"Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Қарағанды облыстық мәслихатының 2015 жылғы 16 сәуірдегі ХХХIII сессиясының № 381 шешімі. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 8 мамырда № 3187 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облыстық мәслихатының 2016 жылғы 6 қаңтардағы N 474 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облыстық мәслихатының 06.01.2016 N 474 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 25-3 бабының 6-тармағына және "Сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың кейбір мәселелері туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2011 жылғы 12 тамыздағы № 1-НП нормативтік қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2014 жылғы 11 ақпандағы № 1-НҚ нормативтік қаулысына (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізіліміне № 9206 болып тіркелген), сәйкес Қарағанды облыстық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.
      2. Қарағанды облыстық мәслихатының 2013 жылғы 28 тамыздағы XVІІI сессиясының "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы" № 205 шешімі жойылсын.
      3. Осы шешім оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Сессия төрағасы

А. Түкбаева

      Облыстық мәслихаттың хатшысы

Н. Дулатбеков


Облыстық мәслихаттың
2015 жылғы 16 сәуірдегі
ХXXІІІ сессиясының
№ 381 шешімімен
бекітілген

"Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес, "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесінің мәртебесін, өкілеттіктерін және жұмысының ұйымдастырылуын айқындайды.
 

1. Жалпы ережелер

      1. "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Тексеру комиссиясы) жергілікті бюджеттің атқарылуына сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асыратын мемлекеттiк орган болып табылады.
      2. Тексеру комиссиясы жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепті ұсыну арқылы Қарағанды облыстық мәслихатына тікелей есеп береді.
      3. Тексеру комиссиясы өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. Тексеру комиссиясы мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазынашылық органдарында есепшоттары болады.
      5. Тексеру комиссиясы азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. Тексеру комиссиясы егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. Тексеру комиссиясы өз құзыретінің мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен, егер мұндай шешімдерді қабылдау осы Ережемен немесе Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен Тексеру комиссиясы төрағасының құзыретіне кіретін болса, Тексеру комиссиясы төрағасының қаулылары немесе бұйрықтары түрінде шешім қабылдайды.
      8. Тексеру комиссиясының құрылымын Тексеру комиссиясының төрағасы, төрт мүшесі және аппараты құрайды. Тексеру комиссиясының штат саны лимитін Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.
      9. Мемлекеттік органның заңды мекенжайы:
      100009, Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Бейбітшілік бульвары, 39.
      10. Мемлекеттік органның толық атауы:
      мемлекеттік тілде: "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде: государственное учреждение "Ревизионная комиссия по Карагандинской области".
      11. Тексеру комиссиясының ережесiн Қарағанды облыстық мәслихаты бекiтедi.
      12. Осы Ереже Тексеру комиссиясының құрылтай құжаты болып табылады.
      13. Тексеру комиссиясының қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      14. Тексеру комиссиясына кәсіпкерлік субъектілерімен Тексеру комиссиясының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер Тексеру комиссиясына Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.
      15. Тексеру комиссиясының төрағасы мен Тексеру комиссиясының мүшелері "А" корпусының әкімшілік мемлекеттік қызметшілері болып табылады.
 

2. Тексеру комиссиясының миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      16. Тексеру комиссиясының миссиясы әкімшілік-аумақтық бірлікте қаржы тәртібін нығайту және экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында жергілікті бюджет қаражатын және мемлекет активтерін пайдаланудың тиімділігін арттыру болып табылады.
      17. Тексеру комиссиясының негізгі міндеттері:
      1) жергілікті бюджеттердің атқарылуына және мемлекет активтерінің пайдаланылуына жергілікті деңгейде сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асыру;
      2) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасының, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының және жергілікті бюджеттердің атқарылуы, бюджет қаражаты мен мемлекет активтерінің пайдаланылуы саласындағы Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінің талаптарының сақталуын бақылау;
      3) жергілікті бюджеттердің атқарылуын, сондай-ақ аумақтарды дамыту бағдарламаларының және бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау.
      18. Тексеру комиссиясының функциялары:
      1) мыналарды:
      жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын, оның iшiнде Қазақстан Республикасы бюджет жүйесiнiң принциптеріне сәйкес атқарылуын;
      аумақтарды дамыту бағдарламаларының және бюджеттiк бағдарламалардың iске асырылуын бағалау;
      2) мыналарды:
      өз қызметiнiң бағыттары бойынша тиiмдiлiктi;
      бақылау объектiлерiнiң есепке алу және есептiлiктi жүргiзуiнiң анықтығы мен дұрыстығын;
      жергiлiктi бюджет қаражатын, оның iшiнде нысаналы трансферттер мен бюджеттiк кредиттер, байланысты гранттар, жергiлiктi атқарушы органдардың қарыздары, мемлекет активтерi түрiнде жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджетке бөлiнген қаражатты пайдаланудың Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестiгiн;
      жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң толықтығы мен уақтылылығының қамтамасыз етiлуiн, сондай-ақ жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң артық (қате) төленген сомаларын қайтарудың және (немесе) есепке жатқызудың дұрыстығын;
      мемлекеттiк сатып алу туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау;
      жалпы сипаттағы трансферттердің көлемі туралы заңға (облыстық мәслихаттың шешіміне) сәйкес шығыстардың жекелеген бағыттарын жергілікті бюджеттен қаржыландырудың көлемін бақылау;
      3) жергiлiктi атқарушы органдарға, мемлекеттiк органдарға және бақылау объектiлеріне жiберiлген ұсынымдар мен тапсырмалардың орындалуын мониторингілеу мен бақылауды жүзеге асырады;
      4) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыстың (қаланың) және аудандардың (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихаттарына осы Ереженiң 4-тарауында белгiленген мерзiмде жергiлiктi бюджеттiң атқарылуы туралы өзiнiң мазмұны бойынша тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің жергiлiктi атқарушы органының тиiстi есебiне қорытынды болып табылатын жылдық есептi ұсынады;
      5) Қазақстан Республикасының бюджет және өзге де заңнамасын жетiлдiру жөнiнде ұсынымдар енгiзеді;
      6) Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің сұратуы бойынша жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы ақпарат ұсынады;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      19. Тексеру комиссиясының құқықтары мен міндеттері:
      Тексеру комиссиясы:
      1) Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне мемлекеттiк бағдарламаларды бiрлескен (қосарлас) бақылауды жүзеге асыру жөнiнде ұсыныстар енгізуге;
      2) жергiлiктi бюджеттерге нысаналы трансферттер, кредиттер және қарыздар түрiнде бөлiнген республикалық бюджет қаражатын пайдалану мәселелерi бойынша Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетi жүргiзетiн бақылау iс-шараларына қатысуға;
      3) лауазымды адамдардың кiнәсiнен болған бұзушылықтар анықталған жағдайда, тиiстi мемлекеттiк органдарға немесе оларды тағайындаған адамдарға осы лауазымды адамдардың атқарып отырған лауазымдарға сәйкестiгi туралы ұсыныстар енгiзуге;
      4) Қазақстан Республикасының Үкiметi уәкiлеттiк берген iшкi бақылау жөнiндегi орган жергiлiктi бюджеттiң атқарылуы бөлiгiнде жүргiзген бақылау нәтижелерi бойынша қабылданған актiлердi сұратуға;
      5) мемлекеттiк органдардан, мемлекеттiк қаржылық бақылау объектiлерiнен, жеке және заңды тұлғалардан құпиялылық режимiнiң, қызметтiк, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияның сақталуын ескере отырып, жергiлiктi бюджеттiң атқарылуына сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша бақылауды жоспарлауға және жүргiзуге қажеттi құжаттарды, анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi сұратуға және алуға;
      6) "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі кодексінде көзделген өкілеттіктер шегінде әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттамалар толтыруға;
      7) бақылауды жүргiзуге мемлекеттiк органдардың тиiстi мамандарын, сондай-ақ қажет болғанда жергiлiктi бюджеттен олардың көрсеткен қызметтерiне ақы төлей отырып, аудиторлық ұйымдарды, сарапшыларды тартуға;
      8) бақылау объектiсiнен құжаттандыру және сақтандыру мәселелерiн реттейтiн Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтай отырып, бақылау қорытындысын растайтын тиiстi материалдарды (дәлелдемелердi) кедергiсiз алуға;
      9) бақылау объектiлерi лауазымды адамдарының сыртқы мемлекеттiк қаржылық бақылауды жүргiзуге байланысты мәселелер бойынша есептерiн тыңдауға құқылы.
      Тексеру комиссиясы:
      Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiн лауазымды адамдардың сақтамауының анықталған фактiлерi бойынша, сондай-ақ тиiмдiлiктi бақылау нәтижелерi бойынша облыстың, Қарағанды облысы қалалары мен аудандарының мәслихаттарына ұсыныстар енгiзуге;
      мемлекеттік қаржылық бақылау объектiсiнің лауазымды адамдарының iс-әрекеттерiнде қылмыстар немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар белгiлерi анықталған жағдайда, бақылау материалдарын құқық қорғау органдарына немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы iстердi қарауға уәкiлеттi органдарға беруге;
      бақылау және талдамалық iс-шаралар барысында анықталған (анықталатын) бұзушылықтарды болғызбау жөнiнде шаралар қабылдауға;
      бақылау объектілеріне жүргізілген бұрынғы тексерулердің және мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының ұсынымдары мен ұсыныстары бойынша қабылданған шаралардың нәтижелерін талдауға және ішкі бақылау қызметтерінің қызметіне баға беруге міндетті.
 

3. Тексеру комиссиясының қызметін ұйымдастыру және оның лауазымды адамдарының өкілеттіктері

      20. Тексеру комиссиясына басшылықты Тексеру комиссиясының төрағасы жүзеге асырады, ол Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттерді орындауға және оның өз функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болады.
      21. Тексеру комиссиясының төрағасын Қарағанды облыстық мәслихаты хатшысының ұсынысы бойынша Қарағанды облыстық мәслихаты бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды және қызметінен босатады.
      22. Тексеру комиссиясы төрағасының өкілеттіктері:
      1) Тексеру комиссиясына жалпы басшылықты жүзеге асырады және оның жұмысын ұйымдастырады;
      2) Тексеру комиссиясына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз функцияларын жүзеге асыруына, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама талаптарының орындалуына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауда Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жауаптылықта болады;
      3) Тексеру комиссиясының жылдық және тоқсандық жұмыс жоспарларын бекітеді;
      4) Тексеру комиссиясының лауазымды адамдарының арасындағы міндеттерді бөледі;
      5) Қазақстан Республикасының өзге мемлекеттік органдарында, ұйымдарында және Қазақстан Республикасынан тыс жерде Тексеру комиссиясының атынан өкілдік етеді;
      6) бекiтiлген штат саны және облыстық бюджетте көзделген қаражат шегiнде Тексеру комиссиясы аппаратының құрылымы мен штат кестесiн бекiтедi;
      7) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңына сәйкес Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      8) "Мемлекеттік қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңында белгіленген тәртіппен Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлеріне тәртіптік жаза колданады;
      9) өз құзыреті шегінде бұйрықтар шығарады, нұсқаулар береді, олардың орындалуын тексереді, Тексеру комиссиясының отырыстарында қабылданған қаулыларға және өзге де актілерге, сондай-ақ Тексеру комиссиясы мүшелерінің бақылау жүргізуге арналған тапсырмаларына қол қояды;
      10) Тексеру комиссиясы қызметінің регламентін бекітеді;
      11) Тексеру комиссиясының жылдық (тоқсандық) жұмыс жоспары шеңберінде жүзеге асырылатын бақылау іс-шараларының жоспарларын бекітеді, бақылаудың кезеңділігі мен ұзақтығын айқындайды;
      12) Тексеру комиссиясының мүшелеріне бақылау жүргізуге тапсырмалар береді;
      13) Тексеру комиссиясының құзыреті шегінде бақылау іс-шараларын жүргізуге қатысатын Тексеру комиссиясы аппараты қызметкерлерінің тобын айқындайды;
      14) Тексеру комиссиясы аппараты қызметкерлері қызметінің, олар жүргізген бакылаудың, оның ішінде мемлекеттік қаржылық бақылау стандарттарына сәйкес бақылау объектісінде бола отырып жүргізген бақылаудың жекелеген бағыттарының сапасына бақылау жүргізудің қажеттігін айқындайды;
      15) жергілікті бюджеттердің атқарылуын және мемлекет активтерінің пайдаланылуын бақылау мәселелеріне қатысты құжаттамамен құпиялылық режимінің, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпиялардың сақталуын ескере отырып, кедергісіз танысады;
      16) бақылау объектілерінен бақылау іс-шараларын жүргізуге байланысты мәселелер бойынша қажетті анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсініктемелерді талап етеді және өзі белгілеген мерзімде алады;
      17) Қарағанды облыстық мәслихатының қарауына Тексеру комиссиясы мүшелерінің кандидатуралары бойынша оларды тағайындау, сондай-ақ қызметінен босату жөнінде ұсыныстар енгізеді;
      18) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің мәслихатына аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің атқарылуы туралы жылдық есепті ұсынуды Тексеру комиссиясы мүшелерінің біріне жүктейді;
      19) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс (қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;
      20) Тексеру комиссиясы төрағасының жанынан консультативтік-кеңесші және консультативтік-сараптамалық органдар құрады;
      21) өзі болмаған жағдайда Тексеру комиссиясы төрағасының міндетін Тексеру комиссиясы мүшелерінің біріне жүктейді;
      22) Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      23. Тексеру комиссиясының мүшелерін Тексеру комиссиясы төрағасының ұсынысы бойынша Қарағанды облыстық мәслихаты бес жыл мерзімге қызметке тағайындайды және қызметінен босатады.
      24. Тексеру комиссиясы мүшелерінің өкілеттіктері:
      1) Тексеру комиссиясының бақылау, сараптамалық-талдамалық, ақпараттық және өзге де қызметiн ұйымдастырады және жүзеге асырады;
      2) өз өкiлеттiктерiн жүзеге асыру кезінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтайды, тексерiлетiн бақылау объектiлерiнiң жұмыс iстеуiне кедергi жасамауы және олардың ағымдағы шаруашылық қызметiне араласпауы тиіс;
      3) жергiлiктi бюджеттердiң атқарылуын бақылау мәселелерiне қатысты құжаттамаға құпиялылық режимiнiң, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпиялардың сақталуын ескере отырып, кедергiсiз қол жеткiзе алады;
      4) бақылау объектiлерiнен бақылау iс-шараларын жүзеге асыруға байланысты мәселелер бойынша қажеттi анықтамаларды, ауызша және жазбаша түсiнiктемелердi талап етедi және өздерi белгiлеген мерзiмдерде алады;
      5) өз құзыретi шегiнде өздерi жетекшiлiк ететiн қызмет бағыттарының мәселелерi бойынша өз бетiнше шешiм қабылдайды;
      6) бақылауды тиiмдi ұйымдастыру үшiн қажеттi ресурстардың көлемiн айқындай отырып, өз құзыретi шегiнде бақылау бағдарламаларын бекiтедi, бақылау қызметін ұйымдастыру бойынша міндеттердің бөлінуіне сәйкес ұсыныстарға қол қояды;
      7) Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлерiне бекiтiлген жұмыс жоспарына сәйкес бақылау iс-шараларын жүргiзуге тапсырмалар бередi;
      8) тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің облыс (қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiгiнiң отырыстарына қатысуға құқылы;
      9) Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      25. Өз өкілеттіктерін іске асыру үшін Тексеру комиссиясының төрағасы және мүшелері:
      1) бақылау нәтижелері бойынша актілерді қабылдайды;
      2) бақылау актілері негізінде бақылау нәтижелері туралы қорытындылар жасайды;
      3) Тексеру комиссиясының қаулыларын қабылдайды;
      4) мемлекеттік органдарға, ұйымдарға және лауазымды адамдарға жергілікті бюджеттердің атқарылуы бойынша жұмыстағы анықталған бұзушылықтарды, кемшіліктерді жою туралы, құқық қорғау органдарына - Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген жауапкершілікке тарту мәселелері бойынша қаулылар мен ұсынымдар жолдайды.
      26. Анықталған кемшiлiктердi жою, мемлекетке келтiрiлген залалдың орнын толтыру және Қазақстан Республикасы заңнамасының бұзылуына кiнәлi лауазымды адамдарды жауаптылыққа тарту жөнiнде мемлекеттiк органдар мен ұйымдардың басшыларына жiберiлген Тексеру комиссиясының қаулылары мен ұсынымдары оларда белгiлеген мерзiмдерде немесе, егер мерзiмi көрсетiлмеген болса, оларды алған күннен бастап жиырма күн iшiнде қаралуы тиiс.
      Тиiстi мемлекеттiк орган және ұйым қаулы мен ұсыным бойынша қабылданған шешiм туралы және оны iске асыру жөнiндегi шаралар туралы Тексеру комиссиясын дереу хабардар етедi.
      27. Тексеру комиссиясының төрағасы мен мүшелеріне Қарағанды облыстық мәслихатының хатшысы қол қоятын куәліктер беріледі.
      28. Тексеру комиссиясы төрағасының немесе мүшесінің жұмыстан босату туралы өтініші оның себебі көрсетіле отырып Қарағанды облыстық мәслихатына беріледі.
      29. Тексеру комиссиясы мүшесінің жұмыстан босату туралы өтініші Тексеру комиссиясының төрағасын алдын ала хабардар ете отырып беріледі.
      30. Тексеру комиссиясы төрағасының немесе Тексеру комиссиясы мүшесінің өкілеттіктері Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасымен көзделген жағдайларда тоқтатылады.
      31. Тексеру комиссиясының төрағасы немесе мүшесi лауазымына жоғары бiлiмi және мемлекеттiк басқару, экономика, қаржы, құқық саласында кемiнде жетi жыл тәжiрибесi бар Қазақстан Республикасының азаматы тағайындалады.
      32. Тексеру комиссиясы төрағасының, мүшесiнiң қызметі олар осы қызметтен кеткен немесе осы қызметте болу мерзiмi аяқталған күннен бастап екi ай iшiнде ауыстырылады.
      Тексеру комиссиясының төрағасы, мүшесi атқаратын қызметтерiнде болу мерзiмi аяқталғаннан кейiн оларды ауыстырғанға дейiн міндеттерін атқарушы ретiнде өз қызметін жүзеге асыруды жалғастырады.
      33. Тексеру комиссиясының бақылау iс-шараларын жүргiзудi, сапаны бақылауды, сараптамалық-талдамалық, ақпараттық, құқықтық, консультациялық, ұйымдастырушылық және өзге де қызметiн қамтамасыз етудi Тексеру комиссиясының аппараты жүзеге асырады, ол "Б" корпусының мемлекеттiк әкiмшiлiк қызметшiлерінен – аппарат қызметкерлерiнен тұрады.
      34. Аппарат қызметкерлерінің құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі, сондай-ақ олардың мемлекеттік қызметті өткеру жағдайлары мемлекеттік қызмет туралы заңнамамен, еңбек заңнамасымен, осы Ережемен айқындалады.
      35. Тексеру комиссиясы аппаратының қызметкерлері кейіннен сертификаттаудан өте отырып, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті айқындайтын тәртіппен біліктілігін арттырудан өтуге міндетті.
      36. Тексеру комиссиясының қызметі тек қана Тексеру комиссиясының төрағасы бекітетін жылдық және тоқсандық жоспарларға сәйкес жүзеге асырылады.
      37. Бекітілген жұмыс жоспарлары ақпарат үшін Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетіне, сондай-ақ оның сұрауы бойынша бекітілген жоспарларға енгізілген өзгерістер туралы мәліметтер жіберіледі.
      38. Сапаны бақылауды қоспағанда Тексеру комиссиясының жылдық және тоқсандық жоспарлары бақылауды жүзеге асыру үшін негіз болып табылады.
      39. Бақылау қызметін жоспарлау Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексіне сәйкес Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті бекітетін тәуекелдерді басқарудың үлгі жүйесі негізінде жүзеге асырылады.
      40. Тексеру комиссиясының бақылау iс-шараларының жылдық жоспары әрі облыстық (қалалық) бюджеттен, аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бюджеттерiнен қаржыландырылатын бақылау объектілерін, әрі жергiлiктi бюджетке түсетiн түсiмдердiң толықтығы мен уақтылылығын, сондай-ақ жергiлiктi бюджетке түсiмдердiң артық (қате) төленген сомаларын қайтарудың және (немесе) есептеудiң дұрыстығын бақылауды жүзеге асыратын, республикалық бюджеттен қаржыландырылатын бақылау объектiлерiн қамтуы тиіс.
      41. Тексеру комиссиясы өзiнiң бақылау қызметiн жүзеге асыру кезiнде бақылау объектiсiнен тәуелсiз болады. Тексеру комиссиясының тәуелсiздiгi:
      1) Тексеру комиссиясының қызметiне мемлекеттiк органдардың және өзге ұйымдардың заңсыз араласуына жол бермеу;
      2) мемлекеттiк органдардың сұрауы бойынша Тексеру комиссияларының қызметкерлерiн Тексеру комиссиясының жұмыс жоспарларында көзделмеген тексерулердi жүргiзуге тартуға жол бермеу;
      3) өз қызметiн жүзеге асыру үшiн тиiстi жағдайлар жасау;
      4) Тексеру комиссиясының қызметін Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген шекте және тәртіппен жеткілікті мөлшерде қаржыландыру жолымен қамтамасыз етiледi.
      42. Мемлекеттік органдар Тексеру комиссиясының қаржылық қызметiн бақылауды Қарағанды облыстық мәслихатының келiсiмiмен немесе тапсырмасы бойынша жүзеге асырады.
      43. Бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыратын мемлекеттік органдар Тексеру комиссиясына оның міндеттерін орындауда жәрдем көрсетеді, құпиялылық режимiнiң сақталуын ескере отырып, өздерi жүргiзген тексерулердiң нәтижелерi туралы ақпаратты оның сұратуы бойынша бередi.
      44. Тексеру комиссиясының шешімдерін қабылдау алқалы түрде отырыста жүзеге асырылады.
      45. Тексеру комиссиясының отырысында Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiне ұсынылатын ақпараттың және тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бірліктің мәслихаттарына ұсынылатын есептердiң құрылымы, мазмұны мақұлданады, бақылау iс-шараларының қорытындылары, жоспарлау, әдiснама мәселелерi, алқалы шешiмдi талап ететiн өзге де мәселелер қаралады.
      46. Тексеру комиссиясының отырыстары ашық немесе жабық түрде өтеді. Тексеру комиссиясының шешімдері Тексеру комиссиясының отырысқа қатысушы құрамының жалпы санының көпшілік даусымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етуші дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.
      47. Тексеру комиссиясының отырыстарын жүргізудің тәртібі, жұмысты ұйымдастыру мәселелері және жергілікті бюджеттердің атқарылуын және мемлекет активтерінің пайдаланылуын бақылауды қамтамасыз ету жөніндегі басқа да мәселелер Тексеру комиссиясының регламентімен айқындалады.
 

4. Тексеру комиссиясының есептілігі

      48. Тексеру комиссиясы жыл сайын есепті қаржы жылындағы жергілікті бюджеттердің атқарылуы туралы есеп жасайды (бұдан әрі - жылдық есеп).
      49. Жылдық есеп:
      1) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің облыстық бюджетінің, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің негізгі параметрлерінің орындалуын;
      2) жергілікті бюджеттердің түсімдері мен шығыстарын;
      3) аумақтарды дамыту, оның ішінде өткен кезеңдердегі бағдарламаларының және жергілікті бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын;
      4) жергілікті бюджет қаражатының, оның ішінде нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттердің, байланысты гранттардың, жергілікті атқарушы органдардың қарыздарының, жергілікті бюджеттік инвестициялық жобаларды қоса қаржыландырудың және мемлекет активтерінің пайдаланылуын;
      5) бақылау объектілерінің есепке алу және есептілікті жүргізуінің анықтығы мен дұрыстығын бағалауды қамтиды.
      50. Жылдық есепте тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің жергілікті атқарушы органының жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есебі жөнінде қорытынды беріледі, Тексеру комиссиясының есепті жылдағы қызметінің негізгі көрсеткіштері, анықталған қаржылық бұзушылықтардың құрылымы, сондай-ақ есепті жылда қаулылар мен ұсынымдардың орындалғаны туралы сандық деректер және олардың атқарылғаны туралы ақпарат көрсетіледі.
      51. Тексеру комиссиясы мақұлдаған жылдық есеп ағымдағы жылдың 20 мамырына дейін Қарағанды облыстық мәслихатына, ағымдағы жылдың 20 сәуіріне дейін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аудандық (облыстық маңызы бар қалалық) мәслихатына қарауға және бекітуге жіберіледі.
      Жылдық есепті Қарағанды облыстық мәслихатына ұсынуды Тексеру комиссиясының төрағасы жүзеге асырады.
      Тексеру комиссиясы төрағасының шешімі бойынша, облыстық бюджеттің атқарылуы туралы жылдық есепті қоспағанда, аудан (облыстық маңызы бар қала) бюджетінің атқарылуы туралы жылдық есепті мәслихатқа ұсыну Тексеру комиссиясы мүшелерінің біріне жүктелуі мүмкін.
      52. Жылдық есеп мәслихат бекіткеннен кейін, Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпия туралы заңнамасының талаптары сақтала отырып, бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануға жатады.
 

5. Тексеру комиссиясының мүлкі

      53. Тексеру комиссиясының Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда, жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      54. Тексеру комиссиясының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптасады.
      55. Тексеру комиссиясына бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      56. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, Тексеру комиссиясы өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иелігінен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
      57. Тексеру комиссиясының төрағасын, мүшелерін және аппарат қызметкерлерін материалдық-техникалық және медициналық қамтамасыз ету, сондай-ақ оларға көліктік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
 

6. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату

      58. Тексеру комиссиясын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
 

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Ревизионная комиссия по Карагандинской области"

Решение ХХХIII сессии Карагандинского областного маслихата от 16 апреля 2015 года № 381. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 8 мая 2015 года № 3187. Утратило силу решением Карагандинского областного маслихата от 6 января 2016 года N 474

      Сноска. Утратило силу решением Карагандинского областного маслихата от 06.01.2016 N 474 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 6 статьи 25-3 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 11 февраля 2014 года № 1-НҚ "О внесении изменений в нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 12 августа 2011 года № 1-НП "О некоторых вопросах внешнего государственного финансового контроля" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9206), Карагандинский областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Ревизионная комиссия по Карагандинской области".
      2. Отменить решение XVIII сессии Карагандинского областного маслихата от 28 августа 2013 года № 205 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Ревизионная комиссия по Карагандинской области".
      3. Данное решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Председатель сессии

А. Тукбаева

      Секретарь областного маслихата

Н. Дулатбеков


Утверждено
решением XXXIII сессии
областного маслихата
от 16 апреля 2015 года № 381

Положение
о государственном учреждении
"Ревизионная комиссия по Карагандинской области"

      Настоящее Положение в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан определяет статус, полномочия и организацию работы государственного учреждения "Ревизионная комиссия по Карагандинской области".
 

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Ревизионная комиссия по Карагандинской области" (далее – Ревизионная комиссия) является государственным органом, осуществляющим внешний государственный финансовый контроль за исполнением местного бюджета.
      2. Ревизионная комиссия непосредственно подотчетна Карагандинскому областному маслихату через представление годового отчета об исполнении местного бюджета.
      3. Ревизионная комиссия осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, а также настоящим Положением.
      4. Ревизионная комиссия является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах Казначейства.
      5. Ревизионная комиссия вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Ревизионная комиссия имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      7. Ревизионная комиссия по вопросам своей компетенции в установленном законодательством Республики Казахстан порядке принимает решения в виде постановлений или приказов председателя Ревизионной комиссии, если принятие такого решения отнесено настоящим Положением или действующим законодательством Республики Казахстан к компетенции председателя Ревизионной комиссии.
      8. Структуру Ревизионной комиссии образуют председатель, четыре члена и аппарат Ревизионной комиссии. Лимит штатной численности Ревизионной комиссии утверждается Президентом Республики Казахстан.
      9. Юридический адрес государственного органа:
      100009, Карагандинская область, город Караганда, бульвар Мира, 39.
      10. Полное наименование государственного органа:
      на государственном языке: "Қарағанды облысы бойынша тексеру комиссиясы" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке: государственное учреждение "Ревизионная комиссия по Карагандинской области".
      11. Положение Ревизионной комиссии утверждается Карагандинским областным маслихатом.
      12. Настоящее Положение является учредительным документом Ревизионной комиссии.
      13. Финансирование деятельности Ревизионной комиссии осуществляется из местного бюджета.
      14. Ревизионной комиссии запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Ревизионной комиссии.
      Если Ревизионной комиссии законодательными актами Республики Казахстан предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.
      15. Председатель Ревизионной комиссии и члены Ревизионной комиссии являются административными государственными служащими корпуса "А".
 

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Ревизионной комиссии

      16. Миссией Ревизионной комиссии является повышение эффективности использования средств местного бюджета и активов государства в целях укрепления финансовой дисциплины и обеспечения экономической стабильности в административно-территориальной единице.
      17. Основные задачи Ревизионной комиссии:
      1) осуществление внешнего государственного финансового контроля на местном уровне за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства;
      2) контроль за соблюдением требований бюджетного законодательства Республики Казахстан, законодательства Республики Казахстан о государственных закупках и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан в области исполнения местных бюджетов, использования средств бюджета и активов государства;
      3) оценка исполнения местных бюджетов, а также реализации программ развития территорий и бюджетных программ.
      18. Функции Ревизионной комиссии:
      1) оценка:
      исполнения местных бюджетов, в том числе в соответствии с принципами бюджетной системы Республики Казахстан;
      реализации программ развития территорий и бюджетных программ;
      2) контроль:
      эффективности по направлениям своей деятельности;
      за достоверностью и правильностью ведения объектами контроля учета и отчетности;
      на соответствие использования средств местного бюджета, в том числе выделенных из вышестоящего в нижестоящий бюджет в виде целевых трансфертов и бюджетных кредитов, связанных грантов, займов местных исполнительных органов, активов государства законодательству Республики Казахстан;
      за обеспечением полноты и своевременности поступлений в местный бюджет, а также за правильностью возврата и (или) зачета излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений в местный бюджет;
      за соблюдением законодательства Республики Казахстан о государственных закупках;
      за объемом финансирования из местного бюджета отдельных направлений расходов в соответствии с законом (решением областного маслихата) об объемах трансфертов общего характера;
      3) осуществляет мониторинг и контроль за исполнением рекомендаций и поручений, направленных местным исполнительным органам, государственным органам и объектам контроля;
      4) предоставляет маслихатам области (города) и районов (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы в установленный Главой 4 настоящего Положения срок годовой отчет об исполнении местного бюджета, который по своему содержанию является заключением к соответствующему отчету местного исполнительного органа соответствующей административно-территориальной единицы;
      5) вносит рекомендации по совершенствованию бюджетного и иного законодательства Республики Казахстан;
      6) предоставляет информацию об исполнении местных бюджетов по запросу Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета;
      7) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      19. Права и обязанности Ревизионной комиссии:
      Ревизионная комиссия вправе:
      1) вносить в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета предложения по осуществлению совместного (параллельного) контроля государственных программ;
      2) принимать участие в контрольных мероприятиях, проводимых Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета, по вопросам использования средств республиканского бюджета, выделенных местным бюджетам в виде целевых трансфертов, кредитов и займов;
      3) в случае установления нарушений по вине должностных лиц вносить предложения о соответствии данных должностных лиц занимаемым должностям в соответствующие государственные органы или лицам, назначившим их;
      4) запрашивать акты, принятые по результатам контроля, проведенного уполномоченным Правительством Республики Казахстан органом по внутреннему контролю, в части исполнения местного бюджета;
      5) запрашивать и получать от государственных органов, объектов государственного финансового контроля, физических и юридических лиц необходимые документы для планирования и проведения контроля, справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением внешнего государственного финансового контроля за исполнением местного бюджета, с учетом соблюдения режима секретности, служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны;
      6) составлять протоколы об административных правонарушениях в пределах полномочий, предусмотренных Кодексом Республики Казахстан от 5 июля 2014 года "Об административных правонарушениях";
      7) привлекать к проведению контроля соответствующих специалистов государственных органов, а также при необходимости аудиторские организации, экспертов с оплатой их услуг из местного бюджета;
      8) беспрепятственно получать от объекта контроля соответствующие материалы (доказательства), подтверждающие заключение контроля с соблюдением законодательства Республики Казахстан, регулирующего вопросы документирования и сохранности;
      9) заслушивать отчеты должностных лиц объектов контроля по вопросам, связанным с проведением внешнего государственного финансового контроля.
      Ревизионная комиссия обязана:
      вносить в маслихаты области, городов и районов Карагандинской области представления по выявленным фактам несоблюдения должностными лицами нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также по результатам контроля эффективности;
      в случаях выявления признаков преступлений или административных правонарушений в действиях должностных лиц объекта государственного финансового контроля передавать материалы контроля в правоохранительные органы или органы, уполномоченные рассматривать дела об административных правонарушениях;
      принимать меры по устранению выявленных (выявляемых) в ходе контрольных и аналитических мероприятий нарушений;
      анализировать результаты предыдущих проверок объектов контроля и принятых мер по рекомендациям и предложениям органов государственного финансового контроля и давать оценку деятельности служб внутреннего контроля.
 

3. Организация деятельности Ревизионной комиссии и полномочия ее должностных лиц

      20. Руководство Ревизионной комиссией осуществляется председателем Ревизионной комиссии, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и осуществление ею своих функций.
      21. Председатель Ревизионной комиссии назначается на должность сроком на пять лет и освобождается от должности Карагандинским областным маслихатом по представлению секретаря Карагандинского областного маслихата.
      22. Полномочия председателя Ревизионной комиссии:
      1) осуществляет общее руководство Ревизионной комиссией и организует ее работу;
      2) несет предусмотренную законами Республики Казахстан ответственность за выполнение возложенных на Ревизионную комиссию задач и осуществление ею своих функций, а также за обеспечение исполнения требований антикоррупционного законодательства и противодействию коррупции;
      3) утверждает годовой и квартальные планы работы Ревизионной комиссии;
      4) распределяет обязанности между должностными лицами Ревизионной комиссии;
      5) представляет Ревизионную комиссию в иных государственных органах, организациях Республики Казахстан и за пределами Республики Казахстан;
      6) утверждает структуру аппарата и штатное расписание Ревизионной комиссии в пределах утвержденной штатной численности и средств, предусмотренных в областном бюджете;
      7) в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе" назначает на должности и освобождает от должностей работников аппарата Ревизионной комиссии;
      8) в установленном Законом Республики Казахстан от 23 июля 1999 года "О государственной службе" порядке налагает дисциплинарные взыскания на работников аппарата Ревизионной комиссии;
      9) в пределах своей компетенции издает приказы, дает указания, проверяет их исполнение, подписывает постановления и иные акты, принятые на заседаниях Ревизионной комиссии, а также поручения членам Ревизионной комиссии на проведение контроля;
      10) утверждает регламент деятельности Ревизионной комиссии;
      11) утверждает планы проводимых контрольных мероприятий, осуществляемых в рамках годового (квартального) плана работы Ревизионной комиссии, определяет периодичность и продолжительность контроля;
      12) дает поручения членам Ревизионной комиссии на проведение контроля;
      13) определяет круг работников аппарата Ревизионной комиссии, которые участвуют в проведении контрольных мероприятий в пределах компетенции Ревизионной комиссии;
      14) определяет необходимость проведения контроля качества деятельности работников аппарата Ревизионной комиссии, отдельных направлений проведенного ими контроля, в том числе с доступом на объект контроля в соответствии со стандартами государственного финансового контроля;
      15) беспрепятственно знакомится с документацией, относящейся к вопросам контроля за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;
      16) требует и получает в установленный им срок от объектов контроля необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с проведением контрольных мероприятий;
      17) вносит на рассмотрение Карагандинского областного маслихата предложения по кандидатурам членов Ревизионной комиссии при назначении, а также их освобождении;
      18) возлагает на одного из членов Ревизионной комиссии представление годового отчета об исполнении бюджета района (города областного значения) в маслихате соответствующей административно-территориальной единицы;
      19) вправе присутствовать на заседаниях акимата области (города) и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      20) образовывает консультативно–совещательные и консультативно-экспертные органы при председателе Ревизионной комиссии;
      21) в случае своего отсутствия возлагает обязанности председателя Ревизионной комиссии на одного из членов Ревизионной комиссии;
      22) осуществляет иные полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан и указами Президента Республики Казахстан.
      23. Члены Ревизионной комиссии назначаются на должность сроком на пять лет и освобождаются от должности Карагандинским областным маслихатом по представлению председателя Ревизионной комиссии.
      24. Полномочия членов Ревизионной комиссии:
      1) организуют и осуществляют контрольную, экспертно-аналитическую, информационную и иную деятельность Ревизионной комиссии;
      2) при осуществлении своих полномочий соблюдают требования законодательства Республики Казахстан, не должны создавать препятствия функционированию проверяемых объектов контроля и вмешиваться в их текущую хозяйственную деятельность;
      3) имеют беспрепятственный доступ к документации, относящейся к вопросам контроля за исполнением местных бюджетов, с учетом соблюдения режима секретности, коммерческой и иной охраняемой законом тайны;
      4) требуют и получают в установленные ими сроки от объектов контроля необходимые справки, устные и письменные объяснения по вопросам, связанным с осуществлением контрольных мероприятий;
      5) в пределах своей компетенции самостоятельно принимают решения по вопросам возглавляемых ими направлений деятельности;
      6) в пределах своей компетенции утверждают программы контроля с определением объемов необходимых ресурсов для эффективной организации контроля, подписывают представления в соответствии с распределением обязанностей по организации контрольной деятельности;
      7) дают в соответствии с утвержденным планом работы поручения работникам аппарата Ревизионной комиссии на проведение контрольных мероприятий;
      8) вправе присутствовать на заседаниях акимата области (города) и района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      9) осуществляют иные полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан и указами Президента Республики Казахстан.
      25. Для реализации своих полномочий председатель и члены Ревизионной комиссии:
      1) принимают акты по результатам контроля;
      2) составляют заключения о результатах контроля на основании актов контроля;
      3) принимают постановления Ревизионной комиссии;
      4) направляют постановления или представления в государственные органы, организации и должностным лицам об устранении выявленных нарушений, недостатков в работе по исполнению местных бюджетов, в правоохранительные органы - по вопросам привлечения к ответственности, предусмотренной законодательными актами Республики Казахстан.
      26. Постановления и представления Ревизионной комиссии, направленные руководителям государственных органов и организаций, по устранению выявленных нарушений, возмещению причиненного государству ущерба и привлечению к ответственности должностных лиц, виновных в нарушении законодательства Республики Казахстан, должны быть рассмотрены в указанные в них сроки или, если срок не указан, в течение двадцати дней со дня их получения.
      О принятом по постановлению и представлению решении и о мерах по его реализации соответствующие государственный орган и организация незамедлительно уведомляют Ревизионную комиссию.
      27. Председателю и членам Ревизионной комиссии выдаются удостоверения, подписываемые секретарем Карагандинского областного маслихата.
      28. Заявление об увольнении председателя или члена Ревизионной комиссии с указанием ее причины подается в Карагандинский областной маслихат.
      29. Заявление об увольнении члена Ревизионной комиссии подается с предварительным уведомлением председателя Ревизионной комиссии.
      30. Полномочия председателя или члена Ревизионной комиссии прекращаются Карагандинским областным маслихатом в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о государственной службе.
      31. На должность председателя или члена Ревизионной комиссии назначаются граждане Республики Казахстан, имеющие высшее образование и опыт работы в сфере государственного управления, экономики, финансов, права не менее семи лет.
      32. Должности председателя, члена Ревизионной комиссии замещаются в течение двух месяцев со дня выбытия или истечения срока их пребывания в этих должностях.
      Председатель, член Ревизионной комиссии по истечении срока пребывания в занимаемых должностях продолжают осуществлять свою деятельность до замещения этих должностей в качестве исполняющих обязанности.
      33. Обеспечение проведения контрольных мероприятий, контроля качества, экспертно-аналитической, информационной, правовой, консультативной, организационной и иной деятельности Ревизионной комиссии осуществляется аппаратом Ревизионной комиссии, который состоит из административных государственных служащих корпуса "Б" - работников аппарата.
      34. Права, обязанности и ответственность работников аппарата, а также условия прохождения ими государственной службы определяются законодательством о государственной службе, трудовым законодательством, настоящим Положением.
      35. Работники аппарата Ревизионной комиссии обязаны проходить повышение квалификации с последующей сертификацией в порядке, определяемом Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан".
      36. Деятельность Ревизионной комиссии осуществляется исключительно в соответствии с годовым и квартальными планами, утверждаемыми председателем Ревизионной комиссии.
      37. Утвержденные планы работ направляются для информации в Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета, а также по его запросу сведения о внесенных изменениях в утвержденные планы.
      38. Основанием для осуществления контроля, кроме контроля качества, являются годовой и квартальные планы Ревизионной комиссии.
      39. Планирование контрольной деятельности осуществляется на основании типовой системы управления рисками, утверждаемой Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года.
      40. Годовой план контрольных мероприятий Ревизионной комиссии должен охватывать как объекты контроля, финансируемые из областного (городского) бюджета, бюджетов районов (городов областного значения), так и объекты контроля, финансируемые из республиканского бюджета, осуществляющие контроль за обеспечением полноты и своевременности поступлений в местный бюджет, а также за правильностью возврата и (или) зачета излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений в местный бюджет.
      41. При осуществлении своей контрольной деятельности Ревизионная комиссия независима от объекта контроля. Независимость Ревизионной комиссии обеспечивается:
      1) недопустимостью неправомерного вмешательства в деятельность Ревизионной комиссии государственных органов и иных организаций;
      2) недопустимостью привлечения работников Ревизионной комиссии по запросам государственных органов для проведения проверок, не предусмотренных планами работы Ревизионной комиссии;
      3) созданием надлежащих условий для осуществления своей деятельности;
      4) достаточным финансированием деятельности Ревизионной комиссии в пределах и в порядке, установленным бюджетным законодательством Республики Казахстан.
      42. Контроль финансовой деятельности Ревизионной комиссии государственными органами осуществляется с согласия или по поручению Карагандинского областного маслихата.
      43. Государственные органы, осуществляющие контрольно-надзорные функции, оказывают содействие Ревизионной комиссии в выполнении ее задач, предоставляют по ее запросу информацию о результатах проведенных ими проверок с соблюдением режима секретности.
      44. Принятие решений Ревизионной комиссии осуществляется коллегиально на заседании.
      45. На заседании Ревизионной комиссии одобряются структура, содержание информации, представляемой Счетному комитету по контролю за исполнением республиканского бюджета и отчетов - маслихатам соответствующей административно-территориальной единицы, рассматриваются итоги контрольных мероприятий, вопросы планирования, методологии, иные вопросы, требующие коллегиального решения.
      46. Заседания Ревизионной комиссии проводятся в открытой или закрытой форме. Решения Ревизионной комиссии принимаются большинством голосов от общего числа состава Ревизионной комиссии, присутствующего на заседании. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председательствующий.
      47. Порядок проведения заседаний Ревизионной комиссии, вопросы организации работы и другие вопросы по обеспечению контроля за исполнением местных бюджетов и использованием активов государства определяются регламентом Ревизионной комиссии.
 

4. Отчетность Ревизионной комиссии

      48. Ежегодно Ревизионной комиссией составляется отчет об исполнении местных бюджетов за отчетный финансовый год (далее – годовой отчет).
      49. Годовой отчет включает в себя оценку:
      1) исполнения основных параметров областного бюджета, бюджета района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы;
      2) поступлений и расходов местных бюджетов;
      3) реализации программ развития территорий, в том числе за предыдущие периоды, и местных бюджетных программ;
      4) использования средств местного бюджета, в том числе целевых трансфертов и бюджетных кредитов, связанных грантов, займов местных исполнительных органов, софинансирование местных бюджетных инвестиционных проектов и активов государства;
      5) достоверности и правильности ведения объектами контроля учета и отчетности.
      50. В годовом отчете дается заключение по отчету местного исполнительного органа об исполнении местного бюджета соответствующей административно-территориальной единицы, указываются основные показатели деятельности Ревизионной комиссии в отчетном году, структура выявленных финансовых нарушений, а также количественные данные о выполнении постановлений и представлений в отчетном году и информация об их исполнении.
      51. Годовой отчет, одобренный Ревизионной комиссией, направляется для рассмотрения и утверждения в Карагандинский областной маслихат до 20 мая текущего года, в маслихат района (города областного значения) соответствующей административно-территориальной единицы до 20 апреля текущего года.
      Представление годового отчета в Карагандинском областном маслихате осуществляется председателем Ревизионной комиссии.
      По решению председателя Ревизионной комиссии представление годового отчета об исполнении бюджета района (города областного значения) в маслихате, за исключением годового отчета об исполнении областного бюджета, может быть возложено на одного из членов Ревизионной комиссии.
      52. После утверждения маслихатом годовой отчет подлежит опубликованию в средствах массовой информации с учетом соблюдения требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах.
 

5. Имущество Ревизионной комиссии

      53. Ревизионная комиссия может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
      54. Имущество Ревизионной комиссии формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и из иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      55. Имущество, закрепленное за Ревизионной комиссией, относится к коммунальной собственности.
      56. Ревизионная комиссия не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.
      57. Материально-техническое и медицинское обеспечение, а также транспортное обслуживание председателя, членов и работников аппарата Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
 

6. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии

      58. Реорганизация и упразднение Ревизионной комиссии осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.