Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2015 жылғы 01 қазандағы № 177 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 26 қазанда № 5198 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 2020 жылғы 6 ақпандағы № 163 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы әкімдігінің 06.02.2020 № 163 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкімінің орынбасары Н.Н. Годуноваға жүктелсін.

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қызылорда облысының әкімі Қ. Көшербаев

  Қызылорда облысы әкімдігінің
2015 жылғы "1" қазандағы
№ 177 қаулысымен бекітілген

"Күзгі-қысқы жағдайлардағы белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе белгіленген жылу қуаты қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: аудандардың және облыстық маңызы бар қаланың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) (қағаз түрінде).

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – "Электр энергетика саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жалғы 14 сәуірдегі № 281 бұйрығымен (нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №11130 болып тіркелген) бекітілген "Күзгі-қысқы жағдайлардағы белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт-тан астам немесе белгіленген жылу қуаты 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға әзірлік паспортын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 2 қосымшасына сәйкес (бұдан әрі – стандарт) барлық қуаттағы жылыту қазандықтары мен жылу желілерінің (магистральдық, орамішілік) күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа әзірлік паспорт (бұдан әрі – әзірлік паспорты) немесе әзірлік паспортын беруден бас тарту немесе әзірлік паспортының күшін жою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама).

      4. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық (қағаз) түрінде.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесін қағаз жеткiзгiште алуға өтiнiш бiлдiрiлген жағдайда, мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi электрондық нысанда ресiмделіп, басып шығарылады, көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкілетті тұлғасының мөрiмен және қолымен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) (бұдан әрі – оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынуы немесе портал арқылы электрондық құжат нысанындағы өтініш жолдауы.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі көрсетілетін қызметті берушіге стандарттың 9 тармағына сәйкес (қолма-қол немесе пошта жөнелтілімдері арқылы) құжаттарды ұсынады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне құжаттардың топтамасын қабылдаудың күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін береді немесе пошта жөнелтілімдерін беруді жүзеге асыратын пошта ұйымының құжаттамасында белгі қояды (бұдан әрі – өтініштің көшірмесі) және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (он бес минуттан аспайды);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан жазбаша бас тартуды дайындайды (бұдан әрі - өтінішті қараудан бас тарту) және қөрсетілетін кызметті берушінің басшысына ұсынады, құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда құжаттарды күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлігін айқындау жөніндегі комиссиясының (бұдан әрі – комиссия) қарауына ұсынады (бес жұмыс күні ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қараудан бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (он бес минуттан аспайды);

      7) комиссия жұмыс қорытындылары бойынша көрсетілетін қызметті алушының күзгі-қысқы жағдайларда жұмысқа әзірлік актісін ресімдейді (бұдан әрі – әзірлік актісі), комиссия отырысының хаттамасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (күнтізбелік жиырма күн ішінде);

      8) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы комиссия отырысының хаттамасы негізінде әзірлік паспортты немесе әзірлік паспортын беруден бас тартуды немесе хабарламаны дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (бір жұмыс күні ішінде);

      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы әзірлік паспортқа немесе әзірлік паспортын беруден бас тартуға немесе хабарламаға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      10) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері әзірлік паспортты немесе әзірлік паспортын беруден бас тартуды немесе хабарламаны тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (он бес минуттан аспайды).

      Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен комиссияның өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен комиссия тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы;

      4) комиссия.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің толық сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының энергетика және тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің, Қызылорда қаласы және аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) кезектілігі мен жүгіну тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұраныс (бұдан әрі – электрондық сұраныс) пен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұраныс пен құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіндегі" жүгінулер тарихында мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алатын күні көрсетіле отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұраныстың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі (он бес минуттан аспайды);

      3) электрондық сұраныс пен құжаттар қабылданғаннан кейін мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары осы регламенттің 6-тармағының 2-9) тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылады;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіне" жолдайды (он бес минуттан аспайды).

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

  "Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе
  белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен,
  110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға
  әзірлік паспортын беру" мемелекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  1-қосымша

Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) реттілігі мен ұзақтығы көрсетілген рәсімдер (іс-қимылдар) сипаттамсы

1

Рәсімнің
(іс-қимылдың) нөмірі

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық бөлімшелердің атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін
қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін
қызметті берушінің
орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің
кеңсе қызметкері

3

Рәсімнің
(іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы

құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне өтініш көшірмесін береді

құжаттарды қарайды

ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді,
ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда өтінішті қараудан бас тартуды дайындайды,
құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда құжаттарды комиссия қарауына ұсынады
 

өтінішті қараудан бас тартуға қол қояды

өтінішті қараудан бас тартуды тіркейді

4

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесі

құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды

өтінішті қараудан бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды

өтінішті қараудан бас тартуды қызметті алушыға не оның
өкіліне береді
 

5

Орындалу мерзімі

15 минуттан аспайды

30 минуттан
аспайды

5 жұмыс күні ішінде
 

30 минуттан аспайды

15 минуттан аспайды

      кестенің жалғасы:

1

Рәсімнің
(іс-қимылдың) нөмірі
 

6

7

8

9

2

Құрылымдық бөлімшелердің атауы
 

Комиссия
 

Көрсетілетін
қызметті берушінің
орындаушысы

Көрсетілетін
қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің
кеңсе қызметкері

3

Рәсімнің
(іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы
 

құжаттарды қарайды
 

комиссия отырысының хаттамасы негізінде әзірлік паспортын немесе әзірлік паспортын беруден
бас тартуды немесе хабарламаны дайындайды
 

әзірлік паспортына немесе әзірлік паспортын беруден бас тартуға немесе хабарламаға қол қояды

әзірлік паспортын немесе
әзірлік паспортын беруден бас тартуды
немесе хабарламаны тіркейді

4

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесі
 

әзірлік актісін ресімдейді, комиссия отырысының хаттамасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды
 

әзірлік паспортын немесе әзірлік паспортын беруден
бас тартуды немесе хабарламаны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

әзірлік паспортын немесе
әзірлік паспортын
беруден бас тартуды
немесе хабарламаны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды

әзірлік паспортын немесе
әзірлік паспортын беруден бас тартуды
немесе хабарламаны қызметті алушыға не оның өкіліне береді

5

Орындалу мерзімі
 

күнтізбелік
20 күн ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минуттан
аспайды

15 минуттан
аспайды

  "Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе
  белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен,
  110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға
  әзірлік паспортын беру" мемелекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы

     


  "Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен,
  5 МВт астам немесе белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары,
  сондай-ақ өз теңгерімінде кернеуі 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары
  кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға
  әзірлік паспортын беру" мемелекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


      диаграмма жалғасы:

     


  "Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе
  белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен,
  110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға
  әзірлік паспортын беру" мемелекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      кестенің жалғасы:

     


Шартты белгілемелер:

     


  Қызылорда облысы әкімдігінің
2015 жылғы "1" қазандағы
№ 177 қаулысымен бекітілген

"110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Көрсетілетін қызметті берушінің атауы: аудандардың және облыстық маңызы бар қаланың тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімдері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – "Электр энергетикасы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі №281 бұйрығымен (нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде №11130 болып тіркелген) бекітілген "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 1-қосымшасына сәйкес 110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру (бұдан әрі – қорытынды) .

      4. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет нәтижесін ұсыну нысаны - электрондық (қағаз) түрінде.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қағаз жеткiзгiште алуға өтiнiш бiлдiрiлген жағдайда, мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi электрондық форматта ресiмделiп, басып шығарылады және көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң уәкілетті тұлғасының мөрiмен және қолымен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме: көрсетілетін қызметті алушының (не сенімхат бойынша оның өкілінің) (бұдан әрі – оның өкілі) көрсетілетін қызметті берушіге стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш ұсынуы немесе портал арқылы электрондық құжат нысанындағы сұраныс жолдауы.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процессінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі көрсетілетін қызметті берушіге стандарттың 9-тармағына сәйкес (қолма-қол немесе пошта жөнелтілімдері арқылы) құжаттарды ұсынады;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді, көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне құжаттардың топтамасын қабылдаудың күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгісі бар өтініштің көшірмесін береді немесе пошта жөнелтілімдерін беруді жүзеге асыратын пошта ұйымының құжаттамасында белгі қояды (бұдан әрі – өтініштің көшірмесі) және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (он бес минуттан аспайды);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді, ұсынылған құжаттардың толық еместігі фактісі анықталған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан жазбаша бас тартуды дайындайды (бұдан әрі – өтінішті қараудан бас тарту) және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады, құжаттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда құжаттарды сараптау комиссиясының қарауына ұсынады (екі жұмыс күні ішінде);

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті қараудан бас тартуға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті қараудан бас тартуды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (он бес минуттан аспайды);

      7) сараптау комиссиясы құжаттарды қарайды және сараптау комиссиясы отырысының хаттамасын көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды (жиырма бес қүнтізбелік күн ішінде);

      8) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы сараптау комиссиясы отырысының хаттамасы негізінде қорытынды дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады (бір жұмыс күні ішінде);

      9) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қорытындыға қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды (отыз минуттан аспайды);

      10) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері қорытындыны тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді (он бес минуттан аспайды).

      Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен сараптау комиссиясының өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процессіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) мен сараптау комиссиясының тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы;

      4) сараптау комиссиясы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс - қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "Қызылорда облысының энергетика және тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық басқармасы" мемлекеттік мекемесінің, Қызылорда облысы әкімдігінің, Қызылорда қаласы және аудан әкімдіктерінің ресми интернет-ресурстарында орналастырылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылдарының) кезектілігі мен жүгіну тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі порталда тіркеледі және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электронды құжат нысанындағы сұраныс (бұдан әрі - электрондық сұраныс) пен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы электрондық сұраныс пен құжаттарды қабылдайды, көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіндегі" жүгінулер тарихында мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алатын күні көрсетіле отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұраныстың қабылданғаны туралы мәртебе көрсетіледі (он бес минуттан аспайды);

      3) электрондық сұраныс пен құжаттар қабылданғаннан кейін мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары осы регламенттің 6-тармағының 2-9) тармақшаларына сәйкес жүзеге асырылады;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркейді және көрсетілетін қызметті алушының не оның өкілінің "жеке кабинетіне" жолдайды (он бес минуттан аспайды).

      Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционал-дық өзара іс-қимыл диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.

  "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама
  (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық
  орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  1-қосымша

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (іс-қимыл) нәтижесінің (рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі және оның басқа құрылымдық бөлімшеге берілу тәртібі көрсетіле отырып) сипаттамасы

1

Рәсімнің
(іс-қимылдың ) нөмірі
 

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық бөлімшелердің атауы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

3

Рәсімнің
( іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы

құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне өтініш көшірмесін береді

құжаттарды
қарайды

ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді,
ұсынылған құжаттардың толық еместігі фактісі анықталған жағдайда өтінішті қараудан бас тартуды дайындайды, құжатттардың толық топтамасы ұсынылған жағдайда құжаттарды сараптау комиссиясының қарауына ұсынады

өтінішті қараудан
бас тартуға қол
қояды

өтінішті қараудан
бас тартуды
тіркейді

4

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім
(іс-қимыл) нәтижесі

құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысына жолдайды

өтінішті қараудан бас тартуды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды

өтінішті қараудан бас тартуды көрсетілетін қызметті алушыға не оның өкіліне береді

      кестенің жалғасы:

1

Рәсімнің
(іс-қимылдың ) нөмірі
 

6

7

8

9

2

Құрылымдық бөлімшелердің атауы

Сараптау
комиссиясы

Көрсетілетін қызметті берушінің орындаушысы

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері

3

Рәсімнің
( іс-қимылдың) атауы және олардың сипаттамасы

құжаттарды
қарайды

сараптау комиссиясы отырысының хаттамасы негізінде қорытынды дайындайды

қорытындыға
қол қояды

қорытындыны
тіркейді

4

Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім
(іс-қимыл) нәтижесі

сараптау комиссиясы отырысының хаттамасын
көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды

қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады

қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды

қорытындыны көрсетілетін қызметті алушыға не оның
өкіліне береді

5

Орындалу мерзімі
 

25 күнтізбелік күн ішінде

1 жұмыс күні ішінде

30 минуттан аспайды

15 минуттан аспайды
 

  "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама
  (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық
  орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  2-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетіле отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы

     


  "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама
  (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық
  орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған графикалық нысандағы ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

     


      диаграмманың жалғасы:

     


  "110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталанатын
  (шунтталатын) электр беру желілері мен қосалқы станцияларды салудың техникалық
  орындылығы туралы қорытынды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
  4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

     


      кестенің жалғасы:

     


Шартты белгілемелер:

     


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере электроэнергетики

Постановление акимата Кызылординской области от 01 октября 2015 года № 177. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 26 октября 2015 года № 5198. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 6 февраля 2020 года № 163

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Кызылординской области от 06.02.2020 № 163 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях";

      2) регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Годунову Н.Н.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким Кызылординской области К. Кушербаев

  Утвержден
постановлением акимата Кызылординской области
от "1" октября 2015 года № 177

Регламент государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях"

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: отделы жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и города областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – паспорт готовности отопительным котельным всех мощностей и тепловых сетей (магистральных, внутриквартальных) к работе в осенне-зимних условиях (далее – паспорт готовности), отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление об аннулировании выданного паспорта готовности (далее – уведомление) согласно приложению 2 к стандарту государственной услуги "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 ГКал/час и выше, а также на своем балансе имеющим электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 281 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области электроэнергетики" (зарегистрирован в Реестре государственных нормативных правовых актов за №11130) (далее – стандарт).

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги – электронная (бумажная).

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее -ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его уполномоченным представителем) (далее – его представитель) услугодателю заявления по форме согласно приложению 1 к стандарту либо направление запроса в форме электронного документа через портал.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) услугополучатель либо его представитель предоставляет услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи) документы согласно пункту 9 стандарта;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, выдает услугополучателю либо его представителю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов либо проставляет отметку о регистрации в документации почтовой организации, осуществляющей выдачу почтовых отправлений (далее – копия заявления) и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более пятнадцати минут);

      3) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы исполнителю услугодателя (не более тридцати минут);

      4) исполнитель услугодателя проверяет полноту документов, в случае установления факты неполноты представленных документов, подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя письменный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), в случае предоставления полного пакета документов, предоставляет документы на рассмотрение комиссии по оценке готовности к работе в осенне-зимних условиях (далее - комиссия) (в течение пяти рабочих дней);

      5) руководитель услугодателя подписывает и направляет отказ в рассмотрении заявления сотруднику канцелярии услугодателя (не более тридцати минут);

      6) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает услугополучателю либо его представителю отказ в рассмотрении заявления (не более пятнадцати минут);

      7) комиссия по итогам работы оформляет акт готовности услугополучателя к работе в осенне-зимних условиях (далее – акт готовности), составляет протокол заседания комиссии и направляет его услугодателю либо его представителю (в течение двадцати календарных дней);

      8) исполнитель услугодателя на основании протокола заседания комиссии подготавливает и предоставляет паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление руководителю услугодателя (в течение одного рабочего дня);

      9) руководитель услугодателя подписывает и направляет паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление сотруднику канцелярии услугодателя (не более тридцати минут);

      10) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление услугополучателю либо его представителю (не более пятнадцати минут).

      Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и комиссии в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и комиссии, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) исполнитель услугодателя;

      4) комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.

      9. Подробное описание процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также порядок использования информационных технологий в процессе оказания государственной услуги, отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных технологий в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель либо его представитель регистрируется на портале и направляет заявление в форме электронного документа (далее – электронный запрос), удостоверенный ЭЦП услугополучателя и документы согласно пункту 9 стандарта;

      2) исполнитель услугодателя принимает электронный запрос и документы, в истории обращений в "личном кабинете" услугополучателя либо его представителя отображается статус о принятии электронного запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги (не более пятнадцати минут);

      3) после принятия электронного запроса и документов, действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с подпунктами 2-9) пункта 6 настоящего регламента;

      4) исполнитель услугодателя регистрирует и направляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя (не более пятнадцати минут).

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

1

Номер процедуры (действия)
 

1

2

3

4

5

2

Наименование структурных подразделений

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Исполнитель
услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

3

Наименование процедур (действий) и их описание

регистрирует документы и выдает
услугополучателю
либо его представителю копию заявления
 

рассматривает документы

проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает отказ в рассмотрении заявления, в случае предоставления полного пакета документов,
предоставляет документы на рассмотрение комиссии

подписывает отказ
в рассмотрении заявления

регистрирует отказ в рассмотрении заявления

4

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующий процедуры (действия)

предоставляет документы руководителю услугодателя

направляет документы исполнителю
услугодателя

предоставляет отказ
в рассмотрении заявления руководителю услугодателя

направляет сотруднику канцелярии услугодателя
 

выдает отказ
в рассмотрении заявления услугополучателю либо его представителю

5

Срок исполнения
 

не более
15 минут
 

не более
30 минут

в течение
5 рабочих дней
 

не более
30 минут

не более
15 минут

 
продолжение таблицы:
 

1

Номер процедуры (действия)
 

6

7

8

9

2

Наименование структурных подразделений
 

Комиссия

Исполнитель
услугодателя

Руководитель
услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

3

Наименование процедур (действий) и их описание

рассматривает документы

на основании протокола заседания комиссии подготавливает паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление
 

подписывает
паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление
 

регистрирует
паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление
 

4

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующий процедуры (действия)
 

оформляет акт готовности, составляет и направляет
протокол заседания комиссии услугодателю

предоставляет паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление руководителю услугодателя
 

направляет паспорт готовности либо отказ в выдаче паспорта готовности либо уведомление сотруднику канцелярии услугодателя
 

выдает паспорт готовности
либо отказ в выдаче паспорта готовности
либо уведомление услугополучателю либо его представителю

5

Срок исполнения
 

в течение
20 календарных дней

в течение
1 рабочего дня

не более
30 минут

не более
15 минут

  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше
  5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже,
  110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

     


      продолжение диаграммы:

     


  Приложение 4
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача паспорта готовности энергопроизводящим и энергопередающим организациям с установленной электрической мощностью 5 МВт и менее, свыше 5 МВт или с установленной тепловой мощностью 100 Гкал/час и выше, а также имеющим на своем балансе электрические сети напряжением 35 кВ и ниже, 110 кВ и выше к работе в осенне-зимних условиях"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение таблицы:

     


Условные обозначения:

     


  Утвержден
  постановлением акимата Кызылординской области
  от "1" октября 2015 года № 177

Регламент государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше"

1. Общие положения

      1. Наименование услугодателя: отделы жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог районов и города областного значения (далее – услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) (бумажная).

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше (далее – заключение) согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача заключения о технической целесообразности строительства дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше", утвержденного приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года №281 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области электроэнергетики" (зарегистрирован в Реестре государственных нормативных правовых актов за №11130) (далее – стандарт).

      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги - электронная (бумажная.)

      На портале результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭПЦ) уполномоченного лица услугодателя.

      В случае обращения услугополучателя за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем (либо его представителем по доверенности) (далее – его представитель) услугодателю заявления по форме согласно приложению 2 к стандарту либо направление запроса в форме электронного документа через портал.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) услугополучатель либо его представитель предоставляет услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи) документы согласно пункту 9 стандарта;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует документы, выдает услугополучателю либо его представителю копию заявления с отметкой о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов либо проставляет отметку о регистрации в документации почтовой организации, осуществляющей выдачу почтовых отправлений (далее – копия заявления) и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более пятнадцати минут);

      3) руководитель услугодателя рассматривает и направляет документы исполнителю услугодателя (не более тридцати минут);

      4) исполнитель услугодателя проверяет полноту представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает и предоставляет руководителю услугодателя письменный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления (далее – отказ в рассмотрении заявления), в случае предоставления полного пакета документов, предоставляет документы на рассмотрение экспертной комиссии (в течение двух рабочих дней);

      5) руководитель услугодателя подписывает и направляет отказ в рассмотрении заявления сотруднику канцелярии услугодателя (не более тридцати минут);

      6) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает услугополучателю либо его представителю отказ в рассмотрении заявления (не более пятнадцати минут);

      7) экспертная комиссия рассматривает документы и направляет протокол заседания экспертной комиссии услугодателю (в течение двадцати пяти календарных дней);

      8) исполнитель услугодателя на основании протокола заседания экспертной комиссии подготавливает и предоставляет заключение руководителю услугодателя (в течение одного рабочего дня);

      9) руководитель услугодателя подписывает и направляет заключение сотруднику канцелярии услугодателя (не более тридцати минут);

      10) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и выдает заключение услугополучателю либо его представителю (не более пятнадцати минут).

      Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и экспертной комиссии в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и экспертной комиссии, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) исполнитель услугодателя;

      4) экспертная комиссия.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.

      9. Подробное описание процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также использования информационных технологий в процессе оказания государственной услуги, отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление энергетики и жилищно-коммунального хозяйства Кызылординской области", акимата Кызылординской области, акиматов районов и города Кызылорды.

4. Описание порядка использования информационных технологий в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель либо его представитель регистрируется на портале и направляет заявление в форме электронного документа (далее – электронный запрос), удостоверенный ЭЦП услугополучателя и документы согласно пункту 9 стандарта;

      2) исполнитель услугодателя принимает электронный запрос и документы, в истории обращений в "личном кабинете" услугополучателя либо его представителя отображается статус о принятии электронного запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги (не более пятнадцати минут);

      3) после принятия электронного запроса и документов, действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги осуществляются в соответствии с подпунктами 2-9) пункта 6 настоящего регламента;

      4) исполнитель услугодателя регистрирует и направляет результат оказания государственной услуги в "личный кабинет" услугополучателя либо его представителя (не более пятнадцати минут).

      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

  Приложение 1
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача заключения о технической целесообразности строительства
  дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций
  для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше"

Описание результата процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия) (с указанием результата процедуры (действия) и порядка его передачи в другое структурное подразделение)

1

Номер процедуры
(действия)
 

1

2

3

4

5

2

Наименование структурных подразделений
 

Сотрудник канцелярии услугодателя

Руководитель услугодателя

Исполнитель
услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

3

Наименование процедур (действий) и их описание

регистрирует документы и выдает услугополучателю либо его представителю копию заявления
 

рассматривает документы

проверяет полноту
представленных документов, в случае установления факта неполноты представленных документов, подготавливает отказ в рассмотрении заявления, в случае предоставления полного пакета документов, предоставляет документы на рассмотрение экспертной комиссии
 

подписывает отказ
в рассмотрении
заявления
 

регистрирует отказ в рассмотрении заявления
 

4

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)
 

предоставляет документы руководителю услугодателя

направляет документы
исполнителю
услугодателя

предоставляет отказ в рассмотрении заявления руководителю услугодателя

направляет
сотруднику канцелярии услугодателя
 

выдает отказ в рассмотрении заявления
услугополучателю
либо его представителю
 

5

Срок исполнения
 

не более
15 минут

не более
30 минут

в течение
2 рабочих дней

не более
30 минут

не более
15 минут

      продолжение таблицы:

1

Номер процедуры
(действия)
 

6

7

8

9
 

2

Наименование структурных подразделений
 

Экспертная
комиссия

Исполнитель
услугодателя

Руководитель услугодателя

Сотрудник канцелярии услугодателя

3

Наименование процедур (действий) и их описание

рассматривает документы

на основании
протокола заседания экспертной комиссии подготавливает
заключение
 

подписывает
заключение

регистрирует заключение
 

4

Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия)

направляет протокол заседания экспертной комиссии услугодателю

предоставляет
заключение руководителю услугодателя
 

направляет заключение сотруднику канцелярии
услугодателя

выдает заключение
услугополучателю либо его представителю
 

5

Срок исполнения
 

в течение
25 календарных дней
 

в течение
1 рабочего дня

не более
30 минут

не более
15 минут

  Приложение 2
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача заключения о технической целесообразности строительства
  дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций
  для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и ниже"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

     


  Приложение 3
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача заключения о технической целесообразности строительства
  дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций
  для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и ниже"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

     


      продолжение диаграммы:

     


  Приложение 4
  к регламенту государственной услуги
  "Выдача заключения о технической целесообразности строительства
  дублирующих (шунтирующих) линий электропередачи и подстанций
  для объектов 110 кВ и ниже, 220 кВ и выше"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

     


      продолжение таблицы:

     


Условные обозначения: