"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2015 жылғы 17 тамызда № 198 қаулысы. Жамбыл облысы Әділет департаментінде 2015 жылғы 21 қыркүйекте № 2770 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 18 сәуірдегі № 133 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облыстық мәслихатының 18.04.2016 № 133 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
       "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне жіберуді;
      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Е.Манжуовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі К. Көкрекбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2015 жылғы "17" тамыз № 198
қаулысымен бекітілген

"Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетудің әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Жамбыл облысы әкімдігінің денсаулық сақтау басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 294 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекетті тіркеу тізілімінде № 11356 болып тіркелген) бекітілген "Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес келмейтінін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес көрсетеді.
      2. Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің Жамбыл облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі - Халыққа қызмет көрсету орталығы) арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
      1) Стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысандағы Қазақстан Республикасының азаматтары мен оралмандарды медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектілеріне еркін тіркеу науқанына қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірме;
      2) Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі жөніндегі қызметтерді беру үшін әлеуетті қызметтер берушіге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы хаттамадан үзінді көшірме.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (іс-қимылдарды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының өтінімінің немесе электрондық сұратуының болуы, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылының) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қызметтерін берушілерді таңдау жөніндегі комиссияның (бұдан әрі – комиссия) хатшысы көрсетілетін қызметті берушіге тікелей жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қызметтерін берушілерді таңдау рәсіміне қатысуға арналған өтінімін (бұдан әрі – өтінім) қабылдауды және өтінімдерді тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады және өтінімнің көшірмесіне алу туралы белгіні қояды – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут.
      Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгіну кезінде халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және өтінімді қабылдау туралы қолхатты толтырады, оның көшірмесі халыққа қызмет көрсету орталығының құжаттарды қабылдау күні бар белгісімен және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін тапсырудың болжамды күнімен көрсетілетін қызметті алушыға беріледі – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері өтінімті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут.
      Халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды комиссияның хатшысына тапсырады – орындау мерзімі 1(бір) жұмыс күн.
      Комиссияның хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өтінімдерді тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      2) комиссияның хатшысы өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды көрсетілетін қызметті алушының өтінімімен тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қызметтерін берушілерді таңдау жөніндегі комиссияға ұсынады – орындау мерзімі 10 (он) минут;
      3) комиссия көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарайды:
      ұсынылған құжаттардың толықтығы және тиісті ресімделу пәніне;
      құжаттарда көрсетілген мәліметтерге мәлімделген медициналық көмектің сәйкестігіне – орындау мерзімі 2 (екі) жұмыс күні;
      Көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қатысуға арналған
құжаттардың растығын анықтаудың қажеттігі туындағанда – 30 (отыз) күнтізбелік күн;
      4) комиссия қараудың нәтижелері бойынша тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы шешімді қабылдайды – орындау мерзімі 1 (бір) сағат;
      5) комиссияның хатшысы комиссия шешімінің негізінде тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсетуге қатысу үшін әлеуетті қызметтер берушілерге қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес келмейтіні) туралы хаттаманы (бұдан әрі – хаттама), Стандарттың
2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ресімдейді – орындау мерзім 1 (бір) сағат;
      6) комиссия хаттамаға қолын қояды – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      7) комиссия хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені ресімдейді – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хаттамадан үзінді көшірмеге қолын қояды – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      9) өтінімді тікелей қабылдаған жағдайда комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені көрсетілетін қызметті алушыға тапсырады – орындау мерзімі 10 (он) минут.
      Өтінімді халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы қабылдаған
жағдайда комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені
халыққа қызмет көрсету орталығына тапсырады – орындау мерзімі 1 (бір) жұмыс күн.
      Халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері хаттамадан үзінді көшірмені тапсырады – орындау мерзімі 10 (он) минут.
      6. Мынадай рәсімдерді орындауды бастауға негіздеме болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижелері:
      1) тіркелген өтінім;
      2) өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды ұсыну;
      3) көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қарау;
      4) тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы шешімді қабылдау;
      5) хаттаманы ресімдеу;
      6) хаттамаларға қол қою;
      7) хаттамадан үзінді көшірмені ресімдеу;
      8) хаттамадан үзінді көшірмеге қол қою;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің хаттамадан үзінді көшірмені
беруі немесе хаттамадан үзінді көшірмені халыққа қызмет көрсету
орталығына жолдау және хаттамаларды халыққа қызмет көрсету орталығына беру.

3. Мемлекеттік қызмет процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қатысатын құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің), қызметт берушілердің тізбесі:
      1) комиссияның хатшысы;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері;
      3) комиссия;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Құрылымдық бөлімшеледің (қызметкерлердің) арасында рәсімнің реттілігін әр рәсімнің (іс-қимылдың) қызметін көрсетумен сипаттау:
      1) көрсетілетін қызмет берушіге тікелей жүгінген кезде: мемлекеттік қызметті алуға өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды қабылдау – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут.
      Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінген кезде: өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды қабылдау, тіркеу және комиссияның хатшысына жіберу – орындау мерзімі 1 (бір) жұмыс күн;
      2) комиссияның мемлекеттік қызметті көрсетуге өтініммен және оған қоса берілген құжаттармен танысуы – орындау мерзімі 10 (он) минут;
      3) комиссияның көрсетілетін қызмет алушының өтінімін қарауы – орындау мерзімі 2 (екі) жұмыс күні;
      4) комиссияның тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін әлеуетті қызметтер берушінің қойылатын талаптарға сәйкестігі (сәйкес еместігі) туралы шешімді қабылдауы – орындау мерзімі 1 (бір) сағат;
      5) хаттаманы ресімдеу – орындау мерзімі 1 (бір) сағат;
      6) комиссияның хаттамаға қол қоюы – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      7) комиссия хатшысының хаттамадан үзінді көшірмені ресімдеуі – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      8) көрсетілетін қызметті беруші басшысының хаттамадан үзінді көшірмеге қол қоюы – орындау мерзімі 20 (жиырма) минут;
      9) көрсетілетін қызметті берушінің хаттамадан үзінді көшірмені тікелей қабылдау кезінде көрсетілетін қызмет берушіге беру – орындау мерзімі 10 (он) минут.
      Өтінімді халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы қабылдаған кезде
хаттамадан үзінді көшірмені халыққа қызмет көрсету орталығына тапсыру

– орындау мерзімі 1 (бір) жұмыс күн.
      Хаттамадан үзінді көшірмені халыққа қызмет көрсету орталығына тапсыру – орындау мерзімі 10 (он) минут.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызмет берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) көрсетілетін қызмет берушіге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өңдеу ұзақтығы:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы халыққа қызмет көрсету орталығына немесе көрсетілетін қызметті берушіге жүгінеді.
      Мемлекеттік қызмет кезексіз тәртіпте, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      Халыққа қызмет көрсету орталығына жүгіну кезінде көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдау "электрондық кезек" тәртібінде жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті портал арқылы "брондауға" болады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының (немесе оның өкілінің сенімхаты бойынша) жүгінуі кезінде көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету үшін Стандарттың 9-тармағына сәйкес қажетті құжаттардың тізбесін ұсынады;
      3) көрсетілетін қызмет алушының халыққа қызмет көрсету орталығына өтінімін өңдеудің ұзақтығы – орындау уақыты 20 минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызмет алушының өтінімін халыққа қызмет көрсету орталығынан көрсетілетін қызмет берушіге жіберу мерзімі – орындау мерзімі 1 (бір) жұмыс күні.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы алу үрдісін сипаттау, оның ұзақтығы:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу үшін көрсетілетін қызметті алушы өтінімді беру кезінде оған берілген қолхатпен бірге халыққа қызмет көрсету орталығына жүгінеді;
      2) Халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері қолхаттың негізінде көрсетілетін қызмет алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін қағаз тасымалдағышта тапсырады. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін халыққа қызмет көрсету орталығына тапсыру ұзақтығы – 20 минуттан аспайды.
      Осы регламентке 1-қосымшада халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері және қызмет берушінің іс-қимылдары (халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іске қосылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекетттерінің графикалық нысандағы диаграммасы) көрсетілген:
      1) 1 үдеріс – халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері көрсетілетін қызметті алушының өтінімін қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады;
      2) 1 шарт – халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толықтығын тексеруді жүзеге асырады;
      3) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері өтінімті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      4) 3 үдерсі – халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері өтінімді және оған қоса берілген құжаттарды комиссияның хатшысына тапсырады. Комиссияның хатшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінімін өтінімдерді тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады;
      5) 4 үдеріс –комиссияның хатшысы хаттамадан үзінді көшірмені халыққа қызмет көрсету орталығына тапсырады;
      6) 5 үдеріс – халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкері хаттамадан үзінді көшірмені қызметті алушыға тапсырады.
      Рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті беруші қызметкерлерінің өзара іс-қимылының толық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығында көрсетіледі.

  Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі қызметтер
берушісінің қойылатын
талаптарға сәйкестігін (сәйкес
еместігін) анықтау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іске қосылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекетттерінің графикалық нысандағы диаграммасы


Шартты белгілер

      


  Тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемін
көрсету жөніндегі қызметтер
берушісінің қойылатын
талаптарға сәйкестігін (сәйкес
еместігін) анықтау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету жөніндегі қызметтер берушісінің қойылатын талаптарға сәйкестігін (сәйкес еместігін) анықтау" мемлекеттік көрсетілетінқызметті көрсетудің бизнес-процесінің анықтамасы

      


Шартты белгілер

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Постановление акимата Жамбылской области от 17 августа 2015 года № 193. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 21 сентября 2015 года № 2770. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 18 апреля 2016 года № 133

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 18.04.2016 № 133 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям".
      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление здравоохранения акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";
      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Е. Манжуова.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Кокрекбаев

  Утвержден постановлением
акимата Жамбылской области
от "17" августа 2015 года
№ 198

Регламент государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление здравоохранения акимата Жамбылской области" (далее – услугодатель), в соответствии со Стандартом государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям", утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 294 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11356) (далее – Стандарт).
      2. Прием заявления и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя;
      2) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан по Жамбылской области (далее – центр обслуживания населения);
      Форма предоставления государственной услуги – бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги:
      1) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику, для участия в кампании свободного прикрепления граждан Республики Казахстан и оралманов к субъектам здравоохранения, оказывающим первичную медико-санитарную помощь по форме согласно приложению 1 к Стандарту;
      2) выписка из протокола о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) при непосредственном обращении к услугодателю секретарь комиссии по выбору поставщиков услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – комиссия) осуществляет прием и регистрацию заявки на участие в процедуре выбора поставщиков услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – заявка) услугополучателя в журнале регистрации заявок и делает отметку в получении на копии заявки – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      При обращении в центр обслуживания населения, работник центр обслуживания населения осуществляет прием и регистрацию заявки услугополучателя. Подтверждением принятия является расписка, копия которой вручается услугополучателю с отметкой о дате приема документов указанным центром обслуживания населения и датой планируемой выдачи результата оказания государственной услуги – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги, работник центра обслуживания населения отказывает в приеме заявки на участие и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 11 к Стандарту – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      Работник центра обслуживания населения направляет секретарю комиссии заявку и приложенные к ней документы – срок исполнения 1 (один) рабочий день.
      Секретарь комиссии осуществляет регистрацию заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      2) секретарь комиссии представляет заявку и приложенные к ней документы комиссии с заявкой услугополучателя – время исполнения 10 (десять) минут;
      3) комиссия рассматривает заявку услугополучателя:
      на предмет полноты и надлежащего оформления;
      на соответствие заявленной медицинской помощи сведениям, указанным в документах – срок исполнения 2 (два) рабочих дня.
      В случае необходимости установления достоверности представленных услугополучателем документов к заявке на участие – в течение 30 (тридцати) календарных дней;
      4) комиссия по результатам рассмотрения заявки принимает решение о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям – время исполнения 1 (один) час;
      5) секретарь комиссии на основании решения комиссии оформляет протокол о соответствии (несоответствии) требованиям, предъявляемым потенциальному поставщику для участия в оказании гарантированного объема бесплатной медицинской помощи по форме, согласно приложению 2 к Стандарту (далее – протокол) – время исполнения 1 (один) час;
      6) комиссия подписывает протокол – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      7) секретарь комиссии оформляет выписку из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      8) руководитель услугодателя подписывает выписку из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      9) в случае непосредственного приема заявки секретарь комиссии выдает услугополучателю выписку из протокола - время исполнения 10 (десять) минут.
      В случае приема заявки через центр обслуживания населения, секретарь комиссии направляет выписку из протокола в центр обслуживания населения – срок исполнения 1 (один) рабочий день.
      Работник центра обслуживания населения выдает выписку из протокола – время исполнения 10 (десять) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) зарегистрированная заявка;
      2) представление заявки и приложенных к ней документов комиссии;
      3) рассмотрение заявки услугополучателя;
      4) принятие решения о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям;
      5) оформление протокола;
      6) подписание протокола;
      7) оформление выписки из протокола;
      8) подписание выписки из протокола;
      9) выдача выписки из протокола услугодателем либо направление выписки из протокола в центр обслуживания населения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателей, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) секретарь комиссии;
      2) работник центра обслуживания населения;
      3) комиссия;
      4) руководитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) при непосредственном обращении к услугодателю: прием заявки и приложенных к ней документов для получения государственной услуги – время исполнения 20 (двадцать) минут.
      При обращении в центр обслуживания населения: прием, регистрация и направление заявки и приложенных к ней документов секретарю комиссии – срок исполнения 1 (один) рабочий день;
      2) ознакомление комиссии с заявкой и документами, приложенными к ней для оказания государственной услуги – время исполнения 10 (десять) минут;
      3) рассмотрение комиссией заявки услугополучателя – срок исполнения 2 (два) рабочих дня;
      4) принятие комиссией решения о соответствии либо несоответствии потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям – время исполнения 1 (один) час;
      5) оформление протокола – время исполнения 1 (один) час;
      6) подписание комиссией протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      7) оформление секретарем комиссии выписки из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      8) подписание руководителем услугодателя выписки из протокола – время исполнения 20 (двадцать) минут;
      9) выдача выписки из протокола услугополучателю в случае непосредственного приема заявки услугодателем – время исполнения 10 (десять) минут.
      В случае приема заявки через центр обслуживания населения, направление выписки из протокола в центр обслуживания населения – срок исполнения 1 (один) рабочий день;
      Выдача выписки из протокола в центр обслуживания населения – время исполнения 10 (десять) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в центр обслуживания населения и
(или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) для оказания государственной услуги услугополучатель обращается в центр обслуживания населения или к услугодателю.
      Государственная услуга осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      При обращении в центр обслуживания населения прием заявки услугополучателя осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания. При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством портала;
      2) перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет в соответствии с пунктом 9 Стандарта;
      3) длительность обработки заявки услугополучателя в центр обслуживания населения – время исполнения не более 20 минут;
      4) сроки отправки заявки услугополучателя из центра обслуживания населения к услугодателю – срок исполнения 1 (один) рабочий день.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр обслуживания населения, его длительность:
      1) для получения результата оказания государственной услуги услугополучатель с распиской, которая была ему вручена при подаче заявления, обращается в центр обслуживания населения;
      2) работник центр обслуживания населения на основании расписки выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги на бумажном носителе. Длительность выдачи результата оказания государственной услуги в центр обслуживания населения – время исполнения не более 20 минут.
      Описание действия работника центра обслуживания населения и услугодателя (диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных по оказанию государственной услуги через центр обслуживания населения) приведены в приложении 1 к настоящему регламенту.
      1) процесс 1 – прием и регистрация заявки услугополучателя работником центра обслуживания населения;
      2) условие 1 – работник центра обслуживания населения осуществляет проверку полноты пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта;
      3) процесс 2 – в случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта государственной услуги, работник центра обслуживания населения отказывает в приеме заявки на участие и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 11 к Стандарту;
      4) процесс 3 - работник центр обслуживания населения направляет секретарю комиссии заявку и приложенные к ней документы. Секретарь комиссии осуществляет регистрацию заявки услугополучателя в журнале регистрации заявок.
      5) процесс 4 – секретарь комиссии направляет выписку из протокола в центр обслуживания населения;
      6) процесс 5 – работник центр обслуживания населения выдает выписку из протокола услугополучателю.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий работников услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1 к регламенту государственной услуги
"Определение соответствия (несоответствия) потенциального
поставщика услуг гарантированного объема бесплатной
медицинской помощи предъявляемым требованиям"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных по оказанию государственной услуги через Центр обслуживания населения

      


Условные обозначения:

      


  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Определение соответствия
(несоответствия)
потенциального
поставщика услуг
гарантированного объема
бесплатной
медицинской помощи
предъявляемым требованиям"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Определение соответствия (несоответствия) потенциального поставщика услуг гарантированного объема бесплатной медицинской помощи предъявляемым требованиям"

      


Условные обозначения: