Жануралар дүниесі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 шілдедегі № 166 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 28 тамызда № 2738 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2017 жылғы 27 қарашадағы № 254 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 27.11.2017 № 254 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы";

      2) "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберілуін;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 қазандағы № 293 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердiң мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiне № 2395 болып тiркелген, 2014 жылдғы 9 желтоқсандағы № 136 (18009) "Ақ жол" газетiнде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Б.Орынбековке жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "27" шілдедегі
№ 166 қаулысымен бекітілген

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 18-03/390 бұйрығымен бекітілген "Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - облыс әкімдігінің қағаз жеткізгіштегі жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөніндегі қаулысы (бұдан әрі - қаулы).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі көрсетілетін қызметті алушымен (не сенiмхат бойынша оның өкiлiмен) жүгінген кезде стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы өтінішті алған сәттен бастап оны кіріс хат-хабарларды тіркейтін журналда тіркейді, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхатты береді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы үшін 15 (он бес) минут ішінде жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қызмет алушының өтінішін қарайды және қызметті беруші басшысы орынбасарының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары қызметті беруші бөлім басшысының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы қызметті беруші бөлім маманының қарауы үшін бұрыштаманы 30 (отыз) минуттың ішінде қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексеріп, қаулы жобасын немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын әзірлеп, 2 (екі) жұмыс күннің ішінде көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметіне жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы қаулының жобасы немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын тексеріп 3 (үш) сағаттың ішінде қол қояды;

      7) қаулының жобасына немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағаттың ішінде қол қояды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - әкім аппараты) кеңсесіне қаулының жобасын ұсыну немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты 2 (екі) сағаттың ішінде тіркеуге өткізеді;

      9) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің жауапты қызметкері бекітілген қаулының көшірмесін немесе тіркелген қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатын 30 (отыз) минут ішінде қызмет алушыға береді.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижелері:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет алушының құжаттарын тіркеу;

      2) көрсетілетін қызмет беруші басшысының бұрыштамасын қою;

      3) көрсетілетін қызмет беруші басшысы орныбасарының бұрыштамасын қою;

      4) көрсетілетін қызмет беруші бөлім басшысының бұрыштамасын қою;

      5) көрсетілетін қызмет беруші жауапты маманың қаулы жобасын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хат жобасын әзірлеуі;

      6) қаулының жобасына немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына қызмет берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметі маманының қол қоюы;

      7) қаулының жобасына немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына көрсетілетін қызметті беруші басшысының қолын қоюы;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы қаулының жобасын әкім аппараты кеңсесінде немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі дәлелді бас тарту хатын тіркеу;

      9) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы бекітілген қаулының көшірмесін немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі дәлелді бас тарту хатын қызмет алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызметті берушінің құрылымдық бөлімдерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім басшысы;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы;

      6) көрсетілетін қызметті беруші құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы.

      9. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтылығын көрсете отырып сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қызмет алушының құжаттарын қабылдау, тіркеу және құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беру, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына 15 (он бес) минут ішінде жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті беруші қызметті алушының өтінішін қарайды және қызмет беруші басшысы орынбасарының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      3) қызметті беруші басшысының орынбасары қызметті берушінің бөлім басшысының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағат ішінде қояды;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы қызметті беруші бөлім маманының қарауы үшін бұрыштаманы 30 (отыз) минуттың ішінде қояды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы ұсынылған құжаттар топтамасының толықтығын тексеріп, қаулы жобасын немесе құжаттар топтамасы ұсынылған құжаттар толық емес болған жағдайда 2 (екі) жұмыс күннің ішінде дәлелді бас тарту хатын әзірлеп, қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің құқықтық қамтамасыз ету қызметінің маманы қаулының жобасы немесе құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасын 3 (үш) сағаттың ішінде тексеріп қол қояды;

      7) қаулының жобасына немесе қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хаттың жобасына көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 2 (екі) сағаттың ішінде қол қояды;

      8) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері "Жамбыл облысы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - әкім аппараты) кеңсесіне қаулының жобасын ұсыну немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі хатты тіркеуге 2 (екі) сағаттың ішінде өткізеді;

      9) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы бекітілген қаулының көшірмесін немесе тіркелген қызмет көрсетуден бас тарту жөніндегі дәлелді хатын қызмет алушыға 30 (отыз) минут ішінде береді;

4. Қорытынды ережелер

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында (htpps://www.upr-taraz.kz) және Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында (htpps://www.zhambyl.gov.kz) орналастырылады.

  "Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар
дүниесін пайдаланушыларға
аңшылық алқаптар мен балық
шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және
балық шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін
сервитуттарды белгілеу жөнінде
шешімдер қабылдауы"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

"Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


Шартты белгілері:

     


  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "27" шілдедегі
№ 166 қаулысымен бекітілген

"Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызметі) "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің "Жануарлар дүниесі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 18-03/390 бұйрығымен бекітілген "Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" стандартына сәйкес көрсетеді (бұдан әрі - стандарт).

      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі;

      2) www.e.gov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат не көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті одан әрі қараудан бас тартуы туралы дәлелді жауабы.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (әрекетті) бастау үшін төменгі негізі болады:

      стандарттың 1 немесе 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қағаз түрінде рұқсат алу үшін өтініш;лрпслрпслрпслрпслрпслрпслрпслрпслрплрлрпс

      порталға жүгінген кезде: стандарттың 1 немесе 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша, өтініш берушінің электрондық цифралық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) мен куәландырылған электрондық құжат нысанында рұқсат алуға берілген өтінім негіз болып табылады.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы өтінішті алған сәттен бастап оны кіріс хат-хабарларды тіркейтін журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауы үшін 15 (он бес) минут ішінде жеткізеді;

      2) қызметті берушінің басшысы қызмет алушының өтінішін қарайды және қызметті беруші басшысы орынбасарының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары қызметті беруші бөлім басшысының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы қызметті беруші бөлім маманының қарауы үшін бұрыштаманы 30 (отыз) минуттың ішінде қояды;

      5) қызметті берушінің бөлім маманы өтінішті қарайды және рұқсатты рәсімдейді. Ұсынылған құжаттар толық емес болған жағдайда 2 (екі) жұмыс күннің ішінде дәлелді бас тарту хатын әзірлеп, қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      6) қызметті берушінің бөлім басшысы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатын тексеріп, қызмет беруші басшысының орынбасарына 30 (отыз) минуттың ішінде жолдайды;

      7) қызметті беруші басшысының орынбасары рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатына келіседі және қызметті беруші басшысына 3 (үш) сағаттың ішінде жолдайды;

      8) қызметті берушінің басшысы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден дәлелді бас тарту хатына қол қояды және кеңсеге 3 (үш) сағаттың ішінде жолдайды;

      9) қызметті беруші кеңсесінің маманы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатын тіркейді және қызметті алушыға келген кезде 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

      8. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) қызмет алушының өтінімін тіркеу;

      2) қызмет беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) қызмет беруші басшысы орынбасарының бұрыштамасы;

      4) бөлім басшысының бұрыштамасы;

      5) жауапты маманның рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатының жобасы;

      6) бөлім басшысымен тексеру;

      7) қызмет берушінің басшысы орынбасарымен келісу;о

      8) қызмет беруші басшысының қол қоюы;

      9) қызмет беруші кеңсесінде тіркеу және қызмет алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдың бөлімдерінің (қызметкерлердің) тізбесі:

      1) қызметті берушінің кеңсесі;

      2) қызметті берушінің басшысы;

      3) қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) қызметті берушінің бөлім басшысы;

      5) қызметті берушінің жауапты маманы.

      10. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін, әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтылығын көрсете отырып сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы өтінішті алған сәттен бастап оны кіріс хат-хабарларды тіркейтін журналда тіркейді, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарауына 15 (он бес) минуттың ішінде жеткізеді;

      2) қызметті берушінің басшысы қызметті алушының өтінішін қарайды және қызмет беруші басшысы орынбасарының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағаттың ішінде қояды;

      3) қызметті беруші басшысының орынбасары қызметті берушінің бөлім басшысының қарауы үшін бұрыштаманы 2 (екі) сағат ішінде қояды;

      4) көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің басшысы қызметті беруші бөлім маманының қарауы үшін бұрыштаманы 30 (отыз) минуттың ішінде қояды;

      5) қызметті берушінің бөлім маманы өтінішті қарайды және рұқсатты рәсімдейді. Ұсынылған құжаттар толық емес болған жағдайда 2 (екі) жұмыс күннің ішінде дәлелді бас тарту хатын әзірлеп, қызметті берушінің бөлім басшысына жолдайды;

      6) қызметті берушінің бөлім басшысы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатын тексеріп, қызмет беруші басшысының орынбасарына 30 (отыз) минуттың ішінде жолдайды;

      7) қызметті беруші басшысының орынбасары рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатына келіседі және қызметті беруші басшысына 3 (үш) сағаттың ішінде жолдайды;

      8) қызметті берушінің басшысы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсеттен дәлелді бас тарту хатына қол қояды және кеңсеге 3 (үш) сағаттың ішінде жолдайды;

      9) қызметті беруші кеңсесінің маманы рұқсат немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен дәлелді бас тарту хатын тіркейді және қызметті алушыға келген кезде 30 (отыз) минуттың ішінде береді.

4. "Электрондық үкімет" веб-порталымен, халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге қызмет берушілерімен өзара әрекет тәртібін, мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібін сипаттау

      11. "Электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі жүгіну тәртібі және қызмет алушы мен қызмет берушінің әрекеттерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:

      1) қызмет алушы порталына компьютердің интернет-браузеріне сақталған өзінің ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен тіркелуі жүзеге асырады (порталында тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1–үдеріс – қызмет алушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін компьютердің интернет-браузеріне бекітуі, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының порталындағы парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);

      3) 1–шарт – логин (жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірі) және пароль арқылы тіркелген қызмет алушы туралы деректердің дұрыстығын порталында тексеру;

      4) 2–үдеріс – қызмет алушы деректерінің дұрыс болмауына байланысты, порталында авторизациялаудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;

      5) 3–үдеріс – қызмет алушың "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпаратық жүйе веб-порталынан осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қызмет алушының нысанды толтыруы үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы (деректерді енгізу);

      6) 4–үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2–шарт – электрондық үкімет веб-порталында ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сауалда және ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі арасындағы сәйкестендірме деректерге сәйкес келуін тексеру;

      8) 5–үдеріс – қызмет алушының ЭЦҚ-ның түпнұсқалығының расталмауына байланысты, сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы порталдың хабарламасын қалыптастыру;

      9) 6–үдеріс – қызмет алушының ЭЦҚ-сы көмегімен сауалдың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) және оған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің электрондық түрде бекітілген құжаттарын куәландыруы (қол қоюы);

      10) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында электрондық құжатты (қызмет алушының сауалын) тіркеу және "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қорының ақпараттық жүйесіндегі сауалды өңдеу;

      11) 3-шарт – қызмет берушінің қызмет алушыны квалификациялық талаптарына және рұқсат беру негіздеріне сәйкестігін тексеруі;

      12) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйе веб-порталында қызмет алушының деректерінің дұрыс болмауына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы порталдың хабарламасын құрастыру;

      13) 9-үдеріс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесінде қалыптастырған қызмет нәтижесін (рұқсат) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен құрастырылады.

      12. Сұрау салу нысаны және қызмет алу жауабы "Е-лицензиялау" www.elicense.kz веб-порталында көрсетілген.

      13. Қызмет алушының мемлекеттік электрондық қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: порталдың "Қызметті алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ қызмет берушіге жүгіну арқылы.

      14. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірліктер:

      1) "электрондық үкімет" порталы;

      2) "электрондық үкімет" шлюзы;

      3) "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерек қоры ақпараттық жүйесі;

      4) жеке тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры/заңды тұлғалардың мемлекеттік дерек қоры;

      5) бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе;

      6) қызмет беруші.

      15. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген құрылымдық бөлімшелердің іс-қимылы (функциялар, рәсімдер, операциялар) дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

4. Қорытынды ережелер

      16. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының сипаттамасы осы регламенттің 2 және 3-қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалықтарында көрсетіледі.

      Мемлекетттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалықтары "Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсында (htpps://www.upr-taraz.kz) орналастырылады.

  "Жануарлар дүниесін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентінің 1- қосымшасы

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың диаграммасы

     


Шартты белгілері:

     


  "Жануарлар дүниесін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентінің
2-қосымшасы

"Жануарлар дүниесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің бизнес-процестерінің анықтамалығы (қағаз түрінде қызмет көрсету кезде)

     


Шартты белгілері:

     


  "Жануарлар дүниесін
пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
кызмет регламентінің
3-қосымшасы

"Жануарлар дүниесін пайдануға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің бизнес-процестерінің анықтамалығы (электрондық түрде қызмет көрсету кезде)

     


Шартты белгілері:

     


     

Об утверждении регламентов государственных услуг в области животного мира

Постановление акимата Жамбылской области от 27 июля 2015 года № 166. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 28 августа 2015 года № 2738. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 27 ноября 2017 года № 254

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 27.11.2017 № 254 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Утвердить регламенты государственных услуг:
      1) "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства";
      2) "Выдача разрешения на пользование животным миром".
      Коммунальному государственному учреждению "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.
      Признать утратившим силу постановление акимата Жамбылской области от 30 октября 2014 года № 293 "Об утверждении регламента государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2395, опубликовано в областной газете "Знамя труда" № 168 (18025) от 9 декабря 2014 года).
      Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Б. Орынбекова.
      Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
№ 166 от 27 июля 2015 года

Регламент государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее - услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства" (далее - стандарт) утвержденного приказом и.о. Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 18-03/390 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животного мира".
      2. Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      3. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – постановление акимата области по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства (далее – постановление) на бумажном носителе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности) является представление документов, указанных в пункте 9 стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение - 15 (пятнадцать) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя - 2 (два) часа;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела - 2 (два) часа;
      4) наложение резолюции руководителем отдела с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту - 30 (тридцать) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов на полноту, подготовка проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги и передача их в службу правового обеспечения услугодателя - 2 (два) рабочих дня;
      6) проверка и парафирование проекта постановления или, в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя - 3 (три) часа;
      7) подписание проекта постановления или проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем услугодателя - 2 (два) часа;
      8) внесение ответственным специалистом услугодателя проекта постановления в канцелярию коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Жамбылской области" (далее - аппарат акима) или письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию - 2 (два) часа;
      9) получение канцелярией услугодателя копии утвержденного постановления из аппарата акима и выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги канцелярией услугодателя услугополучателю - 30 (тридцать) минут.
      7. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1) регистрация документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги в канцелярии услугодателя;
      2) наложение резолюции руководителя услугодателя;
      3) наложение резолюции заместителя руководителя услугодателя;
      4) наложение резолюции руководителя отдела услугодателя;
      5) подготовка ответственным специалистом услугодателя проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги;
      6) парафирование проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя;
      7) подписание проекта постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем услугодателя;
      8) регистрация проекта постановления в аппарате акима или регистрация письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярии услугодателя;
      9) выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) ответственный специалист услугодателя;
      6) специалист службы правового обеспечения услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение - 15 (пятнадцать) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя - 2 (два) часа;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела - 2 (два) часа;
      4) наложение резолюции руководителем отдела услугодателя с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту - 30 (тридцать) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов на полноту, подготовка проекта постановления или в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги и передача их в службу правового обеспечения услугодателя - 2 (два) рабочих дня;
      6) проверка и парафирование проекта постановления или в случае представления неполного пакета документов, проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги специалистом службы правового обеспечения услугодателя - 3 (три) часа;
      7) подписание проекта постановления или проекта письма об отказе в предоставлении государственной услуги руководителем услугодателя - 2 (два) часа;
      8) внесение ответственным специалистом услугодателя проекта постановления в канцелярию коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Жамбылской области" (далее - аппарат акима) или письма об отказе в предоставлении государственной услуги в канцелярию услугодателя на регистрацию - 2 (два) часа;
      9) получение канцелярией услугодателя копии утвержденного постановления из аппарата акима и выдача постановления или письма об отказе в предоставлении государственной услуги канцелярией услугодателя услугополучателю - 30 (тридцать) минут.

4. Заключительные положения

      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе www.upr-taraz.kz коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области".

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Принятие местными
исполнительными органами
области решения по
закреплению охотничьих угодий
и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за
пользователями животным
миром и установлению
сервитутов для нужд
охотничьего и рыбного
хозяйства"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства"

Условные обозначения

     


  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
№166 от "27" июля 2015 года

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на пользование животным миром"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на пользование животным миром" (далее – государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области" (далее - услугодатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром" утвержденным приказом исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 18-03/390 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животного мира" (далее –стандарт).
      2. Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – разрешение на пользование животным миром либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
      5. Форма предоставления результата государственной услуги - электронная или бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действий) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю является нижеследующее:

      заявление для получения разрешения на бумажном носителе по форме согласно приложениям 1 или 2 к стандарту;

      при обращении через портал: запрос для получения разрешения по форме согласно приложению 1 или 2 к стандарту в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) заявителя.

      7. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение - 15 (пятнадцать) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя - 2 (два) часа;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела - 2 (два) часа;
      4) наложение резолюции руководителем отдела с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту в - 30 (тридцать) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов, подготовка разрешения или мотивированного отказа в предоставлении государственной услуги - 2 (два) рабочих дня с момента поступления;
      6) проверка разрешения либо мотивированного отказа руководителем отдела услугодателя и направление заместителю руководителя - 30 (тридцать) минут;
      7) согласование заместителем руководителя услугодателя и направление заместителю руководителя разрешения либо мотивированного отказа - 3 (три) часа;
      8) подписание руководителем услугодателя разрешения либо мотивированного отказа и направление в канцелярию для регистрации - 3 (три) часа;
      9) регистрация разрешения либо мотивированного отказа канцелярией услугодателя и выдача результата государственной услуги услугополучателю при явке - 30 (тридцать) минут.
      8. Результаты процедур (действий) по оказанию государственной услуги, которые служат основанием для начала выполнения следующих процедур (действий):
      1) регистрация заявки услугополучателя;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) резолюция заместителя руководителя услугодателя;
      4) резолюция руководителя отдела услугодателя.
      5) проект разрешения или мотивированного отказа подготовленный ответственным специалистом отдела;
      6) проверка проекта руководителем отдела услугодателя;
      7) согласование проекта заместителем руководителя услугодателя;
      8) подписание проекта руководителем услугодателя;
      9) регистрация результата государственной услуги в канцелярии услугодателя и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      9. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) ответственный специалист услугодателя.
      10. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) прием, регистрация документов услугополучателя в канцелярии услугодателя и выдача ему расписки о приеме документов, передача документов руководителю услугодателя на рассмотрение - 15 (пятнадцать) минут;
      2) наложение резолюции руководителем услугодателя с последующей передачей на исполнение заместителю руководителя - 2 (два) часа;
      3) наложение резолюции заместителем руководителя услугодателя с последующей передачей на исполнение руководителю отдела - 2 (два) часа;
      4) наложение резолюции руководителем отдела с последующей передачей на исполнение ответственному специалисту - 30 (тридцать) минут;
      5) проверка ответственным специалистом услугодателя представленного пакета документов, подготовка разрешения или мотивированного отказа в предоставлении государственной услуги - 2 (два) рабочих дня с момента поступления;
      6) проверка разрешения либо мотивированного отказа руководителем отдела услугодателя и направление заместителю руководителя - 30 (тридцать) минут;
      7) согласование заместителем руководителя услугодателя и направление заместителю руководителя разрешения либо мотивированного отказа - 3 (три) часа;
      8) подписание руководителем услугодателя разрешения либо мотивированного отказа и направление в канцелярию для регистрации -3 (три) часа;
      9) регистрация разрешения либо мотивированного отказа канцелярией услугодателя и выдача результата государственной услуги при явке услугополучателю - 30 (тридцать) минут.

4. Описание порядка взаймодействия с веб-порталом "электронного правительства", с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" (далее -портал)
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин, (индивидуальный идентификационный номер / бизнес-идентификационный номер) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование в портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги в веб-портале информационной системы государственной базы данных "Е-лицензирование", указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между Индивидуальным идентификационным номером/Бизнес идентификационным номером, указанным в запросе, и Индивидуальным идентификационным номером/ Бизнес идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи;
      8) процесс 5 – формирование порталом сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" и обработка запроса в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи разрешения;
      12) процесс 8 – формирование порталом сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги (разрешения), сформированного информационной системой государственной базы данных "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      12. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      13. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале, в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      14. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) портал "электронного правительства";
      2) шлюз "электронного правительства";
      3) информационная система государственной базы данных "Е-лицензирование";
      4) государственная база данных физические лица/ государственная база данных юридические лица;
      5) единая нотариальная информационная система;
      6) услугодатель.
      15. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.

5. Заключительные положения

      16. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя процессе оказания государственной услуги отражается в справочниках бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 2 и 3 к настоящему регламенту.

      Справочники бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе www.upr-taraz.kz коммунального государственного учреждения "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области".

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
пользование животным миром"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
пользование животным миром"

Справочник бизнес-процессов
оказания государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром" (при бумажной форме оказания услуги)

     


Условные обозначения:

     


  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача разрешения на
пользование
животным миром"

Справочник бизнес-процессов
оказания государственной услуги "Выдача разрешения на пользование животным миром" (при электронной форме оказания услуги)


Условные обозначения: