"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 2 желтоқсандағы № 68/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 23 желтоқсанда № 3567 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2016 жылғы 18 шілдедегі № 52/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 18.07.2016 № 52/01 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 521 "Көмірсутек шикізатын, сондай-ақ көмір және уранды қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11606 тіркелген) бұйрығына сәйкес, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Қарағанды облысының өнеркәсіп және индустриялық – инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қолдансын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік жасайтын орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Н. Әбдібеков

  Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 2 желтоқсандағы
№ 68/04 қаулысымен бекітілді

"Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Көмірсутек шикізатын, сондай-ақ көмір және уранды қоспағанда, жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестицицялар және даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 521 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11606 тіркелген) бекітілген "Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде облыстық жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – көрсетілетін кызметті беруші) көрсетіледі.
      Құжаттар қабылдау және мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерiн беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығы (бұдан әрi – ХҚКО) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз жүзінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес формада жер қойнауын пайдалану құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік).
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және қағаз жүзінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімінің (әрекет) басталуына жеке және заңды тұлғалардың (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттарды және өтінішті ұсынуы негіз болады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін рәсімдердің (әрекеттердің) әрқайсысының мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) кеңсе қызметкері құжатты қабылдауы және тіркеуі - 15 (он бес) минут;
      нәтижесі - кеңсе қызметкері құжатты қабылдауы;
      2) басшылықтың құрылымдық бөлімше басшысын анықтауы – 1 (бір) сағат;
      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімше басшысын анықтау бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі - 1 (бір) сағат;
      нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесі басшысының жауапты орындаушыны белгілеуі;
      4) жауапты орындаушының куәлік жобасын ресімдеуі – 4 (төрт) жұмыс күні;
      нәтижесі - жауапты орындаушының куәлік жобасын ресімдеуі;
      5) құрылымдық бөлімше басшысының куәлік жобасына қол қоюы - 1 (бір) сағат;
      нәтижесі - құрылымдық бөлімше басшысының куәлік жобасына қол қоюы;
      6) басшылықтың куәлікке қол қоюы - 1 (бір) сағат;
      нәтижесі - басшылықтың куәлікке қол қоюы;
      7) жауапты орындаушының куәлікті мөрмен куәландыруы, журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдау – 1 (бір) сағат;
      нәтижесі - жауапты орындаушының куәлікті мөрмен куәландыруы, журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдау;
      8) кеңсе қызметкерінің куәлікті беруі - 15 (он бес) минут;
      нәтижесі - кеңсе қызметкерінің куәлікті беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекет тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы.
      7. Әр процедураның (әрекет) ұзақтығын көрсетумен құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы процедураларды (әрекеттер) сипаттау:
      1) кеңсе қызметкерінің құжаттарды қабылдау және тіркеу және басшылыққа (бұдан әрі – басшылық) жолдау – 15 (он бес) минут;
      2) басшылықтың қарарымен құжаттар жауапты құрылымдық бөлімшеге жолданады - 1 (бір) сағат;
      3) құрылымдық бөлімшесінің басшысы қабылданған құжаттарды қарастыру үшін жауапты орындаушыны белгілейді - 1 (бір) сағат;
      4) жауапты орындаушы:
      құжаттардың толықтығын тексереді;
      куәлік жобасын ресімдейді – 4 (төрт) жұмыс күні;
      5) куәлік жобасына құрылымдық бөлімше басшысы қол қояды - 1 (бір) сағат;
      6) басшылық куәлікке қол қояды - 1 (бір) сағат;
      7) жауапты орындаушы:
      куәлікті мөрмен куәландырады, куәлікті журналда тіркеу және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін кеңсеге жолдайды – 1 (бір) сағат;
      8) кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті береді - 15 (он бес) минут.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет көрсету орталығы және (немесе) басқа көрсетілетін қызметті берушілермен өзара әрекет тәртібін, сонымен қатар ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында көрсетілген өтінішті және құжаттарды ХҚКО-на ұсынады.
      9. Мемлекеттік электрондық ақпараттық жүйелердегі көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы құжаттардың мәліметтерін көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғаларының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсетудің әр бір процедурасын көрсетумен ХҚКО-на өтініш беру тәртібін сипаттау:
      1) 1-процесс - ХҚКО қызметкері түпнұсқалардың шынайылығын құжаттардың шығарылған электрондық көшірмесімен растайды, кейін құжаттарды көрсетілетін қызмет алушыға қайтарады, орындау үшін көрсетілетін қызмет берушіге жолдайды, қабылданған құжаттарды кеңсе қызметкері тіркейді, басшылыққа жолдайды - 15 (он бес) минут;
      2) 2-процесс – басшылық құрылымдық бөлімшенің басшысын анықтайды - 1 (бір) сағат;
      3) 3-процесс – құрылымдық бөлімшенің басшылығы жауапты орындаушыны анықтайды - 1(бір) сағат;
      4) 4-процесс – жауапты орындаушы куәлік ресімдейді - (4 жұмыс күні);
      5) 5-процесс – құрылымдық бөлімшенің басшылығымен куәлік жобасына қол қоюы - 1 (бір) сағат;
      6) 6-процесс - басшылықтың куәлікке қол қоюы - 1 (бір) сағат;
      7) 7-процесс – жауапты орындаушы куәлікті мөрмен куәландырады, журналда тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін жолдайды – 1 (бір) сағат;
      8) 8-ші процесс – кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет нәтижесін ХҚКО-на тапсырады, ХҚКО куәлікті қызмет алушыға береді - 15 (он бес) минут.
      Мемлекеттік қызметті ХҚКО арқылы көрсетуде өзара әрекет ететін ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесуі осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.
      11. Мемелекеттік қызмет көрсету барысында көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), өзара әрекеттесу шаралар (әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес – процесстердің анықтамалығында көрсетілген.

  "Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндіруге жер қойнауын пайдалану
құқығының кепіл шартын тіркеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

      


  "Кең таралған пайдалы
қазбаларды барлауға, өндіруге жер
қойнауын пайдалану құқығының кепіл
артын тіркеу"мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес – процесстердің анықтамалығы

      


      


Об утверждении регламента государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"

Постановление акимата Карагандинской области от 2 декабря 2015 года № 68/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 23 декабря 2015 года № 3567. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 18 июля 2016 года N 52/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 18.07.2016 N 52/01 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии c Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 521 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья, а также угля и урана" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11606), акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых".
      2. Государственному учреждению "Управление промышленности и индустриально-инновационного развития Карагандинской области" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области Н. Абдибеков

  Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 2 декабря
2015 года № 68/04

Регламент государственной услуги
"Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее – услугодатель), на основании стандарта государственной услуги "Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых", утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 521 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере недропользования, за исключением углеводородного сырья, а также угля и урана" (далее – Стандарт) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11606).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) центр обслуживания населения (далее - ЦОН).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная и электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство о регистрации договора залога права недропользования (далее – свидетельство) по форме, согласно приложению 1 к Стандарту.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление заявления и документов физическими и юридическими лицами (далее – услугополучатель) услугодателю, предусмотренным пунктом 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) принятие и регистрация документов сотрудником канцелярии - 15 (пятнадцать) минут;
      результат – принятие документов сотрудником канцелярии;
      2) определение руководством руководителя структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;
      результат – резолюция руководства услугодателя по определению руководителя структурного подразделения услугодателя;
      3) определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя - 1 (один) час;
      результат - определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя;
      4) оформление проекта свидетельства ответственным исполнителем – 4 (четыре) рабочих дня;
      результат - оформление проекта свидетельства ответственным исполнителем;
      5) визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;
      результат - визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения;
      6) подписание свидетельства руководством – 1 (один) час;
      результат - подписание свидетельства руководством;
      7) заверение ответственным исполнителем свидетельства печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию - 1 (один) час;
      результат – заверение ответственным исполнителем свидетельства печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю в канцелярию;
      8) выдача сотрудником канцелярии свидетельства - 15 (пятнадцать) минут;
      результат - выдача сотрудником канцелярии свидетельства.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) руководитель структурного подразделения услугодателя;
      4) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) принятие и регистрация сотрудником канцелярии и направление руководству (далее – руководство) – 15 (пятнадцать) минут;
      2) документы с резолюцией руководства направляются в ответственное структурное подразделение - 1 (один) час;
      3) руководитель структурного подразделения определяет ответственного исполнителя для рассмотрения принятых документов - 1 (один) час;
      4) ответственный исполнитель:
      рассматривает представленные документы на полноту;
      оформляет проект свидетельства – 4 (четыре) рабочих дня;
      5) проект свидетельства визируется руководителем структурного подразделения – 1 (один) час;
      6) свидетельство подписывается руководством – 1 (один) час;
      7) ответственный исполнитель:
      заверяет свидетельство печатью, регистрирует его в журнале и направляет для выдачи услугополучателю в канцелярию - 1 (один) час;
      8) сотрудник канцелярии выдает свидетельство услугополучателю - 15 (пятнадцать) минут.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет в ЦОН заявление и необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта.
      9. Сведения о документах, удостоверяющих личность услугополучателя, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, содержащиеся в государственных информационных системах, услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      10. Описание порядка обращения в ЦОН с указанием каждой процедуры (действия) оказания государственной услуги:
      1) процесс – 1 работник ЦОН сверяет подлинность оригиналов с воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю, направляет услугодателю для исполнения, принятые документы проходят регистрацию сотрудником канцелярии, направляются руководству - (в течении 15 минут);
      2) процесс – 2 определение руководством руководителя структурного подразделения - (1 час);
      3) процесс – 3 определение ответственного исполнителя руководителем структурного подразделения услугодателя – ( 1 час);
      4) процесс – 4 ответственный исполнитель оформляет свидетельство (4 рабочих дня);
      5) процесс - 5 визирование проекта свидетельства руководителем структурного подразделения - 1 (один) час;
      6) процесс – 6 подписание свидетельства руководством – 1 (один) час;
      7) процесс - 7 заверение ответственным исполнителем свидетельства печатью, регистрация его в журнале и направление для выдачи услугополучателю - 1 (один) час;
      8) процесс – 8 сотрудник канцелярии передает результат государственной услуги работнику ЦОН, который выдает свидетельство услугополучателю - (15 минут).
      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через ЦОН приведены диаграммой согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес – процессов оказания государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

      


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых"

Справочник бизнес-процессов при оказании государственной услуги