) минуттың ішінде;
      5) қызмет берушінің кеңсе қызметкерімен анықтаманы (бас тарту туралы қолхатты) тіркеу және қызмет алушыға анықтаманы беру – 10 (он) минуттың ішінде.

4. Қорытынды ережелер

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің (http://uezhkh.zhambyl.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет – ресурсында орналастырылады.

  "Мемлекеттік кәсіпорынның
немесе мемлекеттік
мекеменің тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарға тұрақты
пайдалануында коммуналдық
тұрғын үй қорынан берілген
тұрғын үйдің немесе
жергілікті атқарушы орган
жеке тұрғын үй қорынан
жалдаған тұрғын үйдің болуы
(болмауы) туралы анықтама
беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства

Постановление акимата Жамбылской области от 17 июля 2015 года № 153. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 20 августа 2015 года № 2726. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылской области от 31 марта 2016 года № 91

      Сноска. утратило силу - постановлением акимата Жамбылской области от 31.03 2016 № 91 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде";
      2) "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства акиматаЖамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.
      3. Признать утратившим силу постановление акиматаЖамбылской области от 14 апреля 2014 года № 115 "Об утверждении регламента государственной услуги" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2228, опубликовано 3 июня 2014 года в газете "Знамя труда" № 58 (17931)).
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б.Орынбекова.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Жамбылской области
от 17 июля 2015 года № 153

Регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонде или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонде или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденным приказом Министерства национальной экономики Республики Казахстан от09 апреля 2015 года №319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее - стандарт) структурным подразделением местного исполнительного органа районов и города Тараз, осуществляющие функции в сфере жилищно-коммунального хозяйства(далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитиюРеспублики Казахстан (далее – центр обслуживания населения);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги:
      электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.      
      3. Результат государственной услуги:
      уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников)услугодателя в процессеоказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателемдокументов указанных в пункте 9 стандарта необходимых для оказания государственной услуги.
      5. Срок оказания государственной услуги:
      1) со дня сдачи пакета документов в центр обслуживания населения, а также при обращении на портал – 30 (тридцать) календарных дней;
      2) максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания – 20 (двадцать) минут.
      6. Содержаниекаждой процедуры (действия), входящей всостав процесса оказания государственной услуги,длительность его выполнения через центр обслуживания населения:
      1) инспектор центра обслуживания населения принимает документыи выдает расписку о приеме соответствующих документов либо вслучае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает распискуоб отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту – не более 5 (пяти) минут;
      2) инспектор центра обслуживания населения составляет реестри направляет документы сотруднику услугодателя в электронном виде- в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрируети направляет руководителю услугодателя–не более 2 (двух) минут;
      4) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя–не более 2 (двух) минут;
      5) ответственный специалист услугодателя обрабатывает,подготавливает документы и направляет на рассмотрение жилищной комиссии – в течение 7 (семи) календарных дней;
      6) жилищная комиссия рассматриваетдокументы,выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту услугодателя-в течение 9 (девяти) календарных дней;
      7) ответственный специалист услугодателя оформляет проект уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги) и направляет документы руководителю услугодателя на подпись -в течение 7 (семи) календарных дней;
      8) руководитель услугодателя подписывает уведомление и отдает на регистрацию сотрудникууслугодателя в электронном или бумажном виде – втечение 1 (одного) рабочего дня;
      9) сотрудник услугодателя осуществляет регистрацию документов и направляет их вцентр обслуживание населения -в течение 1 (одного) рабочего дня;
      10) инспектор центра обслуживания населения выдаетуслугополучателю уведомление о постановке на учет, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) через центр обслуживания населения:
      1) прием документов и выдача расписки о приеме соответствующих документов либо расписку об отказе в приеме документов;
      2) составление реестра и направление документов сотруднику услугодателя;
      3) прием документов, регистрация и направление руководителю услугодателя;
      4) подготовка резолюции и передача ответственному исполнителю услугодателя;
      5) обработка документов и направления на рассмотрение жилищной комиссии;
      6) рассмотрениядокументов, вынесения заключение, подписание протокола и направление ответственному специалисту услугодателя;
      7) оформление проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе и направление документов руководителю услугодателя;
      8) подписание руководителем услугодателя уведомления в электронном или бумажном виде;
      9) передачауведомленияинспекторуцентраобслуживаниянаселения;
      10) выдачауслугополучателюуведомлениеопостановкена учет, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронном или бумажном виде.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения:
      1) инспектор центра обслуживания населения;
      2) сотрудник услугодателя;
      3) руководитель услугодателя;
      4) ответственный специалист услугодателя;
      5) жилищная комиссия.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) инспектор центра обслуживания населения принимает документы и выдает расписку о приеме соответствующих документов либо в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту – не более 5 (пяти) минут;
      2) инспектор центра обслуживания населения составляет реестри направляет документы сотруднику услугодателя в электронном виде- в течение 1 (одного) рабочего дня;
      3) сотрудник услугодателя принимает документы, регистрируети направляет руководителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      4) руководитель услугодателя готовит резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя – не более 2 (двух) минут;
      5) ответственный специалист услугодателя обрабатывает,подготавливает документы и направляет на рассмотрение жилищной комиссии – в течение 7 (семи) календарных дней;
      6) жилищная комиссия рассматривает документы, выносит заключение, подписывает протокол и направляет ответственному специалисту услугодателя – течение 9 (девяти) календарных дней;
      7) ответственный специалист услугодателя оформляет проект уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги) и направляет документы руководителюуслугодателя на подпись – в течение 7 (семи) календарных дней;
      8) руководитель услугодателя подписывает уведомление о постановке на учет и отдает на регистрацию сотрудникууслугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      9) сотрудник услугодателя осуществляет регистрацию уведомленияи направляет их вцентробслуживаниенаселениявэлектронномвиде -в течение 1 (одного) рабочего дня;
      10) инспектор центра обслуживания населения выдает услугополучателю уведомление о постановке на учет, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в электронном или бумажном виде – не более 5 (пяти) минут.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":
      1) услугополучательосуществляетрегистрациюнапорталеспомощью индивидуального идентификационного номера и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода индивидуального идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги изаполнение формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 – подписание посредством электронно-цифровой подписью заполненной формы (введенных данных) запроса на оказаниегосударственной услуги;
      7) условие 2–проверка соответствия идентификационных данных (между индивидуальным идентификационным номером, указанным в запросе и индивидуальным номером, указанным в регистрационномсвидетельстве электронно-цифровойподписи), срока действия регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных(аннулированных) регистрационных свидетельств портала;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственнойуслугевсвязиснеподтверждениемподлинностиэлектронно-цифровой подписи услугополучателя;
      9) процесс 6 направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронно – цифровой подписью услугополучателя через шлюз "электронного правительства" в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" информационной системе услугодателя и обработка государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя;
      10) процесс 7 – результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронно-цифровой подписью ответственного исполнителя услугодателя.
      Функциональное взаимодействие информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

5. Заключительные положения

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению – 2, 3 к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсе услугодателя (http://uezhkh.zhambyl.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность,
а также принятие местными
исполнительными
органами решения
предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из
государственного жилищного
фонда или
жилище, арендованном
местным исполнительным
органом в частном жилищном
фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства"

      


Условные обозначения:

      


  Приложение 2к регламенту
государственной услуги
"Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения
опредоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище изгосударственного
жилищного фонда или
жилище, арендованном
местным исполнительным
органом в частном жилищном
фонде"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище изгосударственного жилищного фонда илижилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

      


      

Условные обозначения:

      


  Приложение3
к регламенту государственной
услуги "Постановка на учет и
очередность, а также принятие
местными исполнительными
органами решения о
предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или
жилище, арендованном
местным исполнительным
органом в частном жилищном
фонде"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище изгосударственного жилищного фонда илижилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

      


Условные обозначения:

      


  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от 17 июля 2015 года № 153

Регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения" (далее – государственная услуга) оказывается в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача справки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фондаили жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения", утвержденным приказом Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 09 апреля 2015 года №319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (далее - стандарт) структурным подразделением местного исполнительного органа районов и города Тараз, осуществляющие функции в сфере жилищно-коммунального хозяйства (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выдача услугополучателюсправки о наличии (отсутствии) в постоянном пользовании жилища из коммунального жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, гражданам, нуждающимся в жилище из жилищного фонда государственного предприятия либо государственного учреждения (далее – справка).
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета
      документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта государственной услуги, услугодатель выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к стандарту государственной услуги.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем(либо его представителем по доверенности) документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и передача их руководителю- в течение 10 (десяти) минут;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и определения ответственного исполнителя услугодателя для выдачи государственной услуги -в течение 5 (пяти) минут;
      3) изучения пакета документов ответственным исполнителем и подготовка проекта справки (расписки об отказе)-не более 5 (пяти) рабочих дней;
      4) подписание руководителем справки (расписки об отказе) и передача сотруднику канцелярии услугодателя для регистрации- в течение 5 (пяти) минут;
      5) регистрация и выдача сотрудником канцелярии услугодателя справки (расписки об отказе) услугополучателю -в течение 10 (десяти) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начало выполнения следующей процедуры (действия):
      1) прием и регистрация предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и передача их руководителю;      
      2) рассмотрение предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и определения ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги;
      3) изучения пакета документов и подготовка проекта справки (расписки об отказе);
      4) подписание справки (расписки об отказе) и передача сотруднику канцелярии услугодателя для регистрации;
      5) регистрация и выдача сотрудником канцелярии услугодателя справки(расписки об отказе)услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений(сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников), длительность каждой процедуры (действия):
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и передача их руководителю- в течение 10 (десяти) минут;
      2) рассмотрение руководителем услугодателя предоставленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги и определения ответственного исполнителя услугодателя для выдачи государственной услуги -в течение 5 (пяти) минут;
      3) изучения пакета документов ответственным исполнителем услугии подготовка проекта справки (расписки об отказе)-не более 5 (пяти) рабочих дней;
      4) подписание руководителем услуги справки (расписки об отказе)и передача сотруднику канцелярии услугодателя для регистрации- в течение 5 (пяти) минут;
      5) регистрация и выдача сотрудником канцелярии услугодателя справки(расписки об отказе)услугополучателю -в течение 10 (десяти) минут.

4. Заключительные положения

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет – ресурсеуслугодателя (http://uezhkh.zhambyl.kz) и акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz).      

  Приложение
к Регламенту государственной
услуги
"Выдача справки о наличии
(отсутствии)
в постоянном пользовании
жилища из
коммунального жилищного
фонда или жилища,
арендованного местным
исполнительным органом
в частном жилищном фонде,
гражданам, нуждающимся
в жилище из жилищного фонда
государственного
предприятия либо
государственного учреждения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

Условные обозначения: