Мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 22 қыркүйектегі № 55/01 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 22 қазанда № 3454 болып тіркелді. Күші жойылды – Қарағанды облысының әкімдігінің 2019 жылғы 20 тамыздағы № 49/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Қарағанды облысының әкімдігінің 20.08.2019 № 49/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі " Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 501 "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттiк көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекiту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11452 тіркелген) бұйрығына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 563 "Өнеркәсiп және экспорттық бақылау саласындағы көрсетілетін мемлекеттiк қызметтер стандарттарын бекiту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11636 тіркелген) бұйрығына сәйкес, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Болашақ құрылыс учаскеcі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      3) алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 27.12.2016 № 94/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4) "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, тіркеу және сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      5) алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 06.12.2018 № 63/03 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулысымен;
      6) алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 06.12.2018 № 63/03 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулысымен;
      7) алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 30.05.2017 № 32/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысының әкімдігінің 27.12.2016 № 94/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 30.05.2017 № 32/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 06.12.2018 № 63/03 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулыларымен.

      2. "Қарағанды облысының өнеркәсіп және индустриялық – инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қолдансын.

      3. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 9 қыркүйектегі № 46/02 қаулысының күші жойылды деп танылсын (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2785 нөмірмен тіркелген, 2014 жылғы 14 қазандағы № 184-185 "Индустриальная Караганда" және 2014 жылғы 14 қазандағы № 199-200 "Орталық Қазақстан" газеттерінде, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылдың 14 қазанында жарияланған).

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік жасайтын орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қарағанды облысының әкімі

Н. Әбдібеков



Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Болашақ құрылыс учаскеcі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Болашақ құрылыс учаскеcі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 501 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11452 тіркелген) бекітілген "Болашақ құрылыс учаскеcі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде облыстың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі туралы қорытынды беру (бұдан әрі – қорытынды).

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру: электрондық.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (әрекет) басталуына көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге жеке және заңды тұлғалардың (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Стандарттың 9 тармағында көрсетілген өтініштер мен құжаттарды ұсынуы негіз болады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін рәсімдердің (әрекеттердің) әрқайсысының мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі - кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі;

      2) басшылықтың құрылымдық бөлімше басшысын анықтау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысын анықтау бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі;

      4) жауапты орындаушының қорытынды жобасын ресімдеуі – 13 (он үш) жұмыс күні;

      нәтижесі – жауапты орындаушының қорытынды жобасын ресімдеуі;

      5) құрылымдық бөлімше басшысының қорытынды жобасына қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының қорытынды жобасына қол қоюы;

      6) басшылықтың қорытындыға қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – басшылықтың қорытындыға қол қоюы;

      7) жауапты орындаушының қорытынды мөрмен куәландыруы, қорытынды журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – жауапты орындаушының қорытындыға мөрмен куәландыруы, қорытынды тіркеу журналында тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдауы;

      8) кеңсе қызметкерінің қорытынды беруі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі – кеңсе қызметкерінің қорытынды беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.

      7. Әр процедураның (әрекет) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер арасындағы процедураларды (әрекеттер) сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушының барлық қажетті құжаттарды тапсыруы кезінде құжаттарды қабылдауы (қолма-қол немесе пошта байланысы арқылы), қағаз түрінде өтінішті қабылдауды растау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің құжаттар пакетін қабылдау күні және уақытын көрсетумен тіркеу туралы көшірмедегі белгі қоюы, кеңсе қызметкерінің тіркеуі, басшылыққа (бұдан әрі басшылық) жолдауы - 15 (он бес) минут;

      2) басшылықтың қолтаңбасымен құжаттар жауапты құрылымдық бөлімшеге жолданады - 1 (бір) сағат;

      3) құрылымдық бөлімшесінің басшысы қабылданған құжаттарды қарастыру үшін жауапты орындаушыны белгілейді - 1 (бір) сағат;

      4) жауапты орындаушы:

      ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;

      қорытынды жобасын ресімдейді – 13 (он үш) жұмыс күні;

      5) құрылымдық бөлімше басшысы қорытынды жобасына қол қояды - 1 (бір) сағат;

      6) басшылық қорытындыға қол қояды - 1 (бір) сағат;

      7) жауапты орындаушы:

      қорытынды мөрмен куәландырады, қорытынды журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды – 1 (бір) сағат;

      8) кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға қорытынды береді - 15 (он бес) минут.

      8. Процедуралар бірізділігінің жан-жақты сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің өзара әрекеті осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес бизнес-процесс анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығы және (немесе) басқа көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет тәртібін, сонымен қатар ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілмейді.

      10. Қызмет беруші және қызмет алушының мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі өтіну тәртібі және рәсімдер (әрекеттер) кезегі:

      1) қызмет алушы компьютер интернет-браузерінде сақталатын өзЭЦҚ тіркеу куәлігі көмегімен порталда тіркелуін жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1 үрдіс – компьютер интернет-браузерінде қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосуы, қызмет алушымен мемлекеттік қызметті порталда алу үшін құпия сөзді енгізу үрдісі (авторизация үрдісі);

      3) 1 шарт – порталда тіркелген қызмет алушы жөніндегі мәліметтердің растығын жеке немесе бизнес индификациялық нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) және құпия сөз арқылы тексеру;

      4) 2 үрдіс – порталдың қызмет алушының мәліметтерінде болған бұзушылықтарға байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабар қалыптастыруы;

      5) 3 үрдіс – қызмет алушының осы регламентте келтірілген қызметті таңдауы, экранға қызметті көрсету үшін сұрау нысанын шығару және қызмет алушының нысанды (мәліметтерді енгізу) оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы, сұрау нысанына электрондық түрде қажетті құжаттар көшірмелерін қосу;

      6) 4 үрдіс – қызмет алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2 шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және шақырылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ идентификациялық мәліметтердің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) тексеру;

      8) 5 үрдіс – қызмет алушының ЭЦҚ растығын дәлелдемегеніне байланысты сұранатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;

      9) 6 үрдіс – қызметті көрсетуге толтырылған сұрау нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      10) 7 үрдіс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқор" ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) электрондық құжатты (қызмет алушының сұрауы) тіркеу;

      11) 3 шарт – қызмет берушінің қызмет алушының қоса ұсынған құжаттарының Стандарттағы көрсетілген қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);

      12) 8 үрдіс – қызмет алушының құжаттарындағы бұзушылықтарға байланысты сұранатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;

      13) 9 үрдіс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-інде қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет алушының уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жұмсалған ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық әрекеттесуі № 1 диаграмма осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.


"Болашақ құрылыс учаскеcі астындағы
жер қойнауында пайдалы қазбалардың
жоқ немесе оның аз мөлшерде екендігі
туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1 қосымша

Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі өзара функционалды әрекеттесудің № 1 диаграммасы


      Шартты белгілер:


     



"Болашақ құрылыс учаскесі астындағы жер қойнауында
пайдалы қазбалардың жоқ немесе оның аз мөлшерде
екендігі туралы қорытынды беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес – процесстердің анықтамалығы

     


     



Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 501 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11452 тіркелген) бекітілген "Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде облыстың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі пайдалы қазбалар жатқан алаңдарға құрылыс салуға рұқсат беру (бұдан әрі - рұқсат), сондай-ақ олар жинақталған жерлерде жерасты құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру.

      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру: электрондық.

      Қағаз тасығыш рұқсат алуға өтініш берілген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының мөрімен және қолымен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында "жеке кабинетке" жіберіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (әрекет) басталуына көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге жеке және заңды тұлғалардың (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Стандарттың 9 тармағында көрсетілген өтініштер мен құжаттарды ұсынуы негіз болады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін рәсімдердің (әрекеттердің) әрқайсысының мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі - кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі;

      2) басшылықтың құрылымдық бөлімше басшысын анықтау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысын анықтау бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі;

      4) ұсынылған құжаттардың толықтығын қарау, құжаттарды келісім алу үшін Геология және жер қойнауын пайдалану комитетіне жолдау, келісімнен кейін рұқсат беру жобасын ресімдеу – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      нәтижесі – жауапты орындаушының рұқсат жобасын ресімдеуі;

      5) құрылымдық бөлімше басшысының рұқсат жобасына қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының рұқсат жобасына қол қоюы;

      6) басшылықтың рұқсатқа қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – басшылықтың рұқсатқа қол қоюы;

      7) жауапты орындаушының рұқсатты мөрмен куәландыруы, рұқсатты журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – жауапты орындаушының рұқсатты мөрмен куәландыруы, рұқсатты тіркеу журналында тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдауы;

      8) кеңсе қызметкерінің рұқсатты беруі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі – кеңсе қызметкерінің рұқсатты беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.

      7. Әр процедураның (әрекет) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер арасындағы процедураларды (әрекеттер) сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушының барлық қажетті құжаттарды тапсыруы кезінде құжаттарды қабылдауы (қолма-қол немесе пошта байланысы арқылы), қағаз түрінде өтінішті қабылдауды растау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің құжаттар пакетін қабылдау күні және уақытын көрсетумен тіркеу туралы көшірмедегі белгі қоюы, кеңсе қызметкерінің тіркеуі, басшылыққа (бұдан әрі басшылық) жолдауы - 15 (он бес) минут;

      2) басшылықтың қолтаңбасымен құжаттар жауапты құрылымдық бөлімшеге жолданады - 1 (бір) сағат;

      3) құрылымдық бөлімшесінің басшысы қабылданған құжаттарды қарастыру үшін жауапты орындаушыны белгілейді - 1 (бір) сағат;

      4) жауапты орындаушы:

      ұсынылған құжаттардың толықтығын қарайды, құжаттарды келісім алу үшін Геология және жер қойнауын пайдалану комитетіне жолдайды, келісімнен кейін рұқсат беру жобасын ресімдейді – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      рұқсат жобасын ресімдейді – 8 (сегіз) жұмыс күні;

      5) құрылымдық бөлімше басшысы рұқсат жобасына қол қояды - 1 (бір) сағат;

      6) басшылық рұқсатқа қол қояды - 1 (бір) сағат;

      7) жауапты орындаушы:

      рұқсатты мөрмен куәландырады, рұқсатты журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды – 1 (бір) сағат;

      8) кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты береді - 15 (он бес) минут.

      8. Процедуралар бірізділігінің жан-жақты сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің өзара әрекеті осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес бизнес-процесс анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығы және (немесе) басқа көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет тәртібін, сонымен қатар ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік қызмет автоматтандырылмаған және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілмейді.

      10. Қызмет беруші және қызмет алушының мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі өтіну тәртібі және рәсімдер (әрекеттер) кезегі:

      1) қызмет алушы компьютер интернет-браузерінде сақталатын өз ЭЦҚ тіркеу куәлігі көмегімен порталда тіркелуін жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1 үрдіс – компьютер интернет-браузерінде қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосуы, қызмет алушымен мемлекеттік қызметті порталда алу үшін құпия сөзді енгізу үрдісі (авторизация үрдісі);

      3) 1 шарт – порталда тіркелген қызмет алушы жөніндегі мәліметтердің растығын жеке немесе бизнес индификациялық нөмірі (бұдан әрі – ЖСН/БСН) және құпия сөз арқылы тексеру;

      4) 2 үрдіс – порталдың қызмет алушының мәліметтерінде болған бұзушылықтарға байланысты авторизациядан бас тарту туралы хабар қалыптастыруы;

      5) 3 үрдіс – қызмет алушының осы регламентте келтірілген қызметті таңдауы, экранға қызметті көрсету үшін сұрау нысанын шығару және қызмет алушының нысанды (мәліметтерді енгізу) оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып толтыруы, сұрау нысанына электрондық түрде қажетті құжаттар көшірмелерін қосу;

      6) 4 үрдіс – қызмет алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      7) 2 шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қызмет ету мерзімін және шақырылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ идентификациялық мәліметтердің сәйкестігін (сұрауда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) тексеру;

      8) 5 үрдіс – қызмет алушының ЭЦҚ растығын дәлелдемегеніне байланысты сұранатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;

      9) 6 үрдіс – қызметті көрсетуге толтырылған сұрау нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);

      10) 7 үрдіс – "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқор" ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) электрондық құжатты (қызмет алушының сұрауы) тіркеу;

      11) 3 шарт – қызмет берушінің қызмет алушының қоса ұсынған құжаттарының Стандарттағы көрсетілген қызметті көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);

      12) 8 үрдіс – қызмет алушының құжаттарындағы бұзушылықтарға байланысты сұранатын қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарды қалыптастыру;

      13) 9 үрдіс – қызмет алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-інде қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат қызмет алушының уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жұмсалған ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық әрекеттесуі № 1 диаграмма осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.


"Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс
салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты
құрылыстарын орналастыруға рұқсат
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1 қосымша

Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі өзара функционалды әрекеттесудің № 1 диаграммасы

     


      Шартты белгілер:

     



"Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыс
салуға, сондай-ақ жинақталған жерлерде жерасты
құрылыстарын орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес – процесстердің анықтамалығы

     





     



Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасасу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 27.12.2016 № 94/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.


Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, тіркеу және сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, тіркеу және сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Геология және су ресурстарын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 501 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11452 тіркелген) бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге келісімшарттар жасасу, оларды тіркеу және сақтау" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде облыстың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны- қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - қол қойылған және тіркелген кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге арналған келісімшарт (бұдан әрі – келісімшарт).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекет тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (әрекет) басталуына көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушіге жеке және заңды тұлғалардың (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Стандарттың 9 тармағында көрсетілген өтініштер мен құжаттарды ұсынуы негіз болады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін рәсімдердің (әрекеттердің) әрқайсысының мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі - кеңсе қызметкерінің құжатты қабылдауы және тіркеуі;

      2) басшылықтың құрылымдық бөлімше басшысын анықтау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысын анықтау бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі;

      4) жауапты орындаушының келісімшарт жобасын ресімдеуі – 14 (он төрт) жұмыс күні;

      нәтижесі – жауапты орындаушының келісімшарт жобасын ресімдеуі;

      5) құрылымдық бөлімше басшысының келісімшарт жобасына қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – құрылымдық бөлімше басшысының келісімшарт жобасына қол қоюы;

      6) басшылықтың келісімшартқа қол қоюы - 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – басшылықтың келісімшартқа қол қоюы;

      7) жауапты орындаушының келісімшартты мөрмен куәландыруы, келісімшартты журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдау – 1 (бір) сағат;

      нәтижесі – жауапты орындаушының келісімшартты мөрмен куәландыруы, келісімшарт тіркеу журналында тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдауы;

      8) кеңсе қызметкерінің келісімшартты беруі - 15 (он бес) минут;

      нәтижесі – кеңсе қызметкерінің келісімшартты беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы;

      4) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.

      7. Әр процедураның (әрекет) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер арасындағы процедураларды (әрекеттер) сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушының барлық қажетті құжаттарды тапсыруы кезінде құжаттарды қабылдауы (қолма-қол немесе пошта байланысы арқылы), қағаз түрінде өтінішті қабылдауды растау көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің құжаттар пакетін қабылдау күні және уақытын көрсетумен тіркеу туралы көшірмедегі белгі қоюы, кеңсе қызметкерінің тіркеуі, басшылыққа (бұдан әрі басшылық) жолдауы - 15 (он бес) минут;

      2) басшылықтың қолтаңбасымен құжаттар жауапты құрылымдық бөлімшеге жолданады - 1 (бір) сағат;

      3) құрылымдық бөлімшесінің басшысы қабылданған құжаттарды қарастыру үшін жауапты орындаушыны белгілейді - 1 (бір) сағат;

      4) жауапты орындаушы:

      ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;

      келісімшарт жобасын ресімдейді – 14 (он төрт) жұмыс күні;

      5) құрылымдық бөлімше басшысы келісімшарт жобасына қол қояды - 1 (бір) сағат;

      6) басшылық келісімшартқа қол қояды - 1 (бір) сағат;

      7) жауапты орындаушы:

      келісімшартты мөрмен куәландырады, келісімшартты журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды – 1 (бір) сағат;

      8) кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға келісімшартты береді - 15 (он бес) минут.

      8. Процедуралар бірізділігінің жан-жақты сипаттамасы, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің өзара әрекеті осы Регламенттің қосымшасына сәйкес бизнес-процесс анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығы және (немесе) басқа көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет тәртібін, сонымен қатар ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызмет автоматтандырылмаған және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілмейді.


"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге
келісімшарттар жасасу, тіркеу және сақтау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес – процесстердің анықтамалығы

     



     



Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлау және өндіру, барлаумен және өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану үшін берілген жер қойнауының учаскелеріне арналған сервитуттарды тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Реламент алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 06.12.2018 № 63/03 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулысымен.


  Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Жер қойнауын пайдалануға, барлаумен немесе өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға келісімшарттар жасау, тіркеу және сақтау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Реламент алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 06.12.2018 № 63/03 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізілед) қаулысымен.





Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 22 қыркүйек
№ 55/01 қаулысымен бекітілді

"Заңды тұлғалардың түстi және қара металдардың сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және өткізу бойынша қызметті жүзеге асыруына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды - Қарағанды облысының әкімдігінің 30.05.2017 № 32/02 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата Карагандинской области от 22 сентября 2015 года № 55/01. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 22 октября 2015 года № 3454. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 20 августа 2019 года № 49/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 20.08.2019 № 49/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии c Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11452), приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 563 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11636), акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки";

      2) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых, а также размещение в местах их залегания подземных сооружений";

      3) исключен постановлением акимата Карагандинской области от 27.12.2016 № 94/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      4) регламент государственной услуги "Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых";

      5) исключен постановлением акимата Карагандинской области от 06.12.2018 № 63/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      6) исключен постановлением акимата Карагандинской области от 06.12.2018 № 63/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      7) исключен постановлением акимата Карагандинской области от 30.05.2017 № 32/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлениями акимата Карагандинской области от 27.12.2016 № 94/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 30.05.2017 № 32/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 06.12.2018 № 63/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Государственному учреждению "Управление промышленности и индустриально-инновационного развития Карагандинской области" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.

      3. Признать утратившим силу постановление акимата Карагандинской области от 9 сентября 2014 года № 46/02 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2785, опубликовано в газетах "Индустриальная Караганда" от 14 октября 2014 года № 184-185 и "Орталық Қазақстан" от 14 октября 2014 года № 199-200, в информационно-правовой системе "Әділет" 14 октября 2014 года).

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким


Карагандинской области

Н. Абдибеков



Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Выдача заключения об отсутствии или
малозначительности полезных ископаемых
в недрах под участком предстоящей застройки"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Выдача заключения об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (далее – Стандарт), (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11452).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат государственной услуги - заключение об отсутствии или малозначительности полезных ископаемых в недрах под участком предстоящей застройки (далее - заключение).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления и документов физическими и юридическими лицами (далее – Услугополучатель) услугодателю, предусмотренным пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии - 15 (пятнадцать) минут;

      результат - принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии;

      2) определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат – резолюция руководства услугодателя по определению руководителя структурного подразделения услугодателя;

      3) определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат - определение руководителем структурного подразделения ответственного исполнителя;

      4) оформление проекта заключения ответственным исполнителем – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      результат - оформление проекта заключения ответственным исполнителем;

      5) визирование проекта заключения руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      результат - визирование проекта заключения руководителем структурного подразделения;

      6) подписание заключения руководством – 1 (один) час;

      результат - подписание заключения руководством;

      7) заверение ответственным исполнителем заключения печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию -1 (один) час;

      результат - заверение ответственным исполнителем заключения печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию;

      8) выдача сотрудником канцелярии заключения -15 (пятнадцать) минут;

      результат - выдача сотрудником канцелярии заключения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя;

      4) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) принятие документов при подаче услугополучателем всех необходимых документов (нарочно или посредством почтовой связи), подтверждением принятия заявления в бумажном виде является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, регистрация специалистом канцелярии, направление руководству (далее – руководство) – 15 (пятнадцать) минут;

      2) документы с резолюцией руководства направляются в ответственное структурное подразделение - 1 (один) час;

      3) руководитель структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов - 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель:

      рассматривает представленные документы на полноту;

      оформляет проект заключения – 13 (тринадцать) рабочих дней;

      5) проект заключения визируется руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      6) заключение подписывается руководством – 1 (один) час;

      7) ответственный исполнитель:

      заверяет заключение печатью, регистрирует его в журнале и направляет для выдачи услугополучателю в канцелярию - 1 (один) час;

      8) сотрудник канцелярии выдает заключение услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут.

      8. Подробное описание последовательности процедур, взаимодействий структурных подразделений услугодателя отражается в справочнике бизнес-процессов согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга не оказывается через центр обслуживания населения.

      10. Порядок обращения и последовательность процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный или бизнес идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      11) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания услуги;

      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги, сформированного ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.


Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача заключения об отсутствии или
малозначительности полезных ископаемых в
недрах под участком
предстоящей застройки"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал


      Условные обозначения:

     



Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача заключения об отсутствии или
малозначительности полезных ископаемых в
недрах под участком
предстоящей застройки"

Справочник бизнес-процесов при оказании государственной услуги




Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых, а также размещение в местах их залегания
подземных сооружений"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых, а также размещение в местах их залегания подземных сооружений" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых, а также размещение в местах их залегания подземных сооружений", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года №501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (далее – Стандарт), (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11452).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результатом оказания государственной услуги является разрешение на застройку площадей залегания полезных ископаемых (далее – разрешение), либо мотивированный отказ в случае если в ходе застройки невозможно извлечение полезных ископаемых из недр или не доказана экономическая целесообразность застройки.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения за получением разрешения на бумажном носителе результат государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления и документов физическими и юридическими лицами (далее – Услугополучатель) услугодателю, предусмотренным пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии - 15 (пятнадцать) минут;

      результат - принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии;

      2) определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат – резолюция руководства услугодателя по определению руководителя структурного подразделения услугодателя;

      3) определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат - определение руководителем структурного подразделения ответственного исполнителя;

      4) рассмотрение предоставленных документов на полноту, направление документов на согласование в Комитет геологии и недропользования, после согласования оформление проекта разрешения - 8 (восемь) рабочих дней;

      результат - оформление проекта разрешения ответственным исполнителем;

      5) визирование проекта зазрешения руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      результат - визирование проекта разрешения руководителем структурного подразделения;

      6) подписание разрешения руководством – 1 (один) час;

      результат - подписание разрешения руководством;

      7) заверение ответственным исполнителем разрешения печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию -1 (один) час;

      результат - заверение ответственным исполнителем разрешения печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию;

      8) выдача сотрудником канцелярии разрешения -15 (пятнадцать) минут;

      результат - выдача сотрудником канцелярии разрешения.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя;

      4) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) принятие документов при подаче услугополучателем всех необходимых документов (нарочно или посредством почтовой связи), подтверждением принятия заявления в бумажном виде является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, регистрация специалистом канцелярии, направление руководству (далее – руководство) – 15 (пятнадцать) минут;

      2) документы с резолюцией руководства направляются в ответственное структурное подразделение - 1 (один) час;

      3) руководитель структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов - 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель:

      рассматривает предоставленные документы на полноту, направляет документы на согласование в Комитет геологии и недропользования, после согласования оформляет проект разрешения– 8 (восемь) рабочих дней;

      5) проект разрешения визируется руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      6) разрешение подписывается руководством – 1 (один) час;

      7) ответственный исполнитель:

      заверяет разрешение печатью, регистрирует его в журнале и направляет для выдачи услугополучателю в канцелярию - 1 (один) час;

      8) сотрудник канцелярии выдает разрешение услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут.

      8. Подробное описание последовательности процедур, взаимодействий структурных подразделений услугодателя отражается в справочнике бизнес-процессов согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга не оказывается через центр обслуживания населения.

      10. Порядок обращения и последовательность процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный или бизнес идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде;

      6) процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационную систему "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      11) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, основаниям для оказания услуги;

      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата услуги, сформированного ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через портал, приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.


Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на застройку площадей залегания
полезных ископаемых, а также размещение в местах
их залегания подземных сооружений"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал


      Условные обозначения:

     



Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на застройку площадей залегания
полезных ископаемых, а также размещение в местах
их залегания подземных сооружений"

Справочник бизнес-процесов при оказании государственной услуги




Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Заключение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Карагандинской области от 27.12.2016 № 94/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).


Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Заключение, регистрация и хранение контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 501 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере геологии и пользования водными ресурсами" (далее – Стандарт), (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11452).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – подписанный и зарегистрированный контракт на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых (далее – контракт).

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления и документов физическими и юридическими лицами (далее – Услугополучатель) услугодателю, предусмотренным пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии - 15 (пятнадцать) минут;

      результат - принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии;

      2) определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат – резолюция руководства услугодателя по определению руководителя структурного подразделения услугодателя;

      3) определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;

      результат - определение руководителем структурного подразделения ответственного исполнителя;

      4) оформление проекта контракта ответственным исполнителем – 14 (четырнадцать) рабочих дней;

      результат - оформление проекта контракта ответственным исполнителем;

      5) визирование проекта контракта руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      результат - визирование проекта контракта руководителем структурного подразделения;

      6) подписание контракта руководством – 1 (один) час;

      результат - подписание контракта руководством;

      7) заверение ответственным исполнителем контракта печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию -1 (один) час;

      результат - заверение ответственным исполнителем контракта печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию;

      8) выдача сотрудником канцелярии контракта -15 (пятнадцать) минут;

      результат - выдача сотрудником канцелярии контракта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководство услугодателя;

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя;

      4) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) принятие документов при подаче услугополучателем всех необходимых документов (нарочно или посредством почтовой связи), подтверждением принятия заявления в бумажном виде является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов, регистрация специалистом канцелярии, направление руководству (далее – руководство) – 15 (пятнадцать) минут;

      2) документы с резолюцией руководства направляются в ответственное структурное подразделение - 1 (один) час;

      3) руководитель структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов - 1 (один) час;

      4) ответственный исполнитель:

      рассматривает представленные документы на полноту;

      оформляет проект контракта – 14 (четырнадцать) рабочих дней;

      5) проект контракта визируется руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;

      6) контракт подписывается руководством – 1 (один) час;

      7) ответственный исполнитель:

      заверяет контракт печатью, регистрирует его в журнале и направляет для выдачи услугополучателю в канцелярию - 1 (один) час;

      8) сотрудник канцелярии выдает контракт услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут.

      8. Подробное описание последовательности процедур, взаимодействий структурных подразделений услугодателя отражается в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга неавтоматизированная и не оказывается через центр обслуживания населения.


Приложение к регламенту
государственной услуги "Заключение, регистрация и
хранение контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

Справочник бизнес-процесов при оказании государственной услуги




Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Регистрация сервитутов на участки недр, предоставленных для проведения разведки и добычи общераспространенных полезных ископаемых, строительства и (или) подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Карагандинской области от 06.12.2018 № 63/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);


Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Заключение, регистрация и хранение контрактов на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой или добычей"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Карагандинской области от 06.12.2018 № 63/03 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
     


Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 сентября
2015 года № 55/01

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

      Сноска. Регламент исключен постановлением акимата Карагандинской области от 30.05.2017 № 32/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).